ansi contrast VS on/off contrast


Μηνύματα
22.273
Reaction score
15.548
Απάντηση: ansi contrast VS on/off contrast

Δεν ασχολουμαι με τι αρεσει στον καθενα....

Αλλος μπορει να βλεπει διαφορες στις δυο εικονες και αλλος οχι.
 


Μηνύματα
22.273
Reaction score
15.548
Απάντηση: ansi contrast VS on/off contrast

Αυτα ειναι τα αποτελεσματα δυναμικης ιριδας.....:430:
 

Μηνύματα
1.496
Reaction score
1
Βρε Κώστα η τεχνολογία προχωράει..μόνος σου το λές και το ξαναλές..όλες σχεδόν οι εταιρίες χρησιμοποιούν δυναμική ίριδα. Αυτό απο μόνο του λέει ότι μάλλον αυτά που κερδίζεις είναι περισσότερα απο αυτά που χάνεις ,αλλιώς θα είχε καταργηθεί σαν αποτυχημένη προσπάθεια.

Και να έχεις πάντα κατά νου ότι αν τολμήσεις και κλείσεις την δυναμική ίριδα στον LCD που έχεις, θα αρχίσεις να :411:με γκρί δάκρυ..
......και όχι απο χαρά σου....
:204::204:
 

Μηνύματα
22.273
Reaction score
15.548
Απάντηση: ansi contrast VS on/off contrast

αναμενω σχολια ....

....για εναν απο του καλυτερους dlp που εχουν περασει...(και οντως ηταν)
....γιατι ο marantz 11s2 ο τελευταιος ηταν ελαφρος καλυτερος.

οι μετρηση ansi contrast εχει γινει σε full λαμπα
μεσαια σκαλα για την ιριδα(απο τις τρεις που εχει)
δλδ φωτεινοτητα 428 lumens
on/off 3604:1

ansi contrast 416:1

 

Nelsy

Ιεράπετρα
Μηνύματα
5.208
Reaction score
2.891
Απάντηση: ansi contrast VS on/off contrast

αναμενω σχολια ....

....για εναν απο του καλυτερους dlp που εχουν περασει...(και οντως ηταν)
Τι να σχολιάσουμε δηλαδή από τα νούμερα;εγώ αυτό που βλέπω είναι ότι έχει πολύ χαμηλή φωτεινότητα στην μέγιστη τιμή του on/off...δεν μου κάνει:116:

υπάρχει διαθέσιμος κανένας Sharp-xv20000 για σύγκριση με τα σημερινά lcdοειδή;

...γιατί '21000' υπάρχει....δεν του τον ζητάς;:105:
 

Μηνύματα
22.273
Reaction score
15.548
Απάντηση: ansi contrast VS on/off contrast

να σχολιασεις το ansi contrast .......

χαμηλη φωτεινοτητα μεγαλυτερο ansi contrast
υψηλη φωτεινοτητα χαμηλοτερο ansi contrast

δλδ μετρησεις ansi contrast με βαση την φωτεινοτητα του προβολεα.

και φυσικα με εγγενης αντιθεση......

με δυναμικες ιριδες και μετρηση ansi contrast θεωρω λαθος το αποτελεσμα....
.....αν και καποιοι προβολεις μπορει να δινουν το ιδιο....δλδ ειναι θεμα πως δουλευει η εκαστοτε αυτοματη ιριδα...

δλδ ο δικο σου .....εαν ειχε και ρυθμιση που να απενεργοποιειτε η αυτοματη ιριδα(μιας και παιζει μονιμα με αυτοματη)ωστε να παιζει με εγγενης αντιθεση.....
.....το ansi contrast μαλλον δεν θα ξεπερναγε τα 350:1 :116:
 


Μηνύματα
22.273
Reaction score
15.548
Απάντηση: ansi contrast VS on/off contrast

και απο τον ιδιο για τον epson 9000 χωρις δυναμικη ιριδα δλδ την εγγενης αντιθεση του προβολεα....

Using the Natural Color Mode and ECO lamp setting, I then measured a native on/off contrast ratio of just over 5,000:1 (19.1 fL/0.004 fL). This is excellent performance for a LCD projector with no fixed iris and considerably better than what I measured from an Epson projector from just a couple of years ago. I also measured just over 300:1 checkerboard contrast.

οποτε εχουμε....

eco lamp σε mode Natural μας δινει 544 lumens εχοντας πανω απο 300:1 ansi contrast
 

Μηνύματα
1.496
Reaction score
1
Re: Απάντηση: ansi contrast VS on/off contrast

και απο τον ιδιο για τον epson 9000 χωρις δυναμικη ιριδα δλδ την εγγενης αντιθεση του προβολεα....

Using the Natural Color Mode and ECO lamp setting, I then measured a native on/off contrast ratio of just over 5,000:1 (19.1 fL/0.004 fL). This is excellent performance for a LCD projector with no fixed iris and considerably better than what I measured from an Epson projector from just a couple of years ago. I also measured just over 300:1 checkerboard contrast.

οποτε εχουμε....

eco lamp σε mode Natural μας δινει 544 lumens εχοντας πανω απο 300:1 ansi contrast
Αν υποθέσουμε ότι στη μέτρηση ansi η φωτεινότητα παραμένει η ίδια (συνήθως παραμένει) τότε μπορούμε να υπολογίσουμε το πραγματικό μαυρο που μας δίνει ο epson σε σκοτεινή σκηνή που περιέχει και κάποιο φώς.

544 lumen : 300 (που είναι το ansi) = 1.81 lumen είναι το μαύρο του σε σκηνές που περιλαμβάνουν και φωτεινά σημεία (το 99% των περιπτώσεων σε μία σκοτεινή σκηνή)
Αντίθετα το μαύρο του σε σκηνή που θα έχει μόνο μαύρο (βρείτε μου μια τέτοια σκηνή -που να μπορούμε να τη δούμε φυσικά) είναι 544 lumen : 5000 (που είναι το on/off) = 0,11 lumen

Δηλαδή απο τα 0,11 lumen μαύρο που μπορεί και αποδίδει ο προβολέας σε απόλυτη μάυρη καρτέλα ,μόλις βάλουμε να απεικονίσει παράλληλα και κάτι φωτεινό τότε το μαύρο του γίνεται 18 φορές χειρότερο ανεβαίνοντας στο 1.81 lumen.

To 1,81 lumen θα το δούμε σχεδόν σε όλες τις σκοτεινές σκηνές ενώ το 0,11 lumen μονάχα στις σκηνές που δεν θα περιέχουν καθόλου φώς ,αν έχει κάποια τέτοια σκηνή η ταινία.

Ας δούμε τώρα πώς διαχειρίζεται το μαύρο του ένας DLP ,ενας optoma 82 π.χ.

Μετρ'ησεις απο http://www.perfectimage.gr/2009/09/18/opoma-hd-82/

Φωτεινότητα 510 lumens
on/off 1950:1
ansi 620:1

Πάμε να κάνουμε τους ίδιους υπολογισμούς για να δούμε τί μαύρο βγάζει ο optoma σε απόλυτη μαύρη καρτέλα και τί σε μαύρη σκηνή που περιέχει παράλληλα και κάποιο φωτεινό σημείο.

510 lumen : 1950 (on/off) = 0,26 lumen μαύρο,δηλαδή 1,5 φορά χειρότερο απο το 0,11 του epson. Πολύ ωραία ως εδώ. Για να δούμε και τι μαύρο θα δείξει εάν το βάλουμε να δείξει και φωτεινό σημείο μέσα στο μαύρη σκηνή.
510 lumen : 620 (ansi) = 0,82 lumen ,δηλαδή 2,2 φορές καλύτερο μαύρο απο το 1,81 του epson.

Μόλις απέδειξα με απλά μαθηματικά ότι το υψηλότερο ansi του optoma δεν δίνει απλά πιο κοντραστάτη εικόνα ,άλλα αποδεδειγμένα δίνει καλύτερο μαύρο απο τον epson κατά 2,2 φορές.
Αρα ο μύθος του ότι οι DLP πάσχουν απο μαύρο καταρίπτεται πανηγυρικά (Κώστα ευχαριστούμε για τα νούμερα) και μάλιστα θα έλεγα ότι οι LCD έχουν ακόμη πολύ δρόμο μπροστά τους να πιάσουν τέτοια επίπεδα μαύρου και να κοντράρουν στα ίσια του DLP.

Τώρα αν ο Κώστας αρκείται στο να βάζει μαύρες καρτέλες και να απολαμβάνει το κατα 1,5 φορά καλύτερο μαύρο απο τους DLP ,εγώ προτιμώ να βλέπω κατά 2.2 φορές καλύτερο μαύρο απολαμβάνοντας την ταινία μου.

Τώρα αν δούμε και λιγάκι ρεαλιστικά τα πράγματα ,δηλαδή ότι συγκρίναμε panel LCD κατασκευής 2012 και DMD κατασκευής του 2007 τότε μπορούμε να καταλάβουμε γιατί οι DLP αποτελούν ακόμη τους βασιλιάδες στην βιντεοπροβολή με τους LCD απλά να βρίσκονται σε αγώνα δρόμου την τελευταία 5ετία χωρίς φυσικά να έχουν πλησιάσει ούτε στο ήμισυ την απόδοση των 'παλιών' DLP.

O αγώνας δρόμου συνεχίζεται δηλαδή..:405:
 

Μηνύματα
22.273
Reaction score
15.548
Απάντηση: ansi contrast VS on/off contrast

Επειδη μας διαβαζει κοσμος,θα ηταν προτιμοτερο οταν διαβαζουμε ενα review να βλεπουμε και πως εχει γινει....

ο Μανωλης δεν καθιστα στο review πως εγινε η μετρηση ansi contrast(και οπως γραφω παρακατω)....
.....δλδ με εγγενης αντιθεση ? με δυναμικη ιριδα? κ.λ.π.

Τα συμπερασματα σε τετοιες καταστασεις οδηγουν τον κοσμο σε λαθος εντυπωσεις...
....οπως εδω....:116:

π.χ. .εδω το ansi contrast ειναι στα 348:1 για τον optoma hd 82
Το οποιο και αυτο ειναι λαθος γιατι δεν αναφερετε στο review αν ειναι μετρημενο με την εγγενης αντιθεση του προβολεα....
.....πιθανον να ειναι και μικροτερο με εγγενης αντιθεση...!!!!!

Οταν λοιπον εχουμε νουμερα με εγγενης αντιθεση on/off - ansi contrast -με κοντινα lumens

τοτε και μονο τοτε μπορουμε να δουμε τις οποιες διαφορες....αλλα και παλι ισχυει αυτο
 

Μηνύματα
1.496
Reaction score
1
Re: Απάντηση: ansi contrast VS on/off contrast

Επειδη μας διαβαζει κοσμος,θα ηταν προτιμοτερο οταν διαβαζουμε ενα review να βλεπουμε και πως εχει γινει....

ο Μανωλης δεν καθιστα στο review πως εγινε η μετρηση ansi contrast(και οπως γραφω παρακατω)....
.....δλδ με εγγενης αντιθεση ? με δυναμικη ιριδα? κ.λ.π.
Ο μέγιστος λόγος αντίθεσης σε on/off πλήρους εικόνας μετρήθηκε στο 7.250:1, με τη χρήση της λάμπας στο high και την ίριδα στη θέση Dynamic 2, ενώ χωρίς τη χρήση ίριδας 1.950:1

Oσο για τις συνθήκες που μετρήθηκε το ansi (με δυναμική ίριδα ή όχι)σου δίνω 5 λεπτά να κάνεις edit το ποστ σου και να αποσύρεις την ερώτηση :116:
Πάντα μετριέται χωρίς ίριδα ,άλλα και την ίριδα ανοιχτή να αφήσεις αυτή θα είναι είναι πλήρως ανοιχτή μιάς και η φωτεινότητα ξεπερνάει το 10-20% του σύνολου της εικόνας.Δοκίμασε το στον προβολέα σου και θα δείς ότι έτσι είναι τα πράγματα.
Γι'αυτό άλλωστε όταν βάζουμε σκακιέρα για την μέτρηση του ansi (με ή χωρίς δυναμική ίριδα) παίρνουμε μέτρηση φωτεινότητας σχεδόν ίδια με την μέτρηση λευκής καρτέλας 100%,διότι η ίριδα παραμένει ανενεργή και στις δύο περιπτώσεις.

Εξάλου μην κρύβεσαι πίσω απο το δάχτυλο σου Κώστα ,ξέρεις πολύ καλά ότι οι καλοί DLP βγάζουν άνετα πάνω απο 500:1 native ansi χωρίς χρήση δυναμικής ίριδας ή άλλα τεχνάσματα.

Οσο για το 348:1 που αναφέρεις,δεν χρειάζεται να γράψει που το μέτρησε ,είναι νούμερο οθόνης σίγουρα. Εδώ εγώ μέτρησα στον δικό μου 280:1 σε οθόνη και σε όχι ειδικό χώρο (όπως αυτό που αναφέρει ο reviewer ότι έγινε το τεστ)

Πάντως μην προσπαθείς να πιαστείς απο διάφορα νούμερα μετρήσεων.
Την διαφορά ενός προβολέα με μεγάλο on/off και ενός με μεγάλο ansi την κατάλαβες πιστεύω πολύ καλά διαβάζοντας το προηγούμενο μου ποστ,και δεν μπορείς να την αμφισβητήσεις διότι αποδεικνύεται μαθηματικά.
Τώρα αν οι διαφορές σε νούμερα μαύρου είναι μεγαλύτερες ή μικρότερες ανάλογα με το φωτόμετρο,την διαδικασια μέτρησης ή τον χώρο είναι κάτι δευτερεύον.
 

Μηνύματα
22.273
Reaction score
15.548
Απάντηση: ansi contrast VS on/off contrast

Aυτο ειναι στα ελληνικα για οσους δεν γνωριζουν γερμανικα.....:116:


Ουφ, τώρα στα γεράματα με έβαλε ο Κωστάκης να διαβάζω.

Τι λέει λοιπόν το σεντόνι με απλά ελληνικά:

Έχουμε 2 προβολείς, έναν Lcos και ένα dlp. Στο κλασσικό pattern σκακιέρα



ο lcos έχει ansi contrast 250:1 και ο dlp 500:1. Όμως , ο lcos έχει μεγαλύτερο on/off contrast. Έτσι, σε σκηνές που είναι περισσότερο το μαύρο, από ότι η κλασσική σκακιέρα, ο lcos λόγω του μεγαλύτερου on/off contrast επικρατεί. Πώς?

Βάζουμε ένα pattern (ή κατ' αναλογία μια σκηνή) με περισσότερο μαύρο από λευκό. Ας πούμε αυτήν



Αν μετρήσουμε το ansi contrast του lcos, μετρώντας διπλανά τετράγωνα της σκακιέρας, θα παραμείνει στα 250:1. Τί γίνεται όμως αν πάρουμε μετρήσεις λευκού-μαύρου σε περιοχές που απέχουν, όπως εδώ?



Τότε το contrast ανεβαίνει από τα 250:1 στα 800:1!! Ανέβηκε ξαφνικά το ansi contrast του lcos? Όχι, εδώ παίζει ρόλο το μεγαλύτερο on/off contrast του lcos. Γι' αυτό σε σκοτεινές σκηνές παίζει πλέον ρόλο το μεγαλύτερο on/off contrast ενός προβολέα.
το βραδυ ξανα.....εχουμε και δουλεια...
 

Μηνύματα
1.496
Reaction score
1
Το τεστ που ανέβασες ,που αναμάσησες δηλαδή, είναι ελειπής. Μετραει στη σκακιέρα και τους δύο προβολείς ενώ στη δέυτερη φωτογραφία (μέτρηση στην κάτω φωνία του μαύρου) μονάχα τον Lcos .Δηλαδή εάν πάρουμε μέτρηση και στον DLP στη κάτω γωνία ,δεν θα ανέβει το ansi του?θα παραμείνει 500:1,όσο είναι δίπλα ακριβώς απο το φωτεινό τεράγωνο?
Τι να πώ ,αν εθελοτυφλείς για να αποδείξεις κάτι που δεν αποδεικνύεται ούτε μαθηματικά τότε :203:

Στο τεστ ίσα ίσα αποδεικνύεται το αντίθετο ,πόσο άκυρο είναι το on/off του Lcos ,που ακόμη και μακριά απο το φωτεινό τετράγωνο οι τιμές που παίρνουμε είναι κατά 10άδες φορές μικρότερες απο τον on/off του προβολέα. Αντίθετα o dlp κρατάει μιά αξιοζήλευτη σταθερότητα όσο αφορά το μαύρο του.
 

Μηνύματα
1.496
Reaction score
1
Και πρόσεχε γιατί το υποτιθέμενο "σκισμένο βρακάκι" γίνεται boomerang όσο ανεβάζεις νούμερα.
Γι'αυτό προτείνω αν αφήσεις τα νούμερα και να περάσεις στην παλιά καλή πολιτική σου ..
Οι DLP έχουν μείνει χρόνια πίσω...stop
Oι LCD παίζουν καλύτερα...stop
Ετσι είναι τα πράγματα γιατί το λέω εγώ...stop

:204::204:
 

rose.athens

Not in the mood Mod
Super Moderator
Μηνύματα
49.306
Reaction score
104.400
Απάντηση: ansi contrast VS on/off contrast

Nίκο, σ' αυτό που λες έχεις εν μέρει δίκιο. Όντως, δεν αναφέρει την αύξηση του contrast του dlp στη δεύτερη σκακιέρα. Όμως, σ' αυτή την εικόνα



μετρώντας το contrast δύο σημείων (φωτεινού-σκοτεινού) που απέχουν μεταξύ τους, το contrast του dlp έφτασε στα 1100:1, ενώ του lcos έφτασε στα 1700:1.
 

Μηνύματα
30.427
Reaction score
30.260
Απάντηση: ansi contrast VS on/off contrast

.....δλδ με εγγενης αντιθεση ? με δυναμικη ιριδα? κ.λ.π.



Gamo το συντακτικό σου ρε κεφάλα. Μου έχει βγάλει τα μάτια αυτή η μ@λακία.Ελεος.
 

Μηνύματα
1.496
Reaction score
1
Re: Απάντηση: ansi contrast VS on/off contrast

Nίκο, σ' αυτό που λες έχεις εν μέρει δίκιο. Όντως, δεν αναφέρει την αύξηση του contrast του dlp στη δεύτερη σκακιέρα. Όμως, σ' αυτή την εικόνα



μετρώντας το contrast δύο σημείων (φωτεινού-σκοτεινού) που απέχουν μεταξύ τους, το contrast του dlp έφτασε στα 1100:1, ενώ του lcos έφτασε στα 1700:1.
Γιάννη ακόμη και σε αυτή τη περίπτωση δεν υπαρχει χαοτική διαφορά ώστε να κατηγορήσουμε ότι η μια τεχνολογία έχει μείνει χρόνια πίσω απο την άλλη.

Για τα πρακτικά και μόνο, εάν ο reviewer έπαιρνε μέτρηση contrast απο το μαύρο γύρω απο την λάμπα π.χ θα βλέπαμε ότι ο DLP θα έβγαζε διαπλάσιο contrast ,αρα 2 φορές καλύτερο μαύρο αν υποθέσουμε ότι και οι δυο προβολείς έχουν την ίδια φωτεινότητα ,καθόλου αμελητέα διαφορά.

Σε αυτό που εγω περισσότερο στέκομαι και λέω ότι το μαύρο ενός DLP είναι πιό ισορροπημένο και γιατί όχι και καλύτερο σε πολλές περιπτώσεις (μετρημενα καλύτερο ,όχι απλά φαινομενικά), είναι οι μεγάλες διακυμάνσεις του contrast που συναντάμε σε μη DLP υλοποιήσεις.

Μπορώ να καταλάβω την πτώση μαύρου του DLP απο 1950:1 οn/off π.χ στα 1100 στη συγκεκριμένη σκηνή και στα 500:1 σε σκακιέρα (ακόμη μεγαλύτερο φώς στη ίδια σκηνή δηλαδή).

Η πτώση του LCOS όμως απο κάτι 10άδες χιλιάδες :1 σε 1700:1 και 250:1 είναι για εμένα αρνητικός παράγοντας στην εικόνα. Δηλαδή απο το βαθύ μαύρο της μαύρης καρτέλας να περνάμε στο άλλο άκρο ,στο πεπλάτο μαύρο όταν έχουν και κάποιο φωτεινό σημείο μέσα (γιατί το 250:1 μιλάει απο μόνο του για γκρί και όχι μαύρο).
Τι νόημα έχουν σε πραγματική θέαση έπειτα νούμερα όπως 50.000:1 ή 80.000:1 την στιγμή που αποδίδονται μονάχα σε μαύρη καρτέλα ,ενώ πέφτουν στο τραγικό 250:1 όταν έχουμε πραγματική σκηνή ταινίας με τευτόχρονη προβολή 50% μαύρο και 50% λευκό?

Γενικά η μετρημένη αντίθεση του on/off καταντάει πλασματικό νούμερο όταν έρχεται η θέαση πραγματικής σκηνής. Αυτό αποδεικνύεται ακόμη και στο συγκεκριμένο τεστ.

Αυτό είναι που προσπαθώ να εξηγήσω απο το πρώτο μου ποστ σε αυτό το νήμα :130:
Οτι το ansi contrast στην εικόνα είναι πιό σημαντικό απο το on/off και πιό "αληθινό" σαν νούμερο.
 

Μηνύματα
30.427
Reaction score
30.260
Απάντηση: Re: Απάντηση: ansi contrast VS on/off contrast

Γιάννη ακόμη και σε αυτή τη περίπτωση δεν υπαρχει χαοτική διαφορά ώστε να κατηγορήσουμε ότι η μια τεχνολογία έχει μείνει χρόνια πίσω απο την άλλη.

Για τα πρακτικά και μόνο, εάν ο reviewer έπαιρνε μέτρηση contrast απο το μαύρο γύρω απο την λάμπα π.χ θα βλέπαμε ότι ο DLP θα έβγαζε διαπλάσιο contrast ,αρα 2 φορές καλύτερο μαύρο αν υποθέσουμε ότι και οι δυο προβολείς έχουν την ίδια φωτεινότητα ,καθόλου αμελητέα διαφορά.

Σε αυτό που εγω περισσότερο στέκομαι και λέω ότι το μαύρο ενός DLP είναι πιό ισορροπημένο και γιατί όχι και καλύτερο σε πολλές περιπτώσεις (μετρημενα καλύτερο ,όχι απλά φαινομενικά), είναι οι μεγάλες διακυμάνσεις του contrast που συναντάμε σε μη DLP υλοποιήσεις.

Μπορώ να καταλάβω την πτώση μαύρου του DLP απο 1950:1 οn/off π.χ στα 1100 στη συγκεκριμένη σκηνή και στα 500:1 σε σκακιέρα (ακόμη μεγαλύτερο φώς στη ίδια σκηνή δηλαδή).

Η πτώση του LCOS όμως απο κάτι 10άδες χιλιάδες :1 σε 1700:1 και 250:1 είναι για εμένα αρνητικός παράγοντας στην εικόνα. Δηλαδή απο το βαθύ μαύρο της μαύρης καρτέλας να περνάμε στο άλλο άκρο ,στο πεπλάτο μαύρο όταν έχουν και κάποιο φωτεινό σημείο μέσα (γιατί το 250:1 μιλάει απο μόνο του για γκρί και όχι μαύρο).
Τι νόημα έχουν σε πραγματική θέαση έπειτα νούμερα όπως 50.000:1 ή 80.000:1 την στιγμή που αποδίδονται μονάχα σε μαύρη καρτέλα ,ενώ πέφτουν στο τραγικό 250:1 όταν έχουμε πραγματική σκηνή ταινίας με τευτόχρονη προβολή 50% μαύρο και 50% λευκό?

Γενικά η μετρημένη αντίθεση του on/off καταντάει πλασματικό νούμερο όταν έρχεται η θέαση πραγματικής σκηνής. Αυτό αποδεικνύεται ακόμη και στο συγκεκριμένο τεστ.

Αυτό είναι που προσπαθώ να εξηγήσω απο το πρώτο μου ποστ σε αυτό το νήμα :130:
Οτι το ansi contrast στην εικόνα είναι πιό σημαντικό απο το on/off και πιό "αληθινό" σαν νούμερο.


Δεν εχω , παρά να συμφωνήσω απολύτως με τον προλαλήσαντα.
 


Τελευταια Μηνυματα

Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
176.986
Μηνύματα
3.069.137
Members
38.631
Νεότερο μέλος
Manosmathiou
Top