AVMentor reviews.... Metric Halo LIO-8!


Μηνύματα
12.831
Reaction score
10.048
Βεβαίως, αν έχεις σοβαρά ηχεία που έχουν σωστό step response, δε χρειάζονται τέτοια διόρθωση, και αν τα έχεις ίδια και στην ίδια απόσταση ακρόασης, δε χρειάζονται ούτε διαφορετική καθυστέρηση.
Απλά και καθαρά.
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
27.247
Reaction score
78.935
θα συντονιστούν μεταξύ τους πανεύκολα
Δεν εχεις καταλάβει πως μετράει το Dirac, και πως αναλύει τον χώρο, ειδικά το 2.0. Γιαυτό νομίζεις πως αυτό που λες ισχύει.

Θα τα πούμε του χρόνου, που θα ψάχνεις να πουλήσεις :p
[DOUBLEPOST=1550066980][/DOUBLEPOST]
Bass management;
Κάνει η μέτρικ, άριστο.
 


Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
27.247
Reaction score
78.935
Απο όσο άκουσα πάντως προ ημερών, εφοσον λυθεί το θέμα με την χρονική ευθυγράμμιση των σαμπ, δεν χρειάζεται Dirac ο Εαρ, τσάμπα συζητηση κάνουμε.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.115
Reaction score
124.692
Η συζήτηση δεν είναι για μένα, προσωπικά δεν έχω ..απορίες. ;)

Ενημέρωση κάνω, για όποιον ενδιαφέρεται. 8-)
Bass management;
Καλή ερώτηση. 8-)

Εφόσον είμαστε στο νήμα της μέτρικ, η προφανής απάντηση είναι μέσω της μέτρικ.

(Εκτός νήματος της μέτρικ, παίζει το μίνι ντιεσπί με τις ψηφιακές εισόδους και εξόδους, καθώς και λύσεις με πισί, όπου θα έχεις εγκαταστήσει κάποιον AES EBU server, και θα τρέχεις λογισμικό για bass management, ακόμα και της Dirac, αλλά όχι μόνον...)

Οι δυνατότητες dsp της μέτρικ ξεφεύγουν κατά πολύ από το γνωστο τυπικό "bass management" των av προενισχυτών, διότι μπορείς πραγματικά να κάνεις ό,τι ακριβώς θέλεις, με πραγματικό κρος (κι όχι χαζοφιλτρα των av) σε συχνότητες αποκοπής για κάθε ηχείο όπου ακριβώς θες, με διακριτές εξόδους για πολλαπλά σαμπ όσες ακριβώς θες, με κρος στα σαμπ όπου ακριβώς θες, με όσες καθυστερήσεις θες, με όσα φίλτρα διόρθωσης θες, με φίλτρα υποήχων, με φίλτρα Νοτς, με ότι σκαρφιστείς, κι όπως το σκαρφιστείς, το κάνεις. Δηλαδή μπορείς να κάνεις bass management για τα 3 μπροστά ηχεία ξεχωριστά από όλα τα υπόλοιπα, σε ξεχωριστη ή ξεχωριστές εξόδους, με διαφορετικές αποκοπές, με διαφορετική πρόσμιξη του .1 καναλιού σε όποιο σαμπ θες, δηλαδή δεν υπάρχουν όρια στις δυνατότητες.

Δεν υπάρχει τέτοια δύναμη DSP και τέτοια ποιότητα φιλτρων σα της μέτρικ σε κανένα γνωστό μηχάνημα χαμηλού κόστους (εξαιρούνται δηλαδή μεγάλες μηχανές του ομίλου Χάρμαν), με μόνη εξαίρεση τα τρίνοβ, που όμως παίζουν ομοιως σε άλλα κοστολόγια..
 

Zizik

Chauncey Gardiner * tl;dr *
Super Moderator
Μηνύματα
42.346
Reaction score
74.447
Τόση πολυπλοκότητα για Atmos αποκλειόταν να έχω στη ζωή μου. :p Πέρασαν 6 χρόνια απο τότε που βρήκαμε τα Arvus! :geek:

Συνεχίζουν να υφίστανται τα προβλήματα απουσίας upmix, κάτι πολύ σοβαρό στα immersive formats, όπως και ο περιορισμός αριθμού πηγών χωρίς περαιτέρω πολυπλοκότητα.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.115
Reaction score
124.692
Τόση πολυπλοκότητα για Atmos αποκλειόταν να έχω στη ζωή μου. :p
Ναι, δεν είναι για όλους η μέτρικ, αυτό είναι απολύτως βέβαιο. ;)

Πέρασαν 6 χρόνια απο τότε που βρήκαμε τα Arvus! :geek:
Όντως. :)
Δυστυχώς, μόλις πέρσι έβγαλαν τη δυνατότητα ενσωματωμένης αποκωδικοποίησης.>:(

Ιδέαν δεν έχεις πόσα email τους έχω στείλει στα 5 χρόνια που έχω το arvus στα χέρια μου...

Συνεχίζουν να υφίστανται τα προβλήματα απουσίας upmix,
Αυτό είναι δυνατό μέσω μέτρικ.
Ακόμα και για δικάναλο.
Δεν υπάρχουν περιορισμοί. 8-)

Φυσικά, υπάρχει περίπτωση να διαθέτει δυνατότητες upmixing το player, χωρίς να ξέρω τι upmixing μπορεί να κάνει λόγου χάριν το oppo.

όπως και ο περιορισμός αριθμού πηγών χωρίς περαιτέρω πολυπλοκότητα.
Αυτό λύνεται με ένα HDMI επιλογέα πριν το άρβους.
Σε ένα oppo πάντως, που διαθέτει και HDMI input, αν καρφώσεις εκεί ένα Chromecast για streaming app's, δε λείπει τίποτα. :)
 
Last edited:

Zizik

Chauncey Gardiner * tl;dr *
Super Moderator
Μηνύματα
42.346
Reaction score
74.447
Φυσικά, υπάρχει περίπτωση να διαθέτει δυνατότητες upmixing το player, χωρίς να ξέρω τι upmixing μπορεί να κάνει λόγου χάριν το oppo.
Δεν έχει. Αλλά και να είχε, θα είχε μόνο απο 5 σε 7. Τα players δεν ξέρουν απο Atmos και DTS:X.

Αυτό είναι δυνατό μέσω μέτρικ.
Ακόμα και για δικάναλο.
Χωρίς αλγορίθμους Dolby-DTS δεν θα είναι upmix, θα είναι κάτι σαν all channel stereo.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.115
Reaction score
124.692
Δεν έχει. Αλλά και να είχε, θα είχε μόνο απο 5 σε 7.
Νομίζω πως έχει για 7 ακόμα και από δικάναλο, αλλά δεν είμαι βέβαιος, γιατί δε το έχω. :p

Για Atmos δεν ξέρω αν κάνει upmixing κάποιο player, νομίζω πάντως πως στα Android players είδα τέτοια ρύθμιση στο κοντι.

Σίγουρα θέλει ψάξιμο.

Φυσικά μπορεί να γίνει από τη μέτρικ, αρκεί να βρεις το PDF του αλγορίθμου upmixing. ;)
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.115
Reaction score
124.692
Χωρίς αλγορίθμους Dolby-DTS δεν θα είναι upmix, θα είναι κάτι σαν all channel stereo.
Σωστά. ;)
μπορεί να γίνει από τη μέτρικ, αρκεί να βρεις το PDF του αλγορίθμου upmixing.
Όλα τα γνωστά Dolby, εφαρμόζουν συγκεκριμένο αλγόριθμο upmixing.

Ας πούμε για δικάναλο ήχο, για να γίνει 3-κάναλος, 5-καναλος, 7-καναλος ή και ατμισμενοκάναλος, όπου θεωρούνται προτιμότεροι κάποιοι αλγόριθμοι για ταινίες (υπέρ του δέοντος ενισχυμένο κεντρικό κανάλι και χαλαρά τα υπόλοιπα) και κάποιοι άλλοι για μουσική (σχετικά ενισχυμένα τα main ηχεία).

Προφανώς κάθε φίρμα βγάζει και κάποιες δικές της μορφές αλγορίθμων, ίσως πετυχημένες, ίσως όχι.

Στο δια ταύτα, εφόσον δεν υπάρχουν διακριτά στριμς των υπολοίπων καναλιών, είναι υποχρεωτικό να "εφευρεθούν" στριμς (από μίξη των υπαρχόντων στριμς) για να παίζουν κάτι τα ηχεία που έχεις και να μη κάθονται.

Κυκλοφορούν αρκετοί αλγόριθμοι και μελέτες επί του θέματος, κάποιες μελέτες μάλιστα είναι ιδιαίτερα διεξοδικές, και όλα καταλήγουν πχ κάπως έτσι:

Το Χ κανάλι είναι 66% του ψ μείον 43% του ζ.
Το δ κανάλι είναι 35% του ψ συν 60% του ζ.

Κλπ κλπ κλπ.

Αυτές οι "αθροίσεις" καναλιών, είναι τυπικά μιξ που γίνονται κατά βάση με μηχανήματα σα τη ...μέτρικ. Αυτή είναι η ...δουλειά της. Και την κάνει καλά, πολύ καλά δηλαδή, σε φουλ δειγματοληψία, με ιδιαίτερα μεγάλο μήκος λέξης. Γ@μει και δέρνει στο μιξινγκ.:p:o:D
 

stathis

Ultra Home Theater
Μηνύματα
21.631
Reaction score
36.414
Ναι, δεν είναι για όλους η μέτρικ, αυτό είναι απολύτως βέβαιο. ;)
Βασικά είναι μόνο για έναν.:D
Εδώ με Dirac LiveDDRC-88A χάνεις 7-8dB στο volume
τώρα με όλη αυτή τη μετατροπή το σήμα απο αυτούσιο πρέπει..να πάρει λεωφορείο να βγάλει διαβατήριο και βίζα:p
Στάση για τρίγωνα πανοράματος θα έχει;:lolsign:
 

Σταύρος Λαγκαδιανός

Το αγοράκι με τα σπίρτα
Μηνύματα
8.142
Reaction score
26.706
Στάση για τρίγωνα πανοράματος θα έχει;
Μόνο για ... σκαληνά :lolsign::lolsign::lolsign:
[DOUBLEPOST=1550083912][/DOUBLEPOST]
Σωστά. ;)

Όλα τα γνωστά Dolby, εφαρμόζουν συγκεκριμένο αλγόριθμο upmixing.

Ας πούμε για δικάναλο ήχο, για να γίνει 3-κάναλος, 5-καναλος, 7-καναλος ή και ατμισμενοκάναλος, όπου θεωρούνται προτιμότεροι κάποιοι αλγόριθμοι για ταινίες (υπέρ του δέοντος ενισχυμένο κεντρικό κανάλι και χαλαρά τα υπόλοιπα) και κάποιοι άλλοι για μουσική (σχετικά ενισχυμένα τα main ηχεία).

Προφανώς κάθε φίρμα βγάζει και κάποιες δικές της μορφές αλγορίθμων, ίσως πετυχημένες, ίσως όχι.

Στο δια ταύτα, εφόσον δεν υπάρχουν διακριτά στριμς των υπολοίπων καναλιών, είναι υποχρεωτικό να "εφευρεθούν" στριμς (από μίξη των υπαρχόντων στριμς) για να παίζουν κάτι τα ηχεία που έχεις και να μη κάθονται.

Κυκλοφορούν αρκετοί αλγόριθμοι και μελέτες επί του θέματος, κάποιες μελέτες μάλιστα είναι ιδιαίτερα διεξοδικές, και όλα καταλήγουν πχ κάπως έτσι:

Το Χ κανάλι είναι 66% του ψ μείον 43% του ζ.
Το δ κανάλι είναι 35% του ψ συν 60% του ζ.

Κλπ κλπ κλπ.

Αυτές οι "αθροίσεις" καναλιών, είναι τυπικά μιξ που γίνονται κατά βάση με μηχανήματα σα τη ...μέτρικ. Αυτή είναι η ...δουλειά της. Και την κάνει καλά, πολύ καλά δηλαδή, σε φουλ δειγματοληψία, με ιδιαίτερα μεγάλο μήκος λέξης. Γ@μει και δέρνει στο μιξινγκ.:p:o:D
Αφού λοιπόν μπορεί κάποιος να παντρέψει πλέον 2 μέτρικ, πού χρειάζονται εντέλει τα λοιπά μηχανάκια? Μόνο για να αυξήσουν τα κανάλια του πλέιερ?
 

dapost

Rehdeko & Harbeth lover
Μηνύματα
4.786
Reaction score
11.021
Ερώτηση προς παλιούς και νέους φίλους της κάρτας του νήματος:

Όταν χρησιμοποιούμε ψηφιακή έξοδο (και όχι αναλογική), το volume πάει μέχρι 0db, σωστά;

Μέχρι τώρα χρησιμοποιούσα μόνο τις αναλογικούς εξόδους και το volume πήγαινε μέχρι το +30db.

Τώρα χρειάζεται να χρησιμοποιώ mix grill και αναλογικές και ψηφιακές εξόδους και, λόγω του 0db περιορισμού της ψηφιακής εξόδου, πρέπει να αλλάξω όλο το gain structure :-(
 



vlasis

Φωτογράφος!
Μηνύματα
11.718
Reaction score
7.496
μρε μεγιστο αυτι δεν κοιμασε εγω απο τσιπουροποσια οχι
aπολυτα κατατατοπιστικος ρε μπαγασα.......λυθηκαν ολες οι αποριες....χαχαχαχαχα......χικ !
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.115
Reaction score
124.692



Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.321
Μηνύματα
2.858.512
Members
37.895
Νεότερο μέλος
Mark Zappa
Top