μουσικοί ή ήλεκτρονικοί ???

Μηνύματα
111
Reaction score
0
Νομίζω οτι σχεδόν το σύνολο των reviewers ιδιαίτερα στην Ελλάδα είναι ηλεκτρονικοί ή με ηλεκτρονική παιδεία. Αυτό διαμορφώνει την ιδιαίτερη οπτική μέσα από την οποία προσεγγίζουν το έργο τους με αποτέλεσμα να δίνουν μεγαλύτερη σημασία σε χαρακτηριστικά όπως η διαφάνεια, οι συχνότητες, τα δυναμικά κλπ και λιγότερο στην μουσικότητα του εκάστοτε κρινόμενου μηχανήματος Παρόλο που τα χαρακτηριστικά αυτή είναι σημαντικά πιστεύω ότι η μουσική είναι κάτι περισσότερο από ένα απλό άθροισμα αυτών Είναι μια αλχημεία που τα όργανα και η τεχνοκρατική αντίληψη δεν μπορούν να συλλάβουν

Πιστεύετε ότι οι περισσότερο κατάλληλοι να κρίνουν ένα hi fi ή hi end ενισχυτή, ηχείο , πηγή κλπ, είναι οι τεχνικοί ή οι μουσικοί ???

Μουσικούς εννοώ εκείνους που επαγγελματικά ή ερασιτεχνικά παίζουν, συνθέτουν ή κρίνουν την μουσική
 


Μηνύματα
17.736
Reaction score
25.545
στο audioreview την κριτικη ενος μηχανηματος την κανουν δυο ριβιουηδες
ενας τεχνικος που κανει περιγραφη και μετρησεις και ενας αλλος που κανει ακουστικη εκτιμηση.
και οι δυο αυτοι δεν ειναι αποκομμενοι μεταξυ τους.
 

xfader

Segregation supporter
Administrator
Μηνύματα
39.906
Reaction score
98.087
Από προσωπική εμπειρία και με τις 2 κατηγορίες ακροατών (μουσικοί, ηλεκτρονικοί), μπορώ να πω ότι ακούνε διαφορετικά.
Ο μουσικός προσέχει περισσότερο τη σύνθεση και τα πιθανά λάθη ή highlights που υπάρχουν. Μπορεί να παρασυρθεί, λόγω μουσικού έργου και να αγνοήσει ηχητικά προβλήματα ευκολότερα.
Ο ηλεκτρονικός από την άλλη έχει την τάση να απομονώνει ήχους και να τους κρίνει με βάση την πιστότητα αναπαραγωγής τους, αγνοώντας το μουσικό κομμάτι ως σύνολο.
Οι παρατηρήσεις αυτές είναι βέβαια αρκετά γενικευμένες και υπάρχουν αρκετές εξαιρέσεις.
Συμφωνώ με το Post του Παναγιώτη, ότι πρέπει να υπάρχει συνεργασία και των δύο για να εξαχθεί ολοκληρωμένη άποψη για κάθε μηχάνημα.
Αν είχα να επιλέξω οπωσδήποτε έναν από τους δύο, θα υπερίσχυε ο μουσικός. 8)
 

Gebreselassie

Μαύρος!
Μηνύματα
31.217
Reaction score
3.896
an_kar said:
Νομίζω οτι σχεδόν το σύνολο των reviewers ιδιαίτερα στην Ελλάδα είναι ηλεκτρονικοί ή με ηλεκτρονική παιδεία. Αυτό διαμορφώνει την ιδιαίτερη οπτική μέσα από την οποία προσεγγίζουν το έργο τους με αποτέλεσμα να δίνουν μεγαλύτερη σημασία σε χαρακτηριστικά όπως η διαφάνεια, οι συχνότητες, τα δυναμικά κλπ και λιγότερο στην μουσικότητα του εκάστοτε κρινόμενου μηχανήματος Παρόλο που τα χαρακτηριστικά αυτή είναι σημαντικά πιστεύω ότι η μουσική είναι κάτι περισσότερο από ένα απλό άθροισμα αυτών Είναι μια αλχημεία που τα όργανα και η τεχνοκρατική αντίληψη δεν μπορούν να συλλάβουν

Πιστεύετε ότι οι περισσότερο κατάλληλοι να κρίνουν ένα hi fi ή hi end ενισχυτή, ηχείο , πηγή κλπ, είναι οι τεχνικοί ή οι μουσικοί ???

Μουσικούς εννοώ εκείνους που επαγγελματικά ή ερασιτεχνικά παίζουν, συνθέτουν ή κρίνουν την μουσική

Ξεκινάς με μια παραδοχή που δεν ισχύει. Οι γενικές γνώσεις ηλεκτρονικής δεν είναι παιδεία. Οι εξαιρέσεις επιβεβαιώνουν τον κανόνα και κάπως έτσι κάποιοι άνθρωποι του ειδικού τύπου ξεχωρίζουν από τους άλλους. Γενικώς νομίζω ότι όσο τα χρόνια περνούν φαίνεται ότι οι γνώσεις ηλεκτρονικών δεν αποτελούν βασικό κριτήριο πρόσληψης των reviewer.

Η προσωπική μου άποψη είναι ότι οι επαγγελματίες μουσικοί δεν είναι ακατάλληλοι για να κρίνουν ένα σύστημα. Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι οι γνώσεις τους σε μουσική ή τα ακούσματά τους θα βοηθήσουν καθοριστικά σε αυτό. Αντιθέτως θα κάνουν την ζωή τους πιο δύσκολη. Αυτό γίνεται εύκολα αντιληπτό μόνον αν κατανοήσει κανείς ότι η δουλειά ενός καλού συστήματος δεν είναι να προσομοιώσει το πραγματικό αλλά να αποδώσει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο την εκάστοτε ηχογράφηση.

Αυτά είναι δύο πράγματα που απέχουν όσο η γη από την σελήνη και αν δεν μάθει κάποιος να σκέφτεται έτσι, δυστυχώς περιπλέκει ασκόπως το θέμα. Φυσικά οι χροιές, ή η μουσικότητα είναι κριτήρια αξιολόγησης. Τα σημεία αναφοράς του live ακούσματος, είναι δεδομένο ότι είναι απολύτως χρήσιμα, αλλά μόνον ως εμπειρίες. Στις περισσότερες περιπτώσεις δε, άλλο εννοεί ο καθένας από εμάς όταν σκέφτεται το live. Άλλος εννοεί μια μεγάλη ορχήστρα, άλλος unplugged μικρό σύνολο, άλλος μικρό σύνολο με επαγγελματικά ηχητικά βοηθήματα – ηχεία, ενισχυτές κλπ, άλλος σκυλάδικο. Σε κάθε περίπτωση, δεν μπορούν να έχουν όμως αυτά σχέση με το καημένο το μέσο ηχογράφησης, που στην ουσία καλείται το οποιοδήποτε σύστημα να αναπαράγει και να αποδώσει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.

Έτσι επί της ουσίας δημιουργείται μια σχολή αξιολόγησης «ήχου αναπαραγωγής δωματίου». Με αυτό το δεδομένο, να μην παραξενευτείς αν ακούσεις κάποιον ακούγοντας ένα πιάνο να παίζει δίπλα του να λέει: «Λίγο μουντό μου ακούγεται»…
 

Μηνύματα
111
Reaction score
0
Μόλις μου δημιούργησες την απορία για το ποια είναι τα βασικά κριτήρια επιλογής των reviewers :?
 


Μηνύματα
5.581
Reaction score
298
an_kar said:
Μόλις μου δημιούργησες την απορία για το ποια είναι τα βασικά κριτήρια επιλογής των reviewers :?
Δεν υπάρχει ΑΣΕΠ για "κριτικούς". Ο κολλητός χοντρός φέρνει τον κολλητό χοντρό, ο πατέρας το γιό, ο πεθερός το γαμπρό - κάτι σαν την "Πανεπιστημιακή κοινότητα" στο πιο χύμα δηλαδή :lol:
 

Μηνύματα
255
Reaction score
61
Δεν υπάρχει ΑΣΕΠ για "κριτικούς". Ο κολλητός χοντρός φέρνει τον κολλητό χοντρό, ο πατέρας το γιό, ο πεθερός το γαμπρό - κάτι σαν την "Πανεπιστημιακή κοινότητα" στο πιο χύμα δηλαδή :lol:
Χα, χα, χα!!!

Καλό!!!

Πρόσφατα πάντως γνώρισα και reviewer ελληνικού έντυπου που ήταν όντως αδύνατος...
 

Μηνύματα
24
Reaction score
0
Φιλοι μου , επιτρεψτε μου να δωσω και αλλη εκδοχη των πραγματων και γενικοτερα να βαλω το θεμα και μεταξυ μας, δηλαδη ακομα και εμεις με τι κριτιρια-γνωσεις-εμπειριες κρινουμε το συστημα μας η του φιλου μας.

Κατ' αρχην η μουσικη, στουντιακη...βλεπε cd και live...βλεπε κλαμπακι, γηπεδο, συναυλιακο χωρο, μεγαρο κλπ.
Και μετα εμεις, οι απλοι φαν της μουσικης, οι μουσικοι και οι τεχνικοι που αν ειναι τεχνικοι ηχου εχουν λογο, οι υπολοιποι πανε στους απλους σαν και μας.

Το κακο ειναι οτι αναμεσα μας υπαρχουν οι μηχανιματακιδες που καλως η κακως , δεν κανουν τιποτε αλλο παρα να ακουν καλωδια, ακιδες , τροφοδοτικα, λαμπες και τρανζιστορ. Μη μου πειτε οτι δεν ξερετε και σεις καποιον που εδωσε μερικα εκατομυρια για συστημα, και μετα αγοραζε μεχρι και cosmopolitan αν μεσα ειχε cd......

Αυτος λοιπον που καλειται να κανει κριτικη, αν ειναι μουσικος η ηχοληπτης ασφαλως και θα εχει μια πιο αντικειμενικη εικονα, γιατι εχει την τρομερη αλλα και αληθινη εικονα του live.
Εξ αλλου ολοι μας αυτο το liveness δεν προσπαθουμε να πετυχουμε στα σπιτια μας ?

Ας μη ξεχναμε οτι οι μουσικοι παιζουν ενα τραγουδι και μετα πανε μεσα στη κονσολα και μαζι με τον ηχοληπτη κανουν τη μουσικη.....κομματι...αυτο που θα παρουμε στο cd.

Ο ηλεκτρονικος η ενας απο μας, θα φτασει τα αυτια των αλλων, αναλογα με τις δικες του μουσικες εμπειριες.
Και σιγουρα οποιος δεν εχει ακουσει απο κοντα ενα πιατινι, ενα σαξοφονο, ενα πιανο, μια gibson η μια strato, οποιος δεν εχει φαει κλωτσια απο 15ιντσο η 18ιντσο γουφερ, παρα αρκειται στα πανακριβα 6,5αρια του σαλονιου του, γνωμη να εχει ο ερμος ?

Ανοιξατε μεγαλο θεμα , αλλα μ αρεσει, γιατι ειμαι ενας απο σας.
 


Μηνύματα
1.541
Reaction score
5
Εγω περιμενα να γραψω εδω, γιατι ηθελα να δω τις γνωμες των ηλεκτρονικων και των αλλων μουσικων...
Δεν εγραψε κανεις... απο οσα καταλαβα οποτε ας πω τη γνωμη μου σαν μουσικος...

Το πιο σωστο τεστ ειναι να διαλεξει πρωτα ενας μουσικος διαφορες πηγες (cd, dvdaudio, sacd) με βαση την καλη ερμηνεια βαση αυτων που θα ακουσει, και αφου καταληξει σε καποιες ηχογραφησεις αναφορας συμφωνα με το "παιξιμο" να δωσει το υλικο στον ηλεκτρονικο/ηχοληπτη οπου θα επιλεξει την πιο σωστη ηχογραφηση...
αφου γινει η διαλογη του σωστου πια υλικου (και ερμηνευτικα και ηχητικα) ο μονος απο τους δυο που μπορει να κρινει ενα συστημα ειναι και παλι ο ηλεκτρονικος μιας και κανενας μουσικος δεν διδασκετε πουθενα στην ελλαδα λεπτομερειες του τι ειναι ο ηχος, μια κυματομορφη, συμπιεση/παραμορφωση, κλπ
ΑΛΛΑ το επαγγελμα που θα ηταν το καταλληλοτερο για το τελικο review (και οχι την επιλογη εκτελεσης) θα ηταν οι "tone engineers" που βγαινουν απο λιγοστα πανεπιστημια εξωτερικου και με μεγαλη εμπειρια σε πολλα μηχανηματα/ακουσματα... (εχω παρακολουθησει αρκετα εισαγωγικα μαθηματα και μου ανοιξαν τα αυτια).

Στο ελλαντα, οι ρεβιουερς στην καλυτερη κοιτανε απο τι ταμπελες βγαινει μια εκτελεση (deutsche gramophon=τελεια) χωρις να εχουν ιδεα οτι μπορει να ειναι εκτελεση απο μαπα μαεστρο και καταστροφικη ορχηστρα και την χαρακτηριζουν αναφορας, εχουν και βασικες γνωσης ηχοληψιας και αραδιαζουν ενα σωρο τεχνικων ορων που δε γνωριζουν τι ακριβως επηρεαζει το καθενα, και βγαζουν βαθμολογιες...

μεταξυ μηχανηματων μπορουν ολοι να εχουν φυσικα κριση, αλλα θα ειναι υποκειμενικη και σπανια πιο σωστη απο το εκπαιδευμενο αυτι.
Εχω μπει σε hifiντελαδικα μαγαζια πολλες φορες και εχω φυγει γελωντας, ακουγοντας ελεηνες ηχογραφησεις απο πολλων χιλιαδων ευρω μηχανηματα, οπως επισης να φερνω δικα μου cd και να προσπαθουν να μου υποδειξουν υπερμηχανημα που ετρωγε πληροφορια και ειχε τρελλο ψηφιακο θορυβο... και μαλιστα ειχε το θρασος να μου πει "ακου εμενα, εσυ δεν εχεις εκπαιδευμενο αυτι"...

οποτε... αν δεν εισαστε σιγουροι ποιον εμπιστευεστε... εμπιστευτειτε τουλαχιστο τα αυτια σας για να σας αρεσει αυτο που παιρνετε και γιατι πολυ σπανια θα βρειτε καποιον που θα γνωριζει πραγματικα και δε θα το παιζει απλα μουρη επειδη εχει σπιτι του τους ναυτιλους της B&W
 

Μηνύματα
5.087
Reaction score
14
Ένας μουσικός μπορεί να καθοδηγήσει έναν ηλεκτρονικό να φτιάξει ένα
"αληθοφανές" μηχάνημα.
Το αντίθετο βέβαια δεν μπορεί να συμβεί. :p

Ένας μουσικός έχει το αυτί να "ακούσει" ένα μηχάνημα.
Ένας ηλεκτρονικός/τεχνικός...οχι απαραίτητα. Απλά θα το μετρήσει. ;)
 

Gebreselassie

Μαύρος!
Μηνύματα
31.217
Reaction score
3.896
Το εκπαιδευμένο αυτί με το… εκπαιδευμένο αυτί είναι δύο ίδια, αλλά πολύ διαφορετικά πράγματα. Ένας μουσικός μπορεί να πει σε ένα χαϊφιντελά ότι είναι περισσότερο εκπαιδευμένος αλλά το ίδιο μπορεί να ισχυριστεί και ο δεύτερος.

Αυτό διότι οι δύο αυτοί κύριοι, δεν αναζητούν κατ’ ανάγκη τα ίδια πράγματα και φυσικά δεν έχουν εκπαιδευτεί να ακούν τα ίδια πράγματα.

H επικρατούσα λογική, της προσομοίωσης του πραγματικού γεγονότος μέσα από Hi End μηχανήματα αναπαραγωγής, είναι πέρα για πέρα λανθασμένη. Αυτό που πρέπει να κατανοήσουμε είναι ότι εδώ ασχολούμαστε με τις ηχογραφήσεις και όχι με το πραγματικό γεγονός. Αυτό σημαίνει ότι οι μηχανές είναι στημένες έτσι ώστε να αποδίδουν στο μεγαλύτερο δυνατό ποσοστό, αυτό που έχει γραφτεί στο εκάστοτε μέσο ηχογράφησης. Ο σκοπός μας αυτός είναι, αυτό ψάχνουμε και αυτό συγκρίνουμε. Το κυνήγι της προσομοίωσης του ήχου ενός σαξοφώνου για παράδειγμα, μέσα στο δωμάτιό μας, είναι ότι πιο χαζό μπορούμε να κάνουμε, όχι μόνον γιατί δεν υπάρχει περίπτωση να επιτευχθεί στο 100%, αλλά επειδή επί της ουσίας δεν υπάρχει και ο λόγος της εξειδίκευσης αφού θα χάσουμε όλα τα υπόλοιπα.

Αυτό είναι πολύ εύκολο να το καταλάβει κανείς, αν φανταστεί ότι στο σπίτι μας καλούμαστε να αποδώσουμε ένα μουσικό γεγονός που λαμβάνει χώρα από ένα δωμάτιο μέχρι μια τεράστια αίθουσα, ΜΕ ΤΟΥΣ ΙΔΙΟΥΣ ΟΡΟΥΣ...

Επίσης, λογικό είναι το θέμα ερμηνεία που αναφέρεις Νικόλα (energy), να αποτελεί ένα εντελώς διαφορετικό κεφάλαιο που ευτυχώς δεν έχει καμία απολύτως σχέση με τον χαϊφιντελισμό. Και λέω ευτυχώς, διότι με τα ήδη υπάρχοντα διλήμματα σε τεχνικό – επιστημονικό επίπεδο, ήδη τραβάμε τα πάνδεινα. Φαντάσου να είχαμε να συζητάμε κι άλλα, όχι κατ’ ανάγκην υποκειμενικά (η μουσική είναι επιστήμη άλλωστε), αλλά με μεγαλύτερη σημασία (ποσοστιαία) στον παράγοντα γούστο. Αυτό το αφήνει ο καθένας για τον εαυτό του, ή το συζητά στην κατηγορία «Μουσική»...

Πάντως πρέπει να δεχτείτε ότι τούτο είναι απολύτως αποδεσμευμένο με το σπορ του hi fi και συνεπώς ορθή ή λανθασμένη άποψη επ’ αυτού, μπορεί να έχει τόσο ο έχων τις μηχανές, όσο και ο μη έχων, διότι απλά είναι τζάμπα και μπορεί ο καθένας να την αποκτήσει με την ανάλογη εκπαίδευση, εμπειρία σε ακροάσεις, είτε από καλές, είτε από κακές μηχανές (αν και επ’ αυτού διατηρώ κάποιες ενστάσεις). Για το αντίθετο όμως, (αυστηρά την ηχητική απόδοση των μηχανών - όπως εξήγησα παραπάνω: επί των ηχογραφήσεων όποιες κι αν είναι αυτές), δυστυχώς άποψη μπορεί να έχει μόνον ο έχων και μάλιστα ο εκπαιδευμένος, ο διαβαστερός και ο έμπειρος, αλλά πάνω από όλα... έχων. Δεν γίνεται αλλιώς και όποιος δεν το καταλαβαίνει, απλά κοροϊδεύει τον εαυτό του...

Εν πάση περιπτώσει, κάποιος μπορεί να εκτιμήσει την κατάσταση και με τους δύο τρόπους, αυτό είναι αναφαίρετο δικαίωμα του καθενός. Φυσικά όμως, καλό είναι ο καθένας να μιλάει με βάσει το γνωστικό του ή εμπειρικό του αντικείμενο και να αναγνωρίζει τα σαφή όριά του. Αυτό σημαίνει ότι ουδείς εκ των δύο δεν είναι σωστό να μπαίνει στα χωράφια του άλλου. Για να μην παρεξηγούμαι, στα πλαίσια ενός δημοκρατικού διαλόγου, άποψη έχουν άπαντες. Το θέμα είναι, τι πρέπει να περιμένει από το αναγνωστικό κοινό ο παππούς μου και τι ο αστροναύτης, όταν και οι δύο γράψουν για διαστημόπλοια... :rolleyes:

Βεβαίως, περί ορέξεως...


 

Μηνύματα
111
Reaction score
0
Το θέμα είναι τι αναζητεί ο ακροατής ενός ηχητικού αναπαραγωγέα. Νομιζω οτι αναζητάει την μαγεία της μουσικής και η μουσική είναι και τέχνη και επιστήμη μαζί στο βαθμό που η τεχνολογία έχει εφαρμοστεί σε αυτόν τον βαθμό. Αλλά ποιά απο τις δύο έχει τον πρωτεύοντα ρόλο? Νομίζω η τέχνη, το συναίσθημα εκτός αν ακούμε με την λογική. Εγω πάντως οχι. Οι λεπτομέρειες, τα δυναμικά, τα πρίμα τα μπάσα, η ισοροποία, το βάθος της σκηνής κλπ καλά είναι αλλά δεν είναι ικανά αθροιστικά να αναπαράγουν την μαγεία της μουσικής. Αλλιώς την μουσική θα την έπαιζαν τα κομπιούτερ και οχι ερμηνευτές. Δεν παίζει ρόλο αν ο αναπαραγογέας χρωματίζει ή δεν είναι απόλυτα ουδέτερος Όπως οι εκτελεστές δίνουν την δική τους διαφορετική ερμηνεία σε ένα κομμάτι. Τελικά με άλλο σκεπτικό ξεκίνησα το θέμα και καταλήγω οτι το μέσον ο αναπαραγωγέας όπως και ο ηχολέιπτης συμμετέχουν στην ερμηνεία του κομματιού ούτως ή άλλως το θέμα είναι πως ? Έίναι ικανό να συγκινεί και να μαγεύει ή οχι ? Πιστεύω οτι αυτό είναι το τελικό κριτήριο και πιο σωστή γωνία θεώρησης είναι η καλιτεχνική και οχι η τεχνοκρατική.
 

Κώστας Φ.

Truth hurts. Here's a teddy bear.
Μηνύματα
8.978
Reaction score
895
Απάντηση: μουσικοί ή ήλεκτρονικοί ???

Νίκο, πολύ ενδιαφέρον θέμα και ίσως πρέπει να το συζητήσουμε σε διαφορετικό thread.

Nομίζω πάντως ότι είναι απο τα θέματα που δεν υπάρχει απόλυτη αλλά μόνο υποκειμενική αλήθεια. Ο καθένας περιμένει διαφορετικά πράγματα από το σύστημά του. Για μένα "αυτό που έχει γραφτεί στο εκάστοτε μέσο ηχογράφησης" όπως λες, αν και ακούγεται απλό και εύκολο, δεν είναι. Πιο πολύ σε φαντομάς μου κάνει. Αυτό που έχει γραφτεί στο εκάστοτε μέσο είναι αυτό που άκουσε ο ηχολήπτης στο studio τη στιγμή που αποφάσισε ότι είναι ευχαριστημένος από αυτό που ακούει? Αν ναι, τότε αυτό μόνο στο συγκεκριμένο studio και με τα ίδια μηχανήματα μπορείς να το ακούσεις. Για να το προσεγγίσεις στο σπίτι σου θες στουντιακό χώρο και monitor επαγγελματικά μηχανήματα. Δε μπορώ να με φανταστώ να απολαμβάνω ΜΟΥΣΙΚΗ σε τέτοιο σύστημα/χώρο αλλά σίγουρα σε κάποιους θα αρέσει το άκουσμα αυτό. Προσωπικά, έχω χαμογελάσει ακούγοντας την ανάσα του σαξοφωνίστα, το τρίξιμο της χορδής και άλλες λεπτομέρειες σε πολύ ακριβό αναλυτικό σύστημα. Πιο έντονα όμως, έχω νοιώσει ανατριχίλα στο πίσω μέρος του κεφαλιού όταν, σε άλλο, λιγότερο αναλυτικό αλλά άκρως μουσικό σύστημα, κλείνοντας τα μάτια, άκουσα τη Nina Simone να τραγουδάει μπροστά μου, με βελούδινη φωνή (ίσως και πιο βελούδινη από την πραγματική), σε βαθμό που νόμιζα ότι αν απλώσω το χέρι θα την ακουμπήσω.

Το θέμα είναι πως, είτε μιλάμε για αναπαραγωγή του Live είτε για αναπαραγωγή της ηχογράφησης, όλοι ψάχνουμε το "λάθος" που ακούγεται καλύτερα στα αυτιά μας.
 

Gebreselassie

Μαύρος!
Μηνύματα
31.217
Reaction score
3.896
Και τα δύο αυτά που περιγράφεις, χαρακτηριστικά της ηχογράφησης είναι.

Προσοχή σε κάτι να μην μπερδευτούμε. Συγκεκριμενοποιώντας τις αναζητήσεις μας, δεν μπορούμε να ασχοληθούμε με την άποψη του ηχολήπτη για τον τρόπο ηχογράφησης. Σε πρώτη φάση, αυτό δεν μας ενδιαφέρει. Μα ενδιαφέρει η άμεση σύγκριση ενός Cd για παράδειγμα, ότι κι αν έχει μέσα αυτό, με όποια μεθοδολογία κι αν είναι γραμμένο.

Α or B είναι το ζητούμενο...


- Αν το Hi End δεν αναδεικνύεται ως χόμπι εξαιρετικά τεχνικό, τότε ΣΙΓΟΥΡΑ αποπροσανατολίζεται η κάθε κουβέντα για μηχανές. Από εκεί και πέρα, σαφώς θα ασχοληθούμε, άλλοι πολύ και άλλοι λιγότερο (όσο θέλει ο καθένας), με τον βασικό λόγο ύπαρξης όλων αυτών των περίεργων τεχνολογιών, δηλαδή την μουσική.

Εδώ είναι όλο το ζουμί, αγαπητέ Κώστα: Εφόσον λοιπόν, το Hi End, ασχολείται εκ των πραγμάτων, περισσότερο με τεχνολογία από ότι με συναίσθημα, μουσική, γούστα, ερμηνείες, εκτελέσεις κλπ, πρέπει να έχει τεχνική κατεύθυνση, κάτι που θα βοηθήσει στην αντικειμενικότερη αξιολόγηση των πραγμάτων, όσο φυσικά αυτό είναι δυνατόν, μιας και μιλάμε για αισθητήρια όργανα και όχι για μετρητικά μικρόφωνα...

Και πάλι όμως... περί ορέξεως.
 

GF

Μηνύματα
941
Reaction score
27
Περι ορεξεως....
Φιλος πολυ προσφατα πηρε το Deq2496.
Τα πρωτα του λογια μετα απο 1-2 μερες που τα ειπαμε..."Κανω τα ηχεια, τον χωρο και τις ηχογραφησεις σχεδον ΟΤΙ θελω! Οπως γουσταρω! Και αν βαρεθω τα ξαναλλαζω... και τα ξαναλλαζω και μετα τα αφηνω.
.... Και τα ξαναλλαζω για πλακα.... "
Σε λιγες μερες θα βαλει το Dcx2496 που ηδη εχει και αργοτερα θα παρει και τρια τεμαχια ενισχυτες!

Ασχετο ισως αλλα ειπα να πω και εγω το κατιτις μου!:)
 

Κώστας Φ.

Truth hurts. Here's a teddy bear.
Μηνύματα
8.978
Reaction score
895
Απάντηση: μουσικοί ή ήλεκτρονικοί ???

Νικο, εγώ δεν κατάλαβα καλά τι εννοούσες. Δε διαφωνούμε.
 



Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.974
Μηνύματα
3.036.387
Members
38.524
Νεότερο μέλος
opanamas
Top