- Μηνύματα
- 941
- Reaction score
- 27
Αντιγραφω λοιπον απο το athens studio mastering!!!!!!!! Είναι κοινό μυστικό οτι τα μεγαλύτερα mastering στούντιο χρησιμοποιούν αναλογική επεξεργασια ακόμα και σε ψηφιακά master γιατί έτσι δίνεται η δυνατότητα για μεγαλύτερη δημιουργικότητα και χαρακτήρα στον ήχο.
Eγω παλι λεω πως το επιασες το νοημα.Εαν δεν πλερωσεις δεν αγοραζεις ηχο.Δεν κατάλαβα το νόημα της παρέμβασης... :roll:
Το ερώτημα ποιό είναι?
1. Γιατί τα studio αγοράζουν ακριβά μηχανήματα?
2. Γιατί έχουν και αναλογικούς ισοσταθμιστές πριν την ψηφιακή επεξεργασία?
Υπάρχει σαφής απάντηση στα παραπάνω αλλά τι σχέση έχουν αυτά με το link του dither?
- Τα έχεις μπλέξει φίλε από λίγο έως πολύ...
Δεν ειναι ετσι οπως τα λες.Αλλο τα ρυθμιστηκα σε ενα μηχανημα που κοστιζει 7000 δολλαρια και αλλο τα ρυθμιστικα του μαρατζ.Αυτο λεω.Εαν τα ειχαν εξοστρακιση αυτοι που λες, τοτε δεν θα αγοραζανε ουτε McIntosh ουτε luxman και οποια αλλη αντιστοιχη εταιρεια.Δεν ειναι ολα τα μηχανακια ιδια.Μα, ακριβώς αυτό είπα κι εγώ, ότι δηλαδή η παρουσία των αναλογικών ρυθμιστικών τονικότητας δεν είναι κάτι κακό, ενώ για όποιον δεν τα χρειάζεται, ή νομίζει πως δεν τα χρειάζεται, μπορούν να παρακάμπτονται απλώς με έναν διακόπτη. Εσείς, οι χαϊεντάδες τα έχετε εξοστρακίσει, ακολουθώντας σαν τα πρόβατα τον πάσα ένα ημιμαθοάσχετο χαζοχαρούμενο δοκιμαστή, χάφτοντας σαν αγριόσπαροι ανοησίες –για να μην πω τη γνωστή βαριά και απολύτως εύστοχη λέξη- περί κουρτινών, παχύνσεων, μουσικότητας, ρυθμού, prat, παπαρότητας, παπαρόπιτας, παπαροκολοκυθόπιτας, κολοκυθοπαπαρόπιτας, πιτοκολοκυθοπαπάρας, παπαροπιτοκολοκύθας, και δε συμμαζεύεται.
Είμαι εγώ, αλήθεια, ο κακός, όταν αρχίζω και μιλάω για IQ ραδικιού; Εκτός ρε παιδί μου αν αυτά τα αναλογικά ρυθμιστικά τονικότητας που χρησιμοποιούν τα studio είναι καθαγιασμένα στο νερό του Ιορδάνη ποταμού, ενώ τα άλλα, αυτά που βάζει η Marantz ή η McIntosh στους ενισχυτές της είναι ποταπά και λερώνουν τον ήχο, καθ’ ότι μολυσμένα από την αύρα του 666 και της Παγκοσμιοποίησης, λόγω απωανατολικής ή αμερικανικής προέλευσης...
Όχι τα μηχανήματα δεν είναι. Τα ρυθμιστικά είναι όμως... :happy_4:Δεν ειναι ολα τα μηχανακια ιδια.
Αυτό πάλι από που το καταλάβαμε? wall_1Eγω παλι λεω πως το επιασες το νοημα.Εαν δεν πλερωσεις δεν αγοραζεις ηχο.
Δηλαδης, θες να μας πεις πως τα ρυθμιστικα του μαρατζ που ανεφερες ειναι τα ιδια με της κονσολας που εχει το athens stυdio, (του παραδειγματος δηλ). Βρε,εισαι αμπεχταμπολ γιου νοου??Όχι τα μηχανήματα δεν είναι. Τα ρυθμιστικά είναι όμως... :happy_4:
Αυτό πάλι από που το καταλάβαμε? wall_1
Εμ έτσι ντε, τώρα αναγνωρίζω το Μάνο που ξέρω. :smoking:Εαν δεν πλερωσεις δεν αγοραζεις ηχο.
Παντως το athens studio που εθεσες (ατυχως βεβαια) ως παραδειγμα,μαλλον σκεφτονται σαν και εμενα!!!!! Αυτοι αραγε γιατι ξοδευουν χιλιαδες δολλαρια?δεν εχουν τι να τα κανουν και τα κανουν κουμπια?Δεν σχολιασες της τιμες που κοστιζουν τα μηχανακια που εδειξες!!!!!! Αμ δεν με ξερεις......Αλλο πια ειναι η πραγματικοτητα και αλλο τη μπορουμε να κανουμε!!!!Στο παραδειγμασου φαινεται καθαρα το οτι ....οτι πληρωνεις παιρνεις....!!!!!Το θεμα ειναι στο αν μπορεις να το πληρωσεις.Κοινος, μεχρι εκει που φτανει η τσεπη του καθενος.Πιστεψεμε ΔΥΣΤΥΧΩΣ δεν ειμαι απο αυτους που τους περισσευουν,ομως ,το οτι δεν μπορουμε να αγορασουμε αυτα που μπορουν καποιοι αλλοι,δεν σημαινει οτι πρεπει και να τους κατηγορουμε..Η διαφορα υπαρχει σε αυτους που προσπαθουν να φτιαξουν εναν οσο καλλυτερο ηχο μπορουν και σε αυτους που αρκουνται στο να τους κοροιδευουν.Οτι υπαρχουν πολλες <<λουμπες>> ειναι γεγονος και αυτα πρεπει να προσεχουμε,υποτιθεται ΜΟΝΟ αυτα πρεπει να κουβεντιαζονται,(οπως σε αρκετες περιπτωσεις γινεται),αλλα οχι να τα τσουβαλιαζουμε ολα.Εμ έτσι ντε, τώρα αναγνωρίζω το Μάνο που ξέρω. :smoking:
Μπορεί να μου πει κάποιος τι σχέση έχουν τα ρυθμιστικά με το πόσο ακριβά είναι τα μηχανάκια? Δηλαδή τα ακριβά ρυθμιστικά κάνουν άλλη δουλειά?
Kαι πιο είναι το όριο τιμής που ξεχωρίζει τα "καλά" από τα "κακά" ρυθμιστικά?
Έλα να ακούσουμε καμια καλή ατάκα όπως το αμίμητο "το hi-end ξεκινάει από τα 5000 ευρώ για κάθε συσκευή"...
Όλα είναι θέμα κόστους του εξαρτήματος δηλαδή? Τοπολογίες, η "άποψη" του κατασκευαστή, οι διάφορες σχεδιαστικές επιλογές κλπ δεν παίζουν ρόλο?
Άρα εγώ κι εσύ, αν πάρουμε τα πιο ακριβά εξαρτήματα στην πιάτσα, θα φτιάξουμε ενισχυτάρα... Μακάρι να ήταν τόσο απλό...Μετα το κοστος ισως :crazy_3:
Άρα εγώ κι εσύ, αν πάρουμε τα πιο ακριβά εξαρτήματα στην πιάτσα, θα φτιάξουμε ενισχυτάρα... Μακάρι να ήταν τόσο απλό...
Για ρώτα το Μιχάλη τον Σπέρτο ή κάποιο άλλο κατασκευαστή/σχεδιαστή (θα τους βρεις τους περισσότερους γνωστούς ξένους στο diyaudio) να σου πουν. :happy_4:
Για το δεύτερο κομμάτι δεν κατάλαβα τι θέλεις να πεις. :smoking:
Ενδιαφέρον, για λέγε!Ισως!! :happy_4:
Ενδιαφέρον, για λέγε!
Δηλαδή άλλη δουλειά κάνουν τα μπασοπρίμα μιας κονσόλας, άλλη του macintosh και άλλη του yamaha? Διαχειρίζονται διαφορετικό πράγμα, επιδρούν με άλλον τρόπο στο σύστημα, είναι άλλη τεχνολογία, κρυφή?...
Φίλε μου, αν υπάρχει τέτοια διαφορετικότητα στην επίδραση που δεν την γνωρίζω, ευχαρίστως να την ακούσω. Τίποτα δεν είναι όπως μας βολεύει όταν μιλάμε για τεχνολογία. Επίσης στην τεχνολογία δεν χωράνε λέξεις όπως το "μπορεί" ή το "ίσως".κρυφή?... δεν το πιστευεις οτι μπωρει να επιδρουν διαφορετικα? αναλογα την μαρκα? αναλογα την σχεδιαση? ειναι ολα ιδια επειδη ετσι μας βολευει η τους βολευει καπιους?
Φίλε μου, αν υπάρχει τέτοια διαφορετικότητα στην επίδραση που δεν την γνωρίζω, ευχαρίστως να την ακούσω. Τίποτα δεν είναι όπως μας βολεύει όταν μιλάμε για τεχνολογία. Επίσης στην τεχνολογία δεν χωράνε λέξεις όπως το "μπορεί" ή το "ίσως".