Barco CineMax vs Sony VPL-VW200 Sapphire

NIX

Μηνύματα
1.390
Reaction score
0
Απάντηση: Re: Απάντηση: Barco CineMax vs Sony VPL-VW200 Sapphire

Νικολα, οπως σου ειχα υποσχεθει:
Ιριδα:8
Λαμπα:Low
Degamma:Film
Gamma:2
Σ`ευχαριστω φιλε για τη γρηγορη απαντηση.

Ως προς το προκειμενο,η ιριδα στη μεση βγαζει πολυ πεπλο.
Μια πιο σωστη τιμη θα ηταν στο 14,εξαρταται βεβαια απο το πανι και το χωρο.
Στο δικο μου HD80 στις 82" (Grayhawk) και στο γνωστο dedicated room την εχω στο 16.

Οι υπολοιπες ρυθμισεις ειναι ok.Στα ιδια εχω καταληξει κ`εγω.


Βεβαια,ειναι σιγουρο οτι ο HD80 με σταθερη ιριδα εχει υποδεέστερο μαυρο απο τον sony με αυτοματη ιριδα.
 

Μηνύματα
2.220
Reaction score
1
Παιδιά εξαιρετική δουλειά όπως πάντα... Οι φωτογραφίες είναι καταπληκτικές! Από τη θεασή των φωτογραφιών και μόνο να πώ ότι ο Sony πρέπει να έχει καταπληκτική ευκρίνεια αν και σε κάποια πλάνα με αρκετό φώς φαίνεται λίγο "σκληρός" με υπερβολικό Contrast. Ο Barco από την άλλη δεν έχει αυτή τη σκληράδα αλλά στα χρώματα είναι :140:...πολύ ΜΠΛΕ! Όσοι ήταν στο event βέβαια ξέρουν από πρώτο χέρι αν έβγαζε τόσο μπλέ. Πάντως τη σημερινή εποχή ακούγεται κάπως υπερβολικό να επενδύσει κάποιος σε τεχνολογία CRT...εκτός αν στην πράξη είναι τόοοοοσο καλύτερος από έναν ακριβό ψηφιακό, αν και το σίγουρο είναι πως πρακτικό δεν είναι να στήσεις ένα τέτοιο κτήνος στο χώρο σου. Είμαι πολύ περίεργος πάντως να δώ την κίνηση αυτού του προβολέα γιατί οι γνώμες διίστανται κατά πόσο είναι φυσική ή όχι. Αντε να δούμε κανένα μηχάνημα με τις επιδόσεις του Sony (έστω και κοντινό σε επιδόσεις) σε προσιτή τιμή...και αν βγεί αυτό πιστεύω θα είναι κάποιο μονότσιπο DLP (δεν θέλω να ξανακούσω για κακή σύγκλιση φτηνών LCD/LCOS)...
 

Μηνύματα
724
Reaction score
0
Μια απορια, μπορει και να ειναι ασχετη γιατι δεν εχω ασχοληθει καθολου με τους crt, αλλα παρολο που ειναι αναλογικα μεσα δεν εχουν παλι μια θεωρητικη μεγιστη αναλυση? Και αλλα αναλογικα μεσα του παρελθοντος ειχανε τις μεγιστες γραμμες τους κλπ Μπορει να εχει αναφερθει αλλου και να μην το προσεξα, αλλα θα υπαρχει καποιο οριο στη διακριτοτητα των λεπτομερειων, η οποια θα ειναι αντιστοιχη με αναλυση 1920χ1080? Πιο πανω?
Παντως, πολυ ενδιαφερουσα η συγκεκριμενη συγκριση. Συγχαρητηρια στους διοργανωτες. Ομως απο τα μεχρι στιγμης σχολια, δεν εβγαλα καποιο συμπερασμα, ισως φταιει το οτι δεν ηταν διπλα διπλα, δεν ξερω. Ειναι λιγο περιεργη η φαση, οι περισσοτεροι διαχωριζονται σαφως υπερ του ενος ή υπερ του αλλου και μπερδευει καπως...
 

loggeo

Projectors
Moderator
Μηνύματα
7.250
Reaction score
8.776
Χμ, την ακριβή ανάλυση μας την είπε ο Βαγγέλης και ήταν ανώτερη απο 2kX2k. Ωστόσο τη "βρόμικη" δουλειά στην προκειμένη περίπτωση ανέλαβε να την κάνει ο φοβερός scaler (Crystalio). Το σήμα που πήρε ο barco ήταν 1080i.
 

Μηνύματα
12.991
Reaction score
8.347
παιδια η υποθεση crt ειναι σημερα καθαρα για χομπιστα.Μπορει εδω να κανουμε και λιγο πλακα,αλλα για τον περισσοτερο κοσμο ενας ψηφιακος ειναι μια χαρα σημερα.Το οτι μερικοι ειμαστε κολλημενοι με τους crt,ειναι καπως οπως στον ηχο που ο αλλος ακουει με βινυλιο.
Και το βινυλιο το σταματησανε ως κυριο εμπορικο ειδος, δεν σημαινει ομως οτι δεν αξιζει.
Παντα θα υπαρχουν χομπιστες που ζητανε κατι που δεν το βρισκουν αλλου.
Απο κει και περα,δεν μας αρεσει βεβαια να μας βγαζουν και σκαρτο αυτο που εμεις θεωρουμε αξιολογο αλλα,δεκτες ολες οι αποψεις,δεν υποχρεωσε κανεις κανενα να εχει τα ιδια γουστα και αποψεις.
 

Βαγγέλης Λάμπρου

Επαγγελματίας
Μηνύματα
1.695
Reaction score
277
PART I

O Barco στις φωτογραφίες δεν αδικείται απλώς, σφαγιάζεται.
Ειχαμε μια μπλέ αποχρωση στα χαμηλά, που real time την κατανόμασε μόνο MaxHead και ο Κεφάλας στο τέλος που ήρθε αλλά δεν ήταν δα και η εθνική ελλάδος όπως φαίνεται στις φωτό..... Ελεος!!

Στο σήμα εισόδου 1080i είχα κάνει αρκετές ρυθμίσεις γεωμετρίας και σύγκλισης και πιστεύω οτι στο HD έδειξε τι κάνει ένας καλός 9άρης CRT, αν και υπά;ρχουν περιθώρια βελτίωσης στη ευκρίνεια.

Στο σήμα εισόδου 576i (component σήμα DVD) που απο οτι διαβάζω άρεσε στους περισσότερους, απλά δεν είχα δουλέψει παρα....ελλάχιστα!

Προσέξτε δύο σημαντικά θεματάκια
1. Χρωματικό ο 9άρης έπαιζε FLAT, μαμα εργοστασίο. Χωρίς Calibration
2. Ο max είναι προβολέας του 2001.

Quiz;
Θυμάστε κάποια άλλα μηχανήματα της γενιάς του;
Κάποια που αγοράζαμε βαθμολογημένα με 9,9 οταν του δίνανε 10.
Αραγε υπάρχουν σήμερα;
Παίρνουν ακόμη 9,9; :142::143::142:
 

argi

"Επαγγελματίας"
Μηνύματα
30.024
Reaction score
6.876
να ρωτησω κι εγω καποια πραγματα.
1 ο μπαρκο μπορει να παιξει πανω απο 110 ιντσες ισαξια με ενα προβολεα στα ιδια λεφτα?
2 ποιο νορμαλ σπιτι θα μπορουσε να βαλει ενα μπαρκο σε ενα χωρο μη ντεντικειτεντ?
3 σε περιπτωση που ο τριφακος χτυπηθει η κουνηθει δεν ξαναθελει ρυθμιση συγκλισης?
4 κατι τετοιο ισχυει για ενα μη τριφακο προβολεα?


Ακομα να μου απαντησει καποιος..................
 

Μηνύματα
7.140
Reaction score
4
Quote:
<table border="0" cellpadding="6" cellspacing="0" width="100%"> <tbody><tr> <td class="alt2" style="border: 1px inset ;"> Originally Posted by argi
να ρωτησω κι εγω καποια πραγματα.
1 ο μπαρκο μπορει να παιξει πανω απο 110 ιντσες ισαξια με ενα προβολεα στα ιδια λεφτα?
2 ποιο νορμαλ σπιτι θα μπορουσε να βαλει ενα μπαρκο σε ενα χωρο μη νττικειτεντ?
3 σε περιπτωση που ο τριφακος χτυπηθει η κουνηθει δεν ξαναθελει ρυθμιση συγκλισης?
4 κατι τετοιο ισχυει για ενα μη τριφακο προβολεα?

</td> </tr> </tbody></table>


Ακομα να μου απαντησει καποιος..................



Θα προσπαθησω να σου απαντησω επαναλαμβανοντας αυτα που συζητηθηκαν στο συγκριτικο κυριος απο τον Βαγγελη.

1) Οι 110 ιντσες ειναι το μαξιμουμ που μπορει να δωσει ο συγκεκριμενος χωρις να αρχισει να χανει πολυ σε ποιοτητα απο την εικονα του.
2) Αναλογα τι εννοεις νορμαλ σπιτι και αναλογα ποσο "χερι" θα πεσει απο τον ιδιοκτητη.
Προσωπικα θεωρω δυσκολο πολυ να μπει αυτο το "γαιδουρι" αλλα οχι ακαταρθωτο.
Κατι που αξιζει να σημειωθει ειναι τα 32db θορυβου , η ζεστη που βγαζει και τα 1kw καταναλωση που εχει.:111:
3) Λογικα ναι.
4) Δεν καταλαβαινω τι θες να πεις.
 

Μηνύματα
12.991
Reaction score
8.347
Ακομα να μου απαντησει καποιος..................
1.Ο BARCO ειναι φτιαγμενος να παιζει πανω απο 110",120" αν δεν κανω λαθος.
"ισαξια στα ιδια λεφτα" δεν βγαζει νοημα ,θα πρεπει να το εξηγησεις πιο αναλυτικα.

2.Τα περισσοτερα σπιτια που ειχαν CRT την δεκαετια που βασιλευαν δεν ειχαν dedicated χωρο.Υπαρχουν πολλοι τροποι να τοποθετηθει αριστα χωρις να ενοχλει,απο εξειδικευμενα συνεργεια,οπως ασχοληθηκε καποτε και ο Βαγγελης καποιο διαστημα απ'οσον γνωριζω.

3.Ο τριφακος αφου τοποθετηθει δεν προκειται να κουνηθει,εκτος απο (θεος φιλαξοι)
κανενα σεισμο.

4.δες το νουμερο 3.
 


MaxHeadroom

Moderator
Moderator
Μηνύματα
7.644
Reaction score
9.216
Απάντηση: Barco CineMax vs Sony VPL-VW200 Sapphire

Πρέπει να πω ότι αυτό ήταν ένα συγκριτικό που πραγματικά δεν ήθελα να χάσω με τίποτα. <o:p></o:p>Από τη μια μεριά ήταν η καινούρια ναυαρχίδα της Sony, ένα μηχάνημα για το οποίο έχει γίνει πολύς λόγος και είναι τεχνολογικά πρωτοπόρο σε αρκετούς τομείς.
Από την άλλη, ένα μηχάνημα τεχνολογίας δυσεύρετης πλέον, αλλά με μεγάλη ιστορία. Για μένα είχε και μια ειδική σημασία, καθώς μου θύμισε την εποχή που -φοιτητής ακόμα- διοργάνωνα βραδιές σινεμά στο Πολυτεχνείο Κρήτης, παρέα μ' ένα Barco CRT.
<o:p> </o:p>
Τελικά βέβαια δεν ήταν συγκριτικό με την έννοια που έχει συνήθως σε ανάλογες περιπτώσεις, δηλαδή δυο μηχανήματα να παίζουν δίπλα-δίπλα στον ίδιο χώρο. Νομίζω όμως πως ίσως είναι καλύτερα που δεν έγινε έτσι, δεν είναι σωστό να βάλεις ένα παλιό Ολυμπιονίκη να τρέχει δίπλα στο βιονικό Γιαπωνέζο. Μερικά πράγματα, πέραν των τεχνικών τους επιδόσεων, έχουν τη δική τους ιστορική και συναισθηματική αξία κι ως τέτοια πρέπει ν'αντιμετωπίζονται.
<o:p> </o:p>Γι'αυτό το λόγο ίσως είναι άχαρο το να προσπαθούμε να συγκρίνουμε τα δύο μηχανήματα. Ωστόσο, για λόγους πληρότητας θα προσπαθήσω να σταθώ στα πιο χαρακτηριστικά σημεία καθενός:
<o:p> </o:p>
Sony VW200<o:p></o:p>
Θα μπορούσαμε να γράψουμε πολλά για την άριστη σύγκλιση, για το εξαιρετικό μαύρο και λεπτομέρεια στη σκιά, για την καλή ευκρίνεια και για τα πιστά χρώματά του.
Κατά τη γνώμη μου όμως ένα πλεονέκτημά του ξεχωρίζει, εκείνο που τον φέρνει μια ανάσα από αυτό που λέμε «φυσική κίνηση»: λέγεται MotionFlow και στη θέση Low είναι ένα τεράστιο βήμα προς αυτό που στην ορολογία του site ονομάζεται… «βούτυρο»!
<o:p> </o:p>
Ο VW200 είναι λοιπόν ένα μηχάνημα που πραγματικά έχει κάτι καινούριο να πει. Όμως πιστεύω πως χρειάζεται αρκετή σκέψη ακόμα πριν χαρακτηριστεί «ο καλύτερος προβολέας στον κόσμο αυτή τη στιγμή». Ο τίτλος είναι πολύ βαρύς και παραπέμπει σε ένα μηχάνημα που υπερέχει συνολικά σε σχέση με όλα τ’άλλα μηχανήματα της ίδιας -ανώτερης- κατηγορίας τιμής.
Που εστιάζονται οι επιφυλάξεις μου;
<o:p> </o:p>
<!--[if !supportLists]-->
  1. Στη φωτεινότητα. Ο VW200 που είδα (και φωτομέτρησα για τις ανάγκες της φωτογράφησης) ήταν λιγότερο φωτεινός από όλα τα μηχανήματα του διχίλιαρου που έχουμε δοκιμάσει τελευταία. Πιθανό με άλλες ρυθμίσεις ίριδας να γίνεται φωτεινότερος, αλλά δεν ξέρω τι συνέπειες θα έχουν αυτές στο μαύρο του.
  2. Στο ANSI κοντράστ. Σε συνδυασμό με το προηγούμενο, τα φωτεινά πλάνα έπασχαν κάπως από πλευράς δύναμης. Ένα χαρακτηριστικό στιγμιότυπο είναι κάποια στιγμή που άναψε δίπλα του ο HD80 και οι δύο προβολείς έδειχναν close-up ένα ελικόπτερο προσγειωμένο στο ελικοδρόμιό του, μέσα στο μεσημεριανό ήλιο. Εκείνη τη στιγμή λοιπόν άκουσα κάποιους να ψιθυρίζουν… ντροπαλά «ρε συ, ο αριστερός δείχνει καλύτερα!». Βέβαια, μετά από λίγο το ελικόπτερο απογειώθηκε κι ενώ στο VW200 νόμιζες πως ήσουν δίπλα κι… έσκυβες να μη σε χτυπήσουν τα πέδιλά του, στον HD80 νόμιζες πως ο κάμεραμαν έπαθε ξαφνικά πάρκινσον.
  3. Στην ευκρίνεια, που ήταν μεν καλύτερη απ’οτιδήποτε άλλο τρίτσιπο έχω δει ποτέ, αλλά με απόλυτα κριτήρια δε φτάνει εκείνη των καλύτερων μονότσιπων DLP. Κάτι που κατά τη γνώμη μου μάλλον δεν οφείλεται στο φακό, αλλά σε εγγενείς αδυναμίες της τεχνολογίας SXRD (έλλειψη καθαρότητας στα μεταβατικά και χαμηλό ANSI contrast).
<!--[if !supportLists]--> <!--[if !supportLists]--> <o:p> </o:p>
Barco<o:p></o:p>
Όπως ανέφερε και ο ΒΛ, ο Barco έπαιζε χρωματικά out-of-the box. Αυτό δυστυχώς μεταφραζόταν σε μπλεδίλα, ειδικά στα χαμηλά IRE (να διευκρινίσω για μια ακόμα φορά ότι η φωτογραφική μηχανή έχει ενισχύσει σημαντικά το φαινόμενο -αλλά περισσότερα γι’αυτό θα διαβάσετε σύντομα). Τώρα αν το είδα μόνο εγώ δεν το ξέρω, αλλά αν τα μηχανήματα έπαιζαν δίπλα-δίπλα, σίγουρα θα το έβλεπαν όλοι. Όπως και να’χει, νομίζω ότι υπάρχουν μεγάλα περιθώρια βελτίωσης σε θερμοκρασία και καμπύλες RGB.
<o:p> </o:p>
Μην ξεχνάμε επίσης ότι το μηχάνημα έχει εφτά χρονάκια στην πλάτη του, που του είχαν επιφέρει κάποιες χρωματικές ανομοιομορφίες. Σε σχετική ερώτησή μου, ο ΒΛ μου είπε ότι οφείλονται σε βρωμιά που έχει μαζευτεί στους φακούς.
<o:p> </o:p>
Η φωτεινότητά του στην <st1:metricconverter productid="100”" w:st="on">100”</st1:metricconverter> Studiotek (1,3 gain), ήταν οριακή αλλά μάλλον αποδεκτή, δεδομένου ότι πρόκειται για CRT. Μην ξεχνάμε όμως ότι έπαιζε σε ολοσκότεινο δωμάτιο, πραγματική νυχτεριδοφωλιά. Η γνώμη μου είναι πως δε μπορεί να καλύψει μεγαλύτερη διάσταση, αν δε μεγαλώσει σημαντικά το gain της οθόνης.
<o:p> </o:p>
Στα σκοτεινά πλάνα ήταν στο στοιχείο του, αλλά η πικρή αλήθεια είναι ότι τα φωτεινά ήταν επίπεδα και χωρίς δύναμη, λόγω έλλειψης φωτεινότητας και ANSI contrast. Γενικά έλειπε η αίσθηση του 3D, αλλά από την άλλη είχε αυτό που λένε «κινηματογραφική» αίσθηση, βοηθούσης και της καλής του κίνησης.
<o:p> </o:p>
Η ευκρίνειά του ήταν χαρακτηριστική CRT: ανέλυε με άνεση τις 1080 γραμμές, αλλά από την άλλη ήταν πολύ μακριά από την εικόνα-ξυράφι των καλών DLP. Αυτό σ’άλλους αρέσει και σ’άλλους όχι.
<o:p> </o:p>
Συμπερασματικά<o:p></o:p>
Νομίζω πως το καλύτερο που έχω να πω, είναι πως μηχανήματα σαν τον VW200 είναι οι φυσικοί διάδοχοι των παλιών-καλών CRT, για όσους κατόχους τους αποφασίσουν να κάνουν κάποια στιγμή τη μετάβαση στον ψηφιακό κόσμο. Βέβαια για τους φανατικούς οπαδούς των CRT, αυτό μάλλον θ'αργήσει ακόμη...
<o:p> </o:p>Για τους υπόλοιπους υπάρχει εναλλακτικά η επιλογή ενός καλού DLP, ενώ για όσους έχουν πρόβλημα χώρου, budget ή rainbow, ευτυχώς υπάρχουν κι οι LCD.
 

Βαγγέλης Λάμπρου

Επαγγελματίας
Μηνύματα
1.695
Reaction score
277
Part II
Ένας προβολέας είναι απλά το σκάφος που καλείτε να μας ταξιδέψει. Και ως τέτοιο πρέπει να έχει κάποιες προδιαγραφές για τον καθένα. Ο Ανδρέας το βλέπει έξυπνα και πολιτικά ως αυτοκίνητο, εγώ το βλέπω σαν σκάφος.
Το βλέπω σαν πλεούμενο γιατί η διαχωριστική λεπτή γραμμή που χωρίζει τον θαυμασμό ενός καμαρωτού θεϊκού Yaught στο αφρό και του τρόμου του ίδιου ναυαγισμένου στο βυθό, είναι τόσο πολύ κοντά που δεν αφήνει ούτε δευτερόλεπτο κρίσης.
Η διαφορά όμως να δεις, το ένα πλεούμενο και το άλλο στο βυθό, από απλά να τα φανταστείς είναι πραγματικά μεγάλη. Θαυμασμός και λύπη. Μαζί. Ενιαία. Δεμένα.
Πόσες φορές έρχονται οι φίλοι μας στο κατάστημα, πολλοί για την ακρίβεια, και μόλις βλέπουν την εικόνα ενός καλού προβολέα, του 200 για παράδειγμα, λένε «ναι ωραία εικόνα αλλά δεν έχει και μεγάλη διαφορά από τον Epson 700 που έχω σπίτι….και θέλει 13 φορές την αξία του»
Πλέον λοιπόν δεν πέφτω «ξερός»…. γιατί γνωρίζω
Πριν από μερικές μέρες σπίτι ενός καλού φίλου και πελάτη, που αγόρασε BD για τον Sharp12000, βλέποντας 10 λεπτά BD Spiderman μου λέει «Τι χάλια είναι αυτά; Αυτό είναι το BD; που είναι η ευκρίνεια και τα χρώματα που γράφουν τα περιοδικά;;;; Ίδια και μη σου πω καλύτερη εικόνα έχει και το DVD….» Για τη επιβεβαίωση του λόγου του μάλιστα φώναξε και τις 10χρονες κόρες του που δεν χρειάστηκαν λεπτό για να επιβεβαιώσουν το συλλογισμό του μπαμπά.
Απεναντίας εγώ χρειάστηκα μια ημέρα για να ξαναπάω σπίτι του, αγκαλιά με ένα HDMI switcher και το ίδιο έργο σε DVD για να κάνουμε switch πηγών στις ίδιες σκηνές.
Για να καταλάβει το χάος…..
Για αυτό σας λέω, δεν πέφτω ξερός πλέον. Γνωρίζω.
Γνωρίζω ότι ΔΕΝ είναι θέμα όρασης. Μόνο.
Είναι και θέμα αντίδρασης. Από τη μια η άμυνα συγκράτησης καραδοκεί και από την άλλη η θέλησης της αναγκαστικής απόρριψης επιβλέπει!
Λίγοι είναι αυτοί που δεν βρίσκουν μειονεκτήματα στο καινούργιο μοντέλο προβολέα, που βρίσκουν πασιφενένστατους λόγους αλλαγής, που θα δικαιολογήσουν τα χρήματα που ζητάει, που θα δουν τις διαφορές αμέσως.
Τις περισσότερες φορές δεν είναι η οικονομική ανεπάρκεια που εφευρίσκει δικαιολογίες είναι η ανάγκη να νιώσουμε ότι η προ 12 μηνών αγορά μας μπορεί να μας συνοδεύει για πολλά χρόνια ακόμη.
Θέλουμε η επιλογή μας να είναι μεγάλη και σίγουρη. Κρίμα που η Interamerican δεν βγάζει προβολείς.
Όσοι ήπιαμε όμως το χάπι του Matrix, ξέρουμε.
Ξέρουμε ότι ο κόσμος του Digital projection κρατάει μέχρι να έρθει η καινούργια κούτα στο demo room μας. Κάτι λίγο παραπάνω από το ανοιγόκλειμα του ματιού δηλαδή……
Καλωσορίσατε στο κόσμο των ψηφιακών προβολέων.
Σας λέω όμως ψιθυριστά ότι σε κάποιους, σε λίγους….. που μισήθηκαν όσο λίγοι, υπήρξε και μάλλον θα υπάρχει για καιρό ακόμη προβολή Μεγάλη και Σίγουρη.
Ξεχάστε προλόγους, Yaught και στιλάτα αυτοκίνητα.
Στυλώστε πόδια. Ήρθε η ώρα.......
 

Βαγγέλης Λάμπρου

Επαγγελματίας
Μηνύματα
1.695
Reaction score
277
Το ποντάρισμα σας παρακαλώ.
Τι κάναμε 2 Σάββατα πριν;
Κοντράραμε τους δύο (θεωρητικά) καλύτερους προβολείς που υπάρχουν για Home Theater σήμερα. Με τις όποιες παραχωρήσεις, με τις όποιες δυνατότητες μου και φυσικά με τα όποια προσόντα των δύο υποψηφίων.
Τι κατάλαβα εγώ; Τουλάχιστον εγώ;
Ότι 7 χρόνια μετά, ακόμη προσπαθούμε να ανοίξουμε την ίδια καυτή κατσαρόλα για να δούμε τι βράζει και μυρίζει τόσο ωραία. Ακόμη όμως ζεματάμε τα δάκτυλα μας.
Απο την άλλη δίπλα στη στόφα, η ιδια σάλτσα, με νεα μπαχάρια αλλά οχι με τη σωστη μυρωδιά, με πλούσια υλικά αλλά χωρίς αυτό το κάτι....Ο ίδιος γάιδαρος που δεν μαθαίνει τελικά νέα περπατησιά.
<?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" /><o:p></o:p>Πριν από 5 χρόνια, σε πραγματικά ροκ στιγμές, «είδαμε» την ίδια ευκρίνεια από τον τότε «ξυραφάτο» Barco Cineversum 70 και τον 7άρη Barco 708MM. Οι συγκεντρωμένοι ειδήμονες διυλίζαμε το κώνωπα για να κερδίσει Credit η νέα τεχνολογία που κατα τας γραφάς "θα μακέλευε" ότι περνούσε στο διάβα της.
Πριν από 4 χρόνια, σε απίστευτες σκηνές ροκ, ειδήμονες και μη, είχαν δει ίδια ευκρίνεια του 1209s με τον -κρατηθείτε- BenQ 8700 (τον προβολέα ομίχλη). Μη γελάτε δεν κάνω πλάκα. Έτσι είχαν πει…τότε…
Σήμερα με τους 1080 ακόμη συγκρίνουμε με 9άρη.
Σήμερα με τους 1080 ακόμη ακούω «οταν φτιάξω dedicated θα το σκεφτώ πολύ σοβαρα να βάλω 9άρη»
Σήμερα με τους 1080 ακόμη τριβόμαστε στη γκλίτσα του τσοπάνη.
Δεν το γουστάρουμε να συμβαίνει αλλά κάθε φορά συγκρίνουμε το νέο αξεπέραστο, θειικό, απίστευτο προβολέα με δαύτους....
Τι βίτσιο είναι αυτό; Τι ζόρι τραβάμε;
Μήπως είναι τελικά οι προβολείς της Interamerican;<o:p></o:p>
7 ολόκληρα χρόνια μετά;
7;
Ρε π&^^η μου είναι δυνατόν;
Μην πω για τον 1209 και πάμε σε 10ετία και βάλε.
Θα βρεθεί κανένας να τα τραβήξει τα γαμ%$#^α από τη πρίζα;
Και για φανταστείτε ότι κάποιοι βλέπανε έτσι 10 χρόνια τώρα, αυτό που το πάτε; (δεν ανήκω σε αυτούς, μόνο 3 χρόνια τον έχω)
Στυλώστε πόδια….έρχονται και άλλα.
 

Βαγγέλης Λάμπρου

Επαγγελματίας
Μηνύματα
1.695
Reaction score
277
Το Quiz
….Είναι το πώς βαθμολογείς.
Αν αρχίζουν τα περί «διαλυτότητα της υφής» και τα «ανεπάρκειας του ψηφιακού κόσμου»…πάμε χαμένοι. Και εκεί είναι που τρίβουν οι ψηφιακοί παγανιστές τα χέρια.
Μερικοί χαίρονται...."Τώρα Λάμπρου οι θεωρίες σου έπεσαν στα δίχτυα μας."
«Τα ψηφιακά υπερτερούν φίλε μου, παραπάνω φως, καλύτερη ευκρίνεια…» και επειδή σώνουν τα βασικά αρχίζουν τα αξεσουάρ…. «μικρότερα σε βάρος, σε διαστάσεις, φοράνε μικρότερο σουτιέν και έχουν το σώμα να βάλουν και στριγκάκι….»
Τι λέγανε πριν από 5 χρόνια;
Οι ψηφιακοί έχουν καλύτερο φως, «αληθώς ο Κύριος» λέω εγώ
Οι ψηφιακοί έχουν καλύτερη ευκρίνεια «Χριστέ μου τι παραμύθι της Χαλιμάς» απαντούσα.
…..Και μάλλον μέναμε εκεί. Κανείς δεν μίλαγε για χρώμα με τα πορτοκαλοκόκκινα BenQ ή τα αδύναμα Infocus. Τσιμουδιά για μαύρο ΑΛΛΑ όμως ποτέ δεν έπαψαν τα γνωστά ξεφυσήματα θεωρίας ξεκινώντας την ενδομήτρια πίεση της αναγκαστικής αντιπολίτευσης για να μην δηλώσουν σεβάσμια σιωπή.
<?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" /><o:p>Πιθανότατα καλύτερα να μασούσαν; Γι ακάποιους ποτέ. Πάντως ο χρόνος δικαιώσε το μάσημα.</o:p>
Γυρίστε τη μηχανή του χρόνου κάποια χρόνια μπροστά.
Σήμερα Απρίλιος του 2008. Τι βλέπω;
Οι ψηφιακοί έχουν καλύτερο φως, «αληθώς ο Κύριος» πάντα άλλωστε μπορούσαν να έχουν λέγω!
Οι ψηφιακοί έχουν καλύτερη ευκρίνεια «Κάποια μονότσιπα και μόνο μονότσιπα έχουν» απαντώ σκύβοντας πλέον το φαρδύ μου σβέρκο.
Χρώμα, όντως ο 200άρης έχει μονοπώλιο στη διάθεση παλετών λόγως Xenon ΑΛΛΑ να πούμε και του στραβού το δίκιο, αν το πρότυπο προδιαγράφεται από πριν και είναι γραμμένο στα δισκάκια σωστά, τα μισά από τα προβολικά που γνωρίζω δεν θα έχουν κανένα θέμα. Τώρα τα CRT υπερκαλύπτουν το REC709 και για την ακρίβεια όσα γνωρίζω έχουν σημεία αναφοράς-όρια αρκετά έξω από αυτό.
Να πούμε για μαύρο;
Για βάθος εικόνας;
Μη βιάζεστε, τόσ καιρό αυτό καναμε. Εχουμε χρόνο μπροστα μας.
Μέχρι τότε ας σκεφτούμε και ένα προβολέα που τα έχει όλα στο 95%. Από αύριο όμως για να ανασυγκροτηθούν οι δυνάμεις μας….
 

Μηνύματα
1.496
Reaction score
1
πολυ ωραια τα λες!Γιατι δεν γραφεις κανα μυθιστορημα βρε παιδι μου?Μπορεις να μας αναλυσεις λιγο με τον δικο σου τροπο τι επιπτωσεις εχουν οι CRT στην υγεια των ανθρωπων?Γενικοτερα τον τροπο που γινεται η προβολη για να καταλαβουν ολοι για το τι ραδιενεργια τρωει ο φαρδης ο σβερκος σου οταν τον κοιτανε οι 9αρες λυχνιες?
 

NIX

Μηνύματα
1.390
Reaction score
0
Απάντηση: Barco CineMax vs Sony VPL-VW200 Sapphire

tegonik,μη γινεσαι γραφικος.
 

Βαγγέλης Λάμπρου

Επαγγελματίας
Μηνύματα
1.695
Reaction score
277
Ααααα, βρε καλώστα.
Δεν σας είπα;;;;
Έφτασαν τα αξεσουάρ.....

Λοιπόν, εγώ δεν εχω γνώση Tegonic περί ραδιενεργειας.
Τώρα με ψυλλιάζεις όμως.

Εχω κάνει 3 φορές χημιοθεραπεία.
Έχω επίσης αφαιρέσει τα δύο μου στήθη, τους δύο ορ#%ς, το δεξί μηρό, την αριστερη πατούσα, τα δύο χέρια απο τους ώμους και τώρα ίσα που μπορώ και γράφω με το στόμα (μόνο με τα ούλα γιατί τα δόντια τα αφαίρεσα εχθές)

Μάλλον έχεις δίκιο ο CRT φταίει αλλά που να πάει το μυαλό μου. :116:
 

MaxHeadroom

Moderator
Moderator
Μηνύματα
7.644
Reaction score
9.216
Απάντηση: Re: Barco CineMax vs Sony VPL-VW200 Sapphire

πολυ ωραια τα λες!Γιατι δεν γραφεις κανα μυθιστορημα βρε παιδι μου?Μπορεις να μας αναλυσεις λιγο με τον δικο σου τροπο τι επιπτωσεις εχουν οι CRT στην υγεια των ανθρωπων?Γενικοτερα τον τροπο που γινεται η προβολη για να καταλαβουν ολοι για το τι ραδιενεργια τρωει ο φαρδης ο σβερκος σου οταν τον κοιτανε οι 9αρες λυχνιες?
tegonik, το σχόλιό σου είναι αδικαιολόγητα ειρωνικό και στα όρια του μεμπτού, σύμφωνα με τους νέους κανονισμούς του site.

Επί της ουσίας, έχεις στοιχεία για τους ισχυρισμούς σου περί ακτινοβολίας; Αν ναι, ευχαρίστως να τα δούμε. Αν όχι...
 

Χρήστος Ακρατόπουλος

Επίτιμο μέλος
Μηνύματα
14.836
Reaction score
53
πολυ ωραια τα λες!Γιατι δεν γραφεις κανα μυθιστορημα βρε παιδι μου?Μπορεις να μας αναλυσεις λιγο με τον δικο σου τροπο τι επιπτωσεις εχουν οι CRT στην υγεια των ανθρωπων?Γενικοτερα τον τροπο που γινεται η προβολη για να καταλαβουν ολοι για το τι ραδιενεργια τρωει ο φαρδης ο σβερκος σου οταν τον κοιτανε οι 9αρες λυχνιες?
Θα παρακαλούσα πολύ πιο προσεκτική και πολύ πιο κόσμια συμπεριφορά.

Ευχαριστώ πολύ
Χρήστος Ακρατόπουλος
Γενικός Διαχειριστής
www.avsite.gr
 

Μηνύματα
768
Reaction score
1
Οι CRT και γενικά όλες οι CRT τηλεοράσεις δεν εκπέμπουν ραδιενέργια.....

ΑΛΛΑ. Έχουν πολύ έντονο ηλεκρομαγνητικό πεδίο λόγω των πινίων τους που έχουν για την στόχευση των ηλεκτρονίων.

Η χρήση πινίων από ηλεκτρικά μοτέρ, μετασχηματιστές, tvs κλπ τις κάνει ύποπτες για βλάβη στην υγεία του ανθρώπου αφού υπάρχουν αρκετές ενδείξεις ότι η παραμονή σε αρκετά κοντινή απόσταση (<1μ) για εκτεταμένα χρονικά διαστήματα υποβάλλει τον ανθρώπινο οργανισμό σε μαγνητικά πεδία αρκετά έντονα.

Αυτά έχω διαβάσει και μου έχουν πει Φυσικοί που γνωρίζουν το αντικείμενο.

Αυτό μάλλον εννοούσε ο tegonik με τον άκομψο τρόπο έκφρασης του.
 


Staff online

  • Zizik
    Chauncey Gardiner * tl;dr *

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.671
Μηνύματα
2.869.646
Members
37.943
Νεότερο μέλος
argyrisM
Top