αλλο ενα θεμα επιλογης οχηματος (compact suv)

tyler durden

Μη ριβγιούερ
Μηνύματα
5.681
Reaction score
2.728
Όλα τα B-SUV που ανέφερες είναι περίπου πανομοιώτυπα σε θέμα χώρων. Ρίξε μια ματιά και στο Nissan Juke Ascenda που ειναι πολυ καλό overall με καλούς χώρους για b-suv και ικανοποιητικό πορτ μπαγκάζ. Έρχεται και το Yaris Cross.
 
Last edited:

Gojakla

Αρχαιολάγνος πιουριτανίστας
Μηνύματα
5.250
Reaction score
7.491
Όλα τα B-SUV που ανέφερες είναι περίπου πανομοιώτυπα σε θέμα χώρων. Ρίξε μια ματιά και στο Nissan Juke Ascenda που ειναι πολυ καλό overall και value for money επιλογή, έρχεται και το Yaris Cross.

Το πρόβλημα είναι πώς τα υπόλοιπα που είδα μοιάζουν να έχουν μικρούς χώρους αποσκευών. Το Vitara σε αυτό το κομμάτι μοιάζει να είναι ανώτερης κατηγορίας. To juke το έχουν φίλοι και οι χώροι του είναι ανεπαρκής.
Το Yaris Cross δεν το είχα στο radar.

Thank you Παντελή :drinks:
 

Μηνύματα
15.012
Reaction score
20.746
εγώ το vitara το διάλεξα λόγω 4κίνησης ,ηλιοροφής και αυτομάτου κιβωτίου αν έλλειπε ένα από αυτά τα τρία δε θα το συζητούσα , εκείνη την περίοδο θα πήγαινα σε stonic ή kona .
τη σημερινή περίοδο θα εξέταζα το puma η yaris cross
τριγμούς δεν έχω. έχει ένα απαράδεκτο multimedia που είναι και δείχνει παλιακό, αν έχεις φώς απο δεξιά δεν βλέπεις χάρτη με τίποτα , το android auto αποσυνδέεται λόγω προβλήματος στην θύρα usb (άντε ξήγα το τώρα).
διαφορετικά έχω κάνει χρήση της 4κίνησης κατά τις διακοπές σε μέρη που τα δικίνητα περιμένουν αγροτικό να τα τραβήξει (πχ άμμο) και πηγαίνουμε παντού οικογενειακώς με χώρους που φτάνουν και περισσεύουν χωρίς μπαγκαζιέρες κλπ και ταχύτητες περί τα 140-150 στην εθνική (και αν οι συνθήκες το επιτρέπουν παραπάνω)

πχ
IMG_20210830_090839.jpg
IMG_20210830_091336.jpg


επιστρόφη μετά από 2 εβδομάδες διακοπών συν τα κηπευτηκά του παππού
 

tyler durden

Μη ριβγιούερ
Μηνύματα
5.681
Reaction score
2.728
Το πρόβλημα είναι πώς τα υπόλοιπα που είδα μοιάζουν να έχουν μικρούς χώρους αποσκευών. Το Vitara σε αυτό το κομμάτι μοιάζει να είναι ανώτερης κατηγορίας. To juke το έχουν φίλοι και οι χώροι του είναι ανεπαρκής.
Το Yaris Cross δεν το είχα στο radar.

Thank you Παντελή :drinks:
Χμμμ, τo Vitara απ' οτι φαίνεται στα χαρακτηριστικά του έχει χωρο αποσκευών 377 λίτρα, ο οποίος είναι μικρότερος από το μεσο όρο της κατηγορίας, σε σχεση πχ με 2008, Puma, Juke το τελευταίο μοντελο που έχει 422 λιτρα. Καλό είναι να κάνεις μια βόλτα στις αντιπροσωπείες να τα δεις από κοντά. Χαιρετώ Αντώνη :drinks:
 

Μηνύματα
1.173
Reaction score
186
Καλημέρα,
είμαι στην αναζήτηση αυτοκινήτου τύπου SUV, υβριδικού και είμαι μεταξύ του νέου HYUNDAI TUSCON και PEUGEOT 3008. Δεν έχω τις φοβερές γνώσεις γύρω από το θέμα αυτοκίνητο και ειδικά τις υβριδικές εκδόσεις. Έχει κανείς άποψη μεταξύ των 2 εταιρειών? Αξίζει το υβριδικό (θέμα συντήρησης, δεδομένου ότι κάνω max 10000 χλμ το χρόνο)? Στο Peugeot 3008 υπάρχει αμιγώς ηλεκτρική κίνηση, μέσω mode, ενώ στο TUSCON υπάρχει μόνο συνδυαστικά.
Πήγα είδα και τα δύο και ολολογώ ότι εντυπωσιάστηκα από το TUSCON. Έχετε να προτείνεται κάτι? Σε χρήματα είναι περίπου τα ίδια (48.000€) (2-3 χιλιάδες παραπάνω το Peugeot).

Γράφω σε αυτό το νήμα εκμεταλλευόμενος τη συζήτηση περί SUV. Αν δεν είναι σωστό, μπορεί να μεταφερθεί σε νέο νήμα (ας το κρίνει ο moderator)
 

symos

You're not worthy!
Μηνύματα
3.014
Reaction score
6.807
Σε χρήματα είναι περίπου τα ίδια (48.000€) (2-3 χιλιάδες παραπάνω το Peugeot).
2 ερωτήσεις:

α) Υπάρχει συγκεκριμένος λόγος (π.χ. πρακτικός) που δεν θες πλήρως ηλεκτρικό; Γιατί σε αυτά τα λεφτά (~55.000€ με την επιδότηση) ίσως μπορεί να βρεθεί κάτι

β) Τα 2 μοντέλα είναι τα μόνα που σκέφτεσαι; Βλέπω π.χ. και η υβριδική Χ1 στα ίδια λεφτά βγαίνει.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.380
Reaction score
125.487
είμαι στην αναζήτηση αυτοκινήτου τύπου SUV, υβριδικού και είμαι μεταξύ του νέου HYUNDAI TUSCON και PEUGEOT 3008.
Στα λεφτά σου μπορείς να πάρεις καθαρά ηλεκτρικό.

Προτείνω να κάνεις απλώς ένα τεστ ντραιβ σε vw-id4 και Ford Mustang Mach-E , έτσι για την "εμπειρία", και να το ξανασυζητήσουμε μετά.
 

Μηνύματα
1.173
Reaction score
186
Δε θέλω να ξαναμπλέξω με Γερμανούς και ειδικά από το Group VW. Στη BMW πληρώνεις πολλά και παίρνεις λίγα (από accessories). Γενκά είμαι τύπος που όταν αγοράζει αυτοκίνητο παίρνει την πιο πλούσια έκδοση, γι΄αυτό και το Hyundai ειδικά ανεβαίνει τόσο στην τιμή στην συγκεκριμένη έκδοση, και γενικά θεωρώ ότι είναι ότι πιο σύγχρονο και όμορφο έχω δει αυτή τη στιγμή.
'Ισως να πήγαινα να δω και το VOLVO XC-40 αλλά ανεβαίνει αρκετά.

Symos, όταν λες πλήρως ηλεκτρικό, έχεις κάτι υπόψη σου?
Στα λεφτά σου μπορείς να πάρεις καθαρά ηλεκτρικό.

Προτείνω να κάνεις απλώς ένα τεστ ντραιβ σε vw-id4 και Ford Mustang Mach-E , έτσι για την "εμπειρία", και να το ξανασυζητήσουμε μετά.
Έχεις κάτι υπόχη σου σε καθαρά ηλεκτρικό, αλλά πάντα SUV?
To Mustang είναι εντελώς άλλου χαρακτήρα από αυτό που ψάχνω
Εκείνο που φυσικά επίσης με ενδιαφέρει είναι το θέμα αξιοπιστία και κόστους after sales (service, ανταλλακτικά).
Πιστεύω το Hyundai να είναι πιο αξιόπιστο. Τι λέτε?
 


symos

You're not worthy!
Μηνύματα
3.014
Reaction score
6.807
Symos, όταν λες πλήρως ηλεκτρικό, έχεις κάτι υπόψη σου?
Κυρίως τη Mach E και την iX3 είχα στο μυαλό μου. Απ'ότι βλέπω όμως τα αποκλείεις και τα δύο.

Για τη Mach E πάντως δεν καταλαβαίνω τι εννοείς ακριβώς όταν λες είναι άλλου χαρακτήρα. Θα το καταλάβαινα αν εννοούσες πως σχεδιαστικά σου φαίνεται πολύ σπορ/επιθετική, το Hyundai όμως είναι ακόμα πιο επιθετικό σχεδιαστικά (νεύρα, γωνίες κλπ.). Η Mach E είναι αν μη τι άλλο πιο ραφιναρισμένη.

Και το XC40 παίζει σε ηλεκτρικό (και είναι και πύραυλος) αλλά πιο μικρό και εν τέλει μάλλον ακριβότερο από τα παραπάνω για την τοπ έκδοση.

Φυσικά το πιο οικονομικό θα ήταν το ID.4 αλλά δεν μπορώ να πω ότι δεν σε καταλαβαίνω όσον αφορά το Group. Θα μου πεις ηλεκτρικό είναι, αλλά παράθυρα έχουν και τα ηλεκτρικά...
 


Μηνύματα
1.173
Reaction score
186
Κυρίως τη Mach E και την iX3 είχα στο μυαλό μου. Απ'ότι βλέπω όμως τα αποκλείεις και τα δύο.

Για τη Mach E πάντως δεν καταλαβαίνω τι εννοείς ακριβώς όταν λες είναι άλλου χαρακτήρα. Θα το καταλάβαινα αν εννοούσες πως σχεδιαστικά σου φαίνεται πολύ σπορ/επιθετική, το Hyundai όμως είναι ακόμα πιο επιθετικό σχεδιαστικά (νεύρα, γωνίες κλπ.). Η Mach E είναι αν μη τι άλλο πιο ραφιναρισμένη.

Και το XC40 παίζει σε ηλεκτρικό (και είναι και πύραυλος) αλλά πιο μικρό και εν τέλει μάλλον ακριβότερο από τα παραπάνω για την τοπ έκδοση.

Φυσικά το πιο οικονομικό θα ήταν το ID.4 αλλά δεν μπορώ να πω ότι δεν σε καταλαβαίνω όσον αφορά το Group. Θα μου πεις ηλεκτρικό είναι, αλλά παράθυρα έχουν και τα ηλεκτρικά...
H Mach-E δεν είναι SUV.
 

symos

You're not worthy!
Μηνύματα
3.014
Reaction score
6.807
H Mach-E δεν είναι SUV.
Σχετικό είναι αυτό και εξαρτάται από τη χρήση που θες να κάνεις.

Π.χ. η θέση οδήγησης και η πρόσβαση είναι σχετικά ψηλά (όπως τα περισσότερα SUV) και υπάρχει και 4κίνητη έκδοση. Ναι, δεν έχει μεγάλο ground clearance, αλλά μήπως το Huyndai έχει; (spoiler alert: δεν έχει)

Μεταξύ των 2 που ρώτησες αρχικά πάντως, το Peugeot έχει μεγαλύτερο clearance (εφόσον αυτό είναι σημαντικό για σένα) και επίσης το ότι προσφέρει αμιγώς ηλεκτρική κίνηση είναι πολύ σημαντικό πλεονέκτημα.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.380
Reaction score
125.487
Το id4 είναι σουβ, έχει 21 cm ground clearance, είναι καθαρόαιμη ηλεκτρική πλατφόρμα, κι έχει και μασαζοκαθισματα και head up display και ματριξ φώτα που στρίβουν πολύ, και ηλιοροφη, και και και, και του πουλιού το γάλα σε πιο λογικά λεφτά από όσο νομίζετε.

Είναι λάθος να το προσπερνάμε έτσι χαλαρά...

Το μαστανγκ, για να είμαστε ειλικρινείς, έχει μόνο 15cm ground clearance, όσο έχει και το id3. Τι σόι σουβ είναι τόσο χαμηλό, δε ξέρω.

Προσωπικά, σε σχέση με το χιουνται, θα προτιμούσα και Σκόντα ενιακ και id4 με κλειστά μάτια, 100%.
 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.380
Reaction score
125.487
Και το XC40 παίζει σε ηλεκτρικό (και είναι και πύραυλος) αλλά πιο μικρό και εν τέλει μάλλον ακριβότερο από τα παρα
Ναι, παραείναι ακριβό, και κάπως αδιάφορο από μέσα.

Το μοντελ Υ επίσης ακριβότερο.

Το EQA ξεκινάει από τα 49 αλλά γυμνό.
Κι αυτό ακριβό, αλλά ενδιαφέρον.

Το μπεστ vfm είναι το id4, που θα βγει στο μπάτζετ σου.
 


Vakis2000

Κλιψ κλαψ
Μηνύματα
7.033
Reaction score
8.060
Μιας και κοιτάμε νέα μοντέλα, είδε κανείς το νέο qashqai?
Αξίζει το ανεβασμένο κόστος σχετικά με το προηγούμενο?
Ψάχνομαι και εγώ σιγά - σιγά.
 

Μηνύματα
1.173
Reaction score
186
Το id4 είναι σουβ, έχει 21 cm ground clearance, είναι καθαρόαιμη ηλεκτρική πλατφόρμα, κι έχει και μασαζοκαθισματα και head up display και ματριξ φώτα που στρίβουν πολύ, και ηλιοροφη, και και και, και του πουλιού το γάλα σε πιο λογικά λεφτά από όσο νομίζετε.

Είναι λάθος να το προσπερνάμε έτσι χαλαρά...

Το μαστανγκ, για να είμαστε ειλικρινείς, έχει μόνο 15cm ground clearance, όσο έχει και το id3. Τι σόι σουβ είναι τόσο χαμηλό, δε ξέρω.

Προσωπικά, σε σχέση με το χιουνται, θα προτιμούσα και Σκόντα ενιακ και id4 με κλειστά μάτια, 100%.
Γιατί δεν είσαι θετικός στο Hyundai? Το θεωρείς λιγότερο αξιόπιστο από το skoda ή από τα υπόλοιπα του group VW?
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.380
Reaction score
125.487
Γιατί δεν είσαι θετικός στο Hyundai?
Γιατί δεν είναι καθαρόαιμο ηλεκτρικό.

Ξεκάθαρα πράγματα.

Δευτερευόντως γιατί δε μου αρέσει ούτε απ'εξω ούτε από μέσα, και δε με πείθει ούτε ως ποιότητα υλικών.

Το αν είναι αξιόπιστο, γενικώς ναι, είναι η χιουνται.

Ωστόσο, αυτό θα το προτιμούσα, κι ας μην είναι θεωρητικά αξιόπιστη τόσο πολύ η αουντι:


Κι είναι πρακτικά όμοιο με το id4, αλλά με λίγο καλύτερη ποιότητα κατασκευής.
 
Last edited:


Μέλη online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.598
Μηνύματα
2.867.335
Members
37.936
Νεότερο μέλος
albie
Top