τελικά δεν χρειάζεται subwoofer αρκεί ένας ενισχυτής που να παίζει τα ηχεία σου

Μηνύματα
22.269
Reaction score
15.543
Μπορεί, παιδιά μου να έχετε δίκιο! Όλα είναι φυσικά θέμα χώρου και ρύθμισης, τι να πω! Στον χώρο μου όμως αυτό συμβαίνει! Έτσι τα κύρια τα έχω σαν large και το cross στα 40!

Από την άλλη όμως, στις διάφορες εκθέσεις ήχου, δεν βλέπουμε και πολλά συστήματα με συνοδεία sub. Και φυσικά ακούγονται θαυμάσια, ασχέτως κόστους!

τα μετρησες τελικα τα ηχεια σου χωρις ισοσταθμιση να δεις τι παιζουν ;
......δεν βλεπω κατι !!!
 

Vakis2000

Κλιψ κλαψ
Μηνύματα
7.035
Reaction score
8.060
τα μετρησες τελικα τα ηχεια σου χωρις ισοσταθμιση να δεις τι παιζουν ;
......δεν βλεπω κατι !!!

Χα..... Δεν μπόρεσα, δεν κατανόησα το πρόγραμμα, απογοητεύτηκα .... και το δάνεισα σε φίλο!
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.390
Reaction score
125.525
Έτσι τα κύρια τα έχω σαν large και το cross στα 40!
Ηχεία klipsch rf 62II (χωρίς δηλαδή κάποια ιδιαίτερα χαρακτηριστικά, ένα ηχείο δαπέδου που κατεβαίνει μέχρι τα 35 - 40 hz) .
Δε το καταλαβαίνεις, αλλά μόνος σου λες τα λάθη σου.

Πάμε λοιπόν ένα μάθημα στα γρήγορα:

Εφόσον το ηχείο σου φτάνει μέχρι 35-40 κύκλους, οφείλεις να το κροσαρεις ακριβώς στο διπλάσιο, ώστε στην πτώση πέριξ του σημείου κρος να βγάζει επαρκές άουτπουτ για ισορροπία στην απόκριση με το σαμπ.

Δηλαδή πρέπει να εφαρμόσεις κρος στα 70-80 χερτζ με αυτό το ηχείο, ώστε στο σημείο κρος να έχει σωστή απόκριση με το σαμπ.

Δηλαδή πρέπει να δηλώσεις small το ηχείο στον av, και να βάλεις κρος 70-80.

Μετά πρέπει να κάνεις το σαμπ και το ηχείο να παίζουν στην ίδια στάθμη, κι αυτό θα το κάνεις με ένα ντεσιμπελομετρο με τόνο στο σημείο κρος. Δηλαδή, θα πρέπει και τα δύο, από μόνα τους, να βγάζουν ας πούμε 85 ντεσιμπέλ στη θέση ακρόασης με τον ίδιο τόνο.

Μετά πρέπει να τα φέρεις σε φάση μεταξύ τους, με τόνο στο σημείο κρος με τη μέθοδο που έχω περιγράψει, μεταβάλλοντας τη φάση του σαμπ μέχρι να μετρήσεις την ελάχιστη στάθμη (μέγιστη ακύρωση) και μετά να αντιστρέψεις τη φάση.

Μετά θα χρειαστεί ισοστάθμιση χώρου. Χωρίς την ισοστάθμιση χώρου, είναι καταδικασμένη η όλη προσπάθεια, απλώς δεν δουλεύει.

Αν τυχόν διαθέτεις απλή ισοστάθμιση, θα φέρεις ισορροπημένο αποτέλεσμα στο πλάτος, δηλαδή στην "απόκριση συχνότητας" στο φάσμα. Αν έχεις πιο εξελιγμένη ισοστάθμιση, θα φέρεις και συγχρονισμό των μεγαφώνων, δηλαδή ισοστάθμιση στο πεδίο του χρόνου, δηλαδή σωστό στεπ ρισπονς, άρα ατάκα και έλεγχο και παλμό και ανάλυση, πράγματα που δεν εμπεριέχονται στην ισοστάθμιση απόκρισης συχνότητας (πλάτους). Γι'αυτό σας λέμε ντιρακ. Αλλά που μυαλό...

Υπόψιν, πως σε εξελιγμένη ισοστάθμιση, θα είναι αναγκαία συνθήκη το κλείσιμο της οπής μπας ριφλεξ του δορυφόρου, για λόγους που βαργιεμαι να αναλύσω.

Προφανώς, εξ'αρχής θα πρέπει να τοποθετηθεί το σαμπ σε σημείο που να εμφανίζει την πιο ισορροπημένη απόκριση στο εύρος λειτουργίας του.

Η τοποθέτηση είναι η σημαντικότερη παράμετρος. Εφόσον έχεις ένα σαμπ, η θέση που προβλέπεται, είναι ανάμεσα στα κυρίως ηχεία. Θα πρέπει να πειραματιστείς με μετακινήσεις μπρος πίσω και λίγο δεξιά αριστερά. Δεν έχεις όμως άλλες επιλογές τοποθέτησης για 1 σαμπ.

Μετά από αυτά, μπορείς να ακούσεις με σαμπ.

Πριν από αυτά, δεν ακούτε πως ενσωματώνεται ένα σαμπ στο ηχοσύστημα, αλλά απλώς παίζετε το πουλάκι. :lol:
 
Last edited:


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.390
Reaction score
125.525
Να συμπληρώσω πως σε δορυφόρους πλήρους φάσματος, δηλαδή με απόκριση -3dB στους 20 κύκλους, το σαμπ μπορεί να κροσαριστει στους 40 κύκλους.

Αυτό, εφόσον από 40 και πάνω, δεν έχει σοβαρές ακυρώσεις ο δορυφόρος, λόγω τοιχωματικων ορίων.

Αν τυχόν έχει κάποια ακύρωση μετά τα 40 Hz ο δορυφόρος, πρέπει να μπει τέτοιο σημείο κρος, ώστε το σαμπ να αναλάβει να συμπληρώσει στο σημείο ακύρωσης.

Όπως και να'χει, χωρίς μετρήσεις δεν στήνεται ηχοσύστημα.
Δεν.

Οπότε:
Δεν μπόρεσα, δεν κατανόησα το πρόγραμμα, απογοητεύτηκα .... και το δάνεισα σε φίλο!
Όπως φαίνεται, ο φίλος μας δε κατανόησε πως να κάνει μετρήσεις, κατανόησε όμως ότι του είπε η γυναίκα του πως δε παίζει σωστά το σαμπ πεταμένο έτσι και χωρίς ρυθμίσεις, με κρος όπου να'ναι και με τα ηχεία δηλωμένα λαρτζ.

Ξέρεις κάτι; Συμφωνούμε ΟΛΟΙ με τη γυναίκα.

Χωρίς να χρειάζεται να ακούσουμε.


Είναι άχρηστες οι ακροάσεις.

Ακολουθώντας πιστά τις απλές οδηγίες που δίνω, βήμα βήμα, μασημένη τροφή, θα στηθεί σωστά το σαμπ.

Και βλέποντας 3-4 διαγράμματα, βάζοντας και μια συμπαθητική ταργκετ κερβ, θα ακούγεται μουρλια, και πάλι χωρίς να χρειάζεται να έρθουμε κει να ακούσουμε.

Ακροάσεις, δεν χρειάζονται για να καταλάβεις πως παίζει.


ΥΓ. Άμα δε μπορείς ή δε θες να ασχολείσαι με μετρήσεις, πάρε καλιμπρατορα να έρθει να σου σεταρει το ηχοσύστημα. Σε 2-3 ώρες, θα είσαι σενιος. Θα αρπάξεις και πληροφορίες και οδηγίες για το χώρο, αν είσαι καλό παιδί. Κανένας δε χώρισε με 3-4 πάνελ απορρόφησης ή ολίγες διακριτικές μπασοπαγιδες.. ;)
 
Last edited:

Vakis2000

Κλιψ κλαψ
Μηνύματα
7.035
Reaction score
8.060
Δε το καταλαβαίνεις, αλλά μόνος σου λες τα λάθη σου.

Πάμε λοιπόν ένα μάθημα στα γρήγορα:

Εφόσον το ηχείο σου φτάνει μέχρι 35-40 κύκλους, οφείλεις να το κροσαρεις ακριβώς στο διπλάσιο, ώστε στην πτώση πέριξ του σημείου κρος να βγάζει επαρκές άουτπουτ για ισορροπία στην απόκριση με το σαμπ.

Δηλαδή πρέπει να εφαρμόσεις κρος στα 70-80 χερτζ με αυτό το ηχείο, ώστε στο σημείο κρος να έχει σωστή απόκριση με το σαμπ.

Δηλαδή πρέπει να δηλώσεις small το ηχείο στον av, και να βάλεις κρος 70-80.

Μετά πρέπει να κάνεις το σαμπ και το ηχείο να παίζουν στην ίδια στάθμη, κι αυτό θα το κάνεις με ένα ντεσιμπελομετρο με τόνο στο σημείο κρος. Δηλαδή, θα πρέπει και τα δύο, από μόνα τους, να βγάζουν ας πούμε 85 ντεσιμπέλ στη θέση ακρόασης με τον ίδιο τόνο.




Πριν από αυτά, δεν ακούτε πως ενσωματώνεται ένα σαμπ στο ηχοσύστημα, αλλά απλώς παίζετε το πουλάκι. :lol:
Ευαγγέλιο το παραπάνω κείμενο!!!

Έκανα μόνο τα παραπάνω προς το παρόν, και καθάρισε το σήμα, άμεση βελτίωση στην διαχείριση του χαμηλού. Για να καταλάβετε ανέβηκαν τα σαμπ (2) κατα τουλάχιστον 6 Ντι μπι. (ο μάραντζ άλλα κάνει). Για τα υπόλοιπα, δεν τα καταφέρνω μόνος ,θα τα τακτοποιήσω άμεσα όμως. Έκτος των ρυθμίσεων , χρειάζομαι επίσης, νέο κεντρικό και ένα σαμπ ώστε να είναι ίδια και τα δύο. :drinks::drinks:

Ευαριστώ.....
 

Μηνύματα
262
Reaction score
135
σε προηγούμενο post σας ανάφερα για το 5.1 σύστημα αποτελούμενο από κεντρικό και περιφερειακά system audio με front atc scm7 συν το sub όλα αυτά οδηγούνται από τον poneer vsx ax5i και με τη βοήθεια ενός τελικού για τα front λοιπόν εφάρμοσα την ισοστάθμιση με το μικρόφωνο που παρέχει αυτός ο ενισχυτής και έμεινα πολύ ευχαριστημένος για την απόδοση του συστήματος σε ταινίες όπως και dvd audio" αυτή η ισοστάθμιση (ο ενισχυτής είναι παλιός) κρίνεται αρκούντως ικανοποιητική?
 


Ndis

Titika
Μηνύματα
1.867
Reaction score
4.640
Δε το καταλαβαίνεις, αλλά μόνος σου λες τα λάθη σου.

Πάμε λοιπόν ένα μάθημα στα γρήγορα:

Εφόσον το ηχείο σου φτάνει μέχρι 35-40 κύκλους, οφείλεις να το κροσαρεις ακριβώς στο διπλάσιο, ώστε στην πτώση πέριξ του σημείου κρος να βγάζει επαρκές άουτπουτ για ισορροπία στην απόκριση με το σαμπ.

Δηλαδή πρέπει να εφαρμόσεις κρος στα 70-80 χερτζ με αυτό το ηχείο, ώστε στο σημείο κρος να έχει σωστή απόκριση με το σαμπ.

Δηλαδή πρέπει να δηλώσεις small το ηχείο στον av, και να βάλεις κρος 70-80.

Μετά πρέπει να κάνεις το σαμπ και το ηχείο να παίζουν στην ίδια στάθμη, κι αυτό θα το κάνεις με ένα ντεσιμπελομετρο με τόνο στο σημείο κρος. Δηλαδή, θα πρέπει και τα δύο, από μόνα τους, να βγάζουν ας πούμε 85 ντεσιμπέλ στη θέση ακρόασης με τον ίδιο τόνο.

Μετά πρέπει να τα φέρεις σε φάση μεταξύ τους, με τόνο στο σημείο κρος με τη μέθοδο που έχω περιγράψει, μεταβάλλοντας τη φάση του σαμπ μέχρι να μετρήσεις την ελάχιστη στάθμη (μέγιστη ακύρωση) και μετά να αντιστρέψεις τη φάση.

Μετά θα χρειαστεί ισοστάθμιση χώρου. Χωρίς την ισοστάθμιση χώρου, είναι καταδικασμένη η όλη προσπάθεια, απλώς δεν δουλεύει.

Αν τυχόν διαθέτεις απλή ισοστάθμιση, θα φέρεις ισορροπημένο αποτέλεσμα στο πλάτος, δηλαδή στην "απόκριση συχνότητας" στο φάσμα. Αν έχεις πιο εξελιγμένη ισοστάθμιση, θα φέρεις και συγχρονισμό των μεγαφώνων, δηλαδή ισοστάθμιση στο πεδίο του χρόνου, δηλαδή σωστό στεπ ρισπονς, άρα ατάκα και έλεγχο και παλμό και ανάλυση, πράγματα που δεν εμπεριέχονται στην ισοστάθμιση απόκρισης συχνότητας (πλάτους). Γι'αυτό σας λέμε ντιρακ. Αλλά που μυαλό...

Υπόψιν, πως σε εξελιγμένη ισοστάθμιση, θα είναι αναγκαία συνθήκη το κλείσιμο της οπής μπας ριφλεξ του δορυφόρου, για λόγους που βαργιεμαι να αναλύσω.

Προφανώς, εξ'αρχής θα πρέπει να τοποθετηθεί το σαμπ σε σημείο που να εμφανίζει την πιο ισορροπημένη απόκριση στο εύρος λειτουργίας του.

Η τοποθέτηση είναι η σημαντικότερη παράμετρος. Εφόσον έχεις ένα σαμπ, η θέση που προβλέπεται, είναι ανάμεσα στα κυρίως ηχεία. Θα πρέπει να πειραματιστείς με μετακινήσεις μπρος πίσω και λίγο δεξιά αριστερά. Δεν έχεις όμως άλλες επιλογές τοποθέτησης για 1 σαμπ.

Μετά από αυτά, μπορείς να ακούσεις με σαμπ.

Πριν από αυτά, δεν ακούτε πως ενσωματώνεται ένα σαμπ στο ηχοσύστημα, αλλά απλώς παίζετε το πουλάκι. :lol:
Χϊλια ευχαριστώ για τις πληροφορίες, αν δεν κουράζω μερικές ερώτησεις περι dirac.
1. Ti χρειάζεται να αγοράσω σε software και hardware (ενα link φτάνει αν υπάρχει ηδη απο πριν και το αγνοώ) για χρήση σε 5.1 σύστημα σε συνθήκες home theater (τυπικός dennon avr ) ?

2. Για 2.1 σύστημα (στερεοφωνικός ενισχυτής ο οποίος δεν έχει δυνατότητες room correction) υποθέτω κάποιοα λύση dsp ?
 

Μηνύματα
4.873
Reaction score
3.963
ΥΓ. Άμα δε μπορείς ή δε θες να ασχολείσαι με μετρήσεις, πάρε καλιμπρατορα να έρθει να σου σεταρει το ηχοσύστημα. Σε 2-3 ώρες, θα είσαι σενιος. Θα αρπάξεις και πληροφορίες και οδηγίες για το χώρο, αν είσαι καλό παιδί.
Αυτο ρε γμτ. Γιατι ολοι το προσπερνανε ετσι στο ντουκου. Θα ερθει ο αλλος σπουδαγμενος και θα κανει πραγματα σε 2-3 ωρες που εσυ θα παιδευεσαι γι αρκετο καιρο, θα εχεις παντα ανασφαλειες αν το εκανες σωστα.
Ο αλλος θα σου δωσει και καποιες πληροφοριες συμβουλες που θα βοηθησουν επισης παρα πολυ. Θα ειναι εξειδικευμενος για το χωρο σου και το συστημα σου.

Δεν χρειαζεται ολοι να το παιζουμε επιστημονες.
 


wnet

Nearfieldένιος
Μηνύματα
4.442
Reaction score
15.130
Αυτο ρε γμτ. Γιατι ολοι το προσπερνανε ετσι στο ντουκου. Θα ερθει ο αλλος σπουδαγμενος και θα κανει πραγματα σε 2-3 ωρες που εσυ θα παιδευεσαι γι αρκετο καιρο, θα εχεις παντα ανασφαλειες αν το εκανες σωστα.
Ο αλλος θα σου δωσει και καποιες πληροφοριες συμβουλες που θα βοηθησουν επισης παρα πολυ. Θα ειναι εξειδικευμενος για το χωρο σου και το συστημα σου.

Δεν χρειαζεται ολοι να το παιζουμε επιστημονες.
Για το χόμπυ, για τη γνώση, γιατί σ΄αρέσει το DIY, γιατί ο χρόνος που θα διαθέσεις για αυτό δεν θα είναι πολύτιμος - ίσα ίσα θα το βλέπεις και σα διασκέδαση, γιατί αν δεν το κάνεις τέλεια δεν έγινε και τίποτα - δεν είναι ιατρική επέμβαση να αφήσεις πτώματα, γιατί αύριο θα πάρεις/αλλάξεις/μετακινήσεις κάτι και θα πρέπει να τον ξαναφωνάξεις, γιατί το κόστος του συστήματος σου δεν είναι και τόσο υψηλό για να δικαιολογεί και αυτό το έξοδο.
Φυσικά και δεν αμφισβητώ τη γνώση και ειδίκευση του επαγγελματία, αν τα παραπάνω (ή κανένα ακόμη που ίσως ξέχασα) δεν είναι λόγοι για κάποιον, κακώς δεν έχει ήδη φωνάξει κάποιον.... οι υπόλοιποι θα συνεχίσουμε στον ελεύθερο μας χρόνο να πειραματιζόμαστε...
 


Μηνύματα
4.873
Reaction score
3.963
Συμφωνω με την οπτικη σου γωνια wnet. Όμως σε πολλες περιπτώσεις (το εχουμεδει αρκετες φορες εδώ μεσα στο παρελθον) θεωρούμε ότι αυτό που καναμε είναι τελειο, κατι σα νομοτελεια και μετα βγαζουμε λανθασμένα συμπερασματα σε κρισεις που κανουμε.

Ας δουμε και μια ακομη παραμετρο.

Αν αναλογιστούμε τι ξερουμε από τιμες από ηχοσυστηματα. Μπορούμε πολύ γρηγορα να πουμε για παρα πολλα ηχεια ποσο στοιχιζουν χωρις ν ανατρεξουμε σε τιμοκαταλογους (με μικρη αποκλειση θα πεσουμε εξω). Το ιδιο για ενισχυτες, για κεφαλη πικαπ, για dac, phono, cdplayer κλπ κλπ. Αρχιζουμε σιγα σιγα να μαθαίνουμε ποσο κανει η ηχοαποροφυση και η ηχοδιαχυση.

Όμως ...ειλικρινα ποσοι ξερουν ποσο κανει (χοντρικα) ο τεχνικος για να κανει αυτή την δουλεια για 2-3 ωρες? Το ποσοστο θα ελεγα πλησιαζει το ¨σχεδόν κανεις¨. Γιατι αυτό? Ετσι ξαφνικα εγινε ολη η κοινοτητα ντιουηδες? Δεν το νομιζω. Αντιθέτως πιστευω ότι ολοι θελουν να ξερουν. Εγραψε για μια δουλεια ο wizzy. Νομιζω ότι πολλοι ενδιαφερθηκαν να ξερουν τι παιζει και πηραν μια πρωτη εικονα (στο θεμα τιμης).

Ωστόσο αυτό που γραφει ο Κωστας περι μετρήσεων και τεχνικου είναι διαφορετικο πραγμα. Σε καμμια περιπτωση δεν πιανει τα νουμερα του wizzy. Αν επιμενω ποσο τελικα κοστιζει? Παλι θα κοιταζουμε το ταβανι. Προφανως απειροελάχιστοι καταληγουν σε τέτοιες λυσεις και και δεν υπαρχει πληροφορηση στο φορουμ.

Όπως επισης, ενώ γνωρίζουμε από που θα βρουμε το ταδε ηχειο και τον ταδε ενισχυτή, οι πληροφοριες μας για τέτοιου είδους τεχνικους είναι σχεδόν μηδαμινη. Προφανως γιατι μεχρι τωρα στην συνειδηση του κοσμου ηταν κατι που ποτε δεν ειχε προτεραιοτητα.
 

Μηνύματα
1.297
Reaction score
2.573
Συμφωνω με την οπτικη σου γωνια wnet. Όμως σε πολλες περιπτώσεις (το εχουμεδει αρκετες φορες εδώ μεσα στο παρελθον) θεωρούμε ότι αυτό που καναμε είναι τελειο, κατι σα νομοτελεια και μετα βγαζουμε λανθασμένα συμπερασματα σε κρισεις που κανουμε.

Ας δουμε και μια ακομη παραμετρο.

Αν αναλογιστούμε τι ξερουμε από τιμες από ηχοσυστηματα. Μπορούμε πολύ γρηγορα να πουμε για παρα πολλα ηχεια ποσο στοιχιζουν χωρις ν ανατρεξουμε σε τιμοκαταλογους (με μικρη αποκλειση θα πεσουμε εξω). Το ιδιο για ενισχυτες, για κεφαλη πικαπ, για dac, phono, cdplayer κλπ κλπ. Αρχιζουμε σιγα σιγα να μαθαίνουμε ποσο κανει η ηχοαποροφυση και η ηχοδιαχυση.

Όμως ...ειλικρινα ποσοι ξερουν ποσο κανει (χοντρικα) ο τεχνικος για να κανει αυτή την δουλεια για 2-3 ωρες? Το ποσοστο θα ελεγα πλησιαζει το ¨σχεδόν κανεις¨. Γιατι αυτό? Ετσι ξαφνικα εγινε ολη η κοινοτητα ντιουηδες? Δεν το νομιζω. Αντιθέτως πιστευω ότι ολοι θελουν να ξερουν. Εγραψε για μια δουλεια ο wizzy. Νομιζω ότι πολλοι ενδιαφερθηκαν να ξερουν τι παιζει και πηραν μια πρωτη εικονα (στο θεμα τιμης).

Ωστόσο αυτό που γραφει ο Κωστας περι μετρήσεων και τεχνικου είναι διαφορετικο πραγμα. Σε καμμια περιπτωση δεν πιανει τα νουμερα του wizzy. Αν επιμενω ποσο τελικα κοστιζει? Παλι θα κοιταζουμε το ταβανι. Προφανως απειροελάχιστοι καταληγουν σε τέτοιες λυσεις και και δεν υπαρχει πληροφορηση στο φορουμ.

Όπως επισης, ενώ γνωρίζουμε από που θα βρουμε το ταδε ηχειο και τον ταδε ενισχυτή, οι πληροφοριες μας για τέτοιου είδους τεχνικους είναι σχεδόν μηδαμινη. Προφανως γιατι μεχρι τωρα στην συνειδηση του κοσμου ηταν κατι που ποτε δεν ειχε προτεραιοτητα.
Αυτό ακριβώς, πουθενά δεν αναφέρεται τίποτις
 

Vakis2000

Κλιψ κλαψ
Μηνύματα
7.035
Reaction score
8.060
Δεν πληρώνει ο Έλληνας υπηρεσία. Μόνο αν είναι απόλυτη ανάγκη.
Προσωπικά δεν είμαι κατά. Όμως έχω κάποιες ατυχείς ίσως περιπτώσεις κατά το παρελθόν (πάντα στο θέμα) με αποτέλεσμα να είμαι ακόμη στην αρχή. Έτσι είμαι διστακτικός (ως την παροχή της υπηρεσίας).
 

Μηνύματα
7.266
Reaction score
11.815
Προφανως γιατι μεχρι τωρα στην συνειδηση του κοσμου ηταν κατι που ποτε δεν ειχε προτεραιοτητα.
Προφανώς επειδή λίγοι έχουμε ακούσει το αποτέλεσμα της περιποίησης του χώρου και προφανώς δεν της δίνουμε τη βαρύτητα που της αρμόζει. Είναι καιρός να αρχίσουμε τις επισκέψεις σε φίλους που έχουν κάνει το βήμα, να μας πέσουν τα σαγόνια κάτω και να το πάρουμε απόφαση. Βέβαια, τσούζει...
Απο την άλλη, αν κάποιος θέλει απλά να φροντίσει τα βασικά ( άρα να βάλει μερικούς διαχύτες σε κομβικά σημεία - sos ), στα βασικά σχέδια που κάποιοι μοσχοπουλάνε, η λύση του diy έρχεται συμφέρουσα ( υποψιάζομαι όμως ότι θα τρώει πολύ χρόνο η υλοποίηση ). Έκανα προχθές κάποιους υπολογισμούς με αφορμή ένα άλλο thread και είδα ότι με αγορά καδρονιών έλατου, το κόστος για δύο ευμεγέθεις διαχύτες είναι γύρω στα 60€ ( μόνο τα ξύλα, χωρίς να υπολογίζεται η κοπή που προσωπικά μπορώ να τη κάνω στο κάθετο δισκοπρίονό μου ), όταν για κάτι αντίστοιχο του εμπορίου, το κόστος ξεπερνά τα 100€ για τον έναν. Εδώ λοιπόν κολλάει το diy. Βέβαια και αυτός που τους πουλάει, θέλει να πληρωθεί τόσο για τα υλικά, όσο και για την εργασία του. Εγώ όμως που είμαι διατεθειμένος να κάνω την εργασία, όλο και κάτι θα γλυτώσω ενώ παράλληλα θα περνάω και ευχάριστα τον ελεύθερό μου χρόνο.
 

Μηνύματα
4.873
Reaction score
3.963
Υπαρχει όμως και κατι ακομη. Ο σοβαρος επαγγελματιας θα κανει μετρήσεις, πειραματισμούς και θα καληξει καπου οπου το αποτέλεσμα είναι εγγυημενο. Μετα προχωραει σε μαζικη παραγωγη. Δεν κανει ένα αλλα εκατοντάδες (να μην πω χιλιαδες). Οποτε οι τιμες αγορας γι αυτόν στα υλικα είναι τελειως αλλου.

Τι απ όλα αυτά εχει ο ντιουης? Ενταξει την ευτυχια της ιδιοκατασκευης. Μετα? Τι να συγκρινουμε?
 

Μηνύματα
7.266
Reaction score
11.815
Υπαρχει όμως και κατι ακομη. Ο σοβαρος επαγγελματιας θα κανει μετρήσεις, πειραματισμούς και θα καληξει καπου οπου το αποτέλεσμα είναι εγγυημενο. Μετα προχωραει σε μαζικη παραγωγη. Δεν κανει ένα αλλα εκατοντάδες (να μην πω χιλιαδες). Οποτε οι τιμες αγορας γι αυτόν στα υλικα είναι τελειως αλλου.

Τι απ όλα αυτά εχει ο ντιουης? Ενταξει την ευτυχια της ιδιοκατασκευης. Μετα? Τι να συγκρινουμε?
Φτάνει να είναι σοβαρός επαγγελματίας και να μη βασίζεται κι αυτός σε προγράμματα υπολογισμού που όλοι έχουμε στη διάθεσή μας. Και εκεί μπαίνει το πρόβλημα. Είμαστε σίγουροι ότι έχουμε να κάνουμε με σοβαρούς επαγγελματίες ή θα σταματήσουμε να τα χώνουμε σε φιδολαδοκαλώδια και θα αρχίσουμε να τα χώνουμε σε φιδολαδοδιαχύτες...?
 

Μηνύματα
544
Reaction score
1.205
Μπορει καποιος επισης να παει σε μαγαζια (για Αθηνα μιλαω) που εχουν στημενο χωρο με διαχυση - απορροφηση, να δει, να παρει πληροφοριες και να ακουσει. 8-)
 


Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος
  • xfader
    Segregation supporter

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.600
Μηνύματα
2.867.470
Members
37.936
Νεότερο μέλος
albie
Top