- Μηνύματα
- 1.928
- Reaction score
- 787
Παιδιά λάδι κάθε δέκα χιλιάδες πού αλλάζω δεν τσιμπάει σταγόνα.
Επίσης λόγω υγραερίου όπως μπαίνουν βγαίνουν δεν μαυρίζουν καν.
Για να γίνω πιο συγκεκριμένος δεν κάνει μεταλλικούς θορύβους το μοτέρ ούτε ακούγεται κάτι παράξενο όταν δίνεις γκάζι και είσαι από πάνω με ανοιχτό το καπό.
Αυτό πού ακούω είναι πιο πολύ βούισμα σχετικά χαμηλής συχνότητας σαν συντονισμός και το κάνει πιο έντονα γύρω στις τρεις με τρεισήμισι χιλιάδες στροφές που μου περνάει και τρίξιμο με τις καινούργιες βάσεις πλέον και μέσα στο αυτοκίνητο!
Το υγραέριο είναι 9 χρόνια στο αυτοκίνητο το έβαλα με το πού το πήρα στα χέρια μου με 60000χλμ και το αυτοκίνητο πηγαίνει έκτοτε μόνο στον ίδιο μάστορα που μου έκανε και την εγκατάσταση.
Κάπου εκεί στις τρεις χιλιάδες είναι και η ροπή του μετά όσο ανεβάζεις στροφές δεν το κάνει κόβει πολύ το βουητό!
6 κυλινδρα είναι τα 2700cc και δεν έφερε τέτοια το 2004!
Επίσης λόγω υγραερίου όπως μπαίνουν βγαίνουν δεν μαυρίζουν καν.
Για να γίνω πιο συγκεκριμένος δεν κάνει μεταλλικούς θορύβους το μοτέρ ούτε ακούγεται κάτι παράξενο όταν δίνεις γκάζι και είσαι από πάνω με ανοιχτό το καπό.
Αυτό πού ακούω είναι πιο πολύ βούισμα σχετικά χαμηλής συχνότητας σαν συντονισμός και το κάνει πιο έντονα γύρω στις τρεις με τρεισήμισι χιλιάδες στροφές που μου περνάει και τρίξιμο με τις καινούργιες βάσεις πλέον και μέσα στο αυτοκίνητο!
Το υγραέριο είναι 9 χρόνια στο αυτοκίνητο το έβαλα με το πού το πήρα στα χέρια μου με 60000χλμ και το αυτοκίνητο πηγαίνει έκτοτε μόνο στον ίδιο μάστορα που μου έκανε και την εγκατάσταση.
Κάπου εκεί στις τρεις χιλιάδες είναι και η ροπή του μετά όσο ανεβάζεις στροφές δεν το κάνει κόβει πολύ το βουητό!
4 κύλινδρο είναι του φίλου σου 2000cc σαν το δικό μου!χμμμ ρουλεμάν τα ξέχασα αυτά,αλλά λίγα τα χιλ για τέτοια ζημιά που έτσι και αλλιώς θα πρέπει να αλλαχθούν γιατί πάει για μεγάλη ζημιά.
Γείτονας με το sonata 6κύλινδρο 2λιτρο έκανε 670.000 πρίν το δώσει και δεν έκανε ''τσικ''
6 κυλινδρα είναι τα 2700cc και δεν έφερε τέτοια το 2004!
Last edited: