alexis
Reticular Activating System
- Μηνύματα
- 16.620
- Reaction score
- 30.513
Καλά οκ. Ανάμεσα σε αυτά τα δύο ΑΒΒ χωρίς δεύτερη σκέψη.
Όχι, δεν σημαίνει αυτό, για δύο λόγους.Στην πράξη, εάν το αυτοκίνητό μας βγάζει μέση κατανάλωση πχ 15 kWh/100 km στις διαδρομές μας, αυτό σημαίνει πως με σούκο η πραγματική συνολική κατανάλωση είναι 18,75 kW/100 km
Η προδιαγραφή του βύσματος σούκο, δεν υποστηρίζει 16Α συνεχή τέτοια κατανάλωση για πολλές ώρες, είναι η μέγιστη ονομαστική.Όχι, δεν σημαίνει αυτό, για δύο λόγους.
Πρώτον, γιατί "με σούκο" μπορείς να φορτίζεις και στα 16Α και όχι μόνο στα 10 στα οποία αφορούν οι απώλειες του 19,5%. Και είμαι σίγουρος ότι από τα 10 στα 16 θα έχει σημαντική μείωση στις απώλειες.
Δεύτερον, αυτές οι απώλειες ισχύουν για το VW και μπορεί να είναι χαμηλότερες για άλλο αυτοκίνητο.
Οπότε είναι λάθος να λέμε "αν έχεις ηλεκτρικό και φορτίζεις με σούκο υπολόγιζε 20% απώλειες". Δεν ισχύει.
Για δείξε μου αυτή την προδιαγραφή, γιατί με έβαλες τώρα να χάνω χρόνο να ψάχνω και τέτοιο πράγμα δεν βρίσκω. 16Α είναι η προδιαγραφή της σούκο για AC (και 10 για DC), πουθενά δεν είδα να λέει "αλλά όχι για πολλή ώρα". Μόνο ανεκδοτολογικές αναφορές, να αναφέρεται δηλαδή αλλά χωρίς πηγές (όπως το λες κι εσύ εδώ καλή ώρα ).Η προδιαγραφή του βύσματος σούκο, δεν υποστηρίζει 16Α συνεχή τέτοια κατανάλωση για πολλές ώρες, είναι η μέγιστη ονομαστική.