- Μηνύματα
- 3.730
- Reaction score
- 89
ρεσεις επειδη εχουμε μια διαφωνια με το ανιψι οταν βαζεις το μικροφωνακι για να ρυθμισεις τα ηχεια στον 73 το επιπεδο της ενταση παιζει ρολο που το εχουμε? τερμα χαμηλα -80db ή στη μεση 0db??
:414::414::414: υπερβαλεις τωρα κ συ !!!Αμφιβάλω πολύ αν η Intersys συμμορφωθεί με αυτή την οδηγία...
παλκαρ εχω χωσει πολλα γκαζια στην καθε ιντερσις
και θα χωνω
Εσυ ποτε δεν κατηγορησες τη καθε κινοτεχνικη (θυμασαι τι εχει παιχτει με προιον αγορασμενο απο τον σιδερακη)
ηδημον δεν ειμαι, αλλα ουτε και στρουθοκαμηλιζω .......εν κοινη θεα......
Νίκο, είναι αδιάφορο για τον καταναλωτή το τι έχουν υπογράψει οι εισαγωγείς/αντιπρόσωποι με τους κατασκευαστές. Αφορά τη δική τους εσωτερική σχέση.Οι αντ/πείες δεν είναι αγίες , αλλά πατάνε στα συμβόλαια που έχουν υπογράψει με τον κατασκευαστή.
Εστω ότι έχεις έναν ενισχυτή των 300-500 € ο οποίος εμφανίζει λειτουργικό πρόβλημα που δεν οφείλεται σε κακή χρήση, στον ενάμισι χρόνο από την αγορά του. Η επισκευή του κοστίζει 150 € και ο αντιπρόσωπος αρνείται να αποκαταστήσει τη βλάβη επικαλούμενος αυθαίρετα μονοετή εγγύηση.δυστυχως εδω στο ελλαντα πρεπει να κινηθεις δικαστικα για να βρεις το δικιο σου...........
Αγαπητέ, αυτό που παραθέτεις είναι μια δήλωση (ιδιωτικό έγγραφο) το οποίο τουλάχιστον σε ότι αφορά στα διαρκή καταναλωτικά προϊόντα έρχεται σε σαφή αντίθεση με την ελληνική νομοθεσία τουλάχιστον στην διάρκεια ισχύος της εγγύησης.Επειδή γράφονται διάφορες γνώμες περι εγγυήσεων που ο καθένας σκέφτετε όπως του αρέσει διαβάστε σε αυτό http://www.pioneer.eu/files/support/warranty/cons/CWC0711EL.pdf την επίσημη εγγύηση της PIONEER. Τα γράφει όλα αναλυτικά και θα σας λυθούν όλες οι απορίες.
Όσο για την πρόσθετη εγγύηση που δίνει η Intersys είναι καθαρά δική της προτοβουλία και παροχή προς τους πελάτες της. Πρέπει να συμπληρώσεις οπωσδήποτε το χαρτί της εγγύησης αυτής στο οποίο αναγκαστικά γράφεις και τα στοιχεία του καταστήματος που το αγόρασες. Αν έχεις αμφιβολίες για την παροχή της εγγύσης κάνεις και μια καταχώρηση του προϊόντος που αγόρασες στο site της Pioneer.
Στα επαγγελματικά μηχανήματα η Intersys δίνει και ασφάλεια κλοπής την οποία δεν δίνει η Pioneer.
Και αν ο κατασκευαστής και ο αντιπρόσωπος συμφωνήσουν σε κάλυψη εγγύησης έξι μηνών ή τριών μηνών?Παιδιά, με την μικρή εμπειρία που διαθέτω, θα έλεγα να μην βασιστείτε στα 2 χρόνια εγγύηση που ισχύει , υποτίθεται, για όλη την Ευρώπη.
Κάθε αντ/πεία το μόνο που την δεσμεύει είναι το συμβόλαιο με την κατασκευάστρια.
Δεν θα πώ αν είναι σωστό η λάθος , αλλά τρανό παράδειγμα είναι η ΟΝΚΥΟ.
:444:Νίκο, είναι αδιάφορο για τον καταναλωτή το τι έχουν υπογράψει οι εισαγωγείς/αντιπρόσωποι με τους κατασκευαστές. Αφορά τη δική τους εσωτερική σχέση.
Στην περίπτωση των διαρκών καταναλωτικών αγαθών, (ενισχυτές, ηχεία, ψυγεία, τηλεοράσεις κλπ - ενδεικτική η αναφορά) ο εισαγωγέας/αντιπρόσωπος υποχρεούται να καλύψει κάθε πραγματικό ελάττωμα της συσκευής για διάστημα 2 ετών από την πώληση του.
Αυτό προβλέπει ο Ν.3043/2002 και αυτό ισχύει.