Υγραέριο κατανάλωση



Μηνύματα
2.340
Reaction score
4.902
Εμένα είναι αρκετά οικονομικό μιας και το χρησιμοποιώ μόνο έξω.Για μέσα έχω Σμαρτ.
Έχω έναν γνωστό χωρίς πρόσβαση που λέει ότι κάνει 3000 χλμ με 70 ευρώ αέριο.
Γι'αυτό ....
Χα,χα, και εγώ το κατάφερα με δίλιτρο τούρμπο βενζινοκίνητο. Όταν κατέβηκα από το base camp του Everest, στον κάμπο!!
 

lakiss51

"Επαγγελματίας"
Μηνύματα
11.830
Reaction score
2.427
10% να πέφτει βενζίνη είναι η ασφαλής επιλογή (από τα λίγα που ξέρω) για τα περισσότερα ΚΙΤ, ενώ:

μέχρι και 20% συμβαίνει.

Για λίπανση. Για να γλιστράει. Άμα δε γλυστράει, πονάει. (αργά ή γρήγορα)

Μπορεί να κάνω και λάθος. Ας μιλήσουν οι πιο "γνώστες" στα μίγματα. Εγώ, ενεργά.
Αργα 'η γρηγορα ... δε λεει κατι. Εδω αλλοι με κατι tiguan αλλαζουν κινητηρα σε μερικες δεκαδες χιλιομετρα. Παντως, πιο πολυ ειναι θεμα σωστης εγκαταστασης και ρυθμισης, μα το κακο ειναι οτι οι παραπλευρες απωλειες λογω "κλεφτοκοταδων" κοστιζουν. Προχθες αλλαξα πνευμονα γιατι καποιο πρατηριο με φορτωσε με κακο αεριο και μεχρι να το καψω ...καηκα!
Ποιος λεει για 20% βενζινη σε τουρμπο; εγω παντως δεν καιω - προχθες εκανα συντηρηση, και με αεριο δουλευει "καλυτερα" απο οτι με βενζινη (ΟΚ, μακακια ειπε ο μαστορης!)
 

Μηνύματα
3.045
Reaction score
10.110
10% να πέφτει βενζίνη είναι η ασφαλής επιλογή (από τα λίγα που ξέρω) για τα περισσότερα ΚΙΤ, ενώ:

μέχρι και 20%


Εξαρτάται από την μάρκα υγραερίου.
Πχ στην ταρταρίνι max είναι 5% και εγώ το έχω ρυθμίσει στο 3% :D
[DOUBLEPOST=1543601473][/DOUBLEPOST]
Εξαρτάται από την μάρκα υγραερίου.
Πχ στην ταρταρίνι max είναι 5% και εγώ το έχω ρυθμίσει στο 3% :D
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.120
Reaction score
124.702
Εξαρτάται από την μάρκα υγραερίου.
Πχ στην ταρταρίνι max είναι 5% και εγώ το έχω ρυθμίσει στο 3%
Είναι ασφαλές λόγω κατανάλωσης. ;)
Η ποσότητα μετράει, λαδακι.
Εσένα καίει 16-17 λίτρα στα 100, το 3% είναι κοντά στο 10% του άλλου που καίει 8 λιτρα στα 100.
 

Μηνύματα
600
Reaction score
880
Προχθεσινο ταξιδι εν Αθηναις 800χλμ:
Βενζινη: 9λ/100 Χ 8=72λΧ1.6€= 115€
Αεριο: 11λ/100 Χ 8=88λ Χ0,75€= 66€ +1λ βενζινη κατα την εκκινηση (και πολυ ειναι)= 68€
Αρα κερδος 47€ ...βγηκαν τα διοδια!
Το λαθος σου ειναι οτι υπολογιζεις καταναλωση 1λ βενζινης ανα 100χλμ, πραγμα που σε κανενα αεριουχο αυτ/το δεν συμβαινει. Πιθανως μονον σε οσα ειναι ρυθμισμενα πανω απο 3500-4000στρ να ψεκαζουν βενζινη, στο δικο μου οχι παντως γιατι δεν χρειαζεται απλα (ασε που σε τοσες στροφες ηδη επιασα ταχυτητα πανω απο 150χλμ με 6η)
Οπερ σημαινει οτι με 16000χλμ/ετος κερδιζω 47Χ20 (800Χ20=16000χλμ)= 1000€ σχεδον τον χρονο; μπακαλιστικα ναι, ουσιαστικα οχι μα καπου εκει κοντα. Ομως σε 1,5 χρονο εγινε αποσβεση κοστους
Τι κινητήρα έχεις;
 


Μηνύματα
4.089
Reaction score
3.583
Εμένα με stag καίει για ασφάλεια 20-25 % βενζίνη παράλληλα. Όταν είπα στον μάστορα να το ελαττώσουμε μου είπε "δεν θέλεις" ...... Σε οκτάβια 1.8 tsi. Σε απατεώνα πρατήριο έπεσα και εγώ και μέχρι να το κάψει το μάπα αέριο μου γυρνούσε συνέχεια σε βενζίνη γιατί ήταν φτωχό το μείγμα.
 

Μηνύματα
2.092
Reaction score
5.470
Αλλο θεμα το φυσικο αεριο και αλλο το γκαζι.
Φιλος με καινουργιο octavia καιει 3 λιτρα στα 100 χλμ φυσικο αεριο,αλλα ακομη δεν υπαρχουν αρκετα πρατηρια.
Μην τσαντησεις αυτον με τα ενεργα γιατι θα αρχισει τα διαγραμματα, και θα αναλυσουμε την θεωρια της σχετικοτητας ,σε σχεση με το φυσικο αεριο του γκαζιου,και στο τελος θα παρουμε ολοι ενεργα,η τα βουνα!!!!!!!!!! :lolsign::lolsign::lolsign:
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.120
Reaction score
124.702
Φιλος με καινουργιο octavia καιει 3 λιτρα στα 100 χλμ φυσικο αεριο,αλλα ακομη δεν υπαρχουν αρκετα πρατηρια.
Αφού είναι τόσο χαμηλή η κατανάλωση με φυσικό αέριο, γιατί δεν έχει επικρατήσει στην αγορά;
Τι παίζει;
 


alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
14.418
Reaction score
27.708
Kia ceed του 10 1,4
[DOUBLEPOST=1543600156][/DOUBLEPOST]
Θα ξεχνάει κάνα 200αρι μπροστα
Κανένας Ιάπωνας ή Κορεάτης δεν έχει CNG. Έχουν LPG και αρκετοί μπερδεύουν τα "αέρια".
Το έχω ψάξει το θέμα γιατί με ενδιαφέρει το CNG και πάω προς Skoda CitiGo CNG. Ήθελα Ηyundai ή ΚΙΑ αλλά δεν, δυστυχώς.

Γενικά είναι αρνητικός στις μετατροπές, κυρίως Ελλάδα. Το πουλάς και παίρνεις άλλο. Φίλος έφερε απο Γερμανία VW Up CNG του 2013 με 7000€ όλα πληρωμένα. Σώθηκα μου λέει. 9€ για 300χλμ.

Το φυλλάδιο της ΔΕΠΑ στην έκθεση έχει μέσα πρατήριο CNG και στην Ηλιούπολη. Στο site δεν υπάρχει ακόμα. Μέσα στο 2019 έρχεται και στη Γλυφάδα.
[DOUBLEPOST=1543646032][/DOUBLEPOST]
Αφού είναι τόσο χαμηλή η κατανάλωση με φυσικό αέριο, γιατί δεν έχει επικρατήσει στην αγορά;
Τι παίζει;
Καλύτερα γιατί θα πάει και αυτό σε τιμές αμόλυβδης. Εξάλλου τα διαθέσιμα οχήματα στην Ελλάδα δεν είναι παραπάνω από 15 σε όλες τις κατηγορίες I.X. Σε μικρά οχήματα είναι 4, Fiat Panda, VW Up, Skoda CitiGo και νομίζω και το Seat Mii.

Πεθαίνω με CostasEar: πάρτε ενεργά :p:gotcha:
 
Last edited:



Μηνύματα
1.826
Reaction score
3.406
Πεταμενα λεφτα,απλα αντι για καθε 30.000 χλμ αλλαγη μπουζι στα15.000 και καθαρισες,αποδεδειγμενο αυτο!
Τελικά δεν ξέρω τι είναι πεταμένα λεφτά.
Ότι κερδίζεις από βενζίνη αν αφαιρέσεις τα έξτρα σέρβις,έλεγχο βαλβίδων κάθε 30000 χλμ άγχος αν δουλέψει καλα και αν θα τα παίξει το μοτέρ.
Τελικά μήπως μακροπρόθεσμα δεν συμφαιρει τόσο???
 

Μηνύματα
940
Reaction score
264
Το ασχημο της ιστοριας με το υγραεριο ειναι οτι οταν ξεκινησαν να τοποθετουν τα συστηματα τα συνεργεια,ορκιζονταν και σκιζανε τα ιματια τους οτι δεν προκειται να καψει βαλβιδες και διαφορα αλλα,τωρα αφελεις ηταν οι απλα να πουλησουν,δεν ξερω.Τωρα που εχει ξεκαθαρισει το θεμα ποια βγαζουν βλαβες και ποια οχι ευκολα,σου δινουν ενα καρο οδηγιες για την προστασια του αυτοκινητου.Εγω ενα Toyota yaris 1300 toy 2008 ειχα.Και τραβηξα πολλα.Μακρια απο Toyota kai Nissan το υγραεριο,αν εχετε βαλει η σκοπευετε,πρεπει να τηρηθουν οπωσδηποτε οι κανονες που προαναφερα παραπανω,αλλιως η ζημια ειναι εγγυημενη.Ενας φιλος μου εχει το Nissan Qashqai καθε δευτερο σερβις ελεγχος και ρυθμιση βαλβιδων,και δυστυχως τις ρυθμιζει γιατι αυτο δειχνει οτι η ζημια προχωραει,οποτε την προλαβαινει με τον τροπο αυτο.
[DOUBLEPOST=1543668533][/DOUBLEPOST]
Τελικά δεν ξέρω τι είναι πεταμένα λεφτά.
Ότι κερδίζεις από βενζίνη αν αφαιρέσεις τα έξτρα σέρβις,έλεγχο βαλβίδων κάθε 30000 χλμ άγχος αν δουλέψει καλα και αν θα τα παίξει το μοτέρ.
Τελικά μήπως μακροπρόθεσμα δεν συμφαιρει τόσο???
Εμενα το λες;;Μια ζωη με το αγχος αυτο,απαπα μακρια δεν ξαναμπλεκω με υγραεριο!
[DOUBLEPOST=1543668986][/DOUBLEPOST]Δυστυχως οι φοροι στα καυσιμα και η οικονομικη κριση οδηγησαν το μεσο ελληνα πολιτη στην τοποθετηση υγραεριου,ειδαλως ποιος θα πειραζε το αυτοκινητο του μπαινοντας σε τετοιο ρισκο.Επισης απαιτουνται γνωσεις για την προστασια του κινητηρα,που δυστυχως τα πρωτα χρονια δεν υπηρχαν.Και ενα τελευταιο ξεχαστε εντελως τις υψηλες ταχυτητες με υγραεριο.Το υγραεριο εχει την φιλοσοφια της οικονομιας,αν εσεις θελετε γκαζια τοτε μεινετε στην βενζινη.Η τουλαχιστον οσοι εχετε υγραεριο να γυρνατε στην βενζινη το συστημα.
 


Μηνύματα
2.092
Reaction score
5.470
Αφού είναι τόσο χαμηλή η κατανάλωση με φυσικό αέριο, γιατί δεν έχει επικρατήσει στην αγορά;
Τι παίζει;
Ειναι καινουργια ιστορια το φυσικο αεριο,αλλα οτι ειναι οικονομικο ειναι.Και τα VW γι αυτο ανακοινωνουν τοσο χαμηλες καταναλωσεις.
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.325
Μηνύματα
2.858.593
Members
37.895
Νεότερο μέλος
Mark Zappa
Top