Απάντηση: Τι σας λεει το Skoda Octavia 1,6TD 105ps???
Οι 2-3 κινητήρες σύμφωνα με την άποψή σου είναι πρακτικά οι κινητήρες όλων των ευρωπαίων κατασκευαστών:
Group VAG : 1,2+1.4+1.8 TSi
Opel : 1.4+1.6T
Ford : 1.6T
Peugeot : 1.6T
Renault : 1.2+1.4 TCE
Group Fiat : 1.4+1.8 T
Αυτή η "μικρή" λίστα αποτελεί απλώς αναφορά μόνο στον κυβισμό (και όχι τις διαφορετικές εκδόσεις) των κινητήρων που βρίσκονται ήδη στην παραγωγή (έρχονται αρκετοί ακόμα) κάτω από τα 2000 κ.εκ. από τους ευρωπαίους γενικούς κατασκευαστές μόνο. Φαντάζομαι ότι καταλαβαίνεις ότι ΟΛΟΙ έχουν διαθέσιμους τουλάχιστον καναδυό κινητήρες.
Όσο για τις διαφορές σε ροπή, βεβαίως μπορεί να βρεις και 40%, αλλά και μπορείς να βρεις και 20%. Το 30% είναι ένας αρκετά ρεαλιστικός μέσος όρος.
Αν τώρα το 30% είναι τεράστια διαφορά, μπορεί να εξαρτάται από την οπτική (ή τις προκαταλήψεις) καθενός, αλλά δεν φαίνεται να επιβεβαιώνεται από τις μετρήσεις των επιδόσεων, όπως σου έγραψα.
Μερικές φορές πρέπει να ξέρουμε πότε οι γνώσεις μας δεν επαρκούν και να μην κολλάμε στην αποσπασματική γνώση που έχουμε ή στα "παράσημα" του παρελθόντος...
Τι να σου πω; Πραγματικά είσαι επίμονος!καταρχην εσυ μιλας μονο για 2-3 κινητηρες vag 1.4tsi fiat 1.4multiair,αντε να βαλουμε και τον 1.6t της opel (δεν ξερω αν μου ξεφευγη κανενας) ενω εγω μιλαω για ολα τα diesel.
ακομα ομως και αυτους να παρουμε που θελεις εσυ εγω βρισκω
διαφορες πανω απο 40% στη ροπη.
ακομα ομως και 30% να ηταν που λες εσυ δεν την θεωρης τεραστια διαφορα;
ποση δηλ. διαφορα θα ηταν τεραστια για σενα;
και μου λες οτι κανω λαθος κιολας.
Οι 2-3 κινητήρες σύμφωνα με την άποψή σου είναι πρακτικά οι κινητήρες όλων των ευρωπαίων κατασκευαστών:
Group VAG : 1,2+1.4+1.8 TSi
Opel : 1.4+1.6T
Ford : 1.6T
Peugeot : 1.6T
Renault : 1.2+1.4 TCE
Group Fiat : 1.4+1.8 T
Αυτή η "μικρή" λίστα αποτελεί απλώς αναφορά μόνο στον κυβισμό (και όχι τις διαφορετικές εκδόσεις) των κινητήρων που βρίσκονται ήδη στην παραγωγή (έρχονται αρκετοί ακόμα) κάτω από τα 2000 κ.εκ. από τους ευρωπαίους γενικούς κατασκευαστές μόνο. Φαντάζομαι ότι καταλαβαίνεις ότι ΟΛΟΙ έχουν διαθέσιμους τουλάχιστον καναδυό κινητήρες.
Όσο για τις διαφορές σε ροπή, βεβαίως μπορεί να βρεις και 40%, αλλά και μπορείς να βρεις και 20%. Το 30% είναι ένας αρκετά ρεαλιστικός μέσος όρος.
Αν τώρα το 30% είναι τεράστια διαφορά, μπορεί να εξαρτάται από την οπτική (ή τις προκαταλήψεις) καθενός, αλλά δεν φαίνεται να επιβεβαιώνεται από τις μετρήσεις των επιδόσεων, όπως σου έγραψα.
Μερικές φορές πρέπει να ξέρουμε πότε οι γνώσεις μας δεν επαρκούν και να μην κολλάμε στην αποσπασματική γνώση που έχουμε ή στα "παράσημα" του παρελθόντος...