- Μηνύματα
- 1.578
- Reaction score
- 4
Ακόμα δεν το είδανε Γιάννη το βαπτίσανε.
Μετά απο 20 μέρες συμβίωσης με το Q5 να μοιραστώ μαζί σας την χαρά μου αλλά και τις εντυπώσεις μου για αυτό το αυτοκίνητο.
Στα θετικά, τι άλλο. Η απίστευτη ποιότητα κύλισης και κατασκευής. Η άψογη ηχομόνωση, πράγμα που με κάνει να βάζω ακόμα και τις ποιό δροσερές νύχτες aircondition για να έχω κλειστά τα παράθυρα και να απολαμβάνω ησυχία.
Επίσης στα θετικά η χαμηλή κατανάλωση (για τα δεδομένα του) του κινητήρα. μέχρι τώρα στα 990χλμ ως επι τω πλείστον μέσα στην πόλη είμαι στα 12,5λίτρα / 100 χλμ.
Το εντυπωσιακότερο για εμένα ήταν το απίστευτο MMI. Τρομερό gadget-άκι. Μπορώ να παίζω με τις ώρες, προσπαθώντας να το κάνω να με καταλάβει αυτά που λέω και να μαθαίνω καινούργιους συνδιασμούς στις φωνητικές εντολές.
Επίσης το navigation μέχρι τώρα είναι άψογο. Μπορεί να μην έχει Ελληνικούς χαρακτήρες (παρα μόνο greeklish) αλλά βρίσκει ακόμα και κάτι χωματόδρομους στην Κεραταία που μόνο οι ιδιοκτήτες των 2-3 σπιτιών εκεί γνωρίζουν πως λέγονται....
Η συμπεριφορά στον δρόμο είναι πάρα πολύ καλή. Με την ηχομόνωση και την ποιότητα κύλισης τα πράγματα είναι λίγο επικίνδυνα καθώς πιάνω τον εαυτό μου να μπαίνει με πολλά παραπάνω απο ότι πρέπει στις στροφές, και να το καταλαβαίνω μόνο όταν έχω αρχίσει να στρίβω το τιμόνι.... η τετρακίνηση όμως και η συμπεριφορά του με βγάζουν απο τα δύσκολα. Απλά στρίβεις....
Και φυσικά, αν και υποκειμένικό θέμα το βρίσκω πανέμορφο....
και επιβλητικό...
Στα μόνα αρνητικά για εμένα:
- Μεγάλη διαδρομή της απομόνωσης. Με αποτέλεσμα την αργή αλλαγή σχέσεων αλλά και την δυσκολία "βολέματος" στο κάθισμα.
- Αίσθηση "φτήνιας" που σου αφήνουν οι διακόπτες των ηλεκτρικών τζαμιών.
- Κάποιες "λακούβες" στην απόδοση του κινητήρα, ειδικά στο φάσμα 2000-3000 σαλ. Γιατί μετά απο αυτό, απλά τρομάζεις...
Απο Σεπτέμβριο θα αρχίσει και η παρέμβαση στο ηχητικό κομμάτι. Το ενσωματωμένο σύστημα (με ενισχυτή και ραδιόφωνο εξωτερικά της κύριας μονάδας) είναι ικανοποιητικότατο, τα ηχεία απο μέτρια ως καλά για εργοστασιακό σύστηαμα. Η πρώτη επέμβαση θα (πρέπει) να είναι τα ηχεία. Μετά η εγκατάσταση του εργοστασιακού bluetooth. Αργότερα η εγκατάσταση DAC στο MOST ring και η εγκατάσταση εξωτερικού ενισχυτή.
Μετά απο 20 μέρες συμβίωσης με το Q5 να μοιραστώ μαζί σας την χαρά μου αλλά και τις εντυπώσεις μου για αυτό το αυτοκίνητο.

Στα θετικά, τι άλλο. Η απίστευτη ποιότητα κύλισης και κατασκευής. Η άψογη ηχομόνωση, πράγμα που με κάνει να βάζω ακόμα και τις ποιό δροσερές νύχτες aircondition για να έχω κλειστά τα παράθυρα και να απολαμβάνω ησυχία.

Επίσης στα θετικά η χαμηλή κατανάλωση (για τα δεδομένα του) του κινητήρα. μέχρι τώρα στα 990χλμ ως επι τω πλείστον μέσα στην πόλη είμαι στα 12,5λίτρα / 100 χλμ.

Το εντυπωσιακότερο για εμένα ήταν το απίστευτο MMI. Τρομερό gadget-άκι. Μπορώ να παίζω με τις ώρες, προσπαθώντας να το κάνω να με καταλάβει αυτά που λέω και να μαθαίνω καινούργιους συνδιασμούς στις φωνητικές εντολές.
Επίσης το navigation μέχρι τώρα είναι άψογο. Μπορεί να μην έχει Ελληνικούς χαρακτήρες (παρα μόνο greeklish) αλλά βρίσκει ακόμα και κάτι χωματόδρομους στην Κεραταία που μόνο οι ιδιοκτήτες των 2-3 σπιτιών εκεί γνωρίζουν πως λέγονται....

Η συμπεριφορά στον δρόμο είναι πάρα πολύ καλή. Με την ηχομόνωση και την ποιότητα κύλισης τα πράγματα είναι λίγο επικίνδυνα καθώς πιάνω τον εαυτό μου να μπαίνει με πολλά παραπάνω απο ότι πρέπει στις στροφές, και να το καταλαβαίνω μόνο όταν έχω αρχίσει να στρίβω το τιμόνι.... η τετρακίνηση όμως και η συμπεριφορά του με βγάζουν απο τα δύσκολα. Απλά στρίβεις....

Και φυσικά, αν και υποκειμένικό θέμα το βρίσκω πανέμορφο....

και επιβλητικό...

Στα μόνα αρνητικά για εμένα:
- Μεγάλη διαδρομή της απομόνωσης. Με αποτέλεσμα την αργή αλλαγή σχέσεων αλλά και την δυσκολία "βολέματος" στο κάθισμα.
- Αίσθηση "φτήνιας" που σου αφήνουν οι διακόπτες των ηλεκτρικών τζαμιών.
- Κάποιες "λακούβες" στην απόδοση του κινητήρα, ειδικά στο φάσμα 2000-3000 σαλ. Γιατί μετά απο αυτό, απλά τρομάζεις...

Απο Σεπτέμβριο θα αρχίσει και η παρέμβαση στο ηχητικό κομμάτι. Το ενσωματωμένο σύστημα (με ενισχυτή και ραδιόφωνο εξωτερικά της κύριας μονάδας) είναι ικανοποιητικότατο, τα ηχεία απο μέτρια ως καλά για εργοστασιακό σύστηαμα. Η πρώτη επέμβαση θα (πρέπει) να είναι τα ηχεία. Μετά η εγκατάσταση του εργοστασιακού bluetooth. Αργότερα η εγκατάσταση DAC στο MOST ring και η εγκατάσταση εξωτερικού ενισχυτή.