- Μηνύματα
- 3.469
- Reaction score
- 150
Εγώ ήθελα να'ξερα το λογο {(σεξουαλική αποδοση) / (Δεν πρέπει να παίζουν ελληνικά στο μέγαρο)} σε συνάρτηση με τη συχνότητα επαφών τέτοιο τύπου με το έταιρο φύλλο. :137:
Καλε μου φιλε,αν τώρα εσάς σας αρέσει να ακούσετε τη συννεφιασμένη κυριακή σε στύλ μεγάρου
:411::411::411:Αν δεν κανω λαθος εισαι πολυ νεοτερος μου ,οποτε επετρεψε μου να θυμισω λιγη Ιστορια.
Πριν καμμια 25αρια χρονια οι συνθετες και οι στιχουργοι ειχαν κανει μια μεγαλη "απεργια" σχετικα με τα πνευματικα δικαιωματα και ειχαν απαγορευσει να παιζονται και να τραγουδιονται τα τραγουδια τους.Ο Γ.Νταλαρας εμεινε "ανεργος" και τοτε δοκιμασε σε ενα χωρο στην Συγγρου απεναντι απο το Παντειο να πει "μη Ελληνικα τραγουδια",κυριως Λατινοαμερικανικα.Ετσι του βγηκε το παρατσουκλι Don Jorhe Dalaras.
Kαι ο Χαρρυ Κλυν που τοτε μεσουρανουσε εβγαλε το "Latin,φατην".Επειτα του την επεσε ο Τζιμακος και τον εκανε ρομπα με τις "ανθρωπιστικες συναυλιες" και παει λεγοντας εκτοτε.
Κατα την γνωμη μου ο Νταλαρας ειναι μια πολυ καλη φωνη και ειχε πει πολλα τραγουδια που θα μεινουν στο χρονο.Αλλα η πολυπραγμωσυνη του εχει κουρασει και εχει θαμπωσει το αστρο του.
Σχετικα με το Μεγαρο και τι πρεπει η δεν πρεπει να μπαινει στις αιθουσες του.Το ιδιο με την Επιδαυρο και το Ηρωδειο.Οποιοδηποτε εργο αποτελει πολιτιστικη κληρονομια
Λιγη ιστορικη αναδρομη ακομα.
Πριν πολλα χρονια δοθηκε το Ηρωδειο σε ενα μεγαλο Ιταλο μοδιστρο για ενα show-επιδειξη μοδας.Η τοτε επιτροπη το ειχε "ονομασει"συγχρονο εργο τεχνης.Στην πρωινη ζωνη Ο Ευαγγελατος εχει καλεσμενους ενα ελληνα μοδιστρο και τον Θυμιο Καρακατσανη.Λεει ο μοδιστρος τα δικα του περι "τεχνης" και επειτα ο Θυμιος
- Εν τοιαυτη περιπτωσει και Ο Γκουζγκουνης(πορνοσταρ του 70-80) μπορει να ζητησει την Επιδαυρο για να ανεβασει την Ιφιγενεια εν Καυλιδι
Επεσαν διαφημισεις
Τι είπες τώρα ρε φίλε!!Μακαρι να μπορουσα να απολαυσω τον Μανωλη Χιωτη στο μεγαρο.......με το "χαλασμενο του οργανο".
!!!τελικα δεν εχουν αλλαξει και πολλα στην ελλαδα απο την δεκαετια του 40
Οι λαϊκοί τούτοι ρυθμοί έχουν κάτι πολύ, περισσότερο απ’ όσο χρειάζεται για να καλυφθούν οι βραδινές μας διασκεδαστικές ώρες - άσχετα αν αυτός ο χαρακτήρας επιβάλλεται κι επικρατεί στις λαϊκές τάξεις.
Μανος Χατζιδάκις
Η πρώτη εργασία του Μάνου Χατζιδάκι για το ρεμπέτικο τραγούδι.
Η διάλεξη δόθηκε στις 31 Ιανουαρίου 1949, στο Θέατρο Τέχνης.
http://www.hadjidakis.gr/works/ergo3.asp?WorkID=208
ΑΜΑ ΤΟΛΜΑΣ ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΡΕ!:141:Συμφωνώ και επαυξάνω.
Ομως για να την σπάσω σε κάποιους που μου την έχουν κατασπάσει με την βλακεία τους , γιατί δλδ να μην ακούσουμε καλό σοβαρό μπουζούκι στο μέγαρο?
Επειδή εσείς το έχετε μετατρέψει σε όργανο Β ΔΙΑΛΟΓΉΣ με τις γελοίες επιλογές σας?
Μήπως επειδή το έχετε συνδέσει με ξέκωλα , λουλούδια , και μπόμπες?
Μήπως γιατί το έχετε υποβιβάσει σε β κατηγορίας όργανο , μαζί με αυτούς που συμμετέχουν και τραγουδούν αυτές τις αηδίες που παίζονται?
Δλδ ο Χιώτης και η Μαίρη λίντα , με το κορυφαίο μπουζούκι ήταν δεύτεροι ?
Μπα τι λέτε ρε? που τα έχετε δει γραμένα αυτά?
Ρε δεν πάτε καλά μου φαίνεται.......
ΔΕΝ ΣΥΝΕΧΙΖΩ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΡΑΦΕΡΘΩ ΚΑΙ ΓΙΝΕΙ ΤΗΣ ΚΟΡΕΑΣ ΕΔΩ ΜΕΣΑ.
Σε μια πρόσφατη συζήτηση με γνωστό ACA και θαμώνα του Μεγάρου σε ένα κορυφαίο κονσέρτο συμφωνικής στον συγκεκριμένο χώρο, μου εξέφρασε τον προβληματισμό του για το αν θα έπρεπε στο Μέγαρο να 'διοργανώνονται' συναυλίες Λαικών όπως πχ Νταλάρας(μαμάαα μουουουου..), Αρβανιτάκη κλπ κλπ ....
Φυσικά και διαφωνώ κάθετα με τέτοιες συναυλίες(ειδικά για τον πρώτο), όμως αν το σκεφτούμε πιο ώριμα ο οργανισμός του Μεγάρου χρειάζεται πόρους και αυτές οι συναυλίες τους παρέχουν...
Να το πω αλλοιώς... αν προηγηθούν κανα δυο Νταλαρο - Γλυκερίες, θα μπορέσει το Μέγαρο να φέρει και καμιά σοβαρή συμφωνική να απολαύσουμε κι εμείς...
Είναι λοιπόν αναγκαίο 'κακό' για το άντρο της σοβαρής μουσικής και μια από τις καλύτερες αίθουσες της Ευρώπης αυτές οι συναυλίες, ή θα πρέπει να αναθεωρηθεί αυτό το status και να στεγάζει αυστηρά και μόνο κλασσική και σοβαρή μουσική.................. αναρωτιέμαι...
Πάντως βρε παιδιά αν γουστάρετε να ακούτε Τσιτσάνη στο Μέγαρο τότε χαλάλι σας...και εγώ μαζί σας...
απλά νομίζω οτι το είδος αυτό της μουσικής ταιριάζει περισσότερο σε φάση κρασάκι, μικρό μαγαζί, καρεκλίτσες και καμια ποικιλία.
τουλάχιστον εμένα έτσι μου αρέσει.
αν τώρα εσάς σας αρέσει να ακούσετε τη συννεφιασμένη κυριακή σε στύλ μεγάρου, δηλαδή λές και βλέπετε σινεμά τότε με γειά σας με χαρά σας.
αν διαβάσετε τα σχόλια θα δείτε οτι ουδείς είπε οτι το μπουζούκι είναι ένα δεύτερο όργανο.ας πούμε το "αξιον εστί" είναι ένα έργο που είναι φτιαγμένο για το μέγαρο και περιλαμβάνει μπουζούκι.
επίσης κάποιος αναφέρθηκε επιτυχώς για μουσική στην εκκλησία.δέν γνωρίζω τί παίζει με αυτό αλλα νομίζω οτι είναι πολύ ωραίο.στο εξωτερικό ειδικά υπάρχει έντονα.
πλάκα πλάκα...εκκλησία και μπουζούκι...δέν ακούγεται κακό:144:
Αλλά και όπως ετέθη (με τρόπο πολύ "χειρότερο" ο οποίος ενδεχομένως... παραπέμπει αλλού...) στο αντίστοιχο thread του ACA:Σε μια πρόσφατη συζήτηση με γνωστό ACA και θαμώνα του Μεγάρου σε ένα κορυφαίο κονσέρτο συμφωνικής στον συγκεκριμένο χώρο, μου εξέφρασε τον προβληματισμό του για το αν θα έπρεπε στο Μέγαρο να 'διοργανώνονται' συναυλίες Λαικών όπως πχ Νταλάρας(μαμάαα μουουουου..), Αρβανιτάκη κλπ κλπ ....
Φυσικά και διαφωνώ κάθετα με τέτοιες συναυλίες (ειδικά για τον πρώτο), όμως αν το σκεφτούμε πιο ώριμα ο οργανισμός του Μεγάρου χρειάζεται πόρους και αυτές οι συναυλίες τους παρέχουν...
Να το πω αλλοιώς... αν προηγηθούν κανα δυο Νταλαρο - Γλυκερίες, θα μπορέσει το Μέγαρο να φέρει και καμιά σοβαρή συμφωνική να απολαύσουμε κι εμείς...
Είναι λοιπόν αναγκαίο 'κακό' για το άντρο της σοβαρής μουσικής και μια από τις καλύτερες αίθουσες της Ευρώπης αυτές οι συναυλίες, ή θα πρέπει να αναθεωρηθεί αυτό το status και να στεγάζει αυστηρά και μόνο κλασσική και σοβαρή μουσική.................. αναρωτιέμαι...
όχι, έχουν αλλάξει.το ρεμπέτικο αυτή τη στιγμή το ακούει η υψηλή κοινωνία(sic) και βέβαια το έχει πάρει μαζί της και η εναλλακτική αριστερά ως και καλά underground είδος.τελικα δεν εχουν αλλαξει και πολλα στην ελλαδα απο την δεκαετια του 40
Οι λαϊκοί τούτοι ρυθμοί έχουν κάτι πολύ, περισσότερο απ’ όσο χρειάζεται για να καλυφθούν οι βραδινές μας διασκεδαστικές ώρες - άσχετα αν αυτός ο χαρακτήρας επιβάλλεται κι επικρατεί στις λαϊκές τάξεις.
Μανος Χατζιδάκις
Η πρώτη εργασία του Μάνου Χατζιδάκι για το ρεμπέτικο τραγούδι.
Η διάλεξη δόθηκε στις 31 Ιανουαρίου 1949, στο Θέατρο Τέχνης.
http://www.hadjidakis.gr/works/ergo3.asp?WorkID=208
Παρεμπιπτόντως, καλό θα ήταν να μην αλλάξετε τον τίτλο......
Αλλά και όπως ετέθη (με τρόπο πολύ "χειρότερο" ο οποίος ενδεχομένως... παραπέμπει αλλού...) στο αντίστοιχο thread του ACA:
Συμφωνείτε Να Παίζουν Λαικοί στο Μέγαρο???
καθώς θα θυμίσουν παλιές και κακές εποχές, τις οποίες θέλω να πιστεύω ότι επιθυμείτε ειλικρινά να αφήσετε πίσω σας...Πάντως με το άνοιγμα ίδιου thread και στο avsite κατορθώθηκε να γίνει ρεζίλι για μία ακόμα φορά το ACA, αφού μέσα στην τρέλλα τους έχουν ξανανεβάσει το θλιβερό thread (με τσακωμούς από τον πρώην και μπόλικη ειρωνία και κοροϊδία από τους λοιπούς) με θέμα το ανεκδιήγητο βιντεο που είχε γυριστεί από τον Καναδό τρέχα γύρευε......