- Μηνύματα
- 1.169
- Reaction score
- 185
Δεν ψάχνω για αμιγώς ηλεκτρικό αλλά για υβριδικό. Με ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο σε ένα ταξίδι, που θα το φορτίσεις όταν ακόμα δεν υπάρχουν σταθμοί φόρτισης? Θα ψάχνεις να βρεις πρίζα για να φορτίσει σε 7-8 ώρες?
Μεγάλη κουβέντα ανοίγεις, αλλά δεν είναι έτσι όπως τα λες.Δεν ψάχνω για αμιγώς ηλεκτρικό αλλά για υβριδικό. Με ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο σε ένα ταξίδι, που θα το φορτίσεις όταν ακόμα δεν υπάρχουν σταθμοί φόρτισης? Θα ψάχνεις να βρεις πρίζα για να φορτίσει σε 7-8 ώρες?
Ναι, αλλά δε μου απαντάς όταν βρεθείς να κάνεις ταξίδι μέχρι Θεσσαλονίκη, με το ηλεκτρικό που θα το φορτίσεις? Τουλάχιστον με το υβριδικό θα κινηθείς με βενζίνη. Σίγουρα σε 5-7 χρόνια το ηλεκτρικό θα είναι μονόδρομος.Αλλά μέχρι τότε?Μεγάλη κουβέντα ανοίγεις, αλλά δεν είναι έτσι όπως τα λες.
Τέλος πάντων, αν θες υβριδικό, πάρε υβριδικό. Για μένα, συγκεντρώνει τα μειονεκτηματα και των δύο τεχνολογιών.
Σχετικά με το χώρο αποσκευών, να σου πω ότι το Captur και το T-cross έχουν τη δυνατότητα να τον αυξάνουν κλιμακωτά μετακινώντας το πίσω κάθισμα. Στο Captur μπορεί να φτάσει έτσι στο πρωτοφανές μέγεθος των 536 λίτρων μέχρι το ύψος της εταζέρας, με την προϋπόθεση όμως ότι πίσω θα κάθονται μικρά παιδιά που δε χρειάζονται πολύ χώρο για τα πόδια.Τα σέβη μου.
Προσανατολίζομαι σε αγορά του νέου Vitara Hybrid, 1.4 48V 2WD με 129hp. Τη βασικιά την έκδοση, GL, γιατί το μπαγιόκο είναι λίγο. Tη 4κίνηση AllGrip δεν μοιάζει να τη χρειαστώ ποτές μιας και χώμα (μέχρι σήμερα στα 43 μου) ζήτημα να έχω πατήσει με αυτοκίνητο 10 φορές. Η χρήση του θα είναι 90% πόλη + τυπικάς διακοπάς εντός Ελλάδος.
Είδα και το STonic που με αρέζει πολύ εμφανισιακώς αλλά απο χώρους είναι σαν polo. Απογοήτευση.
Επίσης μικρά μου φάνηκαν τα Captur, TRoc/TCross. Huyndai/Seat τα σιχαίνομαι, δεν τα εξετάζω καν.
Αυτά που με ενδιαφέρουν είναι:
• αξιοπιστία
• χώροι (ζευγάρι και πιτσιρικάς, καρότσια, @ρχίδια, μύδια)
• να μη τσούζουν τα service και
• η απουσία τριγμών στο εσωτερικό (κάπου διάβασα ότι έχουν παραδοσιακά ένα τριγμό στο καντράν, γνωρίζετε κάτι σχετικά?)
Έχουν μια προωθητική ενέργεια "Hybrid for U" που γλυτώνεις τέλη ταξινόμησης.
Για να μη σας ζαλίζω, η βασικιά έκδοση GL βγαίνει στα 18 και κάτι ψιλά. Να το τσιμπήσω?
Ποιά η γνώμη σας?
Υπάρχει εναλλακτική με ταβάνι τα χρήματα αυτά + χώρους αντίστοιχους του Vitara που δεν έχω σκεφθεί?
Το θέμα με τον αριθμό των διαθέσιμων φορτιστών και τον αριθμό των αυτοκινήτων που περιμένουν να φορτίσουν, φοβάμαι ότι για αρκετό διάστημα θα θυμίζει το σκύλο που κυνηγά την ουρά του...
Σχετικά με το χώρο αποσκευών, να σου πω ότι το Captur και το T-cross έχουν τη δυνατότητα να τον αυξάνουν κλιμακωτά μετακινώντας το πίσω κάθισμα. Στο Captur μπορεί να φτάσει έτσι στο πρωτοφανές μέγεθος των 536 λίτρων μέχρι το ύψος της εταζέρας, με την προϋπόθεση όμως ότι πίσω θα κάθονται μικρά παιδιά που δε χρειάζονται πολύ χώρο για τα πόδια.
Σημειωτέον επίσης ότι το Captur και το T-cross, μαζί με το Kamiq, είναι τα b-suv με την πιο άνετη ανάρτηση. Η σκληρή ανάρτηση είναι ένα σημείο όπου πάσχουν τα περισσότερα b-suv λόγω μικρού μεταξονίου, απλούστερης ανάρτησης και σχετικά μεγάλου ύψους.
Όσον αφορά την αυξημένη απόσταση από το έδαφος, μπορεί να σε ενδιαφέρει και μέσα στην πόλη, αν αναγκάζεσαι πχ να ανέβεις πεζοδρόμιο.
Το Captur έχει τεράστια απόσταση 21 εκατοστών από το έδαφος, που παραπέμπει σε καθαρόαιμο SUV και μπορεί να είναι σημαντικό πλεονέκτημα για κάποιους.
Η τετρακίνηση ίσως δεν είναι απαραίτητη και ούτως ή άλλως δεν είναι πανάκεια εάν δεν την υποστηρίζει το σύστημα μετάδοσης. Εδώ αξίζει να αναφερθεί ότι το Puma έχει στάνταρ σύστημα ελέγχου του διαφορικού με προγράμματα για χιόνι, χαλίκι κλπ που -ειδικά σε συνδυασμό με ένα ζευγάρι κατάλληλα λάστιχα μπροστά- μπορεί να το περάσει από σημεία που ένα απλό δικίνητο (ή ένα τετρακίνητο χωρίς κάποιο είδος μπλοκέ διαφορικού) θα κολλήσει. Το ίδιο σύστημα προσφέρει και το 2008, αλλά μόνο στην έκδοση Allure plus και άνω και με κόστος 550€.
Είμαστε κι εμείς σε αναζήτηση b-suv, αλλά με διαφορετικά κριτήρια επιλογής. Έχω μια αρκετά καλή εικόνα της αγοράς, παρότι έχουμε μείνει πίσω στο θέμα test-drive λόγω μη διαθεσιμότητας στην περιοχή μας.
Αυτά που έχουμε στην τελική τετράδα είναι το 2008, το Captur, το αναμενόμενο Υaris cross και το Puma (το οποίο αντικατέστησε το Μokka που έκλεινε αρχικά την τετράδα).
Κατά τη γνώμη μου το 2008 και το Captur ξεχωρίζουν σε χώρους επιβατών και απτή ποιότητα κατασκευής.
Το απλό Yaris που δοκίμασα, μου άρεσε πολύ όσον αφορά το υβριδικό σύστημα κίνησης και την eCVT μετάδοση, αλλά με απογοήτευσε όσον αφορά την ποιότητα των πλαστικών και της κύλισης.
Το Puma ήταν εξαιρετικό όσον αφορά την οδηγική αίσθηση. Ήταν λίγο πιο στενάχωρο στην καμπίνα επιβατών, αλλά έχει μεγάλο χώρο αποσκευών. Τα υλικά του είναι μέτρια σε σχέση με τα γαλλικά, αλλά όχι χειρότερα από το Yaris. Η σφιχτή ανάρτηση μεταφέρει ένα τρέμουλο από τις μικροανωμαλίες του δρόμου, αλλά με ενόχλησε λιγότερο από ότι περίμενα.
ελπίζω να μετακόμισε ο διακόπτης του cruise control στο τιμόνι και να μην έχει μείνει κάτω από το χειρόφρενο...
Έχει μικρή μπαταρία και σασί από θερμικό..θα επέλεγα την πλήρως ηλεκτρική έκδοση του 2008, που λαμβάνει επιδότηση.