ATC 150 ASLT Limited Edition active speakers system



Μηνύματα
347
Reaction score
105
Πανέμορφα όλα τα ATC!
Αν και από τα anniversary πάντα μου άρεσε το EL 150!
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.104
Reaction score
124.664
H ATC είναι κορυφαία φίρμα, λεφτά να έχεις να φας...

Θα ήθελα πολύ να στήσω ένα 9-4-4 σεταπ με τα 45-αρια τους, αλλά βγαίνουν πραγματικά ακριβά τα ρημάδια...

Νομίζω όμως πως είναι κορυφαία επιλογή για οποιαδήποτε σπίτι. Παντού 45-αρια. Έξοχα ηχεία, και πολύ βολικό μέγεθος και σχήμα.

13-15 τέτοιους δορυφόρους να έχεις γύρω σου, θα είσαι σε πελάγη ευτυχίας..

 

Μηνύματα
885
Reaction score
883
Μου λες που την βρηκες αυτην την τιμη?

Γιατι επισημα εχουν σαν πληρες συστημα 46.000 λιρες.
Κάπου πήρε το μάτι μου την είδηση στα Αγγλικά με 49.000 λίρες αν δεν κάνω λάθος. Οπότε υπολογίζω ότι εδώ κάπου τόσο θα φθάνει, με φόρους ισοτιμίες κλπ
Μπορεί να κάνω και λάθος βέβαια. Αλλά φαντάζομαι ότι γι' αυτούς που απευθύνεται αυτό το εξαιρετικό ηχείο, 10 πάνω 10 κάτω δεν έχει μεγάλη σημασία.
 

I

iason

Guest
Δορυφόρο με ύψος 1,,40 μέτρα και 116 κιλά έκαστο.???......😂😂😂
Δεν τα ξερρρς τα γράμματα καλά φίλε μου .......
Δορυφόρος ,ακου και τούς (γνώστες)του αντικειμένου 😁😁😁😁
Έχουμε πενταγωνισει τον κύκλο σε αυτό το φόρουμ ,δεν είμαστε ότι και ότι.........😏😏😏😏😏
 



C

chrispo

Guest
Πανάκριβα είναι...δε νομίζω να ενδιαφέρουν πολύ κόσμο. Αν και θετικά διακείμενος στον ήχο της Atc, τέτοιες κινήσεις τις θεωρώ ¨χρωματισμένες ¨, καθαρά με καταναλωτικό πρόσημο ( limited edition και καλά).:roflmao:..μια εταιρεία σαν την Atc δεν έχει ανάγκη προώθησης προϊόντων και ¨καταξίωσης ¨, με ανάλογες ενέργειες τέτοιου είδους.. ( μαρκετίστικα τρικάκια):geek:
 

Μηνύματα
1.391
Reaction score
1.083
Μια ενημέρωση μας έκανε ο άνθρωπος και αντί να ρωτήσετε πότε θα τα φέρει να τα δούμε, αρχίσατε για δορυφόρους-westlake-sub και μία από τα ίδια.....
22 ζευγάρια στον κόσμο και θα φέρει ο τοπικός αντιπρόσωπος χωρίς να έχει παραγγελία? Ακόμα και έρθει ένα Ελλάδα δε νομίζω να το ανοίξει για ακροάσεις. Πάντως τα συγκεκριμένα είναι για audiophiles. Και τιμή σωστή να σου ανεβάζει το social status και exclusive veneer και μεγάλος ενισχυτής στο πάτωμα. Μπορείς να χρησιμοποιήσεις και τα πατάκια σου να μην ακουμπάει το καλώδιο στο πάτωμα.
 


Μηνύματα
27.076
Reaction score
25.011
Αστονε ! μην τονε τσιγκλάς , θα σε δαγκάσει αυτός. Είναι ζοχάδας.
Οχι ότι έχει άδικο , αλλά να κουβέντα να γίνεται. :lolsign:

Επί τη ευκαιρία , ένα θέμα που χρησιμοποιούμε κάποιοι , ώς ευαγγέλιο , το τρακ 3.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.104
Reaction score
124.664
Αμίρ διαβάζεις..
Τις μετρήσεις τις έχεις Ευαγγέλιο..
Που θες να καταλήξεις;

Πως τα Νιούμαν είναι ακόμα καλύτερα;
Συμφωνώ.
Πως είναι υπερτιμημένα τα ATC;
Συμφωνώ.
Πως το μιντ της Νιούμαν είναι καλύτερο του διάσημου μιντ θόλου της ATC (παρά τη φήμη);
Συμφωνώ.

Να, το λέει κι άλλος:

The magic midrange dome is all cult of personality. Independent lab data shows it was obliterated by the contemporaneous Neumann dome, which can play 10dB (10 times more power handling, twice as loud) before it distorts as much as the ATC dome. What a joke. To add to this humiliation, teardowns show that the Neumann dome has a much more compact footprint, allowing tighter centre-to-centre spacing. This certainly exposes ATC as a laughably backward brand capable of only designing large primitive drivers that still fail to reach the SOTA despite the size and weight penalty.

The ATC dome outlived its usefulness. Neumann's modern design, engineering and manufacturing techniques resulted in a vastly superior, yet more compact dome with vastly higher headroom, power handling, response linearity, lower distortion and directivity control. Techniques that ATC never bothered to catch up on (or perhaps, lacked the resources and knowledge to do so) in their slavish obsession with big primitive drivers. Its a humiliation that no cult of personality can paper over.

Ωστόσο, στον Αμίρ έγινε δοκιμή παθητικού 19.
Δε φταίω γω αν επιλέγετε παθητικά ATC.. :tongue: Δε φταίω γω αν επιλέγετε παθητικά γενικώς...:fuckyou: :fuckyou: :fuckyou: :fuckyou: :fuckyou: :fuckyou: :fuckyou: :fuckyou:

Η Νιούμαν τουλάχιστον έχει την αξιοπρέπεια και δε βάζει παθητικά ηχεία στη γκάμα της, δοξασοιοθεοςημωνδόξασοι.

Amir διαβάζω μέχρι τέλους, οπότε αν σκαλίζεις βρίσκεις απαντήσεις. Όλα κει είναι.
Πχ.



Κοσιεφτά σελίδες έχουν γραφτεί για το καημενουλι το παθητικό.
Διαβάστε τις.
Όλο και κάτι θα μάθετε, να, σας δίνω ένα μικρό δείγμα..
 
Last edited:

Costas Coyias

Ημίθεος
Administrator
Μηνύματα
25.050
Reaction score
20.462
Μια ενημέρωση μας έκανε ο άνθρωπος και αντί να ρωτήσετε πότε θα τα φέρει να τα δούμε, αρχίσατε για δορυφόρους-westlake-sub και μία από τα ίδια.....
Να του πεις χαιρετίσματα να αφήσει κατά μέρος αφτά τα ατισιπωσταλέν και να φέρει ένα technics του marba. Άσπρισε απ' τη στεναχώρια του ο άθρωπος. Κοίτα πώς έγινε...

24575.jpg
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.806
Δεν τα ξερρρς τα γράμματα καλά φίλε μου .......
Δορυφόρος ,ακου και τούς (γνώστες)του αντικειμένου 😁😁😁😁
Έχουμε πενταγωνισει τον κύκλο σε αυτό το φόρουμ ,δεν είμαστε ότι και ότι.........😏😏😏😏😏
Για να μην καταφεύγουμε σε παραφιλολογία,έχει εξηγηθεί θεωρητικώς τι καθιστά κάθε κύριο ηχείο δορυφόρο,Ας λάβουμε όμως κι ένα παράδειγμα στην πράξη.Έστω ότι διέθετα ο ίδιος τα ATC 150 και ήθελα να διευθετηθούν στο χώρο που έχει παρουσιαστεί από το ΄΄παράλληλο Σύμπαν΄΄.Έστω κιόλας ότι θα ήμουν - ως...ολιγαρκής - ήδη ικανοποιημένος από την ποιότητα και ποσότητα της ενέργειας που μπορούν μόνα τους να μεταδώσουν στις πρώτες οκτάβες.

Τίθεται όμως το εξής ζήτημα σε μια τέτοια περίπτωση: Εάν ήταν δυνατόν να εγκατασταθούν αυτά στις θέσεις όπου έχουν παρουσιαστεί οι ανεξάρτητες μονάδες sub στο εν λόγω ηχοσύνολο ώστε να ίσχυε η βέλτιστη απόκριση στις χαμηλές στο συγκεκριμένο χώρο και να προέκυπτε ομαλή απόκριση στις ανώτερες οκτάβες με ενιαία ηχητική σκηνή για τη θέση ακρόασης,τότε θα μπορούσαμε να πούμε ότι δεν είναι δορυφόροι.

Επειδή όμως στη συντριπτική πλειοψηφία χώρων και τρόπων διαρρύθμισης η προαναφερθείσα συνθήκη δεν ισχύει,οι θέσεις βέλτιστης απόκρισης στις χαμηλές είναι διάφορες από τις αναγκαίες για βέλτιστη απόκριση στις ανώτερες οκτάβες.

Εξαιρέσεις σε αυτόν τον κανόνα θ'αποτελούσαν λ.χ. πολύ μεγάλα κύρια ηχεία σε χώρο αρκετά μεγάλο κατά τρόπον ώστε η εγκατάστασή τόσο αυτών όσο και για τη θέση ακρόασης να γινόταν πολύ μακριά από τοιχωματικά όρια.Και να διαχειρίζονταν βεβαίως ικανά ποσά ισχύος παρέχοντας με γραμμικό τρόπο ωφέλιμη ενέργεια στις χαμηλές.Σημειωτέον ότι ελάχιστα κύρια ηχεία στον πλανήτη θα πληρούσαν με την κατασκευή τους την τελευταία συνθήκη.

Σε όλες τις υπόλοιπες περιπτώσεις θα χρειαζόταν εγκατάσταση διαφορετικών ηχειακών μονάδων σε καθεμία θέση και να διαχειρίζονταν αυτές ανεξάρτητα μεταξύ τους ποσά ενέργειας ούτως ώστε να εξασφαλιζόταν η βέλτιστη απόκριση σε καθεμία ζώνη.Επομένως ακόμα και τα ATC 150 θα λογαριάζονται ως δορυφόροι.
 

Μηνύματα
965
Reaction score
1.673
Να του πεις χαιρετίσματα να αφήσει κατά μέρος αφτά τα ατισιπωσταλέν και να φέρει ένα technics του marba. Άσπρισε απ' τη στεναχώρια του ο άθρωπος. Κοίτα πώς έγινε...

View attachment 172618
Χα, χα, Καλημέρα.

Τέλος τα καινουργια SL-1200, δύσκολο να τα ξαναδούμε γενικά, οπότε, όσοι έχετε τίποτα λιωμένα/σάπια MKII, που έχουν γυρίσει όλα τα καφενεία/μπαρς/κλαμπς/λάιβς/πανηγύρια της Ελλαδίτσας, πατήστε τους μια μπουγάδα και βγάλτε τα για πώληση, τάχα μου αγρατζούνιστα, στο χιλιάρικο!


Για να μην καταφεύγουμε σε παραφιλολογία,έχει εξηγηθεί θεωρητικώς τι καθιστά κάθε κύριο ηχείο δορυφόρο,Ας λάβουμε όμως κι ένα παράδειγμα στην πράξη.Έστω ότι διέθετα ο ίδιος τα ATC 150 και ήθελα να διευθετηθούν στο χώρο που έχει παρουσιαστεί από το ΄΄παράλληλο Σύμπαν΄΄.Έστω κιόλας ότι θα ήμουν - ως...ολιγαρκής - ήδη ικανοποιημένος από την ποιότητα και ποσότητα της ενέργειας που μπορούν μόνα τους να μεταδώσουν στις πρώτες οκτάβες.

Τίθεται όμως το εξής ζήτημα σε μια τέτοια περίπτωση: Εάν ήταν δυνατόν να εγκατασταθούν αυτά στις θέσεις όπου έχουν παρουσιαστεί οι ανεξάρτητες μονάδες sub στο εν λόγω ηχοσύνολο ώστε να ίσχυε η βέλτιστη απόκριση στις χαμηλές στο συγκεκριμένο χώρο και να προέκυπτε ομαλή απόκριση στις ανώτερες οκτάβες με ενιαία ηχητική σκηνή για τη θέση ακρόασης,τότε θα μπορούσαμε να πούμε ότι δεν είναι δορυφόροι.

Επειδή όμως στη συντριπτική πλειοψηφία χώρων και τρόπων διαρρύθμισης η προαναφερθείσα συνθήκη δεν ισχύει,οι θέσεις βέλτιστης απόκρισης στις χαμηλές είναι διάφορες από τις αναγκαίες για βέλτιστη απόκριση στις ανώτερες οκτάβες.

Εξαιρέσεις σε αυτόν τον κανόνα θ'αποτελούσαν λ.χ. πολύ μεγάλα κύρια ηχεία σε χώρο αρκετά μεγάλο κατά τρόπον ώστε η εγκατάστασή τόσο αυτών όσο και για τη θέση ακρόασης να γινόταν πολύ μακριά από τοιχωματικά όρια.Και να διαχειρίζονταν βεβαίως ικανά ποσά ισχύος παρέχοντας με γραμμικό τρόπο ωφέλιμη ενέργεια στις χαμηλές.Σημειωτέον ότι ελάχιστα κύρια ηχεία στον πλανήτη θα πληρούσαν με την κατασκευή τους την τελευταία συνθήκη.

Σε όλες τις υπόλοιπες περιπτώσεις θα χρειαζόταν εγκατάσταση διαφορετικών ηχειακών μονάδων σε καθεμία θέση και να διαχειρίζονταν αυτές ανεξάρτητα μεταξύ τους ποσά ενέργειας ούτως ώστε να εξασφαλιζόταν η βέλτιστη απόκριση σε καθεμία ζώνη.Επομένως ακόμα και τα ATC 150 θα λογαριάζονται ως δορυφόροι.
Ρε ‘σείς, αυτός ο Μπούτιας είναι ασύλληπτα τεράστιος!
 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.104
Reaction score
124.664
Ρε ‘σείς, αυτός ο Μπούτιας είναι ασύλληπτα τεράστιος!
Μπα, γύρω στα 80 κιλά τον κόβω.
Επομένως ακόμα και τα ATC 150 θα λογαριάζονται ως δορυφόροι.
Η γνώση από την ήδη υλοποιημένη πράξη στο Άθενς μαστερινγκ, θα έπρεπε ως τώρα να έχει αφομοιωθεί, αλλά που μυαλό.

Ο Θέμης ο Ζαφειρόπουλος, μαζί με τον Χρήστο Χατζησταμο, δήθεν γνώστες στον ήχο, σε ένα σχετικά μικρών διαστάσεων στουντιακό χώρο, έβαλαν εντοιχισμένα τα ATC 200, και έβαλαν και σαμπ για αυτά τα δορυφοράκια.

Ή τους περίσσευαν λεφτά κι ήθελαν να τα πετάξουν, ή ήταν μαλακες και οι δύο.

Πάντως οι γνωστοί θαμώνες εδώ, δε πείθονται. Ακόμα και το μικρότερο ATC, το θέλουν χωρίς σαμπ. Είναι έξυπνοι.
Ξύπνιοι.
 
Last edited:

dapost

Rehdeko & Harbeth lover
Μηνύματα
4.786
Reaction score
11.021
Που θες να καταλήξεις;

Πως τα Νιούμαν είναι ακόμα καλύτερα;
Συμφωνώ.
Πως είναι υπερτιμημένα τα ATC;
Συμφωνώ.
Πως το μιντ της Νιούμαν είναι καλύτερο του διάσημου μιντ θόλου της ATC (παρά τη φήμη);
Συμφωνώ.

Να, το λέει κι άλλος:

The magic midrange dome is all cult of personality. Independent lab data shows it was obliterated by the contemporaneous Neumann dome, which can play 10dB (10 times more power handling, twice as loud) before it distorts as much as the ATC dome. What a joke. To add to this humiliation, teardowns show that the Neumann dome has a much more compact footprint, allowing tighter centre-to-centre spacing. This certainly exposes ATC as a laughably backward brand capable of only designing large primitive drivers that still fail to reach the SOTA despite the size and weight penalty.

The ATC dome outlived its usefulness. Neumann's modern design, engineering and manufacturing techniques resulted in a vastly superior, yet more compact dome with vastly higher headroom, power handling, response linearity, lower distortion and directivity control. Techniques that ATC never bothered to catch up on (or perhaps, lacked the resources and knowledge to do so) in their slavish obsession with big primitive drivers. Its a humiliation that no cult of personality can paper over.

Ωστόσο, στον Αμίρ έγινε δοκιμή παθητικού 19.
Δε φταίω γω αν επιλέγετε παθητικά ATC.. :tongue: Δε φταίω γω αν επιλέγετε παθητικά γενικώς...:fuckyou: :fuckyou: :fuckyou: :fuckyou: :fuckyou: :fuckyou: :fuckyou: :fuckyou:

Η Νιούμαν τουλάχιστον έχει την αξιοπρέπεια και δε βάζει παθητικά ηχεία στη γκάμα της, δοξασοιοθεοςημωνδόξασοι.

Amir διαβάζω μέχρι τέλους, οπότε αν σκαλίζεις βρίσκεις απαντήσεις. Όλα κει είναι.
Πχ.



Κοσιεφτά σελίδες έχουν γραφτεί για το καημενουλι το παθητικό.
Διαβάστε τις.
Όλο και κάτι θα μάθετε, να, σας δίνω ένα μικρό δείγμα..
Γράφονται διάφορα και στο ASR όπως σε όλα τα φόρα. Η σύγκριση του scm 25 με το 420 είναι κάπως....SCM50 έπρεπε να συγκρίνει. Άλλο μιντ το 25, άλλο το 50, άλλο ενισχυτή το 25, άλλο το 50. Πιθανότατα πάλι να μετρά καλύτερα το 420 αλλά, και πάλι, η χολή που βγάζουν διάφοροι στα φόρα διαστρευλωνοντας τις μετρήσεις είναι κάπως ....περίεργη.

Το παλιό παθητικό 19 το ξέσκισε ο Αμίρ, γεγονός. Αντίθετα οι μετρήσεις του ΔΣταμ στη νέα έκδοση του 19 είναι νορμάλ.

Τώρα πως ο Αμίρ δημοσιεύσει με αυτοπεποίθηση μετρήσεις παραμόρφωσης ηχείων ενώ πριν λίγες βδομάδες μόνος του έλεγε ότι δεν του φαίνονται σωστές, δεν ξέρω. Καταλαβαίνω ότι το κλιπελ μπορεί σε νορμάλ δωμάτιο να μετράει με ακρίβεια ηχεία, αλλά παραμορφώσεις χωρίς ανηχοικό και χαμηλό κατώφλι θορύβου, πως το καταφέρνει, δεν ξέρω.
 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.104
Reaction score
124.664
Η σύγκριση του scm 25 με το 420 είναι κάπως....SCM50 έπρεπε να συγκρίνει. Άλλο μιντ το 25, άλλο το 50, άλλο ενισχυτή το 25, άλλο το 50. Πιθανότατα πάλι να μετρά καλύτερα το 420 αλλά, και πάλι, η χολή που βγάζουν διάφοροι στα φόρα διαστρευλωνοντας τις μετρήσεις είναι κάπως ....περίεργη.
Δεν είναι περίεργη.

Είναι αντίδραση στις πολύ υψηλές τιμές των ATC σε αναπόφευκτη σύγκριση με τον ανταγωνισμό.

Η σύγκριση με τα Νιούμαν έχει νόημα στο ίδιο κοστολογιο.

Η Νιούμαν είναι φίρμα που παραδοσιακά (από εποχής Κλάιν Μάιν) δεν βγάζει ηχεία τραγικού κοστολογίου, είναι πολύ λογικές και βατές οι τιμές των προϊόντων της.

Αντιθέτως, η ATC παραδοσιακά βγάζει ηχεία σε κόστος για μήνυση, ηχεία αξίας ακινήτου, και ακόμα και τα μικρά μοντέλα της είναι υπερκοστολογημενα.

Τι ενεργό προσφέρει η atc στα 1.800€ του Νιούμαν 310; Χαχαχαχαχαχαχα, ε, καλώς της τα ψέλνουν.
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.312
Μηνύματα
2.858.189
Members
37.893
Νεότερο μέλος
k.dimitriadis
Top