Ψιθυροι απο παλια ...

Μηνύματα
6.630
Reaction score
5.181
Ενώ τα παλιά μοντέλα που ανέφερες στο κείμενο, έκαναν 50 ευρώ;

Να συγκρίνεις τα 50 ευρώ του παρελθόντος με τα 50 ευρώ του παρόντος.
Πώς ακούγαμε μουσική το 1973 και πώς το 2023, 50 χρόνια μετά, έχοντας δώσει 50 ευρώ.
Κάνοντας αυτή τη σύγκριση, απείρως καλύτερα είναι τα πράγματα σήμερα, που ο κάθε πιτσιρικάς μπορεί να έχει αξιοπρεπή ήχο με τα ακουστικά του και άπειρη μουσική να ανακαλύψει μέσω streaming.

Κι αν ανέβουμε κατηγορία, πολλοί νέοι σημερα έχουν ως "ηχεία υπολογιστή" στούντιο μόνιτορ με απόδοση που ούτε θα ονειρεύονταν οι νέοι του παρελθόντος.

Όταν γράφεις ότι έχουμε εκπτώσεις με τα ηχεία υπολογιστή, και δεν καταλαβαίνεις ότι γράφεις απαισιόδοξα, σου θυμίζω ότι υπάρχουν πολλοί με πολύ αξιόλογα μόνιτορ στον υπολογιστή τους.

Μετά γράφεις για το mp3, ότι έχουμε εκπτώσεις κι εκεί στην ποιότητα, χωρίς να αναφέρεις βέβαια ότι μέσω του Spotify οι νέοι έχουν σήμερα άπειρη μουσική να γνωρίσουν και να επιλέξουν και δεν ξεροσταλιάζουν με το ένα και μοναδικό βινύλιο την εβδομάδα που έπαιρναν οι νέοι του παρελθόντος.
Και φυσικά δεν αναφέρεις ότι υπάρχει streaming υψηλής ανάλυσης για τους απαιτητικούς με επίσης άπειρη μουσική.
 

Decembered

Μαϊμού
Μηνύματα
16.554
Reaction score
37.807
.... εχει αποδειχθει πλεων (κατοπιν ερευνων) οτι ελαχιστοι ακουνε (οτι ακουνε*) (σπιτι) σε καθημερινη βαση , και απο αυτους οι περισσοτεροι ακουνε με καποιο ηχειο πισι αν δεν ακουνε απο τα ενσωματομενα ηχεια λαπτοπ.
ειδαλως κινητο με μπλουτουθ, ή σμαρτ τιβι και γιουτιουμπ ή καποια πλατφορμα συμβατη.
κατι σε hifi ειναι πολυ μικρο το ποσοστο και τεινει προς εξαφανιση.
ως συμπερασμα των παραπανω, το χαλιεντ ειναι εντελως αμελητεο.
.... επισης μπορουν να βγουν αρκετα ακομα ασφαλη συμπερασματα (χωρις ερευνα αυτο), αν το δει καποιος το πραμα χωρις προσωπικη συναισθηματικη εμπλοκη οτι το χομ οντιο ειναι φαρ του οβερειτιντ (far too overated).
οπως εχω πει στο παρελθον, μια τρυπα στο νερο θα κανεις, καθως ειναι ολα μια φαρσα. 🐒
(Αυτο για να ειμαι μες το κλιμα του νηματως)
 
Last edited:

Δημητρης 777

Spendorious
Μηνύματα
6.122
Reaction score
18.884
Εγώ πάντως χωρίς να έχω κανέναν λόγο να διαφωνήσω (και θα συμφωνήσω με την τελευταία φράση '' Κλειστε λοιπον τα ματια και ακουστε με το συστημα που μπορεσατε να αποκτησετε και χαρειτε το !!'') ή να έρθω σε κάποια αντιπαράθεση με τα λεγόμενα, θα πω (επειδή αναφέρθηκε) πως νιώθω ευτυχής που τώρα μπορεί κάποιος με πολύ λίγα χρήματα (με 2 φθηνά μόνιτορ και ένα sub σαν εκκίνηση) να ακούει αξιοπρεπέστατα.
Παλαιότερα αν θυμάμαι σωστά για να έχω κάτι που να αγγίζει αυτές τις επιδόσεις θα χρειαζόταν να διπλασιάσω ή να τριπλασιάσω το μπάτζετ.
Υπάρχουν συμβιβασμοί? (plastic, κλπ)
Προφανώς..

πολλοι ακουνε τωρα μουσικη απο δυο ηχεια των 50 Euro στον υπολογιστη απο μια καρτα ηχου που ειναι γεματη ενδοδιαμορφωσεις
Επίσης γι' αυτό.. (νομίζω) η πλειονότητα των ανθρώπων που στήνουν ένα ''μικρό'' σύστημα στον υπολογιστή τους είναι ή διότι ακούνε τις περισσότερες ώρες εκεί, ή επειδή δεν υπάρχει διαθέσιμος χώρος για μεγαλύτερα ηχεία-αποστάσεις, κλπ, ή απλώς επειδή είναι πιο εύκολο να φτιάξουν ένα σύστημα που να παίζει ικανοποιητικά χωρίς ανάγκη για τεράστιες επεμβάσεις στον χώρο (λογο της μικρής απόστασης).
Τα 50 ή 70 ή 1000 ευρώ είναι κάτι που σχετίζεται με το μπάτζετ του ενδιαφερόμενου και πάντα αυτό υπήρχε ως περιορισμός.
 


Vakis2000

Κλιψ κλαψ
Μηνύματα
7.005
Reaction score
8.049
Πάλι τα ίδια! Δικάναλοι vs πολυκάναλοι!
Πάντως, όσο και να προσπαθήσω, μουσικούλα δεν μπορώ να ευχαριστηθώ πέρα των 2 ηχείων!
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.358
Reaction score
125.336
Αν ηξερες τι εστι B&W 801 series III
Ξέρω.

Είναι ανεπαρκέστατα του ανεπαρκούς για πλήρους φάσματος απόκριση σε σοβαρές στάθμες, και η κατασκευάστρια φίρμα είχε βγάλει σαμπ για να συνοδεύσουν αυτά τα ηχεία για δικαναλο σεταπ, γεγονός που από μόνο του επιβεβαιώνει τον ισχυρισμό μου και καταρρίπτει κάθε διαφορετική άποψη. 😎

Βεβαίως αρκετοί κάτοχοι του εν λόγω ηχείου είχαν προμηθευτεί τα σαμπ που το συνόδευαν, και μια χαρά τα χάρηκαν, δεν τα δώσαν πίσω ως άχρηστα. 😁

Κάποια στιγμή που πήγα να τα "τεστάρω" με δικές μου μουσικές σε "χορταστικές" στάθμες, ο ιδιοκτήτης του καταστήματος έτρεξε πανικόβλητος να κατεβάσει το βολιουμ για να μη "τα πάρουμε στο χέρι".

Άρα τα παχιά τα λόγια περί ηχείου πλήρους φάσματος χωρίς ανάγκη χρήσης σαμπ, είναι απλώς παχιά λόγια. Η ίδια η κατασκευάστρια φίρμα είχε διαφορετική άποψη, ειδάλλως δεν θα έβγαζε σαμπ, μάλιστα στην εποχή του αυθεντικού δικαναλου του αγνού και αμόλυντου.

Εκτός αυτού, τα εν λόγω ηχεία, έχουν σοβαρά προβλήματα στην οφ αξις απόκριση, γεγονός που αποτελεί σοβαρό πρόβλημα για ομαλή steady state απόκριση, διότι (ως γνωστόν) ο χώρος θα παίζει διαφορετικά μουσική από το ηχείο, άρα θα έχεις μια σωστή κρουστική απόκριση (ον αξις) και μια λάθος στεντι στεϊτ (οφ αξις), και θα ακούς το μίγμα αυτών των δύο, σε ποσοστό που εξαρτάται από τη συμμετοχή του χώρου στη θέση ακρόασης, συμμετοχή που είναι αδύνατο να είναι <50% της ενέργειας που θα προσλαμβάνεις, ακόμα και σε συνθήκες κοντινής μιντφιλντ χρήσης.

Υπό αυτές τις συνθήκες, οποιαδήποτε προσπάθεια για ισοστάθμιση θα έδινε απογοητευτικά αποτελέσματα, και αυτά έδινε. Διότι χαλούσε την ον αξις απόκριση, πράγμα που το άκουγες, κι ήταν υποδεέστερο άκουσμα, ασχέτως εάν "μετρούσε καλά".

Η μέτρηση αυτή, του αθροίσματος της ενέργειας ον αξις και οφ αξις, μπορεί να ήταν σωστή στο μάτι, αλλά στην ουσία αποτελούνταν από ένα άθροισμα διαφορετικών αποκρίσεων, μιας λάθος ον αξις και μιας επίσης λάθος (αλλά διαφορετικού λάθους) οφ αξις.

Κι έτσι βγήκε (ορθώς) κακή φήμη στην ισοστάθμιση, μιαν εποχή που η ον αξις από τέτοια ηχεία ήταν όντως σωστή, άρα δεν έπρεπε να το πειράξεις, ότι κι αν έκανες, χαλούσε τη σούπα.

Δυστυχώς, ακόμα και η περιποίηση του χώρου ακρόασης, δεν μπορούσε να δώσει τα επιθυμητά αποτελέσματα στο σύνολο της προσλαμβανόμενης ενέργειας, διότι η άτσαλη οφ αξις ήταν εξ'αρχης απαγορευτική παράμετρος.

Βέβαια, μια ηχητική περιποίηση χώρου με ανώμαλη στο φάσμα καμπύλη απορρόφησης, και διαφορετικής ανωμαλίας καμπύλη απορρόφησης σε κάθε επιφάνεια (ταβάνι δάπεδο, πλαϊνοί τοίχοι, πίσω τοίχος), θα μπορούσε να βοηθήσει πολύ προς τη σωστή κατεύθυνση, αλλά μιλάμε για ασκήσεις ακριβείας για ισοβιτες.

Τέλος πάντων, η τεχνολογία των μετρήσεων και των ηχείων εν γένει, έχει προχωρήσει αλματωδώς από εκείνην την εποχή, κι όλα αυτά είναι απλώς σκόνες του ενδόξου χαϊενδικού παρελθόντος.

Δυστυχώς, η εν λόγω φίρμα, τουλάχιστον στα μέχρι τώρα οικιακά Χάι Ενδ ηχεία της, δεν έχει προχωρήσει σχεδόν καθόλου, δεν έχει υλοποιήσει ένα ρημαδι waveguide στο ρημαδι το Τουίτερ της, δεν έχει σοβαρό σπινοραμα σε κανένα ηχείο της, έχει ...πρόβλημα.

Βέβαια, σε κάποια επαγγελματικής χρήσης ηχεία της, έχει υλοποιήσει τέτοιες μεθόδους. Εκεί, δεν παίζουν.

Γι'αυτό το λόγο, ακόμα και παλιάς κοπής περιοδικά του χώρου, δίνουν πλέον ευνοϊκές κριτικές σε άλλες σύγχρονες υλοποιήσεις, από άλλες φίρμες, που έχουν δώσει βάση στις σχεδιαστικές αρχές του ομαλού σπινοράματος, κι όχι μόνον στην ομαλή ον αξις απόκριση.
 
Last edited:

Μηνύματα
441
Reaction score
1.483
....
Κι αν ανέβουμε κατηγορία, πολλοί νέοι σημερα έχουν ως "ηχεία υπολογιστή" στούντιο μόνιτορ με απόδοση που ούτε θα ονειρεύονταν οι νέοι του παρελθόντος.
....
Αλιμονο να ειχαμε μεινει στο παρελθον, οσο για τα ηχεια που αναφερεις μονο κατ' ονομα ειναι σε σχεση με τα studio monitor που χρησιμοποιουνται για τελικη εκτιμιση της ηχογραφισης. Αυτα τα studio monitors που αναφερεις τα χρησιμοποιουμε στa control rooms που λογω χωρου δεν χρησιμοποιουνται τα μεγαλα ηχεια της τελικης αξιολογησης της εγγραφης.

Πραγματι μερικα απο αυτα ειναι πολυ αξιολογα (εκτος χαμηλων στις οποιες πασχουν) αλλα αυτο δεν σημαινει πως δεν υπηρχαν και παλαιοτερα αλλα και παλι απο την εσωτερικη καρτα του υπολογιστη δεν παιρνεις και το καλυτερο σημα.

Το MP3 το ανεφερα μιας και η συμπιεση του δεν ειναι και πολυ αθωα οπως αρκετοι νομιζουν.

Στην εικονα πχ βρισκεις μια καμερα Full HD με λιγα euro ενω για μια Full HD ARRI Alexa, RED, Panasonic P2 κλπ χρειαζεσαι αρκετες χιλιαδες euro και η διαφορα περα απο μερικες ευκολιες βρισκεται στην συμπιεση (ποιοτητα εικονας).

Καποιος ομως θα πει, ελα μωρε Full HD ειναι και οι δυο :)
Ξέρω.
......
Ευγε !!!

Μαθαμε και κατι γιατι κατι ηχογραφησεις κλασσικης μουσικης που αναφερονται με περηφανεια οτι για την ηχογραφηση τους χρησιμοποιησαν τα B&W 801 series III και καποιοι αλλοι (μαλλον ασχετοι θαναι ε ?) σε πασιγνωστα studios που ακουν και χρησιμοποιουν τα ηχεια αυτα μας και μας ειχαν σκοτισει με το ποσο καλα και ουδετερα ηταν δεν σε ειχαν ρωτησει να τους δωσεις τα φωτα σου.

Κριμα ....
 
Last edited:

Decembered

Μαϊμού
Μηνύματα
16.554
Reaction score
37.807
δεν χρησιμοποιουνται τα μεγαλα ηχεια της τελικης αξιολογησης της εγγραφης.
... δεν ειναι αναγκαιο εδω και χρονια, η πρακτικη αυτη ειναι καταλοιπο του παρελθοντως, κυριως για λογους "ευκολιας" και "αγνοιας" μεταφραζω ασουμε τα (ολντ σκουλ) μονιτορ ηταν για λεπτομερια μιξιγκ και επειτα μαστριγκ και μετα κοιταμε πως ακουγονται σε Hifi .. εκει μαλιστα μπορω να πω οτι οφειλεται ολο το χαλι των περισσοτερων παραγωγων αποτι εχω καταλαβει (αν εχω καταλαβει σωστα), και βεβαια κατι το οποιο μου ειναι προσωπικα εντελως αδιαφορο - ευνοητο οτι προκειται για εικονοκλαστικη περιπτωση και προσεγγιση.
-> αντιστοιχως σημερα, μπορει κανεις απλα να αλλαξει την καμπυλη αποκρισης των επαγγελματικων για να δει πως ακουγεται σε ενα ολντ σκουλ συστημα.
-το παρακανα σημερα μου φενεται 🐒 ας (παω να) φαω-
 



Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.808
Καποτε καποιοι εβαζαν το γραμμοφωνο να παιζει, εκλειναν τα ματια και φανταζονταν τους ηχους ....
Λιγο μετα ηλθαν οι λαμπες στους ενισχυτες και τα πικαπ που αποτελεσαν το εναυσμα αυτου που ονομαζουμε Hi Fi. Παρ' οτι οι λαμπατοι ενισχυτες ειχαν αρκετη παραμορφωση η αληθεια ειναι οτι αυτη η παραμορφωση δεν ξενιζε τα αυτια του ακροατη αλλα δεν θα πρεπει να ξεχναμε πως η ποιοτητα του ηχου δεν ηταν ποτε ακριβως η ιδια με αυτην της προηγουμενης μερας.

Μεχρι να ζεσταθει η λαμπα εβγαζες τον δισκο απο την θηκη και το προστατευτικο του καλυμα τον εβαζες στο πικαπ, τον καθαριζες και του αφαιρουσες τον στατικο ηλεκτρισμο με το Diskwasher ή κατι αναλογο, εβαζες την κεφαλη στον δισκο και ετρεχες να κατσεις για να ακουσεις την μουσικη σου.
...
Κλειστε λοιπον τα ματια και ακουστε με το συστημα που μπορεσατε να αποκτησετε και χαρειτε το !!
Ύστερα θα φταίει ο περιπαικτικός νους άμα σκεφτόταν ότι πιο ταιριαστός τίτλος στο νήμα θα ήταν... ΄΄Ψύλλοι (στ'αυτιά) από τα παλιά΄΄. Άσε που δεν έχω και ΄΄βύσμα΄΄... :roflmao: :sneaky:

Καταρχάς τα μεγάλα στουντιακά ηχεία που επικαλείστε ανήκουν στην κατηγορία (pre) mastering monitors και είναι κατάλληλα να τοποθετούνταν σε οικιακούς χώρους συνήθως όμως σε αρκετά μεγάλες αποστάσεις ακρόασης - ανώτερες των 2,5 μέτρων και βεβαίως υπό την προϋπόθεση να ισχύουν σε αυτούς τους χώρους ενδεδειγμένοι και σταθεροί ανά οκτάβα χρόνοι αντήχησης (RT). Με RT υπερβαίνοντα ένα τυπικό όριο 400 msec ακόμα και το πιο σπουδαίο ηχείο στην πράξη αχρηστεύεται προοδευτικά με την άνοδο των RT - ιδίως σε μεσαίες και μεσοϋψηλές οκτάβες - πάνω από το προαναφερθεν όριο και την αύξηση στην απόσταση ακρόασης πέρα από το εγγύς πεδίο.
Αλλά σε τέτοιες περιπτώσεις θα ήταν πολύ χρήσιμα ποιοτικά monitors εγγύς ή μέσου πεδίου.

Έτερο ζήτημα είναι ότι ακόμα και αν τα main ηχεία μας είχαν σφριγηλή απόκριση από τα 20 Hz , η βέλτιστη τοποθεσία εντός δεδομένου χώρου για ικανοποιητική ηχητική σκηνή συνήθως δεν συμπίπτει μ'εκείνη γι απόδοση στις πρώτες οκτάβες χωρίς ενοχλητικές μεταπτώσεις από φαινόμενα boundaries και ιδιορρυθμούς χώρου. Επιπλέον η διαχείριση πλήρους φάσματος από τα main ηχεία στη συντριπτική πλειοψηφία των περιπτώσεων προκαλεί ανώτερες παραμορφώσεις , τόσο αρμονικές - για τις οποίες θα θεωρούσατε εξοστρακιστέους λυχνιακούς ενισχυτές - όσο κι ενδοδιαμόρφωσης σε ηχεία δίδρομα όπου τα ίδια μεγάφωνα θα είχαν επιφορτιστεί με χαμηλές και μεσαίες οκτάβες. Ακόμα όμως και σε τρίδρομες υλοποιήσεις οι ανώτερες παραμορφώσεις των woofer καθώς και ανώμαλη ανταπόκριση του χώρου προξενούν αίσθηση θολούρας σε ανώτερες οκτάβες.

Γι αυτό η συμπλήρωση με sub και το υψιπερατό κροσάρισμα συνοδεία των απαραίτητων delays βρίσκουν τόσο διαδεδομένη εφαρμογή στη σύγχρονη εποχή.Ως προς την ομαλότητα στην off-axis αναφέρθηκαν ήδη στο παρόν νήμα.

Όλα αυτά αποτελούν καταστάσεις πραγμάτων που δεν θα επιδέχονταν αμφισβήτηση εκτός και αν... κλείνονταν αυτιά.

Έστω όμως ότι θα κλείναμε μάτια απολαμβάνοντας το όποιο ακροαματικό αποτέλεσμα. Θ'αναμέναμε να το ευχαριστιόμασταν στον ίδιο βαθμό επ' άπειρον, ή μήπως θα έπρεπε κάπως να εξελίσσεται η κατάσταση στο αγαπημένο μας setup;
 

Μηνύματα
6.630
Reaction score
5.181
Όχι, επ' άπειρον με ό,τι έχουμε από παλιά πρέπει να μένουμε.
Να γυρνάμε πεισματικά την πλάτη σε ό,τι νέο.
Εξάλλου εκπτώσεις ποιότητας γίνονται στα νέα.
Και σαμπ ποτέ.
Υπάρχουν στούντιο που δεν έχουν σαμπ. Αυτά να κοιτάμε. :)
 

Emmanouil 1964

"Επαγγελματίας"
Μηνύματα
7.875
Reaction score
28.559
Τι να πείς σε ενα Ζακυθηνός για την μουσική !
Σεβασμός , το λιγότερο .
Ας το φιλοσοφήσουμε όμως λίγο ...μιας και έγινε μια αναδρομή στα παλιά και καλά .
* δεν θα επεκταθώ , θα κανω την εισαγωγή στο πως το έχω φιλοσοφήσει ...γιατι θα παρεξηγηθώ -εννοείτε με τις π@παριες εδώ που θα αποθέσω - απο την αρχή για το γραπτό μου αυτό ...απλά δείτε το σαν τροφή για σκέψη πως μπορεί ενα τις χιλ, να εχει μια βάση .
Το λοιπόν ,
Τι είναι ο άνθρωπος ;
Ενας ασκός με 80% νερο σε περιεκτικότητα . Σωστά ;
Ταυτόχρονα όμως είναι και ενα ηχείο . Σωστά ;
Ενα ηχείο μοναδικό ...ανάλογα με το πόσα ml νερό απαρτίζετε καθε "λεπτό . Το αποτέλεσμα είναι η χροιά της φωνής του να είναι μεταβλητή στό "λεπτο και ανάλογο της ποσότητας του νερου που αποβάλει ή προσθέτει . ( σκέψου , αποβολή ιδρώτα , ενα ποτήρι νερό συν... )
Αρα στον πλανήτη μας κατοικούν 8,5 δις " ασκοί " που έχουν πάνω τους 8,5 δις ηχεία με μεταβλητές φωνές ....να το πώ , ανάλογο του πόσα χιλ.μα νερου εχουν μέσα τους .
Παρ τ' αυγό και κουρευτω..... .
Ως εδώ φιλαράκια μην το κάνουμε σεντόνι...
Πάντως πολλλλλύ παλιά οι φιλόμουσοι άκουγαν απο ενα ηχείο ...όχι ότι δεν μπορούσαν να πάρουν δεύτερο . γιατί ;
Ό Αδάμ και η Εύα , ήταν τα πρώτα ηχεία που φτιάχτηκαν .
Κανένα ηχείο , απο αυτά που φτιάχνει -και -ο άνθρωπος , δεν είναι ίδιο με το ταίρι του ...και όχι μόνο .
Και κάποιοι ...θέλουν 20 ηχεία ! γιατί ; ...γιατί μπορούν απλά να τα έχουν .
Για κανένα άλλο λόγο .
Εδώ μια γυναίκα - σαν ηχείο δες το - έχουμε δίπλα μας και ώρες ώρες δεν αντέχουμε την φωνή της . ...για σκέψου ενα χαρέμι 20 φωνών σε 50τμ. !
Οι γυναίκες ερωτεύονται με το αυτί , γνωστό αυτό . Να βάζετε γυναίκες να κρίνουν τα συστήματα σας με πολύωρη ακρόαση .
Άμα στα γρήγορα σου πει , κλείστο ...κατι δεν πάει καλά .
Όταν διαλέγουμε ηχεία , στην πραγματικότητα διαλέγουμε την φωνή που θα θέλαμε για σύντροφο να έχουμε δίπλα μας . Και αφου δεν μπορούμε να αλλάζουμε γυναίκες σαν τα πουκάμισα μας , ξεσπάμε στα ηχεία ή βρίσκουμε το ηχείο που θέλουμε και μπαίνει τέρμα στην αναζήτηση αυτου του θέματος .
Άλλος το θέλει μουντό , άλλος στακάτο , άλλος τσιριχτό σαν κλίπς ενα πράμα κλπ. .

*.....Πραγματι λυπαμαι που καποιοι ενω εχουν ενα καλο συγχρονο ηχητικο συστημα νοιωθουν δυστυχισμενοι μολις βγει κατι νεο, αυτος ειναι και ο λογος που εγραψα :
...ίσως και να σε κάλυψα .
Δεν περιγράφω άλλο , άργησα , ...ήρθε η ώρα της μακαρονάδας .

* να εκτιμούμε αυτά που έχουμε δίπλα μας , έμψυχα και άψυχα , φτηνά η ακριβά .
Γιατί ακόμα και ενα βαγόνι τρένου φτάνει ....μην περιμένεις τον σεισμό .
-
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.358
Reaction score
125.336
Ευγε !!!
Ευχαριστώ θερμώς. 😎

Μαθαμε και κατι γιατι κατι ηχογραφησεις κλασσικης μουσικης που αναφερονται με περηφανεια οτι για την ηχογραφηση τους χρησιμοποιησαν τα B&W 801 series III και καποιοι αλλοι (μαλλον ασχετοι θαναι ε ?) σε πασιγνωστα studios που ακουν και χρησιμοποιουν τα ηχεια αυτα μας και μας ειχαν σκοτισει με το ποσο καλα και ουδετερα ηταν δεν σε ειχαν ρωτησει να τους δωσεις τα φωτα σου.
Τίποτα δε μάθατε, δυστυχώς.
Προφανώς είστε ανεπιδεκτος μάθησης και κολλημένος σε στερεότυπα του χαϊενδικού παρελθόντος.


Κριμα ....
Κρίμα για εσάς, διότι δεν μπορείτε να μιλήσετε με τεχνικά επιχειρήματα, να δώσετε ένα σπινοραμα, ένα οφ αξις γράφημα και να συζητήσουμε επ'αυτου, αλλά (Ω τι έκπληξη) απαντάτε με σπόντες επί προσωπικού, και δήθεν μειωτικούς για μένα χαρακτηρισμούς επικαλούμενος δήθεν αυθεντίες τρέφοντας τις εμμονές σας, και φυσικά σπέρνοντας ειρωνείες για τα "φώτα μου", τα οποία δυστυχώς δεν μπορούν να φωτίσουν τη μαύρη κι άραχνη νύχτα στο μυαλό σας. 😂
 

Μηνύματα
441
Reaction score
1.483
.....
Καταρχάς τα μεγάλα στουντιακά ηχεία που επικαλείστε ανήκουν στην κατηγορία (pre) mastering monitors και είναι
....
Τα Β&W 801 series III μου βρισκονται σε σε δωματιο 6 x 8 m και ειναι ρυθμισμενα με δικο μου software αλλα και με το Smaart. Τα αποτελεσματα ηταν ικανοποιητικωτατα για μενα, ειναι τριδρομα και οδηγουνται απο Rotel Michi RHA-10 & RHB-10.

Οταν πηρα τα αποτελεσματα που ηθελα απο το Smaart το οποιο θεωρουσα και θεωρω εξαιρετικα αξιοπιστο ολα τα αλλα περισσευαν και τα αυτια μου ειναι ανοιχτα για να ακουω μουσικη .
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
27.359
Reaction score
79.412
ΟΙ αντιχησεις ειναι αυτες του χωρου μου και αντιστοιχες με αυτες που θα ειχε μια ορχηστρα που θα επαιζε στις θεσεις των ηχειων μου και δεν ειναι φτιαχτες απο καποιον σε ενα studio.
Τελείως λάθος.
Οι αντηχήσεις στο δικάναλο είναι αυτές που περιέχονται στην δικάναλη ηχογράφηση από τον χώρο που έπαιζε η ορχήστρα +τις αντηχήσεις που θα ακούγαμε αν τα όργανα βρισκόντουσαν στο δωμάτιο και έπαιζαν δια των 2 ηχείων.
Στο μπλέντερ.
Ευχαριστώ 50€
 

Μηνύματα
441
Reaction score
1.483
Τελείως λάθος.
Οι αντηχήσεις στο δικάναλο είναι αυτές που περιέχονται στην δικάναλη ηχογράφηση +τις αντηχήσεις που θα ακούγαμε αν τα όργανα βρισκόντουσαν στο δωμάτιο και έπαιζαν δια των 2 ηχείων.
Ευχαριστώ 50€
Συμφρωνω πως υπαρχουν καποιες αντιχησεις απο τον χωρο της ηχογραφησης αν και ειναι περιορισμνες και πως προστιθενται στις αντιχησεις του χωρου μας !

Δεν αναφερθηκα σε αυτες μιας και ειναι δεδομενες και οχι τοσο εντονες.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.358
Reaction score
125.336
Τα Β&W 801 series III μου βρισκονται σε σε δωματιο 6 x 8 m
Τα εν λόγω παλαιά ηχεία:

1678368730512.png



Πλέον βρίσκονται σε πολύ χαμηλές τιμές, κάτω από 2 χιλιάρικα το ζευγάρι, και το 12" γουφερ τους, είναι μεν αξιόλογο για απόσταση ακρόασης έως και 3-4μ (για την 3η οκτάβα), αλλά χωρίς σαμπ, ιδίως σε χώρο 6*8 (48 τμ) είναι με μαθηματική ακρίβεια απολύτως αδύνατο να αναπαράγουν τις πρώτες 2 οκτάβες σε απλές χαλαρές στάθμες αναφοράς.

imgext.gif


Για 30+ κύκλους σε απόσταση 1μ, αρκεί. Μέχρι εκεί.

Προσωπικά, σε αρκετά μικρότερο χώρο (32τμ) για να αναπαραχθούν ικανοποιητικά οι πρώτες οκτάβες, διαθέτω για αυτό το σκοπό 4 μεγάφωνα 12", μεγάφωνα εξειδικευμένης κατασκευής για τις πρώτες οκτάβες (σαμπ της τζενελεκ) και ακόμα 4 τεμάχια 10" επίσης ειδικά για τις πρώτες οκτάβες (τα μεγάλα σαμπ της Νιούμαν).

Είναι απολύτως βέβαιο, πως στο χώρο σας, δεν γίνεται να αναπαραχθούν σε χαλαρή στάθμη αναφοράς (δε μιλάω καν για χορταστικές στάθμες) μουσικά κομμάτια με άφθονο φορτίο στις πρώτες οκτάβες, όπως το κατωτέρω:


Και ακόμα και σε μουσικά κομμάτια μετρίου φόρτου χαμηλών συχνοτήτων, όπως αυτό:


Θα τα βρουν πολύ σκούρα αν πάω να σηκώσω λιγάκι το βολιουμ. Εν ολίγοις, θα κλάψουν μανουλες. 😁

Βεβαίως, για σόλο φλάουτο είστε οκ, με μικρές μόνον υποχωρήσεις, εάν υπάρχει πλούσια αντήχηση στην ηχογράφηση. 😎
 
Last edited:



ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.563
Μηνύματα
2.865.671
Members
37.934
Νεότερο μέλος
corfu11
Top