Ρυθμισεις Βιντεοπροβολεα

ΑΝΔΡΕΑΣ Κ.

Ιδρυτής
Μηνύματα
30.058
Reaction score
729
Ωραια λοιπον!Αγορασατε βιντεοπροβολεα.
Και τωρα?
Δηλαδη μην μου πειτε πως τον βγαλατε απο το κουτι του , τον συνδεσατε και...ολα ενταξει?
Και ναι μεν υπαρχει μια μειοψηφια μηχανηματων τα οποια αποδιδουν out of the box.
Ομως ακομα και αυτα θελουν τις μικρορυθμισεις τους.
Οι υπολοιποι δε μαλλον θελουν...μεγαλορυθμισεις.Ειναι αμαρτια να δωσατε ενα σεβαστο ποσο για τον προβολεα των ονειρων σας και αυτος να αποδιδει μονο στο 50% των δυνατοτητων του.

Και πως επιτυγχανεται αυτο? θα ρωτησετε πολυ σωστα.
Υπαρχουν δυο τροποι.
Ο ενας τροπος ειναι τα ειδικα DVD ρυθμισεων, οπως το DVD essentials και το AVIA.
Αυτος ο τροπος προυποθετει μερικη, εστω, γνωση στα της βιντεοπροβολης αλλα και αποτελεσματα που επιφερουν απο μικρες εως και μεγαλες βελτιωσεις.
Ομως με τα δισκακια δεν μπορεις να εισαι ποτε σιγουρος.

Ο αλλος τροπος ονομαζεται εξειδικευμενος τεχνικος στις ρυθμισεις με μηχανηματα ακριβειας και αρκετες ωρες δουλειας επανω στον προβολεα σας.

Ισως ο πλεον γνωστος του ειδους στην χωρα μας ειναι ο Βαγγελης Λαμπρου.
Πολλοι απο εσας τον θαυμασατε-μαζι με τον αλλον "μαιτρ" του ειδους τον Δημητρη Τσαλλα- στην προσφατη εκθεση "Ηχος και Εικονα" να μετατρεπει μια μετρια εικονα σε αριστα ρυθμισμενη.

Θα τον παρακαλουσα να μας αποκαλυψει μερικα απο τα μυστικα του.
Το ιδιο και τον Δημητρη με την επιστροφη του, καθως βρισκεται στο εξωτερικο.

Τελος θα παρακαλουσα ολους τους υπολοιπους να θεσουν τις αποριες τους επανω στις ρυθμισεις των οπτικων μας μεσων.

Δεν θελετε να αποσπασετε το 100% οσων πληρωσατε? :wink:
 

Χρήστος Ακρατόπουλος

Επίτιμο μέλος
Μηνύματα
14.836
Reaction score
53
Προσωπικά πιστεύω ότι επειδή η αγορά προβολέα είναι μια επένδυση και τα 1500-2000 Ευρώ το λιγότερο που δίνει κάποιος είναι αρκετά χρήματα (τα οποία αυξάνονται και άλλο με την αγορά οθόνης και dvd player) το κόστος για μια επίσκεψη του Βαγγέλη Λάμπρου είναι μηδαμινό.

Μια καλή ρύθμιση ενός προβολέα νομίζω μπορεί να αυξήσει μέχρι και 30% την αξία του σε ποιότητα εικόνας.

Το ζήτημα είναι αυτό που λέει συνεχώς ο Βαγγέλης Λάμπρου. Μπορεί μετά τις ρυθμίσεις να μην σας αρέσει η εικόνα σε σχέση με πριν αλλά θα είναι η σωστή εικόνα. Θα πλησιάζει όσο το δυνατόν περισσότερο την κινηματογραφική. Και νομίζω αυτό είναι το ζητούμενο όταν στήνεις ένα Home Cinema στις 100''
 

Χρήστος Ακρατόπουλος

Επίτιμο μέλος
Μηνύματα
14.836
Reaction score
53
Άλλωστε όλοι όσοι είμασταν στο συγκριτικό των προβολέων είδαμε πόσο καλύτερη εικόνα είχε ο panasonic 700 μετά τις επεμβάσεις του Βαγγέλη.
 

Μηνύματα
10.483
Reaction score
7
Δεν ξερω αν μετα σου αρεσει η εικονα αλλα μαλλον αν εχεις συνηθισει σε αλλη εικονα θα φαινεται διαφορετικη. Απλα μετα την συνηθιζεις.

ΕΡΩΤΗΣΗ...
Οι ρυθμισεις που γινονται (απο το Β.Λ. φυσικα) Σχετιζονται με τον προβολεα και το πανι ή παιζουν ρολο και οι ιντσες της οθονης?
Παιζει ρολο και η αποσταση προβολης? (για τη φωτεινοτητα), δηλ αν καποιος ρυθμισει τον προβολεα τη στιγμη που προβαλει απο τα 3μετρα, μολις τον βαλει στα 5 μετρα με τις ιδιες ιντσες θα θελει παλι ρυθμιση? (νομιζω ναι, αλλα για επιβεβαιωση...)
 

Χρήστος Ακρατόπουλος

Επίτιμο μέλος
Μηνύματα
14.836
Reaction score
53
Νομίζω και εγώ ναι. Βέβαια μπορείς να αποθηκεύσεις στον προβολέα 2-3 διαφορετικές ρυθμίσεις ανάλογα με τις διάφορες θέσεις του προβολέα.
 

Βαγγέλης Λάμπρου

Επαγγελματίας
Μηνύματα
1.695
Reaction score
277
Κύριοι,
δεν σνομπάρω το θέμα...πόσο μάλλον αφού με αφορά τόσο πολύ.
Λόγω όμως γιορτής συζήγου καθώς και γενεθλίων και γιορτής του Δημητράκη μου, θα σας απαντήσω το συντομότερο.
Υπάρχουν πολλά που θα πρέπει να πούμε....
 


Βαγγέλης Λάμπρου

Επαγγελματίας
Μηνύματα
1.695
Reaction score
277
Καταρχήν να ζητήσω συγνώμη για την αναμονή.
Η αλήθεια είναι ότι αυτή τη περίοδο έχει φορτωθεί πολύ το πρόγραμμα μου λόγω της έκθεσης που προηγήθηκε αλλά και λόγω πολλών άλλων ιδιαιτεροτήτων (γιορτές, επείγουσες δουλειές κλπ) πράγματα όμως που δεν ενδιαφέρουν το site, ούτε με δικαιολογούν. Αλλά όταν ΔΕΝ κάνεις το hobby σου αισθάνεσαι τύψεις και για αυτό ζητάω συγνώμη πρώτα από τον ευατό μου, που δεν τα κατάφερνα να γράφω τόσο καιρό.

Ξεκινώντας το τεράστιο θέμα των ρυθμίσεων αναπολώ την άγνοια που είχα όταν πήρα τον 1ο μου προβολέα και τις 1ες ρυθμίσεις που έκανα πειραματιζόμενος πάνω του και πραγματικά τώρα που το σκέφτομαι δεν μπορώ παρα να γελάσω.

Όσο και να σας φαίνεται εύκολο, η καλή εικόνα, και για να είμαι πιο συγκεκριμένος η φυσική εικόνα για να αποδωθεί στην οθόνη με τα σημερινά μέσα, είναι τουλάχιστον ένας κυκεώνας. Δεν τα γράφω αυτά ούτε για να σας αποπροσανατολίσω, ούτε για να σας φοβίσω, ούτε για να αυξήσω τον όγκο της δουλειάς μου.
Απλά κάνω μια διαπίστωση και αφού μου βρίσκεται λίγος χρόνος, σας αφιερώνω κομμάτια της σκέψης μου, πριν μπούμε στα τεχνικά.
Στο κάτω-κάτω το κομπιουτεράκι δεν το αγοράζετε χώρια από το προβολέα.. οπότε αν δεν με πιστεύετε, αρχίστε να πειράζετε τα κοντρόλ, αν και νομίζω ότι πολύ γρήγορα θα βρεθείτε να πατάτε το Default πανικόβλητοι. Τουλάχιστον αυτό έκανα εγώ πριν από 2 χρόνια!!!!!!
Πιστεύω όμως με τη πάροδο του χρόνου διαβάζοντας τα παρακάτω θα μάθετε να κάνετε τις βασικές ρυθμίσεις στη συσκευή σας και πάνω από όλα το ΒΑΣΙΚΟΤΕΡΟ..να είστε ρεαλιστές για το τι θα πάρετε από αυτό που πληρώσατε.

Ας συνεχίσω για λίγο να αναπολώ, άλλωστε το θέμα είναι ανεξάντλητο. Οποτεδήποτε θέλετε διακόπτετε και ρωτάτε.

Όταν ξεκίναγα αυτό το hobby-εργασία, ειλικρινά, αν δεν το έβλεπα σαν το hobby 99% και 1% σαν δουλειά,  θα σκεφτόμουνα ένα χρόνο μετά ή ότι έχω αποτύχει ή ότι έχω παρασυρθεί σε λάθος δρόμο.
Και αυτό γιατί παρόλο που γυναίκα και φίλοι, μου πρότειναν να μη βιάζομαι με τις αγορές μηχανημάτων, που ουσιαστικά στοιχίζουν περιουσίες για κάποιες τσέπες, εγώ επένδυα μεγάλα ποσά ξανά και ξανά. Στο τέλος πηγαίνοντας και στην Ολλανδία για το ετήσιο σεμινάριο της ISF και ΗΑΑ βγήκα τρελέιως εκτός προυπολογισμού.
ΤΕΛΕΙΩΣ
Αλλά μετά από αυτή τη βουτιά γνώσεων από τους καλύτερους καθηγητές (θα το πω άφοβα) του ΚΟΣΜΟΥ, πιστεύω ότι έχω φτάσει σε ένα πολύ καλό επίπεδο επιστημονικής, θεωρητικής αλλά και τεχνικής εξειδίκευσης πάνω στο τομέα που ασχολούμαι.

Μεγάλες εταιρίες στο χώρο και κατασκευαστικοί κολλοσοί, όπως η Optoma, η Linn, η Naim Audio, η Arcam βρέθηκαν στα σεμινάρια που οργάνωσαν οι Αμερικανοί, αλλάξαμε απόψεις, έμαθα τη φιλοσοφία της δουλειάς, μίλησα και πήρα συνεντεύξεις με Product managers και τελικά αποκόμισα τόσα πολλά, που στο τέλος μου φαινόταν αδιάφορο το μεγάλο ποσό που δαπάνησα.

Η πικρή αλήθεια ήταν οτι δεν υπήρχε ΚΑΝΕΝΑΣ άλλος Έλληνας και αυτό ίσως φανερώσει και τη κουλτούρα που επικρατεί στα τμήματα των αντιπροσωπειών της χώρας μας. Και λέω αντιπροσωπειών γιατί τα καταστήματα ήδη δουλεύουν με πολύ μικρά ποσοστά ελέω ανταγωνισμού για να διαθέσουν και μεγάλα ποσά για εκπαίδευση στους πωλητές τους.
Οι επίσημες αντιπροσωπείες όμως, προτιμάνε να στείλουν το προσωπικό με το ετήσιο Selling Target Bonus, στα νησιά Bora-Bora για διακοπές παρά για επιμόρφωση.
Δεν ξέρω τι να σκεφτώ, ίσως οι διευθυντές το κάνουν για να μη ξυπνάνε οι πωλητές τους και να μην έχουν άποψη για το τι πουλάνε στην αγορά, ίσως πάλι δεν τους ενδιαφέρει!!!!!
Το Just the numbers policy είναι πλέον γεγονός στο χώρο του Home Theater.
Η καταραμένη (αλλά απαραίτητη) πώληση δυστυχώς είναι ένα νούμερο με αρκετά μηδενικά στο τέλος και προσωπικά για μένα, μια μεγάλη Μάστιγα, τουλάχιστον όπως συνηθίζεται να γίνεται αλλά ευτυχώς όχι από όλους.

Κλείνοντας την εισαγωγή θα ήθελα να σας ενθαρρύνω να ανοίξετε μάτια και αυτιά και να παίζετε με το κομπιουτεράκι ΔΕΙΛΑ.
ΠΟΛΥ ΔΕΙΛΑ !!!!!

Να παίζεται όμως μαζί του, γιατί θα δούμε παρακάτω ότι δυστυχώς είναι απαραίτητο. Μην το ξεχνάτε όμως..δεν είναι φίλος μας..είναι ΑΝΑΓΚΑΙΟ ΚΑΚΟ.
Δεν θέλω να σας προϊδεάσω αρνητικά, αλλά για σκεφτείτε το και λίγο μόνοι σας

Αν είχαμε τέλεια εικόνα οι εταιρίες θα μας έβαζαν τέτοια γκάμα ρυθμίσεων στα μηχανήματα που μας πουλάνε;;;;;;;

Νομίζω οτι καταλαβαίνετε και μόνοι σας την απάντηση, αφού γνωρίζετε από πρώτο χέρι σαν καταναλωτές οτι είναι ιδιαίτερα φειδωλές σε Extra δωράκια !!!!!

Να μη σκεφτόμαστε λοιπόν για καλή εικόνα Right Out of the box, γιατί ίσως πολύ απλά μπορεί να ΜΗΝ ξέρουμε πια είναι η καλή εικόνα.

Μμμμμμ,
Λοιπόν..να το ερώτημα..καλή εικόνα..καλή εικόνα..για να ακούσω τις γνώμες σας..τι σημαίνει για σας καλή εικόνα;;;;;;; :)
 



Χρήστος Ακρατόπουλος

Επίτιμο μέλος
Μηνύματα
14.836
Reaction score
53
Όντως σωστά χρώματα είναι νομίζω το πιο βασικό. Η σωστές χροιές κάνουν την εικόνα πολύ πιο φυσική με αποτέλεσμα και πολύ πιο ξεκούραστη.

Πάντως επειδή λόγω pc έχουμε ίσως συνηθίσει μια πιο κομπιουτεράιζ εικόνα, πρέπει να ξαναδούμε πιο σοβαρά το θέμα της ρύθμισης. Ειδικά σε 100'' είναι κρίμα να βλέπουμε μια εικόνα που απλά μας αρέσει αλλά δεν είναι αυτή που ο σκηνοθέτης θέλει να δούμε.
 

Βαγγέλης Λάμπρου

Επαγγελματίας
Μηνύματα
1.695
Reaction score
277
Όλοι σας προσθέσατε κομμάτια στο Puzzle, αν και ο Χρήστος πλησίασε επικίνδινα με τη τελευταία του πρόταση.

Μην κοιτάτε όμως τα κομματάκια του Puzzle ενα προς ένα.
Φανταστείτε την εικόνα που θα δημιουργηθεί.

Λοιπόν ποιά είναι καλή εικόνα;
Υπάρχει κάποιο standart που μπορούμε να φτάσουμε;
 

Χρήστος Ακρατόπουλος

Επίτιμο μέλος
Μηνύματα
14.836
Reaction score
53
Σαφώς μία είναι η εικόνα αναφοράς κατά την γνώμη μου.

Αυτή που βλέπουμε σε μια καλή αίθουσα κινηματογράφου.

Όλα τα υπόλοιπα δεν είναι προσομοίωση κινηματογράφου στο σπίτι. Είναι κάτι άλλο...
 

Μηνύματα
268
Reaction score
0
Λοιπόν ποιά είναι καλή εικόνα;
Υπάρχει κάποιο standart που μπορούμε να φτάσουμε;
Καλή εικόνα είναι η εικόνα που έβγαλε ο σκηνοθέτης. Αυτή πρέπει να έχουμε στο μυαλό μας. Αν ο σκηνοθέτης θέλει φανταχτερά χρώματα με μεγάλα κοντράστ, αυτά πρέπει να έχουμε. Αν θέλει παλ χρώματα και soft απόδοση, πάλι αυτά πρέπει να παίρνουμε από τον σύστημά μας. Αν έχει τονίσει συγκεκριμένα χρώματα αυτά πρέπει να βλέπουμε (μπορεί να μην θέλει το λευκό-λευκό αλλά μπλέ). Τώρα βέβαια κατά πόσο μπορούμε να πάρουμε την καλή αυτή εικόνα μέσα από την αλυσίδα του transfer από κινηματογραφικό film σε DVD και πόσο όσοι εμπλέκονται σέβονται την άποψη του σκηνοθέτη και προσπαθούν να την μεταφέρουν ατόφια στο σπίτι μας, αλλά και κατά πόσο η σύγχρονη τεχνολογία μπορεί να αποδώσει αυτή την εικόνα, είναι άλλου παπά ευαγγέλιο.
 

Μηνύματα
268
Reaction score
0
Λοιπόν ποιά είναι καλή εικόνα;
Υπάρχει κάποιο standart που μπορούμε να φτάσουμε;
Καλή εικόνα είναι η εικόνα που έβγαλε ο σκηνοθέτης. Αυτή πρέπει να έχουμε στο μυαλό μας. Αν ο σκηνοθέτης θέλει φανταχτερά χρώματα με μεγάλα κοντράστ, αυτά πρέπει να έχουμε. Αν θέλει παλ χρώματα και soft απόδοση, πάλι αυτά πρέπει να παίρνουμε από τον σύστημά μας. Αν έχει τονίσει συγκεκριμένα χρώματα αυτά πρέπει να βλέπουμε (μπορεί να μην θέλει το λευκό-λευκό αλλά μπλέ). Τώρα βέβαια κατά πόσο μπορούμε να πάρουμε την καλή αυτή εικόνα μέσα από την αλυσίδα του transfer από κινηματογραφικό film σε DVD και πόσο όσοι εμπλέκονται σέβονται την άποψη του σκηνοθέτη και προσπαθούν να την μεταφέρουν ατόφια στο σπίτι μας, αλλά και κατά πόσο η σύγχρονη τεχνολογία μπορεί να αποδώσει αυτή την εικόνα, είναι άλλου παπά ευαγγέλιο.
 

Βαγγέλης Λάμπρου

Επαγγελματίας
Μηνύματα
1.695
Reaction score
277
Πολύ ωραία λοιπόν,
προκαθορίσαμε τι είναι σωστή εικόνα και απαντήσατε ΣΩΣΤΑ ότι είναι η εικόνα του κινηματογράφου.
ΑΨΟΓΑ.

Ακόμη όμως και ο κινηματογράφος έχει πρότυπα.
Σωστά;
Τι κινηματογραφεί η ταινία;;;;
Ουσιαστικά δεν αποτυπώνει κομμάτια της πραγματικής ζωής;
Κοιτάξτε μπορεί να είναι απλοϊκή σαν ερμηνεία αλλά θα δείτε τι επιπτώσεις έχει αυτό το απανωτό transfer to transfer, ας είναι και digital ακόμη και trigital που λέει ένας φίλος.

Το φιλμ της κινηματογραφικής κάμερας έχει ανάλυση περίπου 4k. Αυτό έχει σαν επακόλουθο ότι και το 1080p, που ακόμη μέχρι και σήμερα ΔΕΝ μπορούν να προβάλουν οι ευρείας κατανάλωσης συσκευές, να είναι παρά μια ενδιάμεση στάση στη τροχιά της ανάπτυξης.

Στα 4k λοιπόν το φιλμ θα μπει στο ντουλάπι αλλά ο άνθρωπος θα μπορεί να βλέπει ακόμη πιο αναλυτικά με το νέο μέσο αναπαραγωγής. Αυτό σημαίνει για εμάς ότι ακόμη και η πρώτη κόπια της ταινίας ενός έργου, το master cut δηλαδή, ΔΕΝ είναι κάτι το τέλειο. Τα μάτια μας μπορούν να δουν ΠΟΛΥ καλύτερα.

Οπότε καλή εικόνα είναι Η ΕΙΚΟΝΑ ΤΟΥ ΦΥΣΙΚΟΥ ΚΟΣΜΟΥ.

Αν ΑΥΤΗ την εικόνα καταφέρουμε να τη φέρουμε στο σαλόνι μας, θα πούμε ότι είμαστε ευτυχισμένοι. Τα μάτια μας πλέον θα βλέπουν με το μέγιστο των δυνατοτήτων τους.

Για να έρθουμε όμως και στο σημερινό κόσμο μας, θα συμπληρώσω ότι η καλή εικόνα σήμερα, νοείτε η κινηματογραφική εικόνα. Να μην μπούμε στο Tripακι ότι οι κινηματογράφοι ΔΕΝ αναπαράγουν καλά. Αυτό είναι μια άλλη υπόθεση και ίσως να αναλυθεί σε ένα άλλο post, όχι εδώ.

Το σημείο που αξίζει προσοχή είναι ότι οι ταινίες γυρίζονται για προβολή στους κινηματογράφους. Εφόσον λοιπόν η φιλοσοφία λήψεως και αναπαραγωγής βασίζεται σε αυτά τα πρότυπα θα πρέπει το δικό μας μέσο αναπαραγωγής να διαφέρει ή να μιμήτε όσο το δυνατόν καλύτερα;
Καθαρά ρητορική ερώτηση φυσικά!!!

Αφού λοιπόν η καλή εικόνα (για σήμερα τουλάχιστον είναι η ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΚΗ, τώρα που έχουμε λοιπόν το ολοκληρωμένο Puzzle στο μυαλό μας, ας ψάξουμε και τα κομματάκια ένα προς ένα.

Ερώτηση ΙΙ
Ποια είναι τα στοιχεία που κάνουν μια καλή κινηματογραφική εικόνα ;
 

ΑΝΔΡΕΑΣ Κ.

Ιδρυτής
Μηνύματα
30.058
Reaction score
729
Θα επιμεινω. :wink:
Για μενα πρωτος παραγων ειναι το κατα ποσο ειναι ξεκουραστη μια εικονα.
Φανταστειτε στην φυσικη εικονα που βλεπουμε καθημερινα , να κουραζομαστε απο artifacts,vertical banding, rainbow, screendoor effects....
Μετα απο 2-3 ωρες θα κουραζομαστε και θα κλειναμε τα ματια και δεν θα τα ξανανοιγαμε παρα την...επομενη.

Δευτερος παραγων ειναι τα φυσικα χρωματα.
Χρωματα δηλαδη που ερχονται οσο το δυνατον κοντυτερα στις εικονες που συλλεγει ο εγκεφαλος μας καθημερινα.

Τριτη θα πρεπει να αναφερουμε την σωστη κινηση.
Φανταζεσται να βλεπαμε εναν ανθρωπο μπροστα μας ο οποιος να κινειται απο αριστερα προς τα δεξια και να σχηματιζονταν σπασιματα η πριονακια στο περιγραμμα του?

Τεταρτο και ισως το σημαντικοτερο ειναι η επιτυχημενη αναπαρασταση ενος τρισδιαστατου κοσμου σε ενα δισδιαστατο μεσο :shock:
 

Μηνύματα
10.483
Reaction score
7
Θα επιμεινω. :wink:
Για μενα πρωτος παραγων ειναι το κατα ποσο ειναι ξεκουραστη μια εικονα.
Φανταστειτε στην φυσικη εικονα που βλεπουμε καθημερινα , να κουραζομαστε απο artifacts,vertical banding, rainbow, screendoor effects....Μετα απο 2-3 ωρες θα κουραζομαστε και  θα κλειναμε τα ματια και δεν θα τα ξανανοιγαμε παρα την...επομενη.

Δευτερος παραγων ειναι τα φυσικα χρωματα.
Χρωματα δηλαδη που ερχονται οσο το δυνατον κοντυτερα στις εικονες που συλλεγει ο εγκεφαλος μας καθημερινα.

Τριτη θα πρεπει να αναφερουμε την σωστη κινηση.
Φανταζεσται να βλεπαμε εναν ανθρωπο μπροστα μας ο οποιος να κινειται απο αριστερα προς τα δεξια και να σχηματιζονταν σπασιματα η πριονακια στο περιγραμμα του?
Τεταρτο και ισως το σημαντικοτερο ειναι η επιτυχημενη αναπαρασταση ενος τρισδιαστατου κοσμου σε ενα δισδιαστατο μεσο  :shock:
Δηλαδη ολα αυτα τα παραπανω εσεις ΔΕΝ τα βλεπετε στην καθημερινη σας ζωη???
Εχω προβλημα? :mrgreen:

:?: Δηλ. ολα αυτα ειναι κουραστικα? Εγω νομιζω οτι πιο κουραστικο ειναι η κοντινη ή μακρυνη θεση θεασης, αν η εικονα ειναι φλου, out of focus, αν ο γενικοτερος φωτισμος επηρεαζει την παρακολουθηση, η υπερβολικη ή μειωμενη φωτεινοτητα του προβολεα....
Αν τα χρωματα δεν ειναι οπως στο real life κουραζει?
 

Χρήστος Ακρατόπουλος

Επίτιμο μέλος
Μηνύματα
14.836
Reaction score
53
Γιώργο τα περισσότερα από αυτά τα προβλήματα είναι λυμένα στους καινούργιους προβολείς οι οποίοι παίζουν αρκετά καλά και out-of-the-box.

Νομίζω όμως ότι μιας και μπορούμε να πάρουμε το περισσότερο πρέπει να το προσπαθήσουμε.
 

Μηνύματα
30.532
Reaction score
49
Άργησα λίγο, αλλά τα κατάφερα να μπω στην συζήτηση!

Λοιπόν τι θεωρώ ως καλή κινηματογραφική εικόνα...........
Χχμμμμμμμμμ............

Πιστεύω ότι είναι αυτή που θα με κρατήσει στον καναπέ μου και θα με κάνει να θέλω να δω ακόμα και 2 ταινίες στην σειρά!!
Με άλλα λόγια να είναι ξεκούραστη, με σωστή εστίαση (άρα καλό focus, σωστό περίγραμμα και λεπτομέρια), γλυκά χρώματα (ούτε παλ αλλά ούτε και υπερκορα) και όσο γίνεται λιγότερο θόρυβο
Ο "θόρυβος" με ενοχλεί αρκετά, σε σημείο να χάνω την πλοκή μιας ταινίας προσέχοντας περισσότερο τον κόκκο (πχ σε τοίχους ή ουρανό πχ) (αλλά γι αυτό μάλλον φταίει η ταινία και όχι οι ρυθμίσεις του μηχανήματος)

Επίσης, θεωρώ πολύ σημαντικό το θέμα του σωστού μαύρου (ακόμα κι αν έχω μια μικρή απώλεια σε λεπτομέρεια). Με χαλάει πάρα πολύ να βλέπω γκρι πλάνα, λες και έχει ξεπλυθεί η ταινία.................

Τέλος, η τρισδιάστατη αίσθηση είναι απαραίτητη, η οποία μάλιστα να φθάνει στα μάτια μου χωρίς προσπάθεια εκ μέρους μου
(ευτυχώς-ουφ- ο 5700 τα πάει καλά σε όλα όσα έχω αναφέρει παραπάνω.........)



Υ.Γ.: μην ξεχάσω και το να είναι σωστή η κίνηση. Έχω παρατηρήσει πως σε πλάνα που υπάρχει κίνηση του ηθοποιού πχ και της κάμερας ομόρροπα, εμφανίζεται κάτι σαν ελαφρύ είδωλο σαν "ουρά". Με ενοχλεί κι αυτό (αλλά μάλλον φταίει ο 5700 γι αυτό, και δεν είναι θέμα ρύθμισης!)



Αυτά τα λίγα........θα έχουμε και συνέχεια παιδιά. Καλημέρα!!
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.860
Μηνύματα
3.031.039
Members
38.508
Νεότερο μέλος
koskef
Top