24/96 vs Vinyl

Kotsidis John

Photography
Moderator
Μηνύματα
14.359
Reaction score
37.156
Εδω μεχρι κι ο ΧΙουστον ανακοινωσε επισημα οτι θα παρει ΠΛΑΤΩ...
Εν ετη 2010, Χριστουγεννα...

Ακουσον , ακουσον...:131::131::131:
 

ChrisHat

Επαγγελματίας
Μηνύματα
740
Reaction score
391
Απάντηση: Re: MERCURY LIVING PRESENCE

Με αφορμή τα όσα είπε ο Θέμης περί ταινιών ηχογράφησης θα ήθελα να πω ότι οι συγκεκριμένες επανεκδόσεις σε βαρύ βινύλιο λαμπάτης χάραξης απ'ευθείας από τις αυθεντικές [συνήθως λαμπάτες] ταινίες Λ.Σ.
Δεν υπάρχουν λαμπάτες ταινίες, ούτε λαμπάτη χάραξη.

Αυτό που μπορεί να συμβαίνει είναι να χρησιμοποιούνται λάμπες σε στάδια προενίσχυσης αναπαραγωγέα η σε επεξεργασία αναλογική με Εq και Compression.

Αυτό απο μόνο του περιγράφει ήδη μια επεξεργασία σε σχέση με το original master , παθητική (προενίσχυση αναπαραγωγέα) η ενεργητική (Εq και Compression) επομένως δεν ακούμε το original master αλλά μια ευφωνική εγγραφή του.

Γιατί γυρνάμε γύρω απο την ουρά της γάτας ? Αν κάτι ακούγεται καλύτερα δεν είναι το φορμά αλλά το επιτυχημένο remastering είτε σε βινύλιο είτε σε ψηφιακό format.

Και αν ακούγεται καλύτερο το βινύλιο (ΚΑΠΟΙΕΣ ΦΟΡΕΣ) σε σύγκριση με μια ψηφιακή έκδοση είναι γιατί είναι πιο ευφωνικό σαν μέσο, πιο χρωματισμένο αλλάζει την εικόνα και τους χώρους η πολλές φορές άλλος ηχολήπτης έκανε το ψηφιακό και άλλος το αναλογικό transfer.
 

ChrisHat

Επαγγελματίας
Μηνύματα
740
Reaction score
391
Απάντηση: 24/96 vs Vinyl

Tα λεγόμενα του Λουκά πιο πάνω μπορώ να τα επιβαιβεώσω και εγω, μιας και εχω τέτοια βινύλια rca victor living stereo , και είναι reprint απο το παλιό αναλογικό λαμπάτο μαστερ.
Ενα εχω να πω οτι είναι δίσκοι αναφοράς, με απίστευτα καλή ηχογράφηση , κλάσεις ανώτερη των σημερινών. Οποιος θέλει να πάρει μια ιδέα εδω είμαι.
Δεν μπορεί να είναι καλύτερες των σημερινών αν υποθέσουμε πως σήμερα ακολουθείτο παρόμοια τεχνική ηχογράφησης ΚΑΙ ΥΠΗΡΧΕ Η ΙΔΙΑ ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΣΤΗΝ ΗΧΟΛΗΨΙΑ

Η smooth μεσοψηλή περιοχή που πετυχημένα προσομοιάζει ακροάσεις σε πραγματική αίθουσα συναυλιών , η minimal λόγω περιορισμών της εποχής χρήση μικροφώνων που δεν δημιουργεί comp filtering όπως πολλές πολυμικροφωνικές σύγχρονες ηχογραφήσεις δεν αναιρεί την έλλειψη πληροφορίας στα επίπεδα,
την έλλειψη πληροφορίας και αρμονικών στην υψηλή περιοχή (εκτός αν τα προσθέτει λίγο μια φωτεινή κεφαλή) και την έλλειψη κυρίως δυναμικής περιοχής.
 

D

Deleted member 23222

Guest
Απάντηση: Re: Απάντηση: 24/96 vs Vinyl

Στα περισσότερα ηλεκτρονικά δισκοπωλεία έχεις τη δυνατότητα να ακούσεις αποσπάσματα από όλα τα κομμάτια του δίσκου - χωρίς να είσαι γνωστός τους. :126:
Nαι αρκεί να έχεις εντοπίσει τι θέλεις...
Και μετά,τι γίνεται με τις ανεξάρτητες παραγωγές?
Το cd θα ζεί ακόμα για πολλά χρόνια...
 

skaloumbakas

4Haris
Μηνύματα
24.751
Reaction score
1.677
Απάντηση: 24/96 vs Vinyl

Μόλις τώρα ακουσα διαφήμιση στο KOSMOS RADIO για βινύλια...

Παιδιά, επανακάμπτει ΔΥΝΑΜΙΚΑ, πάρτε το χαμπάρι... :142:
 

Μηνύματα
4.219
Reaction score
2.248
Απάντηση: 24/96 vs Vinyl

Μόλις τώρα ακουσα διαφήμιση στο KOSMOS RADIO για βινύλια...

Παιδιά, επανακάμπτει ΔΥΝΑΜΙΚΑ, πάρτε το χαμπάρι... :142:
Ελεος και εσύ !!!!
Θα μας ανεβάσουν τις τιμές :143:
 

skaloumbakas

4Haris
Μηνύματα
24.751
Reaction score
1.677
Same great music on Vinyl vs. CD...

Κάνω copy-paste από ένα συγκριτικό που έκανα μεταξύ δίσκων που έχω σε βινύλιο και CD (http://avsite.gr/rec05_skal1.htm)

Same great music on Vinyl vs. CD...​
Written by Christos P. Skaloumbakas, founding member of A.C.A. / entered on 19 Jun 05​

Maybe this is not exactly a music review, since it involves comparison between 2 source media of various types of Music, but it is not exactly an Audio paper either. Never the less, the music I am referring to is very interesting, no matter if you have it recorded on vinyl or on an aluminum disc... The purpose of doing this is to face this old analogue vs.digital "war", from the point of the final acoustical experience and pleasure listening to both media (which is what matters anyway...), and not from a technical point of view. We've had enough of this...

Here is my first comparison:

This is Sara K. in vocals and 4-string guitar, very nice voice, very involving songs. I have 2 CD's from Chesky Records and a double heavy vinyl album by Stockfisch records of her:

* - PLAY ON WORDS (recorded 1993)
* - HOBO (recorded 1996, 96/24)
* - WATER FALLS (recorded 2003, DMM Disc Cutting, 2HQ LP, 357.8025.1-1/2, promoted by B&W)

Sonic difference between the Vinyl and the CD's is so immense in reality, slam, soundstage and everything, that even if these are different recordings you simply get the idea from the first couple of seconds!!!

As far as music, these are recommended in both media...

Another great voice is Eileen Farrell.

The CD shown is called 'My Very Best' and it has songs from 7 records she has recorded with Reference Recordings (1988 - 1991, with Loonis McGlohon/PNO & Joe Wilder/trumpet).

I own 3 of them on vinyl ('E.F. sings Harold Arlen', 'E.F. sings Torch Songs' & 'E.F. sings Alec Wilder') having 6 songs all together, which are included in this 14-track CD.

The tunes are:

* - 'I Wonder What Became of Me'
* - 'Hapiness is a Thing'
* - 'Stormy Weather'
* - 'Something Cool'
* - 'It's a Fine Day for Walking' Country Style'
* - 'Moon and Sand'

None of the above 6 tunes on the 3 vinyls are inferior to their digital copies on the CD.

Really Eileen's voice deserves to be heard the right way... And the music is great!

Sheffield Lab is one of a few audiophile record companies that make modern recording a science. The CD shown is a sampler of those recordings on a CD, from a Greek AV Magazine (HiTECH, Sep 1996).

I own 2 of them on vinyl, (Michael Ruff 'Speaking in Melodies' & Clair Marlo 'Let it Go'), having one each, included on this CD...

The tunes are:

* - 'The Eyes of Love' from 'Speaking in Melodies'
* - 'Wishing well' from 'Speaking in Melodies' (compared with track#5 of the Sheffield Lab A2TB Test CD)
* - 'Where Are You' from 'Let it Go'

These are very dynamic recordings and for that reason, you do not have to have a golden ear to realize that the analogue reproduction is far beyond their digital copies.

In fact these 2 vinyl records are used very often as reference and testing material for my various hardware improvements so far, which I strongly recommend you to find, if you do not already have them.

The first one is maybe the mostly well-known Jazz recording of our modern times 'Jazz at the Pawnshop', a Proprius Records Production (recorded 1976) on a double LP album and on a 2-CD album (and a SACD). An incredible Swedish Live recording at the Pawnshop jazzclub in Stockholm.

* - Here, I have all of them (12 tunes included in the double LP album) on both media, so I am not referring to any particular ones.

The other one is the very warm voice of Jakintha's 'Here's to Ben' recording, a Groove Note Records Production (recorded 1998) on both vinyl and CD. Here, I have a sampler of 2 tunes of the record on a CD, by an AV Greek Magazine 'HXOS' and the vinyl album itself).

The tunes are:

* - 'Danny Boy'
* - 'In The Wee Small Hours Of Morning'

I do not want to repeat myself about what is sonically far better than the other.

In fact, the 3 tunes of side A of the 'Jazz at the Pawnshop' double Album ('Limehouse Blues', I am Confessing' & 'High Life') is very often used, because it is a continuous 25 min Music to make an A-B comparison (very convenient, although I heat this method...)

As far as music for both of them, buy anything you find!!!

British Linn and Naim have recorded very nice music on vinyl and on CD. I have some of them:

A. 2 samplers from Linn, which contain 9 tunes all together, that I have them on 4 vinyl records.

The tunes are:

* - Bad bad Leroy Brown (Karol Kidd)
* - Don't take your love from me (Karol Kidd)
* - Ain't Necessarily so (Karol Kidd)
* - Lean Baby (Karol Kidd)
* - Eye Witness (David Newton)
* - Bedroom eyes (David Newton)
* - Stars in my eyes (David Newton)
* - Undecided (Ray Gelato Giants)
* - As time goes by (Ray Gelato Giants)

B. 2 tunes from Naim records, copied on a CD (by HXOS magazine June 1999) that i have them on the famous "Meet me in London" (Antonio Forcione & Sabina Sciubba) vinyl record.

The tunes are:

* - Visions
* - Brasilico

All 11 of them are far better reproduced through the analogue set-up.

Worth mentioning is the fact that, when I bought those Linn vinyl records (about 7 years ago), I had the Linn LP 12, t/t with all the updates of that time (Lingo/Cirkus/Trampoline and vdh grasshopper II/L cart. on a Linn Ittok LV II arm).

Then, there was one tune ("Bedroom eyes") that I was mentioning, it was inferior to play it through the turntable. The CD for that particular tune was reproducing better!

Through my analogue set-up of today, the situation is totally reversed and this tune now is much better than the digital copy on the sampler. My Wadia 8/15 digital combo all these years has undergone major improvements as well, but this couldn't prevent from reversing the order...

It seems analogue has gone a long way, despite the contrary general belief. Especially phono cartridges have improved a lot!!!

Music is great in all the above records anyway...

Three Blind Mice - TBM is synonymous to recording perfection. It is not 100% to my liking, since these recordings are close miked but never the less, if you go after crystal clear and dynamic sound, these are the recordings you must seek. Japanese pressings of the purest vinyl, with progressive Jazz music, recorded in Tokyo 1973-1977.

I have the sampler Vol. 1 on CD, which has 4 tunes out of 4 vinyl records that I also have between my 15 or so TBM 200grHQ LP's.

The tunes are:

* - Aqua Marine (from "BLOW UP")
* - Midnight Sugar (from "MIDNIGHT SUGAR")
* - Midnight Sunrise (from "SCANDINAVIAN SUITE")
* - Misty (from "MISTY")

I am not exaggerating, if I say that the differences between the vinyl's and the sampler CD are enormous and this is why, when it comes to very dynamic recordings, differences are getting obvious, even to the most inexperienced ear...
I just found another 2 pairs that I have in both media, one Jazz and the other classical:

* - 'Oxnard Sessions' Volume one on vinyl (recorded 1990, 8 tunes) and...
* - 'Oxnard Sessions' Volume two on CD (HDCD recorded 1993, 11 tunes)

by Reference Recordings, with Mike Garson/PNO, who is also the composer of many of the tunes included. These recordings are very balanced with very realistic soundstage and depth and the music is soft Jazz of the best kind, IMHO

and...

* - 'ESPANA' (on 180gr LP): Capriccio Espagnol (Rimsky-Korsakov), Andalusia (Granados), Espana Rhapsody (Chabrier), Spanish Dances (Moszkowski), with Ataulfo Argenda conducting the London Symphony Orchestra.
* - The same on a 12-karat CD (sic...)

... recorded by Decca-London, 1958. Familiar dynamic sound, incredible sense of being there etc...

Fantastic music on both media and only when you put the vinyls, after you heard the CD's, you can realise what it was missing...

Let's go on with classical music: Wide soundstage, energy, depth, all the frequencies of the world etc. etc... Difficult isn't it? I am talking about big orchestras you see...

I will list some of the fantastic Mercury recordings of the 60's and 70's, which came to live again since almost all of them have been put on CD - I have them all do you believe it?

Out of some 60 CD's or so that I have in my collection, there are 5 of them that have been reprinted on quality vinyl again, and which I also bought. (I have some more of those vinyls but none of them on CD...)

The 5 works are:

* - STRAVINSKY "The Firebird" (LSO/Dorati)
* - "BALALAIKA FAVORITES" (Osipov st Russian Folk O/Gnutov)
* - PROKOFIEV "Love for 3 oranges" etc. (LSO/Dorati)
* - RAVEL/IBERT "Rapsodie Espagnole" etc. / "Escales" (LSO/Dorati)
* - CHABRIER "Espana", "Danse Slave" etc. (LSO/Dorati)

Finally I want to talk about Maria Callas... Do you think she would like to hear her voise on the aluminum disk? I very much doubt it...

The Opera I am referring to, is the BIZET's "Carmen", recorded in 1964 by EMI, with George Pretre conducting the L' Orchedtre du Theatre National De l' Opera De Paris. I have the 3-CD full work and the highlights of it on a cheap vinyl from Athens - 'Monastiraki'...

Here is another one, a sampler of recordings on a CD that a good friend had made, for an audio demonstration for AVsite.gr and he was kind enough to give me a copy.

Two tunes among them, I have included in the original vinyl double LP records:

* - track No02 of the Demo CD, 'Chan Chan' from Buena Vista Social Club
* - track No10 of the Demo CD, 'Children of Canchez Overture'

The demo CD seems a very good copy, because it falls just a bit behind (in liveness) from an original CD I have, with Eric Clapton and the 'Unplugged' having a common tune with the demo CD, the "Old Love" (truck 13).

But... when comparing with the analogue, we are talking about REAL differences!

The Chuck Mangione double LP, by AM records (recorded 1978) is not an audiophile one and I have it about 15 years (price written on the back says 550 drms - probably I got it from Athens - 'Monastiraki' - and is made in Greece by CBS AEBE). When I put it on the platter, I hear instruments and strings and notes that i do not hear on the CD, apart from the fact that as far as slam and dynamic sound, difference is astonishing. I now learn that Speakers Corner has released an audiophile version.

The Buena Vista double LP is in heavy vinyl, by Nonesuch Records and Classic Records (recorded March 1996 in Cuba) and differences with the CD copy can equally be described...

Business as usual...I just want to conclude saying that, it cannot be coincidental all those recordings to be reproduced better on vinyl than on a CD ... But I am not selling the CD's! I want them proof to anybody who doesn't believe me and comes to my place for listening...

System:

* Genesis 300 - Rowland 8T amplifier - 'Consummate' line preamp. (with 450W ultra fast p.su.) - DACT CT100 phono module (custom silver wired with 550W dual ultra fast p.su.) - aas gabriel turntable (heavily upgraded flywheel added etc.) - insider reference wood on Souther linear arm modified - Wadia 8 CD transport (p.su. improved, new lazer head installed) - Wadia 15 D/A Converter (mod. w/ clocklink for jitter elimination + p.su. improved).
* Wiring: All interconnects & sp. cables are 'DARA custom silver'.
* Power cables: Xaitas 'black signature'.
* Electrical install.: 2X35A dedicated power lines + sources and preamp plugged in V4/V3 power isolators.

Christos P. Skaloumbakas
Founding member of A.C.A.
Να σημειώσω ότι δεν έχω ούτε μία περίπτωση που το CD ακούστηκε καλύτερα από το αντίστοιχο του βινύλιο και όλα τα διπλά που έχω στη δισκοθήκη μου αναφέρονται στο παραπάνω review...

Οσον αφορά "24/96 vs. αναλογικό βινύλιο" δεν έχω προσωπική εμπειρία στο σύστημα μου.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.237
Reaction score
143.871
Απάντηση: Same great music on Vinyl vs. CD...

Να σημειώσω ότι δεν έχω ούτε μία περίπτωση που το CD ακούστηκε καλύτερα από το αντίστοιχο του βινύλιο
δεκτό. :145:

Να σημειώσω κι εγώ, ότι αν σπαταλούσες στη ζωή σου όσο κόπο, όσο χρήμα, όσο διάβασμα, κι όσο χρόνο σπατάλησες για το πικάπ σου, τότε δε θα είχες καταλήξει στο ίδιο συμπέρασμα. :126:

Μπορείς να ξεκινήσεις σήμερα βέβαια τον αντίστοιχο "αγώνα" στα ψηφιακά, αλλά αναρωτιέμαι αν έχεις μπροστά σου άλλα 50 χρόνια να σπαταλήσεις στο παίδεμα....:137::138:
 

skaloumbakas

4Haris
Μηνύματα
24.751
Reaction score
1.677
Απάντηση: 24/96 vs Vinyl

Δεν εχεις δίκιο και ειλικρινά, αν ο Θέμης όλα αυτά τα tape tranfers to HD τα έχει κάπου μαζεμένα (με πρωτη ματιά δεν βρήκα κάτι να το έχω σε βινύλιο) θα μπορούσα να τα αγοράσω μαζί με τον προτεινόμενο εξοπλισμό (σε κάποια λογική τιμή βέβαια...)

Θα ήθελα βέβαια πρωτα να το ακούσω (κατ΄ιδίαν με τον Θέμη εννοείται...)
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.237
Reaction score
143.871
Απάντηση: 24/96 vs Vinyl

Δεν εχεις δίκιο και ειλικρινά, ...
το ότι δεν έχεις τις παρωπίδες του Λ.Σ., το γνωρίζω, δε χρειάζεται να μου το αποδείξεις. Το αν θα αγοράσεις μια κορυφαία ψηφιακή πηγή είναι άσχετο. Ακόμα και ποτέ να μην αγοράσεις, σε δικαιολογώ διότι έχεις εξαιρετική δισκογραφία σε μαυρους δίσκους, που καλύπτουν χαλαρά τα υπόλοιπα χρόνια της ζωής σου, κι ευχομαι νά'ναι πολλλλλλλλλάααααααα........

αλλά επέτρεψέ μου να γνωρίζω πως οι κάποιες ακροάσεις ψηφιακών μηχανών που έχεις κάνει στο σύστημά σου δεν προσεγγίζουν ούτε κατά διάνοια τις γνώσεις που έχεις στα αναλογικά, τα χρήματα που έχεις σπαταλήσει στα αναλογικά, αλλά και το χρόνο, πιο πολύ αυτό, τον οποίον ανάλωσες σε εξέλιξη μιας αναλογικής πηγής.
 

Μηνύματα
1.208
Reaction score
59
Αγαπητέ Κωσταυτιά θα σε ζήλευε ακόμη και ο ο Γκέμπελς, με όλα όσα παρμορφώνεις από την τοποθέτησή μου. ΟΥΔΕΝ ΠΕΡΑΙΤΕΡΩ ΣΧΟΛΙΟΝ!!!! Λ.Σ.
 

Μηνύματα
1.208
Reaction score
59
Re: Απάντηση: Re: MERCURY LIVING PRESENCE

Δεν υπάρχουν λαμπάτες ταινίες, ούτε λαμπάτη χάραξη.

Αυτό που μπορεί να συμβαίνει είναι να χρησιμοποιούνται λάμπες σε στάδια προενίσχυσης αναπαραγωγέα η σε επεξεργασία αναλογική με Εq και Compression.

Αυτό απο μόνο του περιγράφει ήδη μια επεξεργασία σε σχέση με το original master , παθητική (προενίσχυση αναπαραγωγέα) η ενεργητική (Εq και Compression) επομένως δεν ακούμε το original master αλλά μια ευφωνική εγγραφή του.

Γιατί γυρνάμε γύρω απο την ουρά της γάτας ? Αν κάτι ακούγεται καλύτερα δεν είναι το φορμά αλλά το επιτυχημένο remastering είτε σε βινύλιο είτε σε ψηφιακό format.

Και αν ακούγεται καλύτερο το βινύλιο (ΚΑΠΟΙΕΣ ΦΟΡΕΣ) σε σύγκριση με μια ψηφιακή έκδοση είναι γιατί είναι πιο ευφωνικό σαν μέσο, πιο χρωματισμένο αλλάζει την εικόνα και τους χώρους η πολλές φορές άλλος ηχολήπτης έκανε το ψηφιακό και άλλος το αναλογικό transfer.
ΜΗΝ ΜΟΥ ΠΕΙΣ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Για ψάξτο λίγο. Λ.Σ
 

Μηνύματα
1.208
Reaction score
59
Re: Απάντηση: 24/96 vs Vinyl

Δεν εχεις δίκιο και ειλικρινά, αν ο Θέμης όλα αυτά τα tape tranfers to HD τα έχει κάπου μαζεμένα (με πρωτη ματιά δεν βρήκα κάτι να το έχω σε βινύλιο) θα μπορούσα να τα αγοράσω μαζί με τον προτεινόμενο εξοπλισμό (σε κάποια λογική τιμή βέβαια...)

Θα ήθελα βέβαια πρωτα να το ακούσω (κατ΄ιδίαν με τον Θέμη εννοείται...)
Έχεις αγορασμένο από μένα πριν 16 χρόνια το Rapsodie Espagnol του Lalo με H.Szerying σε LIVING STEREO της Classic records. Κάντε ένα συγκριτικό στο σπίτι σου, όπως και άλλα, Rhapsodies, Stokowski. Λ.Σ.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.237
Reaction score
143.871
Απάντηση: Re: 24/96 vs Vinyl

Αγαπητέ Κωσταυτιά θα σε ζήλευε ακόμη και ο ο Γκέμπελς, με όλα όσα παρμορφώνεις από την τοποθέτησή μου. ΟΥΔΕΝ ΠΕΡΑΙΤΕΡΩ ΣΧΟΛΙΟΝ!!!! Λ.Σ.
Αγαπητέ μου Λουκά ξέρεις πόσο πολύ σε συμπαθώ, διότι ο έρωτάς σου με το μαύρο δίσκο έχει παιδιάστικη αφέλεια, και πολύ σε χαίρομαι για αυτό, αφού είσαι παιδί 60 ετών! :145:

Ελπίζω μετά από τόσο καιρό να μην θίγεσαι και γενικά να μη μασάς από τα καυστικά μου σχόλια των γραπτών σου, τα οποία πάντα πασπαλίζω με μπόλικο χιούμορ....:126:

το ότι διαφωνούμε, δε σημαίνει ότι δε μπορούμε κ να συνυπάρχουμε, ε? άλλωστε μας ενώνει η αγάπη για το χόμπι, που ξέρεις πόσο πάθος κρύβει! :119:
 

Μηνύματα
1.208
Reaction score
59
Re: Απάντηση: Re: MERCURY LIVING PRESENCE

Δεν υπάρχουν λαμπάτες ταινίες, ούτε λαμπάτη χάραξη.
Θα τρελαθούμε φαίνεται.Τί άλλο θα μάθουμε! Καλά λένε όσο μεγαλώνουμε μαθαίνουμε. Δυστυχώς ζούμε στην εποχή της *παραμόρφωσης* και ως κοινωνιολόγος/πολιτικός επιστήμων είναι να βγαίνω από τα ρούχα μου από αυτά που βλέπω, ακούω και διαβάζω. Στο εξής θα πρέπει να ξεμάθουμε όλα όσα γνωρίζουμε. Ο ήλιος ανατέλει από τη δύση.
Μέχρι πριν από λίγο ήξερα ότι μια ηχογράφηση χαρακτηρίζεται ως λαμπάτη [tube/valve recording] και η ταινία ηχογράφησης λαμπάτη επίσης από την χρήση λαμπάτης τεχνολογίας, όπως λαμπάτα μικρόφωνα, λαμπάτοι προενισχυτές μικροφώνων, λαμπάτοι μίκτες και λαμπάτα μπομπινόφωνα. Το ίδιο επίσης και για την παραγωγική διαδικασία π.χ. ενός δίσκου βινυλίου χάραξης μήτρας [tube mastered by B.Grundman, Steve Hoffman. Stan Ricker, Doug Sax]. Όλοι οι παραπάνω θα πρέπει, τουλάχιστον, να πάνε να τους δει γιατρός και εμένα επίσης. Λ.Σ.
 

Μηνύματα
1.208
Reaction score
59
Re: Απάντηση: Re: MERCURY LIVING PRESENCE

Αυτό που μπορεί να συμβαίνει είναι να χρησιμοποιούνται λάμπες σε στάδια προενίσχυσης αναπαραγωγέα η σε επεξεργασία αναλογική με Εq και Compression.

Αυτό απο μόνο του περιγράφει ήδη μια επεξεργασία σε σχέση με το original master , παθητική (προενίσχυση αναπαραγωγέα) η ενεργητική (Εq και Compression) επομένως δεν ακούμε το original master αλλά μια ευφωνική εγγραφή του.
Δηλαδή λαμπάτη ηχογράφηση δεν μπορεί να υπάρχει παρά μόνο μπορούν όπως λες:
"να χρησιμοποιούνται λάμπες σε στάδια προενίσχυσης αναπαραγωγέα ή σε επεξεργασία αναλογική με Eq και compression".
Περιττον να ρωτήσω αν μπορείς να φανταστείς μουσική χωρίς καμία απολύτως επεξεργασία, equalizers και συμπίεση.
Και φυσικά δεν μπορούμε με τίποτα να ακούσουμε το original master. Αυτό δεν παίζεται με τίποτα!Λ.Σ.
 

Μηνύματα
1.208
Reaction score
59
Re: Απάντηση: Re: MERCURY LIVING PRESENCE

Και αν ακούγεται καλύτερο το βινύλιο (ΚΑΠΟΙΕΣ ΦΟΡΕΣ) σε σύγκριση με μια ψηφιακή έκδοση είναι γιατί είναι πιο ευφωνικό σαν μέσο, πιο χρωματισμένο αλλάζει την εικόνα και τους χώρους
Αν δηλαδή το βινύλιο ακούγεται καλύτερο από την ψηφιακή έκδοση αυτό οφείλεται γιατί το βινύλιο είναι πιο *ευφωνικό* όπως λες, ενώ το ψηφιακό που ακούγεται χειρότερα γιατί από τη φύση του δεν είναι *ευφωνικό* θα είναι και πιο κοντά στον αληθινό ήχο. Λογικό.
Επομένως όταν π.χ. ακούμε μια συμφωνική ορχήστρα από την 6 ή 10 σειρά ο ηχος της θα πρέπει να αντανακλά περισσότερο τον μη *ευφωνικό* ήχο της ψηφιακής έκδοσης συγκριτικά με τον *ευφωνικό* ήχο του δίσκου βινυλίου.
Τότε η ακρόαση ζωντανά μιας συμφωνικής μουσικής θα ήταν ένα βάσανο όπως και η ακρόαση κάθε ζωντανού ήχου ακόμη και μιας ανθρώπινης φωνής . Αναρωτιέμαι αν θα μπορούσε να υπάρξει ανθρώπινη κοινωνία και αν, ποιο μορφή θα είχε, αν θα υπήρχαν τέχνες και άλλα πολλά.
Δεν τόξερα ότι η αναλογική αναπαραγωγή της μουσικής αλλάζει επίσης και τους χώρους. Αναρωτιέμαι πόσο παραμορφωμένο και αλλαγμένο είναι το Kingsway Hall του Λονδίνου ή τόσες αίθουσες που άκουσα μουσική και έχω ηχογραφημένα έργα σε αυτές!! Φαίνεται ότι θα έχω σωστή εικόνα των χώρων αυτών μόνο ακούγοντας τις ηχογραφήσεις αυτές ψηφιακά! Ευχαριστώ. Λ.Σ.
 

D

Deleted member 23222

Guest
Απάντηση: Re: MERCURY LIVING PRESENCE

...............................................................................

Και αν ακούγεται καλύτερο το βινύλιο (ΚΑΠΟΙΕΣ ΦΟΡΕΣ) σε σύγκριση με μια ψηφιακή έκδοση είναι γιατί είναι πιο ευφωνικό σαν μέσο, πιο χρωματισμένο αλλάζει την εικόνα και τους χώρους η πολλές φορές άλλος ηχολήπτης έκανε το ψηφιακό και άλλος το αναλογικό transfer.
Sorry για την παρέμβαση, αλλά εμένα σαν καταναλωτή του προιόντος,ουδόλως με απασχολεί η αιτία για μια υπέρτερη ηχητική ποιότητα...
Δηλαδή αν κάτι ακούγεται καλύτερα...ακούγεται....
Μη φτάσουμε να επισυνάπτουμε μειονεκτήματα σε ένα υπέρτερο ήχο,που έστω κατά τύχη προέκυψε καλύτερος...
 

Costas Coyias

Ημίθεος
Administrator
Μηνύματα
25.931
Reaction score
22.981
Απάντηση: 24/96 vs Vinyl

Ψτ! Παιδιά, ο Λουκάς δε ξέρει τί λέει. Για να δικαιούσαι να έχεις πικάπ πρέπει να ακούς Soul, όχι συμφωνική μουσική. Otis Redding, Donna Summer, Isaac Hayes, De La Soul, Prince, Sylvester, τέτοια πράματα. Από συμφωνίες και κοντσέρτα σε CD έχει πήξει ο τόπος. Άντε να μου βρείτε Soul σε high definition. Άμα βρείτε, εμένα να με χ... :114:
 

Μηνύματα
1.208
Reaction score
59
Re: Απάντηση: 24/96 vs Vinyl

Ψτ! Παιδιά, ο Λουκάς δε ξέρει τί λέει. Για να δικαιούσαι να έχεις πικάπ πρέπει να ακούς Soul, όχι συμφωνική μουσική. Otis Redding, Donna Summer, Isaac Hayes, De La Soul, Prince, Sylvester, τέτοια πράματα. Από συμφωνίες και κοντσέρτα σε CD έχει πήξει ο τόπος. Άντε να μου βρείτε Soul σε high definition. Άμα βρείτε, εμένα να με χ... :114:
Ποιος σου είπε ότι δεν ακούω soul; Ακούω μουσική, μετά από Κάλλας, Χεντριχ μπορείς να ακούσεις; Λ.Σ.
 


Τελευταια Μηνυματα

Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος
  • Zizik
    Safety Last

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.857
Μηνύματα
3.031.013
Members
38.508
Νεότερο μέλος
koskef
Top