- Μηνύματα
- 1.409
- Reaction score
- 2.534
Δεν κοιτάνε κάτω (στο πάτωμα), έχουν ελάχιστη κλίση προς τα κάτω για να στοχεύουν στο αυτί, δεν γίνεται να κατέβουν πιο κάτω τα ηχεία.να το φτιαξεις σωστα το υψος......μην κοιταει κατω.
Δεν κοιτάνε κάτω (στο πάτωμα), έχουν ελάχιστη κλίση προς τα κάτω για να στοχεύουν στο αυτί, δεν γίνεται να κατέβουν πιο κάτω τα ηχεία.να το φτιαξεις σωστα το υψος......μην κοιταει κατω.
αριστερα στην κλιμακα ανα 10db να βαζεις....
για βαλε την μπλε να δουμε
Δεν έχω εφαρμόσει smoothing στη συγκεκριμένη καμπύλη, πάντως αν έχω καταλάβει καλά βάζουμε 1/6 έτσι ?να γραφεις και το smoothing του γραφηματος
μπορεις και ανα 10hz στην κατω κλιμακα
αν ειχε την δυνατοτητα να φτανεις τα 30hz τα subs θα ηταν οκ .......τωρα χανεις πολυ πληροφορια
.....κατα τα αλλα εισαι οκ
Το ότι τα σαμπ δεν έχουν ιδιαίτερες δυνατότητες κάτω από τα 40Hz είναι μάλλον αναμενόμενο, το θέμα είναι να παίζουν (και απ' ότι φαίνεται παίζουν) σωστά.Αν είσαι έτσι χωρίς smoothing είσαι τέλειος. Δεν έχεις σοβαρές ακυρώσεις στα subs στην κύρια ζώνη ευθύνης τους και το μόνο που σου λείπει είναι η απόδοση στην πρώτη οκτάβα (20-40) όπως σου είπε και ο Κώστας που προφανώς τα sub δεν μπορούν να κάνουν κάτι ιδιαίτερο.
Σημαντικό τώρα είναι πως παίζουν οι δορυφόροι πάνω από τους 80, ώστε με το κατάλληλο cross να αποφύγεις τελείως την ακύρωση των sub στους 112 και να τονώσεις λίγο την περιοχή πάνω από τους 85. Αν δηλαδή οι δορυφόροι παίζουν καλά >80 (ενέργεια + τοποθέτηση/ ακυρώσεις) λογικά μπορείς να φτάσεις σε αξιοζήλευτη σχεδόν flat απόκριση. Μετά θα σε απασχολεί μόνο το RT και το Impulse.
Presonus Temblor T10ποια είπαμε ότι έχεις για να μην ψάχνουμε προς τα πίσω;
Δεν θα το έλεγα με τόση βεβαιότητα.Το ότι τα σαμπ δεν έχουν ιδιαίτερες δυνατότητες κάτω από τα 40Hz είναι μάλλον αναμενόμενο
Στο είπα και θα στο ξαναπώ. Δεν μου αρέσει που το ρυθμιστικό έντασης είναι σχεδόν στο μηδέν.λόγω ρυθμιστικού της έντασης (είναι σχεδόν στο μηδέν)
Δεν θα το έλεγα με τόση βεβαιότητα.
Άρα λοιπόν, δοκιμάζω να τα απομακρύνω από τους τοίχους και να δω αν θα βελτιωθεί η απόκριση χαμηλά. Ούτως ή άλλως δε νομίζω να έχω θέμα με τις στάθμες από τη στιγμή που το gain είναι στο μηδέν, θα δείξει πάντως.Η απόκριση στην πρώτη οκταβα, γενικώς εξαρτάται από τον όγκο του δωματίου, τη διάμετρο των μεγαφώνων και την απόσταση ακρόασης.
Προφανώς, επειδή δεν έδωσες ένα σκασμό λεφτά, και προφανώς επειδή μιλάμε για ένα 10" μεγάφωνο, προτάθηκε να τοποθετηθεί σε γωνία (δαπέδου-τοιχου) ώστε να τσιμπήσει γκεϊν για να γεμίσει το χώρο με τις αναγκαίες στάθμες.
Το συγκεκριμένο σαμπ, είναι ένα από τα ελάχιστα, που προτείνεται από την φίρμα να μην τοποθετείται στον τοίχο ή σε γωνία, για ομοιόμορφη απόκριση στο φάσμα, προφανώς εις βάρος της μέγιστης στάθμης, η οποία φυσικά δεν μπορεί να είναι τρομερή, καθώς μιλάμε για ένα ...10".
Οπότε, μπορείς να επιλέξεις το τι θες σαν τελικό αποτέλεσμα, και ή να κυνηγήσεις πιο ομαλή απόκριση (από τους 25 μπορεί μια χαρά να παίζει φλατ) ή να σε ικανοποιεί σε max spl όταν θα δεις μια ταινία και θα σε χτυπάει στο στομάχι...
Βεβαίως τα πολλαπλά σαμπ, πέραν της ομαλοτερης απόκρισης στο χώρο, έχουν και ως συνέπεια την υψηλότερη συνολική στάθμη και την απόκριση ακόμα πιο χαμηλά.
Ωστόσο, κολλημένο σε τοίχο, είναι γνωστό πως έχει απόκριση στους 20 κύκλους στα -16 ντεσιμπέλ (αν θυμάμαι καλά) και δεν απέχει ιδιαίτερα από τις δικές σου μετρήσεις.
Δεν είναι στο χέρι μου, το Audyssey το απαιτεί...Στο είπα και θα στο ξαναπώ. Δεν μου αρέσει που το ρυθμιστικό έντασης είναι σχεδόν στο μηδέν.
Για βοήθα λίγο, πως γίνεται αυτό και από που ?Θυμήσου να βάλεις υψιπερατο φίλτρο στους 20, να μη παίρνει τίποτα κάτω από 20, τζάμπα θα σπαταλάει ενέργεια.
Δύσκολα μου βάζεις, είπαμε είμαι νέος στο άθλημα...τι εννοεί ο ποιητής spectro 20-250, τι θα (πρέπει να ψάξω να) δω εκεί ?Πέρα από την απόκριση ρίχνε και κανένα βλέφαρο στο spectro για 20-250. Λογικά αν έχεις υψηλούς χρόνους απόσβεσης θα φαίνεται και στο FR αλλά καλού κακού δεν χάνεις κάτι.
Όχι απαραίτητα...Οριστικό στοιχείο θα είναι η επμήκυνση μιας ύποπτης΄΄πλαγιάς΄΄ (με τονωμένο πλάτος απόκρισης) που θα σχηματίζει στον άξονα του χρόνου ουρές μακρύτερες σε σχέση προς τις υπόλοιπες.@dionisp ευχαριστώ πολύ για τις εξηγήσεις...
Το αν είναι προβληματική μια κορυφή στο FR, το βλέπουμε στο spectrogram & το waterfall σαν κόκκινο ? δηλαδή αν οι κορυφές στα δύο τελευταία διαγράμματα δεν είναι "κόκκινες" σημαίνει ότι παίζει μεν πιο δυνατά αλλά χωρίς μπουμάρισμα ?