Bad sound kills good music

Μηνύματα
3.768
Reaction score
6.740
Χρονια πολλα φιλε μου!

Δηλαδη τι ακριβως εκανες ή τι αλλαγη επεφερες;

Οι δικες μου αλλαγες αφορουν τα μηχανηματα και οχι τον χωρο ή το στησιμο των ηχειων.

Τα καλυτερα μηχανηματα μου αναδεικνυουν καλυτερα τις αρετες του καθε κομματιου αλλα ξεμπροστιαζουν και τα μειονεκτηματα αυτων.

Μηπως εκανες κατι που χαλασε την αντηχηση ή την ικανοτητα αναλυσης του χωρου σου;Η μηπως κατα τυχη επεσες σε καλη μουσικη;Η εποχη της jazz που ακουω πιο πολυ,εχει πολλα ακουστικα προβληματα-κατα κανονα.Γενικα ομως η πιο συγχρονη μουσικη παιζει ως συνηθως καλυτερα...
Οι μικροαλλαγές που έκανα ήταν ότι διόρθωσα τον αχταρμά που είχα στα καλώδια ρεύματος και ηχείων και xlr.
Όταν μπήκαν όλα αυτά πάνω ( belden και vandamme μη φανταστείς τρέλες ) συνέβει αυτό που ανέφερα πιο πάνω. Αβίαστα η μουσική στις στάθμες που είπα. Τραγούδια που τα έχω ακούσει εκατοντάδες φορές και ξέρω πως έπαιζαν πριν και πολλές ροκιές επίσης , όχι μόνο τζαζ.
Το ότι μετά άδειασα τον χώρο που επικοινωνεί με το σαλόνι για να το κάνω καθιστικό εκεί ναι, μαμήθηκε η αντήχηση μαμήθηκαν όλα. Αλλά αυτό είναι άλλο θέμα.
Αυτό που θέλω να σου πω ότι ενώ είχα κάποτε την ίδια άποψη με εσένα για τις καλές και τις κακές παραγωγές κάτι το οποίο το αναφερω και το υποστηρίζω εδώ στο φόρουμ σε κάποιο άλλο θέμα παλαιότερα.
Αυτή η αντίληψη μου άλλαξε τώρα γιατί το βίωσα. Κακές παραγωγές που τις γνώριζα έπαιζαν σε πολύ δυνατές στάθμες και δεν με κούραζαν. Αυτά :)
 

Μηνύματα
2.118
Reaction score
3.628
Οι μικροαλλαγές που έκανα ήταν ότι διόρθωσα τον αχταρμά που είχα στα καλώδια ρεύματος και ηχείων και xlr.
Όταν μπήκαν όλα αυτά πάνω ( belden και vandamme μη φανταστείς τρέλες ) συνέβει αυτό που ανέφερα πιο πάνω. Αβίαστα η μουσική στις στάθμες που είπα. Τραγούδια που τα έχω ακούσει εκατοντάδες φορές και ξέρω πως έπαιζαν πριν και πολλές ροκιές επίσης , όχι μόνο τζαζ.
Το ότι μετά άδειασα τον χώρο που επικοινωνεί με το σαλόνι για να το κάνω καθιστικό εκεί ναι, μαμήθηκε η αντήχηση μαμήθηκαν όλα. Αλλά αυτό είναι άλλο θέμα.
Αυτό που θέλω να σου πω ότι ενώ είχα κάποτε την ίδια άποψη με εσένα για τις καλές και τις κακές παραγωγές κάτι το οποίο το αναφερω και το υποστηρίζω εδώ στο φόρουμ σε κάποιο άλλο θέμα παλαιότερα.
Αυτή η αντίληψη μου άλλαξε τώρα γιατί το βίωσα. Κακές παραγωγές που τις γνώριζα έπαιζαν σε πολύ δυνατές στάθμες και δεν με κούραζαν. Αυτά :)
Δε θα διαφωνησω για το αποτελεσμα που ακουσες.

Αλλα δε μπορει να αποδειχθει επιστημονικα οτι αυτο που εκανες διορθωνει ενα υπερβολικα συμπιεσμενο μαστερινγκ (σχετικα συνηθισμενο στα συγχρονα CD) ή ενα αλμπουμ ισοσταθμισμενο να εντυπωσιαζει απο το πρωτο λεπτο και μετα να κουραζει ακουστικα...

Οπως και να'χει-χαιρομαι για τη βελτιωση σου!:geek::laugh:
 

Μηνύματα
3.768
Reaction score
6.740
Δε θα διαφωνησω για το αποτελεσμα που ακουσες.

Αλλα δε μπορει να αποδειχθει επιστημονικα οτι αυτο που εκανες διορθωνει ενα υπερβολικα συμπιεσμενο μαστερινγκ (σχετικα συνηθισμενο στα συγχρονα CD) ή ενα αλμπουμ ισοσταθμισμενο να εντυπωσιαζει απο το πρωτο λεπτο και μετα να κουραζει ακουστικα...

Οπως και να'χει-χαιρομαι για τη βελτιωση σου!:geek::laugh:
Σημείωσε κάτι βασικό. Δεν είπα ότι η κακή παραγωγή ακουγόνταν σούπερ ντούπερ και ουάου.
Έγραψα ότι άκουγα πολύ δυνατά και χωρίς καμία ενόχληση.
Μπορεί να μην είχε τις λεπτομέρειες και την ανάλυση μίας καλής παραγωγής αλλά δεν κούραζε.
Αυτό για εμένα είναι φοβερή βελτίωση. Φαντάσου λοιπόν πως έπαιζαν οι καλές παραγωγές ;)
 

Μηνύματα
1.380
Reaction score
1.655
Εγω παντως με καθε βημα που βελτιωνα το συστημα μου,τοσο πιο θεικες ακουγονταν οι καλες ηχογραφησεις και τοσο πιο χαλια οι χειροτερες.

Πως ειναι δυνατον ενα συστημα να μη σου αναδειξει τα τονισμενα πριμα πχ;Ή το smiley EQ σε ενα κακο remaster?
Γιάνννη, διάβασε τον Τουλ και θα καταλάβεις. Η σωστή τονικότητα, η "καλή" συμπεριφορά εντός κι εκτός άξονα (και κάτι άλλα που αναφέρει ο δόκτορ και δεν θυμάμαι) είναι αναγκαία σε κάθε χώρο (φροντισμένο ή μη) για την καλή συμπεριφορά (= μουσική πιστότητα ή απόδοση) του ηχείου. Τα προβλήματα έρχονται από προϊόντα που δεν πληρούν (τουλάχιστον) τις παραπάνω προυποθέσεις, συν το χώρο και την συνέργεια του.

Με τη δική μου και μικρή εμπειρία, όσο καλύτερο (όπως το ορίζει ο Τουλ και όχι ο αντιπρόσωπος) ηχείο είχα, πάντα η απόδοση ήταν καλύτερη στο δεδομένο χώρο μου. Και με κάποιο "μαγικό" τρόπο άκουγα πιο καθαρά, πιο δυνατά χωρίς να "φωνάζουν" το σύστημα ηχειο-χώρος. Παίζει ρόλο φυσικά πόσο "καλά" (= με τους μικρότερους συμβιβασμούς του χώρου) μπορούσα να το στήσω (που φαίνονται μοιραία στις μετρήσεις). Δεν είχα ποτέ πρόβλημα με ηχογραφήσεις, όλα ακούγονται πολύ ωραία ή τέλος πάντων, όσο "ωραία" γράφτηκαν. Πχ μου αρέσουν πολύ τα κομμάτια που έχει ηχογραφήσει ο Ξαρχάκος (συμπεριλαμβανομένων αυτών με τον Ξυλούρη όπου παραπονιέται άδικα προβεβλημένο μέλος εδώ :) ). Οι συνθήκες δεν ήταν πάντα ευνοϊκές, η τεχνολογία όχι πολύ προχωρημένη αλλά, για παράδειγμα, το Μεγάλο μας Τσίρκο ακούγεται φανταστικά χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν θα μπορούσε να "αποδώσει" καλύτερα ο ηχολήπτης αν είχε τα μέσα τότε! Και δεν με τρώει καθόλου το τσίκι-τσίκι και τα μπουμ-μπουμ :) Άλλο παράδειγμα, έχω και σύστημα με ενεργά, για πολύ near-field ακροάσεις και τρελαίνομαι με τη "φυσικότητα" του. Σιγά μην είναι "τραχύ" και "αναλυτικό". Σωστό είναι :)

Αντιπαράδειγμα οι χάι-εντ αντιπρόσωποι σε εκθέσεις που παίζουν μόνο δικά "τους" κομμάτια. "Εύκολα" για τα περισσότερα ηχεία-χώρους. Δυστυχώς όλη η γύμνια των: ηχείων-χώρου-στησίματος φαίνεται στα μπάσα και βλέπεις κάποια πανάκριβα προϊόντα να στερούνται της απόδοσης στη συγκεκριμένη περιοχή.
 

Μηνύματα
2.118
Reaction score
3.628
Γιάνννη, διάβασε τον Τουλ και θα καταλάβεις. Η σωστή τονικότητα, η "καλή" συμπεριφορά εντός κι εκτός άξονα (και κάτι άλλα που αναφέρει ο δόκτορ και δεν θυμάμαι) είναι αναγκαία σε κάθε χώρο (φροντισμένο ή μη) για την καλή συμπεριφορά (= μουσική πιστότητα ή απόδοση) του ηχείου. Τα προβλήματα έρχονται από προϊόντα που δεν πληρούν (τουλάχιστον) τις παραπάνω προυποθέσεις, συν το χώρο και την συνέργεια του.

Με τη δική μου και μικρή εμπειρία, όσο καλύτερο (όπως το ορίζει ο Τουλ και όχι ο αντιπρόσωπος) ηχείο είχα, πάντα η απόδοση ήταν καλύτερη στο δεδομένο χώρο μου. Και με κάποιο "μαγικό" τρόπο άκουγα πιο καθαρά, πιο δυνατά χωρίς να "φωνάζουν" το σύστημα ηχειο-χώρος. Παίζει ρόλο φυσικά πόσο "καλά" (= με τους μικρότερους συμβιβασμούς του χώρου) μπορούσα να το στήσω (που φαίνονται μοιραία στις μετρήσεις). Δεν είχα ποτέ πρόβλημα με ηχογραφήσεις, όλα ακούγονται πολύ ωραία ή τέλος πάντων, όσο "ωραία" γράφτηκαν. Πχ μου αρέσουν πολύ τα κομμάτια που έχει ηχογραφήσει ο Ξαρχάκος (συμπεριλαμβανομένων αυτών με τον Ξυλούρη όπου παραπονιέται άδικα προβεβλημένο μέλος εδώ :) ). Οι συνθήκες δεν ήταν πάντα ευνοϊκές, η τεχνολογία όχι πολύ προχωρημένη αλλά, για παράδειγμα, το Μεγάλο μας Τσίρκο ακούγεται φανταστικά χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν θα μπορούσε να "αποδώσει" καλύτερα ο ηχολήπτης αν είχε τα μέσα τότε! Και δεν με τρώει καθόλου το τσίκι-τσίκι και τα μπουμ-μπουμ :) Άλλο παράδειγμα, έχω και σύστημα με ενεργά, για πολύ near-field ακροάσεις και τρελαίνομαι με τη "φυσικότητα" του. Σιγά μην είναι "τραχύ" και "αναλυτικό". Σωστό είναι :)

Αντιπαράδειγμα οι χάι-εντ αντιπρόσωποι σε εκθέσεις που παίζουν μόνο δικά "τους" κομμάτια. "Εύκολα" για τα περισσότερα ηχεία-χώρους. Δυστυχώς όλη η γύμνια των: ηχείων-χώρου-στησίματος φαίνεται στα μπάσα και βλέπεις κάποια πανάκριβα προϊόντα να στερούνται της απόδοσης στη συγκεκριμένη περιοχή.
Φιλε μου καταλαβαινω τι εννοεις.

Αναφερεσαι στη διασπορα και στην πολικη αποκριση,οπως επισης και στην ικανοτητα των ηχειων για αβιαστα μεταβατικα.

Θα τολμησω να εικασω οτι η μουσικη που ακους ειναι γενικα καλα μεταφερμενη στο φορμα που ακους.Σιγουρα δεν ειναι σαν την παλια Jazz,με τα remasters να ξεπηδουν καθε λιγα χρονια!

Το θεμα ειναι οτι εγω απευθυνομαι σε "τσιριχτες" εκδοσεις-δηλαδη αναφερομαι πιο πολυ στις μεσουψηλες.Αν διαβαζεις καθολου στο Steve Hoffman Forum,θα ανακαλυψεις οτι ειναι κοινο το φαινομενο κακης μεταφορας αρχειου σε CD- δισκο...
 

Decembered

Μαϊμού
Μηνύματα
16.558
Reaction score
37.835
Άλλο παράδειγμα, έχω και σύστημα με ενεργά, για πολύ near-field ακροάσεις και τρελαίνομαι με τη "φυσικότητα" του. Σιγά μην είναι "τραχύ" και "αναλυτικό". Σωστό είναι :)
βερι γκουντ ποιντ...και αυτο σκεφτομουν εδω και αρκετα χρονια ... και επειτα σταματησα να ασχολουμαι..
 

Μηνύματα
1.380
Reaction score
1.655
Φιλε μου καταλαβαινω τι εννοεις.

Αναφερεσαι στη διασπορα και στην πολικη αποκριση,οπως επισης και στην ικανοτητα των ηχειων για αβιαστα μεταβατικα.

Θα τολμησω να εικασω οτι η μουσικη που ακους ειναι γενικα καλα μεταφερμενη στο φορμα που ακους.Σιγουρα δεν ειναι σαν την παλια Jazz,με τα remasters να ξεπηδουν καθε λιγα χρονια!

Το θεμα ειναι οτι εγω απευθυνομαι σε "τσιριχτες" εκδοσεις-δηλαδη αναφερομαι πιο πολυ στις μεσουψηλες.Αν διαβαζεις καθολου στο Steve Hoffman Forum,θα ανακαλυψεις οτι ειναι κοινο το φαινομενο κακης μεταφορας αρχειου σε CD- δισκο...
Δώσε 2-3 παραδείγματα της μουσικής που προβληματίζει :) το στέρεο σου. Σε youtube παρακαλώ.
 

Μηνύματα
1.866
Reaction score
4.431
Το θεμα είναι ότι το ηχείο μαζι με την κακη ηχογράφηση
"φορτωνεται" και όλες τις αστοχιες μέχρι τους ακροδέκτες του.
Το καλύτερο ηχείο κατά Τουλ και ο καλύτερος χώρος μόνο δεν σου εγγυωνται και πολλα
αν μιλάμε για αναπαραγωγή υψηλού επιπέδου.
Το αντίθετο μαλιστα είναι πιο πιθανό να συμβεί.
 

Μηνύματα
2.118
Reaction score
3.628
Δώσε 2-3 παραδείγματα της μουσικής που προβληματίζει :) το στέρεο σου. Σε youtube παρακαλώ.
Καλημερα k!

Αυτο δε μπορει να γινει διοτι το ΥΤ δε ξερω ποιο mastering εχει ανεβασμενο ή αν ειναι συμπιεσμενο το αρχειο...

Πανω στην ωρα ομως επεσε το συγκεκριμενο βιντεο!Το πιο ευακουστο αρχειο ειναι του δισκου και αυτο λογω της ελειψης συμπιεσης-ισως και ισοσταθμισης.Τα πιο χαλια ειναι τα 2 ψηφιακα.




Επισης δες ενδεικτικα εδω ποσα ριμαστερς υπαρχουν.Blue train
 

Μηνύματα
5.983
Reaction score
15.463
Η ακροαματικοφιλία έρχεται μαζί μου οπουδήποτε και να βρεθώ,
Τσι κεράς να πεις να σου βανει αλλο παπλωμα - ετονα με τα λουλουδακια ειναι ντεμοντε ...
δεν τηρησες τον χρυσό κανόνα του ισοπλευρου τριγώνου, όπως επιμελώς φροντισες για τον χρυσής απόχρωσης σκελετό του κρεβατιού.
Ετοινα οι γκουρουδες καθουνται στη σταση του λωτου , εδα για το χρυσο του πραγματος ...

:biggrin:
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.808
Τσι κεράς να πεις να σου βανει αλλο παπλωμα - ετονα με τα λουλουδακια ειναι ντεμοντε ...

Ετοινα οι γκουρουδες καθουνται στη σταση του λωτου , εδα για το χρυσο του πραγματος ...

:biggrin:
Flower...Power αν το συλλαμβάνεις.Προτιμώ να έχω τα λουλούδια στο πάπλωμα παρά...μέσα μου. :)
 

Μηνύματα
1.380
Reaction score
1.655
Καλημερα k!

Αυτο δε μπορει να γινει διοτι το ΥΤ δε ξερω ποιο mastering εχει ανεβασμενο ή αν ειναι συμπιεσμενο το αρχειο...

Πανω στην ωρα ομως επεσε το συγκεκριμενο βιντεο!Το πιο ευακουστο αρχειο ειναι του δισκου και αυτο λογω της ελειψης συμπιεσης-ισως και ισοσταθμισης.Τα πιο χαλια ειναι τα 2 ψηφιακα.




Επισης δες ενδεικτικα εδω ποσα ριμαστερς υπαρχουν.Blue train
To άλμπουμ του Coltrane ακούστηκε μια χαρά στα ηχεία μου μέσω των κομματιών που είχε στο youtube. Άκου πχ αυτό:
Τίποτα δεν ενόχλησε στα "υπεραναλυτικά", "ψυχρά" και "άδεια συναισθήματος" monitor ηχεία μου. Μάλλον το αντίθετο θα έλεγα.

Στο βίντεο με τα διάφορα μέσα αναπαραγωγής του κομματιού των Who και μέσα από τα "ψυχρά & αναλυτικά" ηχεία μου έχω τα εξής:

- Όλα ακούστηκαν καλά, εκτός αυτού με την πρώτη κασέτα. Έλλειψη υψηλών και γενικά κάπως μουντός ήχος. Όχι όμως άσχημο ή του πεταμού.
- Το αρχείο με το βινύλιο ακούστηκε σε μένα απελπιστικά ίδιο. Τόσο ώστε να αμφιβάλω ότι το έπαιζε στο δεύτερο :)


Αυτό πάντως ακούγεται καρά-φανταστικά (το έχω και σε CD αλλά για κάποιο λόγο το προτιμώ από εδώ):
 

P

PMC

Guest
Νομίζω πως αυτό πρέπει να μεταφερθεί εδώ.....


Εδώ τώρα όμως, υπάρχει θέμα:

Αυτό το ποστ είναι αιτία δημιουργίας ενός πολύ σοβαρού θρεντ.

Διότι, πέραν από τις κοτσάνες που λέει ο οποιοσδήποτε με υφακι 68 καρδιναλίων για το πώς θέλει να ακούει τη μουσική του και πως του αρέσει, υπάρχει και η επιστήμη της ακουστικής και της ψυχοακουστικής, με εκτεταμένες έρευνες επί του θέματος, και αποτελεί αποδεδειγμένη γνώση το ότι με τις ανωτέρω προϋποθέσεις (πιστή αναπαραγωγή σε reference στάθμη) υπάρχει η υψηλότερη δυνατή απόλαυση της μουσικής.

Είτε μιλάμε για χροιές, είτε για ανάλυση και δυναμικά, είτε για οτιδήποτε, αυτές είναι οι καλύτερες δυνατές συνθήκες, αποδεδειγμένα, με την υψηλότερη δυνατή απόλαυση από τα ανθρώπινα αισθητήρια όργανα της ακοής. ;)

Ναι, δυστυχώς οι θεωρίες για λαμπατες χροιές και απολαυστικές ακροάσεις από 6" στα 3 μέτρα δεν ισχύουν, είναι όλα μπούρδες. Όλα.
 



Μηνύματα
2.118
Reaction score
3.628
Τι ηλικία έχουν τα αυτιά σας?
Εμένα 31.....
Γράψτε και σεις μπας και είναι μούφα το τεστ.

Ειχα κανει ακουογραμμα πριν κανα χρονο και ειχε βγει φυσιολογικο για 40αρη...
Υπαρχουν τα διαγραμματα στο νετ.Αλλα καλυτερα να μην τα δειτε γιατι θα απογοητευτειτε...
 
  • Like
Reactions: PMC






Staff online

  • Zizik
    Chauncey Gardiner * tl;dr *

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.591
Μηνύματα
2.866.875
Members
37.936
Νεότερο μέλος
albie
Top