- Μηνύματα
- 4.544
- Reaction score
- 3.085
Καλησπέρα σε όλους
Εδώ και αρκετό καιρό είχα παραγγείλει σε έναν ebay seller, Κινέζος (από ότι έχω καταλάβει) με φυσική έδρα τον Καναδά, ένα remote control για PC. Πλήρωσα μέσω PayPal. Ενώ με ειδοποίησε με επίσημο μήνυμα μέσω ebay ότι το έστειλε, δεν το έλαβα ποτέ. Τον ειδοποίησα μετά από ένα μήνα με άλλο μήνυμα (πάντα μέσω του συστήματος μηνυμάτων του ebay) και μου απάντησε ότι λυπάται και μου το ξαναστέλνει. Αυτή η δεύτερη αποστολή - σύμφωνα με τα λεγόμενα στο μήνυμά του, έγινε στις 3 του Μάη.
Πάλι δεν έλαβα τίποτα. Προσπαθώ από προχθές να του στείλω επίσημο μήνυμα μέσω ebay, για να του πω ότι δεν το έχω πάρει, αλλά είναι αδύνατον, μάλλον έχει γεμίσει το mailbox του ή το mailbox που διατηρεί αυτός στο ebay και αδυνατώ να επικοινωνήσω. Να σημειώσω ότι το δικό μου σύστημα επικοινωνίας του ebay, δουλεύει κανονικά.
Κατάφερα να εντοπίσω το site του και να επικοινωνήσω τηλεφωνικά μαζί του (από κει κατάλαβα ότι είναι Κινέζος) και του υπενθύμισα ότι δεν έχω πάρει το είδος. Μου υποσχέθηκε να το ξαναστείλει, αλλά ενώ προσπαθούσα να τον πείσω να το στείλει συστημένο και να πληρώσω το έξτρα κόστος, μου έλεγε ότι κάτι τέτοιο δεν προβλέπεται.
Του έχω επίσης στείλει δυο μηνύματα μέσω της φόρμας επικοινωνίας του site, αλλά απάντηση δεν έχω πάρει.
Μπορώ να διεκδικήσω επιστροφή χρημάτων, είτε μέσω ebay είτε μέσω PayPal? Υπ' όψη ότι η πληρωμή έγινε στις 14 του Μάρτη.
Ευχαριστώ.
-
Εδώ και αρκετό καιρό είχα παραγγείλει σε έναν ebay seller, Κινέζος (από ότι έχω καταλάβει) με φυσική έδρα τον Καναδά, ένα remote control για PC. Πλήρωσα μέσω PayPal. Ενώ με ειδοποίησε με επίσημο μήνυμα μέσω ebay ότι το έστειλε, δεν το έλαβα ποτέ. Τον ειδοποίησα μετά από ένα μήνα με άλλο μήνυμα (πάντα μέσω του συστήματος μηνυμάτων του ebay) και μου απάντησε ότι λυπάται και μου το ξαναστέλνει. Αυτή η δεύτερη αποστολή - σύμφωνα με τα λεγόμενα στο μήνυμά του, έγινε στις 3 του Μάη.
Πάλι δεν έλαβα τίποτα. Προσπαθώ από προχθές να του στείλω επίσημο μήνυμα μέσω ebay, για να του πω ότι δεν το έχω πάρει, αλλά είναι αδύνατον, μάλλον έχει γεμίσει το mailbox του ή το mailbox που διατηρεί αυτός στο ebay και αδυνατώ να επικοινωνήσω. Να σημειώσω ότι το δικό μου σύστημα επικοινωνίας του ebay, δουλεύει κανονικά.
Κατάφερα να εντοπίσω το site του και να επικοινωνήσω τηλεφωνικά μαζί του (από κει κατάλαβα ότι είναι Κινέζος) και του υπενθύμισα ότι δεν έχω πάρει το είδος. Μου υποσχέθηκε να το ξαναστείλει, αλλά ενώ προσπαθούσα να τον πείσω να το στείλει συστημένο και να πληρώσω το έξτρα κόστος, μου έλεγε ότι κάτι τέτοιο δεν προβλέπεται.
Του έχω επίσης στείλει δυο μηνύματα μέσω της φόρμας επικοινωνίας του site, αλλά απάντηση δεν έχω πάρει.
Μπορώ να διεκδικήσω επιστροφή χρημάτων, είτε μέσω ebay είτε μέσω PayPal? Υπ' όψη ότι η πληρωμή έγινε στις 14 του Μάρτη.
Ευχαριστώ.
-