ΤΑΙΡΙΑΣΜΑ ΤΕΛΙΚΟΥ-ΠΡΟ

Μηνύματα
17.732
Reaction score
25.535
mygiakis said:
- RDoherty: εγώ πάλι νόμιζα ότι ένα καλό σύστημα παίζει δυνατά, δεν σε ενοχλεί και όταν πάς να μιλήσεις καταλαβαίνεις ότι πρέπει να φωνάξεις.
αυτη την αισθηση εχω και εγω...
 

Nick Arvanitakis

Audio Pro
Μηνύματα
46.961
Reaction score
23.746
Παναγιωτης Κροκος said:
mygiakis said:
- RDoherty: εγώ πάλι νόμιζα ότι ένα καλό σύστημα παίζει δυνατά, δεν σε ενοχλεί και όταν πάς να μιλήσεις καταλαβαίνεις ότι πρέπει να φωνάξεις.
αυτη την αισθηση εχω και εγω...
Σωστο ,αλλα και οταν φωναζεις ,αν ειναι καλο το συστημα καταλαβαινει ο αλλος τι λες.
 

Μηνύματα
277
Reaction score
0
- monsoon: ηχεία B&W N802, cdp classe 10

-Kώστας Κόγιας: σε ευχαριστώ για την ανάλυση αλλά δυστυχώς δεν έχω ούτε τον εξοπλισμό ούτε τις γνώσεις για να κάνω τις προτεινόμενες επεμβάσεις ρυθμίσεις. Τελικά είναι ΤΕΧΝΙΚΟ ΣΠΟΡ!?

Και σε συνέχεια προηγούμενης τοποθέτησης για τα ισορροπημένα κυκλώματα, η ακριβής διατύπωση είναι η εξής:
"Και οι τρεις προενισχυτές (cp-35, cp47.5, cp-65) διαθέτουν εισόδους και εξόδους RCA & XLR (balanced). Οι cp-47.5 & cp 65 έχουν συμμετρικά κυκλώματα από την είσοδα στην έξοδο, απορρίπτωντας έτσι κάθε υποψία ανεπιθύμητου θορύβουκαι επιτρέποντας ακόμα και την παραμικρή ηχητική λεπτομέρεια να αποκαλυφθεί πλήρως στον ακροατή."
 

Μηνύματα
5.581
Reaction score
298
mygiakis, είσαι σε μία win-win situation, είτε τα σκάσεις για να το αναβαθμίσεις, είτε κρατήσεις ό,τι έχεις και δώσεις τα λεφτά για δίσκους. Σε ζηλεύω (με την καλή έννοια) :lol:
 

Μηνύματα
277
Reaction score
0
RDoherty: σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια. Όποτε θέλεις είσαι ευπρόσδεκτος, ελπίζω τον 47.5 να τον έχω μέχρι και το σαββατοκύριακο.

Θα ήθελα να ρωτήσω το εξής:
Οι προ είναι εθαίσθητοι στο χρόνο; Ρωτάω γιατί αν είναι τότε ίσως να με συμφέρει έτσι και αλλιώς να τον αλλάξω μιας και ο 47.5 είναι σχεδόν "καινούργιος". Αν από την άλλη δεν είναι ίσως να είχε νόημα να ψάξω για μεγαλύτερο μοντέλο της προηγούμενης σειράς.
 

Μηνύματα
17.732
Reaction score
25.535
ε οσο να ναι οι ηλεκτρολυτικοι τουλαχιστον στην τροφοδοσια καποτε την "ακουνε", αλλα δε νομιζω να μιλαμε για 5 και 6 χρονια...
 

Μηνύματα
330
Reaction score
1
Κι ακόμα (σε μικρότερο βαθμό κι αναλόγως της ποιότητας κατασκευής) ποτενσιόμετρα (πλην ψηφιακών), αντιστάσεις, τρανζίστορ.

Κατά τη γνώμη μου, γύρω στα 5 έτη συνήθους λειτουργίας (2-3 ώρες την ημέρα), τα σύγχρονα ηλεκτρονικά ολοκληρώνουν το βραχύβιο βίο τους..
 

Μηνύματα
8.291
Reaction score
3.574
monsoon said:
Κι ακόμα (σε μικρότερο βαθμό κι αναλόγως της ποιότητας κατασκευής) ποτενσιόμετρα (πλην ψηφιακών), αντιστάσεις, τρανζίστορ.

Κατά τη γνώμη μου, γύρω στα 5 έτη συνήθους λειτουργίας (2-3 ώρες την ημέρα), τα σύγχρονα ηλεκτρονικά ολοκληρώνουν το βραχύβιο βίο τους..
Τα σύγχρονα ηλεκτρονικά στερεάς κατάστασης είναι πολύ πιο ανθεκτικά από τα παλαιά ηλεκτρονικά. Οι πυκνωτές δεν έχουν πρόβλημα σε χαμηλές θερμοκρασίες λειτουργίας. Γερνάνε πριν της ώρας τους όταν λειτουργούν κοντά ή πάνω από τα όρια θερμοκρασίας που αναγράφεται στο περίβλημά τους π.χ 85 ή 105 βαθμούς C. Πρακτικά ο χρόνος ζωής διπλασιάζεται ή τριπλασιάζεται όταν οι πυκνωτές λειτουργούν σε χαμηλότερη θερμοκρασία π.χ στους 40 C.
O πυκνωτής θα χάσει ένα μέρος της χωριτικότητάς του αλλά θα συνεχίσει να λειτουργεί κανονικά. Κάποια στιγμή και μετά από πολλά (20-30) χρόνια λειτουργίας ο πυκνωτής θα ξεραθεί τελείως και θα πάψει να λειτουργεί σαν φίλτρο. Αλλες φορες σκάει και καίγεται μαζί και ο ενισχυτής.


Τα 5 έτη που αναφέρεις είναι λίγα. Θα έλεγα με ασφάλεια τουλάχιστον 15 χρόνια για μια συσκευή που διαθέτει καλής ποιότητας πυκνωτές και λειτουργεί σε χαμηλή θερμοκρασία. Το μεγάλο πρόβλημα το έχουν κυρίως οι λαμπάτοι ενισχυτες όταν δεν αερίζονται επαρκώς οι πυκνωτές τροφοδοσίας.
 

Μηνύματα
8.291
Reaction score
3.574
mygiakis said:
Καλημέρα σε όλους.

Έχω έναν τελικό ενισχυτή με τα ακόλουθα χαρακτηριστικά:

Frequency response: 20 Hz to 20K Hz, + 0.1 dB
Output Power: 8 Ohm 350 watts
4 Ohm 700 watts
2 Ohm 1200 watts
Maximum Output swing: ± 40V
S/N Ratio: -112.4db @ full output
THD+N: (Full output @ 8Ohm) 0.00284% 1KHz
Input Impedance: 75K ohms for balanced
Output Impedance: 0.017 ohm
Gain: 29 dB for amplifier section
Net weight: 70 lb.
Gross weight: 80 lb.
Net dimensions: w: 12.75 x d: 18.25 x h: 12.25"
Gross dimensions: (boxed) w: 19 x d: 22 x h: 19"

Και εξετάζω τους ακόλουθους 2 προ (όλα τα μηχανήματα είναι της ίδιας εταιρίας):

ΠΡΟ 1.

Frequency response: 20 Hz to 20 KHz + or - 0.05db
Sensitivity: 120 mV
Maximum output voltage: 24.00 V peak to peak
Input impedance: 33 KOhm
Output impedance: 0 Ohm
Gain: 18.00 db
S/N Ratio: 95 dbr
THD + N: 0.050%
Dimensions: w: 19 x d: 10.25 x h: 2.75"
Weight: 11 lb.

ΠΡΟ 2
Frequency response: 20 Hz to 20 KHz +or - 0.05db
Sensitivity: 120 mV
Maximum output voltage: 24.00 V peak to peak
Input impedance: 33K Ohm
Output impedance: 50 Ohm
Gain: 18.00 db
S/N Ratio: 95 dbr
THD + N: 0.002%
Dimensions: w: 19 x d: 12 x h: 3.5"
Weight: 13 lbs.

Ποιος πιστεύετε ότι ταιριάζει καλύτερα με τον τελικό (και αν είναι εύκολο και γιατί, για να μαθαίνουμε και κάτι).

Ευχαριστώ.
Και οι δύο προενισχυτές φαίνεται να έχουν παρόμοια βασικά τεχνικά χαρακτηριστικά.
Ο τύπος του ποτενσιόμετρου δεν αναφέρεται πουθενά.
Οσο τέλειος και να είναι ένας προενισχυτής κυκλωματικά, στην καλύτερη περίπτωση θα ακούσεις τον χαρακτηριστικό ήχο του ποτενσιόμετρου που ρυθμίζει την στάθμη του (volume control).
Οι περισσότεροι κατασκευαστές προενισχυτών χρησιμοποιούν τα γνωστό και φτηνό μοτοριζέ μπλε ποτενσιόμετρο της Alps. H τιμή λιανικής αυτού του ποτενσιόμετρο είναι $29 .
Υπάρχουν και ποτενσιόμετρα διακοπτικά με αντιστάσεις ακριβείας που κοστίζουν $300.
Η διαφορά σε ποιότητα είναι σημαντική. Τα καλά διακοπτικά ακούγονται καλύτερα .

Τα ηχεία σου, τα 802N, τα έχω ακούσει και στο σπίτι σου αλλά και αλλού.
Το tweeter του 802Ν δεν θα κρύψει τις ατέλειες της πηγης και της προενίσχυσης. Εμένα αυτό το ηχείο με κουράζει σε μεγάλο βαθμό, ειδικά όταν η αλυσίδα περιλαμβάνει μία μέτρια πηγή και προενισχυτή στερεάς κατάστασης υλοποιημένη με φτηνό ποτενσιόμετρο πλαστικού φίλμ, όπως αυτό της Alps ή αντίστοιχο.

Ακουσε πολλούς προενισχυτές πριν αποφασίσεις. Μην περιμένεις να στρώσουν προς το καλύτερο τα ηλεκτρονικά στερεάς κατάστασης Είναι μικρες οι διαφορές μετά από το στρώσιμο και αμφισβητήσιμες όπως και στα καλώδια :lol:

Ακουσε και μερικούς καλούς λαμπάτους προενισχυτές. Θα παίξουν απίθανα με τα 802Ν.
 

Μηνύματα
8.291
Reaction score
3.574
Αγαπητέ φίλε Migiakis, μετά τη συζήτηση που είχαμε στο τηλέφωνο, πιστεύω ότι μόνο με true balanced έξοδο στερεάς κατάστασης από τον προ μπορείς να οδηγήσεις σωστά τους τελικούς σου οι οποίοι φαίνεται ότι υλοποιούνται εσωτερικά με fully balanced (συμμετρικά) κυκλώματα.
Από την άλλη βέβαια, το μήκος των καλωδίων των 3μ. από τον προενισχυτή στον τελικό σου δεν είναι πολλά. Τα 3 μέτρα καλωδίου χαμηλής χωρητικότητας οδηγούνται άνετα από έναν απλό single ended προενισχυτή. Στη δική σου όμως περίπτωση, και λόγω του συγκεκριμένου τελικού που θέλεις να οδηγήσεις, η λύση με true balanced προενισχυτή φαίνεται να είναι πλέον μονόδρομος.

Προσοχή στους προενισχυές που δεν είναι fully balanced από την είσοδο έως την έξοδο. Οι περισσότεροι είναι pseudo-balanced, δηλαδή σε κάποιο σημείο του κυκλώματος μετατρέπουν το σήμα από single-ended σε balanced. Αυτό σημαίνει ότι πρακτικά έχουμε ένα επιπλέον ενεργό κύκλωμα στην πορεία του σήματος. Οι πιουρίστες audiophiles απορρίπτουν τα περιττά και πρόσθετα κυκλώματα στην πορεία του σήματος. Κάποιο κατασκευαστές κάνουν κάτι χειρότερο. Μετατρέπουν το single ended σε balanced λίγο πριν τα βύσματα εξόδου χρησιμοποιώντας μόνο μερικά συρματάκια . Παίρνουν δηλαδή το σήμα κατευθείαν από το RCA εξόδου του προενισχυτή και το συνδέουν σε μια δεύτερη πρίζα τριών επαφών τύπου XLR Συνήθως γειώνουν και την μία από τις δύο συμμετρικές εξόδους του βύσματος με την γείωση π.χ το pin 1 με το 3. Κάνουν επομένως μία μούφα που δεν έχει απολύτως καμία σχέση με balanced (ισορροπημένη) έξοδο. Απλώς τον τύπο βύσματος μετατρέπουν στην έξοδο του προενισχυτή :lol:

Γενικώς, τα fully balanced κυκλώματα χρησιμοποιούνται σε επαγγελματικούς χώρους όπου οι πηγές και οι προενισχυτές καλούνται να oοδηγήσουν το σήμα σε μεγάλες αποστάσεις που συνήθως περιλαμβάνουν και cable patch panels (κατανεμητές καλωδίων). Φυσικά για μία απόσταση μικρότερη των 5 μέτρων και χωρίς να μεσολαβούν patch panels, δεν τίθεται θέμα χρήσης της balanced συνδεσμολογίας. Σε αυτό το σημείο θα επαναλάβω ότι ο βασικός σκοπός χρήσης της balanced συνδεσμολογίας είναι η απόρριψη του κοινού θορύβου προερχόμενη από εξωγενείς παράγοντες όπως είναι το EMI/RFI. Η balanced τοπολογία απαιτεί απόλυτα ταιριασμένα μεταξύ τους κυκλώματα (είτε παθητικά είτε ενεργά) που όπως καταλαβαίνουμε είναι πολύ δύσκολο να υλοποιηθούν με λυχνίες. Οι λυχνίες πρέπει τουλάχιστον αρχικά να είναι απόλυτα ταιριασμένες μεταξύ τους, ανά πολικότητα σήματος και ανά κανάλι. Ως γνωστόν τα χαρακτηριστικά των λυχνιών αλλάζουν με τον χρόνο και τη χρήση. Η γήρανση από λυχνία σε λυχνία δεν είναι πάντα η ίδια.
Επομένως, δεν σου προτείνω να προβείς σε αγορά λαμπάτου balanced προενισχυτή. Δεν πιστεύω ότι έχεις την διάθεση να ασχοληθείς με το ταίριασμα λυχνιών, NOS, RAM, χροιές λαμπάτες τελεφουνκενάτες και μαλαρντάτες .
 

Μηνύματα
8.291
Reaction score
3.574
Θα προσπαθήσω να έρθω την Παρασκευή να κάνουμε ακροάσεις προενισχυτών. Θα έχω μαζί μου δύο λαμπάτους single ended και πολλές λυχνίες. Πρέπει να ακούσεις και λίγο παραμόρφωση λάμπας :lol: :lol:
 

Costas Coyias

Ημίθεος
Administrator
Μηνύματα
25.971
Reaction score
23.078
g.kar said:
Αγαπητέ φίλε Migiakis, μετά τη συζήτηση που είχαμε στο τηλέφωνο, πιστεύω ότι μόνο με true balanced έξοδο στερεάς κατάστασης από τον προ μπορείς να οδηγήσεις σωστά τους τελικούς σου ...

(...)

Γενικώς, τα fully balanced κυκλώματα χρησιμοποιούνται σε επαγγελματικούς χώρους όπου οι πηγές και οι προενισχυτές καλούνται να oοδηγήσουν το σήμα σε μεγάλες αποστάσεις που συνήθως περιλαμβάνουν και cable patch panels (κατανεμητές καλωδίων). Φυσικά για μία απόσταση μικρότερη των 5 μέτρων και χωρίς να μεσολαβούν patch panels, δεν τίθεται θέμα χρήσης της balanced συνδεσμολογίας. ...
Ρε Γιώργο, ήμαρτον!!! Τελικά τί να παραγγείλει ο άνθρωπος; Κολοκυθόπιτα αλμυρή, ή κολοκυθόπιτα γλυκειά; :lol: :lol: :lol:
 


Gebreselassie

Μαύρος!
Μηνύματα
31.217
Reaction score
3.896
Βρε γέροι του μάπετ σόου :lol: :lol: :lol:, αφού είπε ότι ο τελικός θέλει true balanced. Το γεγονός των λίγων μέτρων δεν το καθιστά αναγκαίο αλλά τι να κάνουμε που ο τελικός θα νιώσει καλύτερα. :wink: :lol: :lol:
 

Μηνύματα
8.291
Reaction score
3.574
Νίκος Τσαρουχάς said:
Βρε γέροι του μάπετ σόου :lol: :lol: :lol:, αφού είπε ότι ο τελικός θέλει true balanced. Το γεγονός των λίγων μέτρων δεν το καθιστά αναγκαίο αλλά τι να κάνουμε που ο τελικός θα νιώσει καλύτερα. :wink: :lol: :lol:
Πολύ σωστά απάντησες Νίκο.
Να συμπληρώσω ότι οι τεχνικές λύσεις πρέπει να ταιριάζουν και στα γούστα και τις συνήθειες του κάθε χρήστη. Ο Migiakis είναι άνθρωπος που ενδιαφέρεται μεν για την άριστη ποιότητα αναπαραγωγής χωρις απαραίτητα να ζητάει extreme λύσεις που μακροχρόνια μπορεί να σε βάζουν σε μπελάδες. Οπως είναι οι συχνές αλλαγές σε λάμπες, βλάβες απερισκεψίας ή αστοχίας υλικών.

Επιμένω στην πρόταση για χρήση προενισχυτή στερεάς κατάστασης Fully Balanced από την αρχή ώς το τέλος. Σας υπενθυμίζω κύριοι ανελέητοι κριτές των reviewers ότι και το CD player του Mygiakis είναι Balanced. 8)
 

Μηνύματα
8.291
Reaction score
3.574
RDoherty said:
Μη τον αποπαίρνεις, είναι απαιτητικός ακροατής (ακούει Γαϊτάνο).
Και βέβαια ακούω Γαϊτάνο. Τον ακούω και τον απολαμβάνω κάθε χρόνο την Μεγάλη Εβδομάδα. Επισης ακούω Β.Σαλέα, την ίδια περίοδο. Πάω επίσης και σε Μοναστήρια και ακούω ψαλμούς .
 



Μηνύματα
8.291
Reaction score
3.574
Επί της οδού Αιόλου βρίσκεται η Αγία Ειρήνη. Ενας ναός που χτίστηκε το 1840, σχεδιάστηκε από τον Λύσανδρο Καυταντζόγλου και στον οποίο εψάλη η νεκρώσιμος ακολουθία του Θεόδωρου Κολοκοτρώνη. Ο Λ. Καυταντζόγλου που σχεδίασε τον ναό κατάφερε μέσα από τον διάκοσμο να παντρέψει το Βυζάντιο της Ανατολής με την Αναγέννηση της Δύσης.

Ο Λυκούργος Αγγελόπουλος, ένας από τους κορυφαίους μουσικολόγους της Ευρώπης, είναι ο ιεροψάλτης που βρίσκεται στα δεξιά του χορού και απέναντί του ο Γιάννης Αρβανίτης. Η πανδαισία της βυζαντινής μουσικής, ερμηνευμένης από δύο ιεροψάλτες μεγάλης φήμης, καθηλώνει τους πιστούς που κατακλύζουν τον ναό.
 

Μηνύματα
277
Reaction score
0
Re: ΤΑΙΡΙΑΣΜΑ ΤΕΛΙΚΟΥ-ΠΡΟ

Καταρχάς G.KAR. να σε ευχαριστήσω για την συνομιλία που είχαμε αλλά και για τα επεξηγηματικά σου σχόλια.

Από τα μέχρι τώρα αναζήτηση έχουμε τα εξής:
Με δeδομένο ότι ηχεία και τελικοί δεν αλλάζουν και με δεδομένο ότι οι τελικοί λειτουργούν καλύτερα σε XLR mode, ο προ θα πρέπει να έχει XLR έξοδο (κάτι που έχει αυτός που έχω, αλλά μάλλον, αυτό προκύπτει και απο το διαφημιστικό υλικό της classe, κατατάσσεται στην κατηγορία του ψευδο balanced). Από τη μέχρι τώρα σύγκριση με τον "πραγματικά" balanced (47.5)... ποια σύγκριση δηλαδή που μετά από κάποιες ώρες σε λειτουργία ο 47.5 έχει πάει το σύστημα σε άλλο επίπεδο, ή για να είμαι πιο ακριβής, έχει φέρeι τον ήχο πολύ πιο κοντά σε αυτό που θέλω. Τώρα σε αυτό προέκυψε και ένα νέο δεδομένο, ο κορυφαίος προ της classe (οχι ο Ωμέγα) αλλά η προηγούμενη σειρά από αυτή που έχω.

Ο G.KAR. (και θα ήθελα να τον ευχαριστήσω για άλλη μια φορά) προσφέρθηκε να βοηθήσει στην διαδικασία. Τώρα για το οξύμωρο που προκύπτει από αυτά που προτίθεται να φέρει ο G.KAR. υπεύθυνος είμαι εγώ, που όπως κατα επανάληψη έχω δηλώσει στερούμαι ακουστικών εμπειριών και θα ήθελα να αποκτήσω κάποιες.

Σε σχέση με την κολοκυθόπιττα μου αρέσει η αλμυρή και μπορώ να πω με σχετική βεβαιότητα ποια αλμυρή προτιμώ, αλλά δεν θα ήταν καλό να έχω δοκιμάσει και καμιά γλυκιά; :D
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.959
Μηνύματα
3.035.785
Members
38.523
Νεότερο μέλος
Klipschlascala_pro1988
Top