ALFA ROMEO Mi.TO

Μηνύματα
5.072
Reaction score
0
άντε να σας δω τώρα τι θα του απαντήσετε του Τάκη.. που σας έχει κάνει όλους ρόμπα με το εργαλείο..


άστους ρε Τάκη.. μιλάνε για αυτοκίνητα που βγαίνουν στην παραγωγή από τύχη..
οσονούπω το εργοστάσιο κλείνει..

Τι να λέμε ρε τώρα!!!!!!!!!!


Και η αλήθεια Γιάννη μου είναι ότι απλά ψιλοδείχνεις.. δεν είσαι και κανένα ντερέκι..!!!!!!!!!!!!!


όσο για το ανήλικο, απορώ πως έχει βήμα σε τέτοιο thread τη στιγμή που δεν έχει καν δίπλωμα το θρασίμι!!!!!!!!
 

Μηνύματα
2.632
Reaction score
2
Re: Απάντηση: Re: ALFA ROMEO Mi.TO

Εσυ τωρα το ξεκανες εντελως.Εκτος απο την αναρτιση,που περιλαμβανει ζαμφορ-ελατηρια-αμορτισερ της belstein(το ηξερες?)
ζαντες κ.α εχει και διαφορετικη χαρτογραφιση στον εγκεφαλο(δεν το παραδεχεται η BMW) εχει και διαφορες στον εξοπλισμο κ.α.Αλλα που να ξερουνε οι χρεπιοφιατακιδες...εεεεε......συγνωμη οι αλφακιδες ηθελα να πω:410::410:.Συνροφια του avsite καντε ενα ταξηδακι με μπεμπα πρωτα και μετα μας λετε αν εχει φοβερη καβαλα στο δρομο,να το πω ετσι χωριατικα.

Συγγνωμη, μιλας για την δικη σου M316i ή για μια αληθινη Μ3?
 

Μηνύματα
71
Reaction score
0
Ναι,εχουν καλες αναρτησεις για να μην χτυπανε στο χωραφι οταν φυγουν στη στροφη.
 

Μηνύματα
30.532
Reaction score
51
Απάντηση: ALFA ROMEO Mi.TO

Αγαπημενοι μου Alfaromeoaκιδες εισται κολημενοι.
Κολλημένος είναι κάποιος που υποστηρίζει μια άποψη κοντόφθαλμα, χωρίς επιχειρήματα και κυρίως χωρίς να δέχεται και μια άλλη άποψη.
Δεν το έχω κάνει ποτέ και δεν βρίσκω τον λόγο άλλωστε.
Τάκη, κάνε ένα γενικό διάβασμα στην κατηγορία CarAudio όπου υπάρχουν πολλές συζητήσεις περί αυτοκίνησης και θα καταλάβεις......





Τα χρεπια σας τα σηχαινονται ολοι οι συνεργιαδες.Οι μονοι που τα λατρευουνε ειναι μονο οσοι εχουνε συνεργεια αποκληστηκα για alfa γιατι εχει πολυ ψωμι η μαρκαΑπο ζημιες να φανε και οι κοτες.:143::143::143:
Αν υποθέσω ότι οι Alfa είναι τόσο ζημιάρικα όσο λες, τότε όλοι οι συνεργιάδες θα ήταν χαρούμενοι όταν θα έβλεπαν Alfa Romeo αφού όλοι οι οδηγοί τους θα ήταν εν δυνάμει πελάτες τους....
Το πρόβλημα αν θες να το θέσουμε σωστά, στην βάση που αξίζει να συζητάμε ή απλά στην βάση που θα μας αφήσει να καταλάβουμε είναι ότι για τα όσα ακούγονται φταίνε κυρίως οι ιδιοκτήτες και μετά τα αυτοκίνητα.
Όλα ξεκινούν στη αναδρομή μας στο παρελθόν (προ 15ετίας κυρίως) όπου μπορούσε εύκολα κανείς να αγοράσει μια μικρή ή απλά οικονομική Alfa Romeo (πχ Α33 και Α75) και να της πιει το αίμα χωρίς όμως να βάζει το χέρι στην τσέπη για μια αξιοπρεπή συντήρηση. "Έλα μωρέ...Δεν έχω τώρα...Στο επόμενο service το αλλάζουμε" και ποτέ δεν γινόταν.
Αυτοκίνητα που ήθελαν να πηγαίνουν γρήγορα αλλά ποτέ δεν έριχναν αυτό το κάτι τις για συντήρηση.....
Ποιος BMWδάκιας θα άφηνε χωρίς συντήρηση ένα αυτοκίνητο που του έφυγε ο ποπός για να ξεπληρώσει??





Παντος σας γουσταρω οσο δεν φανταζεστε γιατι μου πατε κοντρα και δεν κανετε τις παπιες.:137::137::137::137::137:
Την πάπια συνήθως κάνουν αυτοί που εκ των πραγμάτων δεν έχουν κάτι να πουν.....
Πχ κάτι 316i, κάτι Α4 1.6, κάτι Golf των 60 ή 75 ή 100 ίππων....
Που και αλμυροπληρωμένα ήταν και δεν έκαναν την δουλειά που έπρεπε.....
Για να σου δώσω τα μέτρα και τα σταθμά θα σου πω κάτι πολύ απλό....
Όταν πουλιόταν το δικό σου κουβαδάκι :)136: ) με τα ίδια χρήματα (ίσως και λιγότερα) μπορούσες να αγοράσεις ένα Fiat Coupe 2.0T 20V και να καταλάβεις τι σημαίνει στρίψιμο, φρενάρισμα και επιδόσεις.....Αλλά είπαμε....Το όνειρο κάθε νεοέλληνα ήταν (και είναι) να πάρει γερμανικό αυτοκίνητο......Και βεβαίως τα όνειρα των περισσοτέρων σας θα στοιχειώνουν κάτι Ιταλικά "καρούλια" όταν σας κερνούσαν τσαγάκι!!! :138:






ΕΣΥ ΡΕ ΓΙΑΝΝΗ ΓΙΑ ΠΕΣ ΜΑΣ ΜΕ ΤΟ ΧΕΡΙ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ.ΤΟ ΑΡΗΣΤΕΡΟ ΣΟΥ ΠΟΔΙ ΤΟ ΝΙΩΘΕΙΣ ΒΟΛΙΚΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΤΟ ΑΠΛΩΣΕΙΣ???????????

Το δεξι παει και ερχεται,αλλα το αλλο υποφερει απο τον θολο που ειναι κολητα με το πενταλ του αμπριαγιαζ.
Όσοι με ξέρουν έχουν εικόνα των διαστάσεών μου.
Δεν με ενοχλεί σαφέστατα οτιδήποτε στην θέση οδήγησης της Α156. Και δεν ενόχλησε ποτέ και κανέναν συντάκτη περιοδικού, είτε στην Ελλάδα είτε έξω....Η θέση οδήγησης είναι πάρα πολύ καλή, πολυρυθμιζόμενη (κάθισμα εκτός των τυπικών και σε ύψος, τιμόνι πάνω κάτω αλλά και μέσα έξω) με καλή ορατότητα παντού.
Το μόνο που θα μπορούσε κανείς να καταλογίσει είναι η όχι πολή καλή ορατότητα στο πάνω μέρος των οργάνων (κοντέρ και στροφόμετρο) αν είναι ψηλός ο οδηγός και οδηγεί με το τιμόνι σε σχετικά κάθετη θέση και όχι τέρμα επάνω)
Όλα τα περιοδικά το έλεγαν.
Δείξε μου ένα που να λέει κάτι άλλο.....
Ακόμα και στην εργονομία είναι πάρα πολύ καλό.
Πχ τα χειριστήρια του κλιματιστικού τα έχουν αντιγράψει τα περισσότερα σύγχρονα οχήματα (σταθερό κέντρο με περιστρεφόμενη δακτύλιο)

Εσύ ξεγελιέσαι στο εξής.
Οι BMW έχουν κοντό μπροστινό πρόβολο (απόσταση από το κέντρο του τροχού μέχρι το εμπρός μέρος) για να φέρουν το μοτέρ όσο γίνεται πιο πίσω. Αυτό έχει σαν συνέπεια ο τροχός και ο θόλος να είναι σχετικά μακριά από το πόδι του οδηγού. Μακρύτερα σε σχέση με το 90% των ανταγωνιστών της κατηγορίας. Αυτό όμως δεν κάνει τα υπόλοιπα κουραστικά αλλά διαφορετικά.....
Και κάτι ακόμα...
Το θέμα όπως μου το περιγράφεις μου μυρίζει θέση οδήγησης με αρκετή κλίση της πλάτης και την βάση του καθίσματος κοντά στο τιμόνι σχετικά. Όταν ξαναοδηγήσεις την Α156, τράβα το κάθισμα πιο πίσω, σήκωσε επιτέλους τη ριμάδα την πλάτη (δεν χρειάζεται να κοιμηθείς στο αυτοκίνητο) και κοίτα αν σε κουράζει....




Το παν σε ενα αμαξι δεν ειναι τα γκαζια,αλλα η γενικοτερη εικονα και ο τροπος που σε παει ξεκουραστα καπου.
Δεν έχω αναφερθεί πουθενά στα γκάζια.....
Από την άλλη μια S-Class ή μια C6 θα με πάει ξεκούραστα στο ταξίδι μου. Πιο ξεκούραστα από το 90%+ των οχημάτων.....
Ομοίως και μια νεκροφόρα.....
Να με συμπαθάς αλλά ναι...Σε σχέση με μια S-Class η Α156 (και κάθε Alfa) είναι χειρότερη.....
Αλλά σε σχέση με την δική σου είναι σίγουρα ανετότερη....
Και πριν πεις, έχω οδηγήσει την δική σου με το 6κύλινδρο 2λιτρο μοτέρ και χωρίς να λέω κακίες είναι καλή αλλά δεν μπορώ να την χαρακτηρίσω άνετη. Και μιλάω για μαμά.....
Άσε δε που ένας άνθρωπος πάνω από 1.80 αισθάνεται κλειστοφοβικά τόσο από το ογκώδες ταμπλό όσο και από το μεγάλο ύψος του τελάρου της πόρτας....
Και αυτά είναι πολύ σημαντικά στο θέμα άνεσης.....




Περα απο την πλακα, δεν ειμαι στοκος να λεω οτι μονο τα ΒΜW ειναι καλα,υπαρχουνε και καλητερα, αλλα μην λετε εσεις οι αλφακιδες οτι εχετε και απο τα καλητερα αμαξια ετσι?
Οι Alfa δεν είναι τα καλύτερα αυτοκίνητα.
Οι Alfa είναι από τα καλύτερα για τις προσωπικές μου επιλογές και επιθυμίες.



Και για να μην το κουραζουμε αλλο το θεμα παρτε ενα αλφα ενα BMW κανα δυο ακομα ευρωπαικα και ενα χοντα η' τουοτα,ολλα απο 10ετων και πανω και καντε συγκριση.Εκει θα δειτε τη θελω να πω.
Αυτή τη στιγμή, στο γκαράζ μου έχω δύο Alfa.
Μια A156 SW του 2001 και μια Α33 1.4 Ι.Ε. L του 1993.
Είναι και οι δύο σε υπεραρίστη κατάσταση.
Μια βόλτα με την Α33 μπορεί να σε πείσει χαλαρά!
Χωρίς σπασίματα σε ταμπλό και πλαστικά, με το χρώμα της μάνας του και ένα μοτέρ που πραγματικά κελαϊδά!
Παίζει ρόλο που είναι ατρακάριστο....Σίγουρα.
Και το γεγονός ότι παρκάρει πάντα σε γκαράζ....
Δες φωτό παρακάτω....





Φυλακια πολλα κολημενακια μου:136::136::136:
Φιλάκια.......Τι καφέ να σου παραγγείλουμε?? :137: :138: :136: :136:
 






Μηνύματα
30.532
Reaction score
51
Απάντηση: Re: Απάντηση: ALFA ROMEO Mi.TO

Γιαννακι οταν βλεπεις το Μ να ξερεις οτι εχει μεγαλη διαφορα απο ενα αλλο BMW χωρις το Μ.Ψαξτω λιγο και θα δεις τι θελω να πω.Οι BMWδακιδες ΤΟ ΞΕΡΟΥΝΕ ΓΙΑΥΤΟ ΚΑΙ ΣΤΟ ΠΕΤΑΝΕ ΕΤΣΙ ΞΕΡΑ ΧΩΡΙΣ ΠΟΛΛΑ ΛΟΓΙΑ.Το δικο μου δεν ειναι Μ πακ και ειμαι λιγο κακοκεφος.

Τάκη μου, επειδή γενικώς το ψάχνω, όχι μόνο για τις Alfa, ξέρω πολύ καλά τη λέω....
Μια BMW σειράς Μ δεν έχει καμία σχέση με μια 316, 325 ή 330 ή 525 ή Ζ3 ή Ζ4 κλπ.....
Και δεν είναι μόνο το μοτέρ ή τα φρένα ή οι αναρτήσεις....
Μιλάμε για πράγματα που δεν φαίνονται στο μάτι ή απλά υπάρχουν σε λίστες ανταλλακτικών.....
Και η κυριότερη είναι οι extra ενισχύσεις και δεσίματα στο πλαίσιο του αυτοκινήτου, οι αλλαγές στα μετατρόχια και στα offset που όμως είναι μελετημένα διεξοδικά από το M-Division και όχι από τον φίλο μας τον Βασίλη (τυχαίο όνομα) που ορκίζεται στα Bilstein ή τις KW κ.ο.κ

Τα δε Μ-pack είναι ακριβοπληρωμένα πακέτα αναρτήσεων της Ελληνικής αντιπροσωπίας που καμία σχέση δεν έχουν με την σειρά Μ των μοντέλων.....Και είναι κρίμα που ξεφτιλίζουν την M-Division δηλώνοντας ευθαρσώς πακέτα (και καλά) M-pack......
 

Μηνύματα
30.532
Reaction score
51
Απάντηση: Re: ALFA ROMEO Mi.TO

Εσυ τωρα το ξεκανες εντελως.Εκτος απο την αναρτιση,που περιλαμβανει ζαμφορ-ελατηρια-αμορτισερ της belstein(το ηξερες?)
ζαντες κ.α εχει και διαφορετικη χαρτογραφιση στον εγκεφαλο(δεν το παραδεχεται η BMW) εχει και διαφορες στον εξοπλισμο κ.α.Αλλα που να ξερουνε οι χρεπιοφιατακιδες...εεεεε......συγνωμη οι αλφακιδες ηθελα να πω:410::410:.Συνροφια του avsite καντε ενα ταξηδακι με μπεμπα πρωτα και μετα μας λετε αν εχει φοβερη καβαλα στο δρομο,να το πω ετσι χωριατικα.
Και χέστηκε η φοράδα στ' αλώνι κι ο παππούς στο παντελόνι.... :142: :138: :136:
Αγοράζουν "τα κορόϊδα" ένα καΐκι με βάρος 1350 κιλά και 105 άλογα, το πληρώνουν 30+ χιλιάρικα και τους ζητούν extra άλλα 3-4 χιλιάρικα για ένα πακέτο αναρτήσεων που ποτέ δεν πρόκειται να ζορίσουν τα 105 άλογα του μοτέρ...
Για να μην συζητήσω κάτι 17άρες και κάτι 18άρες ζάντες.....
Σε αυτοκίνητο των (σχεδόν) 100 ίππων.....
Μπουαχαχαχα.......
Δηλαδή στο κανονικό Μ3 τι θα έπρεπε να βάλουν?? 22άρες??? :137: :136: :138: :139: :139: :139: :139:

Ναι...Η "κρυφή" χαρτογράφηση τις μάρανε......
Μπουαχαχαχα......
Για να γίνουν τα 105 άλογα 107....
Ή τα 115 να γίνουν 117.....
Τα οποία εξαφανίζονται από τις ζάντες που του φόρεσαν.....
Πάντως ακούστηκε ότι την κρυφή χαρτογράφηση ανακάλυψε η KGB και αναγκάστηκαν να την αποκαλύψουν..... :137: :138: :138:

Αυτά περί "κρυφών" χαρτογραφήσεων να μαντέψω ότι ήταν παπαρολογίες του Auto Motor und Sport??
 

Μηνύματα
30.532
Reaction score
51
Απάντηση: Re: ALFA ROMEO Mi.TO

άντε να σας δω τώρα τι θα του απαντήσετε του Τάκη.. που σας έχει κάνει όλους ρόμπα με το εργαλείο..


άστους ρε Τάκη.. μιλάνε για αυτοκίνητα που βγαίνουν στην παραγωγή από τύχη..
οσονούπω το εργοστάσιο κλείνει..

Τι να λέμε ρε τώρα!!!!!!!!!!


Και η αλήθεια Γιάννη μου είναι ότι απλά ψιλοδείχνεις.. δεν είσαι και κανένα ντερέκι..!!!!!!!!!!!!!


όσο για το ανήλικο, απορώ πως έχει βήμα σε τέτοιο thread τη στιγμή που δεν έχει καν δίπλωμα το θρασίμι!!!!!!!!

Εσένα, θύμισέ μου να σε βαρέσω μια μέρα....

:105: :137: :138: :142: :142:
 

Μηνύματα
4.356
Reaction score
1.772
φιλε μου τακη εχω οδηγηση πολλες φορες το 316 coupe που εχει φιλος μου.

περα απο την πισω κινηση που τη να την κανης με 100 αλογα δεν λεει τιποτα.

μεχρι που εχει ταμπουρα πισω.

μπουαχαχαχαχα 11.000.000 δρχ το 97 και ειχε ταμπουρα πισω.

οσο για την αναρτηση ναι bilstein αλλα μεχρι που αλλαξε ελατηρια σε eibach δεν ελεγε μια.

και για το ταξιδι που λες κανη φασαρια λογω κοντου διαφορικου.

σαμπως αν εχει μακρυτερο θα κουνιοταν καθολου με τοσα αλογα που εχει.

για τα M υποκλινομαι αλλα παλη σε αυτα τα χρηματα θα επαιρνα το νεο skyline
 

Μηνύματα
2.886
Reaction score
264
Απάντηση: Re: ALFA ROMEO Mi.TO

φιλε μου τακη εχω οδηγηση πολλες φορες το 316 coupe που εχει φιλος μου.
μπουαχαχαχαχα 11.000.000 δρχ το 97 και ειχε ταμπουρα πισω.
11.000.000 δρx???????.Για 316?
πολλα δεν λες?

Επιπλεον ποιος εχει βγαλει bmw απο το δρομο?μονο οι αναπηροι που εχουν κουλαμαρα στα χερια.Για να μην πω για antispin κτλ.

Τωρα για τους αλους αγαπημενους μου αλφακιγες, τα 316 πλεον ειναι 115 αλογα στα χαρτια,λιγο παραπανω στην πραξη,οσο δηλ.τα πιο πολλα 1600ρια και ειναι το τελευταιο που θα κοιταξει ενας αγοραστης.

Και επειδι δεν σας βλεπω να θελετε να καταλαβετε,πατε να τα πουλησετε και θα παρετε ..........ξερετε τι θα παρετε.Και μην πει κανενας το αντιθετο γιατι αυτην την στιγμη μηλατε με εμπορο αυτο/των.
 

Μηνύματα
2.886
Reaction score
264
Απάντηση: Re: ALFA ROMEO Mi.TO

περα απο την πισω κινηση που τη να την κανης με 100 αλογα δεν λεει τιποτα.
102 αλογα το 1991.Ποιος αλλος ειχε τοτε 102 αλογα?Κατι αλφα 75 1600αρια boxer που στα 100.000 χλμ ειτανε σκορπισμενα απο ολες τι μπαντες.Το κλεινω εδω το θεμα κολημενακια μου γιατι δεν παιρνετε χαμπαρι
 

Μηνύματα
30.532
Reaction score
51
Απάντηση: Re: ALFA ROMEO Mi.TO

102 αλογα το 1991.Ποιος αλλος ειχε τοτε 102 αλογα?Κατι αλφα 75 1600αρια boxer που στα 100.000 χλμ ειτανε σκορπισμενα απο ολες τι μπαντες.Το κλεινω εδω το θεμα κολημενακια μου γιατι δεν παιρνετε χαμπαρι

Είσαι σίγουρος ότι ξέρεις??
Είσαι σίγουρα έμπορος???


ΜΠΟΥΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ..................
:142: :138: :137: :135: :136: :139: :139: :139: :139: :139:
 

Μηνύματα
2.318
Reaction score
1
Απάντηση: ALFA ROMEO Mi.TO

E καλά , με όλα τα μεταχειρισμένα σήμερα τρως χιλόπιτα ... δεν είναι όπως παλιά που κρατούσαν το ύψος τους ... όλοι προτιμούν να πάρουν καινούρια ...

Καταρχήν πρέπει να πούμε και λίγο bmw ... ο 1.6 είναι κινητήρας διαθέσιμος σε ορισμένες χώρες όπως η Ελλάδα , μόνο και μόνο για να κερδίσει η εταιρία , αφού υστερεί πάρα πολύ σε σύγκριση με τα μεγαλύτερα κυβικά ... πως να το κάνουμε , η BMW με το 1.6 σε πιάνει κότσο ...

Ενας αλφίστι ποτέ δεν πουλά ! είναι λατρεία ! Ελπίζω να μπω και εγώ στην family ...

Οσο για το ποιος έχει βγάλει bmw από το δρόμο , η απάντηση είναι απλή ... αφού δεν μπορεί το 1.6 να πάρει τα πόδια του , πως να βγει από το δρόμο; για τα μεγαλύτερα σύνολα , δεν πολύ κυκλοφορούν ...
 

Μηνύματα
2.632
Reaction score
2
Re: Απάντηση: Re: ALFA ROMEO Mi.TO

102 αλογα το 1991.Ποιος αλλος ειχε τοτε 102 αλογα?Κατι αλφα 75 1600αρια boxer που στα 100.000 χλμ ειτανε σκορπισμενα απο ολες τι μπαντες.Το κλεινω εδω το θεμα κολημενακια μου γιατι δεν παιρνετε χαμπαρι
Amαν, πεσαμε σε βαθυ γνωστη του αντικειμενου, και πληρως ενημερωμενο εμπορο. Οντως, ποιος ειχε 102 αλογα το 91...

Ωχ, αμαν, ξεχασα! Ειχε η Alfa 33 1.7! Αλλα, οχι, λαθος θυμαμαι... Αυτη δεν ειχε 102. Ψεματα. Ειχε 132. Κοιτα να δεις ομως που εχω ενα υπ' οψιν μου που εχει 200k Km, και ειναι ακομα ορθιο...

Και μιας και μιλαγαμε για την 318is... Κοιτα να δεις και εκει κατι πραγματα... Πολυ βολικο αυτοκινητο, και πληρως προσιτο. Ειχε μολις 8 αλογα και 2 κιλα ροπης παραπανω απο την 33, και κοντα 250 κιλα επιλπεον. Εκανε το 0-100 σε μολις 2 δευτερολεπτα παραπανω, και κοστιζε το ασημαντο ποσο των 8.500.000δρχ το 1992, ενω η 33 ειχε 4.200.000 την ιδια χρονολογια! Και με ABS!

Ω ρε μανα μου...

A, και για την ιστορια. Η 75 δεν φορουσε ποτε boxer...
 

Μηνύματα
2.886
Reaction score
264
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: ALFA ROMEO Mi.TO

Amαν, πεσαμε σε βαθυ γνωστη του αντικειμενου, και πληρως ενημερωμενο εμπορο. Οντως, ποιος ειχε 102 αλογα το 91...

Ωχ, αμαν, ξεχασα! Ειχε η Alfa 33 1.7! Αλλα, οχι, λαθος θυμαμαι... Αυτη δεν ειχε 102. Ψεματα. Ειχε 132. Κοιτα να δεις ομως που εχω ενα υπ' οψιν μου που εχει 200k Km, και ειναι ακομα ορθιο...

Και μιας και μιλαγαμε για την 318is... Κοιτα να δεις και εκει κατι πραγματα... Πολυ βολικο αυτοκινητο, και πληρως προσιτο. Ειχε μολις 8 αλογα και 2 κιλα ροπης παραπανω απο την 33, και κοντα 250 κιλα επιλπεον. Εκανε το 0-100 σε μολις 2 δευτερολεπτα παραπανω, και κοστιζε το ασημαντο ποσο των 8.500.000δρχ το 1992, ενω η 33 ειχε 4.200.000 την ιδια χρονολογια! Και με ABS!

Ω ρε μανα μου...

A, και για την ιστορια. Η 75 δεν φορουσε ποτε boxer...
Ναι για το boxer της 75 παω πασο.λαθος μου.εγω λεω για 1.6 8v με 102 αλογα οτι δεν ειχε κανενας(ελαχιστα αμαξια ειχανε τοτε) που να ειναι και ανθρωπινα(να μην θελουνε 5-6 χιλ στρ για να πανε στο δρομο) και οχι για 1.7 16v.Aν το πατε ετσι καντε τις παπιες γιατι η χοντα τοτε,αλλα και τωρα ειναι αρκετα χλμ μπροστα η' κανω λαθος?Τι εχετε να πειτε τωρα?

Γιατι κανενας δεν μου λεει τι λεφτα πιανει οταν πουλαει το αλφα του?
Γιατι παντα εσεις οι αλφακιδες βλεπετε μονο τα αλογα και το 0-100?
Γιατι δεν λετε κατι για το κοστος των ανταλακτικων?
Και τελος γιατι οταν καποιος θελει να δωσει 30.000ευρω +
δεν κανει ουτε καν τον κοπο να δει εστω και απο περιεργια ενα αλφα,(εκτος απο τους αλφακιδες)παρα μονο παει σε bmw αουντι,μερσεντες,γενικοτερα σε γερμανικα και σε μεγαλα ιαπωνικα μοντελα?
ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΕΧΟΥΝΕ ΧΕΣΜΕΝΑ ΤΟ 0-100 ΤΗΝ ΤΕΛΙΚΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ κτλ.
 

Μηνύματα
2.886
Reaction score
264
Απάντηση: ALFA ROMEO Mi.TO

Μου αρεσει να ειμαι σωστος και ετσι λεω οτι το μοτερακι της 156 1.8 που εχω τωρα στα χερια μου ειναι φοβερο,τρελο αρπαγμα απο χαμηλα,γραμμικο και δυνατο παντου.
αυτο που με χαλαει ειναι οτι δεν εχει το αμαξι την συγουρια ενος γερμανου,ΟΤΙ ΠΑΤΑΕΙ ΚΑΤΩ,οπως το δικο μου bmw.ΤΟ ΝΙΩΘΩ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟΝ ΑΕΡΑ.Δεν εχει αισθηση ρε αγαπημενα μου κολημενακια:116:.Με χαλαει η θεση οδηγησης που ειναι ψηλη,ο αρηστερος θολος που δεν μπορω να απλωσω το ποδι μου,η κεντρικη κονσολα που ειναι χοντρη και εμποδιζει το αλλο το ποδι μου,ο λιεβιες ταχυτητων που ειναι χλαπ-χλουπ,τα πολυ αποτομα φρενα η αρηστερη κολονα του παρ-πριζ που την εχω διπλα στο κεφαλι μου,τα καθησματα που στις στροφες παω βαρκα γιαλο.
 


Staff online

  • Zizik
    Safety Last
  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
176.957
Μηνύματα
3.068.172
Members
38.631
Νεότερο μέλος
Manosmathiou
Top