βινύλιο + λάμπες + πάνελ . . . είναι το καλύτερο ;

Μηνύματα
12.854
Reaction score
10.072
Το ότι εδώ στο forum κάποιοι συντονιστές - διαχειριστές συγκέντρωσαν πληροφορίες που εξυμνούν τα ενισχυτικά στέρεας μορφής , εμενα δεν μου λεει τιποτα!
Στο διαδίκτυο υπάρχουν χιλιαδες αναφορες που ισχυρίζονται το αντιθετο!
Ε, βάλε κι εσύ μερικές αναφορές εδώ να διαβάσουμε.
 

Μηνύματα
634
Reaction score
575
Οτι κι αν λενε οι μετρησεις καλοι μου φιλοι, τη "μαγεια" της λαμπας δεν την αλλαζουν οσοι θελουν κατι ξεχωριστο.
Αν τα ηχεια δεν παιζουν καλα με το λαμπατο μας θα αλλαξουμε λαμπατο ή ηχεια και δεν τρεχει τιποτα.:)
Ο συνδυασμος Βινυλιο Λαμπες Πανελ δεν ειναι ο πιο ευκολος αλλα ειναι πιο ενδιαφερον κατα τη γνωμη μου.
 

Μηνύματα
9.110
Reaction score
8.905
Αρκεί τα ΄΄ανάλογα΄΄ να μη γίνονται...παράλογα.
Θα κρατήσω αυτό το λογοπαίγνιο ως εύστοχο, γιατί όντως η χρυσή τομή βρίσκεται κάπου στην μέση και φυσικά χωρίς τις υπερβολές. Ακόμα και οι παλιοί "θεωρητικοί του χθες" καλά και σωστά τα έλεγαν, αλλά υπάρχον πολλοί παράγοντες για να φτάσεις στην σωστή και πιστή αναπαραγωγή, και απαιτεί γνώση, κουρδισμένες σωστά μηχανές, φροντισμένο χώρο, αλλά και εμπειρία ακροάσεων.

Θυμάμαι από παλιά, ότι αρκετοί, που ήταν και υποστηρικτές των "θεωρητικών", όταν άκουγαν τα σύστημά τους που είχαν στημένα... μετά οι "φίλοι τους" έλεγαν τα χειρότερα... για να μην πω τίποτε άλλο... Άρα η αλήθεια δεν κρύβεται μόνο στα νούμερα...?

Πχ. τα Grimm δεν παίζουν παντού το ίδιο, εάν χαλάει κάποιος "κρίκος της σωστής αναπαραγωγής" στην προκείμενη περίπτωση ένας κακός χώρος... θα τα κάνει να ακουστούν βαρετά και αδιάφορα.

Αυτά προς το παρόν γιατί βαριέμαι για παραπάνω....
 

S

sk4t4

Guest
Για να λυθει το θεμα πρεπει να ξεμπερδεψεις μεσα σου και να ξεκαθαρισεις οτι υπαρχει μεγαλη διαφορα στην οδηγηση απο μαγνητοστατικα με ηλεκτροστατικα ηχεια. Εσυ τα τσουβαλιαζεις με τον τροπο που τα γραφεις.

Ο Λουκας Στεφανιδης (ANAKROUSIS) παρολο που εχει θηρια διμετρα (και βαλε) ηλεκτροστατικα (Sound Lab), τα οδηγει αποκλειστικα με λυχνιες. Αυτο δεν σημαινει ισως κατι, γιατι απλουστατα ο ανθρωπος αντιπροσωπευει πανελ και λυχνιες. Αν ειχε και τρανζοστορατους δεν αποκλειεται να τ ακουγαμε και με αλλο τροπο. Στο Νακκα τα Quad τα ειχαν επισης με ενισχυτες λυχνιες. ΑΝ πας ομως σε μαγνητοστατικα (πχ ANALYSIS) τοτε οντως θα τ ακους περισσοτερο με τρανζιστορ.

Μια και ανεφερες τα Martin Logan, ας δουμε τι εγραφε εδω στο φορουμ σε μια παρουσιαση ο αγαπητος Βασιλης Τσαντουλης για τα ML SUMMIT.
"Σαν φορτίο φαίνεται δύσκολο ! Τι γίνεται με τους συνοδούς

ενισχυτές;

Κανένα πρόβλημα!!!!!!

Πρέπει να ληφθεί υπόψιν ότι το ηχείο (92db/w/m) δεν απαιτεί πολλά


πράγματα από τον ενισχυτή στις χαμηλές συχνότητες αφού έχει τους δικούς


του ενσωματωμένους ενισχυτές. Πρέπει να σημειωθεί ότι αυτοί δεν


τροφοδοτούνται από χαμηλού επιπέδου σήμα (από προενισχυτή) αλλά από


υψηλού από την έξοδο ηχείων του τελικού ή ολοκληρωμένου!

Επίσης η "ωμική" βουτιά γίνεται κοντά στα 20000 Hz όπου το μουσικό


περιεχόμενο είναι ελάχιστο και οι απαιτήσεις από τον ενισχυτή μικρές.

Στην πράξη το ηχείο οδηγείται επαρκέστατα από καλούς ενισχυτές 20

watts και πάνω. Δεν έχει πρόβλημα με τρανζιστοράτους,με ψηφιακούς, με


λαμπάτους push-pull,με SE.

Είχα θαυμάσια αποτελέσματα από SE ολοκληρωμένο με 300Β στην

οδήγηση και 845 στην έξοδο. Στην θέση ακρόασης με το ενισχυτάκι αυτό


είχα αβίαστα 107 db κορυφής!"


Τωρα σε μια εκθεση αν ο Χ αντιπροσωπος τα οδηγησει με 500 βατ η 1000 τρανζοστορ αυτο εξαρταται με το τι θελει να προωθησει και να πουλησει ο εμπορος.
Καλημερα.Περι Martin Logan,το CLS 2 που ανεφερα δεν οδηγειτο ουτε απο Krell της εποχης.Το ειχε γνωστος και το ειχα ακουσει επανειλημμενως.Η ιδια η Martin Logan το αναγνωρισε και το εβγαλε σαν CLS2z με την αντισταση του πλεον να πεφτει στο 1.5Ω αντι για 0.7 Ω,για να ειναι πιο 'φιλικο'.Οσο για το μικροτερο μοντελο της που ανεφερα,το Aerius,και το παραδειγμα με τους Conrad Johnson,αν το ακουγες διπλα-διπλα με τον λαμπατο MV 52 και τον αρκετα φθηνοτερο τρανζιστορατο MF 80 η τον μικρο MOTIF,πιστευω οτι θα συμφωνουσες μαζι μου.Περι Quad,ειχε o αντιπροσωπος μεγαλο τρανζιστορατο της Quad προς επιδειξη;Παντως,το αυτο αντιπροσωπευω-αυτο βαζω,εχει καταστρεψει παμπολλα συστηματα και ειναι μαλλον Ελληνικο φαινομενο.Τελος,δεν ισχυει το ιδιο για ολα τα ηλεκτροστατικα,απο πλευρας οδηγησης.Αλλο τα Martin Logan και αλλο π.χ.τα Audiostatic.Οσο για τα Analysis,ακουγα διπλα-διπλα το Omega με το CLS2,το οποιο τελικα ηταν ο αντικαταστατης του καθ' οτιν πολυ καλυτερο ηχειο,και ο Krell δεν ειχε προβλημα με το Analysis αλλα το προβλημα το ειχε με το CLS2,το αντιθετο δηλαδη απο αυτο που ισχυριζεσαι.
 
Last edited by a moderator:

S

sk4t4

Guest
Υ.Γ.Παρα τη διαφωνια μας,οποιος αγαπα τα πανελς, ειναι "αδελφος εν ηχω".Να εισαι καλα.
 

Μηνύματα
4.462
Reaction score
7.734
Οτι κι αν λενε οι μετρησεις καλοι μου φιλοι, τη "μαγεια" της λαμπας δεν την αλλαζουν οσοι θελουν κατι ξεχωριστο.
οπως και την μαγεια του βινυλιου ( μαυρη μαγεια:D). μαγεια, μαγικα ματζουνια, καποιος να ξεματιασει το χαι εντ:D:D
 

Μηνύματα
9.221
Reaction score
12.734
Εχω μια απορια ....εγω εχω τον symphonic line rg 10 mk4...Αν καποια στιγμη ερθει ο Καρλος σαντανα στο σαλονι μου... και ερθει να παιξει με τιποτα λαμπιονια για ενισχυτες..να τον αρχισω στις κλωτσιες η οχι?
 

S

sk4t4

Guest
Εχω μια απορια ....εγω εχω τον symphonic line rg 10 mk4...Αν καποια στιγμη ερθει ο Καρλος σαντανα στο σαλονι μου... και ερθει να παιξει με τιποτα λαμπιονια για ενισχυτες..να τον αρχισω στις κλωτσιες η οχι?
Βαρα τον αλύπητα τον ασχετο...:D
 

Μηνύματα
4.873
Reaction score
3.963
Καλημερα.Περι Martin Logan,το CLS 2 που ανεφερα δεν οδηγειτο ουτε απο Krell της εποχης.Το ειχε γνωστος και το ειχα ακουσει επανειλημμενως.Η ιδια η Martin Logan το αναγνωρισε και το εβγαλε σαν CLS2z με την αντισταση του πλεον να πεφτει στο 1.5Ω αντι για 0.7 Ω,για να ειναι πιο 'φιλικο'.Οσο για το μικροτερο μοντελο της που ανεφερα,το Aerius,και το παραδειγμα με τους Conrad Johnson,αν το ακουγες διπλα-διπλα με τον λαμπατο MV 52 και τον αρκετα φθηνοτερο τρανζιστορατο MF 80 η τον μικρο MOTIF,πιστευω οτι θα συμφωνουσες μαζι μου.Περι Quad,ειχε o αντιπροσωπος μεγαλο τρανζιστορατο της Quad προς επιδειξη;Παντως,το αυτο αντιπροσωπευω-αυτο βαζω,εχει καταστρεψει παμπολλα συστηματα και ειναι μαλλον Ελληνικο φαινομενο.Τελος,δεν ισχυει το ιδιο για ολα τα ηλεκτροστατικα,απο πλευρας οδηγησης.Αλλο τα Martin Logan και αλλο π.χ.τα Audiostatic.Οσο για τα Analysis,ακουγα διπλα-διπλα το Omega με το CLS2,το οποιο τελικα ηταν ο αντικαταστατης του καθ' οτιν πολυ καλυτερο ηχειο,και ο Krell δεν ειχε προβλημα με το Analysis αλλα το προβλημα το ειχε με το CLS2,το αντιθετο δηλαδη απο αυτο που ισχυριζεσαι.
Και για πες μου, ποτε ανεφερα εγω το συγκεκριμενο ηχειο? Νομιζω οτι εγραψα με πολυ ξεκαθαρο τροπο για το ML SUMMIT και για το QUAD 2912.
 

S

sk4t4

Guest
Και για πες μου, ποτε ανεφερα εγω το συγκεκριμενο ηχειο? Νομιζω οτι εγραψα με πολυ ξεκαθαρο τροπο για το ML SUMMIT και για το QUAD 2912.
Καλημερα και παλι.Αναφερεις για Quad 2905 και οχι 2912.Προφανως ισχυει το πρωτο νουμερο.Νομιζω οτι παιρνοντας δυο παραδειγματα ηλεκτροστατικων{2905,Summit},γενικευεις για ολα τα ηλεκτροστατικα σχετικα με το θεμα της οδηγησης.Η αντιρρηση μου ειναι οτι εχω ακουσει πολυ περισσοτερες περιπτωσεις ηλεκτροστατικων που να συνηγορουν υπερ της αποψεως μου.Το Summit δεν το εχω ακουσει.Επισης βρισκω "τραβηγμενο" τον ισχυρισμο περι δυσκολοτερων μαγνητοστατικων-ευκολοτερων ηλεκτροστατικων.Περι δυσκολων,γενικα, μαγνητοστατικων συμφωνω αν και υπαρχουν και εξαιρεσεις,αναφερεις κι εσυ αλλωστε για περιπτωσεις με μεγαλους λαμπατους και το επιβεβαιωνω απο περιπτωση συγγενη.Για τα ηλεκτροστατικα διαφωνω.Για μενα οι δυο περιπτωσεις που αναφερεις,ειναι εξαιρεσεις που επιβεβαιωνουν τον κανονα,κατα την αποψη μου παντα.Να εισαι καλα.
 
Last edited by a moderator:

Μηνύματα
4.873
Reaction score
3.963
Για να γινομαστε πιο πρακτικοι, στην Ελλαδα απο ηλεκτροστατικα τα ηχεια που περπετησαν κι ακουστηκαν ειναι τα Quad, Audiostatic, Acustat, Martin Logan (υβριδικα) και ιδιαιτερη περιπτωση ειναι τα Soundlab κι αυτο γιατι δε νομιζω να περπατησαν στην αγορα (ισως επειδη ειναι ακριβα), επειδη ομως εγιναν αρκετες επισκεψεις παρουσιασεις στον αντιπροσωπο, υπαρχει μια εμπειρια απο τους φιλους του φορουμ (προσωπικα τα ακουσα 3 φορες).
Απο μαγνοτοστατικα μπορουμε αντιστοιχα ν αναφερουμε τα Magnepan & ANALYSIS.
Τωρα τι συγκριση να κανουμε, χαωδης!
Οσοι ειναι ψαγμενοι στα μαγνητοστατικα τα οδηγουν με τουλαχιστον 500 βατ ενισχυτες. Ο EAR τα μαγκνεπαν 3,6 τα οδηγει με 2.000 βατ! Βαλε 500 βατ στα Quad ανεβασε και την ενταση να δουμε τι θ απομεινει απο το ηχειο. Θα παρεις την ακτινογραφια του στο χερι. Ο αντιπροσωπος των Quad ελεγε χαρακτηριστικα οτι αυτα τα ηχεια δεν ειναι για παρτυ! Ενω στου Λουκα Στεφανιδη τα Saundlab απαγορευεται δια ροπαλου να πειραξεις το ποτενσιομετρο εντασης. Ανεξαρτητως αυτου του μειονεκτηματος, για τα γουστα μου τα ηχεια ειναι καταπληκτικα. Ποιος δεν θα ηθελε να εχει ενα Soundlab στο σπιτι του. Αρκει να ειχε χωρο αρκετο.

Πηγα καποτε με τους ενισχυτες μου στην ANALYSIS πριν 10 χρονια περιπου, ειχα τοτε τις λυχνιες 6550 svetlana που εδιναν 150 βατ στον καθε ενισχυτη (μονομπλοκ) και οταν πηγαιναμε σε κομματια με χαμηλο μπασο αναβοσβηναν τα κοκινα λεντακια προστασιας του ενισχυτη. Τα ηχεια τους καταπιναν τους ενισχυτες. Χρειαζοταν αλλους 5 το καθε ηχειο. Ενω αντιστοιχα στα Quad 2905 η ενταση πανω απο το 1/4 δεν ανεβηκε ποτε, για να μη γινει καμμια ζημια στο ηχειο! Βεβαια μ αυτη την ενταση το ηχειο επαιζε καταπληκτικα, ομως ειναι καποια κομματια που τ ακους μονο δυνατα. Βαλε για παραδειγμα το "Johnny the Fox Meets Jimmy the Weed" των Thin Lizy. Ε δεν γινεται να μην το γκαζωσεις στο τερμα. Μονο τα ML απο τα ηλεκτροστατικα λογω υβριδικοτητας μπορουν να το πετυχουν.
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.808
...
Θυμάμαι από παλιά, ότι αρκετοί, που ήταν και υποστηρικτές των "θεωρητικών", όταν άκουγαν τα σύστημά τους που είχαν στημένα... μετά οι "φίλοι τους" έλεγαν τα χειρότερα... για να μην πω τίποτε άλλο... Άρα η αλήθεια δεν κρύβεται μόνο στα νούμερα...?

Πχ. τα Grimm δεν παίζουν παντού το ίδιο, εάν χαλάει κάποιος "κρίκος της σωστής αναπαραγωγής" στην προκείμενη περίπτωση ένας κακός χώρος... θα τα κάνει να ακουστούν βαρετά και αδιάφορα.
Άμα οι άσπονδοι φίλοι δεν τολμούσαν να τα επισημάνουν επιτόπου αντί κατόπιν εορτής,τότε θα ισχύει το αντίστροφο,δηλαδή τα...νούμερα θα κρύβονται στην αλήθεια.:sneaky:
Με το παράδειγμα πάντως έδωσες τον ορισμό της ΄΄καλύτερης΄΄ υλοποίησης,δηλαδή εκείνη της οποίας η απόδοση άμα δεν μας ενθουσιάζει,θα ευθύνονται γι αυτό παράγοντες αλλότριοι προς την ίδια.Θα μπορούσαμε άραγε να προβούμε σε τέτοιους ισχυρισμούς για καθεμία από τις εδώ εξεταζόμενες κατηγορίες υλοποιήσεων;;)
Εχω μια απορια ....εγω εχω τον symphonic line rg 10 mk4...Αν καποια στιγμη ερθει ο Καρλος σαντανα στο σαλονι μου... και ερθει να παιξει με τιποτα λαμπιονια για ενισχυτες..να τον αρχισω στις κλωτσιες η οχι?
Ο τωρινός σου ενισχυτής μολονότι υπάγεται στην push-pull στερεά κατάσταση,το φάσμα αρμονικής του παραμόρφωσης δίνει προτεραιότητα στις άρτιες συνιστώσες (κυρίως 2η-4η).Διακρίνεται επίσης από εξαιρετικό συντελεστή ανόδου και ικανοποιητικό συντελεστή απόσβεσης.
Για να συνδεθεί η φαντασία με την πραγματικότητα,εάν κάποιος ερχόταν ν'αναπαραγάγει στο σύστημά σου οικείο πρόγραμμα αλλάζοντας τον ενισχυτή με λυχνιακή push-pull τοπολογία που θα έδινε προτεραιότητα σε περιττές αρμονικές,δεχόμενοι ότι θα υφίστατο πλήρης συμβατότητα με τα ηχεία σε αμφότερες περιπτώσεις,το ολικό ηχητικό αποτέλεσμα θα έτεινε να σε ξενίσει-είτε προς το δυσάρεστο,είτε προς το...ευχάριστο.

Μολαταύτα,είναι εσφαλμένο να συγκεράζονται τα μηχανήματα μέσω των οποίων κάθε βιρτουόζος παράγει το ιδιαίτερο προς την τεχνοτροπία του ηχόχρωμα,με εκείνα που χρησιμοποιούνται κατά την επισκόπηση μιας ηχογράφησης,την παραγωγή του master και ακολούθως την ακριβή αναπαραγωγή όλων των προηγούμενων.
 

Μηνύματα
9.221
Reaction score
12.734
δεν ξερω αλλα μηχανηματα επι μηχανηματων και λιγο το χερι του μαστορα πισω απο την κονσολα..αυτο που ακουμε δεν εχει καμια σχεση με το λαιβ...εμενα μου αρεσουν και οι δυο και λαμπες και στερεα...μακαρι να ειχα λεφτα και χωρο και για τα δυο.....
 

Μηνύματα
1.740
Reaction score
869
.................
Ο τωρινός σου ενισχυτής μολονότι υπάγεται στην push-pull στερεά κατάσταση,το φάσμα αρμονικής του παραμόρφωσης δίνει προτεραιότητα στις άρτιες συνιστώσες (κυρίως 2η-4η)..
Διακρίνεται επίσης από εξαιρετικό συντελεστή ανόδου και ικανοποιητικό συντελεστή απόσβεσης.
Για να συνδεθεί η φαντασία με την πραγματικότητα,εάν κάποιος ερχόταν ν'αναπαραγάγει στο σύστημά σου οικείο πρόγραμμα αλλάζοντας τον ενισχυτή με λυχνιακή push-pull τοπολογία που θα έδινε προτεραιότητα σε περιττές αρμονικές,δεχόμενοι ότι θα υφίστατο πλήρης συμβατότητα με τα ηχεία σε αμφότερες περιπτώσεις,το ολικό ηχητικό αποτέλεσμα θα έτεινε να σε ξενίσει-είτε προς το δυσάρεστο,είτε προς το...ευχάριστο..
ας μην εστιάζουμε στις αρμονικές των λαμπάτων για να τους προσάπτουμε ελαττώματα, οκ με την τσίχλα, όλα αυτά με τις αρμονικές συμβαίνουν ΜΟΝΟΝ όταν το τελικό στάδιο υπεροδηγείται και συνεπώς παραμορφώνει!! πράγμα που συμβαίνει και στις στερεές υλοποιήσεις.. μάλιστα άσχετα με το τι αρμονικές ακυρώνει ή ενισχύει το τελικό στάδιο ανάλογα με την υλοποίησή του (PP,SET,PSE), σίγουρα ενισχύει και το σήμα των προηγούμενων σταδίων με ότι πιθανές παραμορφώσεις αυτά περιέχουν, άρα οι παραμορφώσεις ΔΕΝ είναι "τοπικές" και "αυτόνομες" για να κρίνουμε απ' αυτό και μόνο το στοιχείο και να θάψουμε κάθε λαμπάτο ενισχυτή!!

αν ακούμε σε νορμάλ εντάσεις ως τα όρια του cliping, αυτά τα χαρακτηριστικά απλά ΔΕΝ υπάρχουν και κατά προέκταση ΔΕΝ χαρακτηρίζουν τον ήχο του λαμπάτου ενισχυτή.. σίγουρα αν κάποιος ακούει μέταλ και τρανς αν επιλέξει SET 6 watts & πάνελ θα είναι απλά βλακώδης επιλογή.. ας ξεφύγουμε λοιπόν από την κόντρα και το παραμύθι και να χωνέψουμε ότι υπάρχουν άριστοι, καλοί, μέτριοι και κακοί hi-fi & hi-end ενισχυτές άσχετα αν είναι λαμπάτοι, τρανζιστοράτοι ή classD..
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.808
ας μην εστιάζουμε στις αρμονικές των λαμπάτων για να τους προσάπτουμε ελαττώματα, οκ με την τσίχλα, όλα αυτά με τις αρμονικές συμβαίνουν ΜΟΝΟΝ όταν το τελικό στάδιο υπεροδηγείται και συνεπώς παραμορφώνει!! πράγμα που συμβαίνει και στις στερεές υλοποιήσεις.. μάλιστα άσχετα με το τι αρμονικές ακυρώνει ή ενισχύει το τελικό στάδιο ανάλογα με την υλοποίησή του (PP,SET,PSE), σίγουρα ενισχύει και το σήμα των προηγούμενων σταδίων με ότι πιθανές παραμορφώσεις αυτά περιέχουν, άρα οι παραμορφώσεις ΔΕΝ είναι "τοπικές" και "αυτόνομες" για να κρίνουμε απ' αυτό και μόνο το στοιχείο και να θάψουμε κάθε λαμπάτο ενισχυτή!!

αν ακούμε σε νορμάλ εντάσεις ως τα όρια του cliping, αυτά τα χαρακτηριστικά απλά ΔΕΝ υπάρχουν και κατά προέκταση ΔΕΝ χαρακτηρίζουν τον ήχο του λαμπάτου ενισχυτή.. σίγουρα αν κάποιος ακούει μέταλ και τρανς αν επιλέξει SET 6 watts & πάνελ θα είναι απλά βλακώδης επιλογή.. ας ξεφύγουμε λοιπόν από την κόντρα και το παραμύθι και να χωνέψουμε ότι υπάρχουν άριστοι, καλοί, μέτριοι και κακοί hi-fi & hi-end ενισχυτές άσχετα αν είναι λαμπάτοι, τρανζιστοράτοι ή classD..
Αναρωτιέμαι μήπως βρίσκεις σε κάποιο...παράλληλο σύμπαν όλα τα αυθαίρετα συμπεράσματα που αφορούν σε επιχειρήματα του υποφαινομένου.:D
Δεν έχω αναφερθεί υποτιμητικώς ως προς τις αρμονικές ενισχυτικών σταδίων.

Αρμονικές συνιστώσες δεν εμφανίζουν μονάχα οι ηλεκτρονικώς αναπαραγόμενοι ήχοι,αλλά και η πλειοψηφία των φυσικών.

Οιοδήποτε ενισχυτικό στάδιο εμφανίζει κάποιες τιμές αρμονικής και λοιπών παραμορφώσεων σε όλο το φάσμα ισχύος του-διαφοροποιούμενες δυνητικώς σε συνάρτηση με τη συχνότητα.Εκτός της αρμονικής,ρόλο παίζουν κι έτερες συνιστώσες παραμορφώσεων.Μερικοί κατασκευαστές προδιαγράφουν κιόλας με...νεφελώδη τρόπο την ωφέλιμη ισχύ σε σχέση με τις ανωτέρω παραμέτρους.

Η αθροιστική δράση των επιμέρους παραμορφώσεων οφείλει να επεκταθεί και στις παραγόμενες από τα μεγάφωνα ηχείων,καμπίνες και δικτυώματα διαχωρισμού.Οι σχετικές με τα ηχεία παραμορφώσεις είναι κατά κανόνα πολύ υψηλότερες των σχετικών με καλώς υλοποιημένα ενισχυτικά στάδια.Συχνά δε η ακουστική απόλαυση-ή απουσία αυτής- ως προς συνδυασμούς συγκεκριμένων ηχείων κι ενισχυτών εξαρτάται από το βαθμό συνέργειας που θα εμφανίζουν τα φάσματα παραμόρφωσης για τα μεν και τα δε.

Έχει τεκμηριωθεί από τον υποφαινόμενο η ευκολία με την οποία δεδομένος συνδυασμός ενισχυτή-ηχείων δύναται να μεταπέσει από τη ζώνη γραμμικής στη μη γραμμική απόδοση :

http://www.avsite.gr/forum/threads/Τα-Δυο-ΚΑΘΑΡΟΑΙΜΑ-harbeth-40-1.67688/page-13#post-2013037

http://www.avsite.gr/forum/threads/περι-οδηγησης-και-watt-διλλήματος-συνεχεια.150066/
 

Μηνύματα
1.740
Reaction score
869
Αναρωτιέμαι μήπως βρίσκεις σε κάποιο...παράλληλο σύμπαν όλα τα αυθαίρετα συμπεράσματα που αφορούν σε επιχειρήματα του υποφαινομένου.:D
Δεν έχω αναφερθεί υποτιμητικώς ως προς τις αρμονικές ενισχυτικών σταδίων.............
ούτε εγώ είχα σκοπό να κρίνω "υποτιμητικώς" τα γραφόμενά σου, απλά εσύ πληρώνεις καμιά φορά τη νύφη προσπαθώντας να ξεπλύνεις αμαρτίες άλλων..:D
 

Emmanouil 1964

"Επαγγελματίας"
Μηνύματα
7.901
Reaction score
28.689
, αυτό το τρανζίστορ είναι τόσο καλό ........που παίζει σαν λάμπα .

Δηλαδή ;
.....
1617269636850.png

-up
 


Emmanouil 1964

"Επαγγελματίας"
Μηνύματα
7.901
Reaction score
28.689
Δηλαδη,ειναι αποτυχια.
- :rolleyes:
Θέτε ....απάντηση ,
.......αλλά ,
Δέν την πατάω !
Είναι πρωταπριλιά σήμερα .
........σίγουρα προλαβαίνεις να κοροϊδέψεις κάποιον άλλο .

-
* παω να δώ Τένις τώρα .
 



Μέλη online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.607
Μηνύματα
2.867.715
Members
37.937
Νεότερο μέλος
Hdch
Top