78 χρονώ αγόρι

Costas Coyias

Ημίθεος
Administrator
Μηνύματα
25.949
Reaction score
23.020
bigboy.png


Ο λόγος για τη μεγαλύτερη και ισχυρότερη σιδηροδρομική ατμομηχανή που κατασκευάστηκε ποτέ, μια από τις 25 μηχανές κλάσης 4000 της Union Pacific. Κατασκευάσθηκαν κατά την περίοδο 1941-45 και υπηρέτησαν έως το 1959. Άλλωστε δεν μπορούσε να γίνει κι αλλιώς, καθώς στη 10ετία του '50 ξεκίνησε η παραγωγή των ντηζελοηλεκτρικών μηχανών, οι οποίες πλεονεκτούσαν σε όλα τα σημεία, κι έτσι εκθρόνισαν μια τεχνολογία 150 ετών.

Ακόμη και με τα σημερινά δεδομένα, που κυκλοφορούν και θηρία των 20000 ίππων, τα χαρακτηριστικά του Big Boy είναι μάλλον θεαματικά, ισχύς περίπου 6500 ίππων, 4κύλινδρη με 16 κινητηρίους τροχούς 68 ιντσών (1,73m), ελκτική πρόσφυση 250 τόνων, ελκτική δύναμη 600000 Νιούτον, συνολικό βάρος μαζί με το βαγόνι καυσίμου 550 τόνων και μεταξόνιο 22 μέτρων. Εξ αιτίας αυτού του τελευταίου, η μηχανή είναι αναγκαστικά αρθρωτή, ώστε να "χωράει" στις κλειστές καμπύλες ελιγμών. Η συγκεκριμένη, η UP-4014, ανεσύρθη από το μουσείο προς ανακατασκευή το 2013 και εφέτος την πρωτομαγιά έκανε την πρώτη επανεμφάνισή της, συνοδευμένη από τη μικρότερη ομόσταυλη UP-844 και μια ντηζελοηλεκτρική (προφανώς για backup). Καθώς προοριζόταν για φορτηγούς συρμούς, δεν είναι streamlined, δηλαδή δεν είναι καλυμμένη με αεροδυναμικό αμάξωμα, όπως οι επιβατηγές ταχείες της εποχής.

 









Τελευταια Μηνυματα

Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

Μέλη online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.898
Μηνύματα
3.033.181
Members
38.517
Νεότερο μέλος
DimAster
Top