- Μηνύματα
- 27.223
- Reaction score
- 25.195
Απάντηση: μαγκνεπανίτις (η γνωστή εμμένουσα και άκρως κολλητική νόσος)
Οχι η απλή γραία , αλλά η πορνευμένη γραία.
Εχει διαφορά ρε Μάνο.
Οχι η απλή γραία , αλλά η πορνευμένη γραία.
Εχει διαφορά ρε Μάνο.
και πάνω που νομίζω ότι γίνομαι καλά και σκέφτομαι λογικά, ξανακατρακυλάω!!!Είναι ίσως το καλύτερο ηχείο για αυτό το χόμπυ!
Με χαμηλού κόστους μικροαλλαγές, σταδιακά, μπορείς να έχεις τόσο μεγάλες βελτιώσεις, που με άλλα ηχεία δε γίνεται, τα υπόλοιπα τυπικά ηχεία πρέπει να τα αλλάξεις και να πας σε άλλα μοντέλα!
Από πλευράς οδήγησης - ελέγχου, μονόδρομος προς την "τελειότητα" είναι η ενεργή πολυενίσχυση και η πλήρης απαλλαγή από τα παθητικά κρος.
Από πλευράς συντήρησης, μια αλλαγή ρίμπον και μια επιθεώρηση της μεμβράνης κάθε 5 χρόνια θα σας δώσει αιώνες άψογης λειτουργίας...
Γι' αυτό, προτιμήστε τα!
Να έλθω να στο μετρήσω με τα αυτιά μου, θα είναι και πιο ήσυχα !!?!! :107:φυσικά είναι καλιμπραρισμένα τα μικρόφωνα, και μάλιστα το συγκεκριμένο μικρόφωνο, αν θυμάμαι καλά τι μου είπε δηλαδή, πάει κάθε έτος για καλιμπράρισμα με ιδιαίτερα τσιμπημένο κοστολόγιο (νομίζω 3 χιλιάρικα κόστος καλιμπραρίσματος), αλλά έρχεται με "χαρτιά"... βέβαια μιλάμε για ένα από τα ακριβότερα μετρητικά μικρόφωνα που υπάρχουν αυτή τη στιγμή στον πλανήτη... (αν όχι το ακριβότερο δηλαδη)
το μικρόφωνο στη συγκεκριμένη φωτό κουμπώνει σε μια κάρτα της ΕΜU αν δε κάνω λάθος (αλλά έχουν χρησιμοποιηθεί κι άλλες κάρτες ή γενικά κι άλλο hardware για αυτή τη δουλειά), ενώ από software χρησιμοποιήθηκαν όλα τα γνωστά, αλλά και αρκετά άγνωστα, που δε συγκράτησα καν το όνομά τους, αλλά ζαλίστηκα όταν έμαθα το κοστολόγιό τους... επειδή ξέρω πως δε ξέρω αρκετά για να ασχοληθώ με αυτό "σπορ", δεν μαθαίνω λεπτομέρειες, το μόνο που κάνω είναι να κοιτάω σα χαζός τα πολύπλοκα αποτελέσματα των μετρήσεων, τα οποία δυστυχώς δε καταλαβαίνω πλήρως (για να πω την πικρή αλήθεια...)
όλος ο παραπάνω εξοπλισμός (software & hardware) ανήκουν σε πολύ φίλο μηχανικό ήχου, τον αγαπητό Παναγιώτη Καραμπατζάκη, όχι σε μένα, τον οποίο μου τον πρότεινε με κλειστά μάτια ο καθηγητής από Κρήτη, σε αλλεπάλληλες τηλεφωνικές συνομιλίες που είχα μαζί του για το θέμα των μετρήσεων, κάτι θα ξέρεις για αυτόν να υποθέσω, καθώς (δικαίως) είναι το μεγαλύτερο "όνομα" στην Ελλάδα...
επίσης, αυτό που έμαθα είναι πως είναι ιδιαίτερα πολύπλοκο, τραγικά χρονοβόρο και πολύ ακριβό το να γίνει πλήρης μέτρηση ενός χώρου, απαιτεί εξαιρετικό εξοπλισμό και πολλά δεδομένα, πολλή δουλειά και επεξεργασία των αποτελεσμάτων σε διάφορα software και διάφορες προσομοιώσεις - αλλά και προσωπική "διαίσθηση" θα έλεγα, για να καταλήξει τελικά σε συγκεκριμένες προτάσεις ηχητικής "φροντίδας" του χώρου, με γνώση του τελικού αποτελέσματος με ιδιαίτερα μεγάλη ακρίβεια.
να συμπληρώσω πως μόνο σε 1 σειρά μετρήσεων (σε 1 "συνεδρία" ας πούμε) έπαιζε διάφορα σήματα το ηχοσύστημα (από τόνους χαμηλών συχνοτήτων, ροζ και άσπρους και ότι τραβάει η ψυχή σου, έως gliding tones κ κάτι περίεργα που ούτε ξέρω τι ήταν, αλλά έβλεπα τα μεγάφωνα να "ζορίζονται" ιδιαίτερα πολύ...) και πραγματοποιήθηκαν μετρήσεις σχεδόν σε κάθε σπιθαμή του χώρου. Σε αυτή τη "συνεδρία" φάνηκε κι η ορθότητα των ρυθμίσεών μου, καθώς το σύστημα έπαιζε όντως "φλατ" (μου το είχε ζητήσει). Σε όλες τις υπόλοιπες σειρές μετρήσεων, ήταν κλειστό το ηχοσύστημα, και παραγόντουσαν κρότοι είτε από πιστόλι, είτε από χτύπημα ξύλων, ή γενικά διάφοροι άλλοι "ήχοι", ενώ οι μετρήσεις ήταν ασταμάτητες και από κάθε σημείο του χώρου, με καταγραφή της θέσης των σημείων μέτρησης... περιττό να πω πως χρειάζεται ωτοασπίδες για αυτή τη δουλειά...
ΥΓ να με συγχωρέσετε για την πιθανή ανακρίβεια κάποιων πραγμάτων που αναφέρω για software & hardware καλιμπραρίσματος, αλλά μια φορά τα συζητήσαμε αυτά, την πρώτη φορά που εμφανίστηκε στο σπίτι μου, κάπου πριν περίπου 3 χρόνια, κι από τότε λίγα θυμάμαι. Συνήθως όταν έκανε "δουλειά", εγώ έπινα μπύρα στο μπαλκόνι, καθώς μέσα ήθελε απόλυτη ησυχία, ούτε τσικ να μη κάνω...
Τα DSP χαλάνε το PRaT.
βέβαια όλα τα παραπάνω ισχύουν για βαρέως τροποποιημένα Magnepan 3,6R, καθώς τα "μαμά" ηχεία είναι ουσιαστικά αδύνατο να παράγουν κάποια πράγματα, καθώς οι περιορισμοί του παθητικού κρος με τις φασικές ασυμφωνίες των μεγαφώνων αλλά κ με τον χρήσιμο συντελεστή απόσβεσης ~7-8 με οποιοδήποτε ενισχυτικό κι αν χρησιμοποιήσεις, δεν επιτρέπουν ουσιαστικά ούτε φλατ απόκριση ούτε ορθή αναπαραγωγή πλήρους φάσματος κρουστικών ήχων, όπως φαίνεται από τα γραφόμενά μου στο περι μαγκ θρεντ, σελίδα 4.
τα παραπάνω επιτυγχάνονται μόνο χωρίς παθητικά φίλτρα και με χρήση τέταρτης τάξης Linkwitz-Riley crossovers -LR4 - δηλαδή με 24 dB/octave κλίσεις αποκοπής, φίλτρα που έχουν συγκεκριμένα σοβαρά πλεονεκτήματα, τα οποία μπορείτε να διαβάσετε στο site του μεσιέ λινκβιτς.... (τα LR φίλτρα είναι ή δεύτερης ή τέταρτης τάξης βασικά.)
δεν είναι άλλωστε "τυχαίο" που και η μέτρικ χαλο προσφέρει με το +DSP πακέτο της ΜΟΝΟ 24 dB/octave Linkwitz-Riley φίλτρο, και μάλιστα με ακρίβεια συχνότητας αποκοπής 0.1 Hz, πράμα που σημαίνει ότι μπορεί να χρησιμοποιηθεί και ως 4 δρόμων στέρεο ψηφιακό κρος (κι ας μη "διαφημίζει" αυτή της τη δυνατότητα).
βάζω ιδέες σε κάποιους κάποιους, ονόματα δε λέμε....:126:
Το DSP παίζει ήχους, όχι μουσική. :136: :137:Τα DSP χαλάνε το PRaT.
Ρωτα τον Κοτσιδη να σε Φωτισει:113:
Φοβάμαι ότι η επαφή που δείχνεις θα προκαλέσει προβλήματα..λοιπόν, ας ξεκινήσω την παρουσίαση της ηχητικής μου απόδρασης, από το βαρέως τροποποιημένο ηχείο μου (Magnepan 3,6R), και αρχίζω συγκεκριμένα από το ρίμπον του ηχείου μου.
Σύντομη περιγραφή: είναι μακρύ, στέκεται όρθιο, (!!!), κι είναι πολύ πιο ψηλό από ολόκληρο το ηχείο του βλάση, μαζί με τις παλιο-βάσεις του και τις ψευτο-ακίδες του.... :136::135::143:
στις άκρες του, αντί να έχει κλέμες (πφφφφφ) και κοινά καλώδια (πχ σα τα παλιοηχεία του βλάση) έχει ένα πλατύ χάλκινο γκοερτζίζον καλώδιο που γυαλίζει κι αστράφτει, το οποίο έρχεται σε άμεση επαφή με τον αλουμινένιο αγωγό του ρίμπον, πολύ στενή επαφή μετά συσφίξεως κι όχι μετά κολλήσεως, έτσι για να ζηλεύει ο βλάσης δηλαδή, αλλά και για να βελτιώνεται ουσιαστικά ο ήχος, ο οποίος έτσι βελτιώνεται, κι όχι με μπανάνες γυαλιστερές (σαν αυτές του βλάση)...:136:
δηλαδή, είναι σε κάθε άκρη του έτσι:
Το οποίο λοιπόν, έχει ως αποτέλεσμα τα πρίμα να είναι θεσπέσια, κι ας μη παίζει πικάπ, το οποίο πικάπ δηλαδή είναι και λίγο σπαστική ιστορία μεταξύ μας, με ιμάντες και μπερδέματα απίστευτα, που ούτε καν ο κόγιας δεν έχει καταλάβει ακόμα πως στο διάτανο δουλεύει, παρά τις φιλότιμες προσπάθειες του ινκόγκιτό μας:
τα άδεια βαρελάκια μπύρας, παίζουν προσωρινά το ρόλο του διαχυτή, μέχρι να ετοιμαστούν όσα έχω παραγγείλει. η αλήθεια είναι ότι κάνουν δουλειά τα άτιμα τα μπυροβάρελα...
πάντως το δωμάτιο "ακούγεται" ισορροπημένα, λόγω του ειδικού σοβά που υπάρχει σε όλους τους τοίχους και ταβάνι, καθώς και του ειδικού ελαφρομπετού. αλλιώς, σε τέτοιο άδειο χώρο, τίποτα δε θα άκουγα, απολύτως τίποτα, θα ήταν ένα μεγάλο μπάχαλο....
το ultracurve είναι κλειστό, εκτός σύνδεσης πλέον.
από τη Lynx στέλνω με ξεχωριστά καλώδια AES/EBU το κάθε κανάλι στην κάθε πλευρά.
Στο ίδιο καλώδιο, που στη δικάναλη μουσική ταξιδεύει ένα κανάλι μοναχό του, κατά την ακρόαση χομ σίνεμα ταξιδεύει το κεντρικό από τη μια και το σαμπ από την άλλη. Πάντα σε AES/EBU, από Lynx.
Τα δυό πίσω κανάλια του χομ σίνεμα παν με ένα AES/EBU καλώδιο στο ultramatch για να οδηγήσουν τον τελικό στο μικρό κουτί στο πάτωμα.
Σε κάθε κρος γίνεται 4 δρόμων κροσάρισμα του σήματος. Τα δυο κρος ενώνονται μεταξύ τους με ένα utp που μεταφέρει τις πληροφορίες για το volume.
τα κρος είναι επίσης ....βαρέως τροποποιημένα.
Όλα τα μηχανήματα είναι πάνω σε ένα UPS το οποίο βρίσκεται εκτός χώρου ακρόασης.
κάρτα γραφικών για το χομ σίνεμα, matrox parhelia, είπαμε, έχω τα κολλήματά μου....:138:
το κεντρικό είναι το D-750.:145:
το μακάλαν είναι 12-κάρι.:126:
Το "αφρολέξ" είναι ρικοφόν. :143:
Μία από τα ίδια.καλα Κωστα εχω μεινει αφωνος, σημερα ανακαλυψα το τοπικ και οι 26 σελιδες κυλησαν νερο
ευγε για την προσπαθεια, υπομονη και επιμονη που εκανες τοσα χρονια για να χτισεις αυτο το συστημα, που ασχετα αν σε καποιους δεν κανει ή εναντιωνεται στη φιλοσοφια τους, αν μη τι αλλο ξεχειλιζει απο μερακι και μελετη χωρις θεατρινισμους και "ψευδο-χαϊενταδικη" φιγουρα. Εγω βλεπω μια νοοτροπια hi-end, με την πραγματικη εννοια του ορου και οχι απαραιτητα με το ταμπελακι τιμης που κρεμεται απο καθε συσκευη (αν και απο εκεινη την πλευρα να το δει κανεις, παλι εκει καταληγεις τουλαχιστον για το συνολο).
και παλι μπραβο, και εις ανωτερα!
αν εννοείς "κουρασανίτ", φυσικού πετρώματος, όχι (απ'όσο ξέρω), κι έχω μια άποψη, καθώς έτσι είναι όλο το σπίτι απ'έξω.Eιδικός σοβάς?
Παίζει κανας τύπος κουρασάνι?
αν εννοείς "κουρασανίτ", φυσικού πετρώματος, όχι (απ'όσο ξέρω), κι έχω μια άποψη, καθώς έτσι είναι όλο το σπίτι απ'έξω.
ο σοβάς που χρησιμοποίησα αγοράστηκε από Αρχιτεκτονίδη, κατασκευάζεται στην Ιταλία, είναι ηχοαποροφητικός και είχε εξαιρετικές προδιαγραφές, πολύ καλές μετρήσεις (κάπου έχω ακόμα τα χαρτιά με τις προδιαγραφές του και τις μετρήσεις του), και η εφαρμογή του έγινε παντού σε συνολικό πάχος ~8cm, είναι 2 διαφορετικών τύπων: πρώτα μπήκε ένας χοντρόκοκκος σε πάχος ~5cm και μετά ένας λεπτόκοκκος με πάχος περίπου 3cm.
η μπογιά που κάλυψε τον εν λόγω σοβά είναι σιλικονούχα, όπως προβλέπεται για αυτό το υλικό, ώστε να "αναπνέει". Έτσι μου είπαν, έτσι έκανα δηλαδή.
η εφαρμογή του εν λόγω σοβά είναι ιδιαίτερα δύσκολη, απαιτεί να έχουν ξανα-ασχοληθεί με το θέμα. προσωπικά, είχα την διαβεβαίωση από τους μάστορες του εργολάβου που έφτιαχνε το σπίτι μου ότι δε μπορούσαν να τοποθετήσουν αυτό το υλικό, κι έτσι χρησιμοποίησα συνεργείο του Αρχιτεκτονίδη που είχε αρκετή εμπειρία στο αντικείμενο. χρειάζεται και άλλο μηχάνημα ανάδευσης - ή κάπως έτσι, δε θυμάμαι πως το λενε...
Στο δάπεδο μπήκε ηχοαπορροφητικό ελαφροσκυρόδεμα.
Τα υλικά αυτά που χρησιμοποίησα, δε ξέρω αν τα εισάγει ακόμα ο Αρχιτεκτονίδης. Δεν είναι πάντως τα δικής του παραγωγής υλικά.
Είναι καραχαιεντάς και.... με πιστοποίηση...:143::137::138:Και μετα μου λες ...οτι δεν εισαι ΧΑΙΕΝΤΑΣ!!!!!!!!!!!!!
κΑΡΑΧΑΙΕΝΤΑΣ σιγουρααααααα!!!!!!