54422, TELEBOX και απίστευτες ιστορίες χρέωσης


Μηνύματα
1
Reaction score
8
Καλημερα σε όλους, γραφτηκα στο παρόν φορουμ μονο και μονο για να συμμετάσχω στην συγκεκριμενη συζήτηση και να μιλήσω προσωπικα με όσους θελουν να κυνηγήσουν το θέμα. Έλαβα και γω στα κινητά της οικογένειας χρεωστικά SMS και χασαμε καποιο μικρο ποσό και εκνευρίστηκα τόσο πολυ απ το γεγονός ότι το σύστημα επιτρέπει χρέωση μου μονομερώς, χωρίς την συγκατάθεσή μου που αποφάσισα να το ψάξω όσο μπορω και να το προχωρήσω όσο μπορώ. Σήμερα μίλησα με την Telebox και όντως απαντησε άνθρωπος. Αρνήθηκε να μου πει την έδρα της εταιρίας. Απ' οσο ξέρω ειναι στην Κύπρο. Μου ειπε οτι το SMS που έλαβα ήταν απο την εταιρία Shoopadoo και ότι η Telebox ειναι μονο για την επικοινωνία της εταιρίας. Αρνήθηκε να μου πει που ειναι η έδρα της Shoopadoo. Επειδή είχα ήδη στείλει και email φαίνεται ότι το γνώριζαν και μου το ανέφεραν πράγμα που μου έκανε εντύπωση. Περαν αυτης της επικοινωνίας πήρα και στην διωξη ηλεκτρονικου εγκληματος και μου ειπαν να παω στο κοντινό μου τμήμα ασφαλείας να υποβαλω μήνυση αλλα και να κανω καταγγελία στην ΕΕΤΤ. Προσωπικα επειδή ξέρω οτι αυτές ειναι οι κλασικές οδοί που κανουν όλοι θεωρώ οτι δεν θα ωφελήσουν σε τιποτα. Σκέφτηκα λοιπόν να απευθυνθώ απευθείας σε εισαγγελέα. Εψαξα λοιπον και βρήκα οτι υπάρχει η λεγόμενη Εισαγγελία Ακροάσεων που η δουλειά της ειναι να ακουει τα παράπονα των πολιτών. Ειναι ανοικτά 9:00 - 13:00 καθημερινά. Σκέφτομαι να παω στις επομενες μερες να περιγράψω το προβλημα. Ο λογος λοιπον που γραφω εδω ειναι 1. να μου πει αν καποιος έκανε το ιδιο και 2. να μου πει αν κάποιος ενδιαφερεται να παμε μαζι. Παρακαλώ απαντήστε μου το συντομότερο!
 

Μηνύματα
2.795
Reaction score
5.086
Καλημερα σε όλους, γραφτηκα στο παρόν φορουμ μονο και μονο για να συμμετάσχω στην συγκεκριμενη συζήτηση και να μιλήσω προσωπικα με όσους θελουν να κυνηγήσουν το θέμα. Έλαβα και γω στα κινητά της οικογένειας χρεωστικά SMS και χασαμε καποιο μικρο ποσό και εκνευρίστηκα τόσο πολυ απ το γεγονός ότι το σύστημα επιτρέπει χρέωση μου μονομερώς, χωρίς την συγκατάθεσή μου που αποφάσισα να το ψάξω όσο μπορω και να το προχωρήσω όσο μπορώ. Σήμερα μίλησα με την Telebox και όντως απαντησε άνθρωπος. Αρνήθηκε να μου πει την έδρα της εταιρίας. Απ' οσο ξέρω ειναι στην Κύπρο. Μου ειπε οτι το SMS που έλαβα ήταν απο την εταιρία Shoopadoo και ότι η Telebox ειναι μονο για την επικοινωνία της εταιρίας. Αρνήθηκε να μου πει που ειναι η έδρα της Shoopadoo. Επειδή είχα ήδη στείλει και email φαίνεται ότι το γνώριζαν και μου το ανέφεραν πράγμα που μου έκανε εντύπωση. Περαν αυτης της επικοινωνίας πήρα και στην διωξη ηλεκτρονικου εγκληματος και μου ειπαν να παω στο κοντινό μου τμήμα ασφαλείας να υποβαλω μήνυση αλλα και να κανω καταγγελία στην ΕΕΤΤ. Προσωπικα επειδή ξέρω οτι αυτές ειναι οι κλασικές οδοί που κανουν όλοι θεωρώ οτι δεν θα ωφελήσουν σε τιποτα. Σκέφτηκα λοιπόν να απευθυνθώ απευθείας σε εισαγγελέα. Εψαξα λοιπον και βρήκα οτι υπάρχει η λεγόμενη Εισαγγελία Ακροάσεων που η δουλειά της ειναι να ακουει τα παράπονα των πολιτών. Ειναι ανοικτά 9:00 - 13:00 καθημερινά. Σκέφτομαι να παω στις επομενες μερες να περιγράψω το προβλημα. Ο λογος λοιπον που γραφω εδω ειναι 1. να μου πει αν καποιος έκανε το ιδιο και 2. να μου πει αν κάποιος ενδιαφερεται να παμε μαζι. Παρακαλώ απαντήστε μου το συντομότερο!
Στο μεσοδιάστημα, κάλεσε τον πάροχό σου και ζήτα του φραγή σε όλα τα 5ψήφια για να μην υπάρχει δυνατότητα περαιτέρω χρέωσης.
 

rose.athens

Super Moderator
Super Moderator
Μηνύματα
34.592
Reaction score
55.614
Καλημερα σε όλους, γραφτηκα στο παρόν φορουμ μονο και μονο για να συμμετάσχω στην συγκεκριμενη συζήτηση και να μιλήσω προσωπικα με όσους θελουν να κυνηγήσουν το θέμα. Έλαβα και γω στα κινητά της οικογένειας χρεωστικά SMS και χασαμε καποιο μικρο ποσό και εκνευρίστηκα τόσο πολυ απ το γεγονός ότι το σύστημα επιτρέπει χρέωση μου μονομερώς, χωρίς την συγκατάθεσή μου που αποφάσισα να το ψάξω όσο μπορω και να το προχωρήσω όσο μπορώ. Σήμερα μίλησα με την Telebox και όντως απαντησε άνθρωπος. Αρνήθηκε να μου πει την έδρα της εταιρίας. Απ' οσο ξέρω ειναι στην Κύπρο. Μου ειπε οτι το SMS που έλαβα ήταν απο την εταιρία Shoopadoo και ότι η Telebox ειναι μονο για την επικοινωνία της εταιρίας. Αρνήθηκε να μου πει που ειναι η έδρα της Shoopadoo. Επειδή είχα ήδη στείλει και email φαίνεται ότι το γνώριζαν και μου το ανέφεραν πράγμα που μου έκανε εντύπωση. Περαν αυτης της επικοινωνίας πήρα και στην διωξη ηλεκτρονικου εγκληματος και μου ειπαν να παω στο κοντινό μου τμήμα ασφαλείας να υποβαλω μήνυση αλλα και να κανω καταγγελία στην ΕΕΤΤ. Προσωπικα επειδή ξέρω οτι αυτές ειναι οι κλασικές οδοί που κανουν όλοι θεωρώ οτι δεν θα ωφελήσουν σε τιποτα. Σκέφτηκα λοιπόν να απευθυνθώ απευθείας σε εισαγγελέα. Εψαξα λοιπον και βρήκα οτι υπάρχει η λεγόμενη Εισαγγελία Ακροάσεων που η δουλειά της ειναι να ακουει τα παράπονα των πολιτών. Ειναι ανοικτά 9:00 - 13:00 καθημερινά. Σκέφτομαι να παω στις επομενες μερες να περιγράψω το προβλημα. Ο λογος λοιπον που γραφω εδω ειναι 1. να μου πει αν καποιος έκανε το ιδιο και 2. να μου πει αν κάποιος ενδιαφερεται να παμε μαζι. Παρακαλώ απαντήστε μου το συντομότερο!
Στην δική μου περίπτωση η TELEBOX μου επέστρεψε τα χρήματα μετά από καταγγελία στον συνήγορο του καταναλωτή. Από την δίωξη ηλεκτρονικού εγκλήματος δεν είχα καμία απάντηση, ενώ η ΕΕΤΤ απλώς με ενημέρωσε ότι παρέλαβαν την καταγγελία μου, και από τότε τίποτα.

Πολύ θα ήθελα να τους κυνηγήσω περισσότερο, αλλά είναι αδύνατον να φύγω από την δουλειά για να πάω στον εισαγγελέα.

Σε κάθε περίπτωση εύχομαι καλή επιτυχία και περιμένουμε ενημέρωση για την συνέχεια.

Στο μεσοδιάστημα, κάλεσε τον πάροχό σου και ζήτα του φραγή σε όλα τα 5ψήφια για να μην υπάρχει δυνατότητα περαιτέρω χρέωσης.
Παρ' όλη την ρητή αίτηση για αποκλεισμό των πενταψήφιων σε όλα τα τηλέφωνα της οικογένειας, 3 μήνες μετά την αποζημίωση έλαβα μήνυμα από πενταψήφιο στο δικό μου κινητό. Έξαλλος κάλεσα την Cosmote για να τους ρωτήσω πώς έγινε αυτό. Απαθέστατα η υπάλληλος της εξυπηρέτησης πελατών μου απήντησε ότι το δικό μου κινητό δεν είχε φραγή. :mad: Δεν φαντάζεσαι τι ακολούθησε....
 

Μηνύματα
2.795
Reaction score
5.086
Στην δική μου περίπτωση η TELEBOX μου επέστρεψε τα χρήματα μετά από καταγγελία στον συνήγορο του καταναλωτή. Από την δίωξη ηλεκτρονικού εγκλήματος δεν είχα καμία απάντηση, ενώ η ΕΕΤΤ απλώς με ενημέρωσε ότι παρέλαβαν την καταγγελία μου, και από τότε τίποτα.

Πολύ θα ήθελα να τους κυνηγήσω περισσότερο, αλλά είναι αδύνατον να φύγω από την δουλειά για να πάω στον εισαγγελέα.

Σε κάθε περίπτωση εύχομαι καλή επιτυχία και περιμένουμε ενημέρωση για την συνέχεια.


Παρ' όλη την ρητή αίτηση για αποκλεισμό των πενταψήφιων σε όλα τα τηλέφωνα της οικογένειας, 3 μήνες μετά την αποζημίωση έλαβα μήνυμα από πενταψήφιο στο δικό μου κινητό. Έξαλλος κάλεσα την Cosmote για να τους ρωτήσω πώς έγινε αυτό. Απαθέστατα η υπάλληλος της εξυπηρέτησης πελατών μου απήντησε ότι το δικό μου κινητό δεν είχε φραγή. :mad: Δεν φαντάζεσαι τι ακολούθησε....
Ζητάς να ανατρέξουν στην ηχογραφημένη συνομιλια για να ακούσουν το αίτημά σου για όλα τα νούμερα του πακέτου σου ( αν είναι σε πακέτο ). Λογικά θα πάρεις και κάποιο δωράκι, είτε είναι δεδομένα, είτε έκπτωση :p
 

rose.athens

Super Moderator
Super Moderator
Μηνύματα
34.592
Reaction score
55.614
Ζητάς να ανατρέξουν στην ηχογραφημένη συνομιλια για να ακούσουν το αίτημά σου για όλα τα νούμερα του πακέτου σου ( αν είναι σε πακέτο ). Λογικά θα πάρεις και κάποιο δωράκι, είτε είναι δεδομένα, είτε έκπτωση :p
Να δεις τι δωράκι τους ετοίμαζα εγώ με τα νεύρα που είχα...

Η Cosmote πάντως πρέπει να έχει παράδοση σε τέτοιες μλκίες. Εδώ και χρόνια, μετά από διαρκή ενοχλητικά μεταμεσονύκτια τηλεφωνήματα -φάρσες- από τηλέφωνα με απόκρυψη, έχω ενεργοποιήσει τον αποκλεισμό καλούντων με απόκρυψη. Η υπηρεσία αυτή είναι με χρέωση στον μηνιαίο λογαριασμό.
Προχθές, Σάββατο, είχα κλήση στο σπίτι από τηλέφωνο με απόκρυψη. Από το 13888 η απάντηση ήταν ότι έχω πληκτρολογήσει 3 φορές λάθος κωδικό στην υπηρεσία με αποτέλεσμα να απενεργοποιηθεί. :headbang::headbang:
Ποιος, εγώ, που τόσα χρόνια είχα ξεχάσει και ότι είχα την υπηρεσία., πόσο μάλλον να ασχοληθώ ξανά με δαύτην.

Προφανώς, μετά από όλα αυτά τους θεωρώ εντελώς αναξιόπιστους.
 

Abessalom

Βαρώνος
Μηνύματα
6.644
Reaction score
6.115
Είχα έναν παπάρα που οπότε του ερχόταν με καλούσε. Απανωτά, ίσα με 10 φορές, και το έκλεινε. Υποψιάζομαι -σχεδον βεβαιος- συγκεκριμένο ψυχοπαθή πρώην πελάτη.
Από όταν έβαλα το Should I answer βρήκα την υγειά μου.
Απόρριψη όλες τις αποκρύψεις.
 

rose.athens

Super Moderator
Super Moderator
Μηνύματα
34.592
Reaction score
55.614

 

rose.athens

Super Moderator
Super Moderator
Μηνύματα
34.592
Reaction score
55.614
Επιτέλους!


Σε τροποποίηση του Κώδικα Δεοντολογίας για την παροχή Υπηρεσιών Πολυμεσικής Πληροφόρησης (ΥΠΠ) προέβη σήμερα, 17 Φεβρουαρίου 2020, η Ολομέλεια της ΕΕΤΤ, με στόχο να διασφαλίζεται η ρητή συγκατάθεση του χρήστη για τη λήψη των συγκεκριμένων υπηρεσιών και να αποφεύγονται αυθαίρετες χρεώσεις χρηστών. Επισημαίνεται ότι, το τελευταίο διάστημα είχε παρατηρηθεί αύξηση σχετικών καταγγελιών χρηστών.

Σύμφωνα με την τροποποίηση, ο χρήστης που επιθυμεί να εγγραφεί σε μια ΥΠΠ, με ή χωρίς συνδρομή:
  • Αφού καταχωρήσει τον τηλεφωνικό αριθμό του σε συγκεκριμένο διαδικτυακό τόπο, πρέπει να λάβει άμεσα από την εταιρεία που παρέχει την ΥΠΠ μήνυμα SMS, μέσω του οποίου να ενημερώνεται για το όνομα και το κόστος της υπηρεσίας, τη γραμμή βοήθειας, καθώς και την επωνυμία της εταιρείας.
  • Στη συνέχεια, πρέπει να αποστείλει τη συγκατάθεσή του, μέσω ατελούς μηνύματος SMS, εντός 5 λεπτών από τη χρονική στιγμή αποστολής του αρχικού μηνύματος. Σε περίπτωση που το μήνυμα συγκατάθεσης δεν αποσταλεί εντός του χρονικού ορίου των 5 λεπτών, η εγγραφή ακυρώνεται.
  • Μέχρι την αποστολή του παραπάνω μηνύματος, δεν χρεώνεται για την ΥΠΠ.
Σημειώνεται ότι, η ΕΕΤΤ είχε διεξαγάγει δημόσια διαβούλευση για το θέμα. Οι παραπάνω ρυθμίσεις θα τεθούν σε ισχύ με τη δημοσίευση της απόφασης της ΕΕΤΤ στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.

Επίσης, η ΕΕΤΤ συστήνει στους καταναλωτές:
  • Πριν την καταχώρηση του τηλεφωνικού αριθμού τους σε διαδικτυακούς τόπους για να εγγραφούν σε ΥΠΠ, να διαβάζουν προσεκτικά τους όρους και το κόστος. Το ίδιο ισχύει και για υπηρεσίες που προσφέρονται ή διαφημίζονται μέσω ηλεκτρονικών/έντυπων ΜΜΕ.
  • Να διαβάζουν προσεκτικά τους όρους διαφημιστικών καταχωρήσεων και να ελέγχουν εάν αφορούν σε συνδρομητική υπηρεσία ή υπηρεσία που ολοκληρώνεται σε περισσότερα από ένα SMS κ.λπ.
  • Να ενημερωθούν από τον πάροχο κινητής τηλεφωνίας που είναι συνδρομητές για τη δυνατότητα φραγής χρεώσιμων εισερχόμενων μηνυμάτων SMS από σύντομους πενταψήφιους κωδικούς. Επίσης, μπορούν να ενεργοποιήσουν τη φραγή μέσω των εφαρμογών που διαθέτουν οι πάροχοι.
  • Να επικοινωνήσουν άμεσα με την εταιρεία κινητής τηλεφωνίας στην οποία είναι συνδρομητές, σε περίπτωση που είτε διαπιστώσουν αδικαιολόγητες χρεώσεις στον λογαριασμό του κινητού τηλεφώνου ή αδικαιολόγητη μείωση του υπολοίπου στο καρτοκινητό, είτε λάβουν μηνύματα SMS από πενταψήφιους κωδικούς, που αναφέρονται σε εγγραφή σε ΥΠΠ, χωρίς δική τους ενέργεια/συγκατάθεση.
Υπενθυμίζεται ότι οι ΥΠΠ είναι υπηρεσίες αυξημένης χρέωσης, μέσω συγκεκριμένων αριθμοσειρών, και αφορούν σε ψηφοφορίες, διαγωνισμούς, αγορές (π.χ. ‘κατέβασμα’ παιχνιδιών, ringtone, video), παιχνίδια από την τηλεόραση με συμμετοχή μέσω τηλεφώνου, υπηρεσίες πληροφόρησης (π.χ. καιρός), αστρολογία/χαρτομαντεία, υπηρεσίες ενηλίκων κ.ά.
 


Μηνύματα
205
Reaction score
341
Αντί να τις κλείσουν τις εταιρίες του φούτσου ( σοβαρή παροχή υπηρεσιών παρέχουν τα λαμόγια ), βγάζουν δήθες νόμους για την προστασία και πρόστιμα που δεν παίζει να εισπράτουν ποτέ... αλλά τι να λέμε τώρα, όπως και στις ΜΚΟ που τρώνε με χρυσά κουτάλια τα πρωτοξάδελφα τον βολευτών μας είναι και αυτοί...
 


Μέλη online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
153.253
Μηνύματα
2.316.198
Members
34.813
Νεότερο μέλος
dimitrios fakitsas
Top