Υγραέριο κατανάλωση

lakiss51

"Επαγγελματίας"
Μηνύματα
11.830
Reaction score
2.427
Ποιος σας αλλαζει μπουζι καθε 30.000χλμ; προχθες αλλαξα στις 70.000χλμ (το παρατραβηξα λιγακι, οντως, στις 60.000χλμ επρεπε) με κοστος 50€
Ποιος συνιστα ρυθμιση βαλβιδων καθε 30000χλμ; μονον οταν στο σερβις αεριου (καθε 20000χλμ, κοστους 50€) σου δειξει δυσλειτουργια - σε μενα ποτέ μεχρι τωρα.
Καλα, πατε σε μαστορια ή σκιτζηδες, τι εκμεταλλευση ειναι αυτη;
Εννοειται πως αν ενας κινητηρας εχει προβλημα με το αεριο (ειδικα οι τουρμπο), δεν τον "βιαζεις", αλλα οι περισσοτεροι δουλευουν μια χαρα. Παντως, προχθες κατω βρηκα insigniaκια αεριουχο με ...195000χλμ (κανει τακτικα δρομολογια Αθηνα-Ναυπλιο,οποτε ειχε "ξεσκιστει" στα καυσιμα), και δουλευει τελεια.
 


Zizik

Chauncey Gardiner * tl;dr *
Super Moderator
Μηνύματα
42.406
Reaction score
74.703
Πολλοί σύγχρονοι κινητήρες δεν έχουν αυτορυθμιζόμενες βαλβίδες. Η συχνότητα ρύθμισης βέβαια, δεν είναι κάθε λίγο και λιγάκι όπως τα παλιά χρόνια. :D
 

Μηνύματα
1.928
Reaction score
787
Ελεγα να ανοίξω καινούργιο νήμα μιας και θα πάω για service την άλλη εβδομάδα.

Σε Hyundai sonata 2000cc με zavoli που ψεκάξει βενζίνη παράλληλα μετά απο 100.000χλμ έχω πολύ σπάνια στις χαμηλές στροφές μικροδιακοπές.

Θα το κάνει μια φορά στους τρείς μήνες αλλά είναι εκεί.

Κάνω όλα τα service κανονικά και το κάνει με όλα τα φίλτρα καινούρια.

Πάει σε ρεύμα ο νους μου και πήρα αρχικά τους δυο πολλαπλασιαστές απο φίλο που έχει δεύτερο μοτερ να δοκιμάσω.

Καμιά ιδέα?
 


Μηνύματα
942
Reaction score
265
Ποιος σας αλλαζει μπουζι καθε 30.000χλμ; προχθες αλλαξα στις 70.000χλμ (το παρατραβηξα λιγακι, οντως, στις 60.000χλμ επρεπε) με κοστος 50€
Ποιος συνιστα ρυθμιση βαλβιδων καθε 30000χλμ; μονον οταν στο σερβις αεριου (καθε 20000χλμ, κοστους 50€) σου δειξει δυσλειτουργια - σε μενα ποτέ μεχρι τωρα.
Καλα, πατε σε μαστορια ή σκιτζηδες, τι εκμεταλλευση ειναι αυτη;
Εννοειται πως αν ενας κινητηρας εχει προβλημα με το αεριο (ειδικα οι τουρμπο), δεν τον "βιαζεις", αλλα οι περισσοτεροι δουλευουν μια χαρα. Παντως, προχθες κατω βρηκα insigniaκια αεριουχο με ...195000χλμ (κανει τακτικα δρομολογια Αθηνα-Ναυπλιο,οποτε ειχε "ξεσκιστει" στα καυσιμα), και δουλευει τελεια.
Οταν το αμαξι αρχιζει και ψιλορεταρει και σου αναψει το λαμπακι της μηχανης,τοτε περιμενε να σε σωσει το σερβις του υγραεριου,το ηπιες κανονικα οπως το εχουν πιει παρα πολλοι,Οταν το σερβις σου δειξει δυσλειτουργεια ειναι πλεον πολυ αργα!Και ειπα σε αλλο σημειο οτι καποια αυτοκινητα δεν εχουν ευκολα θεμα με το υγραεριο και καποια εχουν,Τα Toyota εχουν,οπως και τα Νissan,για αλλες μαρκες δεν εχω αποψη και δεν αναφερω,μονο για οσα εχω αποδειξεις αναφερω.Επισης επειδη ειχα toyota ενα αλλο χουι πουν εχουν ειναι το εξης,ενω εχουν πολυ καλο αισθητηρα L ειναι ευαισθητος στην υψηλη θερμοκρασια,με αποτελεσμα να αναβει το λαμπακι του κινητηρα,ο εγκεφαλος δινει διαγνωση καταλυτη,και η μονη λυση σε αυτο το θεμα ηταν τοποθετηση αποσταστη στον L ωστε να μην ζεσταινεται υπερβολικα και να μην αναβει το λαμπακι της μηχανης.εννοειται στην βενζινη δεν υπηρχε προβλημα.Μην τσουβαλιαζεις ολα τα αυτοκινητα,το αυτοκινητο δεν ειναι κατασκευασμενο για υγραεριο,εμενα αλλος συναδελφος στη δουλεια μου ειχε audi τις εκαψε ολες τις βαλβιδες μεχρι τα 200.000χλ .Και συμπτωματικα πηγαινεερχοταν Αθηνα Ναυπλιο και αυτος.Σιγουρα εκανε παρα πολλα χιλιομετρα,αλλα η ζημια εγινε.Το ποιος αλλαζει μπουζι καθε 30.000 χλμ φανταζομαι οι περισσοτεροι.Με την ιδια λογικη ποιος να αλλαζει λαδια καθε 15.000 χλμ,ας τα αλλαξει στα 20.000,και μεσα σε λιγα χρονια βλεπεις τα αποτελεσματα της ασυνεπειας στο να κανει καποιος σωστα τα σερβις στο αυτοκινητο του,και ειδικα για μπουζι που το κοστος ειναι πολυ χαμηλο.Τωρα αν βαζεις ειδικα μπουζι για υγραεριο 50 ευρω οκ,Εγω ομως θεωρω οτι ειναι προτιμοτερο να μπαινουν τα απλα και να αλλαζονται συχνοτερα.Εχουν κανει πολυς κοσμος παραπονα για τα μπουζι υγραεριου,εγω δεν εεβαλα ποτε και δεν εχω προσωπικη εμπειρια.Αλλα στα φορουμ κατα καιρους εχω διαβασει θετικα αλλα και αρνητικα πολλα!
 
Last edited:

lakiss51

"Επαγγελματίας"
Μηνύματα
11.830
Reaction score
2.427
Δεν τσουβαλιασα ολα τα αυτοκινητα.
Οντως του γκρου VW-Audi αρχικα δεν εβαζαν αεριο, λογω κινητηρων fsi-tsi,πολυ αργοτερα βγηκαν κιτ για αυτα. Αρα κακως εβαλε ο φιλος σου που επεσε θυμα ασχετου εγκαταστατη.
Τα μπουζι που βαζω θελουν αλλαγη καθε 60000χλμ, στα 30000χλμ δεν θυμαμαι σε κανενα αυτοκινητο μου να τα αλλαζα (ισως προ σχεδον 40 χρονια!).
Πριν σου αναψει το λαμπακι κινητηρα, υπαρχουν συμπτωματα (πχ ανεβοκατεβασμα στροφων στο ρελαντι) που σε προειδοποιουν. Αλλα μεταξυ δυο σερβις αεριου (και ενδιαμεσα του κινητηρα) ειναι σχεδον απιθανο να βγει ζημια. Εκτος κι αν ο μαστορης ειναι ...σκιτζης, σαν αυτον του audiφιλου σου.
 

gid

Μηνύματα
7.409
Reaction score
8.645
Με τα λιτρα μετραμε ογκο και με τα κιλα βαρος
Με τα κιλά μετράμε μάζα.

Μάζα προς όγκο = πυκνότητα
Βάρος προς όγκο = ειδικό βάρος

Στην επιφάνεια της γής, βάρος = g * μάζα, συνεπώς ειδικό βάρος = g * πυκνότητα
 

Μηνύματα
4.112
Reaction score
3.631
Δεν τσουβαλιασα ολα τα αυτοκινητα.

Πριν σου αναψει το λαμπακι κινητηρα, υπαρχουν συμπτωματα (πχ ανεβοκατεβασμα στροφων στο ρελαντι) που σε προειδοποιουν. .
Τέτοια συμπτώματα μπορεί να είναι και από κακής ποιότητας αερίου η βενζίνης , όπως και ανάγκη καθαρισμός της πεταλούδας. Φυσικά μπορεί να είναι και προάγγελος για χειρότερα όπως αναφέρεις.
 

Μηνύματα
2.353
Reaction score
4.917
Δεν τσουβαλιασα ολα τα αυτοκινητα.
Οντως του γκρου VW-Audi αρχικα δεν εβαζαν αεριο, λογω κινητηρων fsi-tsi,πολυ αργοτερα βγηκαν κιτ για αυτα. Αρα κακως εβαλε ο φιλος σου που επεσε θυμα ασχετου εγκαταστατη.
Τα μπουζι που βαζω θελουν αλλαγη καθε 60000χλμ, στα 30000χλμ δεν θυμαμαι σε κανενα αυτοκινητο μου να τα αλλαζα (ισως προ σχεδον 40 χρονια!).
Πριν σου αναψει το λαμπακι κινητηρα, υπαρχουν συμπτωματα (πχ ανεβοκατεβασμα στροφων στο ρελαντι) που σε προειδοποιουν. Αλλα μεταξυ δυο σερβις αεριου (και ενδιαμεσα του κινητηρα) ειναι σχεδον απιθανο να βγει ζημια. Εκτος κι αν ο μαστορης ειναι ...σκιτζης, σαν αυτον του audiφιλου σου.
Σωστό, π.χ τα μπουζί DENSO iridium tough έχουν διάρκεια ζωής (σύμφωνα πάντα με τον κατασκευαστή) 100.000Km. Βέβαια κάνουν 17 ευρώ το ένα (και δεν είναι για lpg μόνο!)
 


Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.600
Μηνύματα
2.867.447
Members
37.936
Νεότερο μέλος
albie
Top