αλλο ενα θεμα επιλογης οχηματος (compact suv)




lakiss51

"Επαγγελματίας"
Μηνύματα
11.830
Reaction score
2.427
Δεν ξερω καθενας πως βλεπει τα πραγματα η τι εμπειριες εχει.Εδω και 26 μηνες με καπτουρ πετρελαιο και δεν εχει κανει κιχ.Πολυ καλο στην καταναλωση απροβληματιστο εντος και εκτος πολης.Ειναι μαλον το φθηνοτερο που ειχα τα τελευταια 25 χρονια και θα το προτεινα τηρουμενων παντα των αναλογιων (τιμη κλπ).
Πολυ το γουσταρω αυτο το capturακι, λενε οτι το ανανεωθεν εγινε ελκυστικοτερο εντος. Λεω να την "κανω" για εκει μα η ...ιδιοκτητρια του τανκερ τσιναει;)

Πανο καλοταξιδο!
 

Μηνύματα
14.877
Reaction score
20.422
ευχαριστω!

απο ηχο εχει την κλασσικη οθονη της suzuki , ενα διαιρουμενο μπροστα δυο διδρομα στις πισω πορτες.

συντομα θα εχει εναν τετοιο
http://www.dragiotis.gr/store/product_info.php?id=5646&ccid=8&cpid=67&t=8-

μαλλον ενα σετακι hybrid audio legatia SE (L1se + L6se) και ενα rainbow vanadium 10 , το παλιο που επαιζε στα 10-14 λιτρα
οσο να ναι κατι καλυτερο θα βγει
 

Μηνύματα
14.877
Reaction score
20.422
ασχετο αλλα χρησιμο

στη δηλωση του 2019 (για τα εισοδηματα του 18) θα μπει η προκαταβολη για την αγορα ασχετα αν δεν εχει παραλληφθει το οχημα μεσα στο ετος; (πιστευω ναι)

σε ποιον κωδικο ομως οεο; σε αυτον που του ανηκει το οχημα; σε αυτον που τα πληρωσε;
αν μεν μπουν στον κωδικο αυτουνου που τα πληρωσε εχει καλως, αν μπει σε αυτον που του ανηκουν μικρο το κακο, αλλα το επομενο ετος θα πρεπει να βαλει και την εξοφληση η οποια ειναι ποσο σχεδον διπλασιο του εισοδηματος του - θα παιζει ποθεν εσχες τωρα που να εκκαθαριζονται ξεχωριστα οι δηλωσεις γ@μW την ΠΦΑ που να τους παρει ο διαολος τον πατερα τα μ!#$%!σκυλα;

ε vlassis-s μου;
 

Μηνύματα
4.419
Reaction score
14.360
Καλορίζικο κ καλοτάξιδο..!
Να το χαίρεσαι!
Είναι πανέμορφο, κ το χρώμα του πάει πολύ!;)

18_happy_man_loving_his_new_small_sized_compact_car.jpg.jpg
 

lakiss51

"Επαγγελματίας"
Μηνύματα
11.830
Reaction score
2.427
ευχαριστω!

απο ηχο εχει την κλασσικη οθονη της suzuki , ενα διαιρουμενο μπροστα δυο διδρομα στις πισω πορτες.

συντομα θα εχει εναν τετοιο
http://www.dragiotis.gr/store/product_info.php?id=5646&ccid=8&cpid=67&t=8-

μαλλον ενα σετακι hybrid audio legatia SE (L1se + L6se) και ενα rainbow vanadium 10 , το παλιο που επαιζε στα 10-14 λιτρα
οσο να ναι κατι καλυτερο θα βγει
Ακόμα έχω τον Helix (A4; ) που είχα βάλει στον Δραγιωτη προ +15ετιας (σε Α146, είχαμε βρεθεί εκεί Πανο), σκυλί είναι!
 

Μηνύματα
14.877
Reaction score
20.422
σκλι μαυρο εβγαινε και ασημι
αλλα νομιζω ειχες Β4 τον αμεσως επομενο (δεν παιρνω και ορκο εινια και ο γερμανος γιατρος που με προβληματιζει)

@VLASSIS-S ακουει . τι να γραψω στη δηλωση οεο;
 

Μηνύματα
27.077
Reaction score
25.012
Καλοτάξιδο και καλόστρωτο το νέο παιγνίδι ρε μούργο.
Να το χαίρεται η κυρά , μιάς και εσύ δεν θα, και εύχομαι , κανένα σκασμένο λάστιχο.
Οτι καλύτερο εύχομαι στην νέα συμβίωση.
 

Μηνύματα
14.877
Reaction score
20.422
μεχρι στιγμης μισα μισα τα χουμε τα χλμ
το παμε και σκ "γιατι καιει λιγοτερο βρε κουτο"
 

Μηνύματα
14.877
Reaction score
20.422
το λοιπον μετα απο 2000 χλμ

α) δεν εχω καταφερει να εμπλεξω τον ηλεκτρονικο διαολο ακομα (esp) , ενω στο σουιφτακι το εκανα σχεδον κατα βουληση , αυτο το πραμμα αρνειται να συμπεριφερθει ακομψα ακομα και σε αποτομες αλλαγες διευθυνσης. δηλωνω ικανοποιημενος , αν και δυσανασχετω με τις ικανοτητες μου πλεον

β) στο sport ειναι η χαρα του παιδιου. κραταει 2000-2500 στροφες στο λιγο γκαζι (απο 1500-2000 στο auto) και στο πατημα κατεβαζει ταχυτητες οσο χρειαζεται. χωρις υπερβολες. προσπερνας 4αδες 5αδες οχηματα στο επαρχιακο δικτυο της ευβοιας με ταχυτητα εξοδου 150 βαλε. η διαφορα στην καταναλωση ειναι ορατη στο επαρχιακο δικτυο (αφου κινεισαι με 1 εως 2 σχεσεις κατω) αλλα στον αυτοκινητοδρομο δυσδιακριτη.

γ) τα paddles αποδεικνυονται χρησιμα/ευχρηστα (στο 211 πχ δεν τα χρησιμοποιησα σχεδον ποτε , οσες φορες το πηρα βολτα). στο προγραμμα auto που οπως ειπαμε κραταει χαμηλες στροφες, πατας 2 με το αριστερο και μετα χαλαρο πατημα στο γκαζι για να βγεις να προσπερασεις (ανεβαζοντας με το δεξι χαλαρα στις 5000 , δε θελει παραπανω). μετα απο λιγα δευτερολεπτα καταλαβαινει οτι τελειωσε το παιχνιδι και γυρναει μονο του στο D. ειναι οι στιγμες που δε θελεις να χρησιμοποιησεις το sport και που δε θες να πατησεις τερμα γκαζι για να κανεις μια συνηθισμενη προσπεραση. αυτο μπορει να δειχνει οξυμωρο , αλλα αμα εχεις συνηθισει απο το αλλο (που εχει και τα διπλα αλογατα) απλα να χαιδευεις το γκαζι και να ανεβαζει χλμ , σου δειχνει πολυ οικειο.

δ) ταξιδι. το καθισμα ειναι καλο. οχι οσο καλο πιστευα , αλλα καλυτερο ολων των αλλων που οδηγησα και σιγουρα οχι κουραστικο.
στο επαρχιακο δικτυο κινεισαι γρηγορα , στο αυτοκινητοδρομο ανοιγει τα 170-180 σχεδον για πλακα (= οτι δεν χρειαζεται να κατεβαζεις, να πατας τερμα γκαζι και λοιπα γραφικα) , τα κραταει και στην ανηφορα και γενικα δε θα σε ενοχλησει καπου. προφανως αν ερθει ενα x6 απο πισω σου θα κανεις δεξια, δεν ειναι πχ σαν το cx7 που μπορεις απλα να ανοιξεις και εσυ μεχρι τα 200-220 και να αποφασισεις να κανεις δεξια οταν βαρεθεις να καις βενζινη. Αλλα μεταξυ μας αυτο ηταν λιγο πολυ γνωστο. το κιβωτιο πολυ μακρυ (οπως σχεδον ολα τα συγχρονα τουρμπατα) με αποτεσμα να εχεις 130 κοντερ με 2100. Θορυβο κινητηρα δε θα ακουσεις μεχρι τα 140-150 αν κινεισαι απαλα , ουτε καν στα 180 αρκει να μην ζητησεις να επιταχυνεις , οποτε σε αυτο το φορτιο πιθανοτατα θα κατεβασει ταχυτητα.

ε) adaptive cruise control , εχει πλακα. βαζεις μια ταχυτητα πχ 150 και πηγαινεις, βρισκει αυτοκινητο κοβει μονο του, κανεις αριστερα ανοιγει μονο του , φτανεις διοδια κοβει μεχρι να σταματησει (οπου και σου λεει , συνεχισε μονος σου , ελεος πια , ολα εγω;)
θα το ελεγα aggressive στη ρυθμιση του ομως, ισως θα επρεπε να ρυθμιζει λιγο το κερδος ωστε αν εχεις θεσει τα 150 σαν στοχο και εισαι στα 110 πισω απο ενα οχημα το οποιο θα προσπερασεις, δεν εχει νοημα να ανοιγει με ολα για να πιασει τον στοχο. (σε τετοια διαφορα μπορει να κατεβασει και δυο ταχυτητες). ειναι παντως που χρησιμο και κατα τα αλλα δουλευει σωστα.

στ) καταναλωση. αναλογως κεφιων φυσικα. μεσα στην πολη δρομολογιο χολαργος πειραιας και πισω θελει περι τα 7-7.5
το κοριτσι που κανει πιο μικρες διαδρομες παει 8.5-9
επαρχιακο δικτυο 6.5-7.5
εθνικη απο 6.0 (με 110-120) μεχρι 8.0 (140-160) ισως και λιγοτερο απο 8.0
αποτελεσμα , το πρωτο αυτοκινητο στην ιδιοκτησια μου που βγαζει ανετα πανω απο 500χλμ με ενα γεμισμα (γενικα το εχω αγχος, το cx7 θελει πολυ υπομονη εκτος πολης για να παει στα 500, το φιεστα ομοιως, το hrv ουτε συζητηση, το 205 με τιποτα). 47 λιτρα ονομαστικη χωρητικοτητα, βγαζουν 450-500 πριν το λαμπακι σε ολες τις συνθηκες. το λαμπακι σημαινει περπου 5 λιτρα υπολοιπο αρα αλλα 80 χλμ. Σε συνθηκες διακοπων εχεις ανω τον 600χλμ αυτονομια.

ζ) λοιπα ηλεκτρονικα μπλιμπλικια.
- καμερα οπισθοπορειας, μια χαρα, φωτεινη υπερευρυγωνια, θελει να την συνηθισεις λιγο
- αισθητηρες παρκαρισματος, γενικα υπερευαισθητοι, αλλα μετα απο περσοναλ καλιμπρεισον μπορεις να περνας στην τριχα. μειονεκτημα ειναι οτι οι ενδειξεις τους φαινονται στην οθονη των οργανων. συνηθως οταν τις χρειαζεσαι το τιμονι ειναι στριμμενο και φυσικα δεν τις βλεπεις.
- lane departure assistant . προειδοποιει οπτικα και με κραδασμο στο τιμονι. διακριτικο το λες, σε σχεση με το opel πχ που μας ειχε παρει τα αυτια με το μπιμπιμπιπ. η δευετρη λειτουργια του ειναι οταν εχεις ευδιακριτες λωριδες δεξια και αριστερα (δηλαδη μονο εθνικη για μας) που στριβει και το τιμονι μοναχο του για να μην βγει εκτος (κατ επιλογην) αλλα ταυτοχρονα σου θυμιζει να πιασεις το τιμονι. τη δευτερη φορα σου βγαζει και ηχητικο , για τριτη δεν ξερω , φανταζομαι θα φρεναρει το αυτοκινητο γιατι ο οδηγος μαλλον κοιμαται (δεν το εψαξα)
- προειδοποιηση τυφλου σημειου, ενδειξε στον καθρεπτη και αν βγαλεις και φλας ηχητικη προειδοποιηση. οι ιδιοι αισθητηρες σε προειδοποιουν για καθετα ερχομενα αυτοκινητα οταν κανεις οπισθεν (χρησιμοτατο - αλλα πρεπει να βλεπεις την οθονη των οργανων - εχει ηχητικη προειδοποιηση)
- φυσικα επισημανση οτι πλησιαζεις αποτομα στον μπροστινο (δεν καταφερα να το κανω να φρεναρει. θελω να το δοκιμασω με ενα χαρτοκουτο) . καταλαβαινει και πεζους

η) ευκολια χρησης. γενικα ειναι οχημα που δε σε δυσκολευει πουθενα. παρκαρει ευκολα, κινειται ξεκουραστα, αλλαζεις εδαφη χωρις κοπο, το φορτωνεις ευκολα , παει γρηγορα, δε σε ενοχλει στο στριψιμο πουθενα.
δεν εχει βεβαια αισθηση χωρου του hrv . στο χωριο που πηρα το hrv για μια αποστολη φορτωματος (πλυντηριο πιατων στο μαστορα) εντυπωσιαστικα για αλλη μια φορα απο το ποσο ευκολοδηγητο οχημα ειναι. μπαινεις και φευγεις με μια , με υποδειγματικη αισθηση χωρου.

θ) φορτωμα. 4μελης οικογενεια κατα τη γνωμη μου θα κανει τα παντα. ο χωρος αποσκευων εχει διπλο πατωμα. μπορεις να το αφησεις στην πανω θεση (περασια με την πορτα) και να χρησιμοποιησεις τον κατω χωρο για μικρα σε υψος αντικειμενα.
μπορεις να κατεαβασεις το πατωμα χαμηλα για να βαλεις ψηλοτερα. μπορεις επισης να βαλεις την εταζερα στον κατω χωρο και να μεινει ελευθερο απο πανω να βαλεις οτι θελεις (το πιο χρησιμο κατα τη γνωμη μου, εκμεταλευεσαι τον χωρο στο μεγιστο δυνατο). μια μεγαλη βαλιτσα (80χ40χ35) , τσαντα παιχνιδων παραλιας (ακανονιστου σχηματος, 40χ40χ60) , μαλακη τσαντα με ειδη παραλιας , το πτυσομενο σκιαστρο ( 70χ20χ20) , δυο back packs , στρωμα θαλασσης (ημιφουσκωμενο , για να μην τρομπαρεις μια ωρα μετα) , τρομπα, σακουλες με αγγουρακια/ντοματουλες/πιπεριες παραγωγης μπηκαν ολα πισω. αμα λαχει βαζεις και την thule στον κοτσαδορο και φορτωνεις και τα 4 ποδηλατα (δεν το κανα, αλλα γινεται).
εχει μπουκαλοθηκες σε καθε πορτα , που χωρανε μεγαλο μπουκαλι νερο.

ι) ηλιοροφη. τεραστια, τα ειπαμε αυτα, αλλα μιλαμε τεραστια οντως. πολυ μεγαλη και ανοιγει μεχρι πισω .
τεραστια , ατελειωτη. σχεδον καμπριο.
πολυ μεγαλη.
α και τεραστια.

κ) θα θελαμε
- διπλο κλειδωμα (στην ευρωπη δεν διατιθεται δεν ξερω γιατι)
- αυτοματα και τα 4 παραθυρα , οχι μονο του οδηγου (ημαρτον)
- comfort (υπαρχει και πλακετα εξτρα , αλλα αδυνατω να καταλαβω γιατι δεν προσφερεται στανταρ αυτος ο αστεια αξιας software αυτοματισμος)
- καλυτερη θεση για του αισθητηρες παρακαρισματος (πχ η μερσεντε τους εχει εκει ακριβως που τους χρειαζεται ο οδηγος , ακριβως στην μεση του οπτικου πεδιου και των 3 θεσεων)
 

melina

Cargo 200
Μηνύματα
22.818
Reaction score
40.984
θα το ελεγα aggressive στη ρυθμιση του ομως, ισως θα επρεπε να ρυθμιζει λιγο το κερδος ωστε αν εχεις θεσει τα 150 σαν στοχο και εισαι στα 110 πισω απο ενα οχημα το οποιο θα προσπερασεις, δεν εχει νοημα να ανοιγει με ολα για να πιασει τον στοχο.
Έχει modes πχ economy, sport, comfort?
 

Μηνύματα
14.877
Reaction score
20.422
το cruise control οχι (περαν την επιλογης αποστασεως σε 3 σταδια - δεν ειδα να εχει καποια αλλη επιδραση αυτη η ρυθμιση)
το αυτοκινητο εχει snow+lock/auto/sport
αυτο περιλαμβανει χαρτογραφηση κινητηρα, κιβωτιου, μεταδοσης
το auto ειναι το βασικο προγραμμα και ουσιαστικα αυτο που δινει εμφαση στην οικονομια
το sport επιλεγεται αλλα στο επομενο κυκλο οδηγησης θα γυρισει μονο του στο auto. στο sport εχει μονιμα αυξημενο ποσοστο εμπλοκης πισω αξονα (τυπου 20%) ωστε να ειναι πιο γρηγορη η εμπλοκη του αν χρειαστει. γενικα δεν το καταλαβαινεις οταν εμπλεκεται. δεν σπιναρει στην ασφαλτο με τιποτα, στο δε χωμα ισα που προλαβαινει να κανει ενα κλασμα της στροφης ενας μπροστινος τροχος πριν εμπλεξει τους πισω. το ειχα δοκιμασει προπερσυ σε συνθηκες χιονοδρομικου με θερινα λαστιχα και εμεινα ενθουσιασμενος.
το snow ειναι για συνθηκες ελλειπους προσφυσης , τυπου χωμα/αμμος/χιονι κλπ , ειναι πιο απαλο στο γκαζι (δεν το εψαξα ιδιαιτερα) πολυ πιο ευαισθητο στο να δωσει ροπη στον πισω αξονα. υπαρχει και η επιλογη lock , τυπου nissan που εχει μονιμα επλεγμενο τον πισω αξονα (φουλ ταση στο ηλεκτροσυμπλεκτη) για τα πολλα ζορια, τυπου αμμος που δεν θελεις να σκαψει μπροστινος τροχος καθολου και αποσυμπλεκει μονο του μετα τα 50χαω.
η επιδραση του προγραμματος οδηγησης στο cruise control ειναι αυτη του κινητηρα/κιβωτιου, δηλαδη στο sport ειναι ακομα πιο επιθετικο. Η αποψη μου ειναι οτι αυτην την ευκολια την θελεις για να μεταβαλεις την ταχυτητα σου σε συνθηκες ταξιδιου, αρα δε σε ενδιαφερει να πιασεις τωρα αμεσως την ταχυτητα στοχο , αλλα να κανεις το ταξιδι σου ανετο και οικονομικο.
συνεπως στην επιλογη auto τουλαχιστον θα επρεπε να ειχε μικροτερο κερδος στο pid ελεγκτη που αξιοποιει το συστημα.
 

Μηνύματα
14.877
Reaction score
20.422
αλλη μια δοκιμη ελαβε χωρα
βεβαια μετα την αγορα αλλα δεν εχει σημασια
επισης σε αλλο μεγεθος αλλα δεγα...
ειναι και vw (φτου κακα) αλλα τι να κανς

πηγα με το κοριτσι και τα διαολακια στρασβουργο για να δουν χριστουγεννιατικα λαμπιονια δεντρακια αρκουδακια αχουτο κλπ

φτασαμε φρανκφουρτη και απο κει ειχα κλεισει αυτοκινητο απο hertz
κλασσικα κατηγορια suv b καθοτι σε χαμηλο αμαξ δεν βολευομαι τι να κανω α
με αναβαθμισανε (τελοςπαντων) καθοτι πελαταρα και γκολντ σταρ αλαιανς μεμπερ ναουμ και με πηγαν στην παραπανω κατηγορια.
με λεει θα παρεις ολοκαινουριο αυτοκινητο , πρωτος θα μπεις.

και τι γυριζει και με δινει ο αλητης, σε μενανε τον ανατολιτη ,
φαουβε τιχουαν , iqdrive 2.0 tdi χειροκινητο.

ξενερα με το κλειδι στο χερι , μπαινω μεσα , δεν εχει καμερα (ημαρτον , 38000 αμαξι) αλλα εχει ηλεκτρομπλιμπλικια αλλαγης λωριδας , διατηρησης λωριδας να στριβει μονο του , ανταπτιβ κρουζ κοντρολ κλπ. (αλλα ειπαμε χωρις καμερα αμαγκαντ)

βαζω μπροστα , ξεκιναω , βαζω 2α σβηνει.
της μανουλας σου του κανω ξαναξεκιναω τα ιδια.
ντηζελ σε λεει, ροπη σε λεει και ετσι και πεσεις κατω απο 800 στροφες σβηνει.
κομματια να γινει βγαινω παραεξω , βρισκω ενα σαμαρακι , γκαπ η αναρτηση μμμ ωωωραιο suv .
αδιαφορο οχημα γενικα , καλους χωρους , αξιοπρεπη υλικα γενικα αλλα στο δρομο ειναι πως λεμε για τον πραγματικο οδηγο ενα πραμμα - καμια σχεση.

δουλευει υποτυπωδώς απο 1000-2000, καλα απο 2000-2500, δυνατα (λεμε τωρα) απο 2500-3500 και μετα πεφτει (αλλα ειναι μακρυ το κιβωτιο και δεν ειναι απαραιτητο).

δεν κανει φασαρια αλλα δεν ειναι οτι δεν ακους και μοτερ. ακουγεται σε ολο το φασμα λειτουργιας.

θα πω ενα καλο λογο - δεν μου το χα αυτο για vw - εχει παρα πολυ καλο μουλτιμηδια πραμμα, ωραια καλαισθητη οθονη, λογικο χειρισμο, αριστη διασυνδεση με android auto (4 μερες ακουμε vradio και καργα maps).
η καταναλωση λογικη για πετρελαιοκινητο (δεν το λυπηθηκα εκει που δεν ειχε ορια ο δρομος και πηγε απο αουτομπαν μεχρι επαρχιακο δικτυο στο μελανα δρυμο και ακινησια στην πολη**) , 750* χλμ με 48 λιτρα πετρολαδο και συνολικη χωρητικοτητα 58 λιτρα (αυτονομια στη χρηση μου 900+ χλμ)

η εκδοση αυτη εχει στη γερμανια 38000 ευρω (παναια μου) και δεν εχει καμερα (που ζουμε).
η αμεση συγκριση ειναι με το μαζντακι (που ειναι ασπουμε αντιστοιχων χωρων αλλα πιο μικρο λιγο) και το σουτζουκακι (που ειναι μικροτερο)

με την καμια.
ουτε με το ενα ουτε με το αλλο.
το μαζντα ειναι αυτοκινητο για οδηγηση. χωρια τα γκαζια. χωρια το πατημα στην εθνικη. μια χαρα παει το τιχουαν αλλα η αισθηση του μαζδα ειναι ανωτερη.
το σουτζουκακι καταρχην εχει ανωτερη λειτουργια στο μοτερ , τραβαει απο πολυ χαμηλα (που το tdi σβηνει η σερνεται) συνεχιζει μεχρι κοφτη και δειχνει δυνατοτερο απο οσο ειναι.
ενταξει καταναλωση σε σχεση με το μαζδα η μερα με τη νυχτα, το ιδιο ομως και τα γκαζια.
καταναλωση σε σχεση με το ζουκι ομως πολυ κοντινη . αν το ζουκι κινηθει τοσο αργα οσο το τιχουαν καιει ελαχιστα παραπανω (μην καθολου). ειναι ελαφρυτερο αλλα δεν προκειται και για αεροδυναμικο θαυμα.
αν βαλεις στο πακετο την χρηστικοτερη λειτουργια του boosterjet που δεν σε κρεμαει πουθενα δεν ειναι θεμα , χαλαλι το μισο λιτρο παραπανω (και αν - βλεπε αστερισκο)

* η διαδρομη απο φρανκφουρτη μεχρι στρασβουργο ειναι περιπου 200 χλμ , αυτα γινανε σανιδα σε μεγαλο μερος τους και η μεση καταναλωση εδειχνε περι τα 8.5λ/100χλμ. τα υπολοιπα 400+ ηταν σε δρομους με οριο ταχυτητας και επαρχιακο δικτυο δηλαδη χαμηλες ταχυτητες και συνεχομενη ομαλα διαβαθμισμενη λειτουργια - κορυφαιες συνθηκες για χαμηλη καταναλωση και τα υπολοιπα 150 ειτε σε κινηση (start/stop) ειτε σε χωρια , ειτε εθνικη σανιδα (λιγα ομως , καμια 40αρια και αν). συνεπως δεν θεωρω οτι το 6.5 ειναι κορυφαιο επιτευγμα καθως οι συνθηκες βοηθουσαν πολυ.
τοσο πχ βγαζει το ζουκι απο χολαργο μεχρι κυλληνη και με μεγαλυτερες μεσες ταχυτητες και με προσπερασματα στο επαρχιακο.

** οι γαλλοι πρεπει να ειναι ντιπ χαζοι. ντιπ για ντιπ.
το κεντρο της πολης κλεινει μεταξυ 1100 και 2200 καθε μερα απο τις 22 νοεμρβιου μεχρι 24 δεκεμρβιου.
τα σημεια εισοδου ειναι αυστηρως ελεγχομενα τοσο για πεζους οσο και για αυτοκινητα (προσβαση μονο με αδεια κατοικου η απο ξενοδοχειο - η περιπτωση μου) - συνεπεια της περσινης τρομοκρατικης επιθεσης τα χριστουγεννα.
η διαχειριση τοσο της αστυνομιας οσο και των πολιτων ηταν απελπιστικα χαζη. ουρες ακινητοποιημενων αυτοκινητων στα ορια των εισοδων - οχι για να μπουν μεσα, αλλα για να παρκαρουν στα στεγασμενα παρκινγκ τα οποια απο πολυ μακρυα ειχαν ενδειξεις οτι ΔΕΝ ΕΙΧΑΝ ΘΕΣΕΙΣ (COMPLAIT ρε χαιβανια , 3 στενα πριν το γραφει!)
η δε αστυνομια , δεν μπορει με μεσο ειχαν προσληφθει. διαχειριση κυκλοφοριας για σεμιναρια . σε ακινητοποιημενο δρομο να βαζουν λεωφορειο να περνα και να κλεινει ολη η διασταυρωση προς ολες τις κατευθυνσεις.
οι δε πολιτες, ρε χαιβανια αφου δε θα φτασετε ποτε στο κεντρο, αδειο περναγε το τραμ που πατε μεταμαξ;
 

Μηνύματα
427
Reaction score
425
Επειτα απο τους μήνες οδήγησης που πέρασες με το Suzuki πως σου φαίνεται πλέον το κάθισμα. Είσαι ευχαριστημένος?
 

Μηνύματα
14.877
Reaction score
20.422
το καθισμα ειναι καλο μεχρι 3 ωρες (σημειωση , προκειται για το δερμα/αλκανταρα καθισμα)
μετα ειναι ανεκτο.
λογικα μετα απο 7-8 ωρες οδηγηση θα σε κουρασει.
ιδανικα θελει λιγο πιο απαλο πατο σε σχεση με τα μαγουλα για να στηριξει ομοιομορφα το σωμα. θελει και λιγο χαμηλωμα στο πισω μερος για να ακολουθησει την καμπυλη του σωματος.
για πλευρικη στηριξη λιγα πραμματα , δεν ψαχνεις ομως να χωσεις γονατο σε κονσολα και πορτα για να στηριχθεις.

γενικα πλεον ειμαι ευαισθητος στην επιλογη καθισματος. παλιοτερα πχ εμενα 13 ωρες στο αεροπλανο και το προβλημα μου ηταν ο υπνος μονο. πλεον ακομα και σε 3 ωρες πτηση με ενοχλει το μετριο αεροπορικο καθισμα.
πιστευω οτι αν σε μενα ειναι επαρκες σε ανεση το καθισμα θα ειναι καλο για τον περισσοτερο κοσμο. (εκτος αν εχει να κανει με το οτι πατησα τα 41 και δεν ειμαι 30 πλεον)
 

Μηνύματα
427
Reaction score
425
Ευχαριστώ πολύ για την εμπεριστατωμένη απάντηση. Μετά από 10 χρόνια μοτοκρος και αλλα 15 εντούρο αντέχω 2 ώρες οδήγηση στο οπελ. Στο δε jimny τον χειμώνα όχι πάνω από μισάωρο. Επειδή όμως λόγω δουλειάς χρειάζομαι τετρακίνητο κοιτάζω το Qashqai και το Vitara. Πλέον πρώτα σκέφτομαι το κάθισμα μετά την κατανάλωση και έπειτα τα υπόλοιπα.
 

Μηνύματα
14.877
Reaction score
20.422
το qashqai ειναι μεγαλυτερο και μαλλον εχει περισσοτερα/ομορφοτερα μπλιμπλικια λαμπιονια οθονες κλπ
συνηθως η κατηγορια του εχει καλυτερα χαρακτηριστικα ανεσης στον τομεα αυτο αλλα δεν το εχω οδηγησει ποτε.
το απλο καθισμα του vitara (δηλαδη εκτος εκδοσης glx) μου φανηκε χειροτερο.
η τετρακινηση παντως ειναι απο τις καλυτερες αν πας σε εκδοση glx εχεις αρκετους λογους να το προτιμησεις.

παντως πρεπει να σημειωθει οτι τα τελευταιας εσοδειας μοτερ βενζινης εχουν ανεβει πολλα σκαλια αποδοσης
εχουν κλεισει σε πολυ μεγαλο βαθμο την ψαλιδα της καταναλωσης απο τα πετρελαια (λογικα ο skyactiv x αποτελει μνημειο αποδοσης) ενω παραδοξως οχι μονο δεν το εκαναν σε βαρος των χαρακτιριστικων ισχυος , αντιθετα μαλιστα διατηρησαν την υπεροχη τους στα σημεια που υπερτερουσαν (ευστροφια, αμεσοτητα στην αλλαγη φορτιου) και εξαφανισαν τα πλεονεκτηματα του ντηζελ (ευρος/περιοχη αποδοσης) και πηραν κεφαλι στο ευρος λειτουργιας.
παλιοτερα οδηγουσες 115 αλογα σε πετρελαιο και οταν το συνηθιζες πηγαινες σαν να ειχες 140 βενζινης, πλεον μαλλον το αντιθετο συμβαινει.

νομιζω οτι αυτη τη στιγμη πετρελαιο θα παρεις μονο αν γραφεις 30+ χιλιαδες χλμ το χρονο και σε νοιαζει η καταναλωση ενω για καποιο λογο δεν μπορεις να παρεις υβριδικο.

υποψην οτι πλεον τα πετρελαια με 5% βιοντηζελ οπως πωλουνται στην ελλαδα ειναι επιρρεπη σε μικροβιακη/μυκητιακη μολυνση και δεν μπορεις να κρατας καυσιμο για πανω απο 2-3 εβδομαδες χωρις χρηση αντιμυκητιακων προσθετων (σημαντικο κοστος ανα λιτρο). αρα πρεπει να βαζεις ποσοτητα που θα καταναλωθει σε 2 εβδομαδες και να μην γεμιζεις αν δεν υπαρχει λογος.
 

Gojakla

Αρχαιολάγνος πιουριτανίστας
Μηνύματα
5.250
Reaction score
7.491
Τα σέβη μου.
Προσανατολίζομαι σε αγορά του νέου Vitara Hybrid, 1.4 48V 2WD με 129hp. Τη βασικιά την έκδοση, GL, γιατί το μπαγιόκο είναι λίγο. Tη 4κίνηση AllGrip δεν μοιάζει να τη χρειαστώ ποτές μιας και χώμα (μέχρι σήμερα στα 43 μου) ζήτημα να έχω πατήσει με αυτοκίνητο 10 φορές. Η χρήση του θα είναι 90% πόλη + τυπικάς διακοπάς εντός Ελλάδος.

Είδα και το STonic που με αρέζει πολύ εμφανισιακώς αλλά απο χώρους είναι σαν polo. Απογοήτευση.
Επίσης μικρά μου φάνηκαν τα Captur, TRoc/TCross. Huyndai/Seat τα σιχαίνομαι, δεν τα εξετάζω καν.

Αυτά που με ενδιαφέρουν είναι:
• αξιοπιστία
• χώροι (ζευγάρι και πιτσιρικάς, καρότσια, @ρχίδια, μύδια)
• να μη τσούζουν τα service και
• η απουσία τριγμών στο εσωτερικό (κάπου διάβασα ότι έχουν παραδοσιακά ένα τριγμό στο καντράν, γνωρίζετε κάτι σχετικά?)

Έχουν μια προωθητική ενέργεια "Hybrid for U" που γλυτώνεις τέλη ταξινόμησης.
Για να μη σας ζαλίζω, η βασικιά έκδοση GL βγαίνει στα 18 και κάτι ψιλά. Να το τσιμπήσω?
Ποιά η γνώμη σας?

Υπάρχει εναλλακτική με ταβάνι τα χρήματα αυτά + χώρους αντίστοιχους του Vitara που δεν έχω σκεφθεί?
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.323
Μηνύματα
2.858.524
Members
37.895
Νεότερο μέλος
Mark Zappa
Top