αλλο ενα θεμα επιλογης οχηματος (compact suv)

Μηνύματα
1.169
Reaction score
185
Δεν ψάχνω για αμιγώς ηλεκτρικό αλλά για υβριδικό. Με ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο σε ένα ταξίδι, που θα το φορτίσεις όταν ακόμα δεν υπάρχουν σταθμοί φόρτισης? Θα ψάχνεις να βρεις πρίζα για να φορτίσει σε 7-8 ώρες?
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.104
Reaction score
124.664
Δεν ψάχνω για αμιγώς ηλεκτρικό αλλά για υβριδικό. Με ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο σε ένα ταξίδι, που θα το φορτίσεις όταν ακόμα δεν υπάρχουν σταθμοί φόρτισης? Θα ψάχνεις να βρεις πρίζα για να φορτίσει σε 7-8 ώρες?
Μεγάλη κουβέντα ανοίγεις, αλλά δεν είναι έτσι όπως τα λες.

Τέλος πάντων, αν θες υβριδικό, πάρε υβριδικό. Για μένα, συγκεντρώνει τα μειονεκτηματα και των δύο τεχνολογιών. 😎
 

Μηνύματα
1.169
Reaction score
185
Μεγάλη κουβέντα ανοίγεις, αλλά δεν είναι έτσι όπως τα λες.

Τέλος πάντων, αν θες υβριδικό, πάρε υβριδικό. Για μένα, συγκεντρώνει τα μειονεκτηματα και των δύο τεχνολογιών. 😎
Ναι, αλλά δε μου απαντάς όταν βρεθείς να κάνεις ταξίδι μέχρι Θεσσαλονίκη, με το ηλεκτρικό που θα το φορτίσεις? Τουλάχιστον με το υβριδικό θα κινηθείς με βενζίνη. Σίγουρα σε 5-7 χρόνια το ηλεκτρικό θα είναι μονόδρομος.Αλλά μέχρι τότε?
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.104
Reaction score
124.664
Δεν είναι 5 χρόνια, ούτε 7, για όνομα, είναι υπόθεση 1-2 μηνών μέχρι να δεις 125-αρη φορτιστή στην εθνική οδό.

ΔΕΗ Blue, έχει βάλει ήδη τον πρώτο στο αεροδρόμιο, και έχουμε ενημέρωση ότι μπαίνουν και οι υπόλοιποι. Έχουν 70 τεμάχια ήδη στις αποθήκες, τρέχουν κυριολεκτικά για να τα εγκαταστησουν όλα άμεσα, με προτεραιότητα σε εθνικές οδούς.

Είναι θέμα ημερών.

Για αυτές τις λίγες ημέρες, θα χρειαστεί μια στάση σε 50-αρη, δεν είναι τίποτα σπουδαίο. Ένα τέταρτο, ίσα ίσα να πάρεις λίγο.

Επίσης μέσα στον Οκτώβριο λένε θα ανοίξουν οι φορτιστές των Τεσλα σε όλα τα ev.
H Tesla έχει εγκαταστήσει κάποιους στον ψαθοπυργο, και πάει με γοργούς ρυθμούς, εντός του τρέχοντος έτους θα μπουν και άλλοι.


Αυτά τα επιχειρήματα δεν ισχύουν.

Το μόνο που δέχομαι, είναι αν δε μπορείς να το φορτίζεις στο σπίτι σου ή στη δουλειά σου. Αν δεν έχεις χώρο πάρκινγκ. Τότε οκ, ξέχνα το ηλεκτρικό.

Αν μπορείς όμως, δε το συζητάω..
 
Last edited:

MaxHeadroom

Moderator
Moderator
Μηνύματα
7.642
Reaction score
9.202
Το θέμα με τον αριθμό των διαθέσιμων φορτιστών και τον αριθμό των αυτοκινήτων που περιμένουν να φορτίσουν, φοβάμαι ότι για αρκετό διάστημα θα θυμίζει το σκύλο που κυνηγά την ουρά του...
 

MaxHeadroom

Moderator
Moderator
Μηνύματα
7.642
Reaction score
9.202
Τα σέβη μου.
Προσανατολίζομαι σε αγορά του νέου Vitara Hybrid, 1.4 48V 2WD με 129hp. Τη βασικιά την έκδοση, GL, γιατί το μπαγιόκο είναι λίγο. Tη 4κίνηση AllGrip δεν μοιάζει να τη χρειαστώ ποτές μιας και χώμα (μέχρι σήμερα στα 43 μου) ζήτημα να έχω πατήσει με αυτοκίνητο 10 φορές. Η χρήση του θα είναι 90% πόλη + τυπικάς διακοπάς εντός Ελλάδος.

Είδα και το STonic που με αρέζει πολύ εμφανισιακώς αλλά απο χώρους είναι σαν polo. Απογοήτευση.
Επίσης μικρά μου φάνηκαν τα Captur, TRoc/TCross. Huyndai/Seat τα σιχαίνομαι, δεν τα εξετάζω καν.

Αυτά που με ενδιαφέρουν είναι:
• αξιοπιστία
• χώροι (ζευγάρι και πιτσιρικάς, καρότσια, @ρχίδια, μύδια)
• να μη τσούζουν τα service και
• η απουσία τριγμών στο εσωτερικό (κάπου διάβασα ότι έχουν παραδοσιακά ένα τριγμό στο καντράν, γνωρίζετε κάτι σχετικά?)

Έχουν μια προωθητική ενέργεια "Hybrid for U" που γλυτώνεις τέλη ταξινόμησης.
Για να μη σας ζαλίζω, η βασικιά έκδοση GL βγαίνει στα 18 και κάτι ψιλά. Να το τσιμπήσω?
Ποιά η γνώμη σας?

Υπάρχει εναλλακτική με ταβάνι τα χρήματα αυτά + χώρους αντίστοιχους του Vitara που δεν έχω σκεφθεί?
Σχετικά με το χώρο αποσκευών, να σου πω ότι το Captur και το T-cross έχουν τη δυνατότητα να τον αυξάνουν κλιμακωτά μετακινώντας το πίσω κάθισμα. Στο Captur μπορεί να φτάσει έτσι στο πρωτοφανές μέγεθος των 536 λίτρων μέχρι το ύψος της εταζέρας, με την προϋπόθεση όμως ότι πίσω θα κάθονται μικρά παιδιά που δε χρειάζονται πολύ χώρο για τα πόδια.
Σημειωτέον επίσης ότι το Captur και το T-cross, μαζί με το Kamiq, είναι τα b-suv με την πιο άνετη ανάρτηση. Η σκληρή ανάρτηση είναι ένα σημείο όπου πάσχουν τα περισσότερα b-suv λόγω μικρού μεταξονίου, απλούστερης ανάρτησης και σχετικά μεγάλου ύψους.

Όσον αφορά την αυξημένη απόσταση από το έδαφος, μπορεί να σε ενδιαφέρει και μέσα στην πόλη, αν αναγκάζεσαι πχ να ανέβεις πεζοδρόμιο.
Το Captur έχει τεράστια απόσταση 21 εκατοστών από το έδαφος, που παραπέμπει σε καθαρόαιμο SUV και μπορεί να είναι σημαντικό πλεονέκτημα για κάποιους.

Η τετρακίνηση ίσως δεν είναι απαραίτητη και ούτως ή άλλως δεν είναι πανάκεια εάν δεν την υποστηρίζει το σύστημα μετάδοσης. Εδώ αξίζει να αναφερθεί ότι το Puma έχει στάνταρ σύστημα ελέγχου του διαφορικού με προγράμματα για χιόνι, χαλίκι κλπ που -ειδικά σε συνδυασμό με ένα ζευγάρι κατάλληλα λάστιχα μπροστά- μπορεί να το περάσει από σημεία που ένα απλό δικίνητο (ή ένα τετρακίνητο χωρίς κάποιο είδος μπλοκέ διαφορικού) θα κολλήσει. Το ίδιο σύστημα προσφέρει και το 2008, αλλά μόνο στην έκδοση Allure plus και άνω και με κόστος 550€.

Είμαστε κι εμείς σε αναζήτηση b-suv, αλλά με διαφορετικά κριτήρια επιλογής. Έχω μια αρκετά καλή εικόνα της αγοράς, παρότι έχουμε μείνει πίσω στο θέμα test-drive λόγω μη διαθεσιμότητας στην περιοχή μας.
Αυτά που έχουμε στην τελική τετράδα είναι το 2008, το Captur, το αναμενόμενο Υaris cross και το Puma (το οποίο αντικατέστησε το Μokka που έκλεινε αρχικά την τετράδα).
Κατά τη γνώμη μου το 2008 και το Captur ξεχωρίζουν σε χώρους επιβατών και απτή ποιότητα κατασκευής.
Το απλό Yaris που δοκίμασα, μου άρεσε πολύ όσον αφορά το υβριδικό σύστημα κίνησης και την eCVT μετάδοση, αλλά με απογοήτευσε όσον αφορά την ποιότητα των πλαστικών και της κύλισης.
Το Puma ήταν εξαιρετικό όσον αφορά την οδηγική αίσθηση. Ήταν λίγο πιο στενάχωρο στην καμπίνα επιβατών, αλλά έχει μεγάλο χώρο αποσκευών. Τα υλικά του είναι μέτρια σε σχέση με τα γαλλικά, αλλά όχι χειρότερα από το Yaris. Η σφιχτή ανάρτηση μεταφέρει ένα τρέμουλο από τις μικροανωμαλίες του δρόμου, αλλά με ενόχλησε λιγότερο από ότι περίμενα.
 

Abessalom

Βαρώνος
Μηνύματα
18.112
Reaction score
30.056
Το θέμα με τον αριθμό των διαθέσιμων φορτιστών και τον αριθμό των αυτοκινήτων που περιμένουν να φορτίσουν, φοβάμαι ότι για αρκετό διάστημα θα θυμίζει το σκύλο που κυνηγά την ουρά του...

Καλά, δεν είναι ότι όλοι έτρεξαν να πάρουν ηλεκτρικά, δεδομένου και του κόστους τους. Οι εκατοντάδες έως λίγες χιλιάδες κάτοχοί τους φαντάζομαι ωστόσο ότι θα εξυπηρετούνται μια χαρά.
 


Abessalom

Βαρώνος
Μηνύματα
18.112
Reaction score
30.056
Έτσι όπως είναι κτισμένες οι πόλεις μας αυτό είναι απολύτως αδύνατο να συμβεί κατά την τρέχουσα δεκαετία. Το κόστος των ηλεκτρικών σε αυτό το ζήτημα θα ήταν το λιγότερο.
 

Gojakla

Αρχαιολάγνος πιουριτανίστας
Μηνύματα
5.250
Reaction score
7.491
Σχετικά με το χώρο αποσκευών, να σου πω ότι το Captur και το T-cross έχουν τη δυνατότητα να τον αυξάνουν κλιμακωτά μετακινώντας το πίσω κάθισμα. Στο Captur μπορεί να φτάσει έτσι στο πρωτοφανές μέγεθος των 536 λίτρων μέχρι το ύψος της εταζέρας, με την προϋπόθεση όμως ότι πίσω θα κάθονται μικρά παιδιά που δε χρειάζονται πολύ χώρο για τα πόδια.
Σημειωτέον επίσης ότι το Captur και το T-cross, μαζί με το Kamiq, είναι τα b-suv με την πιο άνετη ανάρτηση. Η σκληρή ανάρτηση είναι ένα σημείο όπου πάσχουν τα περισσότερα b-suv λόγω μικρού μεταξονίου, απλούστερης ανάρτησης και σχετικά μεγάλου ύψους.

Όσον αφορά την αυξημένη απόσταση από το έδαφος, μπορεί να σε ενδιαφέρει και μέσα στην πόλη, αν αναγκάζεσαι πχ να ανέβεις πεζοδρόμιο.
Το Captur έχει τεράστια απόσταση 21 εκατοστών από το έδαφος, που παραπέμπει σε καθαρόαιμο SUV και μπορεί να είναι σημαντικό πλεονέκτημα για κάποιους.

Η τετρακίνηση ίσως δεν είναι απαραίτητη και ούτως ή άλλως δεν είναι πανάκεια εάν δεν την υποστηρίζει το σύστημα μετάδοσης. Εδώ αξίζει να αναφερθεί ότι το Puma έχει στάνταρ σύστημα ελέγχου του διαφορικού με προγράμματα για χιόνι, χαλίκι κλπ που -ειδικά σε συνδυασμό με ένα ζευγάρι κατάλληλα λάστιχα μπροστά- μπορεί να το περάσει από σημεία που ένα απλό δικίνητο (ή ένα τετρακίνητο χωρίς κάποιο είδος μπλοκέ διαφορικού) θα κολλήσει. Το ίδιο σύστημα προσφέρει και το 2008, αλλά μόνο στην έκδοση Allure plus και άνω και με κόστος 550€.

Είμαστε κι εμείς σε αναζήτηση b-suv, αλλά με διαφορετικά κριτήρια επιλογής. Έχω μια αρκετά καλή εικόνα της αγοράς, παρότι έχουμε μείνει πίσω στο θέμα test-drive λόγω μη διαθεσιμότητας στην περιοχή μας.
Αυτά που έχουμε στην τελική τετράδα είναι το 2008, το Captur, το αναμενόμενο Υaris cross και το Puma (το οποίο αντικατέστησε το Μokka που έκλεινε αρχικά την τετράδα).
Κατά τη γνώμη μου το 2008 και το Captur ξεχωρίζουν σε χώρους επιβατών και απτή ποιότητα κατασκευής.
Το απλό Yaris που δοκίμασα, μου άρεσε πολύ όσον αφορά το υβριδικό σύστημα κίνησης και την eCVT μετάδοση, αλλά με απογοήτευσε όσον αφορά την ποιότητα των πλαστικών και της κύλισης.
Το Puma ήταν εξαιρετικό όσον αφορά την οδηγική αίσθηση. Ήταν λίγο πιο στενάχωρο στην καμπίνα επιβατών, αλλά έχει μεγάλο χώρο αποσκευών. Τα υλικά του είναι μέτρια σε σχέση με τα γαλλικά, αλλά όχι χειρότερα από το Yaris. Η σφιχτή ανάρτηση μεταφέρει ένα τρέμουλο από τις μικροανωμαλίες του δρόμου, αλλά με ενόχλησε λιγότερο από ότι περίμενα.

Σ' ευχαριστώ πολύ. Σε ότι αφορά το Captur είχα μείνει στις εντυπώσεις που είχα απο το 1ης γενιάς.
Διαβάζοντας βλέπω ότι μεγάλωσε και απέκτησε χώρους, μπήκε πλέον σοβαρή υποψηφιότητα.
 

Μηνύματα
14.868
Reaction score
20.413
ελπίζω να μετακόμισε ο διακόπτης του cruise control στο τιμόνι και να μην έχει μείνει κάτω από το χειρόφρενο...
 



MaxHeadroom

Moderator
Moderator
Μηνύματα
7.642
Reaction score
9.202
Το χειρόφρενο: στην έκδοση Dynamic, που θα έπαιρνα εγώ, είναι ηλεκτρικό με λειτουργία auto-hold. :D
 

MaxHeadroom

Moderator
Moderator
Μηνύματα
7.642
Reaction score
9.202
Στο Captur υπάρχει κάτι άλλο που ίσως είναι θέμα για μερικούς: στη γκάμα των κινητήρων υπάρχει ως καλή επιλογή ο TCe 100 LPG. Αυτός έχει εργοστασιακή εγκατάσταση αερίου, με τη μεγάλη οικονομία καυσίμου που συνεπάγεται, αλλά δίνει 0-100 στο μάλλον αργό χρόνο των 13".
Επόμενη επιλογή είναι ο TCe 140 που δίνει βέβαια πολύ καλές επιδόσεις (0-100 σε 9,2"), αλλά συνοδεύεται απαραίτητα από ήπιο υβριδικό σύστημα και αυτόματο οχτάρι κιβώτιο. Παρότι εξαιρετικά ευπρόσδεκτα και τα τρία, το άλμα στην τιμή είναι μεγάλο: για την κορυφαία έκδοση Dynamic, από τα 21.980€ πηγαίνει στα 26.390€ (το μεταλλικό χρώμα περιλαμβάνεται).

Παρεμπιπτόντως, το Captur είναι το μόνο b-suv που προσφέρεται και ως plug-in υβριδικό. Όμως, το γεγονός ότι τα υβριδικά δεν επιδοτούνται στην Ελλάδα, το κάνει εντελώς ασύμφορο στα 34.980€!
Εάν ήθελα οπωσδήποτε να... εξηλεκτριστώ, θα επέλεγα την πλήρως ηλεκτρική έκδοση του 2008, που λαμβάνει επιδότηση.
 




Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.312
Μηνύματα
2.858.187
Members
37.893
Νεότερο μέλος
k.dimitriadis
Top