- Μηνύματα
- 8.676
- Reaction score
- 6
Ξέρατε ποιο είναι το εξουσιοδοτημένο service για τις συσκευές Samsung General Eletric και γενικα ότι αφορα FOURLIS TRADE ;
Ουτε και γω ήξερα αλλα τώρα έμαθα
Ο λογος γίνετε για το Service one και παρακάτω σας εξιστορώ τα γεγονότα των τελευταίων ημερών
Τηλεόραση Samsung 32αρα (wide) και έχοντας την στην κατοχή μου μολις δυόμισι χρονια πριν από τρεις περίπου βδομάδες παρέδωσε το πνεύμα.
Δεν ξερω πως φαίνετε σε πολλούς αλλα το γεγονος πως μια τηλεόραση καίει την οθονη της μολις μετα από δυόμισι χρονια λειτουργίας θεωρείται φυσιολογικό για την Samsung καθως δεν λογίζεται ως ελαττωματική η συσκευή ( όπως μου ειπαν με περίσσιο θράσος).
Προφανώς θα είναι κάτι που τους συμβαίνει συχνά γιατί άλλη εξήγηση δεν βρίσκω.
Ας τα πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχη.
Κατά αρχήν ο καθενας θα μπορουσε να πει ( και ισως να ειχε εν μέρη δίκιο) πως καμία εταιρεία δεν φέρει ευθύνη για την βλαβη οποιαδήποτε συσκευής την στιγμη που εχει περασει το χρονικό οριο που ορίζει η εγγύηση.
Στην συγκεκριμένη περίπτωση αυτό το οριο ηταν 2 χρονια συνεπώς ο χρονος αυτός εχει παρέλθει κατά 6 μηνες.
Ωραία.
Ας επισκευασθεί λοιπόν με χρέωση
Αμ δε.
Από ότι φαίνετε ( και δεν φαίνετε απλώς) ανταλλακτικές οθόνες για το συγκεκριμένο μοντέλο δεν υπάρχουν .
Σε αυτή την περίπτωση τι κάνουμε;
Οι κύριοι του service one θέλοντας να με αποτρέψουν από την σκέψη για επισκευή, που ειπαν τηλεφωνικώς πως η αλλαγή οθόνης είναι ασύμφορη.
Μάλιστα μίλησαν για ένα ποσο ( 600 ευρω) :shock: για την αντικατάσταση της οθονης.
Αν είναι δυνατόν.
Εξακόσια (600) ευρω την στιγμη που η καινούργια τους η slim fit (32αρα) κοστίζει μόλις 670ε.
Όπως είναι φυσικό τους ειπα πως δεν εχω πρόθεση να δωσω 600 ευρω την στιγμη που η τηλεόραση είναι καινούργια και πως θα ηταν πιο τίμιο και αξιοπρεπές να μου γινόταν μια άλλη πρόταση ώστε να μην κλαίω τα 1,200 που έσκασα πριν δυόμισι χρονια.
Εδώ αρχιζει το καλαμπούρι.
Επειδή οντως η τηλεόραση σας είναι καινούργια και θέλουμε να σας εξυπηρετήσουμε , μου λενε, θα σας δώσουμε την καινούργια Samsoyng slim fit με αισθητά μειωμένη τιμη.
Α ωραια σκέφτηκα. Επαγγελματισμός και επιτέλους after sale υψηλού επιπέδου.
Ποσο λοιπόν είναι το ποσο που θα πρέπει να καταβάλω , ρωτω ο αφελής.
Εξακόσα (600) ευρω. :shock
κατι πρεπει να έχουν με το νούμερο αυτό)
Τρελάθηκα. :shock:
Μα καλα με 600 ευρω μπορώ να την αγορασω από οπουδήποτε Συγκεκριμένα στον Κωτσοβωλος και στο Media Markt η τιμη της είναι 670 ευρω. Για ποια σοβαρή μείωση τιμής μου μιλάτε;
Απάντηση.
Αποκλείετε, η τιμη κατάλογου μας , την τιμολογεί με το ποσο των 880 ευρω συνεπώς σας κανουμε έκπτωση 280 ευρω.
Περιττό να συνεχίσω να σας εξιστορώ το υπόλοιπο της συνομιλίας καθώς το δούλεμα συνεχίστηκε κανονικά για κανενα πεντάλεπτο και φυσικά άκρη δεν βγήκε.
Ελπίζοντας σε κάποιο θαύμα ( O Yes I believe ) περίμενα ως την τελευταία στιγμή μπας και βρεθεί κάποιος λογικός από το Service One ώστε να δοθει ένα ικανοποιητικό τελος σε αυτην την ιστορία.
Το τελος δόθηκε σήμερα.
Μου στέλνουν Φαξ οπου ζητούν την άδεια μου ( υπογράφοντας κάποιο κείμενο) να καταστρέψουν την τηλεόραση καθώς δεν επιθυμώ την επιδιόρθωση της. ( αυθαίρετο συμπέρασμα)
Και ρωτώ εγω ο αφελής.
Είναι αντιμετώπιση αυτή;
Μετα από τις 730 μερες που κρατα η εγγύηση δεν υπαρχει καμια υποχρέωση και καμια υποστήριξη;
Και τι παει να πει ότι δεν είναι στην εγγύηση; Ότι πρεπει να την πετάξουν;
Ας την φτιαξουν, ( αν μπορούν) και ας μου ζητήσουν ένα λογικό πόσο έχοντας υπόψη βέβαια πως πρόκειται για tv που προ 6 μηνων ήταν σε περίοδο εγγυήσεις.
Και όχι να μου αραδιάζουν ψέματα ότι η οθόνη κοστίζει 600 ευρω και αλλά κουλά.
Ήμαρτον…
Αα και το κλου από το site του Service Οne
http://www.serviceone.gr/ServiceOne/_include/asp/home.asp?pageCiId=2&targetPage=1&lang=el
Απάντηση
Φέρτε την σε εμάς να την πετάξουμε.
Εγγυημένα πράγματα.
Λευτέρη αυτό γίνετε άνετα γελοιογραφία
Ουτε και γω ήξερα αλλα τώρα έμαθα
Ο λογος γίνετε για το Service one και παρακάτω σας εξιστορώ τα γεγονότα των τελευταίων ημερών
Τηλεόραση Samsung 32αρα (wide) και έχοντας την στην κατοχή μου μολις δυόμισι χρονια πριν από τρεις περίπου βδομάδες παρέδωσε το πνεύμα.
Δεν ξερω πως φαίνετε σε πολλούς αλλα το γεγονος πως μια τηλεόραση καίει την οθονη της μολις μετα από δυόμισι χρονια λειτουργίας θεωρείται φυσιολογικό για την Samsung καθως δεν λογίζεται ως ελαττωματική η συσκευή ( όπως μου ειπαν με περίσσιο θράσος).
Προφανώς θα είναι κάτι που τους συμβαίνει συχνά γιατί άλλη εξήγηση δεν βρίσκω.
Ας τα πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχη.
Κατά αρχήν ο καθενας θα μπορουσε να πει ( και ισως να ειχε εν μέρη δίκιο) πως καμία εταιρεία δεν φέρει ευθύνη για την βλαβη οποιαδήποτε συσκευής την στιγμη που εχει περασει το χρονικό οριο που ορίζει η εγγύηση.
Στην συγκεκριμένη περίπτωση αυτό το οριο ηταν 2 χρονια συνεπώς ο χρονος αυτός εχει παρέλθει κατά 6 μηνες.
Ωραία.
Ας επισκευασθεί λοιπόν με χρέωση
Αμ δε.
Από ότι φαίνετε ( και δεν φαίνετε απλώς) ανταλλακτικές οθόνες για το συγκεκριμένο μοντέλο δεν υπάρχουν .
Σε αυτή την περίπτωση τι κάνουμε;
Οι κύριοι του service one θέλοντας να με αποτρέψουν από την σκέψη για επισκευή, που ειπαν τηλεφωνικώς πως η αλλαγή οθόνης είναι ασύμφορη.
Μάλιστα μίλησαν για ένα ποσο ( 600 ευρω) :shock: για την αντικατάσταση της οθονης.
Αν είναι δυνατόν.
Εξακόσια (600) ευρω την στιγμη που η καινούργια τους η slim fit (32αρα) κοστίζει μόλις 670ε.
Όπως είναι φυσικό τους ειπα πως δεν εχω πρόθεση να δωσω 600 ευρω την στιγμη που η τηλεόραση είναι καινούργια και πως θα ηταν πιο τίμιο και αξιοπρεπές να μου γινόταν μια άλλη πρόταση ώστε να μην κλαίω τα 1,200 που έσκασα πριν δυόμισι χρονια.
Εδώ αρχιζει το καλαμπούρι.
Επειδή οντως η τηλεόραση σας είναι καινούργια και θέλουμε να σας εξυπηρετήσουμε , μου λενε, θα σας δώσουμε την καινούργια Samsoyng slim fit με αισθητά μειωμένη τιμη.
Α ωραια σκέφτηκα. Επαγγελματισμός και επιτέλους after sale υψηλού επιπέδου.
Ποσο λοιπόν είναι το ποσο που θα πρέπει να καταβάλω , ρωτω ο αφελής.
Εξακόσα (600) ευρω. :shock
Τρελάθηκα. :shock:
Μα καλα με 600 ευρω μπορώ να την αγορασω από οπουδήποτε Συγκεκριμένα στον Κωτσοβωλος και στο Media Markt η τιμη της είναι 670 ευρω. Για ποια σοβαρή μείωση τιμής μου μιλάτε;
Απάντηση.
Αποκλείετε, η τιμη κατάλογου μας , την τιμολογεί με το ποσο των 880 ευρω συνεπώς σας κανουμε έκπτωση 280 ευρω.
Περιττό να συνεχίσω να σας εξιστορώ το υπόλοιπο της συνομιλίας καθώς το δούλεμα συνεχίστηκε κανονικά για κανενα πεντάλεπτο και φυσικά άκρη δεν βγήκε.
Ελπίζοντας σε κάποιο θαύμα ( O Yes I believe ) περίμενα ως την τελευταία στιγμή μπας και βρεθεί κάποιος λογικός από το Service One ώστε να δοθει ένα ικανοποιητικό τελος σε αυτην την ιστορία.
Το τελος δόθηκε σήμερα.
Μου στέλνουν Φαξ οπου ζητούν την άδεια μου ( υπογράφοντας κάποιο κείμενο) να καταστρέψουν την τηλεόραση καθώς δεν επιθυμώ την επιδιόρθωση της. ( αυθαίρετο συμπέρασμα)
Και ρωτώ εγω ο αφελής.
Είναι αντιμετώπιση αυτή;
Μετα από τις 730 μερες που κρατα η εγγύηση δεν υπαρχει καμια υποχρέωση και καμια υποστήριξη;
Και τι παει να πει ότι δεν είναι στην εγγύηση; Ότι πρεπει να την πετάξουν;
Ας την φτιαξουν, ( αν μπορούν) και ας μου ζητήσουν ένα λογικό πόσο έχοντας υπόψη βέβαια πως πρόκειται για tv που προ 6 μηνων ήταν σε περίοδο εγγυήσεις.
Και όχι να μου αραδιάζουν ψέματα ότι η οθόνη κοστίζει 600 ευρω και αλλά κουλά.
Ήμαρτον…
Αα και το κλου από το site του Service Οne
http://www.serviceone.gr/ServiceOne/_include/asp/home.asp?pageCiId=2&targetPage=1&lang=el

Απάντηση
Φέρτε την σε εμάς να την πετάξουμε.
Εγγυημένα πράγματα.
Λευτέρη αυτό γίνετε άνετα γελοιογραφία