Συγκριτική δοκιμή MP3

Costas Coyias

Ημίθεος
Administrator
Μηνύματα
26.019
Reaction score
23.168
Άντε, ας το πάρει το ποτάμι...

1. Audio extraction
2. MP3 160
3. MP3 256
4. MP3 Pro 96
5. MP3 192
6. MP3 96
7. MP3 128
8. MP3 320
 

Κώστας Φ.

Truth hurts. Here's a teddy bear.
Μηνύματα
8.978
Reaction score
895
Απάντηση: Συγκριτική δοκιμή MP3

Που να βάλουμε και κανένα Ogg Vorbis στο παιχνίδι... :mrgreen:

Δυστυχώς ενώ το έκαψα το δισκάκι δεν το άκουσα (μόνο τα δύο πρώτα κομμάτια, όπως είχα πει και σε προηγούμενο post). :(
 

Μηνύματα
1.087
Reaction score
180
Δλδ η σωστη σειρα ειναι 1-8-3-5-2-7-4-6
Εγω ειπα 1-8-5-3-7-2- -6
Ενταξει, ξεχασα το τεσσερα αλλα πρεπει να παραδεχτεις οτι (με μια μικρη software-πουστι@) λιγο πολυ τα βρηκα.
 


vasilis-t

Επαγγελματίας
Μηνύματα
44
Reaction score
29
απλά ακούγονταιι ελαφρά πιο πνιγμένα σε εκταση γενικώς ΠΑΝΤΑ ΣΕ ΑΝΤΙΠΑΡΑΘΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ( και πάλι επειδή ξέρω οτι το πρωτο εναι original το λεω ) , εμένα που το cd κάνει upsampling στα 384κηζ εχω προσέξει γενικά σε μπ3 τα πράγματα είναι ακόμα πιο δύσκολα να ξεχωρίσεις , , εξαιρείται το 96αρι βέβαια ,
και ασφάλως θα μπορούσε αυτό που ακόυσαμε να κυκλοφορίσει ΑΝΕΤΟΤΑΤΑ σε cd !!!!!
 

Κώστας Φ.

Truth hurts. Here's a teddy bear.
Μηνύματα
8.978
Reaction score
895
Απάντηση: Συγκριτική δοκιμή MP3

ANETOTATA δε λες τίποτα, Βασίλη...
Για δείτε το Back to Black της Amy Winehouse... Ενώ μου αρέσει πολύ το album, θέλει πολύ κόπο για να το ακούσεις έτσι όπως το έχουν "φτιάξει".

Εγώ αυτή τη συμπίεση φοβάμαι....

 

Attachments


xfader

Segregation supporter
Administrator
Μηνύματα
40.144
Reaction score
98.886
Απάντηση: Συγκριτική δοκιμή MP3

ANETOTATA δε λες τίποτα, Βασίλη...
Για δείτε το Back to Black της Amy Winehouse... Ενώ μου αρέσει πολύ το album, θέλει πολύ κόπο για να το ακούσεις έτσι όπως το έχουν "φτιάξει".

Εγώ αυτή τη συμπίεση φοβάμαι....
Κώστα,
δυστυχώς έτσι είναι η μόδα σήμερα.
Υπάρχουν πολλοί λόγοι.
"Πρέπει" το κομμάτι να παίζει "δυνατά" παντού από το ipod μέχρι το club.
"Πρέπει" να μην υπάρχουν μεγάλες διαφορές στάθμης μέσα στο ίδιο το κομμάτι για να μην ξαφνιάζουν (πχ σε ένα εστιατόριο).
Και πολλά άλλα "πρέπει" που δεν είναι της παρούσης...
Υπεύθυνοι είναι και οι καλλιτέχνες που ζητούν από τους ηχολήπτες (του mastering κυρίως) να ακούγεται το κομμάτι τους δυνατά.
Και οι περισσότεροι ακροατές προτιμούν το "κομπρεσαρισμένο" αποτέλεσμα ή αλλιώς "τούβλο", γιατί ακούγεται πιο μπόμπα... Γι' αυτό και οι υπεύθυνοι των εταιριών, προτιμούν τα studios που δίνουν τα πιο peak-αρισμένα αποτελέσματα.
Τρέχα γύρευε δηλαδή.
Από την άλλη θέλω να επισημάνω ότι, κατά τη γνώμη μου, δεν είναι πάντα κακή αυτή η προσέγγιση. Σε στουντιακά , ηλεκτρονικά κομμάτια, δεν βρίσκω λόγο να μην εφαρμόζεται γιατί δε "χαλάει" κάτι φυσικό, αφού κάτι τέτοιο δεν υφίσταται. Και ειδικά οι "μπότες" και το μπάσο, στο δικό μου το αυτί, είναι καλύτερες.
Τώρα σε κλασικά τραγούδια με φυσικά όργανα, πράγματι υπάρχει αλλοίωση.

Σκέψου ακόμα, ότι κάπως πρέπει να δικαιολογήσουν τα λεφτά τους κι όλα τα audio processors ενός studio.
 




Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
176.211
Μηνύματα
3.045.414
Members
38.540
Νεότερο μέλος
TehLooney
Top