ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΣΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΜΑΣ???


Μηνύματα
7.462
Reaction score
5
Απο την επόμενη εβδομάδα το κτήνος πάει στον γιατρό να περαστούν τα Monster και να γίνουν και οι κατασκευές :D
Ολύμπιε ότι θέλει μέχρι να πάω το δικό μου. μετα πάει! πέταξε το πουλάκι.
 

Μηνύματα
403
Reaction score
0
Απάντηση: ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΣΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΜΑΣ???

............. Rav 4 Audio Update


Ο σκοπος και ο στοχος δεν ηταν σε καμμια περιπτωση το αυτοκινητο να μετατραπει σε μπασοκουτι, απλα να παρουμε οσο πιο modest γινεται , καλυτερο ηχο.......

Η χρηση σαμπ θεωρηθηκε απαραιτητη, οπως και το γεγονος να μην χαθει χωρος αποσκευων.

Επισης καταργηθηκαν τα πισω ηχεια του αυτοκινητου.

Ξεκιναω απο την πηγη...


Pioneer DEH P88RS


Ηχεια...Rs-Audio Base series





Subwoofer Rs-Audio Rs C 10



Ενισχυτης Xetec prestige series P5 Evo





Μονωτικα υλικα , μπαταρια, πυκνωτης και πολλα κιλα πολυεστερα , σε λιγο, παρακατω......
 

Μηνύματα
403
Reaction score
0
Απάντηση: ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΣΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΜΑΣ???

στις πηγες επισης πηρε τη θεση του και ενα ipodακι με τον καταλληλο adaptor της pioneer...

Pioneer cd-ib100ii



κι ενα ipod nano....

 

Μηνύματα
403
Reaction score
0
Απάντηση: ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΣΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΜΑΣ???

Στα μονωτικα που χρησιμοποιηθηκαν περιλαμβανονται

για τις εσωτερικες πλευρες της πορτας

CASCADE TK-1 TRUNK KIT






για τις εξωτερικες πλευρες της πορτας

CASCADE DK-1 DOOR KIT



και deeflex πισω απο τα drive

CASCADE SK-2 PERFORMANCE+ SPEAKER KIT





Στα λοιπα υλικα προσθεστε κυανακρυλικη βατα, ηχιοπανο, μοκετα ντυσιματος του σαμπ, υφασμα οροφης για τις εμπρος κολωνες , υαλουφασματα, υαλοστοκους, ΠΟΛΛΑ ΓΑΝΤΙΑ, ασετον,βενζινοκολες κτλ κτλ κτλ....
 


Μηνύματα
403
Reaction score
0
Απάντηση: ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΣΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΜΑΣ???

Στο κομματι της καμπινας του γουφερ , ευτυχως εχω περισσοτερες φωτο....


Ολα ξεκινησαν με την παρα πολυ καλη μονωση του σημειου που ηθελα να τοποθετησω την περιπου 1 κυβικου ποδιου καμπινα, μιας και τοσο ζητουσε το γουφερ...

Ο σκοπος ηταν , οπως ειπα και ποιο πριν , να μην χαθει χωρος αποσκευων.

Μετα απο πολυ σκεψη-μελετη, καταληξαμε στο παρακατω σημειο του αυτοκινητου, στο οποιο και προχωρησαμε και με την κατασκευη.


Πολυ καλη μονωση του χωρου, "ζουμια" πολλα "ζουμια", υαλοπανα, πινελα ασετον και πολυ φαγουρα.........


"Βαρεια" ατμοσφαιρα καθολη τη διαρκεια του "πασαληματος", που δεν φανταζομαι πως θα ηταν αν δεν ειχα παρει "οικολογικο" πολυεστερα......
 

Attachments


Μηνύματα
403
Reaction score
0
Απάντηση: ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΣΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΜΑΣ???

Μετα απο αρκετα "χερια" πολυεστερα και υαλοπανου, η καμπινα βγηκε, καθαριστηκε απο τα περιτα και δοκιμαστηκε ως προς την εφαρμογη της.......
 

Attachments


Μηνύματα
403
Reaction score
0
Απάντηση: ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΣΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΜΑΣ???

Σειρα ειχε τωρα η κατασκευη του εμπρος "καπακιου" της καμπινας, το οποιο εγινε και αυτο απο πολυεστερα, καθως και η συγκοληση του με αυτην....
 

Attachments


Μηνύματα
403
Reaction score
0
Απάντηση: ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΣΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΜΑΣ???

Αφου ογκομετρηθηκε, η καμπινα εκλεισε , δοκιμαστηκε τελικα στη θεση της, γινανε μερικα "μερεμετακια" με υαλοστοκο, και "ντυθηκε" με λεπτη μοκετα στο χρωμα του αυτοκινητου.....


Ξεπερναω παλι τα σταδια των καλωδιωσεων που ουτε απο εκει εχω φωτο.
Αυτο που θελω να σημειωσω ειναι οτι τα καλωδια των ηχειων ειναι περασμενα αριστερα και δεξια κατα μηκος του αυτοκινητου, τα καλωδια σηματων απο την πηγη ειναι περασμενα στη μεση, και αυτο της παροχης απο την δεξια μερια .
Καμμια απο τις ομαδες των καλωδιων δεν τρεχει παραλληλα με την αλλη , παρα μονο διασταυρωνονται σε ενα σημειο. Σημαντικο για πιθανα "παρασιτακια"......

Για να ολοκληρωσω με τα της καμπινας, αυτη γεμισε με κυανακρυλικη βατα, στερεωθηκε εσωτερικα με το αυτοκινητο , μπηκα κι εκει διαφορες μονωσεις και deflex, και μπηκε στη θεση της.........
 

Attachments



Μηνύματα
403
Reaction score
0
Απάντηση: ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΣΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΜΑΣ???

Περναω σε αλλο ενα μανικι......τον ενισχυτη .

Τελικα αποφασισα να τον βαλω στην αριστερη πλευρα του χωρου αποσκευων, χωρις να παραβω τον αρχικο κανονα που ειχα θεσει, να μην χασω χωρο......

Τοποθετηθηκε και στηριχτηκε με μεταλικες κατασκευες που εκανα για να τον στηριξω σε ηδη υπαρχουσες βιδες του αυτοκινητου.
Κατω απο αυτον τοποθετηθηκε και ο πυκνωτης της Signat, μεγεθους 1farad. Κατσκευαστηκε και γιαυτον ειδικη μεταλικη βαση.Στις φωτο ειναι ακριβως πισω απο τις γρυλιες εξαερισμου που βλεπεται, αλλα "δυστυχως" δεν φαινεται......

Η παροχη των 35 mm2 που ερχεται απο εμπρος, συνδεεται στον πυκνωτη, και στη συνεχεια με καλωδιο ιδιας διαμετρου επανω στον ενισχυτη. Το μηκος του καλωδιου δεν ξεπερνα τα 10 εκατοστα μεταξυ του πυκνωτη και του ενισχυτη, κατι που συμβαινει επισης και μεταξυ σωματος αυτοκινητου πυκνωτη και ενισχυτη επισης.
Σημειο "γειωσης" επιλεχθηκε τετοιο ωστε να υπαρχει η μεγιστη επαφη με ολο το αμαξωμα και οχι τυχον καποια πονταρισμενη λαμαρινα.
Επισης ολος ο χωρος σε εκεινο το σημειο, ντυθηκε με ελαστικο φυλλο (λαστιχο) παχους 3 χιλιοστων, διοτι ολα τα πραγματα παροχες , πυκνωτες , ακροδεκτες, ειναι αρκετα κοντα , και τα φοβομουν. Καλλιο γαιδουροδενε λεει, παρα γαιδουρογυρευε....

Επισης η τροφοδοσια της πηγης , γινεται με καλωδιο που τραβηχτηκε απο τον πυκνωτη προς τα εμπρος για να υπαρχει κοινο σημειο αναφορας παροχης μεταξυ πηγης και ενισχυτη.
Χρησιμοποιηθηκε καλωδιο 3χ1.5 το οποιο μεταφερει την παροχη εμπρος (ασφαλισμενο βεβαια) και το τριτο του καλωδιο χρησιμοποιηθηκε για το remote του ενισχυτη....
 

Attachments


HV

Μηνύματα
3.939
Reaction score
0
Εμενα μου αρκουν τα 2.500W RMS στο αμαξι μου και σε εργοστασιακες θεσεις.
Απλα δεν εχω βρει λογο γιατι να βαλω panel σε καλο αμαξι...
 

Μηνύματα
403
Reaction score
0
Απάντηση: ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΣΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΜΑΣ???

Η μπαταρια της "μαμας" αλλαχτηκε, γιατι πολυ απλα δεν ειχε ελπιδες για τετοια ισχυ (45amph), και τοποθετηθηκε νεα μαζι με ασφαλειοθηκη και θα συμμαζευτούν λιγο τα "τελειωματα" του φλεξιμπλ.


Επισης το φλεξιμπλ ειναι περασμενο σε ολο το μηκος του καλωδιου απο εμπρος μεχρι πισω στον ενισχυτη, για μεγαλυτερη προστασια.
Το μονο σημειο που δεν εχει φλεξιμπλ, ειναι αυτο που περναει απο τον χωρο του κινητηρα στην καμπινα επιβατων, αλλα κι εκει καταφερα παρα το "γαιδουρινο" του μεγεθος να το περασω απο 3 πολυ ωραια ελαστικα δαχτυλιδια που ειχε απο μαμα, και να το "παστωσω" με σιλικονη θερμοκρασιας..
 

Attachments


Μηνύματα
403
Reaction score
0
Απάντηση: ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΣΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΜΑΣ???

Και τελος αφαιρεθηκε η 2din πηγη της μαμας , και μπηκε το p88rs στη θεση του.

Επισης περαστηκε και το καλωδιακι απο τον adaptor του ipod, ο οποιος ειναι τοποθετημενος κατω απο την πηγη.
Ας ειναι καλα οι χωροι που εχει το rav εκει μπροστα, που φτασαν για να μπουν τα καλωδια ομορφα τακτοποιημενα και να μεινει και χωρος.....


Τελος να αναφερω οτι το συστημα ειναι ολο ενεργο. Δηλαδη οπως ειπα και ποιο πριν, δεν χρησιμοποιω τα cross της RS, αλλα την πηγη. Καθενα απο τα 2 τουιτερ και 2 γουφερακια εμπρος , εχουν καταλαβει απο ενα καναλι του ενισχυτη, δηλαδη τα 4 αναλογικα του. Το πεμπτο του ψηφιακο καναλι τροφοδοτει το σαμπακι.

Οπως καταλαβαινετε η δυνατοτητες ειναι παρα πολλες οσον αφορα τις ρυθμισεις.



Αυτα...;)
 

Attachments


Μηνύματα
30.532
Reaction score
49
Browser μπράβο!
Όμορφη κατασκευή, με την χρήση σωστών υλικών και κυρίως νοικοκυρεμένη και χωρίς υποχωρήσεις στην εργονομία.
Πολύ καλή δουλειά!

Κάποια στιγμή, να βρεθούμε να το ακούσω.

Και βεβαίως κάποια στιγμή, να βρω χρόνο να γράψω και για το δικό μου.......Όλο αύριο λέω και έχει περάσει ήδη ένα 8μηνο......:confused:
 

Μηνύματα
30.532
Reaction score
49
Εμενα μου αρκουν τα 2.500W RMS στο αμαξι μου και σε εργοστασιακες θεσεις.
Απλα δεν εχω βρει λογο γιατι να βαλω panel σε καλο αμαξι...

Γιατί ντρέπεσαι?? Και δε μας περιγράφεις λίγο το συστηματάκι σου??
Ξέρεις...Πηγή, ηχεία, ενισχυτές κ.ο.κ
Για λέγε.....
 

Μηνύματα
489
Reaction score
0
Tα συγχαρητήριά μου και από μένα προς το φίλο Browser.
Νοικοκυρεμένη δουλειά με προσοχή στη λεπτομέρεια και έμφαση στη πρακτικότητα.:)
 

Μηνύματα
7.462
Reaction score
5
Browser να το χαίρεσαι και καλά ακούσματα! Πραγματικά καλή δουλειά! Αντε αντε να βγει και το δικό μου να σας το δείξω :D
 



Μέλη online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.930
Μηνύματα
3.034.385
Members
38.519
Νεότερο μέλος
papaevagelouv
Top