Δεν θέλω να γίνω υπερασπιστής του Πλαισίου, αλλά δεν έχω ακούσει περίπτωση που να αλλάχτηκε η τηλεόραση από (άλλο) μαγαζί, εκτός μετά από μεγάλη πίεση του αγοραστή σε 1 - 2 περιπτώσεις.Δεν θα έπρεπε το Πλαίσο απο το οποίο και αγοράστηκε η τηλεόραση να έχει και αυτό μερίδιο ευθύνης για τις άθλιες επιδόσεις της εγγυήτριας εταιρίας;(26 ημέρες χωρίς τηλεόραση στο σπίτι).Αν φέρνει ηλεκτρονικά με τέτοιες εγγυήσεις καλύτερα να μην τα ξαναφέρει αλλιώς υπάρχουν και άλλα καταστήματα που αλλάζουν αυθημερόν το προιόν.
Ακόμα, έχω διαβάσει και (1-2) περιπτώσεις που αλλάχτηκε η τηλεόραση από το Πλαίσιο (δεν ξέρω για μεγάλη ή μικρή πίεση!).
Από την άλλη , εγώ νομίζω ότι αν αλλαχθεί η τηλεόραση έχει περισσότερες πιθανότητες να παρουσιάσει το ίδιο πρόβλημα σε σχέση με το να επισκευασθεί!