Που είναι τα κουμπιά οεο?...

Gebreselassie

Μαύρος!
Μηνύματα
31.217
Reaction score
3.896
Λοιπόν... επί της ουσίας μιλάμε για μερικά φίλτρα με τα οποία ελέγχουμε το πλάτος της έντασης κάποια συχνοτικής περιοχής. Ο σκοπός των ρυθμιστικών είναι είτε να βελτιωθεί η απόκριση κάποιου ηχείου, είτε να καταπολεμηθούν κάποια έντονα χαρακτηριστικά ενός χώρου. Φυσικά η χρήση ρυθμιστικών όπως και αναλογικών ισοσταθμιστών, επεκτάθηκε και σε κάποια φάση έγινε δεδομένη, με πρόσχημα την διόρθωση των ηχογραφήσεων. Τέλος πάντων όμως, όλοι ήταν ευτυχισμένοι...

Αν λοιπόν όλοι ήτανε ευτυχισμένοι γιατί τα βγάλανε?
Εγώ το μόνο που μπορώ σίγουρα να πω είναι ότι πρόκειται για μια εντελώς ξεπερασμένη και τεχνικά απαράδεκτη πλέον λύση, που δεν πρέπει να υπάρχει σε κανένα σοβαρό μηχάνημα. Τόσο για τα προβλήματα που δημιουργούνται στην απόκριση της φάσης του συστήματος, όσο και για τον χαρακτήρα που δίνει το κάθε επιπλέον εξάρτημα που χρησιμοποιείται στο μηχάνημα (ειδικά αν είναι κακής ποιότητας). Συνεπώς είμαι υπέρ όσων τα έχουν ξηλώσει.

Συμφωνώ με τον κατασκευαστή που θέλει να δώσει το κάτι παραπάνω στον χρήστη, ένα βοήθημα για να στήσει το μηχάνημά του. Όμως, ο χρήστης που θέλει να λέγεται hi end, οφείλει να γνωρίζει τα προβλήματα που δημιουργούν οι λύσεις των ρυθμιστικών αλλά και να έχει ασχοληθεί με διαφορετικό τρόπο για να διορθώσει αυτά που θα διόρθωνε με τα ρυθμιστικά. Μια μηχανή hi end, απευθυνόμενη σε ένα κοινό hi end, πρέπει να μην ενσωματώνει ξεπερασμένες λύσεις αλλά νέες, φρέσκες, λαχταριστές και - σε σχέση με τις άλλες - απροβλημάτιστες, (άρα ψηφιακές, αλλά αυτό είναι άλλο θέμα).

Τώρα με ποιά λογική η accuphase ή η macintosh έχουν μπασοπριμο-ρυθμιστικά, δεν μπορώ να σας απαντήσω...
 

Nick Arvanitakis

Audio Pro
Μηνύματα
46.961
Reaction score
23.746
Απάντηση: Που είναι τα κουμπιά οεο?...

Σηκωνει πολλη συζητηση το θεμα.
Εγω θα ηθελα να υπαρχουν ρυθμιστικα αλλα να μπορεις να τα κανεις off!
 

Gebreselassie

Μαύρος!
Μηνύματα
31.217
Reaction score
3.896
Re: Απάντηση: Που είναι τα κουμπιά οεο?...

Σηκωνει πολλη συζητηση το θεμα.
Εγω θα ηθελα να υπαρχουν ρυθμιστικα αλλα να μπορεις να τα κανεις off!
Αυτό θα ήταν μια κάποια λύση. Από την άλλη, δεν μπορώ να καταλάβω την άρνηση κάποιων κατασκευαστών να βάλουν δυό τρία ψηφιακά καλούδια στα μηχανάκια τους, που θα έλυναν το πρόβλημα και θα έδιναν τις ίδιες (και περισσότερες) δυνατότητες. Επιπλέον, είναι και τσάμπα...
 

Nick Arvanitakis

Audio Pro
Μηνύματα
46.961
Reaction score
23.746
Απάντηση: Re: Απάντηση: Που είναι τα κουμπιά οεο?...

Αυτό θα ήταν μια κάποια λύση. Από την άλλη, δεν μπορώ να καταλάβω την άρνηση κάποιων κατασκευαστών να βάλουν δυό τρία ψηφιακά καλούδια στα μηχανάκια τους, που θα έλυναν το πρόβλημα και θα έδιναν τις ίδιες (και περισσότερες) δυνατότητες. Επιπλέον, είναι και τσάμπα...
Απαντησες μονος σου ρε φιλε:happy_6:
 



Costas Coyias

Ημίθεος
Administrator
Μηνύματα
25.997
Reaction score
23.133
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Που είναι τα κουμπιά οεο?...

Απαντησες μονος σου ρε φιλε:happy_6:
Αν και καθιστός, ορθώς ωμίλησες. Διότι, άμα δεν τους τα πάρεις χοντρά, ε, δε μπορεί να είσαι κάτιν ετζ μανουφάκτσιουρερ του χάι εντ... :crazy_1:
 

Gebreselassie

Μαύρος!
Μηνύματα
31.217
Reaction score
3.896
Ρε μήπως δεν θέλουν να μπλέξουν οι αθρώποι με τον σατανά? Δεν ξέρω προσπαθώ να βρω δικαιολογίες...
 




Μηνύματα
281
Reaction score
0
Υπάρχουν πάντως και κάποιοι κατασκευαστές που δίνουν πολλά buttons:



Δεν ξέρω αν θεωρούνται Hiend, τα ψηφία στην τιμή είναι αρκετά.

Δεν έχω προλάβει να τα βάλω σε μια σειρά και να κάνω καμιά μετάφραση, αλλά θα ήθελα μια γνώμη αν είμαι σε καλό δρόμο:
Ακοή

http://www.acoustics.salford.ac.uk/...s_and_audio_systems/16 Human Hearing.doc]Ακοή και φάσμα συχνοτήτων[/url]

SOUND-EQUALIZATION IN RELATION TO THE WAY WE PERCEIVE SOUND Άρθρο του 1984

Tone_control_circuits

Equal-loudness_contour



Οι πρώτες προσπάθειες αποκατάστασης της ισορροπίας και σταθερής έντασης αναπαραγωγής όλου του φάσματος:

Παθητικά:

Ο πρώτος διδάξας James-Baxandall Passive Tone-Control Network Το σωτήριο έτος 1952

Άλλα περί παθητικών και μερικά για ενεργά:

url]http://www.angelfire.com/electronic/funwithtubes/Amp-Tone.html[/url]

Ενεργά:
http://www.ecircuitcenter.com/Circuits/op_tone1/op_tone1.htm

Και φεύγοντας από τα κουμπάκιαη, η εξέλιξη του είδους :

Pc based (δωρεάν) με την δυνατότητα συνεργασίας συσκευών παραμετρικού eq :



To low end :happy_8:
  • Ultra high-resolution processor for all EQ, RTA and dynamic applications, especially for PA and audiophile mastering
  • 4 concurrently selectable EQ modules (31-band graphic EQ, 10-band parametric EQ, Feedback Destroyer plus three Dynamic EQs per stereo channel)
  • Flexible Compressor/Expander function with Peak Limiter per stereo channel as well as additional Stereo Imager and Stereo Delay for delay line applications
  • Unique VPQ (Virtual Paragraphic EQ) option allows parametric control of graphic EQs
  • Ultra high-resolution 61-band real-time FFT Analyzer with additional auto EQ function for room and loudspeaker equalization
  • Multi-functional level meters (peak/RMS, VU and SPL meter with dBA/dBC weighting via RTA mic input)
  • 64 user memories for complete setups and/or individual module configurations
  • Separate RTA mic/line input with phantom power, professional wordclock input and MIDI connections for full remote control, preset dumps and system updates
  • Ultra high-quality AKM® 24-bit/96 kHz A/D- and D/A converters (113 dB dynamic range)
  • Open architecture allowing future software updates via MIDI
  • Two high-performance 32/40-bit floating-point SHARC® digital signal processors for ultimate sonic resolution
  • Balanced inputs and servo-balanced outputs with gold-plated XLR connectors, stereo aux output, AES/EBU and S/PDIF inputs and outputs (XLR and optical)
  • Internal switch-mode power supply for maximum flexibility (100 - 240 V~), noise-free audio, superior transient response and lowest possible power consumption

    Conceived and designed by BEHRINGER Germany

To hiend(?)

Lyngdorf Amplifiers

DSP

The powerful DSP "engine" allows you to customize a speaker set-up completely to your preferences.

The built-in x-over filter functionality allows you to both control conventional passive speakers, substitute the normal x-over in a 2-way speaker or use it as the x-over filter between main speakers and woofer(s) - e.g. in a Lyngdorf Audio 2+2 set-up.

Το τι ακριβώς κάνει:

Read more...

Με ποιο τρόπο:

-Με DSP

http://www.lyngdorf.com/downloads/p...a2200_and_roomperfect_product_description.pdf

σελίδα 5

-Επιπλέον διόρθωση χώρου:

http://www.lyngdorf.com/index.php?option=com_content&task=view&id=76&Itemid=35

και στο προηγούμενο pdf, σελίδα 7.
 

Attachments


Μηνύματα
281
Reaction score
0
Ποια από τα προηγούμενα δεν χρειαζόμαστε αν η ηχογράφηση είναι προσεγμένη, όπως ανέφερε ο Κώστας Κόγιας και τι αφορά μόνο την αποκατάσταση στο χώρο;
Μπορούν να διαχωριστεί η επίδρασή τους;
 

Gebreselassie

Μαύρος!
Μηνύματα
31.217
Reaction score
3.896
Εσύ τώρα έφυγες στο διάστημα, εξαφανίστηκες λέμε... "happy_1"
Εδώ ακόμη δεν έχουμε συνειδητοποιήσει τι κάνει το bass - treble - balance. :happy_6:
 

Μηνύματα
281
Reaction score
0
Εσύ τώρα έφυγες στο διάστημα, εξαφανίστηκες λέμε... "happy_1"
Εδώ ακόμη δεν έχουμε συνειδητοποιήσει τι κάνει το bass - treble - balance. :happy_6:
Οι φωτογραφίες που έβαλα μάλλον δημιούργησαν το πρόβλημα. :lol:

Είναι κρυμμένη πληροφορία. :prof:

Η απορία μου φυσικά αφορά και τα κουμπιά και τα buttons.:confused:
 

Gebreselassie

Μαύρος!
Μηνύματα
31.217
Reaction score
3.896
Και μια ερώτηση κρίσεως: Αν οι κατασκευαστές ενισχυτικών έδιωξαν δικαίως τα κουμπιά των ρυθμιστικών από τις μηχανές τους, οι κατασκευαστές ηχείων τι πρέπει να κάνουν (κάποτε και εφόσον λυθούν όλα τα προβλήματα), αντίστοιχα?...
 

Μηνύματα
501
Reaction score
2
Αν και εδώ είναι hign end, ας ποστάρω ένα μήνυμα υψηλού ειδικού βάρους, ως βοών εν τη ερήμω...


... και ένα link για όσους έχουν το προνόμιο να ΜΗΝ είναι χαϊεντάδες.
Αντιγραφω λοιπον απο το athens studio mastering!!!!!!!! Είναι κοινό μυστικό οτι τα μεγαλύτερα mastering στούντιο χρησιμοποιούν αναλογική επεξεργασια ακόμα και σε ψηφιακά master γιατί έτσι δίνεται η δυνατότητα για μεγαλύτερη δημιουργικότητα και χαρακτήρα στον ήχο.

Στο Athens Mastering την ψηφιακή αλυσίδα ολοκληρώνει μία ανάλογου κορυφαίου επιπέδου αναλογική αλυσίδα που δουλεύει σε καθαρή τάξη Α με ναυαρχίδα τον Mastering ισοσταθμιστή Avalon 2077, τον Mastering ισοσταθμιστή Millenia NSEQ-2 Twin Topology (τρανζίστορ ή λάμπα) τον ισοσταθμιστή λάμπας Manley Massive Passive και τον αναλογικό compressor-limiter Crane Song STC-8.

.........................................................................................................Θελεται τιμες?παρτε.Avalon 2077--http://www.studiospec.com/html/DynaLink/product_id/258/product_details.asp ........................................................................................................Millenia NSEQ-2 Twin Topology --http://www.sweetwater.com/store/detail/NSEQ2/.......................................Manley Massive Passive --http://www.mveducation.com/invt/20687/.................................................Μου αρεσει που εδωσες το link σε αυτους που δεν ειναι χαιενταδες!!!!!!!!!!!!!Εαν δεν ειναι αυτα hiend ρε κωστα ποια ειναι???????????????????????????? Λες να ειναι τοσο βλακες ΚΑΙ αυτοι και δινουν τοσα λεφτα???????????????????Λες να ειναι κουφοι?????????????????
 



Gebreselassie

Μαύρος!
Μηνύματα
31.217
Reaction score
3.896
Δεν κατάλαβα το νόημα της παρέμβασης... :roll:

Το ερώτημα ποιό είναι?
1. Γιατί τα studio αγοράζουν ακριβά μηχανήματα?
2. Γιατί έχουν και αναλογικούς ισοσταθμιστές πριν την ψηφιακή επεξεργασία?

Υπάρχει σαφής απάντηση στα παραπάνω αλλά τι σχέση έχουν αυτά με το link του dither?

- Τα έχεις μπλέξει φίλε από λίγο έως πολύ...
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
176.043
Μηνύματα
3.038.940
Members
38.525
Νεότερο μέλος
Grigoris1966
Top