- Μηνύματα
- 11
- Reaction score
- 0
Καλησπέρα στο Forum,
καινούριος στο forum. Θα ήθελα να σας γνωστοποιήσω το πρόβλημα που έχω με τον αντιπρόσωπο της Pionner την εταιρεία Intersys A.E..
Πριν ένα χρόνο αγόρασα (4/12/2010) τον SC-LX73 έχοντας την εντύπωση ότι έχει 3 χρόνια εγγύηση.
Δυστυχώς σήμερα ανακάλυψα ότι ο ενισχυτής καλλύπτεται μόνο από ένα χρόνο εγγύηση και αυτό γιατί δεν έστειλα συμπληρωμένο ένα έντυπο που υπήρχε μέσα στην συσκευασία στην Intersys.
Πρόλαβα να επισκευαστεί χαρηστικά εντός εγγυήσεως, αφού το πήγα για επισκευή στις 5/12/2011, και κατ εξαίρεση θα μου τον επισκευάσουν επειδή η 4/12 ήταν αργία (Κυριακή). Και αυτό μετά από συμβουλή του δικηγόρου μου, καθώς το πρωί ο κος Παπαγεωργίου από το service της Pioneer μου δήλωνε ότι το μηχάνημα αφού στάλθηκε στο service στις 5/12 δεν το καλύπτει σε καμία περίπτωση η εγγύηση.
Είναι η δεύτερη φορά που αγοράζω ενισχυτή της Pioneer, είχα αρχικά τον LX60, και μάλλον η τελευταία.
Είναι κρίμα για τα προϊόντα της Pioneer να έχουν τέτοια αντιπροσώπευση, η οποία είναι απόλυτα απρόσωπη και παραπλανητική. Σαφώς και δεν επρόκειτο να αγόραζα ένα ενισχυτή με ένα μόνο έτος εγγύηση και κανείς δε με ενημέρωσε για το εν΄λόγο έντυπο που έπρεπε να στείλω.
Θεωρώ ότι έχω εξαπατηθεί, καθώς και το κατάστημα που αγοράστηκε δεν υπάρχει πλέον, όποτε άντε να βρω το δίκαιο μου.
Αύριο θα μιλήσω και με τον κο Ραδίτσα, ο οποίος είναι προϊστάμενος του κου Παπαγεωργίου και να δούμε τι θα μου πει...
Όπως και να έχει θα πρέπει να κινηθώ νομικά αναντίων της Intersys... καθώς θεωρώ το μηχάνημα προβληματικό (είναι η 2η φορά που πάει για επισκευή, και έχει παίζει ελάχιστα και σε πολύ χαμηλή έντσαση, καθώς έχω 2 μωρά στο σπίτι) και θα ζητήσω αντικατάσταση του.
Προσοχή λοιπόν σε όλους τους εν δυνάμει αγοραστές προϊόντων της Pioneer.
Θα ήθελα να ζητήσω τα φώτα και τη βοήθεια από τους ειδικούς του χώρου.
Σας ευχαριστώ,
Παπασωτηρόπουλος Κυριάκος
καινούριος στο forum. Θα ήθελα να σας γνωστοποιήσω το πρόβλημα που έχω με τον αντιπρόσωπο της Pionner την εταιρεία Intersys A.E..
Πριν ένα χρόνο αγόρασα (4/12/2010) τον SC-LX73 έχοντας την εντύπωση ότι έχει 3 χρόνια εγγύηση.
Δυστυχώς σήμερα ανακάλυψα ότι ο ενισχυτής καλλύπτεται μόνο από ένα χρόνο εγγύηση και αυτό γιατί δεν έστειλα συμπληρωμένο ένα έντυπο που υπήρχε μέσα στην συσκευασία στην Intersys.
Πρόλαβα να επισκευαστεί χαρηστικά εντός εγγυήσεως, αφού το πήγα για επισκευή στις 5/12/2011, και κατ εξαίρεση θα μου τον επισκευάσουν επειδή η 4/12 ήταν αργία (Κυριακή). Και αυτό μετά από συμβουλή του δικηγόρου μου, καθώς το πρωί ο κος Παπαγεωργίου από το service της Pioneer μου δήλωνε ότι το μηχάνημα αφού στάλθηκε στο service στις 5/12 δεν το καλύπτει σε καμία περίπτωση η εγγύηση.
Είναι η δεύτερη φορά που αγοράζω ενισχυτή της Pioneer, είχα αρχικά τον LX60, και μάλλον η τελευταία.
Είναι κρίμα για τα προϊόντα της Pioneer να έχουν τέτοια αντιπροσώπευση, η οποία είναι απόλυτα απρόσωπη και παραπλανητική. Σαφώς και δεν επρόκειτο να αγόραζα ένα ενισχυτή με ένα μόνο έτος εγγύηση και κανείς δε με ενημέρωσε για το εν΄λόγο έντυπο που έπρεπε να στείλω.
Θεωρώ ότι έχω εξαπατηθεί, καθώς και το κατάστημα που αγοράστηκε δεν υπάρχει πλέον, όποτε άντε να βρω το δίκαιο μου.
Αύριο θα μιλήσω και με τον κο Ραδίτσα, ο οποίος είναι προϊστάμενος του κου Παπαγεωργίου και να δούμε τι θα μου πει...
Όπως και να έχει θα πρέπει να κινηθώ νομικά αναντίων της Intersys... καθώς θεωρώ το μηχάνημα προβληματικό (είναι η 2η φορά που πάει για επισκευή, και έχει παίζει ελάχιστα και σε πολύ χαμηλή έντσαση, καθώς έχω 2 μωρά στο σπίτι) και θα ζητήσω αντικατάσταση του.
Προσοχή λοιπόν σε όλους τους εν δυνάμει αγοραστές προϊόντων της Pioneer.
Θα ήθελα να ζητήσω τα φώτα και τη βοήθεια από τους ειδικούς του χώρου.
Σας ευχαριστώ,
Παπασωτηρόπουλος Κυριάκος