Τι σας λεει το Skoda Octavia 1,6TD 105ps???

Μηνύματα
2.882
Reaction score
264
Απάντηση: Τι σας λεει το Skoda Octavia 1,6TD 105ps???

Κι εγώ την ίδια άποψη είχα, αλλά έπαιζε "εκνευριστικά" καλά, ξέρω τι σου λέω...
Μην πατε την κουβεντα στο θεμα ηχος γιατι εκει ποναει αρκετα.Δεν προλαβα να το ''χαρω'' το καημενουλι το αμαξακι μου:110:.
Νικο δεν προλαβες να το ακουσει λιγο πριν το τρακαρισμα.Ειχε αρχισει να ψιλοστρωνει και ο ηχος κενταγε σταυροβελονια.
ΑΑΑΧΧΧΧΧ.
Παει αυτο.Το επομενο θα το φτιαξουμε πιο καλο,αφου θα ειναι και πιο ευκολο απο θεμα εργονομιας ηχου.
Νικολα κατα την ανοιξη καλα ειναι???
Να εχει ζεστανει λιγο και ο καιρος ε????
Οτι και να παρω,λεον η' τον αλλον τον κουβα που σου ελεγα:142:,
θα ειναι καλητερο απο γκολφ ε?????
 

Μηνύματα
2.882
Reaction score
264
Απάντηση: Τι σας λεει το Skoda Octavia 1,6TD 105ps???

Για να είμαστε ειλικρινείς, αυτό ίσχυε κάποτε. Τώρα όμως που επικράτησε το downsizing, τα περισσότερα σύγχρονα βενζινοκίνητα 1400άρια - 1600άρια (για την ακρίβεια όλα σχεδόν τα ευρωπαϊκά) έχουν υπερτροφοδοτούμενους κινητήρες με άφθονη ροπή, οπότε αυτό δεν είναι λόγος να επιλέξεις diesel.
QUOTE]
το μοτερ 1,2 τουρμπο της vw με τα 105 αλογα καιει περιπου 1,5 lt/100km παραπανω σε σχεση με το 1,6 diesel των 105 επισης αλογων.Κανω καθε χρονο 25.000 χλμ τουλαχιστον.Το diesel δεν εχει τελος κυκλοφορειας ενω το 1,2 θελει περιπου 120 ευρω το χρονο.Αν υπολογισουμε και κοστος για σερβις συμφερει αρκετα.Καθε χρονο θα δινω καπου στα 1.300 ευρω πιο λιγα για το αμαξι και κανοντας τα χλμ αυτα σε επαρχιακους δρομους,στον καμπο που λεμε εμεις εδω.
 

Μηνύματα
348
Reaction score
38
Απάντηση: Τι σας λεει το Skoda Octavia 1,6TD 105ps???

Για να είμαστε ειλικρινείς, αυτό ίσχυε κάποτε. Τώρα όμως που επικράτησε το downsizing, τα περισσότερα σύγχρονα βενζινοκίνητα 1400άρια - 1600άρια (για την ακρίβεια όλα σχεδόν τα ευρωπαϊκά) έχουν υπερτροφοδοτούμενους κινητήρες με άφθονη ροπή, οπότε αυτό δεν είναι λόγος να επιλέξεις diesel.
το μοτερ 1,2 τουρμπο της vw με τα 105 αλογα καιει περιπου 1,5 lt/100km παραπανω σε σχεση με το 1,6 diesel των 105 επισης αλογων.Κανω καθε χρονο 25.000 χλμ τουλαχιστον.Το diesel δεν εχει τελος κυκλοφορειας ενω το 1,2 θελει περιπου 120 ευρω το χρονο.Αν υπολογισουμε και κοστος για σερβις συμφερει αρκετα.Καθε χρονο θα δινω καπου στα 1.300 ευρω πιο λιγα για το αμαξι και κανοντας τα χλμ αυτα σε επαρχιακους δρομους,στον καμπο που λεμε εμεις εδω.
Μα συμφωνούμε 100%! Απλώς το κείμενο μου που παραθέτεις, έχει σχέση με το ότι ενώ κάποτε (προ 5-6 ετών και της έλευσης των TSi και λοιπών υπερτροφοδοτούμενων βενζινοκινητήρων) τα 2-3 χιλιάρικα που κόστιζε επιπλεόν στην αγορά το diesel, θα τα έδινε κάποιος ΚΑΙ για την κατανάλωση ΚΑΙ για την απόδοση (ελέω ροπής), τώρα πλεόν ο πρώτος λόγος έχει στην ουσία εκλείψει. Κι εδώ κάνει λάθος ο φίλος back που λέει ότι δεν υπάρχει σύγκριση της "γαϊδουρινής ροπής ενός diesel από τις 1200 σαλ" με την απόδοση ενός 1.4Τ βενζίνης. Γιατί μπορεί ο 1.4Τ να παρουσιάζει λίγο μικρότερη ροπή στις 1800 σαλ (ας πούμε), αλλά με μικρότερο βάρος και μεγαλύτερη ευστροφία και ωφέλιμο φάσμα στροφών.

Εξάλλου η άμεση σύγκριση των 1200 σαλ του diesel με τις 1800 σαλ του 1.4Τ ως νούμερα και μόνο, είναι ατυχής! Γιατί δεν συνυπολογίζεται το γρανάζωμα των κιβωτίων, όπου οι πολύ μακρύτερες σχέσεις των diesel αντισταθμίζουν το μικρότερο εύρος στροφών. Ως αποτέλεσμα π.χ. με 3η σχέση και 30Km/h είσαι στις 1200 σαλ με το diesel και στις 1800 σαλ με τον 1.4Τ, οπότε πρακτικά εξίσου "γεμάτος" και με τα δύο.

Ας δούμε λοιπόν τα πράγματα αντικειμενικά, ξεπερνώντας ιδεοληψίες, φήμες και προκαταλείψεις και ας αναγνωρίσουμε ότι κανένας υπάρχων τύπος κινητήρα δεν αποτελεί πανάκεια. Απλώς για κάθε χρήση (και αγοραστή) υπάρχει ένας ιδανικός τύπος κινητήρα...
 

Μηνύματα
17.606
Reaction score
25.288
Απάντηση: Τι σας λεει το Skoda Octavia 1,6TD 105ps???

οφειλω να ομολογησω οτι με εχεις ξεκουρασει πολυ και δεν χρειαζεται να ξαναγραψω κατι.

μπαδεγουευ νικο αν η γκολφω επαιξε καλα φαντασου ποσο πιο ευκολα θα το εκανες με ενα λεον πχ
 

Μηνύματα
4.355
Reaction score
1.772
Απάντηση: Τι σας λεει το Skoda Octavia 1,6TD 105ps???

Μα συμφωνούμε 100%!

Εξάλλου η άμεση σύγκριση των 1200 σαλ του diesel με τις 1800 σαλ του 1.4Τ ως νούμερα και μόνο, είναι ατυχής! Γιατί δεν συνυπολογίζεται το γρανάζωμα των κιβωτίων, όπου οι πολύ μακρύτερες σχέσεις των diesel αντισταθμίζουν το μικρότερο εύρος στροφών. Ως αποτέλεσμα π.χ. με 3η σχέση και 30Km/h είσαι στις 1200 σαλ με το diesel και στις 1800 σαλ με τον 1.4Τ, οπότε πρακτικά εξίσου "γεμάτος" και με τα δύο.

Ας δούμε λοιπόν τα πράγματα αντικειμενικά, ξεπερνώντας ιδεοληψίες, φήμες και προκαταλείψεις και ας αναγνωρίσουμε ότι κανένας υπάρχων τύπος κινητήρα δεν αποτελεί πανάκεια. Απλώς για κάθε χρήση (και αγοραστή) υπάρχει ένας ιδανικός τύπος κινητήρα...

εχω οδηγηση πολλα diesel στη ζωη μου λογω επαγγελματος
ολα ειχαν αφθονη ροπη απο το ρελαντι.

ξεκινουσαν με ανεση με 2η και χωρις να πατησεις γκαζι καν.

καποια ακομα και με 3η.

δοκιμασε το με το 1.2tsi.

ριξε και μια ματια στα specs.

1.2tsi 105ps 17.8kg 1550-4100
1.6tsi 105ps 250nm 1500-2500

40% παραπανω ροπη δε σου λεει τιποτα;
 

Μηνύματα
348
Reaction score
38
Απάντηση: Τι σας λεει το Skoda Octavia 1,6TD 105ps???

Μου φαίνεται ότι έχουμε πρόβλημα επικοινωνίας...

Δεν θέλω να επιβάλλω καμία γνώμη και σέβομαι και την οποιαδήποτε εμπειρία σου (λόγω επαγγέλματος, όπως λες).

Πίστεψε με όμως κι εγώ, λόγω κουμπάρου μόνιμα εγκατεστημένου στην Ιταλία (που αλλάζει κάθε 2 χρόνια αυτοκίνητο) και 2-3 ταξιδιών κάθε χρόνο στο εξωτερικό, έχω οδηγήσει (και για 500-1200 Km έκαστο) πλείστα όσα diesel τα τελευταία 20 χρόνια.

Κατά τ' άλλα, εσύ παραθέτεις νούμερα, εγώ όμως έχω οδηγήσει το τελευταίο εξάμηνο αυτοκίνητα και με τους δύο κινητήρες που αναφέρεις. Με ένα Yeti 1.2 TSi έκανα 800 Km τον περασμένο Αύγουστο σε Γερμανία και Ολλανδία και (όπως προανέφερα) με ένα Golf Plus 1.6TDi έκανα 665 Κm προ 2 εβδομάδων στη Γερμανία. Και βεβαίως το 1.6 TDi ήταν πιο ροπάτο, αλλά και το 1.2 TSi δεν ήταν ψόφιο (όπως θα ήταν ένα παλαιότερο ατμοσφαιρικό βενζινοκίνητο 1600άρι 105 ίππων και 15 Kgm στις 4000 σαλ). Κι επιπλέον είχε πολύ μεγαλύτερο ωφέλιμο φάσμα στροφών και καλύτερη ευστροφία... Άσε που το 1.6 TDi τραβούσε ικανοποιητικά από τις 1400 σαλ και το 1.2 TSi από τις 1800 σαλ, δηλαδή ήταν και τα δύο εξίσου ελαστικά σε αντίστοιχες ταχύτητες με ίδια σχέση.

Γι 'αυτό σου λέω φίλε back, η άβυσσος που χώριζε τη ροπή ενός diesel με ένα τυπικό ατμοσφαιρικό βενζινοκίνητο έχει καλυφθεί σε πολύ μεγάλο βαθμό από τα σύγχρονα turbo. Και στο λέω μετα βεβαιότητας, όντας ο ίδιος άνθρωπος που προ 5-6 ετών έλεγα ότι τα 3 επιπλέον χιλιάρικα που επιβάρυναν το κόστος αγοράς ενός diesel θα άξιζε κανείς να τα δώσει ακόμα κι αν δεν υπήρχε το πλεονέκτημα της μικρότερης κατανάλωσης, μόνο και μόνο για την τεράστια ροπή. Όχι πλέον όμως! Τώρα πρέπει κανείς να τα βάλει κάτω, να δει πόσα Km/έτος κάνει και να υπολογίσει πότε θα κάνει απόσβεση.

Τέλος πάντων, έχω την εντύπωση ότι αρχίζουμε να το κουράζουμε το θέμα, οπότε αν θες συνεχίζουμε αυτή την κουβεντούλα κατ' ιδίαν (με pm ή τηλεφωνικά).

Το ουσιαστικό είναι ότι ο Τάκης φαίνεται να έχει κάνει την καλύτερη επιλογή για τις ανάγκες του και ως value for money.
 

Μηνύματα
4.355
Reaction score
1.772
Απάντηση: Τι σας λεει το Skoda Octavia 1,6TD 105ps???

κοιταξε το επαγγελμα δεν το κανω ποια οποτε η εμπειρια μου ειναι απο παλιοτερα μοντελα.
τα νουμερα δειχνουν βεβαια οτι το κενο εχει μειωθη (υπαρχη ακομα παντως)αλλα θα σταματησω εδω μια και δεν δεν εχω προσωπικη αποψη για τα νεοτερα μοντελα και θα
δεχτω τη γνωμη σου.
 

Μηνύματα
30.532
Reaction score
49
Απάντηση: Τι σας λεει το Skoda Octavia 1,6TD 105ps???

Μόνο μια μικρή λεπτομέρεια θέλω να αναφέρω....
Ένας οδηγός που πρωτοκαβαλάει τουρμπάτο (D ή βενζίνη) πρέπει να ξεπεράσει αρκετές συνήθειές του στην οδήγηση.
Από τη μία για να ταλαιπωρεί λιγότερο το μοτέρ και από την άλλη την τσέπη του.

Και το κυριότερο λάθος που γίνεται είναι που πολύ οδηγοί (από τις παλιές τους συνήθειες σε ατμοσφαιρικά) εξακολουθούν να ζητούν δύναμη ψηλά στροφάροντας το μοτέρ κοντά στο κόφτη.

Τα σύγχρονα τουρμπάτα δεν χρειάζονται πάνω από 5000rpm για να πετυχαίνουν τις καλύτερες επιδόσεις τους. Και ίσως και οι 5000rpm να είναι και πολλές.....

Για σβέλτη προς γρήγορη οδήγηση δε, μπορούν οι αλλαγές να γίνονται άνετα στις 3.5 με 4 χιλιάδες στροφές που θα δώσουν και πολύ καλύτερη κατανάλωση...

Για να μην πούμε πως εντός πόλης, μπορεί κανείς άνετα να αλλάζει ταχύτητα στις 2 με 2.5 και να έχει πάντα ικανότατη ροπή για να κάνει τα πάντα.....


Προσπερνώ τα παραπάνω πάντως για να αναφέρω πως μ' αρέσουν όλα τα νέα μπλιμπλίκια, αλλά εξακολουθώ να έχω κρυφό (χαμηλού σχετικά κόστους) πόθο: ένα S2000 για να ακούω το μοτέρ να στροφάρει στις 9000rpm, χωρίς ESP, χωρίς ροπές στο ρελαντί αλλά με τιμόνι ποίημα, σασμάν λατρεία, εμφάνιση απίθανη και κρίμα που είναι δύσκολο να βρεθεί καθαρό τέτοιο όχημα σε νορμάλ τιμή..... :121:
 

Μηνύματα
7.740
Reaction score
2.206
Re: Απάντηση: Τι σας λεει το Skoda Octavia 1,6TD 105ps???

Προσπερνώ τα παραπάνω πάντως για να αναφέρω πως μ' αρέσουν όλα τα νέα μπλιμπλίκια, αλλά εξακολουθώ να έχω κρυφό (χαμηλού σχετικά κόστους) πόθο: ένα S2000 για να ακούω το μοτέρ να στροφάρει στις 9000rpm, χωρίς ESP, χωρίς ροπές στο ρελαντί αλλά με τιμόνι ποίημα, σασμάν λατρεία, εμφάνιση απίθανη και κρίμα που είναι δύσκολο να βρεθεί καθαρό τέτοιο όχημα σε νορμάλ τιμή..... :121:
http://www.mynextcar.gr/cars/q/Honda/S2000?dir=asc&sort=price

Λογικές τιμές θα έλεγα για αυτοκίνητο που καινούριο έχει 50.000. Τα ίδια ισχύουν και για το 350Ζ (αν και το Honda είναι πιο καθαρόαιμο και εντέλει μεγαλύτερο αντικείμενο πόθου)
 

Μηνύματα
30.532
Reaction score
49
Απάντηση: Re: Απάντηση: Τι σας λεει το Skoda Octavia 1,6TD 105ps???

http://www.mynextcar.gr/cars/q/Honda/S2000?dir=asc&sort=price

Λογικές τιμές θα έλεγα για αυτοκίνητο που καινούριο έχει 50.000. Τα ίδια ισχύουν και για το 350Ζ (αν και το Honda είναι πιο καθαρόαιμο και εντέλει μεγαλύτερο αντικείμενο πόθου)

Καινούργιο, λίγο πριν σταματήσει η πώλησή του, είχε όντως κάπου στα 50Κ €
Αλλά ένα σωστά συντηρημένο, ατρακάριστο με νορμάλ χιλιόμετρα, χωρίς οδηγό σιδεροφάγο, θα παίξει πάνω από 20Κ€
Και δυστυχώς οι καιροί είναι περίεργοι για να σκάσει κάποιος 20+Κ€ μόνο για την πάρτη του :126:

Ναι, αναλογικά με την τιμή καινούριου, τα 20 χιλιάρικα είναι σχετικά νορμάλ.....
Αλλά τώρα που η θάλασσα έγινε γιαούρτι, εμείς χάσαμε τα κουτάλια :121:
 

Μηνύματα
1.456
Reaction score
70
Re: Απάντηση: Τι σας λεει το Skoda Octavia 1,6TD 105ps???

Προσπερνώ τα παραπάνω πάντως για να αναφέρω πως μ' αρέσουν όλα τα νέα μπλιμπλίκια, αλλά εξακολουθώ να έχω κρυφό (χαμηλού σχετικά κόστους) πόθο: ένα S2000 για να ακούω το μοτέρ να στροφάρει στις 9000rpm, χωρίς ESP, χωρίς ροπές στο ρελαντί αλλά με τιμόνι ποίημα, σασμάν λατρεία, εμφάνιση απίθανη και κρίμα που είναι δύσκολο να βρεθεί καθαρό τέτοιο όχημα σε νορμάλ τιμή..... :121:
Πάρε mazda rx-8. Να ακούς το μοτέρ να στροφάρει στις 9000 rpm με τιμόνι ποίημα,σασμάν λατρεία και εμφάνιση απίθανη. Και με τιμή έκπληξη. Είμαι mazdaόφιλος πως να το κάνουμε:138:
 

Μηνύματα
7.740
Reaction score
2.206
Και κάθε 80-100.000 χιλιόμετρα να κάνεις και ένα ρεκτιφιέ τον κινητήρα, που θα σε ξαλαφρώσει από μερικά χιλιάρικα! Όνειρο!! (και μια που το θέμα είχε να κάνει και με κατανάλωση, πάρε και 20 λίτρα αμόλυβδη στα 100 χιλιόμετρα να γουστάρεις! Και αλλαγή λαδιών κάθε 1500-2000 χιλιόμετρα!)
 

Μηνύματα
1.456
Reaction score
70
Και κάθε 80-100.000 χιλιόμετρα να κάνεις και ένα ρεκτιφιέ τον κινητήρα, που θα σε ξαλαφρώσει από μερικά χιλιάρικα! Όνειρο!! (και μια που το θέμα είχε να κάνει και με κατανάλωση, πάρε και 20 λίτρα αμόλυβδη στα 100 χιλιόμετρα να γουστάρεις! Και αλλαγή λαδιών κάθε 1500-2000 χιλιόμετρα!)
Ε τότε να πάρει mazda mx-5 .Απόλα έχει ο μπαχτσές....:138:
 

Μηνύματα
2.885
Reaction score
50
Re: Απάντηση: Τι σας λεει το Skoda Octavia 1,6TD 105ps???

Προσπερνώ τα παραπάνω πάντως για να αναφέρω πως μ' αρέσουν όλα τα νέα μπλιμπλίκια, αλλά εξακολουθώ να έχω κρυφό (χαμηλού σχετικά κόστους) πόθο: ένα S2000 για να ακούω το μοτέρ να στροφάρει στις 9000rpm, χωρίς ESP, χωρίς ροπές στο ρελαντί αλλά με τιμόνι ποίημα, σασμάν λατρεία, εμφάνιση απίθανη και κρίμα που είναι δύσκολο να βρεθεί καθαρό τέτοιο όχημα σε νορμάλ τιμή..... :121:
Πέστα ρε Γιάννη (αν και ανάβεις φωτιές). Πάντως και με πάνω από 20k δύσκολα βρίσκεις καθαρό S2000, δεδομένου ότι σχεδόν όλοι οι κάτοχοι τα'χουν ξεζουμίσει (ό,τι κι αν λένε). Άντε να βρεις με λιγότερα km (κι αν...). Εκτός αν γνωρίζεις τον κάτοχο/αυτοκίνητο (οπότε πες μου κι εμένα χεχε).

Anyway, sorry για το off topic, παρασύρθηκα :)
 

Μηνύματα
348
Reaction score
38
Απάντηση: Re: Απάντηση: Τι σας λεει το Skoda Octavia 1,6TD 105ps???

Πάρε mazda rx-8. Να ακούς το μοτέρ να στροφάρει στις 9000 rpm με τιμόνι ποίημα,σασμάν λατρεία και εμφάνιση απίθανη. Και με τιμή έκπληξη. Είμαι mazdaόφιλος πως να το κάνουμε:138:
Κατ' αρχάς να διευκρινίσω ότι κι εγώ είμαι mazda-fun. Επιπλέον το τελευταίο RX-8 το έχει ο πρώτος μου ξάδελφος, το έχω οδηγήσει κι εκτιμήσει ανάλογα. Εξαιρετικό πάτημα, σπορτίφ αίσθηση και ευστροφία σε συνδυασμό με την εγγενή έλλειψη κραδασμών του wankel.

ΑΛΛΑ (και τα αλλά είναι τεράστια):
1. Καίει σαν Μ3 και βάλε (και βεβαίως δεν πηγαίνει σα Μ3).
2. Συνεχίζει να έχει μεγάλα προβλήματα αξιοπιστίας (στα 80.000 Km αλλαγή κινητήρα στον ξάδελφο και αυτό δυστυχώς αποτελεί τον κανόνα και όχι την εξαίρεση).
3. Έχασε πλέον και το πλεονέκτημα των χαμηλών τελών κυκλοφορίας, καθώς με το νέο σύστημα υπολογισμού με βάση τους ρύπους πληρώνει ετησίως λίγο λιγότερα από 900 Ευρώ!

Εν ολίγοις, αποτελεί ΠΟΛΥ ακριβό παιχνίδι στη συντήρησή του και πλέον μπορούμε με ασφάλεια να πούμε: RIP Mazda RX-8 (όσον αφορά τουλάχιστον την ελληνική αγορά, όπου στο παρελθόν γνώρισε μέρες δόξας). Προς επιβεβαίωση της παραπάνω διατύπωσης, αρκεί να δείτε τις τιμές μεταπώλησης των RX-8. Πρακτικά δεν πωλούνται, αλλά χαρίζονται (για την αξία του αυτοκινήτου)...

Υ.Γ.: Κ@λο το κάναμε το thread με τα ομολογουμένως πολύ ενδιαφέροντα off-topic...
 

Μηνύματα
578
Reaction score
7
Απάντηση: Re: Απάντηση: Τι σας λεει το Skoda Octavia 1,6TD 105ps???

Μόνο που οι αντλίες των βενζινοκινητήρων ανεβάζουν μέχρι 150 το πολύ 200 bar πίεσης, ενώ των ντήζελ έχουν τα 1500-2000 για πλάκα:126:
Κάπου έχεις μπερδέψει τα bar με τα psi. Είναι σχεδόν ίδιες οι πιέσεις στα άμεσου ψεκασμού και τα diesel. 2000 bar είναι μεγάλη πίεση. Τέτοιες πιέσεις χρησιμοποιούν στις υδροκοπές μετάλλων.
 

Μηνύματα
348
Reaction score
38
Απάντηση: Re: Απάντηση: Τι σας λεει το Skoda Octavia 1,6TD 105ps???

Κάπου έχεις μπερδέψει τα bar με τα psi. Είναι σχεδόν ίδιες οι πιέσεις στα άμεσου ψεκασμού και τα diesel. 2000 bar είναι μεγάλη πίεση. Τέτοιες πιέσεις χρησιμοποιούν στις υδροκοπές μετάλλων.
Σωστά τα λες. Επί παραδείγματι ο 1.2 TSi έχει μέγιστη πίεση 150 bar (ή 2180 psi) αντίστοιχη με τα diesel.

Απλώς είναι πολύ πιο πιθανό να φας νοθεία στο diesel (π.χ. με πετρέλαιο θέρμανσης, το θείο του οποίου δεν το αγαπάνε καθόλου τα σύγχρονα diesel) απ' ότι στην απλή αμόλυβδη...
 

Μηνύματα
578
Reaction score
7
Απάντηση: Re: Απάντηση: Τι σας λεει το Skoda Octavia 1,6TD 105ps???

Σωστά τα λες. Επί παραδείγματι ο 1.2 TSi έχει μέγιστη πίεση 150 bar (ή 2180 psi) αντίστοιχη με τα diesel.

Απλώς είναι πολύ πιο πιθανό να φας νοθεία στο diesel (π.χ. με πετρέλαιο θέρμανσης, το θείο του οποίου δεν το αγαπάνε καθόλου τα σύγχρονα diesel) απ' ότι στην απλή αμόλυβδη...
Αυτό ξαναπέστο. Η ποιότητα diesel είναι πολύ αμφίβολη στην Ελλάδα.
 

Μηνύματα
7.740
Reaction score
2.206
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Τι σας λεει το Skoda Octavia 1,6TD 105ps???

Κάπου έχεις μπερδέψει τα bar με τα psi. Είναι σχεδόν ίδιες οι πιέσεις στα άμεσου ψεκασμού και τα diesel. 2000 bar είναι μεγάλη πίεση. Τέτοιες πιέσεις χρησιμοποιούν στις υδροκοπές μετάλλων.
Mε μια γρήγορη αναζήτηση

Common rail direct fuel injection is a modern variant of direct fuel injection system for petrol and diesel engines.


Common rail fuel injector
On diesel engines, it features a high-pressure (over 1,000 bar/15,000 psi) fuel rail feeding individual solenoid valves, as opposed to low-pressure fuel pump feeding unit injectors (Pumpe Düse or pump nozzles). Third-generation common rail diesels now feature piezoelectric injectors for increased precision, with fuel pressures up to 1,800 bar/26,000 psi.

http://en.wikipedia.org/wiki/Common_rail

Τα psi δεν τα "έχω" γιατί έτσι κι αλλιώς έχω μάθει να δουλεύω στο SI:126:
 

Μηνύματα
7.740
Reaction score
2.206
Για αυτό και οι αντλίες καυσίμου στα σύγχρονα ντήζελ κοστίζουν σχεδόν όσο ο υπόλοιπος κινητήρας...
 


Μέλη online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.756
Μηνύματα
3.026.774
Members
38.491
Νεότερο μέλος
Δημήτριος Φάβας
Top