ATC 150 ASLT Limited Edition active speakers system

Μηνύματα
522
Reaction score
408
από τότε που βγήκαν αυτές οι κάρτες και τα software μέτρησης, πήραν όλοι από ένα, κι ένα μικρόφωνο και την είδαν ακουστικολόγοι... κριτές ηχείων... και απ' ότι φαίνεται δεν περιορίστηκαν στα home και στα hifi και στα hiend, μπήκαν και στα προ μόνιτορς, κάνανε μερικές μετρήσεις και βγάλαν συμπέρασμα.

επ' αυτού έχω να πω τα εξής: όταν μιλάμε για studio monitors, όποιος δεν τα έχει βάλει πάνω να τα δουλέψει, να ηχογραφήσει, να κάνει μίξεις κλπ για καμιά δεκαριά μέρες δεν μπορεί να έχει άποψη παρά μια πολύ επιφανειακή εικόνα.

επίσης, καλές οι μετρήσεις αλλά δεν είναι αρκετές για να βγάλει κανείς συμπέρασμα. η b&w είχε ένα phaser στο tweeter κάποτε. μέτραγε καλά. δεν ακούγονταν όμως το ίδιο καλά. το έβγαλε. να πάμε και στα προ? τα jbl, back in the day, μετράγανε θεόφλατα μεσ' τα στούντιο. για ρωτήστε όμως κάποιον που να τα δούλεψε οχτώ ώρες σερί στο studio και θα σας πει...

οπότε, προσωπικά, είμαι πολύ επιφυλακτικός στο να βγάλω εικόνα από τις μετρήσεις του κάθε reviewer, ακόμα κι αν είναι σωστές.
επίσης να συμπληρώσω ότι λόγω του multichannel, στα studio setups, αναγκαστικά μπήκε και subwoofer χωρίς αυτό να σημαίνει απαραίτητα ότι τα main είναι δορυφόροι. αλλά τι να κάνεις? είναι ένα ξεχωριστό κανάλι οπότε όταν μιξάρεις multi πρέπει να το έχεις ξεχωριστά.
 
Last edited:

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.808
Το διατύπωσα βιαστικά, χοντρά και προβοκατορικα.
Σχεδον μπαναλ.
Το παραδέχομαι.
Δεν το...δέχομαι όμως.Και δεν αλλάζει το γεγονός ότι οι αστραπιαίες κι αιχμηρές παρεμβάσεις χρειάζεται να είναι ξεκάθαρες.
από τότε που βγήκαν αυτές οι κάρτες και τα software μέτρησης, πήραν όλοι από ένα, κι ένα μικρόφωνο και την είδαν ακουστικολόγοι... κριτές ηχείων... και απ' ότι φαίνεται δεν περιορίστηκαν στα home και στα hifi και στα hiend, μπήκαν και στα προ μόνιτορς, κάνανε μερικές μετρήσεις και βγάλαν συμπέρασμα.

επ' αυτού έχω να πω τα εξής: όταν μιλάμε για studio monitors, όποιος δεν τα έχει βάλει πάνω να τα δουλέψει, να ηχογραφήσει, να κάνει μίξεις κλπ για καμιά δεκαριά μέρες δεν μπορεί να έχει άποψη παρά μια πολύ επιφανειακή εικόνα.

επίσης, καλές οι μετρήσεις αλλά δεν είναι αρκετές για να βγάλει κανείς συμπέρασμα. η b&w είχε ένα phaser στο tweeter κάποτε. μέτραγε καλά. δεν ακούγονταν όμως το ίδιο καλά. το έβγαλε. να πάμε και στα προ? τα jbl, back in the day, μετράγανε θεόφλατα μεσ' τα στούντιο. για ρωτήστε όμως κάποιον που να τα δούλεψε οχτώ ώρες σερί στο studio και θα σας πει...

οπότε, προσωπικά, είμαι πολύ επιφυλακτικός στο να βγάλω εικόνα από τις μετρήσεις του κάθε reviewer, ακόμα κι αν είναι σωστές.
επίσης να συμπληρώσω ότι λόγω του multichannel, στα studio setups, αναγκαστικά μπήκε και subwoofer χωρίς αυτό να σημαίνει απαραίτητα ότι τα main είναι δορυφόροι. αλλά τι να κάνεις? είναι ένα ξεχωριστό κανάλι οπότε όταν μιξάρεις multi πρέπει να το έχεις ξεχωριστά.
Υπάρχει χαρακτηριστικό ανάλογο που είχε αφήσει εποχή,θετικά αλλά και αρνητικά για χρήστες συνηθισμένους σε άλλους τύπους ηχείων...Τα πάλαι ποτέ μόνιτορ Urei.

1594639382470.png

1594639448739.png


Κατά τα άλλα,ας μη συγχέεται το εξειδικευμένο κανάλι LFE με την ανεξάρτητη διαχείριση χαμηλού ως προς τα δορυφορικά κανάλια σε δεδομένη παραγωγή.
 

n_olympios

Μαντιναδόρος!
Moderator
Μηνύματα
5.901
Reaction score
12.532
Ορισμενες διευκρινησεις για τον Ολύμπιο.
Ευχαριστώ, μεγάλη η χάρη μου. Ομολογώ πως κρίνονται απολύτως απαραίτητες, καθώς αδυνατώ (ακόμη και μετά τη 2η ανάγνωση) από αυτό (το οποίο παρέθεσα αρχικά, και στο οποίο αντιπαρέβαλα τις σημειώσεις του Toole οι οποίες μου φάνηκαν άμεσα σχετικές):

Με ολη αυτη τη φαμπρικα των μετρησεων ανηχοικα, που τελικα δεν ξερω σε τι χρησιμευει
οταν αυτα παιξουν σε συνηθισμενα δωματια σπιτιων η οταν ο ισοσταθμιστης τους αλλαξει τα φωτα
...να συμπεράνω αυτό:

Όχι τις αλλοπρόσαλλες μετρήσεις σε κουζίνες, την μανία του Αμιρ, ούτε τα διαφημιστικά τρικ των εταιρειών που εννοούσα εγώ.
Προσθέτω ότι:

Επιπλεον ξεχνάς ότι


:biggrin:

Ούτως η άλλως έχασες την ουσία του ποστ που ήταν άλλη.
Οι μετρήσεις πρέπει να συνοδεύονται πάντα και από ακουστικές εκτιμησεις.
Ζητησα ακουστικές εκτιμησεις των νέων μοντέλων σε σχέση με τα παλαιότερα.
Ε βάλε βρε άνθρωπε ένα addendum, ένα memo, ένα πόστιτ βρε αδερφέ για να ξέρουμε κι εμείς οι πληβείοι τι μας γίνεται! :drinks:

ΥΓ: με το κομμάτι αυτό της δημοσίευσής σου ουδέποτε ασχολήθηκα. Εν μέρει επειδή α) ξέρουμε πόσο δύσκολο είναι να γίνουν συγκρίσιμες ακροάσεις με αντικειμενικά κριτήρια και β) βαριόμουν.
 

Μηνύματα
522
Reaction score
408
Δεν το...δέχομαι όμως.Και δεν αλλάζει το γεγονός ότι οι αστραπιαίες κι αιχμηρές παρεμβάσεις χρειάζεται να είναι ξεκάθαρες.

Υπάρχει χαρακτηριστικό ανάλογο που είχε αφήσει εποχή,θετικά αλλά και αρνητικά για χρήστες συνηθισμένους σε άλλους τύπους ηχείων...Τα πάλαι ποτέ μόνιτορ Urei.

View attachment 172743
View attachment 172744

Κατά τα άλλα,ας μη συγχέεται το εξειδικευμένο κανάλι LFE με την ανεξάρτητη διαχείριση χαμηλού ως προς τα δορυφορικά κανάλια σε δεδομένη παραγωγή.
ναι ναι τα θυμάμαι! τα είχα ακούσει πριν πάααααρα πολλά χρόνια. με επιφύλαξη, νομίζω οτι ήταν στο 111. μου άρεσαν! και τα jbl εγώ τα γούσταρα να σου πω, αλλά είπαμε... κουφάλογο... :p
 

Μηνύματα
1.399
Reaction score
1.094
...δηλαδή όταν πας να θάψεις τον κατασκευαστή αυτού του mid με τις -70dB παραμορφώσεις (πόσα χρόνια πριν είπαμε φτιάχτηκε αυτό το mid;) είναι πολύ πιθανόν να έχεις κάνει κάτι λάθος...
Απ' όσο θυμάμαι κανείς δεν έθαψε την εταιρεία στον ηχητικό και κατασκευαστικό τομέα, λογικό να γίνονται συγκρίσεις με ηχεία άλλων εταιρειών τόσο σε θέμα μετρήσεων όσο και σε κόστος. Το ότι το mid της ATC κατασκευάστηκε μερικές δεκαετίες πριν και είναι κορυφαίο δε σημαίνει ότι η εταιρεία ή οποιοσδήποτε άλλος πρέπει να λογίζεται ως ιερός. Όλοι κρινόμαστε.

Το ότι και πολλοί άλλοι κοστολογούν σε ανάλογες τιμές τα προιόντα τους δεν κάνει κανέναν από αυτούς συνηθισμένο, δε θα συνηθίσω ποτέ ένα κουτί με τρία μεγάφωνα και μερικούς πυκνωτές να κοστίζει 10 και 50 χιλιάρικα. Ειδικά για μια εταιρεία σαν την ATC που τα μοντέλα της παράμενουν (σχεδόν) ίδια για δεκαετίες, άλλοι τουλάχιστον έχουν τη δικαιολογία του R&D και τις εντυπωσιακές - διαφορετικές δημιουργίες (βλ. καμπίνες τύπου Wilson Chronosonic, Focal Utopia, Vivid Giya κλπ)

Προσωπικά δε γνώριζα ότι υπάρχουν δύο εκδόσεις του mid, μπορεί να αναφέρει κάποιος ποια μοντέλα χρησιμοποιούν το άλλο mid? Ειπώθηκε κάτω από το 50ρι, δηλαδή 25, 40 και 44 δεν έχουν το ίδιο mid με τα 50+ μοντέλα? Είναι κατώτερων επιδόσεων?
 

Μηνύματα
14.985
Reaction score
20.662
H atc προσφέρει κατά κύριο λόγο ενεργά ηχεία (3 μεγάφωνα, μια καμπίνα και 3 ενισχυτές) και δευτερευόντως παθητικά για χαιεντάδες που παίζουν με τα καβλώδια.
είναι oldschool και ακριβή . μέχρι εκεί.

από το 50 και πάνω παίζει το s , έχουν διαφορετικό μοτέρ (και 2 κιλά διαφορά που προκύπτει από αυτό)
το απλό είναι υποδεέστερο μόνο σε στάθμες, κατά τα άλλα είναι μάλλον το 2ο καλύτερο dome midrange (μετά το S) στον κόσμο , αν και σχεδιασμένο όταν έπαιζα με τρενάκια και μάθαινα πόσο κάνει ένα και ένα .
 

Μηνύματα
1.866
Reaction score
4.431
......και στο οποίο αντιπαρέβαλα τις σημειώσεις του Toole οι οποίες μου φάνηκαν άμεσα σχετικές:
Και είναι.
Λυπάμαι αν δόθηκε η εντύπωση ότι υπάρχει κάποια διένεξη.
Το κομμάτι που έβαλες ήταν και σχετικό και απαραίτητο.
Το έγραψα στο υστερόγραφο.

Απλώς θεώρησα καλο να προσθέσω την προϋπόθεση κάτω από την οποία ισχύει.
Ο Τουλ πριν τα πει αυτά έχει καταλήξει σε πολύ συγκεκριμένο τρόπο μέτρησης των πρώιμων ανακλασεων που μάλιστα εχει υιοθετηθεί από τον ANSI τον αμερικανικό οργανισμό προτυπων και μετρησεων, καθόλου μικρό κατόρθωμα, και που φυσικα δεν είναι κάτι με το οποίο δουλεύουν οι εταιρείες η οι testers.
Κλείνοντας μπαίνω στον πειρασμό να σου πω ότι δεν ξέρω κανέναν που να απέκτησε μια comprehensive άποψη για ο,τιδήποτε απλά επειδή βαρυοταν.
Φιλικά όλα αυτά...
 

Μηνύματα
347
Reaction score
105
Το θέμα είναι να μας ευχαριστεί η μουσική που ακούμε, όσο το δυνατόν πιο πειστικά και όσο αντέχει η τσέπη μας ! Οπότε πάντα θα υπάρχουν συμβιβασμοί.
 


Staff online

  • Zizik
    Chauncey Gardiner * tl;dr *

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.559
Μηνύματα
2.865.580
Members
37.934
Νεότερο μέλος
corfu11
Top