Featured Το σύστημά μου

Μηνύματα
649
Reaction score
1.216
φίλε @dourou κάτι μου λέει ότι μέτρησες με το rew σε μια θέση. Μια και μοναδικά μέτρηση είναι παραπλανητική , είναι σαν να μη μέτρησες καθόλου .
Συμπεράσματα θα βγουν είτε με 5-6 μετρήσεις θέσεων γύρω από τη θέση ακρόασης κάνοντας τες στο τέλος average είτε με τη μέθοδο του κινούμενου μικροφώνου .
Προτιμώ το δεύτερο καθώς κερδίζω πολύ χρόνο .

Ανοίγεις το RTA tab του rew πας στο γραναζάκι και κάνεις τις παρακάτω ρυθμίσεις.
965A5571-AB9D-4E5D-B0A2-DD5DA3F49728.jpeg

Το αφήνεις ανοιχτό και πας στο Generator Tab
επιλέγοντας αυτά .
F7237416-BC16-4C26-BA41-080491DFC93F.jpeg


Πατάς play στον generator , το ηχείο σου αρχίζει να αναπαράγει ροζ θόρυβο .
Πας στο RTA παράθυρο και πατάς πάνω δεξιά το κόκκινο κύκλο (rec).
Το rew ξεκινάει να μετράει ..
Έχεις το μικρόφωνο στο χέρι και κάνεις απαλές κυκλικές κινήσεις γύρω από τη θέση ακρόασης αλλάζοντας και ύψη .
20-30 δεύτερα αρκούν έχεις πάρει πάνω από 100 μετρήσεις.
Όταν τελειώσεις πατάς πάλι το rec σταματάει να μετράει , πας πάνω στο current όπου στην ουσία εξάγει στο βασικό ui του rew μια και μοναδική μέτρηση μέσο όρο όλων των μετρήσεων που πήρε .
Έτσι καταλαβαίνεις τι γίνεται στο χώρο σου.
Μέτρα ξεχωριστά κανάλια , μέτρα και l+r έτσι θα βγάλεις πολύτιμα συμπεράσματα .
Είδα έχεις Dirac , έχω πάρει εκατοντάδες μετρήσεις με το συγκεκριμένο πρόγραμμα ισοσταθμισης.
Η συμβουλή μου είναι να μην ακολουθήσεις τις οδηγίες που δείχνει στην οθόνη όσον αφορά τις θέσεις . Όταν είχε πρωτοβγεί το πρόγραμμα οι προτεινόμενες θέσεις του μικ ήταν διαφορετικές , αυτές που βλέπεις τώρα τις έβαλαν για να μην μπερδεύονται οι αρχάριοι .
Μετράς σωστά όπως σου δείχνει την κεντρική στην mlp .
Όλες οι υπόλοιπες θέσεις είναι random άσχετα τι λέει η οθόνη σου και καλά πχ " τώρα μέτρα πάνω δεξιά εμπρός " δεν έχει καμία σημασία .
Προσωπικά μετράω 9 θέσεις πάντα σε διαφορετικά ύψη και πάντα σε διαφορετικό πλάτος .
Δες ένα παράδειγμα

C93A465D-1971-4879-BB4F-07245700EA17.jpeg


Ένας άλλος τρόπος μέτρησης που είχε πολύ καλά αποτελέσματα στον χώρο μου ήταν μετρήσεις σε κύκλο γύρω από την θέση ακρόασης.
5A1F2FFA-27A2-4504-A9F6-B121AA1942E3.jpeg

Κάτι παρόμοιο με παράδειγμα πυξίδας πρότεινε παλαιότερα και ο @Bhutia .
Δες αυτό για να κάνεις σωστά τις ρυθμίσεις του mic και των levels πριν αρχίσεις τις μετρήσεις του Dirac.
Mehlau.net

Eπίσης η full διόρθωση 20hz - 20Khz δεν μου αρέσει , χαλάει την τονικότητα των ηχείων .
Όπως έμαθα από τις προτροπές πολλών μελών του site δεν πειράζουμε τα ηχεία μας πάνω από τα 500Hz , εαν αισθανόμαστε ότι χρειάζονται διόρθωση τότε πρέπει να αλλάξουμε ηχεία.
Βάλε κουρτίνα στα 500Ηz και άκουσε πως παίζει το σύστημα με Dirac έως τα 500.
Κράτησε και τη φουλ διόρθωση κάνοντας εναλλαγές για να ακούσεις διαφορές .
Προσωπικά η full διόρθωση είναι μεν ωραία στο μάτι αλλά μου βγάζει μια τεχνιτή "ψηφιακίλα" που με χαλάει .
 
Last edited:

Μηνύματα
649
Reaction score
1.216
Έχεις δυο αυτιά και ένα μυαλό , δεν επεξεργάζεσαι τα ηχητικά ερεθίσματα όπως το Umik.
Εμπιστεύσου αυτά που βλέπεις στα γραφήματα μέχρι ενός σημείου.
Μετά από οποιαδήποτε αλλαγή κάτσε και άκουσε πρώτα .
Όταν βλέπω σε ομάδες forums κτλ τέλεια γραφήματα σε σαλόνια είμαι 100% σίγουρος ότι ο χώρος έχει μετρηθεί λάθος και ότι δεν ακούγεται όσο καλά φαίνεται στο μάτι.
Επίσης πριν τρελαθείς με τις μετρήσεις τελείωσε τον χώρο σου , βλέπω είσαι σε διαδικασία που ακόμα βάζεις πράγματα.
Αυτά από εμένα κράτα ότι θες , καλή υπομονή και καλή συνέχεια .
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.808
φίλε @dourou κάτι μου λέει ότι μέτρησες με το rew σε μια θέση. Μια και μοναδικά μέτρηση είναι παραπλανητική , είναι σαν να μη μέτρησες καθόλου .
Συμπεράσματα θα βγουν είτε με 5-6 μετρήσεις θέσεων γύρω από τη θέση ακρόασης κάνοντας τες στο τέλος average είτε με τη μέθοδο του κινούμενου μικροφώνου .
Προτιμώ το δεύτερο καθώς κερδίζω πολύ χρόνο .

Ανοίγεις το RTA tab του rew πας στο γραναζάκι και κάνεις τις παρακάτω ρυθμίσεις.
View attachment 294861
Το αφήνεις ανοιχτό και πας στο Generator Tab
επιλέγοντας αυτά .
View attachment 294862

Πατάς play στον generator , το ηχείο σου αρχίζει να αναπαράγει ροζ θόρυβο .
Πας στο RTA παράθυρο και πατάς πάνω δεξιά το κόκκινο κύκλο (rec).
Το rew ξεκινάει να μετράει ..
Έχεις το μικρόφωνο στο χέρι και κάνεις απαλές κυκλικές κινήσεις γύρω από τη θέση ακρόασης αλλάζοντας και ύψη .
20-30 δεύτερα αρκούν έχεις πάρει πάνω από 100 μετρήσεις.
Όταν τελειώσεις πατάς πάλι το rec σταματάει να μετράει , πας πάνω στο current όπου στην ουσία εξάγει στο βασικό ui του rew μια και μοναδική μέτρηση μέσο όρο όλων των μετρήσεων που πήρε .
Έτσι καταλαβαίνεις τι γίνεται στο χώρο σου.
Μέτρα ξεχωριστά κανάλια , μέτρα και l+r έτσι θα βγάλεις πολύτιμα συμπεράσματα .
Είδα έχεις Dirac , έχω πάρει εκατοντάδες μετρήσεις με το συγκεκριμένο πρόγραμμα ισοσταθμισης.
Η συμβουλή μου είναι να μην ακολουθήσεις τις οδηγίες που δείχνει στην οθόνη όσον αφορά τις θέσεις . Όταν είχε πρωτοβγεί το πρόγραμμα οι προτεινόμενες θέσεις του μικ ήταν διαφορετικές , αυτές που βλέπεις τώρα τις έβαλαν για να μην μπερδεύονται οι αρχάριοι .
Μετράς σωστά όπως σου δείχνει την κεντρική στην mlp .
Όλες οι υπόλοιπες θέσεις είναι random άσχετα τι λέει η οθόνη σου και καλά πχ " τώρα μέτρα πάνω δεξιά εμπρός " δεν έχει καμία σημασία .
Προσωπικά μετράω 9 θέσεις πάντα σε διαφορετικά ύψη και πάντα σε διαφορετικό πλάτος .
Δες ένα παράδειγμα

View attachment 294864

Ένας άλλος τρόπος μέτρησης που είχε πολύ καλά αποτελέσματα στον χώρο μου ήταν μετρήσεις σε κύκλο γύρω από την θέση ακρόασης.
View attachment 294867
Κάτι παρόμοιο με παράδειγμα πυξίδας πρότεινε παλαιότερα και ο @Bhutia .
Δες αυτό για να κάνεις σωστά τις ρυθμίσεις του mic και των levels πριν αρχίσεις τις μετρήσεις του Dirac.
Mehlau.net

Eπίσης η full διόρθωση 20hz - 20Khz δεν μου αρέσει , χαλάει την τονικότητα των ηχείων .
Όπως έμαθα από τις προτροπές πολλών μελών του site δεν πειράζουμε τα ηχεία μας πάνω από τα 500Hz , εαν αισθανόμαστε ότι χρειάζονται διόρθωση τότε πρέπει να αλλάξουμε ηχεία.
Βάλε κουρτίνα στα 500Ηz και άκουσε πως παίζει το σύστημα με Dirac έως τα 500.
Κράτησε και τη φουλ διόρθωση κάνοντας εναλλαγές για να ακούσεις διαφορές .
Προσωπικά η full διόρθωση είναι μεν ωραία στο μάτι αλλά μου βγάζει μια τεχνιτή "ψηφιακίλα" που με χαλάει .
Συμπληρώνεται εδώ πως ό,τι δείχνει το spectrogram στη ζώνη 20-200 Hz είναι ενδεικτικό και για τις εναλλακτικές θέσεις πυξίδας γύρω από το MLP ένεκα των μεγάλων τιμών για τα εμπλεκόμενα μήκη κύματος στη συγκεκριμένη συχνοτική ζώνη. Για να διορθωνόταν δεν απαιτούνται εναλλακτικές θέσεις λήψεων σε αποστάσεις τάξης 30-40 cm γύρω από την κεντρική θέση ακρόασης αλλά θεμελιώδεις μεταβολές κατά τη διαχείριση σήματος.

Οι εναλλακτικές θέσεις πυξίδας είναι χρήσιμες κυρίως για φασικές διορθώσεις σε ζώνες μεσαίων-υψηλών ενώ η απόκριση που θα υποβληθεί σε ισοστάθμιση προτιμότερο να λαμβάνεται με την τεχνική περιστρεφόμενου μικροφώνου.

Τείνω πάντως να συμφωνήσω ότι ένα άψογο γράφημα αποκρίσεων ακόμα και στη ζώνη 20-200 μπορεί να μη μας λέει ολόκληρη την ακροαματική αλήθεια. Μολονότι η παράσταση spectrogram με τις επιμέρους πηγές χαμηλών εκπέμπουσες όλες μαζί σπάνια πέφτει έξω στη γενική περιγραφή ως προς τις πρώτες οκτάβες, συνιστάται κάθε εναλλακτική ρύθμιση να περνάει από ακροαματική αξιολόγηση με γνωστά κομμάτια που θα είχαν έντονο περιεχόμενο χαμηλών. Αναρωτιέμαι μήπως θα έπρεπε να δείξω και κάποιο παράδειγμα από μετρήσεις σε δικό μου χώρο με εναλλακτικές παραστάσεις για να εμπεδωνόταν καλύτερα.
 
Last edited:


n_olympios

Μαντιναδόρος!
Moderator
Μηνύματα
5.918
Reaction score
12.572
ένα άψογο γράφημα αποκρίσεων ακόμα και στη ζώνη 20-200 δεν μπορεί να μη μας λέει ολόκληρη την ακροαματική αλήθεια.
Το "μη" εκεί, επίτηδες μπήκε ή κατά λάθος;
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.808
Το "μη" εκεί, επίτηδες μπήκε ή κατά λάθος;
Εξ αμελείας μπήκε το ΄΄δεν΄΄. :biggrin:
Ευχαριστώ πολύ για την επισήμανση.

ακομα με ταυτια ρυθμιζεις βρε μπουτια....:lolsign:
Προτιμότερο από τη ρύθμιση με το κεφάλι.
(Ό,τι του ρυθμιστεί του... Χατζηκωστή)
 

Μηνύματα
66
Reaction score
123
φίλε @dourou κάτι μου λέει ότι μέτρησες με το rew σε μια θέση. Μια και μοναδικά μέτρηση είναι παραπλανητική , είναι σαν να μη μέτρησες καθόλου .
Συμπεράσματα θα βγουν είτε με 5-6 μετρήσεις θέσεων γύρω από τη θέση ακρόασης κάνοντας τες στο τέλος average είτε με τη μέθοδο του κινούμενου μικροφώνου .
Προτιμώ το δεύτερο καθώς κερδίζω πολύ χρόνο .
Έχω τη μέτρηση του Dirac που είναι σε 11 θέσεις (όχι όπως τις δείχνει απαραίτητα) και επειδή δεν αποκλίνει σημαντικά από τη μια του REW σε βαθμό να επηρεάζει τη συζήτηση, γι αυτό την ανέβασα. Θα το δοκιμάσω όμως έτσι για να δω αν αλλάξει κάτι. Κάτω από τα 120Hz όμως, με μήκη κύματος στα πάνω από 3m, τι διαφορά περιμένεις να δεις σε 30-40cm;
Έχεις το μικρόφωνο στο χέρι και κάνεις απαλές κυκλικές κινήσεις γύρω από τη θέση ακρόασης αλλάζοντας και ύψη .
20-30 δεύτερα αρκούν έχεις πάρει πάνω από 100 μετρήσεις.
Θα το δοκιμάσω, για να δω αν αλλάξει κάτι.
Είδα έχεις Dirac , έχω πάρει εκατοντάδες μετρήσεις με το συγκεκριμένο πρόγραμμα ισοσταθμισης.
Η συμβουλή μου είναι να μην ακολουθήσεις τις οδηγίες που δείχνει στην οθόνη όσον αφορά τις θέσεις . Όταν είχε πρωτοβγεί το πρόγραμμα οι προτεινόμενες θέσεις του μικ ήταν διαφορετικές , αυτές που βλέπεις τώρα τις έβαλαν για να μην μπερδεύονται οι αρχάριοι.
Μετράω όπως λες και εσύ, με χαλαρή ερμηνεία των θέσεων ;) Το V3 προτείνει θέσεις που λίγο πολύ θα διάλεγα κι εγώ.
Eπίσης η full διόρθωση 20hz - 20Khz δεν μου αρέσει , χαλάει την τονικότητα των ηχείων .
Προσωπικά, αν και μου αρέσουν τονικά τα ηχεία μου, βρίσκω ότι κερδίζω παίζοντας ΚΑΙ πάνω από τα 500Hz. Περί ορέξεως...
Όπως ήταν αναμενόμενον μεγάλη... ανωμαλία που ξεκινά γύρω από τα 60 Hz - όπου έχουμε πολύ αραιούς ιδιορρυθμούς - για να επεκταθεί στα αμέσως επόμενα πολλαπλάσια, δηλαδή γύρω από 120 και 180 Hz αντίστοιχα.
Το ζήτημα είναι πώς ελέγχουμε αυτή την ανωμαλία; Ένα sub στα 40cm από το αριστερό main θα το έφτιαχνε; Κάτι άλλο;
 
Last edited:

Μηνύματα
649
Reaction score
1.216
Αναρωτιέμαι μήπως θα έπρεπε να δείξω και κάποιο παράδειγμα από μετρήσεις σε δικό μου χώρο με εναλλακτικές παραστάσεις για να εμπεδωνόταν καλύτερα.
Ναι βάλε , κατανόησα πολλά που δεν καταλάβαινα από τις μεθόδους που ακολουθούσες τότε που έβαζες τις μετρήσεις από τα δωμάτια σου.
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.808
...

Το ζήτημα είναι πώς ελέγχουμε αυτή την ανωμαλία; Ένα sub στα 40cm από το αριστερό main θα το έφτιαχνε; Κάτι άλλο;
Τέτοια ανωμαλία κατά τη γνώμη μου - όπως έχει διαμορφωθεί εκείνη από πολλαπλές διευθετήσεις setup - χρειάζεται δύο τουλάχιστον τεμάχια sub με υψιπερατό κροσάρισμα των main κι ενσωμάτωση ως προς τα delays και φίλτρα EQ με τη βοήθεια επεξεργαστή τύπου miniDSP ή Pre/Pro πολυκαναλικού εφόσον εδώ δεν έχουμε απλό δικαναλικό setup. Θα μπορούσες πριν την εκταμίευση να δοκίμαζες μετατοπίζοντας σε εναλλακτικές τοποθεσίες συναφείς προς τις τωρινές τα main L-R που αποτελούν στο παρόν setup τις πηγές βαθέων χαμηλών... Άμα εξισορροπείται κάπως η κατάσταση κρίνεις περαιτέρω κινήσεις. Τα πρόσθετα και αυτόνομα sub πάντως αποκτώνται με προοπτική να εγκατασταθούν σε θέσεις όπου δεν θα γινόταν να βρίσκονται τα main με τον δικό τους ενσωματωμένο κλάδο.

Το θέμα είναι ότι πολλά θα εξαρτηθούν επίσης από τη δυνατότητα εγκατάστασης των πρόσθετων sub σε βέλτιστες τοποθεσίες - επιλεγμένες ύστερα από διερεύνηση με εναλλακτικές λήψεις - που μπορεί να ενοχλούσαν ιδιαιτέρως σε κοινόχρηστους οικιακούς χώρους όπως οι σαλοτραπεζαρίες. Οι δε θέσεις που θα κρίνονταν εφικτές για την καθημερινή διαβίωση μπορεί να μη δίνουν πλήρη εξομάλυνση σε ό,τι φαίνεται στις δημοσιευμένες παραστάσεις. Το γεγονός ότι ο χώρος είναι ανοικτός στο οπίσθιο τμήμα - επικοινωνώντας υπό σχήμα γάμμα με κάποια σάλα όπως υποθέτω - δεν βοηθάει την ακρίβεια πρόβλεψης ως προς τη συμπεριφορά.

Αυτά είναι στοιχεία που πρέπει να κρατούν υπ'όψιν όσοι φιλοδοξούν να εξισορροπήσουν με αυτόνομα sub την ανταπόκριση από το χώρο στις πρώτες οκτάβες.
 
Last edited:

Μηνύματα
649
Reaction score
1.216
Συμπληρώνεται εδώ πως ό,τι δείχνει το spectrogram στη ζώνη 20-200 Hz είναι ενδεικτικό και για τις εναλλακτικές θέσεις πυξίδας γύρω από το MLP ένεκα των μεγάλων τιμών για τα εμπλεκόμενα μήκη κύματος στη συγκεκριμένη συχνοτική ζώνη. Για να διορθωνόταν δεν απαιτούνται εναλλακτικές θέσεις λήψεων σε αποστάσεις τάξης 30-40 cm γύρω από την κεντρική θέση ακρόασης αλλά θεμελιώδεις μεταβολές κατά τη διαχείριση σήματος.

Οι εναλλακτικές θέσεις πυξίδας είναι χρήσιμες κυρίως για φασικές διορθώσεις σε ζώνες μεσαίων-υψηλών ενώ η απόκριση που θα υποβληθεί σε ισοστάθμιση προτιμότερο να λαμβάνεται με την τεχνική περιστρεφόμενου μικροφώνου.

Τείνω πάντως να συμφωνήσω ότι ένα άψογο γράφημα αποκρίσεων ακόμα και στη ζώνη 20-200 μπορεί να μη μας λέει ολόκληρη την ακροαματική αλήθεια. Μολονότι η παράσταση spectrogram με τις επιμέρους πηγές χαμηλών εκπέμπουσες όλες μαζί σπάνια πέφτει έξω στη γενική περιγραφή ως προς τις πρώτες οκτάβες, συνιστάται κάθε εναλλακτική ρύθμιση να περνάει από ακροαματική αξιολόγηση με γνωστά κομμάτια που θα είχαν έντονο περιεχόμενο χαμηλών. Αναρωτιέμαι μήπως θα έπρεπε να δείξω και κάποιο παράδειγμα από μετρήσεις σε δικό μου χώρο με εναλλακτικές παραστάσεις για να εμπεδωνόταν καλύτερα.
Δες τον χώρο μου με dirac πως μετράει το rew το sub σε μια θέση και πως τον μετράει με κινούμενο μικρόφωνο 40 εκ γύρω από τη θέση ακρόασης με 100 μετρήσεις.
Ποια μέτρηση εμπιστεύομαι ;

mmm vs 1.jpg
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.808
Δες τον χώρο μου με dirac πως μετράει το rew το sub σε μια θέση και πως τον μετράει με κινούμενο μικρόφωνο 40 εκ γύρω από τη θέση ακρόασης με 100 μετρήσεις.
Ποια μέτρηση εμπιστεύομαι ;

View attachment 294981
Να δημοσιεύσεις spectrogram... :wink:
 

n_olympios

Μαντιναδόρος!
Moderator
Μηνύματα
5.918
Reaction score
12.572
Να δημοσιεύσεις spectrogram... :wink:
...στο νέο θέμα που θα ανοίξεις για το σύστημά σου. :)

Edit: ή σε αυτό το πολύ ωραίο θέμα που έχεις ήδη:

 

Μηνύματα
66
Reaction score
123
Θα μπορούσες πριν την εκταμίευση να δοκίμαζες μετατοπίζοντας σε εναλλακτικές τοποθεσίες συναφείς προς τις τωρινές τα main L-R που αποτελούν στο παρόν setup τις πηγές βαθέων χαμηλών... Άμα εξισορροπείται κάπως η κατάσταση κρίνεις περαιτέρω κινήσεις. Τα πρόσθετα και αυτόνομα sub πάντως αποκτώνται με προοπτική να εγκατασταθούν σε θέσεις όπου δεν θα γινόταν να βρίσκονται τα main με τον δικό τους ενσωματωμένο κλάδο.
Γυρίζουμε γύρω από δύο ζητήματα. Το ένα είναι ότι η μια θέση που μπορεί να πάει το sub (κυρίως γιατί δεν θέλω να περάσω άλλο καλώδιο) είναι πίσω από το αριστερό main και η άλλη είναι στο απώτερο τμήμα του γάμμα. Η ερώτησή μου είναι, αρκούν τα 50-60cm απόστασης μεταξύ main και sub για να εξομαλύνουν το στάσιμο κύμα που έχει μήκος 5,5m; Η άλλη λύση είναι μακράν προβληματική και θα πρέπει να λυθεί με μεταφορά του σήμματος του sub από cat6 και άλλα λόγια ν'αγαπιόμαστε...
Το γεγονός ότι ο χώρος είναι ανοικτός στο οπίσθιο τμήμα - επικοινωνώντας υπό σχήμα γάμμα με κάποια σάλα όπως υποθέτω - δεν βοηθάει την ακρίβεια πρόβλεψης ως προς τη συμπεριφορά.
Σωστά, είναι γάμμα σε επαφή με τον χώρο της κουζίνας που φαίνεται νομίζω και μερικά μέτρα ακόμα.
Αυτά είναι στοιχεία που πρέπει να κρατούν υπ'όψιν όσοι φιλοδοξούν να εξισορροπήσουν με αυτόνομα sub την ανταπόκριση από το χώρο στις πρώτες οκτάβες.
Εγώ όμως δεν φιλοδοξώ να το ισορροπήσω με αυτόνομα subs αλλά εκμεταλλευόμενος τα υπόλοιπα ηχεία... και γι αυτό είπα ότι πριν αγοράσω sub θέλω να δω τι θα κάνει το Dirac A(ctive) R(oom) T(reatment).
 


Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.808
Γυρίζουμε γύρω από δύο ζητήματα. Το ένα είναι ότι η μια θέση που μπορεί να πάει το sub (κυρίως γιατί δεν θέλω να περάσω άλλο καλώδιο) είναι πίσω από το αριστερό main και η άλλη είναι στο απώτερο τμήμα του γάμμα. Η ερώτησή μου είναι, αρκούν τα 50-60cm απόστασης μεταξύ main και sub για να εξομαλύνουν το στάσιμο κύμα που έχει μήκος 5,5m; Η άλλη λύση είναι μακράν προβληματική και θα πρέπει να λυθεί με μεταφορά του σήμματος του sub από cat6 και άλλα λόγια ν'αγαπιόμαστε...

Σωστά, είναι γάμμα σε επαφή με τον χώρο της κουζίνας που φαίνεται νομίζω και μερικά μέτρα ακόμα.

Εγώ όμως δεν φιλοδοξώ να το ισορροπήσω με αυτόνομα subs αλλά εκμεταλλευόμενος τα υπόλοιπα ηχεία... και γι αυτό είπα ότι πριν αγοράσω sub θέλω να δω τι θα κάνει το Dirac A(ctive) R(oom) T(reatment).
H θεωρητική απάντηση στο πρώτο σκέλος είναι αρνητική ως προς την απόσταση 50-60 cm. Στην πράξη οποιαδήποτε δοκιμή αν υπήρχαν διαθέσιμα sub θα είχε ενδιαφέρον, ιδίως μέσα από υψιπερατό κροσάρισμα στα main.... Κατά προτίμηση sub με ηλεκτρομηχανικές ιδιότητες καλύτερες και στιβαρότερα σε σχέση με το ενσωματωμένο στο GoldenEar.

Μιλάς για τα υπόλοιπα ηχεία, αλλά απ'ό.τι φαίνεται στις φωτό δεν πρέπει να έχουν εκείνα ωφέλιμη ενέργεια στις πρώτες οκτάβες και υποθέτω κιόλας ότι πρέπει να έχουν δηλωθεί ως small στον επεξεργαστή AV...

Σε πόσες θέσεις ;
:sneaky:
Ας ξεκινούσε από μια θέση που θα συνήθιζε να κάθεται ο ίδιος και όχι εκείνη της... πεθεράς. Όσο περισσότερες πηγές βαθέων χαμηλών έμπαιναν τόσο μικρότερη κρισιμότητα θα είχε το συγκεκριμένο ερώτημα.
 

Μηνύματα
66
Reaction score
123
H θεωρητική απάντηση στο πρώτο σκέλος είναι αρνητική ως προς την απόσταση 50-60 cm.
Αυτό λέω! Ευχαριστώ.
Μιλάς για τα υπόλοιπα ηχεία, αλλά απ'ότι φαίνεται στις φωτό δεν πρέπει να έχουν εκείνα ωφέλιμη ενέργεια στις πρώτες οκτάβες και υποθέτω κιόλας ότι πρέπει να έχουν δηλωθεί ως small στον επεξεργαστή AV...
Τα πίσω (Tannoy DC2) κατεβαίνουν ως ~18Hz και τα ύψους (Invisa 525) ~45Hz. Χειρίζονται δλδ άνετα το φάσμα των 54-61Hz (2,5 νότες) όπου η βύθιση είναι τραγική.
Όσο περισσότερες πηγές βαθέων χαμηλών έμπαιναν τόσο μικρότερη κρισιμότητα θα είχε το συγκεκριμένο ερώτημα.
4 subs όπως λέει ο Dr Toole... τρέχα γύρευε (χώρο).
Αν υπήρχαν μικρά, ασύρματα subs που να μπορούσα να σκορπίσω στις πρίζες μου θα το εξέταζα σοβαρά...
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.395
Reaction score
125.558
Όλα γίνονται ασύρματα με λίγη καλή θέληση.

Αγάπη να υπάρχει.
 



Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος
  • Zizik
    Chauncey Gardiner * tl;dr *

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.607
Μηνύματα
2.867.723
Members
37.937
Νεότερο μέλος
Hdch
Top