Ψηφιακή Ισοστάθμιση - Προσωπικές εμπειρίες

Μηνύματα
5.581
Reaction score
298
Ο υπεύθυνος της RIVES ξέρει επίσης ότι η αναλογική ισοστάθμιση πολλών περιοχών έχει ακόμα περισσότερα προβλήματα. Αν δεν είχε, δεν θα περιορίζονταν οι της RIVES στις 3 περιοχές.
 

Gebreselassie

Μαύρος!
Μηνύματα
31.217
Reaction score
3.896
Μπάμπη δεν είναι υποκειμενικά τα πράγματα, ευτυχώς δηλαδή. Όλα αυτά μετριούνται. Θα τα πούμε όλα. Λίγη υπομονή pls γιατί δεν υπάρχει χρόνος.

Εϊναι και κάποιος ανάμεσά μας που μπορεί να γράψει και να μας εξηγήσει πολλά αλλά, το παίζει κινέζος... :twisted:
 

Μηνύματα
17.702
Reaction score
25.460
να προσθεσω οτι τα προβληματα του χωρου θα πρεπει να μετρηθουν στο πεδιο του χρονου και οχι της αποκρισης(πχ με ροζ θορυβο και γραφικο ισοσταθμιστη) . ο τροπος που ολοκληρωνει το αυτι ειναι λιγο πιο περιπλοκος απο την μετρηση σταθμεων .

αντιστοιχο αυτοκινητιστικο παραδειγμα ειναι να προσπαθεις να σκληρυνεις την αναρτηση του αυτοκινητου φουσκωντας τα λαστιχα . κατι μπορει να κανεις ,αλλα γενικα το κανεις με λαθος τροπο...
 

Μηνύματα
385
Reaction score
7
Ωραία όσα λέτε αλλά για να μην καταλήξουμε πάλι εκεί που ήθελα να αποφύγω εξ' αρχής ας συνεχίσουμε με πραγματικές προσωπικές εμπειρίες με πραγματικές συσκευές και ακουστικές εκτιμήσεις επ' αυτών.

Διαφορετικά απαντήστε στο γκάλοπ :

Πόσοι πιστεύετε ότι θα απαντήσουν σύμφωνα με το αρχικό ζητούμενο ;

α) κανένας
γ) από 1 εως 5
δ) από 5 και πάνω


Ψηφίζω α) με την ελπίδα να χάσω.
 

Gebreselassie

Μαύρος!
Μηνύματα
31.217
Reaction score
3.896
Βιάζεσαι βρε, είπαμε θα μιλήσουμε. :lol:
Αλλά τι σε κάνει να θέλεις την προσωπική άποψη κάποιου πριν μάθεις ΤΙ είναι αυτό για το οποίο μιλάμε? Δεν θέλεις να ακούσει και πως γίνεται τέλος πάντων? Το βασικότερο πρόβλημα ξέρεις με το θέμα μας είναι ότι δεν αγοράζει κάποιος μια τέτοια συσκευή και τελειώνει. Αν δεν ξέρει πως δουλεύει δεν έχει κανένα νόημα διότι δεν μιλάμε για on και off...

Υπομονή φίλε...
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.272
Reaction score
143.965
RDoherty said:
Το πρόβλημα επιτείνεται από το ότι το σήμα του ηχείου φτάνει στα αυτιά μας πρώτο και οι αντανακλάσεις μετά. Συνεπώς ο κίνδυνος να ισοσταθμίσει κανείς "υπερβολικά" το ηχείο μεταφράζεται σε "λάθος" απόκριση για τα λίγα μικροδευτερόλεπτα που μεσολαβούν μέχρι να γίνει ακουστή η ηχητική υπογραφή του δωματίου, αυτή που ισοσταθμίσαμε.
Άμα βγάζεις νόημα από τα γραφόμενά σου, έλα στη Λήμνο να πιούμε μαυροδάφνη!
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.272
Reaction score
143.965
Μπάμπης Θ. said:
Το θέμα έχει ξανανοίξει παλαιότερα.
Σωστά. Ίσως δεν διάβασες όσα είχαν γραφτεί.

Μπάμπης Θ. said:
Ο λόγος που το ανοίγω ξανά είναι ότι με ενδιαφέρουν ΜΟΝΟ οι προσωπικές εμπειρίες μελών με ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ μηχανάκια.
Μα αυτά που λες πως σε ενδιαφέρουν, έχουν γραφτεί! Το τι χρησιμοποιώ φαίνεται (εδώ και πολύ καιρό) στο παρακάτω λίνκ:
http://www.avsite.gr/smf/index.php?topic=3288.msg19414#msg19414

Μπάμπης Θ. said:
Δεν με απασχολεί σε πρώτη φάση ούτε η θεωρία ούτε η βαθύτερη επιστήμη του πράγματος.

Αυτό που με ενδιαφέρει είναι :
Να μας πείτε όσοι (ή πόσοι) έχετε προσωπικές εμπειρίες με μηχανάκια του είδους (ασχέτως τιμής) που έκαναν ή ΔΕΝ έκαναν δουλειά στο σύστημά σας και στο χώρο σας.
Λοιπόν, στο σύστημά μου έκανε δουλειά το Behringer DEQ 2496. Kαλή δουλειά. Πολύ καλή δουλειά. Δεν χρειάζομαι καλύτερη δουλειά από αυτό (το λέω γιατί ξέρω ότι υπάρχουν καλύτερα μηχανήματα, αλλά σε τι κοστολόγια...). Μου φτάνει το μπεριγκεράκι δηλαδή.

Μπάμπης Θ. said:
Επίσης δεν εμφανίζονται καθόλου συχνά στον τύπο. (?!)
Είναι σα την TV, όπου αυτοί που εμφανίζονται συχνά είναι αυτοί που δεν έχουν τίποτα να πουν. Αυτοί που δεν εμφανίζονται είναι αυτοί που αξίζουν..... 8)
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.272
Reaction score
143.965
RDoherty said:
Ο υπεύθυνος της RIVES ξέρει επίσης ότι η αναλογική ισοστάθμιση πολλών περιοχών έχει ακόμα περισσότερα προβλήματα. Αν δεν είχε, δεν θα περιορίζονταν οι της RIVES στις 3 περιοχές.
Πολύ σωστή η παρατήρηση αυτή. Και ένας κούκος δε φέρνει την άνοιξη (ή έστω οι 3 περιοχές δε κάνουν και τίποτα άξιο λόγου). Φαντάσου να είχες αντί για 3 .... 63! και με φοβερές δυνατότητες παραμετροποίησης! ε? καλό, ε? :lol: :lol: :lol: :lol:
 


Μηνύματα
5.581
Reaction score
298
Μην τον ακούς, όσο ξέρει από κρασί, άλλο τόσο και από δευτερεύουσες προτάσεις :mrgreen:
 



Gebreselassie

Μαύρος!
Μηνύματα
31.217
Reaction score
3.896
Νομίζω ότι το κατατοπιστικότατο link του EAR, εκτός από το γεγονός ότι δείχνει ότι βαριέται να μας πει κι άλλα :lol:, λύνει σχεδόν όλες τις απορίες από άποψη λειτουργίας μιας τέτοιας συσκευής.

Καθώς την έχω υποστεί την πλύση εγκεφάλου ο άμοιρος, κι εγώ με τέτοιο ακούω. Ακολουθούν οι εντυπώσεις λοιπόν από την χρήση της συσκευής. Να σημειώσω ότι αυτές αφορούν την συγκεκριμένη χρήση, χώρο, εξοπλισμό και δεν είμαι σε θέση να ξέρω τι θα γίνει στο σπίτι σου…

Κατ’ αρχάς μιλάμε για μια απολύτως διάφανη συσκευή. Αυτό σημαίνει ότι αν την βάλω ως pass through στο ψηφιακό σήμα, δηλαδή χωρίς να χρησιμοποιήσω κανένα φίλτρο, πολύ αμφιβάλω αν κάποιος θα καταλάβει καν την ύπαρξή της.

Στο μικρό μου σαλόνι (περίπου 30 τμ) ακούω μουσική από δύο χεριασμένα, (από τον ΕΑR και έναν εντελώς τρελό πρώην ιδιοκτήτη), ηλεκτροστατικά πάνελ full range ύψους 1,90 εκ και πλάτους 35 εκ. Από την πρώτη στιγμή που τα ηχεία μπήκανε στον χώρο, η ανάγκη για περαιτέρω ενασχόληση με τα προβλήματα αυτού, έγινε περισσότερο φανερή από ποτέ. Όταν μιλάω για προβλήματα δεν αναφέρομαι όμως μόνον στο «οφθαλμοφανές» της υπόθεσης, ήτοι σε ένα μικρό μπουμάρισμα…

Σε κάποια φάση λοιπόν και ενώ είμαι ενθουσιασμένος με τα νέα μου ηχεία, (με τα οποία παρεμπιπτόντως είμαι ακόμη ερωτευμένος και θα τα άκουγα έτσι ή αλλιώς), ο κακός αυτιάς φέρνει ένα τέτοιο μαραφέτι και κάτι σιντιά στο σπίτι και χωρίς καν να καταλάβω τι έχει γίνει, αρχίζει να απλώνει καλώδια και μικρόφωνα. Η αλήθεια είναι ότι επειδή το κεφάλι μου πονάει με τέτοια, ξαναμπήκα στο δωμάτιο μετά από 2 ώρες (και να ήθελα δηλαδή δεν με άφηνε ο άλλος)…

Για να μην τα πολυλογώ αυτό που άκουσα δεν είχε καμία απολύτως σχέση. Μην προτρέχεις. Δεν άκουσα άλλα ηχεία. Αυτό που άκουσα ήταν ένας σπαστικά ισορροπημένος ήχος που δεν με ενοχλούσε σε τίποτα. Είδα μπροστά μου άλλη αμφιθεατρική σκηνή, τεραστίων διαστάσεων σε σχέση με την πριν κατάσταση. Άκουγα κάτι να έρχεται από εμπρός, χωρίς να ξέρω από ποιο ηχείο βγαίνει, άκουγα πράγματα να βγαίνουν από σημεία του χώρου που παλαιότερα ήταν νεκρά. Άκουγα τα όργανα και δεν άκουγα τα ηχεία. Άκουγα πολλά πράγματα μαζί αλλά με μία τάξη τόσο σπαστική που στην αρχή μου φάνηκε κλινική. Κοινώς, άκουγα για πρώτη φορά τα ηχεία μου, στερεοφωνικά…

Όταν μετά από το πρώτο σοκ ρώτησα τι ακριβώς έγινε, η απάντηση είχε πολλά σκέλη. Το κυριότερο ήταν λίγες τρυπάρες σε μερικές πολύ πολύ κρίσιμες συχνότητες που προκαλούσε ένα έπιπλο, καθώς και μερικές κορυφώσεις χαμηλά στοιχείο που έχει το ηχείο από την μαμά του αλλά υποβοηθούσε ακόμη περισσότερο η τοποθέτησή του.

Αυτό που θέλω να σου δώσω φίλε Μπάμπη να καταλάβεις, είναι ότι δεν άκουσα άλλο ηχείο, δεν άκουσα άλλον χαρακτήρα. Το σύστημα παρέμεινε το ίδιο. Άκουγα αλλιώς τα πρίμα και αλλιώς τα μπάσα, θυμάμαι ακόμη (και επιμένω σε αυτό) την σπαστική ισορροπία που μου έδωσε το πρώτο άκουσμα, ένα πράγμα λίγο δύσκολο να σου το περιγράψω ακριβώς. Απλά επιτέλους άκουσα, όχι μόνον αυτό που μπορούσε να μου δώσει αλλά αυτό που έπρεπε να μου δώσει. Δεν έβαλε ή έβγαλε κάποιος μπάσα ή πρίμα στο σύστημα. Άφησε απλά τα ηχεία να παίξουν, σαν να παίζανε σε έναν ιδανικό γι αυτά χώρο. Οι ΤΕΡΑΣΤΙΕΣ διαφορές λοιπόν αφορούν ουσιώδη χαρακτηριστικά του χώρου και όχι του συστήματος. Τώρα είμαι σίγουρος ότι ακούω αυτό που βγάζει το ηχείο μου και όχι αυτό που βγάζει ο διπλανός τοίχος. Έτσι αν αλλάξω κάτι στην αλυσίδα, αμέσως ακούω τις διαφορές της συσκευής χωρίς αυτές να τονίζονται ή μη από τα χαρακτηριστικά του χώρου.

Τώρα, είμαι σίγουρος ότι μπορεί να έχω κάποιες αδυναμίες στο σύστημά μου, όπως υπάρχουν και σε όλα τα συστήματα βέβαια ανάλογα με τις υποχωρήσεις που κάνει ο καθένας μας, αλλά στον τομέα της απόλυτης στερεοφωνίας και της τονικής ισορροπίας παίρνω έναν καλό βαθμό. Δεν ξέρω αν διαφωνεί ο Κωστόπουλος ή ο Καφάτος που άκουσαν λίγο από αυτό τις προάλες. Φυσικά οι χροιές, ο χαρακτήρας του συστήματος είναι δεδομένος και είτε αρέσει σε κάποιους είτε δεν αρέσει. Αυτό ποτέ δεν θα σταματήσει να αποτελεί ένα υποκειμενικό κριτήριο.

Συνηθίζοντας με τον καιρό σε αυτόν τον ήχο, η παρουσία αυτού του στερεοσκοπικού φαινομένου στο σαλόνι μου, με έκανε είναι η αλήθεια πολύ περίεργο ακροατή. Η πικρή αλήθεια είναι ότι αυτήν την στιγμή δεν μπορώ να ακούσω με τίποτα χωρίς αυτό το ματζούνι. Και να ήταν μόνον αυτό… Δυστυχώς στην παραμικρή μου είσοδο σε χώρο που δεν είναι προσεγμένος ή δεν έχει τέτοια ματζούνια, ξεχνάω χροιές σώματα και ρομαντικές ομορφιές και βρίσκω παντού προβλήματα. Αν μάθεις να ακούς έτσι είναι μεγάλο το πρόβλημα. Δεν ξέρω αν είναι καλό αυτό ή κακό. Αυτό είναι…

Τελικά αν θέλεις ένα συμπέρασμα, νομίζω ότι στην δική μου περίπτωση η τεχνολογία απλά έκανε ότι υποσχέθηκε. Είμαι ένας τρισευτυχισμένος ακροατής, διασκεδάζω με το συστηματάκι μου, ακούω καμιά μουσικούλα και χαλαρώνω και σε αυτό με βοήθησαν αυτά τα ψηφιακά μαντζούνια.

Αν θα βοηθήσουν κι εσένα δεν ξέρω. Η θεωρία με την πράξη καμιά φορά απέχουν πολύ, όχι γιατί υπάρχουν λάθη στην λογική ενός ψηφιακού μηχανήματος, (αυτό δεν γίνεται άλλωστε), αλλά γιατί η χρήση τόσο εξειδικευμένων μηχανών είναι too match για έναν καθημερινό χομπίστα. Ύστερα από τόσο καιρό,ακόμη ανατρέχω στο manual, διαβάζω όπου αλλού βρω για να κάνω κάτι και φυσικά δεν πολυπειράζω τίποτα αν δεν το εγκρίνει ο bro. Αν θελήσεις να μπεις σε αυτό το τρυπάκι, να ψάξεις, να ερευνήσεις και πραγματικά να κουραστείς αλλά να πάρεις το σωστό αποτέλεσμα, συστήνω ανεπιφύλακτα τέτοιου είδους μηχανές. Αν όχι, το καλύτερο που έχεις να κάνεις είναι να φωνάξεις έναν εξειδικευμένο μηχανικό, ο οποίος θα ασχοληθεί αυτός, (με τέτοια ή με άλλη μηχανή ή με pc), με τον χώρο σου και με την βοήθεια κάποιων επεμβάσεων σε αυτόν θα σου δώσει το ίδιο αποτέλεσμα.

Η προσωπική ταπεινή μου άποψη, είναι ότι πρόκειται για την μεγαλύτερη αναβάθμιση που θα κάνεις ποτέ στο σύστημά σου…
 

Μηνύματα
385
Reaction score
7
Τα σέβη μου για τις περιγραφές. Ακουσα αυτά που ήθελα και κατάλαβα.
Το μόνο που περιμένω τώρα είναι :

α) να μου πείτε που το βρίσκω αυτό το μαραφέτι στην Αθήνα και πόσο περίπου ?
β) πως θα το καμουφλάρω να μη φαίνεται η κωλόφατσά του :lol:
γ) να γράψει τέτοια και κανας άλλος με άλλο μηχανάκι. Θα το πάρω στο τέλος το κ@λομπέρυ να ταλαιπωρηθώ όσο αντέξω αλλά ας γράψει και κανένας με κανένα Accuphase ρε γμτ !
Τουλάχιστο να ξέρουμε τι χάνουμε που δεν γεννηθήκαμε πλούσιοι !

Thanks Νίκο με κάλυψες.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.272
Reaction score
143.965
Το θέμα αν προσπαθήσω να το εξαντλήσω για το συγκεκριμένο μόνο μηχάνημα το οποίο ΓΝΩΡΙΖΩ ΚΑΛΑ, θα χρειαστεί να γράφω σεντόνια ατελείωτα..... Δεν είναι ότι βαριέμαι λοιπόν, είναι ότι δε ξέρω από που να ξεκινήσω και ως που να φτάσω, προτιμώ τελικά να περιμένω συγκεκριμένες ερωτήσεις αν φυσικά υπάρχει ενδιαφέρον.

Αυτό που ωφείλω να πω σε αυτή τη φάση είναι πως το λογισμικό αυτόματης διόρθωσης χώρου που περιλαμβάνει είναι άχρηστο. Εντυπωσιακό ίσως στο πρώτο άκουσμα αλλά λάθος από άκρη σε άκρη και με τίποτα δε ζεις με αυτό. Πρέπει να το φτιάξεις μόνος σου το πράγμα.

Σε μένα στη Λήμνο μου πήρε γύρω στις 500 ώρες να το φέρω όσο πιο καλά μπορούσα, και ξέρω πως αν διαθέσω άλλες 500 ώρες δε θα παν χαμένες.

Αυτό που θέλω να πω είναι πως αν το πάρει κάποιος και περιμένει πως σε 10' θα έχει σωστό ήχο να το ξεχάσει. Θέλει να κατασκευάσεις ένα σωρό τόνους, σε διάφορες συχνότητες, να καταγράψεις άπειρες μετρήσεις σε όλο το χώρο (όχι μόνο στη θέση ακρόασης), να μετρήσεις διάφορους κρουστικούς ήχους, να αποφασίσεις τι καμπύλη απόκρισης θέλεις να έχει το σύστημα στο ροζ θόρυβο (η φλατ στο ροζ είναι άσχετη με την πραγματικότητα), να δεις ρυθμούς αύξησης των διαφορετικών συχνοτήτων, χίλια δυό πράγματα δηλαδή. Οι μετρήσεις θα γεμίσουν ένα τετράδιο 100 σελίδων πριν πάρεις χαμπάρι τι γίνεται, και η διόρθωση σε μια συχνότητα επηρεάζει άλλες 10 ακόμα και άσχετες, όσο περίεργο κι αν ακούγεται αυτό. Τέλος πάντων είναι μπελάς το μηχάνημα, είναι δύσκολο. Όποιος προετοιμάζεται ψυχολογικά για κάτι ανώδυνο να κοιτάξει αλλού καλύτερα.....

Στον αδερφό μου πάνω από 5 ώρες δε πρέπει να ασχολήθηκα, όπως καταλαβαίνετε θέλει πολλή δουλειά ακόμα, απλά δεν ασχολούμαι διότι πρώτα πρέπει να αλλάξουν κάτι υλικά (εκείνες οι ρημάδες οι αντιστάσεις) που θα φέρουν τα πάνω κάτω, οπότε να μη πάει τόσος κόπος χαμένος.

Το άλλο που ξέχασε να σας πει είναι πως ένα τέτοιο μετρητικό έχει ιδιαίτερη αξία διότι σου δείχνει πως να τοποθετήσεις τα ηχεία. Το νόημα είναι να μετακινείς τα ηχεία ώστε να βελτιώνεται η απόκριση στην θέση ακρόασης και μόνο μικρές διορθώσεις να χρειάζεται να κάνεις στο τέλος. Αν υπάρχει και εξωτερικό ενεργό κρος, είναι ένας μπούσουλας για το που πρέπει να κάνεις αποκοπή και με τι κλίση. Αν έχεις να επιλέξεις καλώδια, δίνει κι αυτό το στίγμα του, σε βοηθάει να καταλήξεις δηλαδή...

Η μέτρηση που κάνει είναι πολύ έξυπνη, εμπεριέχει τις αντανακλάσεις αλλά αποδίδει και τους κρουστικούς ήχους. Εκεί είναι η μαγκιά του μηχανήματος, στα ψιλά γράμματα που δεν δημοσιεύονται (φυσικά)... στους χρόνους που δίνει βάση το μετρητικό του.
 

Gebreselassie

Μαύρος!
Μηνύματα
31.217
Reaction score
3.896
Αυτήν την αυτόματη διόρθωση πάντως όταν την έβαλα, άλλα αντί άλλων έδειξε... :lol:
 


Μηνύματα
2.489
Reaction score
384
Εχω το Behringer στο δικαναλο συστημα και το PARC στο Home Cinema, μεταξυ προ και τελικων.
Παντως, καποιον με πικαπ, μαλλον για PARC θα τον εβλεπα.
Μου εχουνε συστησει να μην κανω EQ ανω των 300-400Ηz, και αν σκεφτει κανεις ποσα
modes εμφανιζει ενα δωματιο λογικων διαστασεων (και μετα απο μετακινηση ακροατη-ηχειων), 3 φιλτρα θα ειναι αρκετα.

Οπως και να εχει το θεμα, ενα EQ ειναι αναγκαιο, σε καθε συστημα
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.272
Reaction score
143.965
DIMITRIS said:
να εχει το θεμα, ενα EQ ειναι αναγκαιο, σε καθε συστημα
χμ, χμ... ίσως και ναί, ίσως και όχι. Ιτ ντιπέντς. Ρούμ τρίτμεντς ιζ δι άδερ γουέι. (η εκδίκηση των γκρίκλις...)
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.876
Μηνύματα
3.031.939
Members
38.511
Νεότερο μέλος
ztv
Top