Απλά εσύ έκανες μαζί με τους θόλους και το πάτωμα οπότε δεν μπορούμε να ξέρουμε τι αποτέλεσμα θα είχε αν έκανες μόνο τους θόλους. Αλλά με πάτωμα και θόλους μαζί το λίγο παραπάνω ησυχία με προβλημάτισε.....
Δεν είχα ιδιαίτερη φασαρια γενικά , για λόγους πληρότητας το έκανα και γιατί δεν το είχα ξανακάνει.
Εμπειρικά πάντως σε τρίθυρο , ο θόρυβος κύλισης είναι πίσω και σωνεται όταν παστωσεις θόλους με κετσε η κάτι συναφές καθώς και κάτω από το κάθισμα.
Στα μπροστά είναι ζορικα τα πραμματα , πρέπει να έχεις χώρο να κλείσει σωστά η μοκέτα γιατί έχεις και τα πεντάλ που πρέπει δουλεύουν άψογα.
Αν δεις τις αναρτήσεις λίγο πιο πίσω το έκανα στο πορτ μπαγκάζ. Είχα κάποια βελτίωση αλλά περίμενα περισσότερα. Απλά δεν θέλω να μπλέξω με ξήλωμα της μοκέτας στην καμπίνα με ότι αυτό συνεπάγεται....Το αυτοκίνητο είναι αρκετά ήσυχο από μηχανή και αεροδυναμικούς θορύβους , το μόνο που με ενοχλεί είναι ο αυξημένος θόρυβος κύλισης σε κάποια οδοστρώματα.
Δεν ξέρω αν υπάρχει δοκιμασμένη λύση στο θέμα σού. Προφανως η απόσβεση στο πάτωμα θα μειωσει τη μετάδοση θορύβου από τα λάστιχα , αλλά το ποσό και πόσο εύκολα είναι υπό συζήτηση
Γενικά η αποσυναρμολόγηση των πλαστικών γίνεται συχνά πυκνά στα διάφορα στάδια που έχει περάσει το όχημα και δεν αφήνει τριγμούς σχεδόν δώδεκα χρόνια στο δρόμο.
Αν θυμάμαι καλά το bam ,είχε βγει κοντά στα 700 αλλά ήταν πακετο με αλλες αλλαγές και δεν είμαι σίγουρος για την τιμή
Να υποθέσω ότι στους θόλους βγάλανε το σκληρό πλαστικό κάλυμμα και κολλήσανε το bam πάνω στην μεταλλική επιφάνεια των θόλων, σωστά ? Κουμπώσαν μετά τα πλαστικά καλύμματα χωρίς πρόβλημα σε σχέση με το νέα προσθήκη του bam ?
οχι
εσωτερικα παντα
εξωτερικα δεν το εχω επιχειρησει, θελει εκτος απο τον πλαστικο θολο αφαιρεση φτερου. ειναι λιγο τολμηρο θα λεγα
εξωτερικα ομως δεν μπαινουν ολα τα υλικα
πχ το bam σε καμια περιπτωση , το εξωτερικο του υλικο δεν ειναι αδιαβροχο, ωστοσο stp τυπου υλικα δεν θα εχουν προβλημα
Κάτσε γιατί μπερδεύτηκα τώρα....
Εσωτερικά τους μπροστινούς θόλους πως τους έκανες ? Άντε τους πίσω τους κάνεις μέσα από το πορτ μπαγκάζ , τους μπροστινούς πως ? Εγώ άμα τους κάνω θα βάλω δύο στρώσεις στο μέταλλο όπως έκανα στο πορτ μπαγκάζ.
εσωτερικα θελει να βγαλεις στο kickpanel , να σηκωσεις μοκετα και να βρεις μεταλλο.
το προβλημα ειναι οτι δεν μπορεις να φτασεις ψηλα γιατι σε κρυβει το ταμπλο.
επισης βλεπεις το μεσα μερος του "θολου" και οχι την εξωτερικη λαμαρινα του.
συνηθως χερι εκει δεν μπαινει (στο ενδιαμεσο) , αρα η σκληροπυρηνικη λυση ειναι να βγαλεις φτερο αλλα δεν εχω φτασει μεχρι εκει.
ο μπροστινος θολος και ο πισω σε 4/5 θυρο ειναι θεμα...
Φίλε Παναγιώτη σε ευχαριστώ για όλες τις πληροφορίες.
Easy way δεν βλέπω να υπάρχει.... Τέλος πάντων θα δω τι θα κάνω. Κάποια στιγμή θα διαβάσω και την ενότητα για το στήσιμο του σούπερ ηχοσυστήματος που έφτιαξες στο Mazda σου ....Απίθανο πραγματικά....
Αναφέρεις για τον Δραγιώτη ότι είναι ένας απο τους 3 καλύτερους εγκαταστάτες στην Ελλάδα . Παίζει κανένας από τους άλλους δύο να είναι στη Θεσσαλονίκη ?? Λέω εγώ τώρα......
Σκέφτομαι να βάλω ηχομόνωση στο μικρό της γυναίκας μου mitsubishi colt cz3. Θέλω να μειώσω θόρυβο κύλισης κυρίως και κινητήρα. Μάλιστα θέλω να προχωρήσω σε μία λύση συνολική πάτωμα χώρος αποσκευών και πόρτες. Στο πάτωμα πόσα υλικά μπαίνουν; έχω μπερδευτεί. μπαίνει κετσές ή υλικό σαν το ακριβό dynamat ; ή και τα δύο; Με 250€ θα κάνω καλή δουλειά ή πεταμένα λεφτά; Ευχαριστώ εκ των προτέρων