- Μηνύματα
- 9.634
- Reaction score
- 12.211
Σχετικά με το ξεκίνημα του συγκεκριμένου έργου μπορείτε να διαβάσετε στο παρακάτω θέμα:
https://www.avsite.gr/forum/threads/chario-academy-2-μετατροπή-σε-τρίδρομο.172545/
Σχεδόν τρία χρόνια πριν... προχώρησα στην μετατροπή ενός ηχείου βάσης της Chario, από την καλή εποχή της εταιρίας, σε ένα μεγάλο τρίδρομο ηχείο δαπέδου, ικανό να δώσει αυτό που έλειπε από το <<μικρό>>. Όγκο και στάθμη στην χαμηλή περιοχή καθώς και υψηλή ευαισθησία.
Για την μελλοντική ολοκλήρωση του εγχειρήματος είχαν γίνει από τότε οι σχετικές συζητήσεις και τι επιλογές υπήρχαν.
Τελικός σκοπός μας θα ήταν ένα ηχείο δαπέδου πλήρους φάσματος, με μεγάλες δυνατότητες διαχείρισης ισχύος, ικανή ευαισθησία και αποτέλεσμα υψηλού επιπέδου σε όλους τους τομείς.
Ήρθε λοιπόν το πλήρωμα του χρόνου για την ολοκλήρωση του ηχείου, δηλαδή το δέσιμο της κάτω καμπίνας, που φιλοξενεί δύο 10ιντσα woofers, με το ζευγάρι του δορυφόρου της.
Επιλέχθηκε η σχεδίαση τύπου D'apollito (WTW) και ποιο συγκεκριμένα δύο midwoofers των 5,25 ιντσών, με ενδιάμεσα ένα tweeter 1 ίντσας.
Οι διαστάσεις της καμπίνας πλάτος και βάθος αλλά και το σχέδιο, έγιναν με σκοπό την αρμονική οπτική συνύπαρξη με την κάτω καμπίνα αλλά και την αποφυγή γκρίνιας!
Επειδή υπήρχε άφθονος διαθέσιμος όγκος, τα δύο midwoofers σε κλειστή καμπίνα δεν χρειάζονται πάνω από 13 λίτρα, πήγα στις καλύτερες δυνατές λύσεις.
Τριγωνική καμπίνα που <<βλέπουν>> τα midwoofers, δηλαδή με μη παράλληλες επιφάνειες, εντός της καμπίνας, καθώς και εξωτερικό κύκλωμα διαχωρισμού (crossover), με τα υλικά που το απαρτίζουν να τοποθετούνται σε μεγάλες αποστάσεις μεταξύ τους για εξάλειψη αλληλο-επηρεασμών και συντονισμών.
Εδώ η καμπίνα φρέσκια φρέσκια μετά το βάψιμο, επάνω στον ξυλουργικό πάγκο:
https://www.avsite.gr/forum/threads/chario-academy-2-μετατροπή-σε-τρίδρομο.172545/
Σχεδόν τρία χρόνια πριν... προχώρησα στην μετατροπή ενός ηχείου βάσης της Chario, από την καλή εποχή της εταιρίας, σε ένα μεγάλο τρίδρομο ηχείο δαπέδου, ικανό να δώσει αυτό που έλειπε από το <<μικρό>>. Όγκο και στάθμη στην χαμηλή περιοχή καθώς και υψηλή ευαισθησία.
Για την μελλοντική ολοκλήρωση του εγχειρήματος είχαν γίνει από τότε οι σχετικές συζητήσεις και τι επιλογές υπήρχαν.
Τελικός σκοπός μας θα ήταν ένα ηχείο δαπέδου πλήρους φάσματος, με μεγάλες δυνατότητες διαχείρισης ισχύος, ικανή ευαισθησία και αποτέλεσμα υψηλού επιπέδου σε όλους τους τομείς.
Ήρθε λοιπόν το πλήρωμα του χρόνου για την ολοκλήρωση του ηχείου, δηλαδή το δέσιμο της κάτω καμπίνας, που φιλοξενεί δύο 10ιντσα woofers, με το ζευγάρι του δορυφόρου της.
Επιλέχθηκε η σχεδίαση τύπου D'apollito (WTW) και ποιο συγκεκριμένα δύο midwoofers των 5,25 ιντσών, με ενδιάμεσα ένα tweeter 1 ίντσας.
Οι διαστάσεις της καμπίνας πλάτος και βάθος αλλά και το σχέδιο, έγιναν με σκοπό την αρμονική οπτική συνύπαρξη με την κάτω καμπίνα αλλά και την αποφυγή γκρίνιας!
Επειδή υπήρχε άφθονος διαθέσιμος όγκος, τα δύο midwoofers σε κλειστή καμπίνα δεν χρειάζονται πάνω από 13 λίτρα, πήγα στις καλύτερες δυνατές λύσεις.
Τριγωνική καμπίνα που <<βλέπουν>> τα midwoofers, δηλαδή με μη παράλληλες επιφάνειες, εντός της καμπίνας, καθώς και εξωτερικό κύκλωμα διαχωρισμού (crossover), με τα υλικά που το απαρτίζουν να τοποθετούνται σε μεγάλες αποστάσεις μεταξύ τους για εξάλειψη αλληλο-επηρεασμών και συντονισμών.
Εδώ η καμπίνα φρέσκια φρέσκια μετά το βάψιμο, επάνω στον ξυλουργικό πάγκο: