54422, TELEBOX και απίστευτες ιστορίες χρέωσης

Μηνύματα
7
Reaction score
0
Ε από πού αλλού θα μπορούσε να μου κάνει τη χρέωση;;; Εγώ από μόνος μου επιβεβαιώσει δεν έδωσα πουθενά μηνύματα δεν μου ήρθανε ποτέ σε sms ότι έκανα και καλά μία συνδρομή....; Άρα λογικά αυτές οι αυτό αυτοματοποιημένες διαδικασίες πρέπει να γίνονται με ένα link αφού πατάς πάνω τώρα δεν ξέρω τι άλλο μπορεί να ανιχνεύει πάντως εγώ αριθμό κινητού εννοείται πως δεν έβαλα πουθενά οπότε όλα αυτά κάπως γίνονται αυτόματα εν αγνοία μας
 

Μηνύματα
1.728
Reaction score
784
Αν θυμαμαι καλα, το σχεδιο νομου ηταν να στέλνεις εντος 5 λεπτών sms επιβεβαίωσης, αλλα τελικα επιτραπηκε στον τελικο νομο να το "καταχωρεις" στην ιστοσελιδα των απατεωνων.
Γιαννης κερνα, Γιάννης πίνει δηλαδη.

Ολα δείχνουν random generator που κάνει "καταχωρησεις" και χρεωσεις εν αγνοία του χρηστη για πασιφανως αχρηστα sms.

Ενδεχομενως να εχουν μια τυπικη database να κρατανε τους αριθμους που εκαναν φασαρία και δεν δέχτηκαν τις χρεωσεις για να μην τους ξαναεπιλεξουν.

Οποιος ανέμελος και να ειναι πρωθυπουργός, υποκύπτει στο χρημα.
Ζητάς να ανατρέξουν στην ηχογραφημένη συνομιλια για να ακούσουν το αίτημά σου για όλα τα νούμερα του πακέτου σου ( αν είναι σε πακέτο ).
Οταν μου λενε σε κατι τετοια με cosmote οτι η κλήση καταγράφεται, τους λεω και εγω ότι θα καταγραψω. Μερικοι λενε οτι δεν συναινουν, οποτε ρωτάω πως μπορω να εχω αντιγραφο της συνομιλίας μας; Λενε να κανω μια αιτηση με email και θαμου δωσουν προσβαση. Οποτε τους λέω μπορεις εσύ να μη συναίνεσεις; Οχι μου λεει ειναι πολιτικη της εταιρείας...
Ωραία, αρα επισπευδω τις διαδικασιες...
 
Last edited:

rose.athens

Not in the mood Mod
Super Moderator
Μηνύματα
46.281
Reaction score
93.731
Εγώ που είμαι στη vodafone την πρώτη φορά μου άδειασε όλη την κάρτα ενώ είχα κάνει φραγή πενταψήφιων.
Τότε είναι αποκλειστική ευθύνη της Vodafone. Καταγγελία στον συνήγορο του καταναλωτή και την ΕΕΤΤ και απαίτηση αποζημίωσης.
 


ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.567
Μηνύματα
2.865.752
Members
37.934
Νεότερο μέλος
corfu11
Top