Audi Q5

Μηνύματα
1.578
Reaction score
4
Ακόμα δεν το είδανε Γιάννη το βαπτίσανε.

Μετά απο 20 μέρες συμβίωσης με το Q5 να μοιραστώ μαζί σας την χαρά μου αλλά και τις εντυπώσεις μου για αυτό το αυτοκίνητο.





Στα θετικά, τι άλλο. Η απίστευτη ποιότητα κύλισης και κατασκευής. Η άψογη ηχομόνωση, πράγμα που με κάνει να βάζω ακόμα και τις ποιό δροσερές νύχτες aircondition για να έχω κλειστά τα παράθυρα και να απολαμβάνω ησυχία.





Επίσης στα θετικά η χαμηλή κατανάλωση (για τα δεδομένα του) του κινητήρα. μέχρι τώρα στα 990χλμ ως επι τω πλείστον μέσα στην πόλη είμαι στα 12,5λίτρα / 100 χλμ.




Το εντυπωσιακότερο για εμένα ήταν το απίστευτο MMI. Τρομερό gadget-άκι. Μπορώ να παίζω με τις ώρες, προσπαθώντας να το κάνω να με καταλάβει αυτά που λέω και να μαθαίνω καινούργιους συνδιασμούς στις φωνητικές εντολές.
Επίσης το navigation μέχρι τώρα είναι άψογο. Μπορεί να μην έχει Ελληνικούς χαρακτήρες (παρα μόνο greeklish) αλλά βρίσκει ακόμα και κάτι χωματόδρομους στην Κεραταία που μόνο οι ιδιοκτήτες των 2-3 σπιτιών εκεί γνωρίζουν πως λέγονται....



Η συμπεριφορά στον δρόμο είναι πάρα πολύ καλή. Με την ηχομόνωση και την ποιότητα κύλισης τα πράγματα είναι λίγο επικίνδυνα καθώς πιάνω τον εαυτό μου να μπαίνει με πολλά παραπάνω απο ότι πρέπει στις στροφές, και να το καταλαβαίνω μόνο όταν έχω αρχίσει να στρίβω το τιμόνι.... η τετρακίνηση όμως και η συμπεριφορά του με βγάζουν απο τα δύσκολα. Απλά στρίβεις....








Και φυσικά, αν και υποκειμένικό θέμα το βρίσκω πανέμορφο....




και επιβλητικό...








Στα μόνα αρνητικά για εμένα:

- Μεγάλη διαδρομή της απομόνωσης. Με αποτέλεσμα την αργή αλλαγή σχέσεων αλλά και την δυσκολία "βολέματος" στο κάθισμα.

- Αίσθηση "φτήνιας" που σου αφήνουν οι διακόπτες των ηλεκτρικών τζαμιών.

- Κάποιες "λακούβες" στην απόδοση του κινητήρα, ειδικά στο φάσμα 2000-3000 σαλ. Γιατί μετά απο αυτό, απλά τρομάζεις...








Απο Σεπτέμβριο θα αρχίσει και η παρέμβαση στο ηχητικό κομμάτι. Το ενσωματωμένο σύστημα (με ενισχυτή και ραδιόφωνο εξωτερικά της κύριας μονάδας) είναι ικανοποιητικότατο, τα ηχεία απο μέτρια ως καλά για εργοστασιακό σύστηαμα. Η πρώτη επέμβαση θα (πρέπει) να είναι τα ηχεία. Μετά η εγκατάσταση του εργοστασιακού bluetooth. Αργότερα η εγκατάσταση DAC στο MOST ring και η εγκατάσταση εξωτερικού ενισχυτή.
 


Μηνύματα
30.532
Reaction score
49
Απάντηση: Audi Q5

Νίκο, καλορίζικο και καλοτάξιδο!! :619:
Πολύ ωραίες φωτογραφίες (για πε, για πε....Τι dslr έχεις? :107: )


Ρίξε μια ματιά. Ο ενισχυτής που έχει το αυτοκίνητο πως συνδέεται με την πηγή? Κλασικά ή περίεργα? Αν είναι με κλασική μέθοδο (RCA ως interconnect και ρεύμα) ίσως να είναι ευκολότερη η «αναβάθμιση» του συστήματος....
 

abcd

Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος
Super Moderator
Μηνύματα
82.121
Reaction score
107.514
Απάντηση: Audi Q5

Αυτό το θέμα πρέπει να μπει και στη κατηγορία ''Φωτογραφία''.

Πολύ ωραίες οι φωτό, και ο φωτογράφος.

Στην αρχή μπερδεύτηκα και νόμιζα ότι έβλεπα διαφημιστικές φωτό!!!

Καλορίζικο και καλοτάξιδο!
 

Μηνύματα
1.578
Reaction score
4
Απάντηση: Audi Q5

Νίκο, καλορίζικο και καλοτάξιδο!! :619:
Πολύ ωραίες φωτογραφίες (για πε, για πε....Τι dslr έχεις? :107: )
:120: θα μπορούσε να είναι καλύτερες, αλλά πήγα λάθος ώρα :108:

Οι συγκεκριμένες είναι με την 5D και διάφορους φακούς (Tamron 17-35/2.8-4, Canon 24-70/2.8L, Canon 70-200/2.8L IS)....
Η μεγάλη μούρλα απο πολυυυυυυ παλιά (μαθητής γυμνασίου) ήταν (και σχεδόν συνεχίζει να είναι) η φωτογραφία....


Ρίξε μια ματιά. Ο ενισχυτής που έχει το αυτοκίνητο πως συνδέεται με την πηγή? Κλασικά ή περίεργα? Αν είναι με κλασική μέθοδο (RCA ως interconnect και ρεύμα) ίσως να είναι ευκολότερη η «αναβάθμιση» του συστήματος....
Δυστηχώς Γιάννη, η κεντρική μονάδα συνδέεται με την εξωτερική μονάδα ραδιοφώνου/ενισχυτή (δύο σε ένα συσκευή) με καλώδιο οπτικής ίνας (MOST). Απο την κεντρική μονάδα, τουλάχιστον απο ότι είδα στο ELSA (το εργαλείο της VAG group για τα συστήματα του αυτοκινήτου, διαδικασίες συντήρησης, διαγράμματα, ανταλακτικά κτλ) δεν υπάρχουν pre-out. Ούτε απο το ραδιο/ενισχυτή υπάρχουν pre-out. Οπότε για να μπει ενισχυτής πρέπει είτε με κάποιο προσέσορα τύπου Hi-Low, είτε με έναν DAC που να μπορεί να συνδεθεί στο MOST. Και επειδή την πρώτη, όσο και να διαφημίζει ότι κάνει και προσφέρει, δεν την εμπιστεύομαι με τίποτα, θα πάμε για την δεύτερη. Απλά λόγω τιμήματος, η προτεραιότητά της πέφτει....

Το θέμα που έχω να σκεφτώ μέχρι τον Σεπτέμβριο... 3-δρομα ή 2-δρομα? Μπροστά υπάρχουν οι θέσεις για να μπούν 3-δρομα ηχεία..... θα έβαζες?


jamesbond said:
να το Χαίρεσαι και καλοτάξιδο!
Ευχαριστώ φίλε μου!
 

Μηνύματα
1.578
Reaction score
4
Απάντηση: Audi Q5

Αυτό το θέμα πρέπει να μπει και στη κατηγορία ''Φωτογραφία''.

Πολύ ωραίες οι φωτό, και ο φωτογράφος.

Στην αρχή μπερδεύτηκα και νόμιζα ότι έβλεπα διαφημιστικές φωτό!!!

Καλορίζικο και καλοτάξιδο!
Αμα το "μοντέλο" είναι καλό ....... :135:
 


Μηνύματα
348
Reaction score
38
Απάντηση: Audi Q5

Καλοριζικο!
Μια απορια μονο: γιατι δεν το πηρες με το S-Tronic (DSG);
Κατα τη γνωμη μου το μονο απολυτως απαραιτητο εξτρα.
 

Μηνύματα
1.578
Reaction score
4
Απάντηση: Audi Q5

Ρίξε μια ματιά. Ο ενισχυτής που έχει το αυτοκίνητο πως συνδέεται με την πηγή? Κλασικά ή περίεργα? Αν είναι με κλασική μέθοδο (RCA ως interconnect και ρεύμα) ίσως να είναι ευκολότερη η «αναβάθμιση» του συστήματος....
Και για του λόγου το αληθές:



Το πρώτο βύσμα απο πάνω, είναι το καλώδιο που έρχεται απο την κεντρική μονάδα (στην κονσόλα). Είναι ο οπτικός δακτύλιος που χρησιμοποιεί το MOST για επικοινωνία.
Τα καλώδια που φεύγουν κάτω απο αυτή τη μονάδα είναι αυτά που πάνε στα ηχεία. Η μονάδα που απεικονίζεται υποτίθετε ότι είναι ραδιόφωνο και ενισχυτής... παρόλα αυτά δεν βλέπω την είσοδο της κεραίας.... μπορεί να είναι απο πίσω, θα το ψαχουλέψω λιγάκι...

harisma23 said:
Καλοριζικο!
Μια απορια μονο: γιατι δεν το πηρες με το S-Tronic (DSG);
Κατα τη γνωμη μου το μονο απολυτως απαραιτητο εξτρα.

Ευχαριστώ φίλε μου.
Για τρείς λόγους, ο ένας υποκειμενικός και οι άλλοι δύο αντικειμενικοί.
Δεν μου αρέσουν τα αυτόματα. Λόγω δουλειάς στους κατα καιρούς
επισκέψεις μου στις ΗΠΑ οδηγώ αυτόματα και φρικάρω. Ειδικά στις στροφές, αλλού πατάω και αλλού βρίσκομαι....

Ο χρόνος παράδοσης του αυτόματου οπως το ήθελα (και όχι κάποιο
έτοιμο που είχαν οι εταιρείες) ήταν 6 με 7 μήνες. Αρα έχανα το μειωμένο τέλος ταξινόμησης, άρα +5000€ περίπου.

Το αυτόματο κοστίζει απο μόνο του περίπου +4000€. Αρα το συνολικο κόστος για αυτόματο αυτοκίνητο θα ήταν περίπου +9000€. Πολλά δεν είναι για κάτι που δεν μου αρέσει κιόλας?

Αλήθεια, γιατί το θεωρείς απαραίτητο?
 

Μηνύματα
1.578
Reaction score
4
Απάντηση: Audi Q5

Και για του λόγου το αληθές:

Το πρώτο βύσμα απο πάνω, είναι το καλώδιο που έρχεται απο την κεντρική μονάδα (στην κονσόλα). Είναι ο οπτικός δακτύλιος που χρησιμοποιεί το MOST για επικοινωνία.
Τα καλώδια που φεύγουν κάτω απο αυτή τη μονάδα είναι αυτά που πάνε στα ηχεία. Η μονάδα που απεικονίζεται υποτίθετε ότι είναι ραδιόφωνο και ενισχυτής... παρόλα αυτά δεν βλέπω την είσοδο της κεραίας.... μπορεί να είναι απο πίσω, θα το ψαχουλέψω λιγάκι...

Edit: Το καλώδιο αυτό φυσικά και είναι οι κεραίες. Στραβούλιακας :104:
Το οπτικό του MOST είναι το μαύρο απο κάτω, με το σπυράλ προστατευτικό.

Το quadlock βύσμα έχει κάτι ύποπτες εξόδους που μπορεί να σημαίνουν και προενισχυμένα σήματα αλλά δεν ξέρω να τις μεταφράσω...
 

Μηνύματα
348
Reaction score
38
Απάντηση: Audi Q5

Για τρείς λόγους, ο ένας υποκειμενικός και οι άλλοι δύο αντικειμενικοί.
Δεν μου αρέσουν τα αυτόματα. Λόγω δουλειάς στους κατα καιρούς
επισκέψεις μου στις ΗΠΑ οδηγώ αυτόματα και φρικάρω. Ειδικά στις στροφές, αλλού πατάω και αλλού βρίσκομαι....

Ο χρόνος παράδοσης του αυτόματου οπως το ήθελα (και όχι κάποιο
έτοιμο που είχαν οι εταιρείες) ήταν 6 με 7 μήνες. Αρα έχανα το μειωμένο τέλος ταξινόμησης, άρα +5000€ περίπου.

Το αυτόματο κοστίζει απο μόνο του περίπου +4000€. Αρα το συνολικο κόστος για αυτόματο αυτοκίνητο θα ήταν περίπου +9000€. Πολλά δεν είναι για κάτι που δεν μου αρέσει κιόλας?

Αλήθεια, γιατί το θεωρείς απαραίτητο?
Το θεωρω απαραιτητο, γιατι ειναι το μοναδικο «αυτοματο» κιβωτιο (για να ειμαστε ακριβεις διπλου συμπλεκτη με δυνατοτητα πληρως αυτοματης λειτουργιας, τελειως διαφορετικο ως προς τις αρχες λειτουργιας του σε σχεση με τα συμβατικα αυτοματα) που δεν εχει κανενα μειονεκτημα (πλην της τιμολογησης του απο την Audi). Στην ουσια ειναι καλυτερο σε ολους τους τομεις (επιδοσεις, καταναλωση, ευκολια χρησης σαν χειροκινητο με τα puddles) απο τα συμβατικα χειροκινητα η αυτοματα κιβωτια.

Τα γραφω αυτα ως κατοχος ενος Α3 2.0Τ με S-tronic, αν και δε νομιζω οτι μπορει να υπαρχει ανθρωπος που οδηγησε αυτοκινητο με DSG και δεν θα το προτιμουσε.
 

Μηνύματα
17.688
Reaction score
25.440
Απάντηση: Audi Q5

με τον ηχο εχεις ηδη μπλεξει
το εχω ψαξει πολυ επιφανειακα το συγκεκριμενο και εχω την εντυπωση οτι μονο με καποιον επεξεργαστη τυπου alpine pxa h650 μπορεις να κανεις δουλεια ΕΚΤΟΣ αν τα πας πολυ καλα με τα ψηφιακα και ιδιαιτερα με τους σειριακους διαυλους* οποτε εκει μπορεις να παιξεις μπαλα και με αλλες πηγες

* σε τετοια περιπτωση ελα να πιουμε ενα καφεδακι να συζητησουμε ενα προβληματακι που με απασχολει στο cx7
 


Μηνύματα
1.578
Reaction score
4
Απάντηση: Audi Q5

Παναγιώτη, έχω κάνει κάποιες έρευνες, αλλά δεν το βιάζομαι, λόγω οικονομικής στενότητας.
Ενδεικτικά πάντως έχω βρει τα ακόλουθα:

- m0bridge preamp. Η συγκεκριμένη εταιρεία έχει και μοντέλο με TOSLINK έξοδο. http://www.mobridge-ipod.co.uk/index.cfm?p=8826&t=mobridge-audio-bluetooth Το προιόν της δεν ήταν έτοιμο μέχρι πριν 3 μήνες που ρώτησα.

- Motus Lab AGW+ με burr brown DAC's και ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενα DSP. http://www.motuslab.com/en/productsaservices/products/audiogateway.html Το προιόν της δεν ήταν διαθέσιμο για το ΜΜΙ του Q5 μέχρι πριν 2 μήνες που ήταν η τελευταία μας επικοινωνία.

- Νομίζω και η Dietz φτιάχνει κάποιους Pre-amps για MOST. Αλλά μέχρι τώρα έχω δει μόνο AUX-in απο αυτούς και όχι DAC.

- Αλλη λύση που σκεφτόμουν είναι να αγοράσω απο το ebay κανέναν απο τους ενισχυτές της BOSE ή της B & O που πουλάνε για αυτό το μοντέλο και να του "βγάλω τα μάτια", δηλαδή να παρακάμψω την τελική ενίσχυση και να "βγάλω" τις προενισχυμένες εξόδος σε βύσματα ώστε να τις δώσω σε εξωτερικό τελικό.

Το CX7 έχει και αυτό MOST?


Φίλε harisma καμμία αντίρηση σε αυτά που λες. Εχω μπει σε Passat 1.4 που είχε DSG και μου φάνηκε πολύ καλό.
Αυτό όμως δεν το κάνει απαραίτητο. Απαραίτητο θα ήταν αν το αυτοκίνητο είχε κάποια δυσκολία οδήγησης με το χειροκίνητο, ή αν δυνατότητες του αυτοκινήτου δεν ήταν πλήρως εκμεταλεύσιμες με το χειροκίνητο.
Εκτός και αν μιλάς για την αξία μεταπώλησης που πράγματι το αυτόματο "βοηθάει" αρκετά. Πάντως όλα θέμα γούστου νομίζω ότι είναι....

Φίλε themata ευχαριστώ.
Σπύρο και εσένα. Να το χαίρεσε το διαστημόπλοιο σου!
 


Μηνύματα
2.885
Reaction score
50
Ε ναι ρε παιδιά, όχι και απαραίτητο. Δηλαδή τόσα χρόνια που οδηγούμε χειροκίνητο πάθαμε τίποτα; Βέβαια φαντάζομαι ότι ο harisma το απαραίτητο μάλλον σε εισαγωγικά το εννοεί, καθότι σαφώς ένα απ' τα πιο χρήσιμα extra σε αυτοκίνητο σήμερα, αλλά όχι ότι και η απουσία του μειώνει τον οδηγικό χαρακτήρα του αυτοκινήτου.

Φίλε NikosK καλοτάξιδο και απροβλημάτιστο το αυτοκίνητο εύχομαι! Να το χαρείς!
 

Μηνύματα
17.688
Reaction score
25.440
Απάντηση: Audi Q5

αυτα που αναφερεις δεν τα εχω δει ακομα
αλλα αν ο επεξεργαστςη ειναι περιοπης ειναι πιθανον να μην χρειαζεσαι τη λυση που σου ειπα.
οχι το cx7 δεν εχει most (ευτυχως) ,ειχε bose αλλα ξηλωθηκε συθεμελα.

το σημαντικοτερο πραγμα (απο τα σημαντικοτερα μαλλον) ειναι να ταιριαξεις μεγαφωνα που βρικσονται σε θεσεις οτι να ναι. Αυτο γινεται ειτε με τον μαμα ενισχυτη (που εχει dsp ρυθμισμενο για το συγκεκριμενο αυτοκινητο) η με τον επεξεργατση στο δευτερο λινκ (η με τον alpine pxa h650).

διαφορετικα κατι θα κανεις (σιγουρα περισσοτερο χαμηλο , υψηλοτερες σταθμες , καλυτερες χροιες/δυναμικα αλλα ολα αυτα θα εινια σε καθε περιοχη ξεχωριστα.
Δηλαδη ναι μενα θα τα εχεις αλλα το να το κανεις αν μπορεις με κλειστα ματια να διακρινεις τη θεση ολων των μεγαφωνων , αντι να εχεις μια αληθοφανη σκηνη πανω στο ταμπλω σου?
 

Μηνύματα
348
Reaction score
38
Απάντηση: Re: Audi Q5

Ε ναι ρε παιδιά, όχι και απαραίτητο. Δηλαδή τόσα χρόνια που οδηγούμε χειροκίνητο πάθαμε τίποτα; Βέβαια φαντάζομαι ότι ο harisma το απαραίτητο μάλλον σε εισαγωγικά το εννοεί, καθότι σαφώς ένα απ' τα πιο χρήσιμα extra σε αυτοκίνητο σήμερα, αλλά όχι ότι και η απουσία του μειώνει τον οδηγικό χαρακτήρα του αυτοκινήτου.

Φίλε NikosK καλοτάξιδο και απροβλημάτιστο το αυτοκίνητο εύχομαι! Να το χαρείς!
Μανο, οπως καταλαβαινεις η αξιολογηση του DSG απο εμενα ως του πλεον απαραιτητου εξτρα στο Q5 ειναι καθαρα υποκειμενικη. Βεβαιως και η επιχειρηματολογια σου για το πως μπορουμε τοσα χρονια να βολευομαστε με χειροκινητα κιβωτια απλως δε στεκει. Γιατι πολυ απλα, αντιστοιχα τοσα χρονια, μπορουσαμε χωρις A/C, ABS, υδραυλικο τιμονι, ηλεκτρικα παραθυρα, ESP και ολα αυτα που πλεον θεωρουνται απαραιτητα, ενω πριν απο 20 μολις χρονια η δεν ηταν καν διαθεσιμα στα περισσοτερα αυτοκινητα η ηταν ακριβοπληρωμενα εξτρα.

Αν καποια στιγμη δοκιμασετε ενα κιβωτιο διπλου συμπλεκτη, θεωρω οτι θα συνειδητοποιησετε οτι πλεον τα συμβατικα χειροκινητα κιβωτια ειναι το πλεον αναχρονιστικο κομματι του συγχρονου αυτοκινητου. Γιατι να «ανακατευετε τη βενζινη» και να μην ξεκουραζετε χερι, ποδι και μυαλο στο 95% του χρονου σας, ενω στο υπολοιπο 5% που θελετε να κανετε το κομματι σας να εχετε ενα κιβωτιο πιο γρηγορο απο το πλεον επιδεξιο ανθρωπινο χερι;
 

Μηνύματα
2.885
Reaction score
50
Το σχόλιό μου ήταν "επίτηδες" υπερβολικό κατ' αντιστοιχία με το σχόλιο περί απαραίτητου. Απ' τη στιγμή που ένα τέτοιο αξεσουάρ για την ώρα πληρώνεται αδρά (πόσο μάλλον στην περίπτωση του NikosK που στην πράξη θα έβγαινε ακόμα ακριβότερο), όχι, δεν το θεωρώ απαραίτητο (όχι υπό την έννοια ότι εγώ δε θα το έβαζα, αλλά υπό την έννοια ότι δε βρίσκω παράλογο να πάρει κάποιος καινούριο αυτοκίνητο χωρίς να το έχει). Όπως δε θεωρούσα απαραίτητο π.χ. το υδραυλικό τιμόνι όταν ήταν ένα ακριβοπληρωμένο extra.

Ωστόσο υπό το πρίσμα που αναφέρεις έχεις δίκιο και είμαι σαφώς υπέρ εξελίξεων που κάνουν νέες δυνατότητες απαραίτητες, ακόμα κι αν δεν υπήρχαν καν στο παρελθόν. Φυσικά και είμαι υπέρμαχος της προόδου και νέων αγαθών που διευκολύνουν τη ζωή μας άσχετα με το αν μπορούμε να κάνουμε και χωρίς αυτά. Αλλά όπως εξήγησα και πριν δεν ήταν αυτό το νόημα του προηγούμενου post μου. Είναι αλήθεια όμως πως ίσως δεν εξέφρασα σωστά αυτό που ήθελα να πω γι' αυτό και παρερμηνεύθηκα.
 


ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.860
Μηνύματα
3.031.058
Members
38.508
Νεότερο μέλος
koskef
Top