Τι σας λεει το Skoda Octavia 1,6TD 105ps???

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.132
Reaction score
143.595
Απάντηση: Τι σας λεει το Skoda Octavia 1,6TD 105ps???

γιατί, άμα το ανοίξεις τι θα δεις? ένα τεράστιο πλαστικό καπάκι που υπονοεί: "τζιζ, δε πειράζουμε!" :139:
ρε στέργιο μου σου λέω τα πράγματα είναι δύσκολα, στο φορντ για να βάλω νερό στα πιτσιλιστήρια των υαλοκαθαριστήρων πρέπει να πάω στην αντιπροσωπεία ώστε κάποιος που ξέρει να ανοίξει το καπό, μα πως ανοίγει το ρημάδι...:138::137:
 

Μηνύματα
392
Reaction score
4
Απάντηση: Τι σας λεει το Skoda Octavia 1,6TD 105ps???

σε octavia συναδέλφου με το κινητήρα που διαφημίζει οτι βγάζει 1000 χιλιόμετρα με ενα ντεπόζιτο πραγματικά ειναι εκνευριστικά οικονομικό

σε εθνικη για το αεροδρόμιο βλέπουμε 4.5 λίτρα την στιγμή που εγω με πολυ ελαφρυ πόδι βλέπω 6.5(1.4 giulietta multiair)

αν βάλεις και την τιμή του diesel πραγματικά κάνεις πολλα χιλιομετρα παραπάνω.
η τιμή του είναι πολυ καλή.
τώρα golf με giulietta με octavia που συγκρίνουμε δεν πιστευω οτι έχει σχέση

τα πρώτα ειναι πιο μικρά hatchback σε σχέση με το πιο οικογενεικό Octavia
 

Μηνύματα
1.998
Reaction score
140
οδήγησα ενός ξαδέλφου το οκταβια
κακή θέση οδήγησης ,ασαφές τιμόνι ,μέτρια φρένα απλά καλό κιβώτιο

ο κινητήρας είναι πολύ καλός

η ποιότητα κατασκευής δεν εμπνέει για μακροχρόνια χρίση χωρίς προβλήματα

οριακά καλή τιμή
 

Μηνύματα
2.882
Reaction score
264
Απάντηση: Re: Τι σας λεει το Skoda Octavia 1,6TD 105ps???

οδήγησα ενός ξαδέλφου το οκταβια
κακή θέση οδήγησης ,ασαφές τιμόνι ,μέτρια φρένα απλά καλό κιβώτιο

ο κινητήρας είναι πολύ καλός

η ποιότητα κατασκευής δεν εμπνέει για μακροχρόνια χρίση χωρίς προβλήματα

οριακά καλή τιμή
Φιλε Αντωνη.Εγω που εκανα test crive το οκταβια 1,6d επαθα πλακα.Βεβαια οδηγουσα σε χαλαρο ρυθμο βολτας και μεχρι τα 140.Μου αρεσε το αμαξι αρκετα,δεν μπορω να πω οτι δεν με βολεψε η θεση του οδηγου,παρα μονο το τιμονι ειναι λιγο ελαφρουτσικο.Θα το θελα λιγο πιο σφιχτο.Κατα τα αλλα το αμαξι ειναι υπεροχο για καποιον που θελει να οδηγει ενα ανετο και καλοταξιδο οικογονειακο αυτολινητο.
Αποψη μου ετσι????
Το εσωτερικο του,μου εδωσε την εντιπωση οτι ειναι πιο ακριβο αμαξι σε σχεση με αυτο που νιωθεις οταν το δεις απο εξω.
 

Μηνύματα
2.882
Reaction score
264
Απάντηση: Τι σας λεει το Skoda Octavia 1,6TD 105ps???

Λοιπόν για άκουσε κι εμένα που (κατά τύχη) έχω εμπειρία πάνω στο θέμα του 1.6TDi (105 PS) του group VAG.

'Εκανα πριν 10 μέρες, στη Γερμανία, 665 Km πίσω από το τιμόνι ενός νοικιασμένου Golf Plus 1.6 TDi με το 5άρι χειροκίνητο σασμάν. Συνολική κατανάλωση: 37,3 lt (50 Ευρώ για τους "κουτόφραγκους") δηλαδή 5,6 lt/100 Km! Υπολόγισε ότι η χρήση ήταν 15% πόλη, 30% επαρχιακοί δρόμοι και 55% autobahn (με ταχύτητες από 140 ως 200 Km/h - συνήθως 150-160 Km/h). Στην εθνική στα 160 Km/h το μοτερ γυρνάει με 3000 σαλ με 5η και καταναλώνει ελάχιστα (5,5-6 lt/100 Km). Ο κινητήρας είναι πολύ πολιτισμένος και ήσυχος για diesel (στο ταξίδι απλώς τον ξεχνάς) - καμία σχέση με τους παλαιότερους TDi του group VAG. Μοναδική παρατήρηση η μικρή έλλειψη ελαστικότητας και τραβήγματος από 1200 ως 1400 σαλ, δικαιολογημένη από τον κυβισμό του (μην ξεχνάμε ότι το group έβγαζε ως τώρα τα 105 άλογα από 1.9 κινητήρα).

Οπότε η σύσταση μου είναι να προχωρήσεις στην αγορά Leon ή Octavia5 (ότι βρεις σε καλύτερη τιμή). Θα είναι μάλλον λίγο πιο οικονομικά (λόγω καλύτερης αεροδυναμικής) από το Golf Plus που οδήγησα και αν τα συνδυάσεις με DSG (ακριβό, αλλά αξίζει κάθε δεκάρα που θα δαπανήσεις - πιστεψέ με) ακόμά πιο οικονομικά στη χρήση.

Τελειώνοντας, σε σχέση με διάφορα που γράφτηκαν γενικά θα πω τα παρακάτω.
α) Η ολική ποιότητα δεν υπάρχει πια - την πάτησε το τρένο! Ακόμα και στους Ιάπωνες... Κάθε αυτοκίνητο είναι ένα λαχείο - απλώς άλλες πιθανότητες έχεις να σου κληρώσει σε ιάπωνα, άλλες σε γερμανό, άλλες σε γάλλο και άλλες σε ιταλό...
β) Ξέχνα τα υβριδικά αν δεν πρόκειται να κάνεις τα περισσότερα χιλιόμετρά σου εντός πόλης. Στην εθνική χάνουν το πλεονέκτημα της χαμηλής κατανάλωσης απέναντι στα diesel. Ένα CR-Z που είχα για ένα ΠΣΚ έπινε σε χρήση εθνικής οδού (και με πολύ χαμηλότερες ταχύτητες μάλιστα) ΠΟΛΥ παραπάνω από το Golf Plus. Και δεν το λέω μόνο εγώ: έχω αντίστοιχο πρόσφατο τεστ του γαλλικού L' Automobile.

Αυτά τα ολίγα, από την εμπειρία μου με τουλάχιστον 15.000 Km πίσω από το τιμόνι καμιας 15αριάς διαφορετικών diesel αυτοκινήτων την τελευταία 6ετία. Και με την καθημερινή συμβίωση με ένα υπέροχο DSG κιβώτιο. Αααα, και κανένα κόλλημα με καμία εταιρία...

Υ.Γ.: Αν θες να σου πω περισσότερα στείλε μου pm, να σου στείλω το τηλέφωνό μου. Και περαστικά και καλά ξεμπερδέματα με την περιπέτεια που είχες με το Golf σου.
Το λεον ειναι πιο συμφερων απο θεμα εξοπλισμου και ασφαλειας.(esp στον βασικο εξοπλισμο)Επιπλεον,εχω και ορισμενα προνομοια στην σεατ(μπαρμπα στην Κορωνη) που θα μου επιτρεψουνε να εχω καλητερη τιμη κτλ κτλ....:137:
Ασε που με το leon 1,6diesel ecomotive δεν πληρωνεις σημα κυκλοφοριας.Σε λιγες ημερες που θα παρω την αποζημιωση απο τρακαρισμα ............θα σας εχω νεα.
 

Μηνύματα
4.355
Reaction score
1.772
Απάντηση: Τι σας λεει το Skoda Octavia 1,6TD 105ps???

αμαν... το δικό μου είναι φορντ 2-λιτρο ντιζελ, καίει κι αυτό λάδια? να το κοιτάξω?


(που να ψάχνω τώρα το μάνιουαλ να δω πως ελέγχουν τα λάδια... άσε που πρώτα πρέπει να ανακαλύψω πως διάλο ανοίγει το καπώ...)
ε καλα το δικο σου ειναι diesel.

υ.γ.το δικο μου δεν καει αλλα δεν το λεω γιατι δεν με πιστευη κανενας.:142:
 

Μηνύματα
17.596
Reaction score
25.272
Απάντηση: Τι σας λεει το Skoda Octavia 1,6TD 105ps???

ντηζελ να ναι και οτι ναναι
τακη με το λεον εχουμε και ψαγμενο το θεμα ηχου απο τον κουμπαρο
γκολφ μην ξαναπαρεις, την πατησες μια φορα ε μην την πατησεις και δευτερη.
επισης αυτοματο αν βρεις θα ναι καλη φαση - αν σε παιρνει
εφοσον εχεις γνωστο να καθαρισει σε διαφορα θεματα δεν κοιτας κατι αλλο.
αλλιως εξαιρετικα ντηζελ μοτερ εχουν οι - ημαρτον φτου κακα- peugeot/citroen.
επισης με το ντηζελ πλεον (που το θερμανσης ουσιαστικα καταρηθηκε) αν εχεις μονοκατοικια εκει που επερνες 1000λιτρα πετρελαιο για θερμανση , βαζεις αλλα 2000 και εχεις τα καυσιμα της χρονιας σου σε προνομιακη τιμη και αν συμβει κατι ξερεις ποιον θα σκισεις στα 4. επισης ανοιχτα κλειστα βενζιναδικα στα @@ σου. με 40 λιτρα βγαζεις 900+ χιλιομετρα οποτε αμαλαχει πεταγεσαι μια αθηνα για ρυθμισεις ηχο και ξαναγυρνας πισω πριν να αναψει το λαμπακι
 

Μηνύματα
1.456
Reaction score
70
Δεν ξέρω αν σε ενδιαφέρει βενζινοκίνητο άλλα εγώ έχω να σου προτείνω το mazda 3. Εγώ έχω το mazda 2 και υπάρχουν φορές που δεν θέλω να βγώ από μέσα. Μακράν το καλύτερο οδηγικά από τα περισσότερα μικρά. Και έκανα σχεδόν σε όλα test drive. Φαντάζομαι ότι κάτι αντίστοιχο ισχύει και για το 3. Και είναι και αρκετά κάτω από τα 20.000. Μα δείτε αμαξάκι...

 

Μηνύματα
348
Reaction score
38
Απάντηση: Τι σας λεει το Skoda Octavia 1,6TD 105ps???

Βρε παιδιά, ο άνθρωπος κάνει 25.000 Km το χρόνο, προφανώς τα περισσότερα εθνική και ζει στην επαρχία... κι εσείς του συστήνετε βενζινοκίνητο; (δεν έχω τίποτα με το 3άρι - αντιθέτωw μου αρέσει, αλλά δεν κάνει για το συγκεκριμένο αγοραστή).

Το Leon 1.6TD θα του κοστίσει 20.000 Ευρώ ως αγορά και το 3άρι 1.6 18.500 με αντίστοιχο εξοπλισμό. Μόνο που το πρώτο θα καίει 5,5 lt/100 Km και το άλλο 8,5. Που σημαίνει μια διαφορά στο πορτοφόλι 6 Ευρώ κάθε 100 Km (αν συνυπολογίσουμε και τη διαφορά της τιμής ανά λίτρο). Πράγμα που σημαίνει ότι τα 1.500 Ευρώ της διαφοράς στην αγορά θα έχουν καλυφθεί σε λιγότερο από ένα χρόνο (αν προσθέσουμε και τα μηδενικά τέλη του leon) και μετά θα μένουν στην τσέπη ΚΑΘΕ χρόνο! έχοντας ταυτόχρονα ένα πολύ πιο ευχάριστο κινητήρα σε καθημερινή χρήση και με σημαντικά καλύτερες ρεπρίζ (ελέω ροπής). Ειδικά στο ταξίδι δεν παίζονται τα σύγχρονα diesel - εξαιρετικά ήσυχα, ξεκούραστα (δεν χρειάζεται να "ανακατεύεις" τη βενζίνη ποτέ), σβέλτα και οικονομικά.

Τάκη προχώρα! Το Leon δείχνει εξαιρετική αγορά...
 

Μηνύματα
2.489
Reaction score
384
Απάντηση: Τι σας λεει το Skoda Octavia 1,6TD 105ps???

Tα diesel δεν παιζονται. Απο τοτε που αγορασα το πρωτο μου diesel δεν σκεφτηκα καν να γυρισω σε βενζινοκινητο. Η απιστευη ροπη που εχουν τα κανουν πολυ πιο ευχαριστα στην οδηγηση απο αυτα της βενζινης.
Στους ιδιους ιππους ενα βενζινοκινητο εχει τη μιση ροπη και καιει και περισσοτερο. Ο κινητηρας diesel αντεχει περισσοτερο, τι αλλο θελεις?
:138:
 

Μηνύματα
2.882
Reaction score
264
Απάντηση: Τι σας λεει το Skoda Octavia 1,6TD 105ps???

γκολφ μην ξαναπαρεις, την πατησες μια φορα ε μην την πατησεις και δευτερη.
οταν λες την πατησα,τι ενοεις γιατι το γκολφακι δεν με χαλασε καθολου.Μια χαρα αμαξι ειναι.Ασχετα που τωρα ειναι παλιοσιδερα.Το βολευομουνα και δεν μπορω να πω οτι ειχε κατι που με χαλαγε σε εντονο βαθμο.
 

Μηνύματα
348
Reaction score
38
Απάντηση: Τι σας λεει το Skoda Octavia 1,6TD 105ps???

Tα diesel δεν παιζονται. Απο τοτε που αγορασα το πρωτο μου diesel δεν σκεφτηκα καν να γυρισω σε βενζινοκινητο. Η απιστευη ροπη που εχουν τα κανουν πολυ πιο ευχαριστα στην οδηγηση απο αυτα της βενζινης.
Στους ιδιους ιππους ενα βενζινοκινητο εχει τη μιση ροπη και καιει και περισσοτερο. Ο κινητηρας diesel αντεχει περισσοτερο, τι αλλο θελεις?
:138:
Για να είμαστε ειλικρινείς, αυτό ίσχυε κάποτε. Τώρα όμως που επικράτησε το downsizing, τα περισσότερα σύγχρονα βενζινοκίνητα 1400άρια - 1600άρια (για την ακρίβεια όλα σχεδόν τα ευρωπαϊκά) έχουν υπερτροφοδοτούμενους κινητήρες με άφθονη ροπή, οπότε αυτό δεν είναι λόγος να επιλέξεις diesel.

Αυτό που παραμένει πλεονέκτημα των diesel είναι η οικονομία στην κατανάλωση. Γι' αυτό πρέπει κάποιος να σταθμίσει το ακριβότερο κόστος κτήσης με το χαμηλότερο κόστος χρήσης και να δει πόσο σύντομα θα κάνει απόσβεση. Για τον Τάκη που κάνει 25.000 Km το χρόνο, η απόσβεση της ακριβότερης κατά 3000 τιμής (χοντρικά) του 1.6 TDi έναντι ενός αντίστοιχου TSi θα γίνει σε λιγότερο από 2 χρόνια. Αν όμως έκανε 10.000 Km το χρόνο, τότε δεν θα άξιζε καθώς η απόσβεση θα γινόταν μετά από 5 χρόνια...

Όσο για την αξιοπιστία του diesel, αυτή πλήγηκε σοβαρά τα τελευταία χρόνια. Μπορεί τα μπλοκ των κινητήρων να είναι πρακτικά αθάνατα, αλλά τα περιφερειακά έχουν αποδειχθεί πολύ πιο επιρρεπή σε βλάβες, λόγω της προηγμένης τεχνολογίας τους σε συνδυασμό με τις μικρές ανοχές τους. Σκεφτείτε τι σημαίνει να ψεκάζεις καύσιμο με 2000 psi... Και εδώ οι ένδεχόμενες βλάβες είναι πολύ πιο ακριβές από τους βενζινοκινητήρες.

Τελικά όμως, το diesel είναι εδώ για να μείνει και να κυριαρχήσει τα επόμενα 10-20 χρόνια τουλάχιστον, οπότε αφεθείτε στη γοητεία του...
 

Μηνύματα
1.918
Reaction score
1.070
Απάντηση: Τι σας λεει το Skoda Octavia 1,6TD 105ps???

DSG μην πάρεις, γιατί ότι και να χαλάσει (π.χ. μια ηλεκτροβάνα ή ένα ρουλεμάν) το αλλάζεις ολόκληρο το κιβώτιο. Κακή πολιτική της VAG για ένατ τόσο καλό και απλό στην κατασκευή κιβώτιο. Πολύ καλό στη χρήση, αλλά είναι ρίσκο αν δεν είσαι ο Γκαστόνε Ντάκ ή ο Ρόμπαξ.

Στο octavia δεν έμεινα ευχαριστημένος :136:, όλο βλάβες βγάζει!!!:105: Έχω ξοδέψει 11 ολόκληρα ευρώ σε βλάβες (1 διακόπτη+1 λαμπάκι) (95000km/6 χρόνια). Πα πα πα ζημιάρικο και πριν το πάρω, ρώτησα ... ταρίφες...όλοιιιι δυσαρεστημένοι ήταν χιχι. Το octavia είναι πράγματι είναι πολύ πλαδαρό με μανίσιες αναρτήσεις

Στο fabia (97000km/3 χρόνια) έχω αλλάξει δυο ολόκληρα λαμπάκια (2 ευρώ), 2 σινεμπλοκ (23ευρω) και έναν μηχανισμό παραθύρου με 27 ευρώ :)145: η αρρώστα των vag). Πριν το πάρω (η γυναίκα μου ήθελε το κατα πολύ ομορφότερο citroen c3), πήγαμε μια βόλτα στα συνεργία της skoda και της citroen: το ένα ήταν άδειο και στο άλλο έχανε η μάνα το παιδί!

Πράγματι ζημιάρικα αυτοκίνητα αυτά τα vag...
Και για τα γιαπωνέζικα έχω μόνο καλά λόγια να πω (nissan, toyota...)...

Σε renault βαρέθηκα να πληρώνω, πολλαπλασιαστές, παράθυρα ... το 'στειλα απο κει που 'ρθε (97000Km, 800 ευρώ).

Σε fiat επίσης (τιμόνια, εγκεφάλο, γρανάζια, ...) magneti marelli γαρ. Μην ξεχνάμε ότι fiat σημαίνει fix-it-again-tommorrow. (98000Km/5 χρόνια/850 ευρώ)
Βέβαια αποκτάς άλλη σχέση με το αυτοκίνητο, εκεί που είσαι στην εξοχή ας πούμε δεν θέλει να επιστρέψει πίσω αν δεν το καλοπιάσεις (με λουκουμάκι πχ).
 

Μηνύματα
17.596
Reaction score
25.272
Απάντηση: Τι σας λεει το Skoda Octavia 1,6TD 105ps???

οταν λες την πατησα,τι ενοεις γιατι το γκολφακι δεν με χαλασε καθολου.Μια χαρα αμαξι ειναι.Ασχετα που τωρα ειναι παλιοσιδερα.Το βολευομουνα και δεν μπορω να πω οτι ειχε κατι που με χαλαγε σε εντονο βαθμο.
ειναι γνωστη η απεχθεια μου για αυτο το αυτοκινητο που ειναι πανακριβο για να προσφερει κατι που το βρισκεις παντου φθηνοτερο , κοστιζει σε συντηρηση πιο πολυ απο mercedes sl (χωρις υπερβολη) δεν ειναι τερας αξιοπιστιας και το βασικοτερο ολων (μην ξεχνιωμαστε) ειναι απαραδεκτο απο ηχο (σε σχεση με λεον πχ που ειναι θεος στο ταμπλω και εχει θεση για σοβαρο μεγαφωνο στην πορτα μπροστα και οχι στα μπουτια - ημαρτον!)

απο επιδοσεις πυραυλο δεν το λες, απο στησιμο μετριο απο ανεση τα ιδια , απο εμφανιση αδιαφορο (εκτος εκδοσεων gti κλπ που ειναι αγριες) και απο ασφαλεια (η αλλη περιπτωση μας) η μια η αλλη. τα αυτοκινητα που συζητας για αντικαταστατη του ειναι ανωτερα.

σε καλυψα?
 

Μηνύματα
197
Reaction score
0
Απάντηση: Τι σας λεει το Skoda Octavia 1,6TD 105ps???

Κι εγω υπερ του Octavia. Ειναι οτι πρεπει απο χωρο, ασφαλεια, καταναλωση, επιδοσεις.

Το RS με περιπου 85000 km και δεν εχει βγαλει καμια περιεργη βλαβη που να χρειαζεται μια περιουσια για να φτιαχτει. Εχω κανει 1 φορα αλλαγη μπαταριας και αλλη μια φορα οταν ο πατερας μου επειδη το πηγε στα κατσαβραχα τρυπησε απο κατω κι εχασε ολα τα λαδια, βεβαια αυτα ειναι δικια μας υπαιτιοτητα. Επισης, εχει αριστο και σταθερο τιμονι σε υψηλες ταχυτητες οπως επισης και φρενα!
Βεβαια, απο καταναλωση ειναι απο αλλο πλανητη σε σχεση με τα diesel που συζητατε! Στην παρακαμψη Αγρινιου για 2-3 λεπτα στα 240+km/h μου εφαγε περιπου 2 κουτακια βενζινη :138:
 

Car_Audio_Test

Επαγγελματίας
Editor
Μηνύματα
2.298
Reaction score
870
Απάντηση: Τι σας λεει το Skoda Octavia 1,6TD 105ps???

... και το βασικοτερο ολων (μην ξεχνιωμαστε) ειναι απαραδεκτο απο ηχο (σε σχεση με λεον πχ που ειναι θεος στο ταμπλω και εχει θεση για σοβαρο μεγαφωνο στην πορτα μπροστα και οχι στα μπουτια - ημαρτον!) ...
Κι εγώ την ίδια άποψη είχα, αλλά έπαιζε "εκνευριστικά" καλά, ξέρω τι σου λέω...
 

Μηνύματα
4.355
Reaction score
1.772
Απάντηση: Τι σας λεει το Skoda Octavia 1,6TD 105ps???

Για να είμαστε ειλικρινείς, αυτό ίσχυε κάποτε. Τώρα όμως που επικράτησε το downsizing, τα περισσότερα σύγχρονα βενζινοκίνητα 1400άρια - 1600άρια (για την ακρίβεια όλα σχεδόν τα ευρωπαϊκά) έχουν υπερτροφοδοτούμενους κινητήρες με άφθονη ροπή, οπότε αυτό δεν είναι λόγος να επιλέξεις diesel.

Αυτό που παραμένει πλεονέκτημα των diesel είναι η οικονομία στην κατανάλωση. Γι' αυτό πρέπει κάποιος να σταθμίσει το ακριβότερο κόστος κτήσης με το χαμηλότερο κόστος χρήσης και να δει πόσο σύντομα θα κάνει απόσβεση. Για τον Τάκη που κάνει 25.000 Km το χρόνο, η απόσβεση της ακριβότερης κατά 3000 τιμής (χοντρικά) του 1.6 TDi έναντι ενός αντίστοιχου TSi θα γίνει σε λιγότερο από 2 χρόνια. Αν όμως έκανε 10.000 Km το χρόνο, τότε δεν θα άξιζε καθώς η απόσβεση θα γινόταν μετά από 5 χρόνια...

Όσο για την αξιοπιστία του diesel, αυτή πλήγηκε σοβαρά τα τελευταία χρόνια. Μπορεί τα μπλοκ των κινητήρων να είναι πρακτικά αθάνατα, αλλά τα περιφερειακά έχουν αποδειχθεί πολύ πιο επιρρεπή σε βλάβες, λόγω της προηγμένης τεχνολογίας τους σε συνδυασμό με τις μικρές ανοχές τους. Σκεφτείτε τι σημαίνει να ψεκάζεις καύσιμο με 2000 psi... Και εδώ οι ένδεχόμενες βλάβες είναι πολύ πιο ακριβές από τους βενζινοκινητήρες.

Τελικά όμως, το diesel είναι εδώ για να μείνει και να κυριαρχήσει τα επόμενα 10-20 χρόνια τουλάχιστον, οπότε αφεθείτε στη γοητεία του...
καλα δεν υπαρχη συγκριση τουρμπατον 1.4 με diesel.

μιλαμε για γαιδουρινη ροπη απο τις 1200 σαλ ενω τα αλλα
μεχρι να τουρμπισουν ειναι για κλαματα.

υ.γ.ακομα τραβιεται ο ταξιτζης για την ζημια χωρις αποτελεσμα.
οταν βρεθη τι εχει θα σας το γραψω αν βρεθει γιατι αρχισαν
να συζητανε για αλλαγη κινητηρα.

τουλαχιστον θα γινη στην εγγυηση.
 

Μηνύματα
7.739
Reaction score
2.206
Εγώ πάντως θα ήμουν πολύ διστακτικός στην Ελλάδα, να βάζω πετρέλαιο από ελληνικό πρατήριο.
 

Μηνύματα
578
Reaction score
7
Απάντηση: Τι σας λεει το Skoda Octavia 1,6TD 105ps???

Όσο για την αξιοπιστία του diesel, αυτή πλήγηκε σοβαρά τα τελευταία χρόνια. Μπορεί τα μπλοκ των κινητήρων να είναι πρακτικά αθάνατα, αλλά τα περιφερειακά έχουν αποδειχθεί πολύ πιο επιρρεπή σε βλάβες, λόγω της προηγμένης τεχνολογίας τους σε συνδυασμό με τις μικρές ανοχές τους. Σκεφτείτε τι σημαίνει να ψεκάζεις καύσιμο με 2000 psi... Και εδώ οι ένδεχόμενες βλάβες είναι πολύ πιο ακριβές από τους βενζινοκινητήρες.
Αν μιλάμε για βενζινοκινητήρες TSI της vag, τότε αυτοί είναι άμεσου ψεκασμού, οπότε φέρουν ΚΑΙ αυτοί αντλία υψηλής πίεσης όπως τα diesel. Οπότε το κόστος βλάβης στην συγκεκριμένη αντλία είναι παρόμοιο.
 

Μηνύματα
7.739
Reaction score
2.206
Re: Απάντηση: Τι σας λεει το Skoda Octavia 1,6TD 105ps???

Αν μιλάμε για βενζινοκινητήρες TSI της vag, τότε αυτοί είναι άμεσου ψεκασμού, οπότε φέρουν ΚΑΙ αυτοί αντλία υψηλής πίεσης όπως τα diesel. Οπότε το κόστος βλάβης στην συγκεκριμένη αντλία είναι παρόμοιο.
Μόνο που οι αντλίες των βενζινοκινητήρων ανεβάζουν μέχρι 150 το πολύ 200 bar πίεσης, ενώ των ντήζελ έχουν τα 1500-2000 για πλάκα:126:
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.752
Μηνύματα
3.026.471
Members
38.489
Νεότερο μέλος
Nikos88
Top