Ρυθμίστε το πικάπ σας

Mr Spock

demokratischer - sektor
Μηνύματα
15.534
Reaction score
36.130
Τώρα εγώ θέλω να ρωτήσω κάτι άλλο. Σε low mass βραχίονες χρησιμοποιούμε ελαφριές κεφαλές με προφανώς μεγάλη ενδοτικότητα. Αυτό δεν σημαίνει αυτόματα πως έχουμε μειωμένη ακρίβεια λόγω ταλαντώσεων; Την οποία αν έχω καταλάβει καλά γίνεται προσπάθεια να διορθωθεί με άσκηση δυναμικού βάρους. (βλέπε Dual) Είναι αυτό όμως η καλύτερη επιλογή ή μήπως τελικά η θεωρία κατά Stevenson περί πολικής αδράνειας είναι καλύτερη λύση; Δηλ. να φέρουμε το βαρίδι όσο πιο κοντά στην κεφαλή.
- η ακίδα και κατά συνέπεια το cantilever , κινούνται ως κάτωθι . . . θα πρέπει αυτή η κίνηση να γίνεται αβίαστα είτε μέσω συνδυασμού ενδοτικής ( ελαστικής ) ανάρτησης συνδυασμένη με μικρή ενεργό μάζα ή το αντίθετο ( μη ελαστική + αυξημένη ενεργό μάζα )





- οι ανάποδοι συνδυασμοί θα ήσαν λάθος . . . σαν δηλ. να βάλουμε σε βαρύ αυτοκίνητο μαλακές αναρτήσεις ( θα τερματίζουν εύκολα ) ή σε ελαφρύ όχημα σκληρές αναρτήσεις ( θα χοροπηδάει )
 

Decembered

Μαϊμού
Μηνύματα
10.308
Reaction score
20.374
Είναι αυτό όμως η καλύτερη επιλογή ή μήπως τελικά η θεωρία κατά Stevenson περί πολικής αδράνειας είναι καλύτερη λύση; Δηλ. να φέρουμε το βαρίδι όσο πιο κοντά στην κεφαλή.
...εχεις καποιο δικιο σε αυτο. Do it. αλλα δεν ειναι κατι που προτεινεται σε ευρυ κοινο.
πχ:
 

Μηνύματα
841
Reaction score
710
- η ακίδα και κατά συνέπεια το cantilever , κινούνται ως κάτωθι . . . θα πρέπει αυτή η κίνηση να γίνεται αβίαστα είτε μέσω συνδυασμού ενδοτικής ( ελαστικής ) ανάρτησης συνδυασμένη με μικρή ενεργό μάζα ή το αντίθετο ( μη ελαστική + αυξημένη ενεργό μάζα )





- οι ανάποδοι συνδυασμοί θα ήσαν λάθος . . . σαν δηλ. να βάλουμε σε βαρύ αυτοκίνητο μαλακές αναρτήσεις ( θα τερματίζουν εύκολα ) ή σε ελαφρύ όχημα σκληρές αναρτήσεις ( θα χοροπηδάει )
Δεν κινείται μόνο έτσι αλλά και πάνω κάτω λόγω ταλαντώσεων. Σωστά αυτά που είπες αλλά δεν απαντάν στην ερώτηση.
[DOUBLEPOST=1548763499][/DOUBLEPOST]
...εχεις καποιο δικιο σε αυτο. Do it. αλλα δεν ειναι κατι που προτεινεται σε ευρυ κοινο.
πχ:
Βασικά χρησιμοποιώ ελάχιστη δυναμική (0,20g) και το υπόλοιπο με το βαρίδι. Προσπαθώ να καταλήξω όμως σε ένα ασφαλές συμπέρασμα. Η φωτογραφία που έβαλες είναι μινιόν και δεν μπορώ να καταλάβω τι βλέπουμε.
 

Decembered

Μαϊμού
Μηνύματα
10.308
Reaction score
20.374

αναφερομαι στο αντιβαρο του βραχιωνα...αν καταλαβα καλα δηλαδη τι παιζει.. μπορει και οχι..
 


Decembered

Μαϊμού
Μηνύματα
10.308
Reaction score
20.374
..σε καθε βραχιωνα, εχει γινει μια καποια μελετη και μπορεις να επεμβεις μεχρι ενα σημειο... ειναι αμελητεο το κερδος απο τις επεμβασεις. Ας μεινουμε στο σωστο σεταρισμα για αρχη..γιατι προβλεπω να βαζουν ροδελες και μπουλωνια να ερθει πιο κοντα το βαρυδι (και αυτο αυτοσχεδιο), σε (λιμενο)βραχιωνες της κακιας συμφωρας, ακουγοντας ιπταμενους και τζεντλεμαν?! δισκους σερβιρισματος με (νεκρο)κεφαλη/βελονα πλεξιματος πλεξιματος.. (οκ το τερματησα). Βαρος Αναγνωσης, αζιμουθιο, vta (ξεχναω κατι?)..
 

Μηνύματα
121
Reaction score
115
Exω ένα παλιό πικάπ AKAI AP-Q55 (σε άριστη κατάστση όμως) και σκέφτομαι να αλλάξω την κεφαλή του με μία ΑΤ95Ε. Αυτό που με προβληματίζει κατόπιν προσεκτικής ανάγνωσης, είναι οτι δεν αναφέρεται πουθενά η τιμή μάζας του βραχίονα κι έτσι δεν ξέρω αν η συγκεκριμένη κεφαλή θα ταιριάξει με τον συγκεκριμένο βραχίονα. Υπάρχει κάποιος τρόπος να μετρηθεί η μάζα του βραχίονα?
 

Attachments


PURETONE

Ένα σκέτο "Π"
Μηνύματα
3.311
Reaction score
3.755
Exω ένα παλιό πικάπ AKAI AP-Q55 (σε άριστη κατάστση όμως) και σκέφτομαι να αλλάξω την κεφαλή του με μία ΑΤ95Ε. Αυτό που με προβληματίζει κατόπιν προσεκτικής ανάγνωσης, είναι οτι δεν αναφέρεται πουθενά η τιμή μάζας του βραχίονα κι έτσι δεν ξέρω αν η συγκεκριμένη κεφαλή θα ταιριάξει με τον συγκεκριμένο βραχίονα. Υπάρχει κάποιος τρόπος να μετρηθεί η μάζα του βραχίονα?
H AKAI PC-90 που εχει το πικαπ σου ηταν η ιδια/αντιστοιχη με την audio-technica AT-3711.H AT-3711 ειχε πολυ παρομοια/ιδια χαρακτηριστικα ενδοτικοτητας , βαρους κλπ με την μετεπειτα ΑΤ-95Ε επομενως ο συνδιασμος του βραχιονα σου θα ειναι τουλαχιστον εξ'ισου καλος με την κεφαλη που ηδη εχεις τωρα.Ολες οι κεφαλες ΑΚΑΙ της τοτε εποχης ηταν audio-technica.
 



Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

Μέλη online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
160.816
Μηνύματα
2.543.035
Members
36.216
Νεότερο μέλος
Αριστοτέλης Παρασχόπουλος
Top