Πόσο αληθινό είναι το ηχητικό αποτέλεσμα σε ένα hifi όταν αυτό φιλτράρεται μέσα από πολλά ψηφιακά και αναλογικά στάδια;


Μηνύματα
12.213
Reaction score
14.513
Πολύ φτηνά στο Στερεοφίλ αυτά τα D :) , είναι φαίνεται D για Χαι Φιντελάδες.

Αλλιώς δε θα τα αγόραζαν, να μου πείς.
 
Last edited:


Μηνύματα
12.213
Reaction score
14.513
Ήταν για τον συγκεκριμένο μόνο ενισχυτή, ο οποίος επισημάνθηκε ως οικονομικός.


Πράγματι ξέρει πολλά, χρόνια τώρα, προ GAN. Αναζήτησε τους προηγούμενους (πάντα class d) ενισχυτές του, οι οποίοι είχαν ξετρελάνει τους χρυσαυτχιάδες και ήταν σε λογικές τιμές, αντίθετα από τούτους εδώ που έχουν εξωφρενικές. Και τα προενισχυτικά του (αυτά πανάκριβα).


Όχι δα! Τίνος φανμπόυ να είναι ο Πούτζης? Είναι μορφή, δεν έχει κανέναν ανάγκη, γράφει τη δική του ιστορία, με τις δικές του δημιουργίες που βρίσκονται στην κορυφή των ενισχυτικών και στην αιχμή της νεοτερικότητας και της χαρισματικής ευρηματικότητας και εφευρετικότητας και σε λογικές τιμές για τα μέτρα της αγοράς.
Παρεμπιπτόντως, δες κι αυτό το ρηβιού. Δεν είναι συγκριτικό, δείχνει όμως ότι ανεξαρτήτως υλικών (GAN ή άλλο) δεν υπάρχουν ουσιαστικές διαφορές σε κορυφαίες υλοποιήσεις, αλλά και το πόσο ψηλά έχει φτάσει η class d, που μόνο οι χαγιεντάδες σνομπάρουν πλέον. Διευκρινίζεται μάλιστα ότι ΔΕΝ είναι ψηφιακή (όχι πως έχει καμιά σημασία, αλλά να ξέρουμε για τι μιλάμε).

Τώρα, σε ο,τι με αφορά, δεν είμαι σε θέση να κρίνω σχέδια, ηλεκτρονικά, τοπολογίες κ.λ.π., είμαι παντελώς άσχετος. Γι αυτό διαβάζω τον Αμίρμ που δημοσιεύει μετρήσεις ΟΧΙ απόψεις. Αντί για το τι άκουσε ο Φρέμερ, ο Γκάντερ, ο Κόρντεσμαν και ο κάθε χρυσαυτχιάς, ιστοριούλες δίχως όφελος. Το μόνο που ψάχνω πλέον να πληροφορηθώ σε αυτά τα ρηβιούς είναι συνδέσεις, δυνατότητες, συμβατότητες, ευκολίες, τέτοια.


Ω! Και ο κύριος Μαρκ Λέβινσον πριν 40+ χρόνια δήλωνε ότι ο ψηφιακός ήχος επηρεάζει αρνητικά τη... φυσιολογία του ανθρώπου. :gotcha: Λίγα χρόνια μετά πούλησε την εταιρεία και πήγε κάπου στα βουνά της Ελβετίας να ιδρύσει νέα, η οποία έφιαχνε... φηφχιακά! :dance2:
++ ..... και στην αιχμή της νεοτερικότητας και της χαρισματικής ευρηματικότητας και εφευρετικότητας και σε λογικές τιμές για τα μέτρα της αγοράς ++

Κοίτα δε θέλω να σε (το) κουράσω το πράγμα, αλλά επειδή δε μου αρέσει να αφήνεται λάθος εντύπωση των λεγομένων μου (σπάνια και όταν δε κανω πλάκα), θέλω να διευκρινίσω ότι το θέμα κόστους δε με απασχόλησε και δεν αναφέρθηκα, στην αρχική μου απάντηση σε εσένα. Είναι σίγουρα παράγοντας , αλλά εγω ήθελα να εστιάσω στην πιο σωστή κατα τη γνώμη μου τεχνική λύση και δρόμο. Οι τιμές μπορεί να πέφτουν ή ανεβαίνουν απο πολλούς λόγους και σε διαφορετικους σχεδιασμους. Εαν βέβαια κάτι είναι ιδιο σε ήχο όπως λές και με λιγότερα χρηματα φυσικά θα προτιμήσεις αυτό. Αυτό είναι άλλο θέμα. Νόμιζα μου είχες πεί οτι δε βιάζεσαι, εχεις κάποιες υποχρεώσεις.

Αλλά εαν μιλήσουμε (όπως εγω σε αυτή τη λογική μιλούσα) για σχεδιασμό, να ξέρεις ότι επειδή κάποιος είναι χαρισματικός και όντως κάνει παπάδες στο σχεδιαστικό κομμάτι για να πετύχει μια άλφα απόδοση λύνοντας εγγενη προβλήματα μιας υλοποίησης , δεν είναι κατα ανάγκη καλό. Καλύτερα π.χ. να χρησιμοποιήσεις π.χ. GaN και να σχεδιάσεις ενα πολυ πιό απλό κύκλωμα. Ενω στον κόομο μπορεί να κάνει λογική αυτό που λές και να θαυμάζει εναν σχεδιαστή .... ένας σχεδιαστής δε το βλεέπι έτσι. Η λογική ενός σωστού σχεδιαστή λέει ότι θα διάλεγε κάτι που να μην είχε απο την αρχή αυτά τα προβλήματα και θα του διασφάλιζε μια πιο "υγειή" και λιγότερη προβληματική βάση πάνω στην οποία θα ανέπτυσε την σχεδιαστική του δεινότητα για να το καλυτερεύσει. Γιατι να ασχοληθει δηλαδη κάποιος με κάτι απο την αρχή προβληματικό και να μην το βρεί έτοιμο και να χτισει πανω του. Το αποτέλεσμα θα είναι όπως καταλαβαίνεις πολύ καλύτερο και στην συγκεκριμενη περιπτωση όχι μόνο στον ήχο αλλά κυρίως στην αξιοπιστία και πιο ασφαλή και θερμική κλπ λειτουργία του κυκλώματος του. Για αυτό και δε μου άρεσαν οι απαντήσεις του εναντίον των GaN. Βεβαια έδωσε και κάποιους τεχνικους λόγους που οι GaN δε θα προχωρήσουν .... αλλα εμένα τουλάχιστον δε με έπεισε και το θεώρησα λίγο μικροπρέπες. Όπως το βινυλιο δε δεχόταν το cd , η ΑΒ δε δεχόταν τη D , οι λαμπάτοι την ΑΒ κοκ κοκ.
 
Last edited:

Μηνύματα
12.213
Reaction score
14.513
@Σταύρος Λαγκαδιανός

++ https://audioxpress.com/article/fre...d-audio-bosc-and-purifi-audio-eigentakt-eval1 ++

Ναι μόλις το διάβασα. ΟΚ τα πράγματα φαίνεται να "δείχνουν" όπως τα λές και τα λέτε. Οι διαφορές ατον ήχο ίσως ελάχιστες. Πάντως απο ότι βλέπω το πως υλοποιεί και εκμεταλλευέται ο κάθε σχειδαστής τα GaN παίζει ή θα παίξει ρόλο στο μέλλον. Να ξέρεις ότι εγω προσπάθησα σε 2 μέρες να καλύψω και κάποια κενά χρόνων. Αλλά το αρχικό (δε θυμαμαι τη μαρκα) που βγήκε "προβληματικό" συγκριτκά με το Orchard , αλλά και με το Μέριλ δεν εκμεταλεύονται το ίδιο τις δυνατότητες (πιθανό). Δες λίγο και τον Μέριλ τι κάνει. Για ενημέρωση μόνο, άσχετα με τιμή , να σου δώσει ενα prespective που μπορέι να πάει το πράγμα στο μέλλον.

ϊσως να ενθουσιάστηκα καθως ήταν ενδιαφέρον στη λογική μου τα GaN καθως δεν ήξερα καν οτι είχαν υλοποιηθεί (εσύ μου ποσταρες τους ενισχυτές). Πάντως εαν δεις ενα τετοιο τσιπακι, σε sem μικροσκόπιο (έστω GaAs) που είχα δεί για λόγους άλλους μιας εργασίας (non audio καμμια σχέση) θα ενθουσιαζόσουν και εσύ. Η κατασκευή του καμμιά σχέση με Μοσφετ (cells, αποστάσεις κλπ). Alien εντελώς.

Εαν βρείς τιποτε για το τι και πως το υλοποιεί ο Μέριλ θυμίσου με και στείλτο μου. Με ενδιαφέρει. Εαν το feedback παίζει ρόλο όπως δεν πιστεύει ο Cordell ή όπως πιστεύουν άλλοι δε ξέρω. Η αλήθεια είναι στη μέση όπως πάντα. Το φιντμπακ δεν είναι όπως λαικά το ερμηνεύουν οι οντιοφιλ κλπ δε ξερω πως να τους πω. Έχει το ρόλο του ανάλογα πως και που και γαιτί το εφαρμόζει ο σχεδιαστής (στη D δε ξέρω τι γίνεται). Το φιντμπακ απο μόνο του σαν φιντμπακ δεν είναι το ¨κακό" . Οι επιπτωσεις του όμως ανάλογα το κυκλωμα, τοπολογία, θέση κλπ πρέπει να είναι. Πρέπει να διαβάσω και άλλο στο μέλλον.

Πάντως νομι΄ζω οτι τα Μοσφετ πνέουν τα λοίσθια μετα απο τόσες δεκαετίες για τους λόγους που ανέφερα σε παραπανω πόστ. Αυτά φυσικά είναι γνωστά απο το 1973 ακόμη χα χα, απλώς εμείς (εγω) τα μάθαμε αργά. Δοκιμές, εργασίες (ότι εργaσίες τώρα γίνονται στους ηλεκτρολόγους και ειδικά για audio - εξαιρουμένου του στρατού) κάποιες υπήρχαν απο τότε. Τα διάβαζα πριν 10 -15 χρόνια αλλά δε τα έχω πουθενά σωσμένα. Πέραν αυτών και λίγες του Κορντελ μετά σχεδόν τίποτε. Και αυτός δηλαδή εντάξειτώρα, επαναπροσδιόρισε τους ορισμούς. Άντε βγάλε ακρη. Τωρα και αυτοι με τοσες λίγες εργασίες (συν το χάος των υποκειμενικών ακροάσεων -απόψεων) θέλουν να βγάλουμε ακρη ? Λογικά τα μπερδεματα και αμφιβολίες μέχρι ενα βαθμό νομίζω.

Ευχαριστώ για τα λίνκ σου.
 

Μηνύματα
12.213
Reaction score
14.513
Ευχαριστώ, @Σταύρος Λαγκαδιανός και Μπούτια για την μικρή, αλλά ικανή ώθηση που μου δώσανε να ενημερωθώ (συνολικός χρόνος 3 ώρες αλλά ακουγα ραδιόφωνο ΟΚ) ... για δικαίωση της απόφασης τους, να μου δώσουν αυτήν την ώθηση, να τους πληροφορήσω ότι ενημερώθηκα σε αρκετά καλό, για εμένα, επίπεδο (έπεται φυσικά και συνέχεια, όχι τόσο σε τεχνικό επίπεδο, το οποίο κατανόησα κάπως και όσο μπόρεσα στο διαθέσιμο χρόνο , αλλά πιο προσεκτική πλέον 2021 ακρόαση μετά την τεχνική έρευνα για επιβεβαίωση κάποιων θεμάτων που έχω (και είχα) υπόψιν μου και γιατί αυτός είναι ο "τρόπος" μου που δε με έχει προδώσει νομίζω) .... οι δύο ενισχυτές που ανέφερα ότι είχα ακούσει πριν πολλά χρόνια και που τους "έψαξα" τώρα, αποδειίχθηκε (έτυχε) τελικά ότι ήταν αρχικές υλοποιήσεις Ncore, εξού μάλλον και οι καλές εντυπώσεις που μου είχαν αφήσει και δεν καταλάβαινα την δυσαρέσκεια που επικρατούσε τότε απο κάποιους που προφανώς είχαν ακούσει τους παλιούς D ή κακές υλοποιήσεις ενώ τους προτιμόύσα και εγω απο κάτι "δήθεν" καλούς ΑΒ ..... διάβασα λεγόμενα και συνεντεύξεις του Putzeys και κατάλαβα τι πρεσβεύει και πως κατέληξε εκεί που κατέληξε .... δαιβάσα για τον αλγόριθμό του και τα loop του, για την λογική του, ακόμη και για ποιό λόγο είναι διαστακτικός για την εγκατάλλειψη του θέματος feedback (που στους D είναι άλλο πράγμα απο τους linear) στο σχεδιασμό του (εδώ υπάρχει ένα θεματάκι αλλά ...ΟΚ, εαν είναι να πληρώσεις χιλιάδες ευρώ σε υλοποιήσεις άλλων που το έχουν πάρει το θέμα και θα το κάνουν οντιοφίλ κατάσταση και με τις ανάλογες βεβαίως βεβαίως τιμές καλά κάνει μέχρι στιγμής) .... μου άρεσε και η έκπληξή του για το θέμα του ότι τα choke του "εντάσσονται " στο " feedback" που βεβαια του έχει δοθεί μια καινούργια ονομασία στους D που υπολογίζεται μαθηματικά, και το θεωρεί (έστω και χωρίς απόδειξη) πιθανή αιτία της έλλειψης grain συγκριτικα με τους παλαιούς (λόγω μαγνητικής υστέρησης κλπ), άσχετα εαν δεν μπορεί να το δικαιολογήσει - το δέχεται και προχωρά μέχρι να μπορέσει να το τεκμηριώσει τεχνικά - και οψόμεθα .... σωστός.

Καλό παιδί .... καλός επιστήμονας για μηχανικός χα χα ... με καλή ιστορική και "καθαρή" διαδρομή για το πως εξελίχθηκε επιστημονικά .... no fαn boy .... λάθος portreyal (απεικόνιση - περιγραφή) απο πολλούς και υποστηρικτές του , για τα ακουστικά του γούστα αλλά και την ¨φιλοσοφία¨ του .... σωστή άποψη για τους λαμπάτους (ορισμένης και συγκεκριμενης τοπολογίας) (εδω μέλωσα χα χα) όχι όλους, συμφωνω απόλυτα, και φυσικά αυτούς καλής υλοποίησης έστω πρίν τη δική του "ανακάλυψη" .... γενικά καλή πρόθεση και λόγω της διάθεσης των module του στο ευρύ "κοινό" για επίτευξη οικονομμικού αλλά και σχετικά προβλέψιμου σταθερού αποτελέσματος επναλήψιμότητας της απόδοσης των κυκλωμάτων του .... το καπέλωμα δε γλυτώνεται βέβαια .... αλλά διασφάλισε το ελάχιστο "πείραγμα" του κυκλώματος του.

Τώρα φυσικά λογικό να "προτείνονται" διάφορα input stages, άλλα για καλό και άλλα έτσι για να πουλάμε σε υψηλότερες τιμές (εξάλλου πάλι δεν υπάρχουν και πολλά που δε "έρχονται" και καλύτερα πλέον με DSP, οπότε πάλι σωστός ο Πούτζεις). Σίγουρα η υλοποίηση της D όχι μόνο στη θεωρία αλλά και στη πράξη θέλει προσοχή, αναγκαιότητα τελειότητας (ήθελε πάντα) και με τα πιο γρήγορα τρανσιστόρ, ακόμη πιο επιτακτική.

Πάντως π.χ. (έτσι σαν άσκηση οντιοφίλ κατάλοιπων και δέσιμο με το "παρελθόν") ... Εγω θεωρητικά θα διάλεγα ένα JFET input stage ..... οι λάμπες δίκοπο μαχαίρι καθώς φρενάρουν την ταχύτητα (ανακατεύοντας επιπροσθέτως τις ταχύτητες - κακό για την ακουστική συνοχή) αλλά μειώνουν την παραμόρφωση που προκαλείται απο το dead time .... το να φρενάρουν την ταχύτητα δεν είναι απαραίτητα κακό στον πραγματικό κόσμο καθώς ηχεία ιδιαίτερα με μεγάλα και χαλάρα γούφερ αλλά και mid (και όχι μόνο) δεν αντέχουν ούτε την ταχύτητα αλλά και ούτε το μεγάλο damping factor και θα έχουμε break ups, παραμόρφωσεις κλπ φαινόμενα που θα οδηγούν σε συζητήσεις συνέργειας και παραπόνων (τι φταίει είναι χάλια αυτός ή ο άλλος ενισχυτής) ...... προσοχή στα boards, τοποθέτησης εξαρτηmάτων σε αυτό λόγω RF , μέχρι και ανάγκης μη ίσων αποστάσεων καλωδίων, όπως ο ίδιος λέει, αλλά και μη χρήσης μαγνητικών υλικών, συνθηκών ή cases ..... μη περιορισμός στο ρεύμα με conditioners κλπ (εκτός εαν πάλι λόγω ηχείων (παραπάνω) κάποιος το βρίσκει του γουστου του και να θέλει να το "δαμάσει" με σκοπό μικρότερη παραμόρφωση και σε τετοια περίπτωση ίσως καλά θα κάνει, εάν του αρέσουν τα ηχεία του και δε θέλει ή δε μπορεί να τα αλλάξει ) καθώς στη D κσι επιτακτικότερα όσο γρηγορότερο εαν γίνει στο μέλλον το switching, ότι αποζητά το κύκλωμα αυτό παίρνει και απο την πρίζα και άμεσα κιόλας .... και πολλά άλλα.

Πάντως εγω παρόλο το ότι ο ενισχυτής μου είναι πολύ γρήγορος και αυτό συμβάλλει τα μέγιστα νομιζω στον ρεαλισμό .... η περιβόητη "υπερβολική" κατα εμέ ταχύτητα των D που άκουσα πάντα με ξένιζε, παρόλο που αυτό ήταν που εντυπωσίαζε τους περισσότερους (δικαιολογημένο καθώς τα ακούσματα τους ήταν μόνο ΑΒ και δεν έιχαν ακούσει ποτέ κάποιον καλό και γρήγορο λαμπάτο ή δεν τον "αξιολόγησαν" όπως κάποιοι άλλοι). Πάντως, μου έχει καρφωθεί σαν και τη βρίσκω αφύικη και δε (μου) συνάδει με το πραγματικό άκουσμα ... δε μπορώ να το εξηγήσω τεχνικά αλλά ούτε με λόγια .... δε με ξένισε τόσο η ταχύτητα αυτή καθαυτή .... καθώς ως γνωστόν τα όργανα είναι απείρως γρήγορα .... αλλά ίσως τo progrression ?? (η ανάπτυξη της χωροχρονικά) που είναι κανονικά πιο ομαλή - σταδιακή στα ακουστικά τουλάχιστον όργανα ? (ηλεκτρονικά ακούσματα σίγουρα δε το προσέχεις, αντίθετα ευχαριστεί) (εκτός εαν με ξένισε - δε θυμαμαι και καλά - ότι είναι διαφορετική ανάλογα με την συχνότητα , όπως "εκτελείται" μέσω D. ... οπότε λογικό, καθώς κάθε ανισορροπία ξενίζει ... και καλύτερα να την "πνίξεις" και να ήταν λιγότερη αλλά ομαλότερη, εκτός εαν δεν γίνεται να το πετύχουν μάλλον αλλιώς θα το είχαν κάνει.)? . Πάντως δε νομίζω αυτό να σχετίζεται με την ανικανότητα των ηχείων που ανεφερα παραπάνω καθώς αυτο το "φαινόμενο" είναι σαν "υπογραφή".
 
Last edited:

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.806
Το παρακάτω video δημοσιεύθηκε από τον alexis σε γειτονικό θέμα σχετικό με την αγορά ηχείων...

Πέρα από την υποκειμενική και ανορθόδοξη - αφού αγνοεί κρίσιμους αντικειμενικούς παράγοντες όπως group delay κατά το πέρασμα σήματος από το δίκτυο καθενός τεμαχίου sub,ιδιορρυθμούς και υποχωρήσεις από φαινόμενα boundaries - μέθοδο που περιγράφεται κατά το στήσιμο του array,ο τεχνικός της REL υποστηρίζει στην επιχειρηματολογία για την αξία της διάταξης και κάτι βάσιμο,ότι δεν νοείται αληθοφάνεια στο ακρόαμα απουσία subwoofers.Το στοιχείο που αναπλάθεται χάρη σ'εκείνα μπορεί να μην είναι η απόκριση οργάνων τα οποία δεν θα εκτείνονταν ούτως ή άλλως στις δύο πρώτες οκτάβες,αλλά χωρικές πληροφορίες περιεχόμενες στο εκάστοτε master.

Μπορώ κιόλας να παραδεχθώ ότι ο συγχρονισμός sub με main ηχεία χωρίς συνδρομή DSP είναι ασχολία για πολύ δυνατούς παίκτες και πάντα υπό τήρηση γεωμετρικών κανόνων κατά τη χωροταξία...Για όλες τις υπόλοιπες περιπτώσεις όμως και οπωσδήποτε για πολλαπλά τεμάχια sub ή σύσταση array δεν προκύπτουν ικανοποιητική διευθέτηση και διαφάνεια χωρίς ψηφιακά φίλτρα.Η έννοια της διαφάνειας συναρτάται άμεσα με τη συμπεριφορά δεδομένου setup στις πρώτες οκτάβες λόγω της επίδρασής τους στον τρόπο που θ'αντιλαμβάνεται ο ακροατής τις ανώτερες...

Όσο απλή και να ήταν η αρχιτεκτονική των σταδίων που θα διέτρεχε το σήμα σε δεδομένο setup,από τη στιγμή που θα ίσχυε υποχώρηση απόκρισης στο κάτω άκρο του ακουστού φάσματος προκύπτουν αυτομάτως εξαιτίας της ισοδύναμα αδιαφανών φίλτρων που υποβαθμίζουν κάθε έννοια αληθοφάνειας.Οι πιο αδύναμοι κρίκοι εδρεύουν στη μετατροπή ενέργειας από τη μια μορφή στην άλλη (ηλεκτρική-μηχανική-ηχητική).Θεμέλιο της αληθοφάνειας είναι η εξασφάλιση απαραμόρφωτης απόκρισης από το κάτω όριο του ακουστού φάσματος στις προβλεπόμενες στάθμες και ακολούθως η αποτροπή από βλαβερές ανταποκρίσεις του χώρου,παρά η τοπολογία στα ενισχυτικά στάδια που μεσολαβούν - στα οποία η ενέργεια παραμένει σταθερά σε ηλεκτρική μορφή...


Την ψάχνουν όλοι στα reviews δίκαια κι άδικα
και με καλώδια στα παλιά χαϊεντάδικα
Γίνεται θρύλος όσο δεν υπολογίζεται
πάνω στης τρίχας τον καημό να ερεθίζεται
Λάμπες κι εξάϊντσα tweeter παιανίζουνε
καλώδια ρεύματος και ρόδια εξευμενίζουνε
τα καμπανάκια στο κενό βαράν ξεκάρφωτα
στου βινυλίου τα αυλάκια παιδιά άσωτα

Για subwoofer μην τους λες
Μουσικότητα δεν είν'οι χαμηλές
τραγουδάει το πουλί
με φυσικότητα θα παίζει το βιολί

Ηχεία-καφάσια στην ποδιά της μοσχοπουλήθηκαν
δύο κανάλια και οι χρήστες απατήθηκαν
καμαρωτοί θα καταθέτουν το μεράκι τους
σε φίλους όλο για να δείχνουν το γαϊτανάκι τους

Όσο feedback και να θες
Αληθοφάνεια δεν βρίσκουν στις χροιές
χαϊεντάδων η φυλή
με βαρύ της παντόφλας το φιλί
 

Μηνύματα
12.213
Reaction score
14.513
Ανορθόδοξος και αγνοών ο Chief Engineer Designer ? χά χά. Ιερόσυλε, ζηλεύεις :) ρεύεται κιόλας όταν σκύβει.
 







Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.806
Ανορθόδοξος και αγνοών ο Chief Engineer Designer ? χά χά. Ιερόσυλε, ζηλεύεις :) ρεύεται κιόλας όταν σκύβει.
Ενδέχεται να μη χώνευε και ο ίδιος όσα λέει οπότε παθαίνει...ΓΟΠ (Γαστροεισοφαγική παλινδρόμηση). :lolsign:

Έστω και να ζήλευα την προσβασιμότητα που έχει ο αρχιμηχανικός της REL σε πληθώρα τεμαχίων sub για line arrays,δεν θα ζήλευα με τίποτα τον τρόπο που τα διαχειρίζεται - λέει κιόλας πως έχει εκτελέσει τη μέθοδο δυόμισυ χιλιάδες φορές,είτε με τριάδες είτε...πεντάδες τεμαχίων για καθεμία στήλη.

Η προτεινόμενη εμπειρική μεθοδολογία απευθύνεται άμεσα σε παραδοσιακούς ακροαματικόφιλους οι οποίοι απεχθάνονται συνήθως την παρεμβολή φίλτρων DSP στο σήμα που θα όδευε προς τα main ηχεία.
Είναι χαρακτηριστικό ότι η REL προτείνει ένθερμα να συνδέεται η είσοδος υψηλού σήματος στα sub της με την έξοδο ηχείων από τους τελικούς ενισχυτές που οδηγούν τα main,παρέχοντας κιόλας ειδική neutrik υποδοχή που απαιτεί κατάλληλο βύσμα κι έχει ανώτερη ποιότητα σε σχέση με τα κλασσικά βύσματα ηχείων.Τα sub της REL είναι απ'όσο ξέρω τα μόνα που παρέχουν επίσης αφιλτράριστη έξοδο υψηλού σήματος με σκοπό το daisy chaining για διαδοχικά τεμάχια όπως λ.χ. στο array.Η εταιρεία υποστηρίζει ότι χάρη σε αυτόν τον τρόπο διασύνδεσης θα εκμηδενίζεται το group delay σε σύγκριση με τις κλασσικές συνδέσεις χαμηλού σήματος (line)...

Ο ίδιος αμφιβάλλω ότι θα μπορούσε να εκμηδενιστεί τόσο απλοϊκά το group delay,αφού όπως και να συνδεθεί το sub,το σήμα θα διατρέχει ηλεκτρονικά κυκλώματα υφιστάμενο ηλεκτρομηχανική μετατροπή με τις ιδιαίτερες για κάθε υλοποίηση παραμέτρους στο μεγάφωνο,ενώ θα υποβαλλόταν προαιρετικά και σε περαιτέρω χρονική υστέρηση από το γνωστό ρυθμιστικό ΄΄φάσης΄΄...Επιπλέον κατά την περιγραφή της μεθόδου ο αρχιμηχανικός τονίζει πως όλα τα τεμάχια στο εκάστοτε line array πρέπει να ορίζονται στην ίδια θέση πολικότητας από το προαναφερθέν ρυθμιστικό με το πρώτο τοποθετούμενο...Δεν θίγεται καν η προοπτική προσέγγισης σε καρδιοειδή πολική απόκριση που θα έπρεπε ν'αποτελεί κύριο στόχο κατά τη σύσταση δεδομένου array.Επειδή κάτι τέτοιο απαιτεί διαφοροποιούμενα delays,τα οποία θέλουν...DSP που με τη σειρά του ΄΄αγχώνει΄΄ διάφορους ακροαματικόφιλους.

Υποθέτω δε πως για τον ίδιο λόγο δεν γίνεται κουβέντα για φαινόμενα όπως οι υποχωρήσεις προκαλούμενες αναπόφευκτα από τοιχωματικά όρια καθώς και η διέγερση ιδιορρυθμών σε συνάρτηση με τη θέση των επιμέρους sub (σημειωτέον ότι ακόμα και πάνω στην ίδια στήλη τα επιμέρους sub δεν θα είναι ισοδύναμα σε απόκριση λόγω διαφορετικών αποστάσεων από δάπεδο-οροφή),αφού ΄΄δεν κάνει΄΄ να μπερδεύεται η γνωστή και μη εξαιρετεα πελατεία...Όταν όμως αναφέρεται ο εναλλακτικός τρόπος διασύνδεσης line με τις σχετικές εξόδους AV Pre/pro για εφαρμογές Home Cinema,εκεί επιβάλλεται ν'αφηνόταν η διαχείριση στα DSP του AV..."Σε πόσα ταμπλώ το παίζεις αν έχεις Θεό..." όπως έλεγε κάποιο άσμα του Καρβέλα...

Ακόμα και να ΄΄καταπίνονταν΄΄ τα προαναφερθέντα,το ΄΄ανεπανάληπτο΄΄ είναι ότι αντί να δείξει επιτόπια εφαρμογή στην πράξη,απλώς μιμείται θεατρικά τις προτεινόμενες δράσεις χωρίς καν να παρέχονται μετρητικά δεδομένα ώστε να επιβεβαίωνε τουλάχιστον την αποτελεσματικότητα σε αυτήν την εμπειρική μέθοδο...Αφήνονται όλα στα τυφλά,με τον εξωφρενικό αφορισμό ότι όποιος δεν έχει ικανοποιητικό αποτέλεσμα θα πρέπει να ψάχνεται με τα ρυθμιστικά στάθμης και συχνότητας για το βαθυπερατό φίλτρο σε καθένα sub ξεχωριστά...εις το διηνεκές,μέχρις ότου να πετύχαινε την υποσχόμενη ισορροπία και διαφάνεια...Φτάνουμε έτσι σε καταστάσεις σαδο-μαζοχισμού...
 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.100
Reaction score
124.654
εις το διηνεκές,μέχρις ότου να πετύχαινε την υποσχόμενη ισορροπία και διαφάνεια...Φτάνουμε έτσι σε καταστάσεις σαδο-μαζοχισμού...
Έτσι λειτουργεί το high end audio, κυρίως με τα καβλώδια, αλλά και με τα ντακ αυτά τα ρου 2 ρου και τους ενισχυτές με ζιρο φιντμπακ και τις λάμπες με την αντίσταση εξόδου αλα βουνοπλαγια, και βεβαίως με λοβούς ηχείων τύπου παζλ, να ψάχνεις να βρεις γωνία, αφού σε κάθε γωνιά, παίζει αλλιως.

Κανονικά όταν μπαίνεις σε αυτό το χόμπι, η θέση ακρόασης πρέπει να είναι ετσι:

unnamed (1).jpg
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.100
Reaction score
124.654
Ο άνθρωπος είναι πιουρίστας
Χαϊ ντεφινισιον πχιουρ οντιο ντιτζιταλ μάικροφονς γιουζντ φορ πχιουρ οντιο οβερσαμπλινγκ εντ απσαμπλινγ εντ πχιουρ ντιτζιταλ προσεσινγκ οφ έξτρα βερτζιν πχιουρ χαϊ ρεζολουσιον ντιτζιταλ ριμαστερινγ εντ προσέσινγκ οφ πχιουρ οντιο κονβέρτεντ γουιθ πχιουρ Αρ του Αρ ντακς εντ πχιουρ βάλβ αμπς γιουζντ γουιθ πχιουρ σιλβερ κέιμπλς του μπι πρεσντ ιν πχιουρ έξτρα βερτζιν βινιλ φορ ριαλ πχιουριστς του εντζόι πχιουρ του τσανελ οντιο μπικόουζ δεϊ Αρ πουρ εντ δεϊ κενότ χεβ μορ σπικερς του μπιλντ εν ιμερσιβ σεταπ, γουιτς μινς δατ δε πχιούριστ ιζ τζαστ πουρ.

Του πουρ του μπι πχιουρ.
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.806
Χαϊ ντεφινισιον πχιουρ οντιο ντιτζιταλ μάικροφονς γιουζντ φορ πχιουρ οντιο οβερσαμπλινγκ εντ απσαμπλινγ εντ πχιουρ ντιτζιταλ προσεσινγκ οφ έξτρα βερτζιν πχιουρ χαϊ ρεζολουσιον ντιτζιταλ ριμαστερινγ εντ προσέσινγκ οφ πχιουρ οντιο κονβέρτεντ γουιθ πχιουρ Αρ του Αρ ντακς εντ πχιουρ βάλβ αμπς γιουζντ γουιθ πχιουρ σιλβερ κέιμπλς του μπι πρεσντ ιν πχιουρ έξτρα βερτζιν βινιλ φορ ριαλ πχιουριστς του εντζόι πχιουρ του τσανελ οντιο μπικόουζ δεϊ Αρ πουρ εντ δεϊ κενότ χεβ μορ σπικερς του μπιλντ εν ιμερσιβ σεταπ, γουιτς μινς δατ δε πχιούριστ ιζ τζαστ πουρ.

Του πουρ του μπι πχιουρ.
Γουιδ σοου ματς πιουρ,γιου νιντ ε...κιούρ - εντ νοτ...μανι-κιούρ. :roflmao:

 
Last edited:



Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.310
Μηνύματα
2.858.082
Members
37.892
Νεότερο μέλος
Nardo
Top