Ωδή στην Alfa Romeo 2000 GTV Bertone

Μηνύματα
958
Reaction score
2.429


Παρουσιάστηκε το 1971, αντικαθιστώντας την 1750 GT Veloce. Ουσιαστική αλλαγή ήταν ο κινητήρας που μεγάλωσε στα 1.962 cc με απόδοση 132 ίππων. Έμεινε στην παραγωγή μέχρι το 1976. Συνολικά παρήχθησαν 37.459 Alfa Romeo 2000 GTV. Απολαύστε το μοντέλο – κόσμημα της μιλανέζικης φίρμας στο παραπάνω video.

http://www.gocar.gr/go-classic/classic-car/13364,Classic_Video_Wdh_sthn_Alfa_Romeo_2000_G.html
doc2155.jpg
 




gonis

Luger
Μηνύματα
4.596
Reaction score
12.617
O JDROGAS μια χαρά τα λέει
Εσεις με τα Μερσεντε και τα Μπεμβε γιατί δεν ανοιγετε νέο thread να γελάσουμε λιγουλακι;
 


melina

Cargo 200
Μηνύματα
25.615
Reaction score
46.386
Εντάξει η κόντρα που συνήθως παίζει δεν είναι vag vs AR αλλά BMW vs AR....λάτρης των AR για το σχεδιασμό τους και κάτοχος ενός 75 για κανά 2 χρόνια...1.8 IE Trofeo (και μιας 156 νωρίτερα), κάθε πρωί είχα μια αγωνία μη τυχόν και δεν πάρει μπροστά, είναι αλήθεια αυτό. Τα ηλεκτρολογικά τους είχαν θέμα, παρά το ότι φρόντιζα σχολαστικά τα σημεία των γειώσεων να είναι καθαρά και να κάνουν καλή επαφή :wink:, σηκώναν και λίγο θερμοκρασία παραπάνω στο χώρο της μηχανής οπότε κάτι πλαστικουλάκια πιαστράκια έσπαγαν κάπου ακούμπαγε κάτι που δεν έπρεπε και άρχιζαν τα όργανα. Anyway, ωραίο αυτοκίνητο για την εποχή του, την εποχή που το είχα εγώ (2004-06 αν θυμάμαι καλά) οποιοδήποτε αυτοκίνητο της σειράς και να έπαιρνες είχε καλύτερη και ασφαλέστερη συμπεριφορά στο δρόμο. Σε αυτά τα αμάξια υπάρχει έντονο το στοιχείο του ρομαντισμού που καλό είναι καθώς φέρνει το χαμόγελο στα χείλη του οδηγού σε κάθε γκαζιά ή στροφή και αυτό είναι το ζητούμενο πολλές φορές.
 

Μηνύματα
32.941
Reaction score
27.951
ΟΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΑΣΧΟΛΗΘΕΙ ΡΙΖΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΚΟΝΤΡΑ ΑΥΤΗ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΑΒΑΣΑΝΙΣΤΑ ΟΤΙ ΝΑΙ ΜΕΝ ΟΙ ΑΛΦΑ ΕΒΓΑΖΑΝ ΑΛΟΓΑ ΑΛΛΑ ΕΙΧΑΝ ΕΝΑ ΚΑΡΟ ΚΟΥΣΟΥΡΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΜΟΤΕΡ ΤΟΥΣ ΑΠΛΑ ΕΡΧΟΝΤΟΥΣΑΝ ΗΔΗ "ΦΤΙΑΓΜΕΝΑ" ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗ ΤΟΥΣ.
ΑΥΤΟ ΦΥΣΙΚΑ ΕΙΧΕ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΦΟΡΟΛΟΓΙΑΣ ΣΤΗ ΙΤΑΛΙΑ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΜΕ ΤΑ ΚΥΒΙΚΑ ΟΠΩΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΓΕΡΜΑΝΙΑ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΜΕ ΤΑ ΑΛΟΓΑ.
ΕΠΙΣΗΣ ΟΙ ΙΤΑΛΟΙ ΤΗΣ ΑΛΦΑ ΜΟΝΟΝ ΕΙΧΑΝ ΤΗΝ ΙΔΙΟΡΥΘΜΙΑ ΝΑ ΔΙΝΟΥΝ SAE ANTI DIN ΣΤΙΣ ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΕΙΣ ΠΟΥ ΑΝ ΘΥΜΑΜΑΙ ΚΑΛΑ ΗΤΑΝ 13-15% ΔΙΑΦΟΡΑ.
ΤΟ ΙΔΙΟ ΚΑΙ ΟΙ ΙΑΠΩΝΕΣ ΑΛΛΑ ΑΥΤΟΙ ΤΟ ΕΚΑΝΑΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΛΟΓΩ ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΗΣ ΑΓΟΡΑΣ.
ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΠΟΥ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΕΠΙΚΡΑΤΗΣΕ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΝΤΙΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΣΕ ΗΡ ΚΑΙ ΒΗΡ!!!
ΕΠΙΣΗΣ ΝΑ ΠΩ ΟΤΙ ΣΧΕΔΙΑΣΤΙΚΑ ΟΙ ΜΗΧΑΝΕΣ ΤΩΝ ΑΛΦΑ ΗΤΑΝ 20 ΧΡΟΝΙΑ ΠΙΣΩ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΙΣ ΒΑΥΑΡΙΚΕΣ ΟΣΟ ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ ΚΙ ΑΝ ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ ΚΑΙ Ο ΛΟΓΟΣ ΗΤΑΝ ΟΤΙ ΗΤΑΝ ΥΠΟΤΕΤΡΑΓΩΝΕΣ ΣΕ ΜΕΓΑΛΟ ΒΑΘΜΟ.
ΜΗΝ ΒΙΑΣΤΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΝΑ ΠΕΙ ΓΙΑ ΤΑ ΧΟΝΤΑ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΥΠΟΠΕΣΕΙ ΣΕ ΜΕΓΑΛΟ ΣΦΑΛΜΑ ΚΑΘΟΤΙ ΕΚΕΙ ΟΙ ΙΑΠΩΝΕΣ ΕΙΝΑΙ ΤΕΡΑΣΤΙΟΙ.
ΕΠΙΣΗΣ ΤΑ ΑΛΦΑ ΜΕ ΨΕΚΑΣΜΟ ΗΤΑΝ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΑΜΕΡΙΚΗ ΚΑΙ ΗΤΑΝ ΣΚΟΤΩΜΕΝΑ ΓΙΑ ΑΜΟΛΥΒΔΗ ΜΠΕΝΤΖΙΝΑ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΔΙΑΘΕΣΙΜΗ ΑΠΟ ΤΟ 72!!!!!
ΣΤΗΝ ΚΑΛΙΦΟΡΝΙΑ ΕΙΔΙΚΑ ΠΟΥ ΗΤΑΝ Ο ΠΑΡΑΔΕΙΣΟΣ ΤΗΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗΣ.
ΟΝΤΩΣ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΨΕΚΑΣΜΟΥΣ ΔΕΝ ΗΞΕΡΑΝ ΝΑ ΤΟΥΣ ΡΥΘΜΙΣΟΥΝ.
ΣΕ ΑΝΤΙΘΕΣΗ ΜΕ ΤΟΥΣ ΚΟΥΓΚΕΛΦΙΣΕΡ (ΤΗΝ ΕΞΑΓΟΡΑΣΕ Η ΜΠΟΣ ΦΥΣΙΚΑ) ΤΗΣ 2002 ΠΟΥ ΗΤΑΝ 1-2 ΒΙΔΕΣ.
ΕΠΙΣΗΣ ΤΑ 1600ΤΙ,1800ΤΙ,2000ΤΙ (105ΗΡ-115ΗΡ-125ΗΡ) ΤΩΝ ΒΑΥΑΡΩΝ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΜΕ 2Χ2 ΣΟΛΕΞ ΗΤΑΝ ΠΟΛΥ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΡΥΘΜΙΣΜΕΝΑ ΚΑΙ ΠΗΓΑΙΝΑΝ ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΙΣ ΑΛΦΑ.
ΑΠΛΑ ΤΑ 2002tii ΜΕ ΤΟΝ ΨΕΚΑΣΜΟ ΠΗΓΑΙΝΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΤΕΡΑ.
ΑΥΤΑ ΟΜΩΣ ΗΤΑΝ ΠΑΝΑΚΡΙΒΑ ΚΑΙ ΗΤΑΝ Ο ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΟΣ ΛΟΓΟΣ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΑΓΝΩΣΤΑ ΣΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΟΙΝΟ.
ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΝΤΙΠ ΑΧΡΗΣΤΟΙ ΟΙ ΙΤΑΛΟΙ ΗΤΑΝ ΣΤΑ ΚΙΒΩΤΙΑ ΤΑΧΥΤΗΤΩΝ ΠΟΥ "ΕΤΡΙΖΑΝ" ΤΑ ΣΥΓΧΡΟΝΙΖΕ ΤΟΥΣ ΣΤΙΣ ΓΡΗΓΟΡΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΓΙΑΤΙ ΗΤΑΝ ΜΠΡΟΥΤΖΙΝΑ!!!!!!!!!!!!
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΥΧΑΙΟ ΟΤΙ ΟΙ ZF KAI GETRAG ΕΙΝΑΙ ΚΟΡΥΦΑΙΑ ΚΙΒΩΤΙΑ ΣΗΜΕΡΑ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΑ ΙΑΠΩΝΕΖΙΚΑ ΑΙΣΙΝ.
 

Μηνύματα
958
Reaction score
2.429
Καταρχην το θεμα με din/sae/bhp ειναι παγκοσμιο δεν ειναι της alfa.

Κατα δευτερον η 1602-1802-2002 ηταν παντοτε πιο αργες απο τις εκαστοτε alfa αυτο ειναι παγκοσμιως γνωστο σε ανθρωπους εκεινης της εποχης.

Τριτον τα σαζμαν αυτα με τα παλιο-συγχρονιζε ειναι παγκοσμιως γνωστο οτι δεν εσπαγαν και δεν χαλαγαν ποτε κι ας ετριζαν.

Τεταρτον τα σολεξ δεν ανηκουν σε καμια εταιρια επισης ειναι ιδιαιτερα γνωστο οτι δεν γνωριζαν να τα ρυθμισουν τα ντελορτο η τα βεμπερ τα οποια φορουσαν και οι alfa μισα μισα.
Tα μοτερ δοκιμαζονται στους αγωνες και ειναι γνωστο οτι η alfa romeo εχει καμποσες χιλιαδες τροπαια.Επισης ειναι γνωστο και φαινεται ακομα και απο τον πιο αδαη οτι οποτε αποφασισαν οι ιταλοι να ριξουνε χρηματα στους αγωνες κερδιζαν παντα στα πρωταθληματα
.
Πεμπτον σχεδιαστικα οι ιταλοι ηταν πολυ μπροστα και αυτο φαινεται και απο τους σχεδιαστες (bertone,pininfarina,Giugiaro) ειναι γνωστο οτι αντιστοιχα οι γερμανοι εφτιαχνα τις λεγομενες "κατσαρολες".

Εκτον οι ιταλοι δεν πουλαγαν μονο μουρη αλλα αναρτησεις,φρενα,κρατηματα που ουδεμια σχεση δεν ειχαν αντιστοιχα γερμανικα.

Εβδομο τα ιταλικα παντα σε προκαλουσαν να τα καβαλησεις σε συνεπαιρναν ειχανε ψυχη,ζωηραδα,σπιρταδα,ητανε πανεμορφα κλπ κλπ ενω τα αντιστοιχα γερμανικα ηταν παντα απλα μεσα μεταφορας απο το ενα σημειο στο αλλο.

Μιλαω και αναφερομαι στο παρελθον διοτι τωρα εχουνε αλλαξει τα πραγματα αρδην.

Σημειωτεον οτι εκτος ιταλικων ειχα και γερμανικα (bmw,vw,opel) και γαλλικα (peugeot,renault,citroen) οποτε μιλω απο ιδια πειρα.
Εχω αλλαξει σχεδον 30 τεμαχια :p ενα πραμα σαν τα ενισχυτικα και τα ηχεια......

Παντα φιλικα
 

Μηνύματα
32.941
Reaction score
27.951
Καταρχην το θεμα με din/sae/bhp ειναι παγκοσμιο δεν ειναι της alfa.

ΝΑΙ ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΕΥΡΩΠΑΙΟΥΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ ΜΟΝΟ Η ΑΛΦΑ ΕΔΙΝΕ ΣΑΕ ΟΠΩΣ ΑΛΛΩΣΤΕ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΣΤΙΣ ΑΦΙΣΕΣ ΠΟΥ ΑΝΑΡΤΗΣΕΣ ΠΑΡΑΠΑΝΩ.

Κατα δευτερον η 1602-1802-2002 ηταν παντοτε πιο αργες απο τις εκαστοτε alfa αυτο ειναι παγκοσμιως γνωστο σε ανθρωπους εκεινης της εποχης.

ΝΑΞ ΗΤΑΝ. ΟΧΙ ΟΜΩΣ ΟΙ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΤΙ ΠΟΥ ΑΝΕΦΕΡΑ ΕΓΩ.

Τριτον τα σαζμαν αυτα με τα παλιο-συγχρονιζε ειναι παγκοσμιως γνωστο οτι δεν εσπαγαν και δεν χαλαγαν ποτε κι ας ετριζαν.

ΠΩΣ ΔΕΝ ΧΑΛΑΓΑΝ ΕΦΟΣΟΝ ΑΥΤΟΣ ΗΤΑΝ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΛΟΓΟΣ ΠΟΥ ΕΙΧΑΝ ΦΘΟΡΑ ΤΑ ΓΡΑΝΑΖΙΑ?
ΑΣΕ ΠΟΥ ΟΙ ΦΟΥΡΚΕΤΕΣ ΤΟΥΣ ΗΤΑΝ ΓΙΑ ΚΛΑΜΑΤΑ ΣΕ ΑΝΤΙΘΕΣΗ ΜΕ ΤΑ ΦΙΑΤ 124 ΣΠΟΡ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΥΠΟΔΕΙΓΜΑΤΙΚΑ.

Τεταρτον τα σολεξ δεν ανηκουν σε καμια εταιρια επισης ειναι ιδιαιτερα γνωστο οτι δεν γνωριζαν να τα ρυθμισουν τα ντελορτο η τα βεμπερ τα οποια φορουσαν και οι alfa μισα μισα.

ΑΥΤΟ ΟΝΤΩΣ ΗΤΑΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΑΛΛΑ ΣΟΛΕΞ ΦΟΡΑΓΑΝ ΚΑΙ ΟΡΙΣΜΕΝΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΤΗΣ ΑΛΦΑ ΟΠΩΣ Η ΤΖΟΥΛΙΑ 1,6 ΤΙ ΠΟΥ ΕΙΧΑ. ΕΠΙΣΗΣ ΤΑ ΦΟΡΑΓΑΝ ΚΑΙ ΟΙ ΦΟΥΛΒΙΑ ΚΑΙ ΗΤΑΝ ΤΑ ΜΟΝΑΔΙΚΑ ΠΟΥ ΡΥΘΜΙΖΕΣ ΞΕΧΩΡΙΣΤΑ ΤΙΣ ΠΕΤΑΛΟΥΔΕΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΝΑ ΔΥΟ.
ΚΙ ΑΥΤΟΣ ΗΤΑΝ Ο ΛΟΓΟΣ ΑΝΩΤΕΡΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥΣ ΣΤΙΣ ΧΑΜΗΛΕΣ ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΒΕΜΠΕΡ ΣΤΙΣ ΨΗΛΕΣ ΗΤΑΝ ΑΝΩΤΕΡΑ.
Tα μοτερ δοκιμαζονται στους αγωνες και ειναι γνωστο οτι η alfa romeo εχει καμποσες χιλιαδες τροπαια.Επισης ειναι γνωστο και φαινεται ακομα και απο τον πιο αδαη οτι οποτε αποφασισαν οι ιταλοι να ριξουνε χρηματα στους αγωνες κερδιζαν παντα στα πρωταθληματα

ΑΥΤΟ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ ΠΟΥ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΠΡΟΩΘΟΥΝ ΤΗΝ ΕΡΕΥΝΑ.
ΣΕ ΝΟΡΜΑΛ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΣΙΓΟΥΡΑ ΤΑ ΑΛΦΑ ΗΤΑΝ ΚΑΛΥΤΕΡΑ.
.
Πεμπτον σχεδιαστικα οι ιταλοι ηταν πολυ μπροστα και αυτο φαινεται και απο τους σχεδιαστες (bertone,pininfarina,Giugiaro) ειναι γνωστο οτι αντιστοιχα οι γερμανοι εφτιαχνα τις λεγομενες "κατσαρολες".

ΣΥΜΦΩΝΩ. ΤΟ ΝΤΗΖΑΙΝ ΠΑΝΤΑ ΗΤΑΝ ΙΤΑΛΙΚΟ ΘΕΜΑ.
ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΜΕ ΒΕΒΑΙΑ ΟΤΙ Η ΦΛΩΡΕΝΤΙΑ ΔΙΑΘΕΤΕΙ ΤΟ ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ. ΑΠΟ ΣΚΑΦΗ ΜΕΧΡΙ ΣΥΡΡΑΠΤΙΚΑ!!!!!

Εκτον οι ιταλοι δεν πουλαγαν μονο μουρη αλλα αναρτησεις,φρενα,κρατηματα που ουδεμια σχεση δεν ειχαν αντιστοιχα γερμανικα.

ΦΡΕΝΑ ΣΙΓΟΥΡΑ. ΟΙ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΤΟΥΣ ΑΠΛΑ ΗΤΑΝ ΑΡΚΕΤΑ ΣΦΙΚΤΕΣ ΑΛΛΑ Ο ΑΚΑΜΠΤΟΣ ΠΑΡΕΜΕΝΕ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΣΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΤΟΥ (ΑΛΟΥΜΙΝΕΝΙΟΣ).
ΤΑ ΝΤΕ ΝΤΙΟΝ ΤΗΣ ΑΛΦΕΤΑΣ/ΤΖΟΥΛΙΕΤΑΣ ΒΕΒΑΙΑ ΗΤΑΝ ΑΧΤΥΠΗΤΑ.
ΟΙ ΓΕΡΜΑΝΟΙ ΕΧΑΝΑΝ ΓΙΑΤΙ ΕΙΧΑΝ ΤΑ ΠΟΛΥ ΠΡΟΧΩ ΤΗΣ ΕΠΟΧΗΣ ΥΠΟΠΛΑΙΣΙΑ ΠΟΥ ΣΤΗΡΙΖΟΝΤΑΝ ΣΕ ΕΛΑΣΤΙΚΕΣ ΒΑΣΕΙΣ.
ΣΤΑ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΠΟΥ ΕΒΑΖΑΝ ΑΛΟΥΜΙΝΕΝΙΕΣ ΒΑΣΕΙΣ ΟΙ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΕΣ (ΑΠΟ ΤΟ 65) ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΣΑΝ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΣΕ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΑΛΛΑ ΕΛΑΤΗΡΙΑ/ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ.

Εβδομο τα ιταλικα παντα σε προκαλουσαν να τα καβαλησεις σε συνεπαιρναν ειχανε ψυχη,ζωηραδα,σπιρταδα,ητανε πανεμορφα κλπ κλπ ενω τα αντιστοιχα γερμανικα ηταν παντα απλα μεσα μεταφορας απο το ενα σημειο στο αλλο.

ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕΧΡΙ ΤΟΥ ΣΗΜΕΙΟΥ ΝΑ ΟΔΗΓΗΣΕΙΣ ΤΗΝ 2002tii ΜΕ ΤΟ ΠΕΝΤΑΡΙ ΣΑΖΜΑΝ ΟΠΟΥ ΠΑΘΑΙΝΕΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΟ ΣΟΚ!!
ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΕΡΧΟΝΤΟΥΣΑΝ ΕΛΛΑΔΑ ΛΟΓΩ ΚΟΣΤΟΥΣ.

Μιλαω και αναφερομαι στο παρελθον διοτι τωρα εχουνε αλλαξει τα πραγματα αρδην.

Σημειωτεον οτι εκτος ιταλικων ειχα και γερμανικα (bmw,vw,opel) και γαλλικα (peugeot,renault,citroen) οποτε μιλω απο ιδια πειρα.
Εχω αλλαξει σχεδον 30 τεμαχια :p ενα πραμα σαν τα ενισχυτικα και τα ηχεια......

Παντα φιλικα

ΚΙ ΕΓΩ ΕΙΧΑ 3 ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ ΑΛΦΑ (ΜΠΕΡΛΙΝΑ 2000, ΑLFETA GT, ALFASUD TI) ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΑΡΚΕΤΕΣ BMW.
ΠΑΡ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΟ ΣΟΚ ΤΟ ΕΠΑΘΑ ΜΕ CELICA 2000 GT ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΑ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΟΥ.

ΣΤΑ ΝΟΡΜΑΛ (ΠΛΗΝ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ) ΗΤΑΝ ΚΟΡΥΦΑΙΑ.



ΦΙΛΙΚΑ ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ.
ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΚΑΝΟΥΜΕ.
 

Μηνύματα
32.941
Reaction score
27.951
ΤΟ 2009 ΗΜΟΥΝ ΕΤΟΙΜΟΣ ΝΑ ΠΑΡΩ ΜΙΑ 159 3,2 4Χ4 ΑΥΤΟΜΑΤΗ ΑΛΛΑ ΛΟΓΩ ΚΡΙΣΗΣ ΕΚΑΝΑ ΠΙΣΩ.
ΑΠΙΘΑΝΟ ΣΤΟΝ ΔΡΟΜΟ.
 

Μηνύματα
958
Reaction score
2.429
ΝΑΞ ΗΤΑΝ. ΟΧΙ ΟΜΩΣ ΟΙ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΤΙ ΠΟΥ ΑΝΕΦΕΡΑ ΕΓΩ.

Κι εγω για τις Ti μιλαω ειναι σαφως πιο αργες.Ειχαμε φιλου 1602 Ti τον καιρο που ειχαμε την 1600 gt junior και ητανε μερα με τη νυχτα.Επισης επειδη φαινεισαι γνωστης θα σου πω πως περασε απο τα χερια μου ενα φεγγαρι ενα πολυ σπανιο μοντελο bmw μια 2002Ti alpina και γνωριζω ακριβως απο Bmw,επισης αργοτερα ειχα μια Ε21 2.0l και μια E30 2.5 V6 δεν μου αφησαν καμια γευση ειλικρινα ποτε ουτε κρυο ουτε ζεστο ουτε πικρο ουτε γλυκο.

ΠΩΣ ΔΕΝ ΧΑΛΑΓΑΝ ΕΦΟΣΟΝ ΑΥΤΟΣ ΗΤΑΝ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΛΟΓΟΣ ΠΟΥ ΕΙΧΑΝ ΦΘΟΡΑ ΤΑ ΓΡΑΝΑΖΙΑ?
ΑΣΕ ΠΟΥ ΟΙ ΦΟΥΡΚΕΤΕΣ ΤΟΥΣ ΗΤΑΝ ΓΙΑ ΚΛΑΜΑΤΑ ΣΕ ΑΝΤΙΘΕΣΗ ΜΕ ΤΑ ΦΙΑΤ 124 ΣΠΟΡ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΥΠΟΔΕΙΓΜΑΤΙΚΑ.

Ειλκρινα ειχαμε μια 1600 gt junior μια 2000 Gt Veloce μια Giulia Nuova μια 33 μκ1 μια 33 μκ2 μια 75 2.0 Twin Spark και μια 75 1.8 turbo america ποτε μα ποτε δεν μας χαλασε σασμαν.Συμφωνω οτι ειχανε μια ευαισθησια σε τριγμο ιδιαιτερα σε γρηγορη αλλαγη απο πρωτη δευτερα και σε αμεση αλλαγη οπισθεν,κατι ας πουμε που το εχει και το peugeot μου τωρα πολλες φορες περα απο τα συγχρονιζε εφταιγαν και οι μαλακες βασεις ;)
Λογω και της δουλειας μου ανακατευομαι συνεχως απο τα μικροτερα αμαξια μεχρι μεγαλα φορτηγα θα σου πγω οτι εχω δυο οδηγους οι οποιοι ειναι καννιβαλοι καταφεραν ο ενας να σπασει ενα σασμαν απο mercedes 711D και ο αλλος απο ενα Daf Fa.55.Το θεμα σασμαν εχει πολυ μεγαλη σχεση με τον οδηγο παρομοιως και το κομματι δισκος-πλατω-ρουλεμαν.

ΟΙ ΓΕΡΜΑΝΟΙ ΕΧΑΝΑΝ ΓΙΑΤΙ ΕΙΧΑΝ ΤΑ ΠΟΛΥ ΠΡΟΧΩ ΤΗΣ ΕΠΟΧΗΣ ΥΠΟΠΛΑΙΣΙΑ ΠΟΥ ΣΤΗΡΙΖΟΝΤΑΝ ΣΕ ΕΛΑΣΤΙΚΕΣ ΒΑΣΕΙΣ.

Συμφωνω πανω σε αυτα εχει σκοτωθει η μιση Ευρωπη........

ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕΧΡΙ ΤΟΥ ΣΗΜΕΙΟΥ ΝΑ ΟΔΗΓΗΣΕΙΣ ΤΗΝ 2002tii ΜΕ ΤΟ ΠΕΝΤΑΡΙ ΣΑΖΜΑΝ ΟΠΟΥ ΠΑΘΑΙΝΕΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΟ ΣΟΚ!!
ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΕΡΧΟΝΤΟΥΣΑΝ ΕΛΛΑΔΑ ΛΟΓΩ ΚΟΣΤΟΥΣ.

Εδω σε καλυψα πιστευω με τα πιο πανω γραφομενα μου.
 



Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
176.889
Μηνύματα
3.066.673
Members
38.627
Νεότερο μέλος
Athanasios1962
Top