- Μηνύματα
- 30.532
- Reaction score
- 49
Παιδιά, πάντα η συντήρηση έπαιζε (και θα παίζει) τον σημαντικότερο ρόλο στο θέμα της αξιοπιστίας ενός αυτοκινήτου/μοτοσυκλέτας (σε συνδιασμό πάντα με τον τρόπο οδήγησης και χρήσης του οχήματος!!)
Αν ο "μάστορας" είναι γάτος και πάνω από όλα σωστός επαγγελματίας το όχημα θα δουλεύει πάντα μια χαρά!
Αλλά πόσους "γάτους" έχετε γνωρίσει?
Και το κυριότερο πόσους επαγγελματίες?
Βλέπετε η "κονόμα" και το "εντάξει είναι μωρέ" είναι χαρακτηριστικό του 80+% των συνεργείων!!!
Από την άλλη, αν ο οδηγός είναι "σιδεροφάγος", και μπουλντόζα να του δώσεις.............θα την κάψει!
Και βέβαια,μετά θα "φταίει το παλιοALFAROMEO" ή "δεν το φτιάξανε στο συνεργείο" ή "χάλασε με τους καρόδρομους στην Ελλάδα"
Παν μέτρον....άριστον
Ούτε υπερβολική συντήρηση, ούτε πολλά λεφτά στο αυτοκίνητο και το κυριότερο........ο "μάστορας" να μην σε θεωρεί δεδομένο πελάτη!
(Μιχάλη.......
το έπιασες το υπονοούμενο???)
Αν ο "μάστορας" είναι γάτος και πάνω από όλα σωστός επαγγελματίας το όχημα θα δουλεύει πάντα μια χαρά!
Αλλά πόσους "γάτους" έχετε γνωρίσει?
Και το κυριότερο πόσους επαγγελματίες?
Βλέπετε η "κονόμα" και το "εντάξει είναι μωρέ" είναι χαρακτηριστικό του 80+% των συνεργείων!!!
Από την άλλη, αν ο οδηγός είναι "σιδεροφάγος", και μπουλντόζα να του δώσεις.............θα την κάψει!
Και βέβαια,μετά θα "φταίει το παλιοALFAROMEO" ή "δεν το φτιάξανε στο συνεργείο" ή "χάλασε με τους καρόδρομους στην Ελλάδα"
Παν μέτρον....άριστον
Ούτε υπερβολική συντήρηση, ούτε πολλά λεφτά στο αυτοκίνητο και το κυριότερο........ο "μάστορας" να μην σε θεωρεί δεδομένο πελάτη!
(Μιχάλη.......
