Featured Το σύστημά μου

Μηνύματα
12.213
Reaction score
14.513
Είναι ζήτημα καλών τρόπων όποιος κάνει παρατηρήσεις ν'ανέλυε περαιτέρω όποια στοιχεία θα έκρινε ότι ανταποκρίνονται περισσότερο στον ορισμό. Ο ίδιος πάντως στο παρελθόν είχα αστειευτεί στο νήμα της απόσβεσης με το group delay και το... ΄΄γκουπ΄΄ delay.

Αφού είπαμε να μη μπει μονάχα ένα sub ενώ οι σύγχρονοι επεξεργαστές από ολοκληρωμένους AV ήδη παρέχουν δυνατότητα αποκλειστικής σύζευξης καθενός τεμαχίου sub με τα γειτονικά προς εκείνο δορυφορικά κανάλια.Εσύ ως μη έχων τέτοιον αλλά επιμένοντας δικαναλικά θα τοποθετήσεις καθένα τεμάχιο ή ντάνα σε συναφή θέση προς καθένα εκ των main ηχείων.
Καλά βρε μπάρμπα μην φωνάζεις , τα ξέχασα. Δεν τα έχω κατασταλαγμένα συνθετικά στο μυαλό μου και ρετάρω. 😀 Αλλά εννούσα μήπως υπάρχει και άλλη καλύτερη λύση με έλεγχο έτσι όπως περιγράφεις και αναλύεις ώστε να υπάρχει ελευθερία στο που θα τα τοποθετήσω μέσα στο χώρο.

Υ.Γ. : Πάντως γδούπο (σωστά το είπες, τη θεωρώ κατάλληλη τη λέξη) εγώ εννοώ δεν έχει ελαστικότητα, το πιο κοντινό σε αυτό που περιέγραψες ... ότι ξεχωρίζει. Αλλά αυτά για το πολύ χαμηλό τα λέω. Όχι για πιο ψηλά 90 - 140. εκεί πρέπει να είναι έτσι. (Ισως απο εκεί είναι το μπέρδεμα των άλλων). Τώρα τι εννοούν οι ριβιούερς, άλλοι κλπ δεν ξέρω.
Το stereo είναι γτπκ σε κάθε πτυχή του, ιδίως στο image.

Τα σαμπ το μάραναν..😜😛😁🤪


Ο ορισμός του γελοίου!


Τέσλα LR τετρακίνητο, ή ενισχυτή λαμπατο με κτ; Σοβαρό δίλημμα λέμε! 😁😛😜
Ναι ξέχασα να πω αλλά εννοείται ότι μιλάμε για το δικάναλο.

Υ.Γ. : Τι να κάνουμε κύριε μου, εμείς αυτό μπορούμε (στέρεο) αυτό κάνουμε. Δεν είναι ανάγκη να μας ειρωνεύεστε. Πρόσεχε μην πάρει καμιά φωτιά το ηλετρικό στο γκαράζ , γιατί το έπλυνες με νερό που έχει άλατα. 😀 Πρόσεχε και τις πλημμύρες. χα χα. Μην αγοράσεις κανένα μεταχειρισμένο σε καλή τιμή και μάθεις ότι ήταν σε καμια πλημμύρα σε κανέναν τυφώνα στην Αμερική χα χα
 
Last edited:


Μηνύματα
12.213
Reaction score
14.513
Όχι βέβαια.


Φυσικά.

Ακόμα να το καταλάβεις;


Δεν έχει κανένα νόημα να προσπαθούμε ο δορυφόρος να παίξει κάτω των 80 κύκλων, ιδίως όλη τη 2η οκτάβα (40-80), διότι:

1. Είναι πολύ απαιτητική η 3η οκτάβα, έχει ήδη ψοφήσει ο δορυφόρος μας, ανεξαρτήτως μεγέθους.

2. Η επιβάρυνση του δορυφόρου με τη 2η οκτάβα σημαίνει εγγυημένα:

α. Θα ψοφήσει, δε μπορεί, ανεξαρτήτως μεγέθους

β. Εγγυημένα αυξημένες παραμορφώσεις (αρμονικές και ενδοδιαμόρφωσης) στις υψηλότερες συχνότητες, όπου είναι σαφώς ακουστές, λόγω περαιτέρω μηχανικής καταπόνησης μεγαφώνου και λοιπών ενδιάμεσων κρίκων με τον φόρτο της 2ης οκταβας.

γ. Ο χώρος δεν επιτρέπει να παίζει η 2η οκτάβα στην τυπική θέση του δορυφόρου. Είναι διαφορετική η ιδανική τοποθέτηση για 2η οκτάβα (θέση για σαμπ). Μόνη εξαίρεση ο καρδιοειδής λοβός εκεί.

Η 1η οκτάβα έχει μικρότερες απαιτήσεις στην τοποθέτηση του κάθε σαμπ στο χώρο (και λιγότερο σημαντικές), δηλαδή κατά βάση θέλουμε ύπαρξη σαμπ και σωστά τοποθετημένα σαμπ για τη 2η (χρήσιμη) οκτάβα (40-80) και μη ξεχνάς πως στην αρχή της 1ης οκταβας, πολλά είδη από τοιχωματικά όρια παύουν να είναι ανακλαστικά, δηλαδή δεν υπάρχουν.

Από 30 κύκλους και κάτω, η αξία του καρδιοειδους λοβού είναι πολύ μικρή, κι όσο πάει, φθίνουσα.
Δεν ξέρω, μόνο το γ) δέχομαι. Όλα τα άλλα είναι υπο συζήτηση τουλάχιστον στην δική μου περίπτωση.

Τι λέει @Bhutia ; εδώ ο υπερβολικός (γκαζάκιας) ; 😀 Είναι θέσφατα αυτά ; (Αλλά και για την παραμόρφωση) γιατί να είναι σώνει και καλά και πιο μεγάλη η παραμόρφωση εάν το γούφερ είναι στον δορυφόρο και εάν είναι σωστά διαλεγμένο , σχεδιασμένο και δεν θέλει (aspires) να "παίξει" εκεί που δεν μπορεί ή μάλλον μέχρι εκεί που μπορεί και όχι κάτι παραπάνω. Τι για δύο δρόμων μόνο μιλάει χα χα. Και πρός τα πανω σε συχνότητα ; Τιποτε δε λέμε ; Ρωταω και σε ανακατεύω εσένα γιατί με αυτόν δεν βγάζει άκρη άνθρωπος .😀 Γενικά μιλάει και μπούσουλα πάλι βγάζει ;

Υ.Γ. : Φiλοσοφικά μιλώντας (άντε πάλι χα χα χα) εάν ένας άνθρωπος πρέπει να διαλέξει το καλύτερο απο πολλές επιλογές που έχει (σε οτιδήποτε και άρα και στο audio) ... έχει δύο επιλογές. α) Να διαλέξει το καλύτερο αλλά τότε χάνει την ελευθερία του δηλαδή να μπορούσε να διαλέξει κάτι άλλο (το χειρότερο, το ενδιάμεσο κλπ διαβαθμίσεις) και β) να διαλέξει το ενδιάμεσο ή ότι διαβάθμιση θέλει αλλά να χάσει την ηθική του τελειότητα η οποία του επιβάλλει λογικά να διαλέξει το καλύτερο. Υπάρχει και η τρίτη περίπτωση που ο νορμάλ άνθρωπος θα διαλέξει την διαβάθμιση αυτή που θα τον ικανοποιεί αρκετά enough. Η επιλογή αυτή οδηγεί και ευκολότερα και πιο σίγουρα στην ευτυχία. Συμφωνώ δηλαδή με τον Bhutia που κάπου ειπε την "τακτοποίηση" . Ε και λίγο παραπάνω λέω εγώ. Εάν φυσικά εννοούσε αυτό ή δεν ειρωνευόταν κάτι ή κάποιον (δε θυμάμαι) με τον οποίο κάτι (δε θυμαμαι) συζητούσε ... αλλά εγω έτσι το εξέλαβα και το έκανα και φιλοσοφική θεώρηση για να το υποστηρίξω φιλοσοφικά (δηλαδή εννοώντας λογικά, γιατί εσείς ακούτε φιλοσοφικά και βγάζετε σπυριά νομίζοντας ότι είναι κάτι κακό χα χα).
 
Last edited:

Μηνύματα
12.213
Reaction score
14.513
Πάμε λοιπόν αφού έτσι το θέλεις.
Γδουπαριστό μπάσσο , δική σου ορολογία , φαντάζομαι είναι αυτό που έχει μόνο γδούπο , και καμία άλλη περιγραφική ιδιότητα . Οπως ατάκα , ανώτερες συχνότητες , δλδ από 60 -120 κύκλους.
Απουσία ταχύτητας , και περιγραφής κάποιων χαρακτηριστικών ήχου μεσοχαμηλών .


Μπάσσο μιάς νότας , αυτό που παράγεται κατά κανόνα από σύνθια , με τον χαρακτηριστικό ήχο του χαμηλού του απροσδιόριστου . Αυτό που αναπαράγεται μόνο ως συχνότητα . Χωρίς ιδιαίτερο χρώμα ,χαρακτηριστικά κρούσης κλπ.





Δεν θα παίξω το παιχνίδι των εντυπώσεων , για να θεμελιώνω- αποδεικνύω κάθε φορά της δικές μου απόψεις.
Και εγώ έτσι περίπου τα έχω στο μυαλό μου, μουσικά (με μικρές ενστάσεις για την "περιγραφή").
Το γδουπαριστό στοιχείο μπορεί κάλλιστα ν'αποδίδεται μαζί με άλλα περιγραφικά από ανώτερες ζώνες αλλά να κυριαρχεί επειδή θα έπεφτε πάνω στο θεμελιώδη συντονισμό από διάταξη ενίσχυσης χαμηλού.

Το μπάσο μονής νότας σπανίως θ'αποδίδεται έτσι ακριβώς από ακροσάριστα main σε τυπικούς οικιακούς χώρους, αφού θα διανθίζεται συνήθως με πρόσθετες παρασιτικές συνιστώσες από διατάξεις ενίσχυσης χαμηλών ιδίως όποτε εκείνες θα κείτονταν πάνω σε συνιστώσες ιδιορρυθμών.
Οι ιδιορυθμοί ισχύουν λίγο πολύ σε όλα , τεσπά, λιγο χιερότερα με αυτό που νομίζω (καταλαβαίνω ) ότι μπορεί να εννοείς (μη το δένεις και κόμπο ότι σίγουρα καταλαβαίνω, εάν θες επεκτάσου λίγο ακόμη μήπως το συνδυάσω με κάτι που έχω διβάσει απο εσένα και τα γραπτά σου αλλά και για γνώση όλων). Γενικώς όμως ας το αφήσουμε καθώς εισάγεις και άλλο παράγοντα και μπερδεύεται το πράγμα (όχι άδικά αλλά μπερδύεται... ένα, ένα).

Τα άλλα που λές και αυτά γενικά δεν είναι ; (σαν του Ear γενικός λόγος για να καλύψουμε ένα ευρύ φάσμα όχι τόσο καλών ηχείων). Εδώ μιλάμε π.χ. για γούφερ σε δορυφόρους που πάνε αυστηρά μέχρι 100 και μετά αναλάμβ'ανουν και μιντγούφερ. Γιατί να γίνονται όλα αυτά σε τόσο "μεγάλο" βαθμό που τα αναφέρεις, σε μια τέτοια περίπτωση ;
¨Ασε που στα πολύ χαμηλά , εάν είναι να βάλεις σάμπ θα τα κροσάρεις έτσι και αλλιώς , μπορεί όχι στους 80 αλλά πιο κάτω αλλά πάλι θα δείς που σε παίρνει απο ηλεκτρομηχανικής άποψης, πως το λες συνήθως (ηλεκτρομηχανικά).
 
Last edited:

Μηνύματα
12.213
Reaction score
14.513
πως το λες συνήθως (ηλεκτρομηχανικά).
...ηλεκτρομηχανικών δυνατοτήτων και περιορισμών.
Κίνηση Ματ θα το έλεγα :):biggrin:
Για να κάνει κάποιος μάτ στον Bhutia ... πρέπει να τον μεθύσει (και έαν). Αυτό λες να έχει σκοπό για αυτό τον καλεί τετ α τετ ; 😀
 
Last edited:

Μηνύματα
27.074
Reaction score
25.005
Λοιπόν οι δορυφόροι είναι καλό να κροσσάρονται μία οκτάβα πάνω από κει που κατεβαίνουν .
Αν κατεβαίνουν στους 40 κύκλους , τους κόβουμε στους 80 .
Γιατί ; γιατί μειώνεται η παραμόρφωση ενδοδιαμόρφωσης.
Αν κατεβαίνουν στους 19 κύκλους όπως τα δικά μου δεν τα κόβουμε πουθενά
Αντιθέτως κόβουμε πρός τα πάνω τα σαμπς . Γι αυτό εγώ τα κόβω στους 40 κύκλους.
Επειδή όμως δεν είναι όλοι σαν κι εμένα , κόβουν τους δορυφόρους συνήθως στους 80 κύκλους που μπορούν συνήθως να αναπαράγουν . Οχι πάντα αλλά τεςπά.
Απλά πράγματα είναι . Μην τα κάνουμε δύσκολα .
Εγώ δεν θα έβαζα καν σαμπς άν ο χώρος μου δεν έκανε τα δικά του.
Με ηχείο που κατεβαίνει στους 19 κύκλους στο-1,5 db σιγά μην ήθελα σαμπς. Αλλά ο χώρος βαράει το δικό του βιολί .
πρώτη οκτάβα όλα τα λεφτά λέμε . Και ναι υπάρχει περιεχόμενο σε πολλές ηχογραφήσεις.
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.806
Και εγώ έτσι περίπου τα έχω στο μυαλό μου, μουσικά (με μικρές ενστάσεις για την "περιγραφή").

Οι ιδιορυθμοί ισχύουν λίγο πολύ σε όλα , τεσπά, λιγο χιερότερα με αυτό που νομίζω (καταλαβαίνω ) ότι μπορεί να εννοείς (μη το δένεις και κόμπο ότι σίγουρα καταλαβαίνω, εάν θες επεκτάσου λίγο ακόμη μήπως το συνδυάσω με κάτι που έχω διβάσει απο εσένα και τα γραπτά σου αλλά και για γνώση όλων). Γενικώς όμως ας το αφήσουμε καθώς εισάγεις και άλλο παράγοντα και μπερδεύεται το πράγμα (όχι άδικά αλλά μπερδύεται... ένα, ένα).

Τα άλλα που λές και αυτά γενικά δεν είναι ; (σαν του Ear γενικός λόγος για να καλύψουμε ένα ευρύ φάσμα όχι τόσο καλών ηχείων). Εδώ μιλάμε π.χ. για γούφερ σε δορυφόρους που πάνε αυστηρά μέχρι 100 και μετά αναλάμβ'ανουν και μιντγούφερ. Γιατί να γίνονται όλα αυτά σε τόσο "μεγάλο" βαθμό που τα αναφέρεις, σε μια τέτοια περίπτωση ;
¨Ασε που στα πολύ χαμηλά , εάν είναι να βάλεις σάμπ θα τα κροσάρεις έτσι και αλλιώς , μπορεί όχι στους 80 αλλά πιο κάτω αλλά πάλι θα δείς που σε παίρνει απο ηλεκτρομηχανικής άποψης, πως το λες συνήθως (ηλεκτρομηχανικά).
Αλίμονο άμα δεν είχες ενστάσεις... :wink:
Δεν ξέρω, μόνο το γ) δέχομαι. Όλα τα άλλα είναι υπο συζήτηση τουλάχιστον στην δική μου περίπτωση.

Τι λέει @Bhutia ; εδώ ο υπερβολικός (γκαζάκιας) ; 😀 Είναι θέσφατα αυτά ; (Αλλά και για την παραμόρφωση) γιατί να είναι σώνει και καλά και πιο μεγάλη η παραμόρφωση εάν το γούφερ είναι στον δορυφόρο και εάν είναι σωστά διαλεγμένο , σχεδιασμένο και δεν θέλει (aspires) να "παίξει" εκεί που δεν μπορεί ή μάλλον μέχρι εκεί που μπορεί και όχι κάτι παραπάνω. Τι για δύο δρόμων μόνο μιλάει χα χα. Και πρός τα πανω σε συχνότητα ; Τιποτε δε λέμε ; Ρωταω και σε ανακατεύω εσένα γιατί με αυτόν δεν βγάζει άκρη άνθρωπος .😀 Γενικά μιλάει και μπούσουλα πάλι βγάζει ;

Υ.Γ. : Φiλοσοφικά μιλώντας (άντε πάλι χα χα χα) εάν ένας άνθρωπος πρέπει να διαλέξει το καλύτερο απο πολλές επιλογές που έχει (σε οτιδήποτε και άρα και στο audio) ... έχει δύο επιλογές. α) Να διαλέξει το καλύτερο αλλά τότε χάνει την ελευθερία του δηλαδή να μπορούσε να διαλέξει κάτι άλλο (το χειρότερο, το ενδιάμεσο κλπ διαβαθμίσεις) και β) να διαλέξει το ενδιάμεσο ή ότι διαβάθμιση θέλει αλλά να χάσει την ηθική του τελειότητα η οποία του επιβάλλει λογικά να διαλέξει το καλύτερο. Υπάρχει και η τρίτη περίπτωση που ο νορμάλ άνθρωπος θα διαλέξει την διαβάθμιση αυτή που θα τον ικανοποιεί αρκετά enough. Η επιλογή αυτή οδηγεί και ευκολότερα και πιο σίγουρα στην ευτυχία. Συμφωνώ δηλαδή με τον Bhutia που κάπου ειπε την "τακτοποίηση" . Ε και λίγο παραπάνω λέω εγώ. Εάν φυσικά εννοούσε αυτό ή δεν ειρωνευόταν κάτι ή κάποιον (δε θυμάμαι) με τον οποίο κάτι (δε θυμαμαι) συζητούσε ... αλλά εγω έτσι το εξέλαβα και το έκανα και φιλοσοφική θεώρηση για να το υποστηρίξω φιλοσοφικά (δηλαδή εννοώντας λογικά, γιατί εσείς ακούτε φιλοσοφικά και βγάζετε σπυριά νομίζοντας ότι είναι κάτι κακό χα χα).
Feel free ν'αδράξεις την ευτυχία αλλά η επιτυχία με αντικειμενικά κριτήρια μπορεί να μη συμβαδίζει με την υποκειμενική ευτυχία...Αλλιώτικα πάρε Geithain ή άκου τα ηχεία του Μαρκησίου. :sneaky:

Σε λιγότερο φιλοσοφικό τόνο ακόμα και όσα ηχεία είναι δηλωμένα για full range απόκριση όσοι κατασκευαστές έχουν σοβαρότητα θ'ανέμεναν από τους χρήστες να τα κροσάριζαν με sub. Οι απαιτήσεις για ένα ηχειακό σύστημα εξειδικευμένο στις δύο πρώτες οκτάβες δεν καλύπτονται από τον ενσωματωμένο κλάδο χαμηλών στη συντριπτική πλειοψηφία ηχείων.
 

Μηνύματα
12.213
Reaction score
14.513
Λοιπόν οι δορυφόροι είναι καλό να κροσσάρονται μία οκτάβα πάνω από κει που κατεβαίνουν .
Αν κατεβαίνουν στους 40 κύκλους , τους κόβουμε στους 80 .
Γιατί ; γιατί μειώνεται η παραμόρφωση ενδοδιαμόρφωσης.
Αν κατεβαίνουν στους 19 κύκλους όπως τα δικά μου δεν τα κόβουμε πουθενά
Αντιθέτως κόβουμε πρός τα πάνω τα σαμπς . Γι αυτό εγώ τα κόβω στους 40 κύκλους.
Επειδή όμως δεν είναι όλοι σαν κι εμένα , κόβουν τους δορυφόρους συνήθως στους 80 κύκλους που μπορούν συνήθως να αναπαράγουν . Οχι πάντα αλλά τεςπά.
Απλά πράγματα είναι . Μην τα κάνουμε δύσκολα .
Εγώ δεν θα έβαζα καν σαμπς άν ο χώρος μου δεν έκανε τα δικά του.
Με ηχείο που κατεβαίνει στους 19 κύκλους στο-1,5 db σιγά μην ήθελα σαμπς. Αλλά ο χώρος βαράει το δικό του βιολί .
πρώτη οκτάβα όλα τα λεφτά λέμε . Και ναι υπάρχει περιεχόμενο σε πολλές ηχογραφήσεις.
"Κατεβαίνει" εννοείς να είναι φλάτ κιόλας με όλο το άλλο φάσμα ;

Και επίσης τα παραπάνω που λές στο "δωμάτιο" ή στο "τι βλέπουμε στα γραφήματα των ηχείων μας π.χ. σε ανηχοικό" ;

Σόρρυ που κουράζω, μάλλον για γνωστά σε όλους πράγματα αλλά δεν τα ξέρω καλά και τώρα είναι ευκαιρία που σας βρήκα να τα λέτε "χαμηλοενεργειακά"και όχι "υψηλοενεργειακά". (δηλαδή απλά αλλά να καλύπτονται και κάποιες περιπτώσεις).
Σε λιγότερο φιλοσοφικό τόνο ακόμα και όσα ηχεία είναι δηλωμένα για full range απόκριση όσοι κατασκευαστές έχουν σοβαρότητα θ'ανέμεναν από τους χρήστες να τα κροσάριζαν με sub
Μα αυτό αναμένουν (στην δική μου περίπτωση) και το λένε και με αυτό το σκπετικό το έχουν σχεδιάσει, άσχετα εάν μπορούν λίγο και να σταθούν απο μόνα τους μέχρι να .... κλπ

Τα άλλα όλα που λές δεν τα καταλαβαίνω (κάνω ότι ) χα χα , είναι κουλτουριάρικες κακίες χα χα
 
Last edited:

Μηνύματα
12.213
Reaction score
14.513
Αλλιώτικα πάρε Geithain ή άκου τα ηχεία του Μαρκησίου.
Αυτοί όλοι έχουν πρόβλημα στα (μεσο-υψηλο) χαμηλά ... όχι (χαμηλό) χαμηλά. 😀 Να με λείπει . θα πάρω REL που λές και θα τους δείξω εγώ μετά χα χα.

Βρε συ σε άτομα σαν εμένα η ευτυχία ... είναι η υποκειμενική επιτυχία. Και διατείνομαι και προσπαθώ να πείσω ότι λογικά πρέπει να είναι για όλους. Το άλλο μειώνει την ελευθερία. Γμτ το τεχνοκρατικό σου μυαλό γμ ... πρέπει να σε ξεκολλήσω απο αυτό το πράγμα του λάθους ορθολογισμού ... θα διαβάσεις Τέοντορ Αντόρνο , δυό φορές την εβδομάδα για ένα χρόνο (συνταγή). χα χα
 

Μηνύματα
4.461
Reaction score
7.732
Λοιπόν οι δορυφόροι είναι καλό να κροσσάρονται μία οκτάβα πάνω από κει που κατεβαίνουν .
Αν κατεβαίνουν στους 40 κύκλους , τους κόβουμε στους 80 .
Γιατί ; γιατί μειώνεται η παραμόρφωση ενδοδιαμόρφωσης.
Αν κατεβαίνουν στους 19 κύκλους όπως τα δικά μου δεν τα κόβουμε πουθενά
Αντιθέτως κόβουμε πρός τα πάνω τα σαμπς . Γι αυτό εγώ τα κόβω στους 40 κύκλους.
Επειδή όμως δεν είναι όλοι σαν κι εμένα , κόβουν τους δορυφόρους συνήθως στους 80 κύκλους που μπορούν συνήθως να αναπαράγουν . Οχι πάντα αλλά τεςπά.
Απλά πράγματα είναι . Μην τα κάνουμε δύσκολα .
Εγώ δεν θα έβαζα καν σαμπς άν ο χώρος μου δεν έκανε τα δικά του.
Με ηχείο που κατεβαίνει στους 19 κύκλους στο-1,5 db σιγά μην ήθελα σαμπς. Αλλά ο χώρος βαράει το δικό του βιολί .
πρώτη οκτάβα όλα τα λεφτά λέμε . Και ναι υπάρχει περιεχόμενο σε πολλές ηχογραφήσεις.
ποσες πηγες εχεις δλδ που παιζουν την πρωτη/δευτερη οκταβα ? 7 δορυφορους και 4 υπογουφερ?
εγω απ οτι εχω δει σε επαγγελματικα στουντιο ειτε θα εχουν full range ηχεια ειτε θα εχουν εναν συνδυασμο απο full range μπροστα και καποια μικροτερα για περιφερειακα για τα οποια οχι παντα επιλεγεται bassmanagement.
Αμα ειναι να παρει κανεις full range ηχεια και να θελει επιπλεον πληθος σαμπς κατι κανει λαθος. Ακαταλληλη διαταξη στον χωρο πιθανον
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.806
Αυτοί όλοι έχουν πρόβλημα στα (μεσο-υψηλο) χαμηλά ... όχι (χαμηλό) χαμηλά. 😀 Να με λείπει . θα πάρω REL που λές και θα τους δείξω εγώ μετά χα χα.

Βρε συ σε άτομα σαν εμένα η ευτυχία ... είναι η υποκειμενική επιτυχία. Και διατείνομαι και προσπαθώ να πείσω ότι λογικά πρέπει να είναι για όλους. Το άλλο μειώνει την ελευθερία. Γμτ το τεχνοκρατικό σου μυαλό γμ ... πρέπει να σε ξεκολλήσω απο αυτό το πράγμα του λάθους ορθολογισμού ... θα διαβάσεις Τέοντορ Αντόρνο , δυό φορές την εβδομάδα για ένα χρόνο (συνταγή). χα χα
Όσο πιο πολύ κυνηγάς την ιδεώδη απόκριση με full range ηχεία, τόσο πιο πολύ θα σου ξεφεύγει εκείνη. :sneaky:

Δεν γίνεται να βιώνει κάποια προσωπικότητα καθαρή και ανόθευτη ευτυχία δίχως εξισορρόπηση με σκιώδεις πτυχές... Κάθε άτομο μπορεί να υιοθετεί ιδεολογίες , φιλοσοφικά ή θρησκευτικά αξιώματα καθώς και πιο πεζές πρακτικές ως οχήματα που θα τον βοηθήσουν ν'ανταπεξέρχεται σε διάφορες αντιξοότητες από την καθημερινότητα. Εδραιώνοντας έναν ιδεώδη προορισμό για τη ζωή του ενισχύει το δικό του εγώ και καθίσταται ικανός να βιώνει αίσθηση εκπλήρωσης ακόμα και όποτε θα είχε ο ίδιος αποτύχει υπό αντικειμενικά κριτήρια.
 

Μηνύματα
27.074
Reaction score
25.005
ποσες πηγες εχεις δλδ που παιζουν την πρωτη/δευτερη οκταβα ? 7 δορυφορους και 4 υπογουφερ?
εγω απ οτι εχω δει σε επαγγελματικα στουντιο ειτε θα εχουν full range ηχεια ειτε θα εχουν εναν συνδυασμο απο full range μπροστα και καποια μικροτερα για περιφερειακα για τα οποια οχι παντα επιλεγεται bassmanagement.
Αμα ειναι να παρει κανεις full range ηχεια και να θελει επιπλεον πληθος σαμπς κατι κανει λαθος. Ακαταλληλη διαταξη στον χωρο πιθανον
Ολες οι πηγές μου παίζουν την πρώτη οκτάβα μάναμ .
cd, dat, phono , blue ray , shield =tidal , youtube ,spotify , you name it.
large δηλώνω μόνο τα FRONT LEFT , FRONT RIGHT , όλα τα άλλα small , ακόμα και το κεντρικό που έχει 10ιντσα .
Τα περιφερειακά εννοείται ότι είναι small .
Δύο σαμπς έχω με 15ιντσα έκαστο και 2χ800/8 , 2χ1400/4 τελικό JBL .
 

Δημητρης 777

Spendorious
Μηνύματα
6.075
Reaction score
18.684
Ολες οι πηγές μου παίζουν την πρώτη οκτάβα μάναμ .
cd, dat, phono , blue ray , shield =tidal , youtube ,spotify , you name it.
Μάλλον τα ηχεία + τα sub εννοεί.. (ως πηγές ήχου στον χώρο)
large δηλώνω μόνο τα FRONT LEFT , FRONT RIGHT , όλα τα άλλα small , ακόμα και το κεντρικό που έχει 10ιντσα .
Τα περιφερειακά εννοείται ότι είναι small .
Δύο σαμπς έχω με 15ιντσα έκαστο και 2χ800/8 , 2χ1400/4 τελικό JBL .
Συμπλήρωσες.. :biggrin:

:thumbsup:
 

Μηνύματα
12.213
Reaction score
14.513
Όσο πιο πολύ κυνηγάς την ιδεώδη απόκριση με full range ηχεία, τόσο πιο πολύ θα σου ξεφεύγει εκείνη. :sneaky:

Δεν γίνεται να βιώνει κάποια προσωπικότητα καθαρή και ανόθευτη ευτυχία δίχως εξισορρόπηση με σκιώδεις πτυχές... Κάθε άτομο μπορεί να υιοθετεί ιδεολογίες , φιλοσοφικά ή θρησκευτικά αξιώματα καθώς και πιο πεζές πρακτικές ως οχήματα που θα τον βοηθήσουν ν'ανταπεξέρχεται σε διάφορες αντιξοότητες από την καθημερινότητα. Εδραιώνοντας έναν ιδεώδη προορισμό για τη ζωή του ενισχύει το δικό του εγώ και καθίσταται ικανός να βιώνει αίσθηση εκπλήρωσης ακόμα και όποτε θα είχε ο ίδιος αποτύχει υπό αντικειμενικά κριτήρια.
Όλοι αποτυγχάνουν με αντικειμενικά κριτήρια. Άρα κάτ' εμένα το σκεπτικό σου εάν και λογικό και σε καλή σειρά ... δεν ισχύει γιατί βασίζεται σε αυτήν την λανθασμένη παραδοχή. Εξάλλου άσε που η "μάχη" και όλα αυτα που αναφέρεις ως "διαφυγή" δεν γίνεται για την καθημερινότητα. Εάν γίνεται είναι κακή η χρήση τους. Πάνε χαμένα , προδίδουν, προδίδονται και ξεχωρίζουν αυτοί που το κάνουν στο έμπειρο και στο πιο εξελιγμένο πνεύμα.

Υ.Γ. : "Οποιος θεωρεί ότι δεν αποτυγχάνει με αντικειμενικά κριτήρια .... έχει ήδη αποτύχει (και ας έχει φαινομενικά επιτύχει). Μεγάλο βάρος και σκλαβιά να θες να είσαι πάντα επιτυχής με αντικειμενικά κριτήρια στις προσπάθειες σου και πρακτικά ανέφικτο. Μειώνει και την ελευθερία, όπως είπα εάν και κάποιος μπορεί να θεωρεί ότι έτσι κατέκτησε την ηθική τελειότητα (λογική) της πάντα καλύτερης επιλογής.
 
Last edited:

Μηνύματα
4.461
Reaction score
7.732
Ολες οι πηγές μου παίζουν την πρώτη οκτάβα μάναμ .
cd, dat, phono , blue ray , shield =tidal , youtube ,spotify , you name it.
large δηλώνω μόνο τα FRONT LEFT , FRONT RIGHT , όλα τα άλλα small , ακόμα και το κεντρικό που έχει 10ιντσα .
Τα περιφερειακά εννοείται ότι είναι small .
Δύο σαμπς έχω με 15ιντσα έκαστο και 2χ800/8 , 2χ1400/4 τελικό JBL .
εχεις και πικαπ οποτε δεν παιζουν ολες την πρωτη οκταβα :p :D
εννοουσα βεβαια τις πηγες εκπομπης χαμηλων συχνοτητων:)
εχεις ως full range τα L & R και τα υπολοιπα τα κροσαρεις με 2 15ιντσα?
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.806
Όλοι αποτυγχάνουν με αντικειμενικά κριτήρια. Άρα κάτ' εμένα το σκεπτικό σου εάν και λογικό και σε καλή σειρά ... δεν ισχύει γιατί βασίζεται σε αυτήν την λανθασμένη παραδοχή. Εξάλλου άσε που η "μάχη" και όλα αυτα που αναφέρεις ως "διαφυγή" δεν γίνεται για την καθημερινότητα. Εάν γίνεται είναι κακή η χρήση τους. Πάνε χαμένα , προδίδουν, προδίδονται και ξεχωρίζουν αυτοί που το κάνουν στο έμπειρο και στο πιο εξελιγμένο πνεύμα.

Υ.Γ. : "Οποιος θεωρεί ότι δεν αποτυγχάνει με αντικειμενικά κριτήρια .... έχει ήδη αποτύχει (και ας έχει φαινομενικά επιτύχει). Μεγάλο βάρος και σκλαβιά να θες να είσαι πάντα επιτυχής με αντικειμενικά κριτήρια στις προσπάθειες σου και πρακτικά ανέφικτο. Μειώνει και την ελευθερία, όπως είπα εάν και κάποιος μπορεί να θεωρεί ότι έτσι κατέκτησε την ηθική τελειότητα (λογική) της πάντα καλύτερης επιλογής.
Δεν γίνονται όσα ανέφερα σε πλαίσιο διαφυγής αλλά... επαφής προς διάφορες συνθήκες της καθημερινής ζωής.
 

Μηνύματα
12.213
Reaction score
14.513
εχεις και πικαπ οποτε δεν παιζουν ολες την πρωτη οκταβα :p :D
εννοουσα βεβαια τις πηγες εκπομπης χαμηλων συχνοτητων:)
εχεις ως full range τα L & R και τα υπολοιπα τα κροσαρεις με 2 15ιντσα?
Εμένα η κεφαλή μου πάει μέρχρι 5 Ηz θες γράφημα ; Μάλιστα έχει την κλίση που θεωρείτε "σωστή".

Ο δίσκος δεν τα έχει, άλλο αυτό εμείς τα ακούμε αφού έχουμε .pdf για να το αποδείξουμε ότι θα τα ακούγαμε εάν τα είχε.

😀
Δεν γίνονται όσα ανέφερα σε πλαίσιο διαφυγής αλλά... επαφής προς διάφορες συνθήκες της καθημερινής ζωής.
Ναι έτσι γίνεται. Δεν είπα ότι όλα που είπες είναι λάθος ή ότι δεν γίνονται. Απλώς φιλοσοφικά (λογικά) κατά την γνώμη μου δεν οδηγούνε πουθενά και δεν πρέπει κάποιος να τα εξετάζει έτσι. Η εξέταση αυτή είναι προσωπική, υποκειμενική και όλοι την διαλέγουμε. Και εγώ. Αλλά να ξέρουμε το αδιέξοδο ... και να μην θεωρούμε ότι θα μας βγάλει πουθενά (δηλαδή σε κάποιου είδους επιτυχία. Καλά ευτυχία ούτε το συζητάμε, αλλά νομίζω ούτε κάν επιστυχία. Αναγκάζομαι απλώς να μπω στην "λανθασμένη" λογική σου (κατα εμένα) που τα συσχετίζεις για να μπορέσω να σου εξηγήσω τι μπορεί να εννοώ).
 
Last edited:





Staff online

  • Zizik
    Chauncey Gardiner * tl;dr *
  • PeterMeni
    DIY - "Επαγγελματίας"

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.306
Μηνύματα
2.858.031
Members
37.892
Νεότερο μέλος
Nardo
Top